آنها به سادگی بهترین هستند: ۲۵ پست برتر وبلاگ Moz در سال ۲۰۲۰

آنها به سادگی بهترین هستند: 25 پست برتر وبلاگ Moz در سال 2020

dmin آموزش سئو


در اینجا ما دوباره هستیم – آن زمان از سال پر از بسته بندی ها و نظرات و “بهترین” مجموعه ها. سال ۲۰۲۰ سالی شبیه هیچ سال دیگری نبود ، و این مسلماً در موضوعات تحت پوشش وبلاگهای لیست زیر منعکس شده است.

ما امسال ۱۷۰ پست وبلاگ منتشر کردیم (از جمله قسمت های جمعه تخته سفید) – برای یک سال پر از چالش های شخصی و شغلی خیلی بی روح نیست! ما مشتاقانه منتظریم آنچه ۲۰۲۱ در انبار دارد ، اما در صورت از دست دادن هر چیزی ، ما ۲۵ قطعه برتر خوانده شده از ۱۲ ماه گذشته * را گردآوری کرده ایم. چندین قسمت جمعه Whiteboard (گذشته و حال) ، نکات مربوط به SEO درباره SEO و نکاتی برای بازاریابی همدلانه ، همراه با پیش بینی های خوش بینانه SEO برای سال ۲۰۲۰ و بعد از آن – در زمان های قبل از COVID – پیدا خواهید کرد.

بنابراین بدون هیچ زحمتی بیشتر ، در اینجا بهترین پست های Moz Blog در سال ۲۰۲۰ است. لذت ببرید!

* ۲۵ پست برتر وبلاگ Moz که در زیر لیست شده اند ، از اول ژانویه تا ۲۲ دسامبر سال ۲۰۲۰ منتشر شده اند و براساس بازدیدهای صفحه منحصر به فرد ایجاد شده در آن بازه زمانی ، ترتیب داده شده اند.


نویسنده: آماندا میلیگان | تاریخ انتشار: ۳۱ مارس ۲۰۲۰ | بازدید از صفحه منحصر به فرد: ۴۹،۸۸۹

آماندا کلمات کلیدی مختلفی را آزمایش کرد تا ببیند کدام یک از آنها روند شیوع اولیه COVID-19 را نشان می دهند و ممکن است توجه بازاریابان محتوا را تضمین کند. این چیزی است که او پیدا کرده است.

نویسنده: Suganthan Mohanadasan | تاریخ انتشار: ۴ فوریه ۲۰۲۰ | بازدید از صفحه منحصر به فرد: ۴۵،۵۵۳

در چندین سال گذشته ، ما قبلاً دریایی از تغییر در نحوه اندیشیدن و اجرای سئو را شاهد بوده ایم ، اما آینده حتی بیشتر تغییر می کند – و فرصت بیشتری. در مورد موضوعات اصلی SEO جستجو کنید تا در آینده تحت نظر باشید.

نویسنده: سیروس شپرد | تاریخ انتشار: ۲۵ فوریه ۲۰۲۰ | بازدید از صفحه منحصر به فرد: ۳۵،۴۱۴

در روزهای ابتدایی بازاریابی جستجو ، SEO ها معمولاً همان دو روش تکراری را می شنیدند که بارها در مغز ما کاشته شده است: عنوان صفحه خود را در برچسب های H1 بپیچید و در هر صفحه فقط از یک برچسب H1 استفاده کنید. علی رغم اظهارات یکی از معتمدترین مقامات گوگل مبنی بر اینکه “سایت ها بدون داشتن برچسب H1 یا با پنج برچسب H1 کاملاً خوب عمل می کنند” ، بسیاری از افراد جستجوگر آن اعتقاد ندارند. بنابراین مطمئناً ، ما تصمیم گرفتیم آن را از نظر علمی آزمایش کنیم.

نویسنده: میریام الیس | تاریخ انتشار: ۱۷ فوریه ۲۰۲۰ | بازدید از صفحه منحصر به فرد: ۳۱،۸۸۳

اگر چندین کسب و کار در یک آدرس داشته باشم چگونه باید در Google My Business ثبت نام کنم؟ اگر بیش از یک مشاغل را در مکان خود اجرا کنم ، برای چند لیست واجد شرایط هستم؟ در این س comprehensiveالات متداول جامع پاسخ سوالات برتر خود را دریافت کنید.

نویسنده: دکتر Peter J. Meyers | تاریخ انتشار: ۲۷ ژانویه ۲۰۲۰ | بازدید از صفحه منحصر به فرد: ۳۱،۸۰۰

به روزرسانی هسته ژانویه ۲۰۲۰ از ۱۳-۱۵ ژانویه به اوج خود رسید. ما در اعداد ، از جمله برندگان و بازندگان ، حفاری می کنیم.

نویسنده: دکتر Peter J. Meyers | تاریخ انتشار: ۱۴ مه ۲۰۲۰ | بازدید از صفحه منحصر به فرد: ۲۴،۱۵۹

Core Update مه ۲۰۲۰ دومین داغترین بروزرسانی از زمان بروزرسانی “Medic” در آگوست ۲۰۱۸ بود. دکتر پیت نگاهی دقیق به اعداد می اندازد ، از جمله اینکه چرا اندازه گیری برندگان و بازندگان یک کار مشکوک است.

نویسنده: سیروس شپرد | تاریخ انتشار: ۱۷ ژوئیه ۲۰۲۰ | بازدید از صفحه منحصر به فرد: ۲۱،۲۸۱

یک عامل رتبه بندی جدید در شهر وجود دارد: Core Web Vital. پیش بینی شده در سال ۲۰۲۱ ، این تغییر الگوریتم اعلام شده توسط Google دارای جزئیاتی است که باید از آنها آگاه باشید.

نویسنده: بریتنی مولر | تاریخ انتشار: ۳۱ ژانویه ۲۰۲۰ | بازدید از صفحه منحصر به فرد: ۲۰،۷۸۳

بریتنی مولر ، سئو دانشمند ، یک لیست بررسی هفده نقطه ای از مواردی را که باید برای اجرای آنها در سئو مدرن و موثر در ذهن داشته باشید ، ارائه می دهد. برای تأمین استراتژی جستجوی خود در آینده ، با موارد دلخواه قدیمی (بهینه سازی برچسب های عنوان ، کسی؟) و ایده های پیشرفته روبرو خواهید شد.

نویسنده: جوی هاوکینز | تاریخ انتشار: ۲۳ اکتبر ۲۰۲۰ | بازدید از صفحه منحصر به فرد: ۲۰،۳۳۰

جوی و تیم او در استرلینگ اسکای به این نتیجه رسیده اند که تنها چهار مورد در داشبورد Google برای کسب و کار من وجود دارد که یک صاحب مشاغل یا یک آژانس بازاریابی می تواند ویرایش کند که تأثیر مستقیمی در مکان قرارگیری آنها در نتایج محلی در Google خواهد داشت. .

نویسنده: کریستوفر لانگ | تاریخ انتشار: ۹ مارس ۲۰۲۰ | بازدید از صفحه منحصر به فرد: ۱۸،۳۵۴

در گزارش Google Cover Index ، وضعیتهای مختلفی وجود دارد که اطلاعاتی را درباره نحوه مدیریت Google محتوای سایت خود به مدیران وب ارائه می دهد. در حالی که بسیاری از وضعیت ها زمینه ای راجع به تصمیمات خزنده و نمایه سازی Google فراهم می کنند ، اما یک مورد همچنان مشخص نیست: “خزیده – در حال حاضر نمایه سازی نشده است”. این پست به شما کمک می کند عمده ترین دلایلی که این وضعیت مرموز بر وب سایت شما تأثیر می گذارد و نحوه پرداختن به آنها را شناسایی کنید.

نویسنده: بریتنی مولر | تاریخ انتشار: ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ | بازدید از صفحه منحصر به فرد: ۱۵،۵۲۳

کمی خلاقیت و تاکتیک های هوشمندانه می تواند فرصت های ایجاد پیوند با کیفیت بالا را کشف کند. این هفته ، بریتنی مولر مجموعه جدید Whiteboard Friday را در مورد ایجاد پیوند مدرن آغاز می کند.

نویسنده: دکتر Peter J. Meyers | تاریخ انتشار: ۵ فوریه ۲۰۲۰ | بازدید از صفحه منحصر به فرد: ۱۴،۸۲۵

در ۲۲ ژانویه سال ۲۰۲۰ ، Google شروع به حذف URL های قطعه ویژه از لیست های ارگانیک کرد. ما در مورد قبل و بعد از این تغییر ، از جمله پیامدهای آن برای ردیابی رتبه ، غوطه ور می شویم.

نویسنده: میریام الیس | تاریخ انتشار: ۶ ژانویه ۲۰۲۰ | بازدید از صفحه منحصر به فرد: ۱۳،۹۶۹

به Google اطلاعات صحیح دهید ، با هرزنامه مبارزه کنید و آن را به یک فرصت تبدیل کنید: اینها سه روش اصلی برای دستیابی به موفقیت در جستجوگرها محلی است.

نویسنده: رند فیشکین | تاریخ انتشار: ۲۱ فوریه ۲۰۲۰ | بازدید از صفحه منحصر به فرد: ۱۳،۶۳۸

کدام یک از کلمات کلیدی رقیب شما ارزش هدف گذاری دارد و کدام یک را نمی توان نادیده گرفت؟ بیاموزید که چگونه تفاوت در Whiteboard Friday مورد علاقه طرفداران را تشخیص دهید.

نویسنده: سیروس شپرد | تاریخ انتشار: ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ | بازدید از صفحه منحصر به فرد: ۱۳،۳۸۱

هنگام انتشار مطالب جدید ، می خواهید کاربران در سریعترین زمان ممکن رتبه بندی آن را در نتایج جستجو پیدا کنند. خوشبختانه ، در جعبه ابزار SEO چندین نکته و ترفند وجود دارد که به شما در تحقق این هدف کمک می کند.

نویسنده: سیروس شپرد | تاریخ انتشار: ۷ فوریه ۲۰۲۰ | بازدید از صفحه منحصر به فرد: ۱۲،۸۸۳

با بهبود PageRank یا Domain Authority چه عواملی تحت تأثیر قرار می گیرند و چگونه؟ کوروش هفت فرآیند جستجوگرها را توضیح می دهد که با سرمایه گذاری گسترده در ایجاد لینک و رشد اقتدار شما آسان تر می شود.

نویسنده: رند فیشکین | تاریخ انتشار: ۳ آوریل ۲۰۲۰ | بازدید از صفحه منحصر به فرد: ۱۲،۸۶۱

کار ما به عنوان بازاریاب در سال ۲۰۲۰ به شدت دگرگون شده است. دوست خوب ما رند در مورد موضوعی صحبت می کند که اخیراً در کانون توجهات ما بوده است: چگونه کارهای خود را با همدلی و به طور م throughثر از طریق یکی از سخت ترین آزمایش های حافظه مدرن انجام دهیم.

نویسنده: الکس راتینسکی | تاریخ انتشار: ۱۶ مارس ۲۰۲۰ | بازدید از صفحه منحصر به فرد: ۱۲،۸۳۶

اکثر مشتریان بالقوه شما همچنان از Google برای یافتن مشاغل محلی در نزدیکی خود استفاده می کنند. در حقیقت ، ۸۰٪ جستجوها با “قصد محلی” منجر به تبدیل می شود. این س theال را ایجاد می کند: “بهترین روش برای جلب توجه جستجوگران محلی در Google چیست؟” پاسخ: از طریق بازاریابی Google Maps.

نویسنده: بریتنی مولر | تاریخ انتشار: ۲۸ فوریه ۲۰۲۰ | بازدید از صفحه منحصر به فرد: ۱۲،۵۳۲

آیا در حال ساخت پیوندها به روش صحیح هستید؟ یا هنوز در حال انجام کارهای منسوخ شده هستید؟ بریتنی مولر توضیح می دهد که کدام یک از تاکتیک های ایجاد پیوند هنوز مهم هستند و کدام یک از اتلاف وقت (یا کاملا مضر) در یکی از قسمت های کلاسیک مورد علاقه ما در وایت برد جمعه است.

نویسنده: کریستین تینسکی | تاریخ انتشار: ۴ مه ۲۰۲۰ | بازدید از صفحه منحصر به فرد: ۱۲،۳۵۹

در موارد نادر ، سئوکاران محتوائی تولید می کنند که نتایج بسیار فراتر از آنچه پیش بینی می شد ، ایجاد می کند که یک پروژه واحد می تواند سوزن را تا حد زیادی منتقل کند. کریستین یکی از این موارد را برای مشتری تیم خود ، ADT طی می کند.

نویسنده: بریتنی مولر | تاریخ انتشار: ۱۲ ژوئن ۲۰۲۰ | بازدید از صفحه منحصر به فرد: ۱۲،۲۶۲

درک اینکه مخاطب هدف شما چه چیزی را جستجو می کند و چرا از همیشه مهمتر است. بریتنی مولر هر آنچه برای شروع درک و تحقق هدف جستجو به شما نیاز دارد را به اشتراک می گذارد ، به علاوه یک بارگیری لیست رایگان Google Sheets برای کمک به شما در تجزیه و تحلیل SERP های مورد علاقه خود ، به اشتراک می گذارد.

نویسنده: سیروس شپرد | تاریخ انتشار: ۳۱ آگوست ۲۰۲۰ | بازدید از صفحه منحصر به فرد: ۱۱،۸۵۰

اگر وب سایت های شما مانند اکثر آنها باشد ، مقدار زیادی “چیز” اضافی در برچسب های عنوان وجود دارد: مواردی مانند نام تجاری شما یا تکرار متن صفحه دیگ بخار که در چندین صفحه نشان داده می شود. اما آیا باید این عناصر را به صورت خودکار در عناوین خود بگنجانید؟

نویسنده: برایان گورمن | تاریخ انتشار: ۱۸ مارس ۲۰۲۰ | بازدیدهای بی نظیر صفحه: ۱۱،۰۹۵

اگر حتی برای مدت کوتاهی SEO بوده اید ، به احتمال زیاد با Google Search Console (GSC) آشنا هستید. این یک ابزار ارزشمند برای کسب اطلاعات در مورد وب سایت شما و عملکرد آن در جستجوی ارگانیک است. گفته شد ، این محدودیت های خود را دارد. در این پست ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه داده های متصل بهتری را از کنسول جستجوی Google خارج کرده و میزان صادرات خود را ۴۰۰٪ افزایش دهید.

نویسنده: میریام الیس | تاریخ انتشار: ۹ سپتامبر ۲۰۲۰ | بازدید از صفحه منحصر به فرد: ۱۰،۸۷۳

انتخاب شما از دسته های اصلی و ثانویه کمک زیادی به درک و مدیریت Google از تجارت شما می کند. با سواری بسیار زیاد در طبقه بندی مناسب ، به شما این قدرت را می دهیم تا مانند یک حرفه ای امروز درباره گزینه های خود تحقیق کنید!

نویسنده: سیروس شپرد | تاریخ انتشار: ۸ مه ۲۰۲۰ | بازدید از صفحه منحصر به فرد: ۱۰،۷۴۵

تحقیقات کلمات کلیدی هوشمند ، پایه و اساس کلیه سئو های موفق SEO است. سیروس شپارد اصول یک فرآیند تحقیق در مورد کلید واژه را به اشتراک می گذارد که می توانید در مدت زمان کوتاهی آن را فرا بگیرید و به آن تسلط پیدا کنید.



منبع

شاید دوست داشته باشید:

بررسی نقاط دسترسی ترافیک - Moz

بررسی نقاط دسترسی ترافیک – Moz

در قسمت این هفته از Whiteboard Friday ، جو کامرون – مدیر تیم آموزش Moz’s – به روند آدرس دهی […]

2021 موفقیت محلی در سئو سایت: نکات و پیش بینی های خبره

۲۰۲۱ موفقیت محلی در سئو سایت: نکات و پیش بینی های خبره

“ما اینجا هستیم تا از توهم جدا بودن بیدار شویم.” – Thích Nhất Hạnh ، معلم بودایی اعتبار تصویر: مولوی […]

گوگل بروزرسانی هسته ای دسامبر 2020: توسط شماره ها

گوگل بروزرسانی هسته ای دسامبر ۲۰۲۰: توسط شماره ها

در تاریخ ۳ دسامبر ، Google اعلام کرد که آنها آخرین نسخه Core Update را ارائه می دهند. در ابتدا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *