اجرای یک دامنه مهاجرت: نگاهی به درون از OnLogic (عرضه قبلاً منطقی)

اجرای یک دامنه مهاجرت: نگاهی به درون از OnLogic (عرضه قبلاً منطقی)

dmin آموزش سئو


در اکتبر سال ۲۰۱۹ ، شرکت ۱۶ ساله ما از Logic Supply به OnLogic دوباره معرفی شد. بازیابی از نقطه نظر ترافیک بسیار روان (و بسیار سریعتر از آنچه انتظار داشتیم) انجام شده است ، و مشتریان ما نام و ظاهر جدید ما را پذیرفته اند. ما می خواهیم داستان خود را به اشتراک بگذاریم ، مراحلی را که ما برای تهیه این تغییر بزرگ برداشته ایم و برخی مواردی که در طول مسیر در مورد آنچه در اجرای یک انتقال دامنه موفق انجام می شود (با حداقل تأثیر در نتایج ارگانیک) در تلاش برای کمک به آن ها آموخته ایم. با همان چالش روبرو هستیم

نفس عمیق بکش ، خوب خواهد شد.

اول ، کمی تاریخ و پیشینه. Logic Supply در سال ۲۰۰۳ به عنوان یک وب سایت تجارت الکترونیکی تاسیس شد که قطعات و قطعات را برای رایانه های فاکتور کوچک بفروشد. با گذشت سالها ، این شرکت توانایی های مهندسی و تولیدی را ایجاد کرده است که امروزه به ما این امکان را می دهد که رایانه های کاملی صنعتی و ناهموار و راه حل های فناوری را برای طیف گسترده ای از صنایع ارائه دهیم. ما تقریباً ۱۰ سال است که می دانیم که جاه طلبی های ما روزی از نام ما پیشی خواهد گرفت ، و در سال ۲۰۱۵ روی یک مورد جدید مستقر شدیم و شروع به ایجاد زمینه برای گذار کردیم.

پس از گذشت زمان از کلیه تحقیقات و تلاشهای حقوقی مربوط به نام جدید خود ، شروع به تدوین برنامه های انتقال وب سایت در سال ۲۰۱۸ کردیم. این نوع پروژه نیاز به لیست طولانی طرفداران تیم و طرفداران دارد ، از تیم طراحی و ارتباطات که به مفهوم سازی و انتخاب نام OnLogic کمک کرد و به تیم IT که مسئولیت اطمینان از انتقال موثر دیجیتال را بر عهده دارد ، انتخاب کرد.

این قطعه از منظر اریکا آستین ، که از سال ۲۰۰۹ در بازاریابی دیجیتال برای Logic Supply کار کرده است ، با اعتباری ویژه به تیم ون در der Horst در دفتر هلند ما که رهبری از دامنه جدید و نتیجه بازیابی سئو را به عهده داشته است. تلاش ها. تیم از کلیه داده هایی که در طول ۱۰ سال تصمیم گیری در سئو استفاده کرده ام ، ساختار داده است.

داده های بدون ساختار / داده های ساخت یافته = اریکا / تیم

از آنجا که من شما را در طی مراحل مورد نظر قرار می دهم و برنامه ما را ذکر می کنم ، از جمله کارهایی که انجام دادیم و انجام ندادیم ، و همچنین تصمیماتی را که در این راه اتخاذ شده است ، می توانید یک نسخه از لیست چک Go-Live ما را برای مرجع خود بارگیری کنید.

فاز اول: برنامه ریزی و برنامه ریزی

عکس اجرای یک دامنه مهاجرت: نگاهی به درون از OnLogic (عرضه قبلاً منطقی)

من اطمینان کامل داشتم که تیم ما می تواند یک انتقال موفقیت آمیز را هدایت کند. تنها کار این بود که من قبلاً هرگز این کار را نکرده بودم. به جز مدیر IT جدید ما که در حرفه خود دست به چند مهاجرت برند و دامنه زده اید ، کمتر کسی است.

من به مدت ۱۰ سال در ساختمان اقتدار دامنه Logic Supply کار کرده بودم ، بنابراین ایده انتقال به یک دامنه جدید سوالات زیادی را به وجود آورد. برای کمک به ما در این راه ، من به دنبال یک متخصص هستم که بتواند کار ما را تأیید کند و در صورت بروز هرگونه سؤال پاسخ دهد. در حالی که بسیاری از توصیه های آنلاین افرادی بودند که سایتهای معتبری مانند Moz را به آنها استناد کرده بودند یا برای آنها نوشته بودند ، تصمیم گرفتم از Rand Fishkin ، خود SEO Rockstar ، که او را به عنوان یک راهنمای جنگل برای یک پروژه مانند این توصیه می کند ، بپرسم. او به اندازه کافی مهربان بود که ما را با KickPoint متصل کند.

دانا دی توماسو در KickPoint توانست به سرعت بفهمد ما در این مرحله هستیم و به چه چیزهایی نیاز داریم. دانا ثابت کرد که در این راه تلاشهای خود را به اثبات رسانده است ، اما ما از ارزیابی او بسیار تشویق کردیم که برنامه موجود ما کامل بوده و مراحل لازم را در بر گرفته است. مسلماً ، ما در غیر این صورت ناامید خواهیم شد – این یک برنامه واقعا مفصل بود.

عکس اجرای یک دامنه مهاجرت: نگاهی به درون از OnLogic (عرضه قبلاً منطقی)

تیم به تشریح یک پروژه شش فاز با مشخصات و تعریف استراتژی سئو ما در یک سند مهاجرت وب سایت با یک صفحه گسترده همراه ، کامل با ماتریس و جدول زمانی RACI (مسئول ، پاسخگو ، مشورت و اطلاع رسانی) پرداخت. برنامه Tim کاملاً واضح بود و سناریوهای نتیجه مثبت شامل رشد احتمالی در نتیجه مهاجرت.

من دوباره به تیم اعتباری خواهم کرد – سر من فقط با مشکلات احتمالی (که در ذیل توضیح داده شده است) در حال چرخش چنین تغییر عظیمی بود. در مورد E-A-T چطور؟ این حوزه جدید هیچ تخصص ، اقتدار و یا اعتماد به آن نداشت و رشد ترافیک چیزی نبود که حتی در نظر داشته باشم. مدیر فناوری اطلاعات ما موافقت كرد كه او هرگز چنین اتفاقی را در حرفه خود ندیده است ، بنابراین ما انتظار داریم كه در طی شش هفته حدود ده درصد كاهش داشته باشد. من کمی پیچ خوردم ، اما اشکالی ندارد.

در کنار از بین رفتن ترافیک ، برای ما مهم بود که همه خطرات احتمالی مرتبط با این اجرای را بیان کنیم.

خطرات

بسیاری از خطراتی که با آنها روبرو بوده ایم در مورد عدم اطمینان در اجرای و تخصیص منابع از طرف IT است. از میان خطرات معرفی شده ، موردی که بیشترین رزرو را برای من داشتم ، انتقال وبلاگ ما به یک مسیر URL جدید است. تصمیم گرفته شد این کار بیش از حد خطرناک باشد و ما آن را از برنامه اولیه حذف کردیم.

عکس اجرای یک دامنه مهاجرت: نگاهی به درون از OnLogic (عرضه قبلاً منطقی)

* اعتبار به Modestos Siotos: راهنمای مهاجرت وب سایت: استراتژی ، فرآیند و فهرست جستجوگرها

استراتژی تغییر مسیر برای دامنه اصلی برند

عکس اجرای یک دامنه مهاجرت: نگاهی به درون از OnLogic (عرضه قبلاً منطقی)

برای کمک به کاهش برخی از خطرات ، ما گزینه هایی را برای روکش اطلاع رسانی به مشتریان از این تغییر صحبت کردیم. اما به همان اندازه که می خواستیم مشتریان راجع به نام و نگاه جدید خود هیجان زده شویم ، ما نمی خواستیم که این امر خیلی مزاحم باشد یا به دلیل یک بینابینی مختل کننده مجازات شود.

هرچه بیشتر با مشتریانی که منجر به تغییر بزرگ می شوند صحبت می کردیم ، بیشتر درک می کردیم که – گرچه این یک مسئله بزرگ برای ما بود – در نهایت بر آنها تاثیری نداشته است ، تا زمانی که آنها هنوز هم می توانند از محصولات باکیفیت و پشتیبانی از آنها انتظار داشته باشند. می خواهیم ما را بشناسیم ما در هر صفحه از سایت که به صفحه ای در مورد تکامل مارک اشاره کرده بودیم ، پیاده سازی یک بنر ماندگار را انجام دادیم ، اما ما تصمیم نگرفتیم تا کاربران را وادار به تعامل با آن معین کنیم.

فاز دوم: آماده سازی قبل از پرتاب

عکس اجرای یک دامنه مهاجرت: نگاهی به درون از OnLogic (عرضه قبلاً منطقی)

مشخصات فنی سئو

در این مرحله از پروژه ، ما متوجه شدیم که یک نقشه سایت XML داریم که تغییر خواهد کرد ، اما ما می خواهیم نقشه های قدیمی اطراف به منظور تقویت روند انتقال در کنسول جستجوی Google کمک کنند. ما همچنین تعیین کردیم که یک نقشه سایت HTML به طرح ساختار ما کمک می کند. ما شش ماه از انتقال مارک خود فاصله داشتیم ، بنابراین هر تغییری که می خواستیم در وب سایت خود ایجاد کنیم باید ASAP ایجاد شود.

بنابراین ، ما ساختار URL خود را تمیز کردیم و بسیاری از تغییر مسیرهای سرور موجود را که دیگر مورد استفاده قرار نگرفته اند یا با استفاده از پیوندها از ترافیک ارجاع ما حذف شده اند ، حذف کردیم.

ما همچنین مسیرهای URL منطقی بیشتری را برای نمایش روابط ایجاد کردیم ، به عنوان مثال:

/ محصولات / رایانه های صنعتی / >> / رایانه ها / صنعتی /

/ محصولات / رایانه های ناهموار / >> / رایانه ها / ناهموار /

و تغییر مسیرهای هدایت شده جهت اشاره به مسیر پایان صحیح و بدون دنبال کردن زنجیره های تغییر مسیر:

عکس اجرای یک دامنه مهاجرت: نگاهی به درون از OnLogic (عرضه قبلاً منطقی)

مشخصات فنی CMS

هنگام انجام مهاجرت به یک دامنه جدید ، عمق و پیچیدگی مشخصات فنی CMS به این حقیقت بستگی دارد که آیا در حال مهاجرت بستر موجود خود هستید یا به یک دامنه جدید تغییر می کنید. CMS انتخابی در مورد ما از گذشته تغییر نکرده است ، که زندگی ما را کمی ساده تر کرده است. ما وب سایت موجود خود را به عنوان is در حال ارسال به دامنه جدید بودیم. این امر بیشتر در این مرحله از طرح به محتوا می رسد.

به روزرسانی های محتوا

یکی از مهمترین موارد در این مرحله این بود که اطمینان حاصل کنیم محتوای ما به درستی نمایش برند جدید ما را نشان می دهد. در اصل ، ما برای یافتن / جایگزین “ساده” برنامه ریزی کرده ایم:

یافتن: * تهیه منطق *

جایگزین کنید: * OnLogic *

ما در وب سایت خود از همه ویژگی ها و فیلدهای موجودی که شرکت را ذکر می کند ، موجودی گرفتیم و این تغییر را در سراسر صفحه اعمال کردیم: توضیحات ، توضیحات کوتاه ، عناوین متا ، توضیحات متا ، تولید کننده و غیره.

در یک مقطع از خود پرسیدیم ، “چه می توانیم با انتشار مطبوعات یا محتوای گذشته که می گوید” تأمین منطق “چیست؟ آیا باید آن را با” OnLogic “جایگزین کرد؟” در پایان ، ما تصمیم گرفتیم که قسمت های خاصی از وب سایت را از اسکریپت (مقالات ، رویدادها ، اخبار مربوط به گذشته خود) مستثنی کنیم ، اما اطمینان حاصل کردیم که همه پیوندها به روز شده اند. ما نیازی نیست که Logic Supply را به عنوان یک نام تجاری دفن کنیم. ، از آنجا که می توان در طول دوره نقل و انتقالات به این نام اشاره کرد تا به مشتری یادآوری کنیم که ما هنوز همان شرکت هستیم.

در این مرحله ، ما آنچه را که باید در Google Ads تغییر کند ، از جمله عناوین ، توضیحات ، نشانی های اینترنتی ، لینک های سایت و فیلم ها ، آماده کردیم. ما بودجه جستجوی پرداخت شده خود را برای هر دو عبارت “Logic Supply” و “OnLogic” جمع آوری کردیم و صفحات و کلمات کلیدی را در اولویت بندی قرار دادیم تا در Google Ads در صورت تغییر دامنه تأثیر خود را در رتبه بندی کلمات کلیدی ما بگذارند.

شناسایی صفحه اولویت

از آنجا که قصد مهاجرت ما این بود که سکوی موجود خود را به یک دامنه جدید منتقل کنیم و تغییرات بسیار کمی در این فرآیند ایجاد کنیم ، لازم نیست صفحات را لیست کنیم که باید اولویت های خود را نسبت به دیگران داشته باشیم. آنچه ما انجام دادیم در مورد عوامل بیرونی تأثیر گذار بر سئو ما فکر کرد ، و چگونگی محدود کردن این تأثیر برای بزرگترین منابع مراجعه به سایت ما و صفحات رتبه برتر.

لینک های خارجی

ما یک صفحه گسترده را برای کمک به ما در آدرس دهی و به روز کردن ایده آل ، پیوندهایی به دامنه سابق خود گردآوری کردیم. مقولات و منابع داده شایان ذکر است:

بک لینک: ما تمام داده های بک لینک خود را که از SEMRush و جستجوی Google تالیف شده است بارگیری کردیم.

ترافیک ارجاع و صفحات فرود ارگانیک برتر: این لیست از Google Analytics برای تعیین صفحات پرترافیک و دارای اولویت برخوردار است که پس از انتقال نیاز به نظارت دقیق داریم. همچنین به اولویت بندی پیوندهایی که بطور فعال مورد استفاده قرار گرفتند نیز کمک کرد.

همکاران: ما در مورد تغییرات پیشاپیش به هریک از شرکا و تأمین کنندگان خود نوشتیم و از آنها خواستیم تا در مهلت معینی ، لینک های موجود در وب سایت های خود را به روز کنند. من خوشحال شدم که دیدم چقدر سریع این کار عملی شد – وعده ای برای شرکای شگفت انگیز ما.

ناشران: هرجایی که در یک خبر یا وب سایتی ذکر کردیم که فکر می کنیم می تواند به روز شود ، از طریق ایمیل در برنامه زنده به آن رسیدیم. ما تصمیم گرفتیم که در بعضی مقاطع نتوانیم تاریخچه خود را به عنوان www.logicsupply.com پاک کنیم ، اما حداقل می توانیم به آن مخاطبین اطلاع دهیم که تغییر کرده ایم. چند تبلیغات مستقر با تبلیغات مستقیم وجود داشت که ما نیز مجبور شدیم آن را به روز کنیم.

راهنماها: ما از منابع مختلف اینترنتی و بسیاری از Googling برای شناسایی فهرستهای تجاری ، محصول یا صنعت استفاده کردیم که به دامنه قدیمی ما اشاره داشتند و یا از نام قدیمی ما استفاده کردند. من متنفرم از اینكه این روزها دایرکتوری ها هنوز در سئو سایت جایگاهی ندارند ، زیرا قدمت آنها به سنین اولیه اینترنت باز می گردد ، اما ما می خواستیم پایه های خود را پوشش دهیم.

مشخصات تغییر مسیر

نقشه برداری تغییر مسیر

هنگامی که شما در حال انجام یک مهاجرت دامنه هستید ، یکی از مهمترین موارد برای حفظ ترافیک ارگانیک کمک به Google – و هر موتور جستجو – می داند که یک صفحه به یک مکان جدید منتقل شده است. یک راه برای انجام این کار با یک تغییر مسیر دائمی (۳۰۱) است.

بنابراین نقشه برداری تغییر مسیر ما شروع شد. سناریوی مهاجرت ما خوش شانس بود به این معنی که همه چیز همانطور که ساختار URL می رود همانطور باقی مانده است. تنها چیزی که تغییر کرده نام دامنه بود.

نقشه نهایی تغییر مسیر (بله ، پیچیده ترین نقشه جهان) است:

logicsupply.com/* -> onlogic.com/*

تغییر مسیرهای داخلی

از آنجایی که فناوری اطلاعات نقشه های تغییر مسیر را از طریق سرور آماده کرده بود ، ما باید مطمئن شویم که پیوندهای داخلی ما به تغییر مسیر ۳۰۱ اشاره نمی کنند ، زیرا این به SEO ما آسیب می رساند. کاربران باید مستقیماً به صفحه صحیح دامنه جدید ارسال می شدند.

هدف: تمام لینک های موجود در محتوای سایت را به روز کنید تا به دامنه جدید اشاره کنند. در زیر جدول “find / جایگزین” که تیم IT ما برای کمک به ما در به روزرسانی کلیه مطالب انتقال به onlogic.com استفاده کرده است:

عکس اجرای یک دامنه مهاجرت: نگاهی به درون از OnLogic (عرضه قبلاً منطقی)

ما همچنین شش ماه قبل از شروع به کار ، نقشه سایت HTML را در اسرع وقت تحت logicsupply.com راه اندازی کردیم.

برنامه اضطراری

ما ۱۵ هفته طول کشید تا آماده شود ، تست کنیم و از مهاجرت راحت شویم. هنگامی که زندگی می کنید ، دیگر بازگشتی وجود ندارد. اجرای کامل و دقیقاً بر روی نقشه و بررسی هر جعبه تنها رویکرد است. به طور خلاصه: هیچ برنامه احتمالی وجود نداشت. هر اتفاقی افتاد ، یک بار دامنه ها را عوض کردیم ، همین بود.

GULP

فاز دوم به پایان رسید که ما شروع به دور شدن از مشخصات و دقیقاً آنچه را که باید اتفاق بیفتد ، و چه زمانی بود. ما از لیست چک Go-Live ما استفاده کردیم تا اطمینان حاصل کنیم که هر جعبه برای نیازهای خلاقانه ، ادغام شخص ثالث بررسی شده است و بررسی پرونده را پیکربندی کرده است. تهیه چک لیست بسیار دقیق و دقیق تنها راه اطمینان از موفقیت ما بود.

مرحله سوم: آزمایش پیش از راه اندازی

عکس اجرای یک دامنه مهاجرت: نگاهی به درون از OnLogic (عرضه قبلاً منطقی)

برای شروع مرحله سوم ، مجبور شدیم مبنای مبنایی را كه در آن قرار داشتیم بدست آوریم. ما چندین اشتباه برای تصحیح موارد فوق در کنسول جستجوی Google داشتیم ، مانند ارسال لینک های noindex از طریق نقشه XML. این پروژه همچنین به ما هشدار داد که اگر همه چیز به خوبی پیش برود ، سرعت سایت پروژه بعدی ما برای مقابله خواهد بود.

بررسی محتوا

از آنجا که محتوا به جز تبدیل شدن “عرضه منطق” به “OnLogic” تغییر نمی کند ، ما واقعاً لازم نیست در اینجا بررسی های زیادی انجام دهیم. ما عملکردهای پیدا / جایگزینی را در اسکریپت های زنده اجرا کردیم تا مطمئن شویم که همه چیز آنطور که قرار بود به نظر برسد ، و بخش هایی که ما برای حذف آنها انتخاب کردیم در واقع دست نخورده باقی مانده است. طرح های به روز شده نیز بخشی از این بررسی بودند.

بررسی فنی

بررسی فنی شامل بررسی همه مواردی بود که ما در مرحله دوم برنامه ریزی کرده بودیم ، بنابراین مطمئن شوید که ریدایرکتها ، نقشه های نقشه ، پیوندها و اسکریپت ها کار می کنند و قابل خزیدن هستند. فناوری اطلاعات تمام شرایط سمت سرور را پیاده سازی کرده و دامنه جدیدی را برای کار داخلی طراحی کرده است تا کلیه وظایف تست مورد نیاز برای اجرای آن را انجام دهد. باز هم ، چک لیست در این تلاش پیشرو بود.

تست تغییر مسیر

با استفاده از ScreamingFrog ، ما نقشه های نقشه و همچنین وب سایت مرحله بندی داخلی را که برای اهداف آزمایشی راه اندازی کرده بودیم – به دور از جهان خارج – خزیدیم. هرگونه خطای تغییر مسیر که در آن ظاهر می شد ، در محل برطرف می شد.

ارزیابی ریسک راه اندازی سایت

ارزیابی ریسک یک فعالیت مداوم در طول آزمایش بود. قبل از شروع برنامه زندگی تصمیمی تصویب یا بدون مراجعه داشتیم ، زیرا نمی توانیم یک بار تغییر سوئیچ انتقال دامنه را برگردانیم. هر چیزی که به عنوان یک خطا یا پرچم ظاهر شد ، ما به سرعت ارزیابی کردیم و تصمیم گرفتیم که بخاطر زمان کاهش یا نادیده بگیریم. با کمال تعجب ، موارد بسیار کمی به وجود آمده اند ، بنابراین ما می توانیم به سرعت روند معیار را شروع کنیم.

معیار

عکس اجرای یک دامنه مهاجرت: نگاهی به درون از OnLogic (عرضه قبلاً منطقی)

قالب بالا همان چیزی بود که ما برای پیگیری سرعت سایت خود قبل و بعد از آن استفاده می کردیم. معیارهای ما قبل و بعد از مهاجرت مرحله ای ما با استفاده از Lighthouse و GTMetrix بین وب سایت مطابقت داشتند ، به این معنی که ما برای تاریخ زنده ما در مسیر قرار داشتیم.

مرحله چهارم: برو زنده!

عکس اجرای یک دامنه مهاجرت: نگاهی به درون از OnLogic (عرضه قبلاً منطقی)

کمترین تأثیرگذاری برای ایجاد این تغییر در آخر هفته بود ، زیرا به عنوان یک شرکت B2B ، متوجه شده ایم که مشتریان ما در ساعات اداری معمولی بصورت آنلاین می باشند.

تیم ما در هلند از جمله تیم برای پشتیبانی پرواز کردند و تیمهای IT و بازاریابی ما یک شنبه را به مهاجرت اختصاص دادند. همچنین این اتفاق برای تعطیلات آخر هفته من بود ، به همین دلیل من هیجان زده شدم که قادر به جشن گرفتن در کنار همکارانم در حالی که در شهر بودند ، و به نوبه خود آنها را برای تمام سخت کوشی های خود جشن می گیرم!

بنابراین ، روز شنبه ۱۹ اکتبر ۲۰۱۹ ، حوالی ساعت ۸ صبح ، IT تأیید کرد که ما خوب رفتیم و صفحه نگهداری بالا آمد. با این کار پاسخ سرور “۵۰۳ سرویس موقت در دسترس نیست” برمی گردد تا مطمئن شوید Google هنگام مهاجرت سایت ما را فهرست نمی کند.

عکس اجرای یک دامنه مهاجرت: نگاهی به درون از OnLogic (عرضه قبلاً منطقی)

در این مرحله از این مرحله بود که لیست چک Go-Live ما را به دست گرفت. این خیلی کار در جلو بود ، اما همه این آماده سازی ها باعث شد که اجرای نهایی انتقال دامنه با چند کلیک برای جابجایی و / یا انتشار موارد انجام شود.

در میان سایر وظایف ما ، پسوند عنوان صفحه خود را که قبلاً “Logic Supply” بود ، به روزرسانی کردیم تا “Logic Supply اکنون OnLogic است” (امروز این “OnLogic قبلاً Logic Supply” است). این یک نشانه برای گوگل بود که ما همان شرکت هستیم.

سخت ترین قسمت انتظار بود.

فازهای پنج و شش: پس از راه اندازی و بررسی عملکرد

عکس اجرای یک دامنه مهاجرت: نگاهی به درون از OnLogic (عرضه قبلاً منطقی)

من قصد داشتم برای چند روز آینده در كنار رایانه خود قرار داشته باشم تا مشكلات خود را تماشا كنم ، اما بلافاصله هیچ چیزی به نمایش در نیامده است. در حالی که ترافیک ارگانیک افت چشمگیری را تجربه نکرد ، تقریباً به همان اندازه که انتظار می رفت هشدار داده نشود ، طولانی یا چشمگیر نخواهد بود. ما هنوز ماه ها بعد ایندکس شده logicsupply.com را مشاهده می کنیم ، که ناامید کننده است ، اما به نظر نمی رسد که روی ترافیک ما در دامنه جدید تأثیر بگذارد.

به طور کلی ، ما انتقال وب سایت ما را یک موفقیت می دانیم. ترافیک ما به جایی که ما بودیم برگشتیم و از معیارهای پروژه ما هم برای ترافیک و هم برای عملکرد سایت پیشی گرفتیم.

در پی این حرکت ، ما به دنبال فرصت های بعدی برای کمک به بهبود سرعت سایت خود ، از جمله شناسایی افزونه های غیرفعال یا قدیمی از وبلاگ خود هستیم. وبلاگ ما حداقل ۴۰ درصد از ترافیک ارگانیک ما را تشکیل می دهد ، بنابراین این تغییر باعث شده سایت ما سریعتر شود و در کمتر از شش هفته به اهداف بهبود رشد ارگانیک ما برسد.

ما دائماً در حال جستجو و اولویت بندی فرصت های جدید برای بهبود تجربه وب سایت برای مشتریان خود هستیم ، و انجام کار با OnLogic را تا حد امکان آسان می کنیم. پروژه تغییر دامنه یک اقدام بزرگ توسط کل سازمان بود و برای برداشتن آن نیاز به برنامه ریزی زیادی و برقراری ارتباط و همکاری مداوم داشت. به گفته این ، زمان صرف شده در جلو ، دو برابر به بازپرداخت شده در زمان پس انداز ترافیک ارگانیک ما ، و ایجاد وسایل بدون درز برای کاربران وب سایت ما برای اطمینان از همه افراد طبق روال معمول ، پرداخت می شود.

عکس اجرای یک دامنه مهاجرت: نگاهی به درون از OnLogic (عرضه قبلاً منطقی)



منبع

شاید دوست داشته باشید:

Intent and SEO جستجو: یک راهنمای سریع

Intent and SEO جستجو: یک راهنمای سریع

درک هدف جستجو می تواند ماده مخفی باشد که استراتژی محتوای شما را از عالی به برجسته می کند. ما […]

تغییر در تقاضای محصول برای سئو به چه معنی است

تغییر در تقاضای محصول برای سئو به چه معنی است

اگر از طریق بحران COVID-19 در تجارت الکترونیکی کار می کنید ، احتمالاً متوجه تغییراتی وحشی در نحوه مشاهده و […]

شناسایی الگوهای عملکرد جستجوی پیشرفته GSC (و آنچه در مورد آنها باید انجام دهید)

شناسایی الگوهای عملکرد جستجوی پیشرفته GSC (و آنچه در مورد آنها باید انجام دهید)

کنسول جستجوی Google تا حد زیادی پرکاربردترین دستگاه در جعبه ابزار SEO است. این نه تنها نزدیکترین درک ما را […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *