آمار محلی SEO و تاکتیک های عملی فروشگاه های عالی رتبه بندی مواد غذایی Google

آمار محلی SEO و تاکتیک های عملی فروشگاه های عالی رتبه بندی مواد غذایی Google

dmin آموزش سئو


عکس آمار محلی SEO و تاکتیک های عملی فروشگاه های عالی رتبه بندی مواد غذایی Google

فروشگاه های مواد غذایی در مرکز گفتگوی محلی صنعت SEO 2021 قرار دارند.

به غیر از امکانات پزشکی ، هیچ شرکتی به وضوح در نقشه به عنوان ضروری بودن زندگی روزمره در ایالات متحده برجسته نیست ، و تعداد کمی از افراد عمودی مجبور شده اند در اواسط پرواز با سرعت بیشتری نسبت به فروشگاه های مواد غذایی محله ما در دوران COVID-19 سازگار شوند. از بقال های مستقل گرفته تا فروشگاه های بزرگ زنجیره ای ، در هر راهرویی که کشور را تغذیه می کند قهرمانانی وجود دارند. هر داده ای که از تداوم قوی این مشاغل پشتیبانی کند ارزش اشتراک گذاری را دارد.

در این مقاله ، من نتایج ۹۰۰ نقطه داده ای را که هنگام تجزیه و تحلیل برترین فروشگاه های مواد غذایی دارای بسته بندی محلی در هر یک از ۵۰ شهر پایتخت ایالات متحده ، استخراج کردم ، ارائه می دهم. من همچنین به طور خلاصه تاکتیکهای عملی را که از گوش دادن به بقال و بازاریاب آنها آموخته ام ، نشان می دهم که چگونه آنها در زمانهای بی سابقه سازگار می شوند و موفق می شوند.

امیدوارم که هم بازاریابان مواد غذایی داخلی و هم نمایندگی ها در تجزیه و تحلیل من اقدامات مهمی را برای اطمینان از موفقیت آمیز بودن ۲۰۲۱ برای هر فروشگاه حیاتی کشف کنند.

روش شناسی

من به طور دستی از Google درخواست “فروشگاه مواد غذایی” را کردم که با نام شهر هر ۵۰ شهر پایتخت ایالات متحده اصلاح شده است. من از نظر جسمی در هیچ یک از شهرهای محل جستجو قرار نگرفتم ، که باید تأثیر مجاورت کاربر با مشاغل را حذف کند. در یک صفحه گسترده ، من به صورت دستی ۱۸ ویژگی را برای هر یک از فروشگاه های مواد غذایی برنده ثبت کردم ، و سپس آمار خود را از این داده ها استخراج کردم.

مشخصات GMB فروشگاه های مواد غذایی با رتبه بالا

این آمار را بررسی کنید تا ارزیابی کنید که چگونه یک فروشگاه مواد غذایی در بازار بازاریابی می کنید.

مکان در محدوده شهر

عکس آمار محلی SEO و تاکتیک های عملی فروشگاه های عالی رتبه بندی مواد غذایی Google

۱۰۰٪ فروشگاه های مواد غذایی رتبه بندی شماره ۱ دارای مکان فیزیکی در محدوده شهر عبارت جستجوی مشخص شده شهر بودند. اگر مغازه ای در داخل شهر نبود ، هیچ فروشگاهی ، هرچند قدرتمند ، رتبه یک را در بسته محلی پیدا نمی کرد.

بردن: داشتن موقعیت مکانی در محدوده شهر با شانس خوبی برای رتبه بندی در جستجوهایی که حاوی نام آن شهر هستند ارتباط دارد.

کلمات کلیدی در عنوان تجاری

عکس آمار محلی SEO و تاکتیک های عملی فروشگاه های عالی رتبه بندی مواد غذایی Google

فقط ۶٪ از مشاغل دارای رتبه برتر دارای عناوین تجاری بودند که با هر بخشی از عبارات جستجوی من مطابقت دارد. با توجه به پاداش شناخته شده (و تأسف آور) گوگل از مارک هایی که کلمات کلیدی را در عناوین تجاری خود وارد می کنند و این مغایرت با دستورالعمل های Google است ، دیدن این خوب بود. من فقط یک کسب و کار را دیدم که دارای کلمات کلیدی اضافی در عنوان خود بود.

بردن: برای رتبه بندی به عنوان یک فروشگاه برتر مواد غذایی ، نیازی به اسپم کردن Google با کلمات کلیدی در عنوان تجاری خود ندارید.

تنوع برند

عکس آمار محلی SEO و تاکتیک های عملی فروشگاه های عالی رتبه بندی مواد غذایی Google

هیچ علامت تجاری برنده مقام برتر در سراسر کشور نیست. نتایج بسیار متنوع بود و از ترکیبی پر جنب و جوش از بقال های مستقل و زنجیره های بزرگ تشکیل شده بود. برخی از مارک ها در بیش از یک ایالت برنده شدند. Safeway پنج بسته محلی ، Whole Foods برنده چهار بسته و Hy-Vee و Hannaford هر كدام سه برنده شدند. فراتر از این ، مارک ها بسیار متنوع بودند.

بردن: هر مارک ، بزرگ یا کوچک ، می تواند برای داشتن دید محلی برتر رقابت کند. هیچ یک از برندها انحصار رتبه بندی را ندارند.

مرجع صفحه صفحه فرود GMB

Page Authority (PA) یک امتیاز ۱۰۰ امتیازی است که توسط Moz توسعه داده شده و پیش بینی می کند که یک صفحه وب سایت به چه ترتیب در نتایج موتور جستجو رتبه بندی می کند. اعتقاد بر این است که PA تأثیر زیادی در رتبه بندی بسته محلی دارد.

با بررسی PA صفحه فرود وب سایت که از لیست Google My Business از هر فروشگاه مواد غذایی پیوند داده شده است ، متوجه شدم که متوسط ​​PA 40 بود. بالاترین میزان PA 58 بود و کمترین ۲۶ بود. به طور شگفت انگیزی ، پنج سوپرمارکت با رتبه برتر هیچ پیوندی در وب سایت ندارند و این باید منبع رمز و راز و ناامیدی فروشگاه های مواد غذایی با رتبه بندی پایین در این شهرها با لیست های GMB باشد که به وب سایت های آنها پیوند دارند.

بردن: میانگین PA 40 به طور منفی زیاد نیست. استفاده از Moz Pro برای اندازه گیری PA رقابتی و جستجوی فعال پیوندهای محلی مربوطه برای هر مکان از یک مارک مواد غذایی ، می تواند به شما کمک کند تا رقبای خواب آورتری را پشت سر بگذارید. هنگامی که PA کم یا حتی یک لینک وب سایت از دست رفته هنوز با رنکینگ بالا برای رقیب مارکی که بازاریابی می کنید پاداش دریافت می کنید ، وقت آن است که یک ممیزی محلی کسب و کار را انجام دهید تا کشف کنید که سایر عوامل رتبه بندی جستجوی محلی ممکن است در این زمینه بازی کنند.

دسته اولیه GMB

عکس آمار محلی SEO و تاکتیک های عملی فروشگاه های عالی رتبه بندی مواد غذایی Google

۸۲ درصد از فروشگاه های مواد غذایی با رتبه برتر از “فروشگاه مواد غذایی” به عنوان دسته اصلی خود استفاده می کنند. مارک های باقی مانده چند دسته دیگر مانند “سوپرمارکت” یا “فروشگاه مواد غذایی ارگانیک” را انتخاب کرده اند. اعتقاد بر این است که دسته اصلی انتخاب شده برای لیست GMB بیشترین تأثیر را در رتبه بندی کسب و کار در بسته های محلی Google دارد.

بردن: “فروشگاه مواد غذایی” حجم جستجوی ماهانه تخمینی بسیار بالاتری نسبت به هر عبارت کلیدی دیگری که من بررسی کردم ، مانند “سوپرمارکت” یا “فروشگاه مواد غذایی”. بقالی هایی که می خواهند برای این دوره برتر رتبه بندی کنند بهتر است “فروشگاه مواد غذایی” را به عنوان گروه اصلی GMB خود انتخاب کنند.

رتبه بندی

میانگین رتبه بندی فروشگاه های مواد غذایی با رتبه برتر ۴٫۲ ستاره است. بازار با بالاترین امتیاز ۴٫۷ ستاره داشت، و کمترین دارای ۳٫۶ بود. اعتقاد بر این است که رتبه بندی ستاره ها بر رتبه محلی تأثیر می گذارد.

بردن: هیچ فروشگاه خواربارفروشی دارای رتبه ۵ ستاره عالی نبود. در مورد مرور منفی گاه و بیگاه زیاد نگران نباشید ، اما هدف شما رضایت مشتری است که به طور تجمعی رتبه بندی در محدوده ۴ ستاره را ارائه می دهد.

بررسی تعداد

فروشگاه های مواد غذایی تعداد زیادی بازبینی دریافت می کنند و اعتقاد بر این است که تعداد بررسی ها بر رتبه تأثیر می گذارد. به طور کلی، ۵۰ فروشگاه مواد غذایی که تجزیه و تحلیل کردم در مجموع ۶۲،۴۱۵ بررسی دریافت کرده اند، نشان می دهد که چقدر استفاده مشترک از Google به عنوان یک سیستم عامل بررسی مصرف کننده غالب شده است.

میانگین تعداد بازبینی در هر مکان فروشگاه ۱،۲۴۸ است. شمارش برای بیشترین بررسی فروشگاه های مواد غذایی در مجموعه داده های من ۳،۶۳۲ است. کمترین بازبینی از فروشگاه های دارای رتبه برتر ۲۲۷ است. به خاطر داشته باشید که بررسی هایی که هر مکان فروشگاه برای دستیابی به حداکثر دیده شدن نیاز دارد ، در بازار جغرافیایی منحصر به فرد و سطح رقابت آنها پیش بینی می شود.

بردن: این واقعیت که اکثریت قریب به اتفاق بررسی هایی که من دیدم بدون کنترل هستند (هیچ پاسخی از مارک تجاری ندارند) ، باعث می شود من این باور را داشته باشم که کمپین های خرید حرفه ای بازبینی احتمالاً نیرویی نیست که باعث افزایش تعداد کل بررسی ها در صنعت مواد غذایی می شود. در عوض ، من پیشنهاد می کنم که آمریکایی ها برای بررسی مکان هایی که برای خرید غذا تهیه می کنند ، خود انگیزه داشته باشند. با این وجود ، اگر نام تجاری که در حال بازاریابی آن هستید ، رقبایی با احساسات بیشتر از مصرف کنندگان بیش از حد خود داشته باشد ، اجرای یک برنامه خرید رسمی بازبینی یک شرط بندی هوشمندانه برای تأثیرگذاری بر رتبه و بهبود خدمات مشتری برای مکان فروشگاه است.

مرور زمان حال

عکس آمار محلی SEO و تاکتیک های عملی فروشگاه های عالی رتبه بندی مواد غذایی Google

آخرین بررسی های شما به Google و مصرف کنندگان نشان می دهد که آیا کسب و کار شما مکانی پرتحرک است یا کمی در آرامش است. مدت ها است که این نظریه ارائه شده است که احتمال دارد آخرین بازنگری بر رتبه به عنوان یک سیگنال رفتار کاربر تأثیر بگذارد. در مجموعه داده های من ، ۵۲٪ فروشگاه های دارای رتبه برتر در آخرین روز بررسی شده اند. ۴۶٪ در هفته گذشته بررسی کرده اند. فقط ۲٪ بیش از یک هفته دیده بودند که بدون بررسی جدید وارد شده اند.

بردن: چندین نظرسنجی از مصرف کنندگان نشان داده است که مشتریان هنگام تصمیم گیری در مورد محل خرید بیشترین تمایل به بررسی های اخیر شما دارند. اگر مکان فروشگاه های مواد غذایی که درحال بازاریابی آن هستید طی هفته ها یا ماه ها (یا سالها) بررسی نشده باشد ، قطعاً این نشانه ای است برای شروع فعالانه بازخورد از مشتریان.

همیشه به یاد داشته باشید که مشتریان شما بهترین نیروی فروش فروشگاه مواد غذایی هستند. آنها با اشاره به آنچه در بازبینی درباره مارک شما می گویند ، آزادانه یکدیگر را متقاعد می کنند که با شرکت شما خرید کنند. یک جریان ثابت از احساسات اخیر و مثبت ، کپی فروش بی قیمت برای بازار شما است.

پاسخ های مالک به نظرات در سال ۲۰۲۰

عکس آمار محلی SEO و تاکتیک های عملی فروشگاه های عالی رتبه بندی مواد غذایی Google

استفاده از عملکرد پاسخ مالک Google در بازبینی هایی که یک فروشگاه مواد غذایی دریافت می کند برای ارائه خدمات مناسب به مشتری کاملاً اساسی است. با این حال ، در مجموعه داده های من ، ۶۰٪ از فروشگاه های مواد غذایی با رتبه بالا به یک بررسی در سال ۲۰۲۰ پاسخ نداده اند، و از ۴۰٪ پاسخ داده شده به برخی از بررسی ها ، هیچ مارکی به همه بررسی های آنها پاسخ نداده است.

بردن: در حالی که به نظر می رسد نادیده گرفتن بررسی ها هیچ تاثیری منفی بر توانایی فروشگاه های مواد غذایی در دستیابی به رتبه های برتر بسته محلی نداشته است ، اما نمی توانم تأکید کافی بر اتلاف فرصت در این عمودی داشته باشم.

هر بازبینی مشتری در حال مکالمه با یک مارک است ، خواه هدفش تشکر از تجارت باشد یا شکایت به امید دریافت کمک. نادیده گرفتن اکثر مکالمه هایی که مشتری شروع می کند باید برای رضایت و شهرت مصرف کننده بسیار مخرب باشد. سال ۲۰۲۰ مانند یک سال دیگر نبود و دستفروشان کاملاً سازگار و زنده مانده بودند ، اما با ادامه کار ، سوپرمارکت هایی که منابع خود را برای پاسخگویی به هر بررسی اختصاص می دهند ، تجربه باورنکردنی مشتری نسبت به رقبای کم اشتغال دارند.

موضوعات را قرار دهید

عکس آمار محلی SEO و تاکتیک های عملی فروشگاه های عالی رتبه بندی مواد غذایی Google

Google موضوعات رایج را از متن نظرات هر فروشگاه خارج می کند و آنها را در بالای صفحه بررسی قرار می دهد. ۴۰٪ فروشگاه های مواد غذایی با رتبه برتر “تولید” را به عنوان مهمترین موضوع خود معرفی می کنند، و همچنین در بسیاری از فروشگاههای دیگر وجود داشت حتی اگر موضوع شماره ۱ آنها نبود. ۶٪ “ارگانیک” و ۶٪ دیگر “بیشتر” به عنوان عنصر پرمخاطب صحبت می کنند ، اما فراتر از این ، موضوعات مکان بسیار متنوع است. این قسمت از رابط Google با عباراتی مانند “تمیز” ، “صندوقدار” ، “معاملات” ، “فروش” و بسیاری از کلمات دیگر پراکنده شده است.

بردن: من هنوز به سودمندی یا قدرت ماندن نهایی این جنبه از نمایشگرهای بررسی Google قانع نشده ام. با این حال ، تجزیه و تحلیل احساسات بسیار خلاصه ای را برای بقالان و بازاریابانی که می خواهند در یک نگاه از آنچه مشتریان در بازبینی های یک برند و رقبا می گویند ، فراهم می کند. هرچند باید متن متن بررسی ها را بررسی کنید تا ببینید آیا ذکر مکرر چیزی مانند “تمیز” از طرف مشتریان گفته می شود که یک کسب و کار تمیز است یا تمیز نیست. در این مرحله ، موضوعات مکانی فقط تجزیه و تحلیل احساسات بسیار پیچیده ای نیستند.

مجموعه داده های من نشان می دهد که آمریکایی ها تمرکز اصلی خود را روی تولید قرار داده اند، بنابراین یک نکته جالب در اینجا این است که کیفیت بخش تولید شما باعث می شود مصرف کنندگان نظرات خود را بگذارند. یک بخش تولید عالی می تواند منجر به رتبه بندی عالی و محتوای عالی مصرف کننده در مورد بازار شما شود. یک بخش تولید ناامید کننده می تواند عکس آن را ایجاد کند. من همچنین با توجه به آماری که از رشد ۱۰ برابر خرید محصولات ارگانیک بین ژانویه و مارس سال ۲۰۲۰ دیده ام ، شیوع موضوعات “ارگانیک” را نشان دادم. در اینجا روند تقاضای آشکاری برای غذای سالم وجود دارد که باید موجودی کالا باشد.

ویژگی های قیمت

Google در بسیاری از لیست ها به عنوان ارزیابی هزینه ، ویژگی ۱-۴ نقطه “$” را قرار می دهد. اعتقاد بر این است که این تعیین تا حدودی از سوالات مشخصه ای که Google از کاربران می پرسد ناشی می شود ، اما مجموعه داده های کلی ناقص است. در نمونه گیری من ، گوگل فقط ویژگی ۴۲٪ فروشگاه های مواد غذایی با رتبه برتر را داشت. از آن تعداد ، ۷۶٪ با ویژگی متوسط ​​”$ $” مشخص شده اند.

بردن: همانطور که در مقاله قبلی خود در مورد Google Characteristics of the Top-Ranked Eateries یافتم ، نه گوگل و نه مصرف کنندگان تمایل ندارند ارزانترین یا گرانترین گزینههای غذایی را به عنوان مهمترین گزینه در نظر بگیرند. مفاهیم صرفه جویی و اشتیاق در ایالات متحده بسیار متفاوت است ، اما خوب است بدانید که ارزیابی قیمت متوسط ​​تمایل به ارتباط با رتبه های برتر محلی دارد. به نظر می رسد این با تصویر اقتصادی فعلی همگام است. مارک های غذایی که شما در حال بازاریابی هستید نیازی به ارزان ترین و گرانترین نیستند. ایده آل ارائه ارزش خوب برای یک قیمت مناسب است.

استفاده از Google Posts قبل و حین COVID-19

Google Posts نوعی میکروبلاگینگ است که مارک ها را قادر می سازد محتوای تازه را در Google Business Profiles خود ارسال کنند. قبل از همه گیری COVID-19 ، ۲۴٪ از بقالان مشغول انتشار Google Posts بودند، اما در سال ۲۰۲۰ ، فقط ۱۶٪ به طور فعال از این ویژگی استفاده می کردند.

بردن: گوگل در سال ۲۰۲۰ قابلیت های ویژه ارسال COVID-19 را به مشاغل ارائه داده است ، اما فروشگاه های مواد غذایی با رتبه بالا این فرصت را نادیده می گیرند. استفاده قبل از همه گیری بسیار ناچیز بود و فقط حدود یک چهارم بقالان از Google Posts برای تقویت تعامل استفاده می کردند. سقوط ۸ درصدی در سال ۲۰۲۰ ممکن است تصویری از عمودی بیش از حد مشغول سایر اولویت های فوری تر را برای ایجاد این ویژگی ترسیم کند.

اعتقاد بر این است که استفاده از پست های Google تاثیری در رتبه بندی ندارد و بی توجهی به این ویژگی به طور واضح هیچ یک از افراد را از دستیابی به رتبه های برتر باز نمی دارد ، اما اگر برندی که بازاریابی می کنید می تواند منابع خود را به این نوع انتشار اختصاص دهد ، ارزش آن را دارد تلاش کردن Moz Local می تواند به شما کمک کند Google Posts را در لیست های خود منتشر کنید و همچنین امکان ارتباط با نمایه های شما را برای مصرف کنندگان افزایش می دهد.

س Quesالات و پاسخهای Google

عکس آمار محلی SEO و تاکتیک های عملی فروشگاه های عالی رتبه بندی مواد غذایی Google

س Qال و پاسخ Google عملکرد Google Profile Business است که به شما امکان می دهد س companyالات متداول خود را منتشر کرده و به آنها پاسخ دهد ، همچنین به مردم اجازه می دهد سالات خود را پاسخ دهند. تجمعی ، پنجاه فروشگاه مواد غذایی در نظرسنجی من ۱۱۴۵ سوال دریافت کرده اند. بیشترین تعداد س questionsال برای یک مکان واحد ۱۹۲ است، و پایین ترین دو است.

فقط ۱۴٪ از بقالان پاسخ داده اند به هر یک از سوالات فروشگاههایشان رسیده است ، و در هیچ مورد یک فروشگاه مواد غذایی به تمام سوالات خود پاسخ نداده است.

بردن: اکثر س questionsالاتی که من دیدم سرنخ ها بود – مشتریانی که می پرسند آیا بازاری دارای این یا آن محصول است یا خدمات یا خدمات خاصی ارائه می دهد. متأسفانه ، پاسخهای عمومی که اغلب توسط راهنماهای محلی Google ارائه می شود ، اغلب اطلاعات ناخوشایند و بی ثباتی برای کمک به مشتری در جهت جستجوی اطلاعات است. در حالی که اعتقاد بر این است که پرسش و پاسخ هیچ تاثیری در رتبه بندی ندارد ، نادیده گرفتن مشتریان با اهداف ارائه خدمات عالی به مشتری سازگار نیست.

علاوه بر این ، نادیده گرفتن سرنخ زمینه پولی دارد. یک منبع تخمین می زند که صورتحساب سفر مواد غذایی آمریکایی به طور متوسط ​​۶۰ دلار باشد. این بدان معناست که در صورت پاسخ به کل س questionsالات نظرسنجی من ، می تواند ۶۸۷۰۰ دلار برای آن فروشگاه ذخیره کند. با این حال ، در خانه من ، متوسط ​​صورتحساب مواد غذایی در هر سفر حدود ۱۵۰ دلار است ، که اگر فروشگاه ها کالاها و خدماتی را که مشتریان به دنبال آن هستند ، بتوانند پاسخ این س thisالات را در کالیفرنیا با ارزش چیزی در حدود ۱۷۱،۷۵۰ دلار بدهند. اعداد و ارقام من فقط برآورد است ، اما یک چیزی که می دانم این است که تعداد کمی از مارک های تجاری قادر به گذاشتن پول روی میز نیستند.

من بسیار توصیه می کنم که فروشگاه های مواد غذایی وقت خود را برای پر کردن پرسش و پاسخ گوگل با سوالات متداول برتر خود اختصاص دهند ، از جمله اینکه آیا این تجارت تحویل کالا ، خدمات حاشیه ای و نیاز به استفاده از ماسک را ارائه می دهد. فراتر از این ، استفاده از محصولی مانند Moz Local هر بار که سوال جدیدی در هر مکان شما مطرح شود به شما اطلاع می دهد ، بنابراین می توانید اطمینان حاصل کنید که هیچ مشتری بالقوه ای نادیده گرفته نمی شود و همه سرنخ ها موضوع مراقبت دقیق هستند.

سازگاری های COVID-19 با فروشگاه های عالی رتبه در مواد غذایی انجام شده است

فراتر از تجزیه و تحلیل عناصر لیست GMB در مجموعه داده هایم ، با هر یک از فروشگاه های مواد غذایی تماس تلفنی گرفتم تا چند س askال از آنها بپرسم تا بفهمم چگونه آنها اقدامات و سیاست های خود را در پاسخ به همه گیری سازگار کرده اند.

من می توانستم به خصوصیات Google که خدمات حاشیه ای و خدمات تحویل را نشان می دهد اعتماد کنم ، اما خوشحالم که با این تماس ها تماس گرفتم ، زیرا در استفاده از این ویژگی ها و خدمات واقعی ارائه شده مغایرت پیدا کردم. در بعضی موارد ، فروشگاه هایی با این امکانات هنوز با این ویژگی ها برچسب گذاری نشده بودند و در برخی دیگر ، ویژگی هایی که نمایش داده می شدند اشتباه بودند.

این یافته های من است:

تحویل مواد غذایی در منزل

عکس آمار محلی SEO و تاکتیک های عملی فروشگاه های عالی رتبه بندی مواد غذایی Google

۶۲٪ فروشگاههای مجموعه نظرسنجی من اکنون تحویل مواد غذایی در منزل را ارائه می دهند. من تعجب کردم که این تعداد بیشتر نیست ، با توجه به تقاضای مصرف کنندگان برای ایمن ترین روش ها برای تأمین خانه هایشان ، همراه با نیاز آشکار به ایمن نگه داشتن کارگران مواد غذایی در حد امکان.

از این تعداد ، فقط ۱۲٪ فروشگاه های مواد غذایی که با آنها صحبت کردم موفق به ایجاد خدمات تحویل داخلی شده اند. ۳۱ برند از ۵۰ مارک مجموعه داده های من مجبور به انتخاب گزینه پرهزینه انجام مایل آخر شخص ثالث بودند. از این تعداد ، ۲۹٪ از اینستاكارت ، ۲۶٪ از Doordash ، ۸٪ از Amazon Prime ، ۴٪ از Peapod و Shipt و ۲٪ از Grubhub استفاده می كنند. سه مارک با بیش از یک سرویس شخص ثالث مشارکت داشتند و دو برند گزینه های تحویل شخص ثالث و داخلی را ارائه می دادند.

سرانجام ، موارد متعددی را مشاهده کردم که گوگل به شرکت های ثالث شخص ثالث اجازه می دهد در Google Business Profiles از فروشگاه های مواد غذایی تبلیغ کنند. کارکنان فروشگاه های مواد غذایی که به من گفتند خدمات تحویل ندارند ، مطمئناً از این عمل بی اطلاع هستند. به نظر من این سناریو یکی از کمترین موارد قابل قبول در کتاب محلی Google است ، به ویژه به این دلیل که آنها سنگینی را بر دوش صاحبان مشاغل می گذارند تا تلاش کنند چنین تبلیغاتی را از لیست خود حذف کنند.

شغلی که برای ایجاد یک تیم تحویل در خانه سخت کار می کند ، لیاقت ندارد Doordash یا Instacart یا Grubhub را در لیست خود پارک کند و سود خود را بخورد. مطمئن شوید که در حال مشاهده نمایه های Google Business از فروشگاه های خواروبار فروشی هستید که در آن بازاریابی می کنید و به دنبال حذف هرگونه پیوند شخص ثالثی هستید که نمی خواهید.

Google Trends در جستجوی مربوط به تحویل مواد غذایی که در بهار سال ۲۰۲۰ اتفاق افتاد ، در حالی که آمریکایی ها به دنبال استراتژی هایی برای تأمین مایحتاج خانوارهای خود در هنگام ماندن در خانه با خیال راحت بودند ، جهش گسترده را ثبت کرد. هنگامی که این موضوع را با گزارش فاجعه آمیز UFCW در مورد مرگ و میر ناشی از COVID-19 کارگران مواد غذایی مرتبط می کنید ، افزایش گزینه های زایمان ضروری است.

نگه داشتن اکثر مردم در خانه و محدود کردن تماس حضوری با کارکنان فروشگاه های مواد غذایی باعث شده است که تحویل در خانه یک سازگاری حیاتی با COVID-19 باشد که باید فراتر از ۶۲٪ میزان فرزندخواندگی باشد که در مطالعه خود دیدم.

سرویس کنار خیابان

عکس آمار محلی SEO و تاکتیک های عملی فروشگاه های عالی رتبه بندی مواد غذایی Google

برای مارک هایی که هنوز در تلاشند تا یک برنامه تحویل کارآمد تهیه کنند ، انتخاب وانت در کنار جاده گزینه مناسبی بوده است. ۶۴٪ فروشگاههای محل تحصیل من اکنون خدمات حاشیه ای را ارائه می دهند – یک عدد کمی بیشتر از رقم تحویل در خانه. من دیدم که در موارد متعدد ، مارک هایی که هنوز برای انجام تحویل راه اندازی نشده اند حداقل قادر به ایجاد این گزینه جایگزین هستند ، اما ما باید این رقم را ۱۰۰٪ ببینیم تا اطمینان حاصل کنیم که کسی مجبور نیست وارد مواد غذایی شود ذخیره و خطر ابتلا به عفونت را دارد.

سیاست ماسک

عکس آمار محلی SEO و تاکتیک های عملی فروشگاه های عالی رتبه بندی مواد غذایی Google

وقتی از کارکنان فروشگاه مواد غذایی پرسیدم که مکان آنها چیست؟ ۸۳٪ از آنها بله و ۱۷٪ از آنها نه. این مهمترین سوال در نظرسنجی من بود ، با توجه به وضعیت همه گیری در ایالات متحده ، و من می خواهم آنچه را که فراتر از اعداد آموخته ام به اشتراک بگذارم.

  • در شهرها / ایالت هایی که کارگران فروشگاه های مواد غذایی هیچگونه نیاز به پوشاندن را گزارش نکردند ، آنها همیشه به من گفتند “فاقد صلاحیت اجرای ماسک پوش” هستند. فقدان سیاست دولت مردم این جوامع را برای محافظت از خود درمانده کرده است.
  • مرورها گاهی اوقات داستان متفاوتی را برای ۸۳٪ فروشگاه های مواد غذایی بیان می کردند ، جایی که کارمندان به من گفتند ماسک لازم است. علیرغم خط مشی لازم برای پوشش ، بازرسان مواردی از مواجهه با کارمندان و مراجعه کنندگان بدون نقاب را در برخی مکان ها گزارش می دهند و از این بابت ابراز ناراحتی می کنند و گاهی اظهار می کنند که به این مکان ها برنخواهند گشت. این بدان معنی است که اجرای واقعی پوشیدن PPE در واقع کمتر از ۸۳٪ است.
  • در سطح کاملاً انسانی ، احساس کردم س questionال من درمورد پوشاندن برخی از کارمندان را مضطرب می کند ، گویا وقتی به من گفتند که ماسک لازم است از پاسخ منفی من می ترسند. من فقط می توانم تجربیاتی را تصور کنم که برخی از این کارمندان سعی کرده اند با مشتری هایی که از محافظت از خود و دیگران در برابر سرایت خودداری می کنند کنار بیایند. مراوداتی که با کارمندان داشتم درک من را از نیاز به سیاست ملی روشن ، برای کاهش و امیدوارم از بین بردن COVID-19 بیشتر کند تا همه در جوامع محلی ما محافظت شوند.

دوست و همکار من مایک بلومنتال بهترین کار را در صنعت SEO محلی انجام داده است که تقاضای مصرف کننده برای پوشاندن را اثبات می کند ، همانطور که در بررسی ها مشخص شده است ، و همچنین ، چگونه می توان بررسی های سیاسی را از ضد ماسک از لیست های GMB خود حذف کرد ، اگر فروشگاه شما را ذخیره کند ‘ بازاریابی دوباره آنها را دریافت کنید. با توجه به نگرانی عمیق من برای کارگران و جوامع فروشگاه های مواد غذایی ، این امیدواری جدی من است که رهبری ملی منجر به مشارکت ۱۰۰٪ در الزامات پوشاندن صنعت مواد غذایی در سال ۲۰۲۱ شود.

تحقق کامل بدون تماس

۰٪ از مارک های فروشگاه های مواد غذایی در مطالعه من به تحقق تنها بدون تماس تغییر کرده اند، اما این روش ممکن است برای غلبه بر اورژانس بهداشت عمومی ضروری شود. هنگامی که فروشگاه های مواد غذایی می توانند به عنوان انبارهایی که مواد غذایی برای باربری و تحویل کنار جاده ذخیره می شود ، کار کنند ، به جای خرید در فروشگاه ، کارگران و مشتریان می توانند ارتباطات را کاهش دهند.

هنگامی که بیماری همه گیر COVID-19 برای اولین بار در آمریکا پدیدار شد ، بازارهایی مانند Oneota Community Food Coop در دکورا ، آیووا برای مدتی فقط به خرید وانت روی آورد و ممکن است لازم باشد دوباره این کار را انجام دهد. در همین حال ، همسایه من هر هفته تحویل کامل مواد غذایی خود را از Imperfect Foods ، که در سال ۲۰۱۵ در سانفرانسیسکو راه اندازی شد و در طی چند سال گذشته ماموریت خود را برای تحویل غذاهای اقتصادی به روشی راحت تجربه کرده است ، تحویل می گیرد. این حباب تحویل کیت غذا است ، که شامل آبی پیش بند ، HelloFresh ، هویج بنفش و بسیاری از گزینه های دیگر است. حتی فروشگاه های راحتی مانند ۷-۱۱ نیز تلاش زیادی می کنند تا بدون تماس بمانند.

در آوریل سال ۲۰۲۰ ، ۴۰ میلیون آمریکایی سفارش خرید مواد غذایی آنلاین دادند. انطباق سریع کاملاً امکان پذیر است و تا زمانی که COVID-19 بتواند در آینه دید کشور قرار گیرد ، یک تلاش ملی ممکن است برای بازآفرینی مارک های مواد غذایی به عنوان کیوریتور تحویل غذا به جای مکان هایی برای خرید شخصی ضروری باشد. بازاریاب های جستجوی محلی باید به طور کامل در ایده مشتری فروشگاه های مواد غذایی در مورد چگونگی شکل دادن به درک عمومی که از ایمنی برای همه پشتیبانی می کند ، شرکت کنند.

رضایت ، شهرت و رتبه بندی

به نظر می رسد که تحویل ، خدمات حاشیه ای و سیاست های دقیق پوشاندن ارتباط مستقیمی با رتبه بندی جستجوی محلی ندارند ، اما در طرح بزرگتر این موارد وجود دارد. مشتریان با بازبینی مثبت به مشاغل مورد علاقه خود پاداش می دهند. وقتی مشتری از نحوه مراقبت از مشاغلی مانند فروشگاه های مواد غذایی به شدت از آنها راضی است ، مطالعات نشان می دهد این امر به وی انگیزه می دهد تا به عنوان یک تشکر از شما بازبینی کند.

هرچه بیشتر به مشتریان و جوامع نشان دهید که فروشگاه مواد غذایی که از آنها بازاریابی می کنید از آنها مراقبت می کند ، مجموعه نظرات مثبت خود را با رتبه بندی بالای ستاره بیشتر خواهید کرد. بنابراین ، این از اهداف رتبه بندی بسته محلی پشتیبانی می کند که امیدوارید برای دستیابی به حداکثر قابلیت مشاهده در اینترنت برآورده کنید. و اعتبار شما به نوعی تبدیل خواهد شد که تبدیلات بالا را ایجاد می کند. ۷۹٪ از خریداران می گویند وانت بدون تماس برای آنها بسیار مهم است – هر کاری که می توانید برای جلب رضایت اکثریت مصرف کننده انجام دهید یک حرکت بسیار هوشمندانه است.

آنچه در مورد چابکی از بقال و بازاریاب آنها یاد گرفته ام

“نباید بین شما و مشتری شما مارکی وجود داشته باشد. شما نباید آنها را به شخص دیگری معرفی کنید و هیچ کس نباید اطلاعات شما را داشته باشد. ” – برایان مویر ، مدیر عامل ، Freshop

این بزرگ نیست که بگوییم صنعت مواد غذایی در حال انقلابی است. فروش سالانه مواد غذایی آنلاین در ایالات متحده از ۱٫۲ میلیارد دلار در آگوست ۲۰۱۹ به ۷٫۲ میلیارد دلار در ژوئن سال ۲۰۲۰ افزایش یافت.

به عنوان یک SEO محلی ، نمی توانم به صنعت دیگری فکر کنم که بتوانم از انطباق ، نبوغ و انعطاف پذیری بیشتر بدانم. من اخبار مربوط به صنایع غذایی را دنبال می کردم و خصوصاً با وبیناری که میزبان آن تهیه کننده نرم افزار مواد غذایی دیجیتال ، Freshop بودم ، مشغول کارم شدم. من هفت خلاصه اصلی را در اینجا جمع بندی می کنم:

۱) اگر می توانید برنامه تحویل داخلی را توسعه دهید ، این کار را انجام دهید ، زیرا این تنها راه حفظ مالکیت تجربه کامل مشتری با نام تجاری شما است. همچنین در دراز مدت از نظر مالی منطقی است ، همانطور که قبلاً در اینجا در ستون خودم در مورد تحویل شخص ثالث در مقابل تحویل در خانه پرداختم: راهنمای انتخاب آگاهانه. در وبینار Freshop ، برایان مویر به حاضران یادآوری کرد که بلاک باستر یک بار فرصت خرید Netflix را داشت اما این فرصت را به او منتقل کرد. اکنون زمان آن فرا رسیده است که فروشگاه های مواد غذایی از خود در برابر دادن تجارت خود به Instacarts و Doordashes در صحنه محافظت کنند.

۲) از هر نرم افزاری که برای دیجیتالی کردن موجودی مواد غذایی خود استفاده می کنید ، باید در ادغام POS ، مدیریت موجودی و تجزیه و تحلیل قوی باشد. من با نسخه آزمایشی کوتاهی که از داشبورد تجزیه و تحلیل Freshop’s در مورد زمان انتخاب و انجام اسلات برای مدیریت تحویل ، سودآوری در طول زمان ، ردیابی رفتارهای غیر معاملاتی و معاملات و ادغام Google Analytics برای اندازه گیری نرخ تبدیل ، تحت تأثیر قرار گرفتم ، تحت تأثیر قرار گرفتم.

۳) از خدمات کیت وعده استفاده کنید و خود آنها را به آنها پیشنهاد دهید. کیت های صبحانه ، کت های شام ، کیت های دسر ، کیت های وعده های غذایی تعطیلات و غیره ایجاد تفکر در مورد وعده های غذایی را برای مشتریان راحت کنید و هر چند کلیک هرچه را که لازم دارند بدست آورید.

۴) استفاده از تبلیغات دیجیتالی در وب سایت فروشگاه مواد غذایی خود را از مارک هایی که قبلاً حمل کرده اید ، در نظر بگیرید. این می تواند یک جریان درآمد اضافی ایجاد کند.

۵) بخشنامه های قابل خرید آنلاین ایجاد کنید. به یاد دارید که من “معاملات” و “فروش” را به عنوان موضوعات مکان GMB نشان می دادم؟ بسیاری از مشتریانی که از بخشنامه های چاپی نشانه می گرفتند می توانند یاد بگیرند که این عادت را به بخشنامه های دیجیتالی قابل کلیک منتقل کنند.

۶) گزینه های پشتیبانی جامعه از نرم افزار خرید دیجیتال را که انتخاب می کنید ، با دقت ارزیابی کنید. بیشتر فروشگاه های مواد غذایی رقیب مستقیمی نیستند و می توانند به یکدیگر کمک کنند. یک مثال عالی که دیدم این بود که چگونه یک بقال نامه ای را که برای درخواست پرداخت اسنپ درخواست کرده بود به اشتراک گذاشت. او خوشحال شد که اجازه داد بقالان دیگر این فرم نامه را کپی کنند تا برای برنامه های خود استفاده کنند.

۷) این واقعیت را جشن بگیرید که تجارت آنلاین موانع تاریخی موجود در مشتریان را برای یافتن موجودی فروشگاه در یک طرح پیچیده از بین برده است. با یک جعبه جستجو ، هر مشتری می تواند هر کالایی را در هر راهرو پیدا کند. همین حالا که همه چیز دشوار است ، این یک پوشش نقره ای ارزش واقعی برای بقالان و بازاریان آنهاست.

خلاصه

عکس آمار محلی SEO و تاکتیک های عملی فروشگاه های عالی رتبه بندی مواد غذایی Google

ویژگی های غالب فروشگاه های مواد غذایی گوگل با رتبه برتر در ۵۰ پایتخت آمریکا عبارتند از:

  • واقع شدن در شهر مشخص شده در جستجو
  • انجام صفحه فرود GMB PA در محدوده ۴۰
  • اتکا به عناوین تجاری هرزنامه GMB نیست
  • استفاده از “فروشگاه مواد غذایی” به عنوان دسته اصلی آنها
  • برنده شدن در رتبه بندی ۴+ ستاره
  • به شدت بررسی شده و در هفته گذشته بازبینی دریافت کرده اید
  • دریافت سرنخ به صورت پرسش و پاسخ
  • ارائه گزینه های خرید تحویل و کنار ماشین
  • ماسک مورد نیاز

مناطق کلیدی فرصت GMB که هنوز توسط این گروه برای محافظت از دید غالب استفاده نشده است:

  • خدمات مشتری به صورت پاسخ های بازبینی
  • مدیریت سرب در قالب پاسخ به پرسش و پاسخ
  • روابط عمومی در قالب Google Posts

صنعت مواد غذایی یک دوره چالش و فرصت مهم را پشت سر می گذارد:

  • چالش دیجیتالی کردن موجودی
  • چالش مدیریت تجربه کامل مصرف کننده با تحویل و خدمات کناری برای جلوگیری از قطع شدن توسط اشخاص ثالث و افزایش بسیار ایمنی
  • فرصت فروش با تأمین نیازهای جدید به روشهای جدید به مشتریان
  • فرصت ایجاد وفاداری دائمی با ایجاد تجارب به یاد ماندنی از مراقبت و رضایت در طی همه گیری که روابط پس از همه گیری را آگاه می کند

من می خواهم با یک یادداشت تشکرآمیز به بقالی مورد علاقه و خونسرد محله خود – یک فروشگاه روستایی خانوادگی متعلق به یک منطقه روستایی – پایان دهم. در حین قطع برق در میان آتش یخ مرا پیدا کردید ، در کمبود آن دستمال حمام و ضدعفونی کننده ضد عفونی کننده دست برای ایمنی خانواده ام پیدا کردید. شما برای محافظت از من وانت کنار جاده را راه اندازی کردید و هنگامی که ماشین من از کار افتاد ، خانواده شما پیشنهاد دادند که مواد غذایی را به خانه من بیاورند ، حتی اگر هنوز پرسنلی برای خدمات کامل تحویل ندارید.

وفاداری سپاسگزار من از شما است.

من به عنوان یک بازاریاب جستجوی محلی ، ممکن است داده ها را جستجو کنم ، ممکن است اعداد را به اشتراک بگذارم ، اما واقعاً چیزی که به آن فکر می کنم مردم هستند. افرادی که ملت را تغذیه می کنند ، مستحق هرگونه حفاظت و ابتکار حفاظتی می توانند برای گذراندن این شرایط سخت کنار هم ، فکر کنند. اگر در حال اداره یا بازاریابی یک فروشگاه مواد غذایی هستید و س SEOالات محلی SEO دارید ، لطفاً آنها را در نظرات خود بپرسید و من تمام تلاش خود را می کنم تا پاسخ های مفیدی برای حمایت از موفقیت شما ارائه دهم. از همه کاری که انجام می دهید متشکرم!



منبع

شاید دوست داشته باشید:

بررسی نقاط دسترسی ترافیک - Moz

بررسی نقاط دسترسی ترافیک – Moz

در قسمت این هفته از Whiteboard Friday ، جو کامرون – مدیر تیم آموزش Moz’s – به روند آدرس دهی […]

2021 موفقیت محلی در سئو سایت: نکات و پیش بینی های خبره

۲۰۲۱ موفقیت محلی در سئو سایت: نکات و پیش بینی های خبره

“ما اینجا هستیم تا از توهم جدا بودن بیدار شویم.” – Thích Nhất Hạnh ، معلم بودایی اعتبار تصویر: مولوی […]

گوگل بروزرسانی هسته ای دسامبر 2020: توسط شماره ها

گوگل بروزرسانی هسته ای دسامبر ۲۰۲۰: توسط شماره ها

در تاریخ ۳ دسامبر ، Google اعلام کرد که آنها آخرین نسخه Core Update را ارائه می دهند. در ابتدا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *