استفاده از کلمات کلیدی در فیلم های YouTube: چگونه می توان بازدید بیشتری داشت

استفاده از کلمات کلیدی در فیلم های YouTube: چگونه می توان بازدید بیشتری داشت

dmin آموزش سئو


نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند.

با بیش از ۳ میلیارد جستجو ماهانه ، یوتیوب نه تنها یک شبکه اجتماعی محبوب است ، بلکه دومین موتور جستجوی بزرگ در اینترنت است. پانصد ساعت فیلم ویدیویی در هر دقیقه در سال ۲۰۱۹ در YouTube بارگذاری می شود – و این رقم احتمالاً از آن زمان افزایش یافته است.

YouTube ماهانه ۲ میلیارد کاربر فعال دارد که هر روز بیش از ۱ میلیارد ساعت محتوا را در سیستم عامل مشاهده می کنند. با ورود محتوا در آن حجم ، مقیاس دقیق تری به ذهن می رسد که فکر کردن روی هر ویدئو منفرد نه به عنوان شخصی که در میان جمعیت فریاد می زند ، بلکه به عنوان یک دانه شن و ماسه در یک ساحل است. این یک تشبیه کامل نیست ، زیرا دانه های شن و ماسه در ساحل به طور جداگانه قابل شناسایی ، جستجو و قابلیت سازماندهی و فهرست بندی نیستند. فیلم های YouTube هستند.

این بدان معنی نیست که داشتن یک ذهنیت “اگر ما آن را بسازیم ، آنها خواهند آمد” به نفع یک بازاریاب است. تولیدکنندگان محتوا و بازاریابانی که ویدئو را در YouTube منتشر می کنند ، گاهی تصور می کنند که جالب ترین مطالب به طور طبیعی توسط الگوریتم انتخاب شده و به صفحه اول منتقل می شود تا با ترکیبی از زمان ، شانس و شایستگی ، میلیون ها بازدید به آنها پاداش دهد. اما با توجه به گستردگی محتوای موجود در YouTube ، فکر کردن در مورد YouTube به عنوان بزرگترین بایگانی کتابخانه ویدیویی که تاکنون وجود داشته است ، برای اهداف ما کمی مفیدتر است. نکته مهم برای به دست آوردن بازدید بیشتر در ویدیوهای YouTube این نیست که به اندازه کافی خاص یا بلند باشید تا بتوانید در بین مردم مورد توجه قرار بگیرید. در عوض ، نکته اصلی این است که محتوای خود را با بسیاری از اطلاعات شناسایی غنی از جزئیات برچسب گذاری کنید ، و آن را در بین جستجوگرانی که قبلاً به دنبال ویدیوهایی مانند شما هستند ، در فهرست جستجو کند.

یوتیوب یک موتور جستجو است

عکس استفاده از کلمات کلیدی در فیلم های YouTube: چگونه می توان بازدید بیشتری داشت

آیا این صدا واقعا شبیه اصول SEO است که باعث می شود وب سایت ها در Google رتبه بندی کنند؟ این به این دلیل است YouTube موتور جستجوی ویدئو است ، به این معنی که می توان با سهولت در جستجو ، فیلم ها را برای عملکرد بهتر بهینه کرد.

این پست مقدماتی در مورد چگونگی برچسب گذاری ، کاتالوگ ها و توصیه های YouTube به کاربران خود و همچنین نحوه استفاده از این ویژگی ها به عنوان ابزاری است که به شما کمک می کند ویدیو خود را برای موفقیت تنظیم کنید. این البته فرض می کند که تولید نمایش بیشتر در مورد فیلم های شما بخشی از استراتژی شما است. بسیاری از مردم از YouTube به عنوان یک بستر میزبانی مناسب برای جاسازی فیلم های خود در وب سایت ها و فیدهای اجتماعی خود استفاده می کنند و جذب بینندگان در YouTube برای آنها اولویت نیست. این یک روش کاملاً قانونی برای استفاده از سیستم عامل است. ما در مورد چگونگی بهینه سازی محتوای ویدئویی که برای جذب بینندگان جدید و گسترش مخاطبان شما و مراحل فنی مورد نیاز برای انجام آن بهینه سازی خواهیم کرد.

برای مخاطبانی که می خواهید برنامه ریزی کنید ، سپس به عقب کار کنید

برای افزایش بازدیدها در ویدیوهای YouTube خود ، باید کار را با سهولت پیدا کردن شما برای کسانی که قبلاً علاقه مند هستند شروع کنید. این کار را فقط وقتی می توانید انجام دهید که بدانید این افراد چه کسانی هستند و اینکه چرا آنها می خواهند آنچه را که شما پست می کنید مشاهده کنند. از آنجا شروع می کنید و می توانید ویدئوی خود را برچسب گذاری کنید و احتمالاً مربوط به آنها باشد.

مزیت ارسال به شبکه های بزرگ مانند YouTube این است که مخاطبان در آنجا هستند و شما مجبور نیستید آن را بسازید. اما به دلیل تعداد زیادی از محتوای ویدئویی ارائه شده ، بعید است منتظر بینندگان باشید که به صورت سرعتی مطالب شما را پیدا کنند ، بعید است بیش از تعداد انگشت شماری از بازدیدها و بازده بسیار کمی برای سرمایه شما داشته باشد. برای اینکه محتوای ویدئویی شما ارزش هزینه و تلاش تولید آن را داشته باشد ، باید به طور فعالانه محتوای خود را برنامه ریزی کنید و درمورد افراد خاصی که می خواهید آن را مشاهده کنید و نتایج بازاریابی را که می خواهید بدست آورید پست کنید.

اگر تازه شروع به کار در این زمینه کرده اید ، منابع Moz را در مورد هدف قرار دادن مخاطب و استراتژی محتوا بررسی کنید. با در نظر گرفتن این نتایج اساسی ، می توانید شروع به کار معکوس کنید تا مشخص کنید چه معیارهایی را برای سنجش موفقیت خود باید تماشا کنید و چگونه محتوای خود را برای رسیدن به آن ساختار دهید.

تازه کردن تجزیه و تحلیل YouTube

عکس استفاده از کلمات کلیدی در فیلم های YouTube: چگونه می توان بازدید بیشتری داشت

تجزیه و تحلیل ویدیوی YouTube Studio ، بررسی اجمالی ، از “یادگاری از یک آینده گمشده (آلبوم کامل ۲۰۲۱) [INSTRUMENTAL POST ROCK]”با مجوز از خاخامهای مخفی.

قبل از اینکه بیشتر به کلمات کلیدی YouTube بپردازیم ، مهم است که KPI های مختلفی را که برای سنجش موفقیت فیلم ها استفاده می کنیم ، تعریف کنیم. به زبان ساده ، آنها آماری هستند که در مورد ویدیوی شما وجود دارد و به شما می گوید که آیا برنامه شما برای بازاریابی ویدیویی م workingثر است یا خیر. آنها عبارتند از:

زمان تماشا: این KPI کل دقایقی را که بیننده برای تماشای محتوای شما صرف می کند اندازه گیری می کند. محتوا و کانالهایی که زمان تماشا بیشتری دارند توسط YouTube در توصیه ها و نتایج جستجو افزایش می یابد. متوسط ​​زمان تماشای پایین می تواند نشان دهد که بینندگان شما خسته می شوند یا ویدیوی شما خیلی طولانی است که نمی تواند علاقه آنها را جلب کند.

میزان ماندگاری: این درصد اعضای مخاطبی است که برای تماشای ویدیو در تمام مدت در مقایسه با کسانی که قبل از پایان آن می روند باقی می ماند. پلتفرم YouTube ویدیوهایی با نرخ ماندگاری بالا را ترجیح می دهد ، قضاوت می کند که احتمال بیشتری وجود دارد که مرتبط باشند و آنها را به بینندگان بیشتری توصیه می کند.

عکس استفاده از کلمات کلیدی در فیلم های YouTube: چگونه می توان بازدید بیشتری داشت

YouTube Video Analytics (تحت نمای کلی) از “Bosses Hang (Godspeed You! Black Emperor Cover)” با مجوز از Undercover Rabbis.

نامزدی: این مربوط به اعمالی است که بینندگان فراتر از تماشای ویدیو انجام می دهند ، مانند وقت گذاشتن برای نظر دادن ، مانند ، اشتراک گذاری ، اشتراک یا نشانک گذاری برای بعدا. تعامل اغلب مهمترین معیار برای ردیابی بازاریابان است ، زیرا به شما می گوید چه تعداد از افراد به اندازه کافی به محتوای شما علاقه مند هستند تا اقدامات بیشتری انجام دهند. نظرات می توانند تصویری واضح از تأثیر محتوای شما بر بینندگان ایجاد کنند. میزان اشتراک گذاری برای ارزیابی میزان بازدیدکنندگان از ویدیو و نام تجاری شما اندازه گیری می شود و برای افزایش تعداد کاربران بسیار مهم است. پسندیدن و دوست نداشتن می تواند به شما کمک کند که چه محتوایی کار کرده یا کار نکرده است ، و همچنین به YouTube نشان می دهد که هنگام توصیه فیلم ها در فیدهای کاربران ، چه محتوا احتمالاً با کیفیت است.

عکسهای کوچک: تصویر کوچک تصویری از ویدیوی شماست که با عنوان در صفحه نتایج یا پیوند ظاهر می شود. این یک نگاه اجمالی از محتوایی را که به اشتراک می گذارید فراهم می کند تا به بیننده کمک کند تصمیم بگیرد که آن را تماشا کند یا نه. ساخت یک تصویر کوچک با فکر ساخته شده آسان است و می تواند تأثیر زیادی در تعداد بازدیدکنندگان داشته باشد که در نهایت کلیک می کنند و ویدیوی شما را تماشا می کنند.

کلمات کلیدی عنوان: کلمات کلیدی مورد استفاده شما در عنوان ویدئو به YouTube می گوید که چه چیزی در آن است ، و به شما کمک می کند تا بینندگان هنگام جستجوی کلمات یا عبارات مشابه به محتوای شما هدایت شوند.

دوباره تماشا کنید: این سنجه تعداد دفعات مشاهده مجدد بینندگان از بخشهای خاص ویدیوی شما را اندازه گیری می کند. اگر میزان تماشای مجدد زیاد باشد ، احتمالاً بینندگان علاقه مند هستند و در موضوعاتی که شما پوشش می دهید سرمایه گذاری می کنند و ممکن است بخواهند بیشتر بدانند. این می تواند برای استراتژی و برنامه ریزی محتوای آینده مفید باشد.

جمعیت شناسی: این آمار شامل انواع مختلفی از بینندگان است که محتوای شما را تماشا می کنند ، براساس جنسیت ، سن و جغرافیا.

مهم است که درک کنید این معیارهای YouTube برای اندازه گیری چیستند. همه آنها در رتبه بندی ویدئویی شما در YouTube و Google نقش مهمی دارند ، بنابراین احتیاط است که برخی از بهترین روشهای اساسی را برای دور نگه داشتن این آمار از ناودان اجرا کنید ، همانطور که در زیر توضیح خواهیم داد. با این حال ، مهم است که تمرکز خود را بر روی اهداف نهایی حفظ کنید ، و فقط آمارها را دنبال نکنید. از معیارهای خوب به عنوان شاخص پیشرفت شما استفاده می شود ، نه هدف به خودی خود.

Google چگونه ویدئوهای YouTube را رتبه بندی می کند

بازدیدهای YouTube فقط از افرادی نیست که قبلاً در YouTube وارد شده اند. Google همچنین یک راننده بزرگ برای فیلم های YouTube شما است. Google باید محتوای ویدیوی شما را بفهمد تا آن را در نتایج جستجو قرار دهد. Google محتوای YouTube را به روش های زیر رتبه بندی می کند:

  • خزیدن ویدیو و استخراج پیش نمایش و تصویر کوچک برای نشان دادن به کاربر

  • استخراج متا برچسب ها و متون صفحه از توضیحات ویدیوی شما برای اینکه اطلاعات بیشتری در مورد محتوای ویدیو به کاربر ارائه دهید

  • تجزیه و تحلیل نقشه سایت ویدئویی یا داده های ساختاریافته برای تعیین ارتباط

  • استخراج صدا برای شناسایی کلمات کلیدی بیشتر

کلمات کلیدی فقط از متن پیوست شده به ویدیوی شما در توضیحات و برچسب ها کشیده نمی شوند – همچنین می توان آنها را از خود صدا بیرون کشید. به همین دلیل است که قرار دادن کلمات کلیدی مناسب در اسکریپت ویدیوی شما به افزایش رتبه بندی ویدیو در Google کمک می کند.

انتخاب کلمات کلیدی مربوط به ارتباط است ، نه میزان صدا

این س theال را ایجاد می کند: بنابراین ، کلمات کلیدی “مناسب” کدامند؟ یک سوال بهتر ممکن است این باشد: چه چیزی کلمه کلیدی را به صحیح تبدیل می کند؟ بیایید برای لحظه ای به قیاس “YouTube مانند بایگانی کتابخانه عظیم است” بازگردیم. اگر فقط ایجاد سر و صدا و جلب توجه مهم باشد ، کلمات کلیدی مناسب کلماتی هستند که بیشترین حجم جستجو را برای جذب بیشترین بازدیدکننده دارند. اما همانطور که گفتیم ، یوتیوب یک بستر بسیار اشباع شده برای حساب کردن در گسترش ویروسی است. موتورهای جستجو برای رتبه بندی خود در واقع به “بهترین و بدترین” فیلم ها فکر نمی کنند. (موتورهای جستجو اصلاً فکر نمی کنند ، اما این موضوع یک روز دیگر است.) موتورهای جستجو برای شناسایی “بهترین ویدئو” طراحی شده اند برای این بیننده خاص ، در این مورد خاص؟ “ این مسئله از نظر میزان و محبوبیت نیست. این یک سوال مرتبط است.

صرفاً جستجوی تعداد زیادی از بینندگان صرف نظر از اینکه کیستند ، به ندرت هدف بازاریابی مثر خواهد بود. بیشتر کمپین ها توسط گروه کوچکتری از طرفداران بسیار سرگرم کننده بهتر از میلیون ها بیننده منفعل ولرم ارائه می شوند. اگر تمام تمرکز خود را صرف بهینه سازی محتوای خود برای ربات های Google کنید ، احتمالاً حجم زیاد و میزان مشارکت کم شما خواهد بود. اگر می خواهید یک طرفدار معنادار ایجاد کنید ، پس باید محتوای خود را برای افرادی که آن را تماشا می کنند بسازید ، نه فقط موتورهای جستجو که آن را رتبه بندی می کنند.

تعریف مخاطبان و نیازهای آنها

اگر می خواهید بدانید که به آنها چه چیزی بگویید ، باید ایده روشنی از اینکه با محتوای YouTube خود مخاطب چه کسی هستید ، داشته باشید. ابتدا تعیین مخاطب هدف شما ، فرآیند بهینه سازی SEO را هدایت و مشخص تر می کند.

شناسایی و تعریف مخاطب هدف شما می تواند با انگیزه های جستجوهای ویدیویی آنها شروع شود. برخی از انگیزه های معمول عبارتند از:

عکس استفاده از کلمات کلیدی در فیلم های YouTube: چگونه می توان بازدید بیشتری داشت

داشبورد کانال YouTube Studio با احترام از Undercover Rabbis.

میخواهم بدانم: کاربر می خواهد درباره موضوع خاصی که قبلاً شناسایی کرده است بیشتر بیاموزد. آنها احتمالاً به آموزشها ، چگونگی و فیلمهای توضیح دهنده علاقه مند هستند.

من می خواهم انجام دهم: بیننده اقدام خاصی را از قبل در ذهن دارد که می خواهد انجام دهد ، مانند برنامه ریزی برای سفر یا کاوش یک سرگرمی جدید. آنها ممکن است به صورت آرزویی یا پیشگیرانه فیلم ها را تماشا کنند ، مانند vlogs برای الهام گرفتن یا راهنماهای سفر برای نکات عملی.

من می خوام بخرم: بیننده بالقوه در جستجوی اطلاعات مربوط به محصول خاصی است که می خواهد خریداری کند ، از جمله بررسی یا مقایسه. آنها ممکن است به دنبال فیلم های جعبه گشایی ، بررسی از اینفلوئنسرها یا دموی محصولات باشند.

شناخت مخاطب ، نکات دردناک وی و محرکهای خرید وی کلیدی در شناسایی کلمات کلیدی است که می تواند به شما کمک کند تا بینندگان را به سمت ویدیوهای YouTube شما راهنمایی کند. کلمات کلیدی زبانهایی هستند که بینندگان برای درخواست محتوای خاص از یک موتور جستجو استفاده می کنند ، به همین دلیل است که ما اغلب با هدف مشاهده شروع می کنیم و از آنجا کار می کنیم. چند کلمه یا عبارت را که ممکن است یک بیننده برای توصیف آنچه می خواهد در ویدیوی شما ببیند ، یادداشت کنید. به هر دو موضوع برجسته (مانند “سگها” یا “آرایش” یا “نوسان گلف”) و قالب / ژانر (مانند “آموزش” یا “vlog” یا “بیایید بازی کنیم” یا “واکنش نشان می دهد”) فکر کنید. افعال مربوطه را مانند “خرید” ، “بازی” ، “یادگیری” ، “توضیح” ، “کاوش” ذکر کنید. با ایجاد یک کلمه ابری مانند این ، شما یک نقطه شروع برای تحقیقات کلمات کلیدی خود خواهید داشت.

تحقیق کلید واژه خود را با ابزار تکمیل خودکار یا مرور رقیب آغاز کنید

عکس استفاده از کلمات کلیدی در فیلم های YouTube: چگونه می توان بازدید بیشتری داشت

ساده ترین راه برای شروع فرایند تحقیق کلمات کلیدی بازی با یک ابزار کلمه کلیدی است (Moz یک کلیدواژه رایگان را جستجو می کند) ، یا عملکرد جستجو در YouTube و Google. آزمایش برخی از جستجوهای مختلف که مخاطب شما احتمالاً انجام می دهد می تواند به شما درک کند که مخاطب مورد نظر شما در حال جستجو برای چیست ، به چه چیزی علاقه دارد و کلمات یا عباراتی خاص را که هنگام صحبت در مورد آنلاین استفاده می کنند ، به شما ارائه می دهد.

یکی از کلمات کلیدی بالقوه خود را در کادر جستجو تایپ کنید. همانطور که تایپ می کنید ، YouTube جستجوهای پرطرفدار مرتبط را پیشنهاد می کند – این یک ویژگی تکمیل خودکار است که در آن ساخته شده است. ابزار Ubersuggest نیز مکان خوبی برای امتحان این تمرین است ، که از طریق حروف الفبا برای حرف اول کلمه بعدی در جستجوی شما اجرا می شود عبارت.

اندازه گیری میزان جستجوی کلمات کلیدی YouTube

همچنین خوب است بدانید که افراد کدام یک از کلمات کلیدی شما را بیشتر جستجو می کنند. گزینه رایگان Google Trends “جستجوی YouTube” به شما امکان می دهد کلمات کلیدی بالقوه را در لیست خود مقایسه کنید تا ببینید کدام یک از آنها رتبه بالاتری دارند و در جستجوهای بیشتر ظاهر می شوند. به خاطر داشته باشید که حجم جستجوی بیشتر معمولاً به معنای رقابت بیشتر برای رتبه بندی برای آن کلمه یا عبارت خاص است.

همچنین می توانید برگه هایی را درباره کلمات کلیدی که رقبا از آن استفاده می کنند نگه دارید تا با کلمات موجود در لیست خود مقایسه کنید. کانال هایی را در چند جایگاه خود پیدا کنید که چند هزار مشترک دارند و با استفاده از گزینه “محبوب ترین” محتوا را مرتب کنید. با بیشترین بازدید بر روی ویدیو کلیک کنید و کلمات کلیدی مورد استفاده در عنوان ، برچسب ها و توضیحات را یادداشت کنید. این می تواند به شما نشان دهد که کدام کلمات کلیدی ممکن است از قبل با رقابت زیاد در بازار شما اشباع شده باشند یا در مواردی که فرصت هایی برای تهیه محتوا وجود دارد ، خلا gapهایی را نشان دهید.

پیوست کردن کلمات کلیدی به فیلم های شما

عکس استفاده از کلمات کلیدی در فیلم های YouTube: چگونه می توان بازدید بیشتری داشت

کانال YouTube ، اطلاعات اساسی کلمات کلیدی با مجوز از SustainablePR.

وقتی لیستی از کلمات کلیدی با ارزش بالا را شناسایی کردید ، وقت آن است که آنها را به کار بیندازید. در اینجا همه مکانهایی است که می توانید هنگام ارسال اولین ویدیوی YouTube خود ، کلمات کلیدی را در آن قرار دهید:

نام فایل ویدیویی: بهینه سازی SEO قبل از بارگذاری ویدیو آغاز می شود. کلمات کلیدی را به طور برجسته در نام فایل ویدیویی قرار دهید.

عنوان ویدئو: عنوان باید مختصر و مختصر باشد. به آنچه می خواهید روی آن کلیک کنید فکر کنید. از استفاده از عناوین ویدیویی با بیش از ۷۰ نویسه خودداری کنید ، زیرا در صفحه نتایج موتور جستجو و تصاویر کوچک قطع می شود. سعی کنید وقتی می توانید کلمه کلیدی را در ابتدای عنوان قرار دهید.

شرح: بسیاری از سازندگان محتوا اشتباه می کنند که فقط در توصیف ویدیوی خود چند جمله بنویسند. هرچه توضیحات شما بیشتر باشد ، بهتر است. YouTube برای توصیف ویدیوها حداکثر ۵۰۰۰ کاراکتر را در نظر می گیرد ، بنابراین حتماً از آن املاک و مستغلات استفاده کنید. کلمات کلیدی با استراتژیک ، اطلاعات مربوط به ویدئو ، قلاب فریبنده و یک فراخوان خاص را در آن قرار دهید.

رونوشت: متن فیلم ، یا عنوان ، فرصت دیگری برای درج کلمات کلیدی است زیرا متن اضافی مورد استفاده توسط الگوریتم رتبه بندی بستر را فراهم می کند.

برچسب ها: هنگام برچسب گذاری فیلم خود ، برترین کلمات کلیدی مرتبط ، نام تجاری یا کانال و عبارات کلمه کلیدی خاص تر را وارد کنید. همه برچسب ها را زیر ۱۲۷ حرف نگه دارید. بیشتر خوشحال کننده است ، به شرطی که همه آنها مرتبط و مختصر باشند. هیچ کس از طعمه سوئیچ خوشش نمی آید ، و طیف گسترده ای از موضوعات در برچسب های شما به YouTube نشان می دهد که ویدئوی شما به طور خاص به طور خاص به شدت مرتبط نیست.

برای بدست آوردن کشش بیشتر ، کلمات کلیدی صوتی را امتحان کنید

یک روش منحصر به فرد برای قرار دادن حتی کلمات کلیدی بیشتر در ویدئو ، گفتن آنها در فیلم است. از آنجا که Google و YouTube برای درک آنچه شما می گویید دیگر نیازی به خزیدن متن ندارند ، می توانید از کلمات کلیدی صوتی استفاده کنید. همیشه سعی کنید کلمات کلیدی را در دو جمله اول صحبت کنید در ویدیو بگنجانید تا میزان ماندگاری بیننده شما بالا بماند.

خط پایین: ارتباط را نسبت به میزان صدا در اولویت قرار دهید و از بیننده شروع کنید و به عقب کار کنید

اگر چیز دیگری از این راهنما بردارید ، بدانید که یک موتور جستجو مانند Google یا YouTube هیچ مفهومی از معنی “بهترین” ندارد. نمی تواند یک ویدیو را بر اساس شایستگی قضاوت کند ، و به هیچ وجه فیلم ها را به عنوان کم و بیش شایسته مشاهده رتبه بندی نمی کند. فقط بینندگان می توانند از این طریق قضاوت ارزشی کنند. موتور جستجو فقط می تواند ارتباطات را تعیین کند و فقط با استفاده از کلمات کلیدی که به آن می دهیم در مقایسه با کلمات کلیدی ارائه شده توسط کاربر هنگام انجام جستجو است.

موتور جستجو فقط می داند که با تفسیر اقداماتی که کاربر در مرحله بعدی انجام می دهد ، فیلم مناسب برای جستجوی درست را ارائه داده است. اگر با پر کردن کامل توضیحات ، برچسب ها ، عنوان ها و رونوشت های خود ، کلمات کلیدی زیادی به YouTube و Google بدهید تا تجزیه شوند ، ویدیوی شما در جستجوهای بیشتر بازگردانده می شود. اگر پس از مشاهده ، بیننده نظر یا اشتراک خود را در کانال شما بگذارد ، الگوریتم YouTube نتیجه می گیرد که ویدیوی شما بسیار مرتبط است و شما را در جستجوی بیشتر برمی گرداند. این یک رابطه علت و معلولی نسبتاً مستقیم است ، نه یک روند عرفانی.

با برخی از ابزارهای SEO رایگان و منابع مرکز آموزش که Moz در دسترس قرار می دهد بازی کنید و ببینید چه چیزی را پیدا می کنید. کمی تلاش ، تدبیر و سازگاری بسیار طولانی است که می توان عملکرد خود را در YouTube بهبود بخشید.



منبع

شاید دوست داشته باشید:

مقابله با 8000 عنوان بازنویسی برچسب عنوان: مطالعه موردی

مقابله با ۸۰۰۰ عنوان بازنویسی برچسب عنوان: مطالعه موردی

من اخیراً بیش از ۵۰،۰۰۰ تگ عنوان را برای درک تأثیر به روزرسانی بازنویسی گوگل جستجو کرده ام. به عنوان […]

آدم خواری - موز

آدم خواری – موز

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای رویداد غیرممکن هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد. در […]

نحوه استفاده از STAT برای یافتن فرصت های SEO در مقیاس

نحوه استفاده از STAT برای یافتن فرصت های SEO در مقیاس

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای رویداد غیرممکن هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد. ممکن […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *