ادغام مکان ها و لیست های کسب و کار من در Google به دلیل COVID-19

ادغام مکان ها و لیست های کسب و کار من در Google به دلیل COVID-19

dmin آموزش سئو


نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند.

عکس ادغام مکان ها و لیست های کسب و کار من در Google به دلیل COVID-19
اعتبار تصویر

در شرایطی که یک مارک چند مکانه را مجبور به ادغام می کند چگونه باید از لیست های Google برای کسب و کار من استفاده کنید؟

این س oneال سوالی است که اکنون به طور فزاینده ای از شرکت های محلی دریافت می کنم. مارک هایی که برای ادامه خدمت به مردم در سال ۲۰۲۰ سازگاری سریعی انجام داده اند ، اکنون مجبورند تصمیمات طولانی مدت تری بر اساس رکود اقتصادی COVID-19 ، تغییر رفتار مصرف کننده و بودجه اتخاذ کنند.

ریشه زدن شاخه ها دردناک است. من معتقدم که هنوز خیلی زود است که بتوانم پیش بینی کنم که آیا عادات مشتری رفتار کرده اند به طور دائم با همه گیری و استفاده از روشهای خدمات فوری ، مانند جلسات تلفنی یا تحویل در منزل تغییر کرده است. برای همیشه زمان بسیار طولانی است. گفته می شود ، جمعه سیاه سال ۲۰۲۰ شاهد ترافیک پا به نصف بود و برخی از مارک های چند مکانه که با این واقعیت روبرو هستند مجبورند نحوه ادغام پایگاه های عملکرد خود را ارزیابی کنند. مارکی که قبلاً پنج ویترین فروشگاه را در یک شهر واحد نگهداری می کرد ، می خواهد بداند آیا می تواند طوفان را تحمل کند و فقط از یک مکان فیزیکی آینده را بسازد.

هر سناریوی کسب و کار متفاوت است ، اما سوالات کلی وجود دارد که شما باید قبل از ادغام س askال کنید ، و در صورت تعیین مشاغل مورد نیاز برای بازاریابی مجدد ، مراحل خاصی وجود دارد که باید انجام دهید. می خواهم مطمئن باشم که این مقاله به آن اشاره می کند دائمی بستن محل اگر به دلیل COVID نیاز به بستن موقتی مکانی دارید ، راهنمایی های Google را در این مورد بخوانید.

امروز ، ما به شما کمک می کنیم عوامل مهمی را در روند تصمیم گیری در مورد بسته شدن دائمی مکان ها در نظر بگیرید ، شما را در مدیریت ادغام لیست Google برای کسب و کار من با کمک یک متخصص Google Product Gold راهنمایی کنید و شما را برای تغییراتی که ممکن است به عنوان یک تجربه تجربه کنید آماده می کنیم. نتیجه کاهش ردپای محلی شما هنگام کار برای بهینه سازی وضعیت بد.

یکی از جنبه های چالش برانگیز این سناریوی سخت این است که مشاغل مورد بازاریابی شما باید انتخاب کند که کدام مکان ها را ببندد و کدام یک باید باز بمانند. من توصیه می کنم این چهار سوال را بپرسید ، زیرا پاسخ ها برای هر مارک و هر بازار متفاوت خواهد بود:

۱٫ آیا به نظر می رسد تعصب به سمت مرکز شهر یا صنعت بر نتایج محلی عبارات جستجوی برتر من تأثیر بگذارد؟

به Google بروید و نام شهری را که در آن قصد ادغام دارید را جستجو کنید. بر روی نقشه کلیک کنید و مشخص کنید که Google نام شهر را بر روی نقشه در کجا قرار داده است. این تقریباً ایده Google از مرکز ، یا مرکز شهر است:

عکس ادغام مکان ها و لیست های کسب و کار من در Google به دلیل COVID-19

اکنون ، از یک مکان از راه دور (نه در محل کار یا در نزدیکی محل کار خود) ، مهمترین جستجوهای خود را انجام دهید و بررسی کنید که آیا گوگل به نظر می رسد بسته محلی ، یاب محلی و نتایج Google Maps را در آن مرکز مرکز خوشه بندی کرده است ، از آنها به طور مساوی در شهر توزیع می شوند. یافته های خود را ثبت کنید.

در مرحله بعد ، بررسی کنید که آیا مرکزی مرکز صنعت وجود دارد که می تواند بر نتایج جستجوهای شما تأثیر بگذارد. به عنوان مثال ، در این جستجوی نمایندگی های فروش اتومبیل ، Google سهم شیر از نتایج اطراف ردیف خودکار را در این شهر جمع آوری می کند ، اگرچه نمایندگی های نمایندگی دیگری نیز در سایر نقاط شهر وجود دارد:

عکس ادغام مکان ها و لیست های کسب و کار من در Google به دلیل COVID-19

اگر یکی از مکانهای شما در یک شهر خاص به مرکز شهر یا صنعت نزدیک است و به نظر می رسد این نقاط روی نقشه بر نتایج جستجوی مهمترین عبارات جستجوی شما تأثیر می گذارند ، این را به عنوان رای دادن به باز نگه داشتن این مکان هنگام بسته شدن حساب کنید دیگران که به همان اندازه نزدیک به این مرکز سانترال نیستند.

۲٫ کدام مکان از نظر تاریخی بیشترین حجم تجارت را انجام داده است و آیا امروزه این وضعیت همچنان صادق است؟

از هرگونه داده عملی در مورد عملکرد دنیای واقعی همه مکانهای خود در یک شهر استفاده کنید. نرخهای مربوط به ترافیک پا ، معاملات ، تماسهای تلفنی و سایر معیارهای پیش از همه گیر بودن را با همین رقم امروز مقایسه کنید ، حتی اگر نقاط داده را برای پوشش دادن سازگاری هایی مانند وانت های حاشیه ای ، درخواست های تحویل یا جلسات تلفنی انتقال دهید. یافته های خود را مستند کنید. برای برنده این معیارها یک رأی حساب کنید.

۳٫ کدام مکان در نتایج محلی Google بهترین عملکرد را دارد؟

در اینجا ، شما می خواهید تشخیص دهید که آیا لیست GMB برای یکی از مکانهای شما نسبت به دیگران در شهر برای عبارات جستجوی اصلی بهتر است. شاید این یکی با بالاترین رتبه بندی ستاره ، بیشترین بازبینی ، بیشترین پاسخ مالک ، نزدیکترین فاصله به مرکز مرکز ، بهترین عکسها ، پرسش و پاسخ بیشتر یا Google Posts با برنامه ریزی منظم تر باشد. چه عواملی باعث پیشرفت آن در کسب و کار برای کسب و کار می شود ، یافته های خود را ثبت کنید.

اگر مطمئن نیستید که یکی از مکانهای شما قوی ترین عملکرد شما است یا خیر ، یاد بگیرید که در بخش ۱ راهنمای استراتژی ضروری محلی SEO ، یک حسابرسی تجاری محلی را انجام دهید.

اگر یکی از لیست های شما به عنوان قوی ترین لیست برجسته شد ، آن را به عنوان یک رأی به آن حساب کنید.

۴- کدام مکان ، در صورت وجود ، دارای امکاناتی است که توانایی آن را در خدمات اضطراری تقویت کند؟

این ممکن است مکانی با بزرگترین پارکینگ باشد که وانت آسانتر در کنار جاده را تسهیل می کند. یا یکی با پنجره درایو از طریق آن. یا یکی از بزرگترین انبارها برای نگهداری محصولات متخصصان telehelp می توانند در جلسات خدمات مشتری تعامل داشته باشند.

اگر یکی از مکانهای شما در شرایط اضطراری بهداشت عمومی بهتر بتواند به طور ایمن و م effectivelyثر به مردم خدمات ارائه دهد ، آنرا به عنوان یک رأی مثبت حساب کنید.

برای نهایی کردن ، ببینید کدام مکان بیشترین رای را در این چهار سال به دست آورده است ، و این اطلاعات را در مشورت خود در مورد اینکه کدام مکان باید باز بماند در حالی که مکان دیگر بسته است ، وارد کنید.

COVID-19 سناریوهایی را ایجاد کرده است که مشاغل محلی قبلاً هرگز با آنها روبرو نشده اند. Google عملکرد خوبی را در زمینه ارائه ویژگیهای واکنشی مانند ویژگیهای جدید GMB و انواع پستها انجام داده است ، اما من فکر می کنم آنها هنوز از نظر به روزرسانی دستورالعملهای مربوط به سناریوهای پیش بینی نشده ، سعی در جلب توجه دارند. به طور معمول ، وقتی با یک وضعیت جدید روبرو می شوم ، مستقیماً با کارمندان Google تماس می گیرم تا مطمئن شوم که توصیه ای که به یک تجارت می کنم مهر رسمی تأیید آنها است. اما ، طی چند ماه گذشته ، پاسخی به درخواستهایم برای نظر و راهنمایی از طریق کانالهای معمول دریافت نکردم.

این امر باعث شد من در مورد ظهور ادغام مکان مبتنی بر COVID در تالار گفتمان راهنمای Google مطالبی ارسال کنم و خوشبختانه برای همه ما ، Krystal Taing ، کارشناس داوطلب طلای محصول ، وقت گذاشتیم و با تأمل و دقت به آن پاسخ دادیم. اگر تشخیص داده اید که ادغام موقعیت های مکانی خود در یک شهر ضروری است ، در اینجا توصیه های Krystal در مورد نحوه پیگیری دیجیتالی با لیست های Google My Business وجود دارد:

  1. مکانهای بسته را برای همیشه بسته مشخص کنید. در اینجا روند Google برای انجام این کار وجود دارد.
  2. به Google Maps بروید و دکمه “پیشنهاد ویرایش” را کلیک کنید. مکانهای بسته را به عنوان “منتقل شده” به مکانی که باز خواهد ماند علامت گذاری کنید. گزینه مربوط به این را در تصویر زیر مشاهده کنید:عکس ادغام مکان ها و لیست های کسب و کار من در Google به دلیل COVID-19
  3. درخواستی به Google ارسال کنید تا از آنها س askال کند آیا آنها مرور مکانهای بسته را به مکان باقیمانده منتقل می کنند. در اینجا روند Google برای انجام این کار وجود دارد. مهم است که بدانید تضمین نشده است که Google نظرات شما را منتقل کند ، اما ارزش آن را دارد که از آنها س askال کنید. مطمئن شوید که آدرس های Maps یا شماره های CID از هر دو لیست بسته و لیست باقیمانده را در درخواست خود قرار دهید تا مشخص شود که منظور شما از کدام مکان ها است.

    با تشکر صادقانه از Krystal Taing برای ارائه فرآیندی برای همه مارک هایی که با این معضل روبرو هستند. داوطلبان در تالار گفتمان Google راهنمایی های بسیاری را به صورت رایگان ارائه می دهند ، و من صمیمانه امیدوارم که Google ظهور ادغام COVID را ارزیابی کند و رهنمودهای رسمی مربوط به آن را امسال منتشر کند.

    من می خواهم به این س veryال بسیار مهم بپردازم و ابتدا ابراز همدردی خود را با صاحبان نام های تجاری که در چنین شرایطی قرار گرفته اند و همچنین بازاریابان خود که سعی می کنند در مواقع سخت توصیه های خوبی ارائه دهند ، ابراز می دارم. متاسفم. احتمالاً قبلاً در روده خود می دانید که مجبور به بستن مکان ها تأثیر منفی روی تجارت شما خواهد داشت ، و شما حق دارید که شک کنید که بستن لیست های GMB شما می تواند برای دید آنلاین شما نیز مضر باشد.

    من می خواهم دوباره تأکید کنم که هر سناریوی تجاری متفاوت است ، اما پیش بینی من این است مارک هایی که بیشترین آسیب دید دیجیتال را متحمل می شوند ، آنهایی هستند که مدل های آنها بیشتر به تعصب نزدیکی کاربر با شغل گوگل بستگی دارد.

    وقت گذاشتن برای توضیح این مهم است. همانطور که قبلاً در ستون خود مستند کرده ام ، Google نتایج محلی خود را بر اساس درک آنها از قصد و موقعیت کاربر به شدت شخصی می کند. هرچه Google احساس کند یک جستجوگر به دنبال یک راه حل در نزدیکی یک نیاز است ، به احتمال زیاد بسته های محلی ، جستجوگران و نقشه ها نتیجه ای در یک شعاع تنگ و فوق محلی بر اساس موقعیت دستگاه جستجوگر ارائه می دهند.

    به همین دلیل ، اگر مدل کسب و کار شما چیزی شبیه یک فروشگاه رفاه است که در گذشته دارای پنج مکان در یک شهر بود تا اطمینان حاصل شود که مشتریان می توانند به سرعت در هر محله به شما مراجعه کنند و اکنون شما به یک مکان واحد تبدیل می شوید ، احتمال اینکه Google همچنان لیست باقی مانده شما را برای افراد در محله های دورتر که اکنون خالی کرده اید ، نمایش می دهد. به دلیل کاهش ردپای محلی ، احتمالاً شاهد کاهش قابل توجه رتبه ها ، بازدیدها و معاملات خواهید بود.

    با این حال ، اگر مدل کسب و کار شما چیزی شبیه یک فروشگاه بزرگ بهسازی منزل یا یک رستوران با منوی کمیاب است ، و افراد معمولاً برای رسیدن به شما مخالف رانندگی در سطح شهر نیستند ، بنابراین مجبور شدن به ادغام ممکن است تأثیر کمتری در دید شما داشته باشد. از دست دادن مکان ها ممکن است راحتی کمی برای مشتریانی که در گذشته از پیاده روی در منزل شما لذت می بردند ، کمتر باشد اما در بسیاری از موارد ، که بازار محلی با گزینه های تقریباً یکسان اشباع نشده باشد ، می توانید کیفیت خوبی را حفظ کنید قابل مشاهده بودن روی نقشه ها.

    همانطور که Krystal Taing اشاره می کند:

    برچسب در لیست ها همچنان به عنوان “دائمی بسته” نشان داده می شود زیرا این درست است. با این وجود ، مدت زمان نسبتاً کوتاهی وجود خواهد داشت که این مورد همچنان برای کاربران نمایش داده می شود مگر اینکه لینک مستقیم به نمایه کسب و کار داشته باشند. علامت گذاری کسب و کار به عنوان منتقل شده به Google کمک می کند لیست های جایگزین را برای نمایش در نتایج هنگامی که معمولاً آن فروشگاه را به کاربر نمایش می دادند ، درک کند. “

    بنابراین ، دلایلی وجود دارد که امیدواریم برای بسیاری از مدل های تجاری ، تأثیرات منفی موقعیت مکانی و ادغام لیست ممکن است به همان اندازه وحشتناک نباشد که ممکن است از آن بترسیم ، اما من نمی خواهم در اینجا امید کاذب داشته باشم. شما باید برنامه ریزی کنید که در چندین معیار افت تحصیلی را مشاهده کنید و باید همه تلاش خود را برای بهبود نتایج انجام دهید.

    برای این امر بسیار مهم خواهد بود ارتباط با پایگاه مصرف کننده موجود شما می خواهید از درک نادرست از کار خارج شدن نام تجاری خود از مشتریان وفاداری که با این برچسب بزرگ و زشت “برای همیشه بسته شده” در لیست ها مواجه می شوند ، جلوگیری کنید. بیایید نگاهی به گزینه های شما بیندازیم.

    عکس ادغام مکان ها و لیست های کسب و کار من در Google به دلیل COVID-19
    اعتبار تصویر

    آیا چیز خوبی می تواند از پس این هرس سخت برآید؟ ما می توانیم با پنج قدم فعال که می توانید برای شروع احتمال اشتباه در بسته شدن برخی از مکان ها به دلیل بسته شدن کامل مارک توسط مشتریان ، شروع کنیم:

    1. اگر تعداد مکانهای تجاری شما برای شروع محدود بود (شاید ۱۰ یا کمتر) ، ادغام را در صفحه اصلی وب سایت خود و در یک بنر در سراسر سایت اعلام کنید. مشتریانی را که قبلاً به مکانهای بسته مراجعه می کردند ، راهنمایی کنید و به مکان جدید شما راهنمایی های واضحی ارائه دهید ، از جمله راهنمایی های نوشته شده ، نقشه ها و عکس ها. این را به عنوان یک استقبال گرم بیان کنید و به مشتریان بگویید که شما برای تجارت خود ارزش قائل هستید و می خواهید آنها را در مکان آزاد خود ببینید. اگر تعداد زیادی مکان قبلی داشته باشید ، مکان بهتری برای این پیام رسانیدن صفحات فرود مکان در مکان های قبلی است و کاربران را به سمت صفحات مکانهای باز نشان می دهد.

    2. قبل از بستن هر مکان ، همان پیام را به پایگاه داده ایمیل خود ارسال کنید. سپس ، طی چند ماه آینده با انفجار ایمیل دیگری پیگیری کنید. به مشتریان یادآوری کنید که هنوز در شهر هستید و آماده ارائه خدمات به آنها در مکان دیگری هستید.

    3. تا جایی که ممکن است در شبکه های اجتماعی فعال باشید تا تغییرات را اعلام کند. حتی ممکن است در نظر داشته باشید که تبلیغ ویژه ای را برای مشتریانی که از خرید در مکان های قدیمی خود به سرپرستی مکان باقی مانده تغییر می دهند ، ارائه دهید.

    4. مطمئن باشید که تمام استنادهای خود را در سیستم عامل های دیگر ویرایش کرده اید تا تغییر را منعکس کند ، و این باعث کاهش احتمال مزاحمت مشتریان می شود. اگر از Moz Local برای مدیریت لیست های خود در اینترنت استفاده کرده اید ، می توانید برای تعمیر وقت و دردسر ، این کار بسته شده را خودکار کنید.

    5. تصور نکنید همه اینترنت دارند. کانال های آفلاین را در جامعه خود پیدا کنید که همسایگان برای اخبار به آنها اعتماد می کنند و تلاش می کنند پیام مربوط به محل کسب و کار شما را بیرون بکشند.

    سرانجام ، اگر پوشش نقره ای برای ادغام وجود دارد ، این است که اکنون می توانید قدرت بازاریابی خود را در مکان های کمتری متمرکز کنید. سه نکته برای بررسی:

    پیشرفت های عمده در مقیاس کوچکتر

    با کاهش سربار به طور قابل توجهی ، آیا اکنون زمان سرمایه گذاری در تجارت الکترونیکی بهتر و یک سیستم عالی تحویل منزل است تا اطمینان حاصل شود که همچنان می توانید در سراسر شهر یا حتی در چندین جامعه همسایه به مشتریان خدمات ارائه دهید؟ در مورد جوانب مثبت و منفی تحویل در خانه در مقابل تحقق مایل آخر شخص ثالث بخوانید. یا اگر تجارت شما بیشتر از خدمات در محصولات و خدمات است ، آیا قدم هایی در این زمینه وجود دارد که بتوانید از طریق سرویس های تله ای نام تجاری خود را به در دسترس ترین و راضی کننده ترین موردی تبدیل کنید که یک جامعه بتواند با آن معامله کند؟ با داشتن مکان های کمتر برای مدیریت ، بر بهترین خدمات مشتری در شهر تمرکز کنید.

    ایده دیگر: آیا می توان مکان دیگری را با کیوسک جایگزین کرد؟ بسیاری از آنها واجد شرایط ورود به GMB هستند و وجود کیوسک ها می توانند جایگاه محلی شما را به روش های جدید دوباره رشد دهند.

    تنظیمات صفحه فرود مکان

    با صفحات فرود مکانهایی که اکنون برای همیشه بسته شده اند ، چه خواهید کرد؟ پاسخ به این مسئله به مدل کسب و کار شما بستگی دارد. اگر تجارت شما به جای استفاده از محصولات به سمت خدمات سوق داده شده است و شما همچنان به مناطقی که مجبور شده اید مکان ها را ببندید خدمت می کنید ، دلیل خوبی برای حفظ این صفحات وجود دارد ، تا آنجا که ممکن است آنها را با محتوای تازه و فوق محلی متنوع کنید .

    اگر ، با این حال ، تجارت محصول محور است ، به احتمال زیاد شما می خواهید برای ۳۰۱ این صفحات را به طور دائمی به صفحه مقصد برای شاخه های باز مانده هدایت کنید. شاید بخواهید این کار را به صورت مرحله ای انجام دهید ، ابتدا صفحات را برای مدتی به عنوان مکانی برای اعلام تغییرات زنده نگه دارید و بازدیدکنندگان وب سایت را به مکانهایی که باز هستند هدایت کنید. ممکن است این ساختار به مدت شش ماه یا یک سال باشد. بعد از هر دوره تعدیل که احساس می کنید منطقی است تا اطمینان حاصل شود جامعه خاصی از تغییرات اطلاع دارد ، آخرین مرحله شما می تواند تغییر مسیر ۳۰۱ باشد.

    جنبه روشن این امر این است که هر پیوندی که چندین صفحه قدیمی یاد گرفته شده اکنون به یک صفحه فرود برای مکان باز منتقل می شود ، که می تواند به آن رتبه جدیدی ببخشد اگر Google وقت لازم برای پردازش تغییر را داشته باشد.

    ارزیابی مداوم

    جهانی را تصور کنید که در آن خرید صندلی های لهجه ای از Crate & Barrel با یک ملاقات تلفنی بیست دقیقه ای با یک فروشنده که موجودی کالا را مانند پشت دست خود می داند ، کمک می کند زیرا این امر به سیاست شرکت تبدیل شده است. این بسیار دور از “متصدیان خودکار” است (درختان تلفن روبات معروف) که هیچ گرما و استقبالی را منتقل نمی کند. یک فرد زایمان را تصور کنید که در حالی که از همه جای شهر در خانه شما مواد غذایی تهیه می کند ، به توله سگ شما غذا می پردازد ، زیرا این روش قدیمی / جدید تجارت است. تصور کنید یک ستاره ۲۲ ساله یوتیوب امپراتوری اشپزخانه اشباح را راه اندازی می کند ، زیرا بسیاری از مردم او را دوست دارند. با توجه به اینکه ، در این زمان تغییر ، در اینجا امکاناتی وجود دارد. تقریباً نیم میلیون برنامه تجاری جدید در ژانویه ۲۰۲۱ در ایالات متحده وجود داشت.

    طی چند سال آینده ، کسب و کار تلفیقی شما باید به طور مداوم فرصت های رشد را ارزیابی کند ، حتی اگر هدف دیگر باز کردن همان تعداد مکان قبل از همه گیری نباشد. در عوض ، شما ممکن است راه های جدیدی برای عضو شدن در ساختار اساسی جوامع محلی پیدا کنید ، ممکن است تیم خود را در سطح ملی یا حتی در سطح بین المللی گسترش دهید تا دارای سطح بالاتری از تخصص باشید زیرا فناوری این کار را امکان پذیر می کند ، ممکن است برنامه بعدی را ایجاد کنید که یک نقطه درد را حل کند شما باید دست اول را تجربه کنید و می دانید که همسالان شما نیز با آن دست و پنجه نرم می کنند. با هرس و اصلاح ، ممکن است به مرور زمان تصور جدید و محکمی از تجارت شما پدیدار شود.

    همانطور که در بالا ذکر کردم ، برای همیشه زمان طولانی است. فکر نمی کنم هیچ اقتصاددان یا بازاریابی بتواند واقعاً پیش بینی کند که وقتی این شرایط سخت را پشت سر می گذاریم ، وضعیت جدید طبیعی چگونه خواهد بود. همه ما حدس می زنیم آنچه که من شرط می بندم این است که جرقه کارآفرینی که به شما کمک کرد تجارت خود را قبل از بحران به بیشترین حد خود برسانید هنوز درخشان است. قدرت مشاهده ، اشتیاق تجاری و تلاش شما برای کمک به مسئله بهبود مشترک ما ، و جوامعی که خدمت می کنید روی شما حساب می کنند تا راه را پیش ببرید. با آرزوی موفقیت ، در هر مرحله از راه.



    منبع

    شاید دوست داشته باشید:

    اپراتورهای جستجوی پیشرفته Google برای تحقیقات محتوای رقابتی

    اپراتورهای جستجوی پیشرفته Google برای تحقیقات محتوای رقابتی

    هیجان به پایان رساندن یک پروژه تحقیقاتی رقابتی کلیدی ، اغلب جای خود را به وحشت فرار از بهمن فرصت […]

    توجیهات محلی یک معامله بزرگ است و می توانید روی آنها تأثیر بگذارید

    توجیهات محلی یک معامله بزرگ است و می توانید روی آنها تأثیر بگذارید

    نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند. آیا […]

    نحوه استفاده از نظرسنجی ها برای استفاده از مکالمات پرطرفدار (و ایجاد پیوندها)

    نحوه استفاده از نظرسنجی ها برای استفاده از مکالمات پرطرفدار (و ایجاد پیوندها)

    نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد. هنگامی […]

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *