آناتومی ایمیل کامل

آناتومی ایمیل کامل

dmin آموزش سئو


اگر شما نیاز به دریافت بک لینک و ایجاد آگاهی از نام تجاری برای مشتریان دارید ، یک راه عالی برای شروع این کار ایجاد تحقیقات اصلی و سپس ارائه تحقیقات برای نویسندگان است. اما تبلیغ کار شما احتمالاً پیچیده ترین قسمت است و قسمت عمده آن به ایمیل صوتی ارسال می شود که برای نویسنده ارسال می کنید.

برای اینکه این کار کمی دلهره آورتر باشد ، در این قسمت از Whiteboard Friday ، آماندا میلیگان از Fractl شما را از طریق یک ایمیل واقعی صدا می کند که منجر به پوشش یکی از داستان های آنها می شود.

عکس آناتومی ایمیل کامل

برای باز کردن یک نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید بالا کلیک کنید!

رونویسی ویدئو

سلام به همه. به نسخه دیگری از Whiteboard Friday خوش آمدید. اسم من آماندا میلیگان است. من مدیر بازاریابی در Fractl هستم. امروز قصد دارم در مورد آناتومی ایمیل کامل صدا با شما صحبت کنم.

این مربوط به فضای روابط عمومی دیجیتال است. راهی که ما برای مشتریان خود بک لینک و آگاهی از نام تجاری دریافت می کنیم ، ایجاد تحقیقات اصلی ، مطالعات و نظرسنجی های جدید و سپس ارائه این موارد به نویسندگان است. اکنون پیچیدگی و تبلیغات از پیچیده ترین قسمت هاست و بسیاری از آنها به این مربوط می شود – ایمیلی که برای نویسنده ارسال می کنید.

بنابراین آنچه که من در اینجا انجام داده ام نوشتن به معنای واقعی کلمه یک ایمیل واقعی است که برای نویسنده ای ارسال شده است که منجر به انتشار و پوشش داستان می شود. من فریاد می کشم به Skylar که این یکی را نوشت کاری که من می خواهم انجام دهم این است که از طریق هر قسمت از آن ، هر عنصری که فکر می کنیم بسیار مهم است و در همه ایمیل های ما وجود دارد ، قدم بزنم.

ارتباط انسانی

بنابراین برای شروع ، من در واقع از این ایمیل استفاده می کنم زیرا زیاد در شخصی سازی وارد نشده است. من می خواستم مثالی را نشان دهم که اگر شما نتوانید شخصی سازی کنید نیز اتفاق می افتد. اما شخصی سازی یا هر نوع ارتباط انسانی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و باید هدایت کننده ایمیل شما باشد.

بنابراین در این حالت ، کمی کلی تر است. در آن آمده است: “همه ما اتفاقات ترسناکی را به یاد می آوریم که باعث شد ما با چراغ های روشن بخوابیم.” بنابراین این یک تجربه عمومی تر از انسان است. می دانم وقتی اولین بار “حلقه” را دیدم با چراغ روشن خوابیدم. این فقط روشی است برای برقراری ارتباط با شخصی که آن را می خواند ، تا به او بخاطر بسپارد که خاطره ای داشته باشد.

با این حال ، اگر واقعاً فرصتی برای شخصی سازی نامه الکترونیکی دارید ، به عنوان مثال ، اگر نویسنده چیزی بنویسد که اخیراً مورد توجه شما باشد یا آنها را در Twitter یا LinkedIn دنبال کنید و موردی را که آنها به اشتراک گذاشته اند دوست دارید ، می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید – شما به همان مدرسه رفت ، شما همان عشق حیوانات را دارید. در واقع ما افراد زیادی داریم که امسال مانند عکس های حیوانات خود عکس می اندازند و درباره اینکه چقدر سگ یا گربه دوست دارند صحبت می کنند.

هر چیزی که اصل باشد می تواند واقعاً خوب عمل کند. اما به یاد داشته باشید که در طرف دیگر ایمیلی که می فرستید انسانی وجود دارد و فقط کمی این را انسانی کنید. بنابراین این باید در مورد یک یا دو جمله باشد. همانطور که در اینجا مشاهده می کنید ، در اینجا پایان می یابد. بنابراین شما نمی خواهید به یک داستان کلی زندگی بپردازید ، اما کمی آن را لمس کنید.

شرح سطح سطح بالا

بخش بعدی شرح سطح بالای پروژه است. بنابراین جمله بعدی در اینجا می گوید: “آیا می توانید تصور کنید اگر یکی از آن شخصیت ها اتاق کنار شما را اشغال کند؟” بنابراین اکنون ما در حال پل زدن نوعی حکایت از پروژه واقعی هستیم. “برای بررسی بیشتر این موضوع ، تیم من از بیش از ۱۰۰۰ طرفدار تلویزیون و فیلم در مورد کمترین و مطلوب ترین هم اتاقی های خیالی خود س askedال کردند.”

بنابراین در آنجا شما دقیقاً می دانید که پروژه در مورد چه چیزی است. این درمورد سروی است که ما از مردم پرسیده ایم با کدام شخصیت های داستانی در انواع رسانه ها دوست دارند با آنها زندگی کنند. بنابراین بسیار سرگرم کننده است. این یک قطعه سبک است. این یک قطعه سرگرم کننده است. با این حال ، هنگام ایجاد این ایمیل های پیچیده ، ساختار هنوز یکسان است. مهم نیست که خبر سختی باشد یا چیزی با کمی خونسردی بیشتر ، این یک روش واقعا موثر است.

غذاهای اصلی

بنابراین این ارتباطات انسانی و توصیف سطح بالا را پوشش می دهد. این قطعه بعدی بدون شک مهمترین است. این ، همانطور که در اینجا می بینید ، اصلی ترین اقدامات ، بزرگترین ، جالب ترین ، بینش جدید از این مطالعه است که شما انجام داده اید. شما نمی خواهید که نویسنده محتوای شما را غربال کند و بفهمد که چرا آنها اهمیت می دهند یا چرا خوانندگان آنها به این مسائل اهمیت می دهند.

این وظیفه شماست که دو یا سه جالب ترین عکس را تهیه کنید ، به معنای واقعی کلمه یک لیست گلوله ای برای آنها ایجاد کنید تا آنها خیلی سریع بتوانند آن را ببینند. بنابراین ، در این مورد ، اسکایلار به معنای واقعی کلمه گفت: “آنچه در یافت شدیم: خانه Beetlejuice به عنوان یکی از قابل شناسایی ترین خانه های فیلم شناخته می شود. با این حال ، Beetlejuice کمترین مطلوب هم اتاقی خیالی بود.”

قابل درک است دلیل اینکه من می توانم تصور کنم او این را صدا کرد این است که ، در این زمین خاص ، او در حال انتشار یک نشریه در خانه بود ، بنابراین او در مورد خانه ها صحبت می کند. دلیل برجسته سازی آن این است که شما نباید حتی همان بدن را داشته باشید که برای همه ارسال کنید. این بستگی به این دارد که خوانندگان آنها چه کسانی هستند و موضوعاتی که آنها پوشش می دهند ، زیرمجموعه هایی که آنها پوشش می دهند.

حتی اگر می دانید که آنها مرتبط هستند و در وهله اول آنها را صدا می کنید ، مطمئن شوید که همه جنبه های ایمیل را متناسب با آنها تنظیم کنید. ممکن است شما لیستی از ۱۰ تا ۱۵ عکس جالب داشته باشید و هر یک از نویسنده ها را با هم منطبق کنید. بنابراین برخی از حقایق دیگر. “طرفداران فیلم موافقند كه نورمن بیتس به همان اندازه كه هالك به عنوان یك هم اتاقی خواهد بود ، نامطلوب خواهد بود.”

که فقط سرگرم کننده است. “علي رغم اينكه در خواب بسيار خواب ديده ايد ، فردي كروگر رتبه بندي كمتري از هانيبال لكتر دارد.” نکته جالب در مورد این پروژه و چیزی که من در بالا به آن اشاره نکردم این است که ما آن را در حوالی هالووین ارائه می دادیم. بنابراین کمی منطقی تر است. شما آن فاکتور به موقع بودن را نیز دارید.

این جالب است ، اما آنها در اصل این نقاط را می نویسند و فکر می کنند ، “عنوان نویسنده چه می تواند باشد؟ آنچه می خواهند بگویند جالب ترین قسمت این پروژه است ، و چرا آنها فکر می کنند که سرگرم کننده خواهد بود یا خنده دار یا سرگرم کننده یا مفید یا آموزنده؟ ” بنابراین این بخش را پوشش می دهد. فوق العاده مهم است صادقانه بگویم ، در حالی که در حال ایجاد محتوا هستید ، باید به این چیزها فکر کنید و فرض کنید که اینها چگونه می توانند به نظر برسند.

پیوند به محتوا

اگر حتی نمی توانید تصور کنید که بعد از انجام کاری چه گلوله های کوچکی می توانید ایجاد کنید ، ممکن است به اندازه کافی جالب نباشد یا در مسیر درست قرار نگیرید. بنابراین این مهم است. کوچک است اما مهم است. “اینجا پیوندی برای مطالعه کامل است.” مرتبط. بعضی از افراد تاکتیک نوعی س doال را انجام می دهند ، “آه ، آیا می خواهی بقیه را ببینید؟ ما می توانیم آن را برای شما بفرستیم.”

توصیه نمی کنیم این کار را انجام دهید زیرا نمی خواهید مرحله دیگری اضافه کنید. شما نمی خواهید نویسندگان برای هر کاری تلاش کنند. شما می خواهید هر آنچه برای تصمیم گیری نیاز دارند به آنها بدهید. بنابراین با فریاد زدن گلوله های مربوط به آنها ، این کار را برای آنها آسان می کنید. سپس می گویید ، “اما گوش کن ، اگر می خواهی به کل مطالعه نگاه کن. اگر این موضوع برای شما جذاب است ، اینجاست. می توانید همه چیز را مشاهده کنید و تصمیم بگیرید که آیا برای مخاطبان شما مناسب است یا خیر. ” بنابراین حتماً این کار را انجام دهید.

مستقیم بپرس

سپس Skylar کار خوبی انجام داد و گفت: “همان روز اول ماه اکتبر است” ، که در آن زمان بود ، “و خوانندگان شما برای هالووین آماده می شوند.” بنابراین او آن را به ارتباط پروژه با خوانندگان خود ، همان چیزی که شما همیشه باید درباره آن فکر کنید ، برمی گرداند. نویسنده فقط به این مسئله اهمیت می دهد که آیا چیزی قرار است در خوانندگان آنها طنین انداز شود. این بدان معنی است که آنها کار خوبی انجام می دهند. بنابراین او به نوعی این روابط را برقرار می کند. “هرگونه علاقه به اشتراک این مطالعه انحصاری با [the publication]؟ “بنابراین من در اینجا یک سوال مستقیم را برجسته کردم. بنابراین بیرون بیایید و مانند این بگویید ،” بنابراین آیا می خواهید این موضوع را پوشش دهید؟ “در این مورد ، ما آن را به عنوان یک انحصاری مطرح می کردیم ، یعنی هیچ کس هنوز آن را پوشش نداده است ، که آن را کمی جذاب تر می کند.

شما می گویید ، “شما اولین کسی هستید که در مورد این مطالعه صحبت خواهد کرد.” می توانید بگویید انحصاری است و می توانید آن را در ایمیل نیز برجسته کنید. اما حتی اگر این کار را انجام ندهید ، اگر آن را به گوش چند نفر برسانید یا کسی قبلا آن را پوشانده است و هنوز هم آن را صدا می کنید ، فقط مطمئن شوید که مستقیماً می پرسید ، “آیا شما علاقه مند به پوشش این موضوع هستید؟ ” تصور نکنید که آنها حتی می دانند چگونه پاسخ دهند. بنابراین این چهار م mainلفه اصلی یک ایمیل پیچیده هستند.

نتیجه

اکنون کارهای زیادی در ساخت این اثر وجود دارد. این فقط یک قطعه از یک معمای بزرگ است. محتوای شما باید فوق العاده باشد ، زیرا ، همانطور که می گویم ، هیچ سطح خارق العاده ای نمی تواند یک پروژه وحشتناک را نجات دهد. شما فقط نمی توانید راه خود را از آن خارج کنید. همچنین شما باید افراد مناسب را هدف قرار دهید.

بنابراین گاهی اوقات ما ایمیل های اضطراری فوق العاده خارج می شوند ، یا هر کسی ایمیل های فوق العاده ای دارد ، اما شخص ، به هر دلیلی ، نمی تواند مطالب را پوشش دهد. پیش می آید. مطمئناً این اتفاق می افتد. گاهی اوقات افراد تقویم های سرمقاله کاملی دارند ، یا اینکه آنها فقط در مورد چیزی مشابه اخیر نوشته اند. اما شما می خواهید از شرایطی که آنها می گویند: “زیر و بم عالی است ، اما این جای من نیست” جلوگیری کنید.

این اتفاق در صنعت همیشه می افتد. ما سال گذشته ، در سال ۲۰۱۹ ، ۵۰۰ ناشر را مورد بررسی قرار دادیم ، این بستگی به این دارد که چه زمانی به این گوش می دهید ، و آنها گفتند که شماره یک حیوان خانگی حیوان خانگی آنها در حال تهیه محتوای متناسب با جایگاه آنها است. بنابراین آنها در حال آماده سازی مواردی هستند که معمولاً درباره آنها نمی نویسند. بنابراین این یک روش خارق العاده برای افزایش شانس موفقیت زمین شماست ، اما اگر تمام این مراحل دیگر را انجام ندهید ، این بدان معنی نیست که این بی عیب است.

اگر شما علاقه مند به یادگیری آن چیزها هستید ، سایر مطالب من را در Moz بررسی کنید. من در مورد آنچه محتوای عالی می سازد صحبت کردم. من در مورد مواردی صحبت کردم که باید به آنها توجه کرد که چه کسی باید زمین بازی کند. همه این موارد با هم متناسب است. اما من می خواستم دقیقاً به نظر شما دقیقاً شکل ظاهری آن چگونه باشد. بنابراین بهترین شانس وجود دارد. می دانم سخت است.

بزودی با شما حرف میزنم.

رونویسی ویدئو توسط Speechpad.com



منبع

شاید دوست داشته باشید:

Google Posts: عامل تبدیل - عامل رتبه بندی نشده است

Google Posts: عامل تبدیل – عامل رتبه بندی نشده است

اگرچه Google Posts یک عامل رتبه بندی نیست ، اما همچنان می تواند یک منبع فوق العاده موثر برای افزایش […]

چگونه محرک های ایالات متحده بر میزان ترافیک و تبدیل سایت تأثیر می گذارد؟ [Case Study]

چگونه محرک های ایالات متحده بر میزان ترافیک و تبدیل سایت تأثیر می گذارد؟ [Case Study]

من به عنوان یک استراتژیست ارشد تجزیه و تحلیل که در یک آژانس با مشتریانی در سراسر صنایع کار می […]

چگونه مرجع دامنه را برای غیر سئوکار توضیح دهیم

چگونه مرجع دامنه را برای غیر سئوکار توضیح دهیم

آیا تا به حال لازم است اهمیت Domain Authority را برای مشتری ها یا همکارانی که تجربه SEO کمی دارند […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *