اسطوره های ساخت لینک در سال ۲۰۲۱

اسطوره های ساخت لینک در سال 2021

dmin آموزش سئو


نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند.

شانون مک گورک ، میزبان مهمان و سخنران MozCon ، در این هفته از Whiteboard Friday ، پنج افسانه پیوند ساخت رایج در سال ۲۰۲۱ را مرور می کند ، و چرا نباید آنها را باور کنید.

و ، اگر تازه شروع به ایجاد پیوند خود کرده اید (یا به تازه سازی اصول اولیه نیاز دارید) ، حتماً راهنمای جدید و بهبود یافته Moz را بخوانید:

راهنمای مبتدیان برای ایجاد لینک

عکس اسطوره های ساخت لینک در سال 2021

برای باز کردن یک نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید بالا کلیک کنید!

رونویسی ویدئو

سلام طرفداران Moz. نام من شانون مک گورک است. من مدیر آژانس بازاریابی دیجیتال SEO و آژانس روابط عمومی دیجیتال مستقر در انگلیس به نام Aira هستم. امروز من قصد دارم شما را از طریق افسانه های ساخت لینک در سال ۲۰۲۱ برطرف کنم.

بنابراین از لحاظ تاریخی ، SEO ها ، روابط عمومی دیجیتال ، همه مانند افراد بودند: در حال حاضر دسته ای از افسانه ها وجود دارد ، برخی جدید ، برخی قدیمی ، و امروز ما در حال مرور پنج پنج برتر هستیم که به نظر می رسد کمی ساخته شده است در حال حاضر یک عنوان را بردارید ، آنها را رد کنید و امیدوارم نکات و ترفندهای مفیدی را در این راه به اشتراک بگذارید.

افسانه شماره ۱: گروه + صفحات محصول = غیرممکن است

بنابراین افسانه شماره یک – و این در حال حاضر این یک افسانه بزرگ است ، زیرا ما می دانیم که اهمیت ساختن پیوندهای مستقیم به صفحات محصولات و دسته ها از نظر دید جستجو دارای مزایای زیادی است.

بنابراین اولین افسانه ای که امروز می خواهم با شما صحبت کنم این است که ساخت این پیوندها در صفحات محصولات و دسته ها غیرممکن است. در واقع ، این کاملا نادرست است. امکان انجام چنین کاری بسیار بسیار زیاد است. شما فقط باید مطمئن شوید که دلیل کافی برای پیوند دادن به مردم ارائه می دهید.

بنابراین مثالی که من امروز اینجا مطرح کردم ، و بیایید مفهوم افسانه ای یک شرکت تایر را در نظر بگیریم ، بیایید بگوییم یک سایت تجارت الکترونیکی نیز هست. بنابراین اگر گفته می شود شرکت تایر هستید و می خواهید پیوندهای دنبال شده را به برخی از این صفحات مربوط به محصولات یا دسته ها ایجاد کنید ، دلیل این که روزنامه نگاران قادر به انجام این کار باشند یا مایل به انجام آن باشند این است که شما واقعاً پیشنهادی در صفحه دارید یا برخی از بینش ها را در صفحه به اشتراک می گذارید که صرفاً خود-تبلیغاتی و تبلیغاتی نیست.

شما باید به این مدیران وب سایت ، روزنامه نگاران ، نویسندگان و مواردی از این دست دلیل بدهید تا در واقع پیوند را به صفحه آنها بازگردانید. بنابراین چند ایده و راه برای غلبه بر این مسئله و به نوعی بیایید افسانه را با هم تخریب کنیم. بنابراین می توانید یک پیشنهاد را در صفحه ، یک پیشنهاد جمعه سیاه برای آن لاستیک خاص ، ظاهر کنید.

در این صورت ، هنگامی که شما عناوین اصلی را می خوانید ، می تواند یکی از اسطوره های carnewstoday.com باشد ، که شما یک یادداشت را به روزنامه نگار بریزید و برای خوانندگان خود بگویید ، X٪ تخفیف. این کد را دریافت می کنید و می توانید کد موجود در این صفحه را در اینجا مشاهده کنید. سپس روزنامه نگار یا نویسنده یا مدیر وب بیشتر تشویق می شود تا از طریق امکان به اشتراک گذاشتن این پیشنهاد با مخاطبان و خوانندگان خود ، به آن دسته یا صفحه محصول پیوند دهد.

روش دیگری که به طور بالقوه قادر به انجام این کار هستید نیز این است که شروع به بررسی خلاصه محصولات در اخبار کنید. بنابراین اگر من یک برند مد بودم و در حالی که به سمت تابستان سال آینده می رویم ، ممکن است در تلاش برای رتبه بندی برای اصطلاح “لباس های تابستانی” باشیم. اگر این یک اصطلاح کلیدی واقعاً مهم برای خودتان است ، که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید ، سپس به سراغ نویسندگان مد ، وبلاگ نویسان مد ، وب مسترهای مد می روید و بالقوه در ۱۰ مورد برتر مد یا لباس تابستانی قرار می گیرید تا مخاطبان آنها را پوشش دهند ، برای اینکه آنها در مقاله خود قرار دهند.

و ، البته ، دوباره ، شما باید مواردی مانند تصاویر با وضوح بالا و مواردی را که می توانید از نویسنده برای پخش زنده آن مقاله پشتیبانی کنید ، تهیه کنید. بنابراین نکته اصلی من در اینجا این است که کاملاً غیرممکن نیست که بتوانید این کار را انجام دهید. ما می دانیم که این پیوندها مستقیماً به این گروه پیوند می خورند و صفحات محصول می توانند داشته باشند. شما فقط باید مبتکر باشید.

شما باید با مدیران وب و نویسندگان کار کنید تا بتوانید چیزی را که می خواهند با مخاطبان و خوانندگانشان به اشتراک بگذارند به آنها ارائه دهید ، و در افرادی که می خواهند این کار را انجام دهند ، مهمتر است که آنها پیوند را به شما بازگردانند و به مراجعه به آن صفحه را به دلیل اینکه پیشنهاد ، بینش ، محصول می تواند وجود داشته باشد ، هدایت کنید.

افسانه شماره ۲: سایت های خبری سطح بالا فقط پیوندهای nofollow را ارائه می دهند

بنابراین ، شماره دو پس.

افسانه بزرگی که ما به ویژه در توییتر بسیار شاهد آن هستیم این است که سایت های خبری سطح بالا فقط به شما امکان می دهند nofollow را دنبال کنید [links]. همین حالا من فقط چند هفته پیش با یک تماس تلفنی تماس گرفتم و بخشی از روند فروش و فرایند فروش بودم و به طور واقعی این موضوع را مخاطبی که با آن صحبت می کردم گفتم و از نظر تاریخی به آنها توصیه شده است که اگر می خواهید به یک سایت رده بالا مانند TechRadar ، USA Today یا در انگلیس مانند The Sun و The Telegraph و مواردی از این قبیل بروید ، به عنوان یک قاعده پتو انتظار دارید که یک دنباله جدید را دنبال کنید.

خوب ، بگذارید به شما بگویم این کاملا غلط است. ما پیوندهای بی شماری از سایت های درجه یک از نویسندگان مختلف ، روزنامه نگاران مختلف ، برای تعداد زیادی از خوانندگان مختلف برای چندین کارزار مختلف داشته ایم. روشی که شما باید به این روش تغییر دهید و راهی که می توانید به نوعی از این مانع عبور کنید این است که قبل از آغاز مبارزات انتخاباتی آماده شوید.

بنابراین بله ، میزهایی در سایت های سطح بالا وجود دارند که از سیاست های ویراستاری برخوردار هستند. ممکن است اینگونه باشد که شما با مخاطبین اصلی ، مدیران سایت و نویسندگان کار می کنید و سعی می کنید آن سیاست های سرمقاله را کشف کنید تا بتوانید انتظارات ذینفعان داخلی و مشتریان خود را به طور یکسان مدیریت کنید. به عنوان مثال ، یک نشریه بزرگ و بزرگ در انگلستان که می دانیم به هیچ عنوان پیوند نمی دهد و اگر اینها انجام شود ، غیرمجاز هستند ، Daily Express است.

بنابراین این نوع چیزها و بینشی است که باید نسبت به آن کار کنید و نوع شناخت و درک آن باشد. اما این فقط یک انتشار از هزاران مقاله است. بنابراین شروع به تحریک سیاست های سرمقاله و نحوه تغییر آنها کنید ، آنها سازگار می شوند. میز سفر در یک نشریه کاملاً متفاوت از اتومبیل های اتومبیلرانی یا میز کار در نشریه دیگر یا حتی در خانه انتشارات خودشان خواهد بود.

شما باید تحقیق خود را انجام دهید. وقتی شروع به دنبال روزنامه نگاران و نویسندگان خاصی کردید ، ببینید آیا آنها پیوند دارند یا نه. از هر ده مورد نه بار ، فقط با خواندن سه یا چهار مقاله که در طول تاریخ نوشته اند ، می توانید درک کنید که آیا امکان دریافت لینک وجود دارد. این شروع می کند به شما این بینش را بدهد که سیاست های تحریریه آنها می تواند چگونه باشد و چه حسی دارد. سپس ، البته ، شما باید آماده باشید تا به آنها دلیلی برای پیوند دادن بدهید ، و این مهمترین نکته با این نکته دوم در اینجا است.

شما باید از طریق یک کمپین تجسم داده واقعاً قوی ، از طریق یک پیشنهاد ، از طریق برخی از بینش هایی که ممکن است در وب سایت با نام تجاری مشتری یا مشتری شما باشد ، برای آنها دلیل بیاورید. شما باید ، باید ، باید چیزی به آنها بدهید که آنها را فریب دهد تا آن پیوند را به مقاله خود اضافه کنند. البته اگر اعتقاد دارید که این کار را انجام داده اید ، پرسیدن کاملاً اشکالی ندارد. بسیاری از کارهایی که در حال حاضر انجام می دهیم نیز می تواند این سایت های سطح بالا باشد ، نه در ماهیت آنها است ، نه در طبیعت روزنامه نگار است که از منظر SEO به مسائل فکر کند یا به آنها نگاه کند.

بنابراین ممکن است آن لینک دنبال شده را مستقیماً قرار ندهند. بنابراین پرسیدن کاملاً منصفانه است. انداختن یک یادداشت واقعاً خوب ، مهربان و مودبانه از آنها و پرسیدن اینکه آیا می توانند پیوند را وارد کنند اشکالی ندارد. ممکن است نه بگیرید. شما می توانید از سیاست های تحریریه و اینکه چرا آن پیوند نمی تواند اضافه شود ، اطلاعاتی کسب کنید. اما به ازای هر یک از سه مورد ، ممکن است فقط به آن برشی بروید که به دنبال آن هستید و دنبال آن هستید.

افسانه شماره ۳: فقط صبح ها زمین را ارسال کنید

بنابراین افسانه شماره سه این است که شما فقط باید صبح و یا مبارزات تبلیغاتی خود را با محتوای ایجاد لینک به روزنامه نگاران و نویسندگان برسانید. این دوباره چیزی کاملا نادرست است. برخی از موفق ترین کمپین های ما ، به نام یک زن و شوهر ، بعد از ظهر ، بعد از وقت ناهار و قبل از جلسه تحریریه بعد از ظهر برگزار شده است و ما در روز جمعه بعد از ظهر در صورت موفقیت های عظیم موفقیت های بزرگی را کسب کرده ایم کمی سرگرم کننده و خونسرد.

بنابراین من می خواهم شما آن ساعت زنگ دار را از پنجره به بیرون پرتاب کنید. خبرنگاران هیچ گونه فشاری برای اطمینان از وارد شدن ایمیل شما به صندوق ورودی آنها قبل از ساعت ۹:۰۰ ندارند. در واقع ، کاری که من در آن مرحله انجام می دهم این است که یک قدم به عقب برگردم ، یک تحقیق و آزمایش انجام دهم. چند تست A / B انجام دهید.

یک لیست مخاطب از ۱۰ تا ۱۵ نفر ایجاد کنید که می خواهید با آنها رابطه برقرار کنید ، ببینید چه زمانی آنها مقاله های خود را منتشر می کنند ، ببینید چه زمانی در توییتر بیشترین فعالیت را دارند و مواردی از این قبیل ، و شروع به کار کردن در مورد آنچه در واقع ممکن است باشد ، کنید. زمان مناسب برای انتخاب آنها. برای مثال نکته مهم در بعد از ظهر زدن ، یک چیز که باید بدانید این است که در مقابل رقابت کمتری قرار خواهید گرفت. به همین دلیل تعداد زیادی از مردم ، به دلیل اعتقاد آنها به این افسانه ، به طور همزمان پیش می روند.

توصیه ای در اینجا نیز این است که من نمی خواهم در ساخت پیوند شما یا کمپین روابط عمومی دیجیتال کاملاً سرد از محل کار حاضر شوم. بنابراین اگر من نویسنده ای بودم که به طور بالقوه می خواستید با او رابطه برقرار کنید ، من دو تا سه هفته قبل به آنها سر بلند می دهم ، برای آنها ایمیل می گذارم یا یک Twitter DM برایشان می ریزم ، می گویم: “سلام ، من” من در حال کار بر روی این کمپین هستم. این داده های XYZ را در اختیار دارد. به دنبال راه اندازی تا پایان ماه هستید. آیا این چیزی است که به آن علاقه دارید؟ آیا موضوعی است که دوست دارید آن را پوشش دهید؟ به من اطلاع دهید و من کار خواهم کرد در کنار شما برای اینکه بتوانید همه چیزهایی را که برای یک مقاله بالقوه برای ادامه زندگی نیاز دارید ، به شما برسانم. ”

باز هم ، لازم نیست که این نوع کارها در ساعت ۹:۰۰ صبح انجام شود. می توانید در طول روز این کار را انجام دهید. در هر زمان قابل انجام است. ما در حال حاضر در محیط کاملاً متفاوتی با سال گذشته این بار هستیم. COVID قطعاً کار در خانه و مواردی از این دست را تغییر داده است. مردم بسیار انعطاف پذیرتر هستند. مردم در تلاشند تا تعادل بین زندگی و زندگی را بدست آورند.

بازهم ، این واقعیت را نشان می دهد که همه در ساعت ۹:۰۰ یا ۱۰:۰۰ صبح آنلاین نیستند. ممکن است بعداً شروع شوند. بنابراین واقعاً ، واقعاً آن تحقیق را انجام دهید. شروع به درک زمانی که مخاطبین اصلی شما مقالات خود را منتشر می کنند می کنید. پیشاپیش با آنها کار کنید تا بدانند که مبارزات شما در حال برگزاری است. و برای دریافت این پیوندها نیازی نیست که صبح ها صبحانه بخورید.

افسانه شماره ۴: ارتباط سلطان نیست

شماره چهار پس از آن است که ارتباط سلطان نیست. بنابراین در حال حاضر یک بحث بزرگ وجود دارد – باز هم شما بسیاری از آنها را در توییتر و رسانه های اجتماعی مشاهده می کنید – که برای سئو سنتی و تاکتیک های ایجاد لینک که پیوندهایی که ایجاد می کنید باید واقعاً واقعی باشند و دارای آن هستند از سایت ها و نشریات مورد نظر کاملاً در مارک تجاری قرار داشته باشید که انتظار دارید در آن مارک پوشش داده شود.

اکنون ، در دنیای روابط عمومی دیجیتال ، ما دیدگاه کمی متضادی داریم که در واقع پیوند پیوند خوبی است و ارتباط آنچنان مهم نیست. اما من امروز می خواهم این افسانه را که در واقع رابطه سلطنتی نیست را از بین ببرم. جان مولر ، ماه گذشته ، در ماه فوریه ، قطعه کوتاهی را منتشر کرد که بر اهمیت داشتن یک پیوند مرتبط با کیفیت بالا و معادل داشتن صدها در DA پایین تر و ارتباط کمتر تأکید کرد.

با این کار کمی بیشتر به نحوه هدایت گوگل پی می برید. در حالی که از نظر تاریخی ، طی ۱۲ تا ۱۸ ماه گذشته ، ارتباط ممکن است برای ما روابط عمومی دیجیتال چنین موضوعی کلیدی نبوده و برای سازندگان پیوندهای سئو سنتی از اهمیت بیشتری برخوردار باشد ، اما زمان قطعاً تغییر می کند. این یک سیگنال بسیار بسیار مطمئن از جان خود و گوگل است که ما باید ربط را در نظر بگیریم ، و عبارت “content is king” اکنون باید به “relevancy is king” تبدیل شود ، زیرا مارک ها پاداش می گیرند و نمایان بودن جستجو آنها احتمالاً به عنوان یک نتیجه مثبت از داشتن پیوندهای بسیار مرتبط و با کیفیت بالا که به دامنه بازمی گردند ، افزایش می یابد.

افسانه شماره ۵: نمی توانید پیوند بخواهید

بنابراین آخرین ، بنابراین شماره پنج در واقع همان شماره ای است که احتمالاً آزمون زمان را می دهد. این یکی از مواردی است که در طولانی ترین زمان بوده است و این درکی است که در واقع شما نمی توانید پیوند بخواهید. این یک افسانه عظیم و عظیم برجسته در صنعت ما و آنچه که ما انجام می دهیم است و در واقع شما می توانید.

می توانید ۱۰۰٪ از یک مدیر وب سایت ، یک نویسنده ، یک روزنامه نگار در یک نشریه سطح بالا بخواهید ، هر کس که باشد ، قطعاً می توانید از آنها پیوند بخواهید اگر آنها محتوای شما ، کمپین شما ، بینش شما را پوشش داده اند ، هر آنچه که بوده است. اکنون ، همانطور که قبلاً صحبت کردم ، نه هر میز ، هر نویسنده ، و هر روزنامه نگار به محض درخواست آن پیوند را به شما می دهد.

اما اگر نپرسید ، نمی گیرید. بنابراین ممکن است یک لینک nofollow دریافت کنید. ممکن است به عنوان مثال در طی چند هفته یک پیوند اضافه شود. واقعاً بسیار مهم است که این کار را به روشی مودبانه و دوستانه انجام دهید. مطالبه گر نباشید. اما یک یادداشت کوتاه و کوتاه اگر بخشی از آن به صورت زنده پخش شود یا مقاله ای به صورت زنده ادامه یابد ، به سراغ آن نویسنده بروید ، از آنها برای وقت خود تشکر کنید و بگویید که کار در کنار آنها عالی بوده است ، اگر در آن زمان بگویید که اگر می توانید با افزودن پیوند به XYZ یا هر تبلیغات یا صفحه اصلی خود ، نام تجاری را به طور کامل اعتبار دهید ، احتمال اینکه یکی از دو کار را انجام دهند وجود دارد – به شما نه ، این کاری نیست که آنها انجام می دهند یا آن را اضافه می کنند که در.

در اینجا ۵۰-۵۰ احتمال موفقیت وجود دارد. بنابراین ارزش ریسک پذیری را دارد و ارزش این را دارد که به آن فرصت دهید. اکنون این پنج افسانه برتر است که البته امروزه بسیار مطرح هستند. آنها کسانی هستند که در شبکه های اجتماعی بسیار مورد بحث قرار می گیرند ، و این همانطور است که بحث می شود و من حدس می زنم که همکاری بین روابط عمومی دیجیتال و SEO کمی بیشتر در هم آمیخته است.

ما امروز به نوعی همه چیز را از نظر خود افسانه ها پشت سر گذاشته ایم. اگر از من س questionsالی دارید ، می خواهید به شما کمک کنم افسانه ها یا مواردی از این دست را برطرف کنید ، لطفاً در توییتر با من تماس بگیرید. دسته منShannonMcGuirk_ است. DM های من باز است. بیشتر از خوشحالی برای کمک واقعاً ، واقعاً امیدوارم که شما از راهنمای پیوند ایجاد شده تازه اصلاح شده و تصفیه شده لذت ببرید.

از طرف Moz ، عضویت در این فرآیند بسیار خوب بوده است. ممنون رفقا. در زیر نظرات و نظرات خود را ارائه دهید. خدا حافظ.

رونویسی ویدئو توسط Speechpad.com


بیشتر از شنون و بقیه سخنرانان شگفت انگیز ما در MozCon Virtual 2021 بیشتر بشنوید!

بلیط خود را دریافت کنید



منبع

شاید دوست داشته باشید:

اپراتورهای جستجوی پیشرفته Google برای تحقیقات محتوای رقابتی

اپراتورهای جستجوی پیشرفته Google برای تحقیقات محتوای رقابتی

هیجان به پایان رساندن یک پروژه تحقیقاتی رقابتی کلیدی ، اغلب جای خود را به وحشت فرار از بهمن فرصت […]

توجیهات محلی یک معامله بزرگ است و می توانید روی آنها تأثیر بگذارید

توجیهات محلی یک معامله بزرگ است و می توانید روی آنها تأثیر بگذارید

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند. آیا […]

نحوه استفاده از نظرسنجی ها برای استفاده از مکالمات پرطرفدار (و ایجاد پیوندها)

نحوه استفاده از نظرسنجی ها برای استفاده از مکالمات پرطرفدار (و ایجاد پیوندها)

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد. هنگامی […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *