آنچه خوانندگان می خواهند در طول COVID-19: B2B Edition بخواهند

آنچه خوانندگان می خواهند در طول COVID-19: B2B Edition بخواهند

dmin آموزش سئو


نمی توانم پاسخ آخرین پست من در مورد ایده های محتوا در فضای B2C در طول COVID-19 را باور کنم. با تشکر از همه کسانی که خواندن و اظهار نظر کردند – من واقعاً امیدوارم که مفید باشد.

یک مورد از بازخوردی که دریافت کردیم این بود که برخی ایده های محتوای B2B را مشاهده کنیم ، که صریحاً موضوعی عالی است. در ابتدا در مورد چگونگی تعیین این مسئله ناجور شدم ، اما بعد از آن تصمیم گرفتم که یک ابزار متفاوت بتواند این ترفند را انجام دهد.

موضوعات منفجر کننده ، ابزار جدید برایان دین (Backlinko) و جاش هووارت ، موضوعاتی را مورد بررسی قرار می دهد که از محبوبیت در حال افزایش هستند اما به اوج خود نرسیده اند.

این بار به جای اینکه به کلمات کلیدی خاص توجه داشته باشم ، تمرکز خود را بر روند کلی کردم تا بتوانیم تشخیص دهیم که کدام دسته ممکن است مورد علاقه شما و مشاغل هدف شما و مخاطبان آنها باشد. سپس می توانید بررسی کنید که آیا این گرایش ها برای طاقچه شما معنی دارند یا از محتوای آنها برای آنها الهام می گیرند.

همه چیز از راه دور

این روند آشکارا در مورد B2C نیز صدق می کند ، اما مورد توجه مهم B2B است. تقریباً همه چیز لغو شده ، مکث شده یا به دنیای مجازی منتقل شده است. برای بسیاری از شرکت ها و صنایع این قلمرو غیرقابل کنترل است و آنها به راهنمایی نیاز دارند.

عکس آنچه خوانندگان می خواهند در طول COVID-19: B2B Edition بخواهند

یک دسته دیگر وجود دارد که من می توانم در اینجا گنجانده باشم که بر توسعه وب سایت و برنامه ها ، برنامه نویسی و ابزارهای منبع آزاد متمرکز است که به افراد کمک می کند هرچه بیشتر به دیجیتال تکیه دهند ، آن نوع از دارایی ها را بسازند.

اگر شما یکی از این ارائه دهندگان B2B نیستید ، هنوز راه هایی برای به دست آوردن الهام از این داده ها وجود دارد. در نظر بگیرید که آیا مارک شما می تواند ارائه دهد:

  • تدارکات نحوه تنظیم سکوهای از راه دور
  • بهترین روشها در مورد چگونگی موفقیت آمیز تر و جذاب تر کردن هر چیزی از راه دور
  • راهنمای مقایسه برای ابزارها و راه حلهای مختلف
  • بستر لازم برای کمک به مردم و پشتیبانی از آنها که امیدوارند از آنها پشتیبانی کنند (مانند موارد مربوط به شیشه های نوک مجازی)
  • نکات و راه حل های ارتباطی برای کمک به مردم در ارتباط ماندن با تولید

حمل و نقل و تحویل

مصرف کنندگان علاقه مند هستند که وسایل را مستقیماً به آنها تحویل داده شود ، اما همه افراد زیرساخت مقابله با حمل و نقل را ندارند ، چه رسد به افزایش حجم سفارش با محدودیت های ایمنی (قابل درک) در حال حاضر.

عکس آنچه خوانندگان می خواهند در طول COVID-19: B2B Edition بخواهند

مصرف کنندگان و مشاغل به طور یکسان در مورد چگونگی اثربخشی فرایند حمل و نقل و تحویل کنجکاو هستند.

در نظر بگیرید که آیا مارک شما می تواند ارائه دهد:

  • راهنماهایی برای مشاغل کوچک که قبلاً هرگز مجبور به ارسال محصول نبوده اند
  • نکاتی درباره چگونگی ارسال پیام شرکتها به روزرسانی ها و تأخیرهای ارسال کالا به مصرف کنندگان
  • مشاوره در مورد چگونگی بهبود مؤلفه تحویل یک تجارت
  • UX یا نکات زبان برای به روزرسانی پیام رسانهای تحویل در برنامه ها یا وب سایت ها

معاملات و پرداخت

از آنجا که همه ما شش فوت از یکدیگر دور هستیم ، ما همچنین سعی می کنیم کارتهای اعتباری (چه رسد به پول نقد) از ما کارت نزنیم. شرکتهایی که قبلاً در مدلهای تجاری آجر و ملات استفاده می کردند نیز نیاز دارند تا با سیستم های پرداخت دیجیتال کاملاً سازگار شوند.

عکس آنچه خوانندگان می خواهند در طول COVID-19: B2B Edition بخواهند

همه این جستجوها در مورد تجارت (مانند Venmo) صدق نمی کند ، اما آنها به نگرانی همه افراد اشاره می کنند: چگونه اکنون می خواهیم هزینه ها را بپردازیم؟

در نظر بگیرید که آیا مارک شما می تواند ارائه دهد:

  • پاسخهای مربوط به حریم خصوصی یا سؤالات امنیتی که مردم در مورد پرداختهای دیجیتال دارند
  • لیست مفصلی از تمام گزینه های پرداخت موجود
  • مشاوره در مورد چگونگی بهینه سازی نمای فروشگاه و فرآیندهای خرید
  • توضیح در مورد چگونگی تأثیر فرآیندهای پرداخت بر فروش و چگونگی بهینه سازی آنها

ابزار طراحی

در این بخش به روند کلی من قبلاً پرداخته شده صحبت می کند: حرفه ای ها اکنون اگر قادر به استخدام برنامه نویسان وب ، طراحان و غیره نباشند ، دارایی های خود را می سازند. نمی تواند به همان تعداد کارمندان ادامه دهد یا تعداد پیمانکاران را استخدام کند.

عکس آنچه خوانندگان می خواهند در طول COVID-19: B2B Edition بخواهند

شاید بتوانید مخاطبان مورد نظر خود را با چه مشکلی روبرو کنید و ابزار آنلاین رایگان یا ارزان را برای کمک به شما پیشنهاد دهید.

در نظر بگیرید که آیا مارک شما می تواند ارائه دهد:

  • لیستی از ابزارهایی که می توانند به مخاطب هدف شما در برقراری ارتباط ، سازماندهی ، ایجاد و غیره کمک کنند.
  • مشاوره طراحی کنید تا به آنها در سریعترین زمان ممکن سرعت ببخشید
  • منابعی در مورد نحوه انجام وظایف در یک تیم کوچکتر
  • توصیه‌هایی که وقتی تنگ است پول باید در اولویت قرار بگیرد

گرایش های اخلاقی

این شاید جذاب ترین روشی باشد که من پدیدار شدم. چهار مارک زیر مشترک مشترکی دارند: همه آنها با پایداری یا یک رویکرد شفاف و مأموریت محور ارتباط دارند.

عکس آنچه خوانندگان می خواهند در طول COVID-19: B2B Edition بخواهند

نظریه من اکنون این است که مردم به اندازه درآمد یکبار مصرف ندارند ، آنها در انتخاب خرید خود مراقب هستند و مواردی را انتخاب می کنند که معتقدند مطابق با ارزش های خود است.

در نظر بگیرید که آیا مارک شما می تواند ارائه دهد:

  • سطح بالاتری از تجزیه و تحلیل در مورد این روند بالقوه
  • تحقیق در مورد نحوه تغییر دیدگاه مصرف کننده در طول COVID-19
  • مشاوره در مورد نحوه جابجایی بالقوه بازاریابی ، مارک تجاری و پیام تبلیغاتی
  • نکاتی درباره اینکه مخاطب هدف شما چگونه می تواند بازاریابی خود را در این مدت پرتحرک بهتر درک کند

و سرانجام (* آه تسکین *) ، بازاریابی

بله ، همانطور که من تحقیق خود را انجام می دادم ، غریزه من مبنی بر اینکه بازاریابی در این مدت بسیار مهم باقی می ماند تأیید شد.

این بدان معنا نیست که شما تجارت را از دست نخواهید داد. ما مشتریانی را به عقب رانده ایم ، زیرا حتی اگر آنها دوست دارند بازاریابی خود را حفظ کنند ، نگه داشتن شرکت با اجرای سفارشات و خدمات محصولات خود و پرداخت کارمندان خود ، همیشه (و بسیار قابل درک) اول با یک شوت طولانی همراه خواهد بود.

عکس آنچه خوانندگان می خواهند در طول COVID-19: B2B Edition بخواهند

اما برای مشاغلی که هنوز توانایی بازاریابی ندارند ، احتمالاً به آن احتیاج دارند ، و به دنبال ابزار و بینش لازم برای پیشرفت هستند.

در نظر بگیرید که آیا مارک شما می تواند ارائه دهد:

  • بازاریابی ۱۰۱ نکته برای مشاغل کوچکتر
  • راهنمای ویژه چگونگی جنبه های مختلف بازاریابی ورودی یا برون مرزی
  • توصیه های ابزار برای کمک به افراد برای انجام کارهای بازاریابی سریع و ارزان
  • مشاوره در مورد نوع بازاریابی که در طی رکود اقتصادی موفق ترین است

نتیجه

به یاد داشته باشید: این فقط برای الهام بخش است. مهمترین چیزی است که مخاطبان هدف شما به آن نیاز دارند و می خواهند. خودتان را در کفش های خود قرار دهید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن به چالش ها و نگرانی های آنها بپردازید.

اما امیدوارم برخی از این مفاهیم ایده هایی را مطرح کنند که چگونه برند B2B شما می تواند برای مخاطبان هدف شما ارزش قائل شود. شرکت های مختلف در سراسر جهان اکنون بیش از هر زمان دیگری به دنبال راهنمایی و پشتیبانی هستند و اگر شما توانایی ارائه این برنامه را به آنها دارید ، محتوای شما می تواند در ایجاد اعتماد بسیار قدم بردارد.



منبع

شاید دوست داشته باشید:

بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

تبلیغات دیجیتال امروزه متفاوت است. نحوه و زمان تعامل ما با تبلیغات آنلاین در ماه مارس که COVID-19 دوره جدیدی […]

رفع SEO روزانه: جمع آوری ، سازماندهی و پیگیری کلمات کلیدی با Moz Pro

رفع SEO روزانه: جمع آوری ، سازماندهی و پیگیری کلمات کلیدی با Moz Pro

بنابراین ما دوباره دیدار می کنیم ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی … اکنون بیش از هر زمان دیگری ، […]

تجارت بصورت غیرمعمول: چگونه می توان خدمات جدید و به روز شده خود را با Google My Business ارتباط برقرار کرد

تجارت بصورت غیرمعمول: چگونه می توان خدمات جدید و به روز شده خود را با Google My Business ارتباط برقرار کرد

از زمان ابتلا به بیماری همه گیر COVID-19 در اوایل سال ۲۰۲۰ ، صاحبان مشاغل مجبور شدند به سرعت برای […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *