آنچه تغییر کرده است (و آنچه تغییر نکرده است): نتایج نظرسنجی خواننده وبلاگ Moz 2020

آنچه تغییر کرده است (و آنچه تغییر نکرده است): نتایج نظرسنجی خواننده وبلاگ Moz 2020

dmin آموزش سئو



شما از شنیدن آن خسته شده اید و من از گفتن آن خسته شده ام ، اما سال ۲۰۲۰ واقعا سالی مانند گذشته نبوده است. سئو کاران و بازاریابان در سراسر جهان مجبور بودند در کنار کار با حوادث طبیعی ، مسائل مربوط به حقوق شهروندی و بیماری همه گیر که کارهای روزمره صنعت و اقتصاد جهانی ما را تغییر خواهد داد ، با کارهای روزمره خود در خانه به خانه بروند.

ما می توانستیم از نظرسنجی خوانندگان امسال جلوگیری کنیم ، اما به هر حال تصمیم گرفتیم جلو برویم زیرا می دانیم کار شما و علایق شما تحت تأثیر قرار گرفته است و می خواستیم بدانیم چه مقدار است.

من خوشحالم که نتایج این نظرسنجی را در این پست با شما در میان می گذارم. ما آنچه را که از آخرین نظرسنجی ما در سال ۲۰۱۷ تغییر کرده است – و آنچه تغییر نکرده است – برای خوانندگان خود بررسی خواهیم کرد و جزئیات معنای این دیدگاه ها برای Moz Blog در سال ۲۰۲۱ را بیان خواهیم کرد.

روش شناسی

ما این نظرسنجی را در ژوئیه سال ۲۰۲۰ منتشر کردیم ، با س questionsالاتی درباره جزئیات مشاغل حرفه ای خوانندگان ، نحوه تعامل این خوانندگان با وبلاگ و آنچه خوانندگان دوست دارند از وبلاگ ببینند. ما همچنین س questionsالات ویژه COVID-19 را برای ارزیابی تأثیر همه گیر بر خوانندگان خود گنجانده ایم. این نظرسنجی در وبلاگ ، از طریق انفجار ایمیل و در حساب های رسانه های اجتماعی ما به اشتراک گذاشته شد.

درصدهای به اشتراک گذاشته شده در بخشهای زیر بخشی از کل موارد است ۳۸۸ پاسخی که طی چهار ماه دریافت کردیم. این در واقع اولین نقطه داده ما است ، نشان می دهد که تعامل با نظرسنجی ها از زمان بررسی ما ۲۰۱۷ که تقریباً ۶۰۰ پاسخ فقط در یک ماه. با توجه به ماهیت وقفه ای وقایع سال ۲۰۲۰ ، اجازه نمی دهیم که این اختلاف ما را از استفاده از نظرسنجی ها در آینده دلسرد کند. در صورت امکان ، نتایج سال ۲۰۲۰ را با نتایج نظرسنجی سال ۲۰۱۷ مقایسه کرده ام تا تفاوت ها را بهتر تجسم کنم.

برای همه س questionsالات پاسخ لازم نبود ، بنابراین اگر چیزی برای پاسخ دهنده اعمال نمی شد ، آنها می توانستند جواب را خالی بگذارند یا گزینه های مختلف “بدون نظر” یا “N / A” را انتخاب کنند.

ما به طور معمول س surveالات جمعیتی یا جغرافیایی را در نظرسنجی های خوانندگان خود لحاظ نمی کنیم ، اما با توجه به پاسخ مثبت مثبت به شکاف جنسیتی در سئو و تنوع و درج در نظرسنجی های سئو منتشر شده در سال جاری ، ما این کار را خواهیم کرد. درک مبارزاتی که سئوکارها و بازاریاب ها در صنعت به دلیل نژاد ، جنسیت و گرایش جنسی با آن روبرو هستند ، برای درک چگونگی بهترین کار با همه و برای همه ضروری است و ما به این نقص در نظرسنجی امسال اذعان داریم.


خوانندگان ما چه کسانی هستند

بیایید غواصی کنیم. اول: س askingالاتی که از خوانندگان می شود تا درباره خود درباره ما بیشتر بگویند.

عنوان شغلی شما چیست؟

کلمه ابر در زیر ادغام کلمات پرکاربرد در پاسخ به این سال است و اندازه کلمه با تعداد ذکر شده کلمه مرتبط است.

در اینجا جای تعجب ندارد: شماره یک (تا حد زیادی) “SEO” بود. خوانندگان ما در مشاغل خود به شدت متمرکز بر SEO هستند ، و بازاریابان محتوا در مکان دوم قرار دارند.

عکس آنچه تغییر کرده است (و آنچه تغییر نکرده است): نتایج نظرسنجی خواننده وبلاگ Moz 2020

چند درصد از کارهای روزمره شما شامل SEO می شود؟

با این اوصاف ، سال ۲۰۲۰ شاهد افزایش پاسخ دهندگان در گروههای کمتری از خوانندگانی بود که از استراتژی های جستجوگرها در کارهای روزمره خود استفاده می کنند ، به ویژه از ۱-۱۰٪ و ۴۱-۵۰٪. این می تواند تا حدی به دلیل گسترش وظایفی باشد که به SEO ها در صنعت بازاریابی اختصاص داده شده است ، زیرا چندین پاسخ دهنده نیز به لزوم استفاده از چندین کلاه در سازمان خود اشاره کردند.

عکس آنچه تغییر کرده است (و آنچه تغییر نکرده است): نتایج نظرسنجی خواننده وبلاگ Moz 2020

در مقیاس ۱-۵ ، می توانید بگویید دانش سئو شما چقدر پیشرفته است؟

اکثر خوانندگان ما درمورد مفاهیم SEO بلافاصله آگاهی دارند ، و فضای زیادی برای یادگیری های جدید در سطح مهارت ها باقی می گذارد.

عکس آنچه تغییر کرده است (و آنچه تغییر نکرده است): نتایج نظرسنجی خواننده وبلاگ Moz 2020

آیا شما در خانه ، یا در یک آژانس / مشاوره کار می کنید؟

در حالی که اکثر خوانندگان موز بلاگ هنوز در زمینه جستجوگرها و بازاریاب های داخلی فعالیت می کنند ، یک اقدام جالب توجه در سال ۲۰۲۰ برای ما افزایش تعداد افرادی است که مستقل مشاور یا مستقل از ۱۱ درصد در سال ۲۰۱۷ تا کمی کمتر از ۱۷ درصد در سال ۲۰۲۰. ما برای پیشبرد استراتژی محتوای خود اطمینان حاصل خواهیم کرد که آن را در نظر بگیریم.

عکس آنچه تغییر کرده است (و آنچه تغییر نکرده است): نتایج نظرسنجی خواننده وبلاگ Moz 2020

بزرگترین چالشهایی که امروز در کارتان با آن روبرو هستید کدامند؟

دور و دور ، چالشی که اغلب در پاسخ به این س mentionedال ذکر می شد این بود حجم زیاد و سرعت سریع اطلاعات جدید SEO ، ابزارهای جدید و به روزرسانی های الگوریتم. خوانندگان در حال تقلا هستند برای تعیین اینکه چه چیزی را باید در چه زمانی متمرکز کرد ، چه چیزی را در اولویت قرار داد و حتی چه چیزی در کار آنها اعمال می شود. مطمئناً می توانیم در این زمینه در سال ۲۰۲۱ به شما کمک کنیم.

سایر مبارزات متداول که از نظرسنجی های قبلی برای ما شناخته شده بود ، به ما نشان می دهد که صنعت SEO هنوز هم نیاز به رسیدگی به این مسائل دارد و Moz Blog می تواند در پاسخ به آن همچنان به ارائه مطالب بپردازد. این مسائل شامل موارد زیر بود:

  • کمبود منابع و همکاری متقابل عملکردی در محل کار.
  • اولویت بندی سئو در محل کار.
  • عدم ادغام در ابزارهای تحلیلی و گزارشگری.
  • مشکل در توضیح ارزش سئو برای رئیسان / مشتریان / غیر سئو کاران.
  • مشکل در توضیح آنچه SEO نمی تواند با رئیس / مشتری / غیر SEO جستجو کند.
  • جذب مشتری و مشتری جدید.
  • مجبور به پوشیدن چندین کلاه.

خوانندگان ما چگونه می خوانند

با در نظر گرفتن تمام زمینه هایی که خوانندگان ما هستند ، ما از نظر قالب ، تعداد دفعات و موضوع در وبلاگ ، اولویت ها را جستجو می کنیم.

هر چند وقت یکبار پست های موجود در Moz Blog را می خوانید؟

از آنجا که تعداد فزاینده ای از خوانندگان برای مصرف اخبار و محتوای خود به کانال های رسانه های اجتماعی اعتماد می کنند ، تغییر از خوانندگان مکرر به خوانندگان “هر چند وقت یک بار” جای تعجب ندارد ، اما این یک نگرانی است. این امر همچنین ضروری است که ما از مشارکت رسانه های اجتماعی به عنوان KPI برتر برای عملکرد وبلاگ استفاده کنیم.

با توجه به چندین روش توزیع خارج وبلاگ و تعداد دفعات درخواست برای شرکت در نظرسنجی امسال ، شاهد افزایش چشمگیر پاسخ های “غیرخواننده” هستیم از ۱٪ در سال ۲۰۱۷ به ۶٪ در سال ۲۰۲۰. با این اوصاف جالب است که مشترکین ایمیل و رسانه های اجتماعی Moz که نبودند خوانندگان موز بلاگ انگیزه خود را برای شرکت در نظرسنجی تحت عنوان “نظر سنجی خوانندگان بلاگ موز” احساس کردند. ما به امید تشویق به تعامل بیشتر با وبلاگ ، مباحث درخواستی از آن پاسخ دهندگان را یادداشت کردیم.

عکس آنچه تغییر کرده است (و آنچه تغییر نکرده است): نتایج نظرسنجی خواننده وبلاگ Moz 2020

ترجیح می دهید پست های وبلاگ را در کدام نوع دستگاه بخوانید؟

در حالی که رایانه های رومیزی و لپ تاپ همچنان متداول ترین روش مصرف محتوای وبلاگ هستند ، اره تلفن همراه استفاده می کند افزایش تقریباً ۱۰ درصدی. تلفن های همراه فقط در سه سال گذشته بهبود یافته اند و هیچ رازی نیست که ما بیشتر از آنها برای کارهایی که معمولاً در رایانه انجام می دهیم از آنها استفاده می کنیم. همانطور که به سمت بهبود CMS وبلاگ در سال ۲۰۲۱ حرکت می کنیم ، دوستی برای موبایل اولویت خواهد بود.

عکس آنچه تغییر کرده است (و آنچه تغییر نکرده است): نتایج نظرسنجی خواننده وبلاگ Moz 2020

در صورت وجود ، به کدام سایت (های) دیگر به طور منظم برای کسب اطلاعات یا آموزش در مورد سئو مراجعه می کنید؟

در سراسر هیئت مدیره ، ما شاهد کاهش تعداد پاسخ دهندگان هستیم که سایر منابع خبری SEO را فهرست می کنند ، و همچنین اولین نمونه از یک بستر رسانه های اجتماعی در ۱۰ منبع برتر ذکر شده است. این تنها به عنوان شواهدی بیشتر در مورد ادامه فعالیت رسانه های اجتماعی به عنوان رسانه های خبری و محتوایی است.

عکس آنچه تغییر کرده است (و آنچه تغییر نکرده است): نتایج نظرسنجی خواننده وبلاگ Moz 2020

نظر خوانندگان ما در مورد وبلاگ

در اینجا جایی است که می توانیم بازخورد ویژه تری درباره Moz Blog دریافت کنیم ، از جمله اینکه آیا مرتبط است ، مصرف آن برای خوانندگان آسان است و موارد دیگر.

به گفته شما چند درصد از پست های Moz Blog مربوط به شما و کار شما است؟

در حالی که روند در مورد نظرات خوانندگان در مورد ارتباط بین سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۲۰ یکسان باقی مانده است ، ما در مورد a دیدیم فرو بردن ۶٪ در پاسخ دهندگانی که گفته اند ۸۱-۹۰٪ پستها مربوط به آنها است و در چهار درصد پایین براکت افزایش می یابد. این نتایج ، همراه با درخواست های موضوعی که بعداً خواهیم پرداخت ، نشان دهنده نیاز به تغییر و کمی محدود کردن استراتژی محتوای ما برای شامل کردن پست های بیشتر مخصوص رشته های اصلی SEO ، مانند SEO در صفحه و تجزیه و تحلیل است.

عکس آنچه تغییر کرده است (و آنچه تغییر نکرده است): نتایج نظرسنجی خواننده وبلاگ Moz 2020

آیا احساس می کنید پست های Moz Blog به طور کلی خیلی ابتدایی ، بسیار پیشرفته یا درست هستند؟

با توجه به گستردگی مباحث موجود در وبلاگ و طیف گسترده ای از سطح مهارت خوانندگان ، خوشحالیم که می بینیم ، در بیشتر موارد ، خوانندگان پست های ما را در مقیاس های بسیار آسان و بسیار پیشرفته می یابند.

عکس آنچه تغییر کرده است (و آنچه تغییر نکرده است): نتایج نظرسنجی خواننده وبلاگ Moz 2020

به طور کلی ، نظر شما در مورد طولانی بودن پست های Moz Blog چیست؟

به همین ترتیب ، بسیار خوب است که ببینیم خوانندگان همچنان از مقدار محتوای ارائه شده در هر پست راضی هستند.

عکس آنچه تغییر کرده است (و آنچه تغییر نکرده است): نتایج نظرسنجی خواننده وبلاگ Moz 2020

هر چند وقت یکبار درباره پستهای وبلاگ نظر می دهید؟

RIP ، بخش نظرات روندی که طی چند سال گذشته مشاهده کرده ایم به شیب نزولی خود ادامه می دهد: ۸۲٪ از خوانندگانی که در نظرسنجی شرکت کرده اند ، هرگز درباره پست ها اظهارنظر نمی کنند.

عکس آنچه تغییر کرده است (و آنچه تغییر نکرده است): نتایج نظرسنجی خواننده وبلاگ Moz 2020

وقتی دلایلش را پرسیدند چرا آنها هرگز اظهار نظری نمی کنند ، ما پاسخهای مکرر مشاهده کردیم:

  • “من چیزی برای افزودن ندارم.”
  • “این ارزش افزوده نخواهد داشت.”
  • “من هنوز یاد می گیرم.”
  • “من هرگز در جایی اظهار نظر نمی کنم.”
  • “من وقت کافی ندارم.”
  • “س questionsالات پیگیری بدون پاسخ می مانند.”
  • “من پستها را در خوراک RSS می خوانم.”
  • “انگلیسی زبان اول من نیست.”
  • “من وارد سیستم نشده ام.”

بخشها و فرومهای نظرات وبلاگ قبلاً محلی برای گفتگوهای آنلاین بود ، بنابراین قطعاً این افت تعامل پایان یک دوره را نشان می دهد. با این حال ، این نگرانی ها برخی زمینه ها را برای بهبود ما ایجاد می کند ، مانند کار با نویسندگان ما برای پاسخگویی بیشتر و بهبود قابلیت دسترسی به نظرات. اما متاسفم برای کسانی که ترجیح می دهند وارد سیستم نشوند – بدون این دروازه ، ما مملو از نامه های ناخواسته خواهیم بود.

در مقابل ، در اینجا دلایل وجود داشت برای نظر دادن:

  • “من یک سوال دارم.”
  • “من رابطه عاطفی شدیدی با مواد دارم.”
  • “من کاملا موافق یا مخالف هستم.”
  • “من می خواهم تجربه شخصی یا مشاوره خود را اضافه کنم.”

ما قطعاً خوانندگانی را که س questionsال یا نگرانی دارند تشویق می کنیم که به اظهارنظر ادامه دهند!

آیا دوست دارید در مورد Moz Blog تفاوت متفاوتی داشته باشید؟

خارج از پاسخ ها در امتداد “بدون تغییر! به کار خود ادامه دهید!” برای این که ما از شما تشکر می کنیم ، این مهمترین س fromال از خوانندگان بود:

  • بازخورد و تعامل با نویسندگان با تأمل بیشتر.
  • تنوع و تنوع بیشتر در مجموعه نویسندگان ما.
  • محتوای ویدیویی بیشتر.
  • موارد موردی ، آزمایشات و آزمایشات خاص تر.
  • راهنماهای گام به گام بیشتر با بینش عملی که نحوه حل مشکلات را نشان می دهد.
  • امکان فیلتر کردن یا طبقه بندی بر اساس سطح مهارت.
  • تنوع در مکان (خارج از ایالات متحده).

اینها پیشنهادهای عالی هستند ، که ما قبلاً به برخی از آنها پرداخته ایم!

ما همچنین فقط چند پاسخ در راستای “سیاست خود را از SEO دور نگه داریم” ، به طور خاص با اشاره به پشتیبانی Black Lives Matter Matter و پست هایمان درباره تنوع ، دریافت کردیم. برای افراد مربوطه تکرار می کنم: حقوق بشر فراتر از سیاست وجود دارد. درک ما از تجربیاتی که همکاران و مشتریان ما داشته اند برای انجام کارهای خوب و همدلانه با آنها و برای آنها ضروری است. Moz Blog در پاسخ به این مسائل در حال اجرا به ما در زمینه استفاده از کد Moz TAGFEE ادامه می دهد.


آنچه خوانندگان ما می خواهند ببینند

دوست دارید کدام یک از موضوعات زیر را بیشتر بدانید؟

پاسخ دهندگان به نظرسنجی می توانند چندین موضوع را از لیست زیر در پاسخ خود انتخاب کنند ، و بیشترین درخواست موضوعات بسیار شبیه به سال ۲۰۱۷ است. تغییر قابل توجه در تمایل به محتوای SEO تلفن همراه است ، که از درخواست در ۳۳٪ پاسخها در سال ۲۰۱۷ به کمتر از ۲۰٪ در سال ۲۰۲۰ کاهش یافته است.

در سال ۲۰۲۰ ، ما مطمئناً محتوای بیشتری را در اختیار صنعت گسترده بازاریابی و سئو سایت های محلی تحت تأثیر همه گیر قرار داده ایم. برای پرداختن بهتر به موضوع ارتباطی که قبلاً ذکر شد ، چهار موضوع اصلی SEO در زمینه SEO در صفحه ، تحقیقات کلمات کلیدی ، ایجاد لینک و تجزیه و تحلیل (همه در بیش از ۵۰٪ پاسخ ها موجود است) در سال ۲۰۲۱ به اولویت های وبلاگ تبدیل می شوند.

عکس آنچه تغییر کرده است (و آنچه تغییر نکرده است): نتایج نظرسنجی خواننده وبلاگ Moz 2020

دوست دارید کدام یک از انواع زیر را در Moz Blog مشاهده کنید؟

طریقه خوانندگان برای مصرف این مباحث در سه سال اخیر تغییر چندانی نکرده است – میل به بینش عملی تاکتیکی مانند همیشه قوی است ، با درخواست ابزار ، نکته و تکنیک ۸۰٪ پاسخ دهندگان. این نوع ارسال ها حرکت ما به سمت جلو بوده و خواهد بود.

عکس آنچه تغییر کرده است (و آنچه تغییر نکرده است): نتایج نظرسنجی خواننده وبلاگ Moz 2020

کووید -۱۹

با ورود به آخرین و جدیدترین بخش بررسی ، از خوانندگان س questionsالاتی در مورد نحوه مصرف محتوای مرتبط با SEO در دوران COVID-19 پرسیدیم.

آیا به دلیل COVID-19 مصرف محتوای مرتبط با SEO تغییر کرده است؟

فقط ۳۴٪ از پاسخ دهندگان گفت که میزان مصرف آنها از محتوای مربوط به SEO در نتیجه همه گیری تغییر کرده است ، انتظار می رود این تعداد بیشتر باشد. دلگرم کننده است که می بینید بسیاری از خوانندگان قادر به حفظ احساس عادی بودن در این زمینه هستند.

عکس آنچه تغییر کرده است (و آنچه تغییر نکرده است): نتایج نظرسنجی خواننده وبلاگ Moz 2020

از میان کسانی که جابجایی مشاهده کرده اند ، این مهمترین دلایل این موارد بوده است:

  • از دست دادن شغل و شکار شغل
  • تغییر کار به خانه و آنلاین بودن ۲۴-۷
  • صنعت تجارت الکترونیکی تغییر می کند
  • شیفت های تعامل آنلاین و رتبه بندی و افت بازدید
  • از دست دادن مشتری و بودجه های محدود کننده
  • زمان بیشتری برای خواندن همراه با زمان یا فرصت کمتری برای اجرای یادگیری ها

آیا در اثر تأثیر COVID-19 ، هر یک از موضوعات زیر می تواند برای شما مفید باشد؟

در همین راستا ، محبوب ترین موضوع درخواست شده در نتیجه تأثیر COVID-19 با ۲۷٪ پاسخ ها بود ردیابی / گزارش در مورد افت ترافیک و رتبه بندی. استراتژی های محتوا و بازاریابی در طی یک بحران به ترتیب با ۲۴ و ۲۱ درصد نزدیک به دوم و سوم بودند.

عکس آنچه تغییر کرده است (و آنچه تغییر نکرده است): نتایج نظرسنجی خواننده وبلاگ Moz 2020

پاسخ به این س questionsالات به ما نشان می دهد که ایجاد استراتژی محتوای ما در بهار سال ۲۰۲۰ برای پرداختن به زمینه های مورد نگرانی برای حدود یک سوم خوانندگان ما مفید بود و احتمالاً به مسئله مرتبط بودن دو سوم دیگر کمک کرده است. تا زمانی که طرف دیگر این بحران را نبینیم ، همچنان شامل این عناوین خواهیم بود (در مقیاس کوچکتر).


بعد چه اتفاقی می افتد؟

سفرهای اولیه

شما پرسیدید ، و ما شما را می شنویم. با رفتن به سال ۲۰۲۱ ، ما درمورد موضوعات فنی و اصلی SEO ، به همراه موضوعاتی از جنبه تجاری SEO جستجو خواهیم کرد. ما هم خواهیم بود مجموعه های Whiteboard Friday خود را تهیه کنید تا محتوای ویدیویی تازه تری ارائه دهید. و مانند همیشه ، ما تلاش خواهیم کرد تا بینش عملی برای شما فراهم کنیم تا در کارهای روزمره خود اعمال کنید.

با توجه به کاهش چشمگیر در بخش نظرات ، ما نویسندگان خود را تشویق می کنیم که بیشتر به سوالات پاسخ دهند و در شبکه های اجتماعی با شما تعامل داشته باشند. حتماً Moz را دنبال کنید توییتر، اینستاگرام ، فیس بوک و لینکدین برای به روز بودن با وبلاگ و نویسندگان مهمان ما.

سرانجام ، با ما همراه باشید ، زیرا سال آینده در حال برنامه ریزی برای بهبود UX در CMS وبلاگ خود هستیم تا نگرانی های قابلیت استفاده و دسترسی را برطرف کنیم.

تشکر واقعی من از خوانندگانی است که وقت گذاشتند و نظرات خود را به ما دادند. این ماده برای ما بسیار بی نظیر است و ما مشتاقانه منتظریم تا آن را در تمام مطالب شگفت انگیزی که در سال ۲۰۲۱ به راه شما آمده ایم بکار ببریم.

یک فصل تعطیلات امن و سالم ، طرفداران Moz ، و خواندن مبارک!





منبع

شاید دوست داشته باشید:

بررسی نقاط دسترسی ترافیک - Moz

بررسی نقاط دسترسی ترافیک – Moz

در قسمت این هفته از Whiteboard Friday ، جو کامرون – مدیر تیم آموزش Moz’s – به روند آدرس دهی […]

2021 موفقیت محلی در سئو سایت: نکات و پیش بینی های خبره

۲۰۲۱ موفقیت محلی در سئو سایت: نکات و پیش بینی های خبره

“ما اینجا هستیم تا از توهم جدا بودن بیدار شویم.” – Thích Nhất Hạnh ، معلم بودایی اعتبار تصویر: مولوی […]

گوگل بروزرسانی هسته ای دسامبر 2020: توسط شماره ها

گوگل بروزرسانی هسته ای دسامبر ۲۰۲۰: توسط شماره ها

در تاریخ ۳ دسامبر ، Google اعلام کرد که آنها آخرین نسخه Core Update را ارائه می دهند. در ابتدا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *