اعلامیه: دستور کار اولیه MozCon Virtual 2021

اعلامیه: دستور کار اولیه MozCon Virtual 2021

dmin آموزش سئو


بیا یکی ، همه به داغترین بلیط مجازی بیایید! ما در حال جمع آوری بالای صفحه MozCon هستیم و تمام جادوهای MozCon را مستقیماً به درب ورودی شما می رسانیم.

سال گذشته ما MozCon را برای اولین بار به مرحله مجازی بردیم و آن را خیلی دوست داشتیم ، دوباره این کار را می کنیم! فقط این بار ، ما با عملکردهای منحصر به فرد جادوگران محلی SEO مشهور در جهان ، آکروبات های اتوماسیون ، جادوگران ساخت لینک و موارد دیگر ، آن را به سطح بعدی می رسانیم!

ما می دانیم که جستجوگرها متوقف نمی شود – جستجوگران همچنان به جستجو می پردازند و بازاریابان برای رفع نیازهای خود باید روی انگشتان خود بمانند. (نشانه گذاردن طناب زنی!)

به مدت سه روز با Ringmaster Roger و متخصصان بازاریابی از سراسر جهان همراه با ارائه سخنرانی هایی در زمینه سئو ، بازاریابی جستجو ، موبایل ، بهینه سازی تبدیل ، جستجوی محلی و موارد دیگر – همه از راحتی خانه.

کنفرانس بازاریابی معمولی شما نیست

متصل شوید

با دیگر همرزمان خود ملاقات کنید و یک دقیقه از تفریح ​​MozCon را از دست ندهید – # موزکون را دنبال کنید و به گروه فیس بوک MozCon بپیوندید!

گروه های شبکه Birds of a Feather

چه کسی دوست ندارد دوستان جدید پیدا کند و درگیر بحث و گفتگوهای زنده شود؟ به هر حال ، بخش عمده ای از تجربه کنفرانس دیدار با ارتباطات جدید و اتصال مجدد با قدیمی ترها است. Birds of a Feather در MozCon گروههای هدفمند و در عین حال بدون ساختاری هستند که پیرامون موضوعاتی که برای بازاریابان دیجیتال مهم است ، سازمان یافته اند. برای خود یک میان وعده یا نوشیدنی بگیرید و با چند دوست جدید شبکه شوید! مباحث هر روز در کنفرانس متفاوت است و مطلبی را برای همه ارائه می دهد.

قیمت بلیط برای مشتریان Moz از ۱۲۹ دلار شروع می شود

مجازی رفتن یعنی هزینه! اگر مشتری Moz هستید ، می توانید بلیط خود را با حداقل ۱۲۹ دلار گیر بیاورید و پس از بسته شدن MozCon ، بلیط ها به بسته ویدیویی مجازی دسترسی دارند.

مکان من را در MozCon Virtual ذخیره کنید!


دستور کار اولیه

زمان آن است که پرده را عقب بکشیم و اقدامات مهیجی را که برنامه ریزی کرده ایم ، آشکار کنیم. بیایید ستاره های مجازی MozCon خود را بیرون بیاوریم!

آماندا میلیگان

مدیر بازاریابی | فراکتل
یک راهنمای زنده برای یافتن و پر کردن شکاف ها در استراتژی پیوند خود

آیا نمونه کارها پیوند شما آنقدر قوی است که بتواند در برابر هر آنچه Google و رقبا به سمت شما پرتاب می کنند مقاومت کند؟ اگر بیش از حد در خرید متمرکز هستید و استراتژی را نادیده می گیرید ، می توانید با انبوهی از پیوندهای ضعیف مرتبط روبرو شوید – و سوزن را حرکت نمی دهند. تجزیه و تحلیل رقابتی کلید شما در یافتن و پر کردن شکاف های موجود در استراتژی پیوند سازی شماست. من شما را از مراحل شروع تا پایان راهنمایی می کنم.

اریج ابوعلی

مشاور سئو
مسئولیت نمایه سازی خود را بر عهده بگیرید: چگونه کارهای فنی خود را بهینه و اولویت بندی کنیم

مسئولیت نمایه سازی وب سایت خود را بر عهده بگیرید! با تمرکز بر جمع کننده ها و طبقه بندی ها ، Areej در مورد نحوه کاهش نفخ شاخص برای وب سایت های بزرگ توصیه هایی را به شما ارائه می دهد. با استفاده از کنترل پارامترها ، منطق نقشه سایت ، دستورالعمل های ربات ها و موارد دیگر ، ما همچنین نحوه تجزیه و تحلیل تأثیرگذارترین تغییرات ، نحوه ورود به سیستم از طرف ذینفعان ارشد و نحوه اولویت بندی کار با تیم های محصول را ارزیابی خواهیم کرد.

بری اندرسون

مالک ، بنیانگذار | BEAST Analytics
ارزش چشم انداز: موردی برای حسابرسی های خارجی

آن تماس تلفنی مشتری خود را به خاطر دارید؟ محلی که آنها می خواستند در مورد “ممیزی رایگان” که آژانس دیگری برای آنها انجام داده با شما صحبت کنند؟ بیایید در مورد آن صحبت کنیم در این جلسه ، ما ارزش ممیزی ها و چگونگی انجام (و باید) آنها را با یکپارچگی کشف خواهیم کرد. وقت آن است که ارزش چشم انداز را پس بگیریم!

بریتنی مولر

کارآفرین سریال + دانشجوی علوم داده | داده علمی ۱۰۱
حقیقت سرد سخت درباره CTR

گزارش عملکرد وب سایت بخشی جدایی ناپذیر از SEO است ، اما همه معیارها برابر نیستند. اگر فکر می کنید معیارهای CTR شما داستان کامل را بیان می کنند ، دوباره فکر کنید. با دانش داده شروع به ساخت روشهای گزارش بصیرتر کنید. در این جلسه ، بریتنی به شما نشان می دهد که چگونه مشکلات گزارشگری خود را برطرف کنید و شناسایی دقیقاً دلیل تغییر عملکرد وب سایت خود را آسان کنید.

کیسی ژیلت

مدیر ارشد ، بازاریابی دیجیتال | KoMarketing
محتوای ضد شهود: چگونه روندهای جدید سالها مشاوره بد را مختل کرده اند

در کنار چشم انداز همیشه متغیر ، یکی از بزرگترین مواردی که ما به عنوان بازاریاب با آن دست و پنجه نرم می کنیم ، حجم گسترده اطلاعات است. سالها به ما گفتند که باید تا حد ممکن محتوا تولید کنیم. سپس به ما گفتند که روی کیفیت تمرکز کنیم اما هنوز باید یک برنامه ثابت داشته باشیم. در مورد YouTube یا جستجوی صوتی یا TikTok چطور؟ واقعیت این است که هیچ راهی برای انجام بازاریابی محتوا وجود ندارد. در این جلسه ، ما از منظر کاملاً متفاوتی به محتوا خواهیم پرداخت و درباره اینکه چگونه می توانید با توجه به شرایط خود شروع به تولید محتوا کنید ، صحبت خواهیم کرد.

سیروس شپرد

مشاور سئو | موز
تسلط بر ۳ کلیک + سیگنال های نامزدی برای رتبه بندی بالاتر / ترافیک

وب سایت های موفق همه متفاوت هستند ، با این وجود تقریباً همه وب سایت های دارای رتبه بندی Google دقیقاً به همان روش های اساسی موفق می شوند. آیا در تلاش برای بهینه سازی Core Web Vital ها ، نمایه سازی برای اولین بار در تلفن همراه و ارائه جاوا اسکریپت ، آیا ما محتوا و تجارب کاربری را که در بالای نتایج جستجوی Google تسلط دارند ، فراموش کرده ایم؟ در این ارائه ، کوروش سه سیگنال کلیک و تعامل گوگل را که صفحات وب عالی رتبه را در اختیار دارند بررسی می کند: کلیک ، کلیک طولانی و آخرین کلیک. او با استفاده از مثالها و نتایج آزمایش ، نشان می دهد که چگونه هر وب سایت – و سئو کاران از همه سطح مهارت – می توانند از این سیگنال ها برای بهبود ترافیک Google استفاده کنند.

دانا دی توماسو

رئیس جمهور و شریک | Kick Point
ساخت برای جستجو: وب مدرن که اول SEO را می گذارد

با معرفی Core Web Vital ، SEO مدرن بیش از هر زمان دیگری به توسعه وب سایت مربوط می شود. مطمئناً ، ما همیشه به برچسب های عنوان فکر کرده و از تبدیل صفحات خود اطمینان حاصل کرده ایم – اما موارد اصلی یک وب سایت ممکن است به تیم توسعه وب شما و شاید همان SEO فنی واگذار شده باشد. آنها احتمالاً افراد بسیار ماهری هستند ، اما احتمال اینکه آنها در مورد تأثیر تصمیمات توسعه بر SEO تأثیر داشته باشند ، به طور معمول کم است. بیایید رابطه بین فرآیند توسعه وب و سئو را مدرن کنیم.

فلاویلا فونانگ

بنیانگذار و استراتژیست برند خلاق | قانون ۳ رنگ
علم رفتار خرید: نحوه استفاده م itثر از آن برای جذب و تبدیل چشم انداز بیشتر به مشتری

برخی از مارک ها به این آرزو رسیده اند: مخاطبان زیادی که به آنها ایمان دارند ، بارها و بارها از آنها خرید می کنند بدون اینکه ارزش یا اعتبار محصولات و خدمات را زیر سوال ببرند. و آنها این کار را با ایجاد ارتباط عاطفی با مخاطبان انجام داده اند. این روزها بیشتر از آنکه مشتری داشته باشید ، بیشتر ایجاد یک جامعه پیرامون برند شما است. ما قدرت روانشناسی مارک را که توسط مارک های بزرگ و موفق مانند اپل یا استارباکس استفاده شده است برای کسب مشتریانی که بلند مدت وفادار هستند ، کشف خواهیم کرد.

جکی چو

SEO Lead، Intelligence | اوبر
خطاهای بین المللی سازی: چگونه بدون از دست دادن ترافیک خود جهانی شویم

بین المللی شدن یکی از مهمترین دلایل بدهی فنی SEO برای شرکتهای چند ملیتی است. ما از طریق اشتباهات رایج بین المللی سازی و چگونگی جلوگیری از آنها صحبت خواهیم کرد تا بتوانید در هر جایی قابل مشاهده شوید و رشد کنید.

جوی هاوکینز

مالک | Sterling Sky Inc
ارسال یا عدم ارسال: آنچه از تجزیه و تحلیل بیش از ۱۰۰۰ پست Google دریافت کردیم

Google Posts چه ارزشی دارد و متوسط ​​SMB چگونه باید آنها را اولویت بندی کند؟ برای پاسخ به این سالات ، داده های دو مطالعه انجام شده توسط استرلینگ اسکای را جستجو کنید.

اولین مطالعه بیش از ۱۰۰۰ Google Post را تجزیه و تحلیل می کند تا ببیند کدام نوع بر اساس کلیک و تبدیل عملکرد بهتری دارند و تأثیر ویژگی های مختلف مانند عکس های سهام ، شکلک ها ، عناوین و موارد دیگر را اندازه گیری می کند. مورد دوم بررسی می کند که آیا ارسال مطلب در Google تأثیری در مکان کسب و کار شما در بسته محلی دارد یا خیر. یافته های هر دو شما را در ارزیابی مجدد استراتژی ارسال Google مشتری خود قرار می دهد!

جویس کلارد

سرپرست سئو | قابلیت
تبدیل های خود را به حداکثر برسانید: برای دستیابی به موفقیت B2B از بهینه سازی تمام قیف استفاده کنید

چرخه های فروش طولانی ارائه شده در B2B مجموعه منحصر به فردی از چالش ها را برای تبدیل بازدیدکنندگان به کاربران موردعلاقه ایجاد می کند. موفقیت نیاز به یک رویکرد استراتژیک دارد که فراتر از صفحه فرود باشد تا کل سایت شما را شامل شود. در این جلسه ، ما سه روش آزمایش شده برای افزایش نرخ تبدیل و کسب و کار بیشتر را بررسی خواهیم کرد.

کامرون جنکینز

سرب محتوا | خرید کنید
تازه سازی محتوا: چگونه می توان با کمتر کار کرد

مهم نیست که در کجا کار می کنید ، چیزی به نظر می رسد که زمان ما برای همه کم است. این را با KPI های بلند پروازانه ترافیک ترکیب کنید و به سرعت متوجه خواهید شد که یک استراتژی ۱۰۰٪ جدید برای محتوای پایدار نیست. تازه کردن محتوا را وارد کنید. بیاموزید که چگونه بهترین فرصت های تازه سازی را شناسایی و اجرا کنید تا بتوانید سریعتر رتبه بندی کنید و ROI محتوای موجود خود را افزایش دهید.

لیلی ری

مدیر ارشد ، سئو و رئیس تحقیقات ارگانیک | مسیر تعاملی
از به روزرسانی پزشکی تاکنون: چگونه اکوسیستم E-A-T جستجوی ارگانیک را متحول کرده است

بدانید که چرا EAT (تخصص ، معتبر بودن و قابل اعتماد بودن) در سال های اخیر در بحث های SEO جایگاه نخست را به خود اختصاص داده است ، مکان های متعددی که Google بر روی EAT تمرکز می کند ، و چگونه تاکید روزافزون بر روی انتشار مطالب معتبر باعث تغییر چشمگیر چشم انداز جستجوی ارگانیک در سراسر جستجو شده است ، اخبار ، Discover ، YouTube و موارد دیگر.

لوک کارتی

مشاور تجارت الکترونیکی
روش نهایی برای سئو ناوبری وجهی در تجارت الکترونیکی

یکی از بزرگترین س FAالات متداول در تجارت الکترونیکی: “هنگام استفاده از سئو چگونه می توان از ناوبری وجهی استفاده کرد؟”

ما س questionsالات سختی را خواهیم پرسید و به آنها سر و ته پاسخ خواهیم داد! وقتی او از مطالعات موردی ، مثالهای واقعی و چگونگی استفاده از ناوبری وجهی استفاده می کند تا از کلمات کلیدی با دم بالا استفاده کنید ، با لوک همراه شوید. اگر در تجارت الکترونیکی هستید ، نمی خواهید این مورد را از دست بدهید!

معجزه Inameti-Archibong

رئیس سئو سایت | آژانس Erudite
اجازه دهید API کار خود را انجام دهد: استفاده از زبان طبیعی برای سئو با بهره وری بیشتر

تحقیق کلمات کلیدی یک فرآیند حیاتی در دریافت بینش در مورد رفتار مصرف کننده شما است. با این حال ، این اغلب فرایندی کاملاً دستی و پر کار است. چگونه می توانیم روند کار را تسریع کنیم تا بتوانیم روی پیاده سازی های خود کار کنیم و نتیجه بگیریم؟ معجزه از راه های عملی می گذرد که بازاریاب ها می توانند از API ها برای انجام کارهای سنگین و صرفه جویی در وقت استفاده کنند.

نوح یادگیرنده

مدیر محصول | دو اکتبر
روش های تغییر بازی برای استفاده از Google Search Console API

بپذیریم که شما از داده های کلمه کلیدی خود آنچه را می خواهید نمی گیرید. با این غوطه وری عمیق در قدرت API کنسول جستجوی Google ، جدیدترین سلاح مخفی SEO خود را باز کنید. این ابزار تغییر بازی به شما کمک می کند تا رقابت را شکست دهید ، SEO را به تیم خود بفروشید و با بینش عمیق سئو که فکر نمی کردید در دسترس باشید ، چشم انداز خوبی کسب خواهید کرد.

دکتر پیت میرز

دانشمند بازاریابی | موز
بر رقبا خود حاکم شوید: از داده ها تا عمل

بیشتر تجزیه و تحلیل های رقابتی در بهمن کلمات کلیدی بالقوه برای هدف قرار می گیرد ، و شما را در بلاتکلیفی مدفون می کند. مطالعات موردی واقعی به شما نشان می دهد که چگونه داده های خود را در یک برنامه عملی که محتوای استراتژیک و هدفمند را هدایت می کند ، جعل کنید. از زیر مجموعه کلمات کلیدی بگریزید و رقبای محتوای خود را تسخیر کنید.

راب اوزبی

استراتژی VP | موز
فراتر از اصول اولیه: ۵ ترفند جستجوگرها برای کشف بینش های پیشرفته از داده های SEO شما

سئوکاران مدرن کمبود داده ندارند ، اما شما می توانید با کار دقیق تر ، نه سخت تر ، حتی بیشتر در مورد سایت ، محتوا ، پیوندها و رقبا اطلاعات بیشتری کسب کنید. راب به شما نشان می دهد که چگونه به داده های استاندارد SEO خود روح تازه دهید و با بینش پیشرفته تری که مطمئناً تیم (و رئیس شما) را تحت تأثیر قرار می دهد ، دور شوید.

راس سیموندز

بنیانگذار ، مدیر عامل | بازاریابی بنیاد
چرا بازاریابان باید بیشتر شبیه سرمایه گذاران باشند تا نتایج محتوا را هدایت کنند

هر محتوایی که برند شما ایجاد می کند یک دارایی است. پس چرا ما به آنها به عنوان هزینه نگاه می کنیم؟ در این جلسه ، راس در مورد موازی بین بازاریابی محتوا / سئو و دنیای سرمایه گذاری صحبت خواهد کرد. از تکنیک هایی که پست های وبلاگ و صفحات فرود را به ماه منتقل می کند ، تا اصول سرمایه گذاری محتوای ایجاد مزیت رقابتی ، بیاموزید که چگونه یک ذهنیت سرمایه گذاری می تواند نتایج را به همراه داشته باشد.

شانون مک گورک

مدیر خدمات و تحویل مشتری | آیرا
انجام کارهای کاملاً بی عیب و نقص: اسقاط روابط عمومی دیجیتال و ساخت پیوند در سال ۲۰۲۱

“شما بهتر است این مبارزات را قبل از ساعت ۹ صبح وارد مطبوعات کنید و قطعاً نه جمعه یا دوشنبه!”
“مرتبط بودن پیوند اگر سازنده پیوند باشید مهم است ، اما اگر روابط عمومی دیجیتال هستید ، خیلی مهم نیست.”
“شما می خواهید غیرممکن است که بتوانید به صفحه دسته بندی و محصول پیوند دهید.”

از شنیدن ادعاهای جسورانه و سوالاتی از این قبیل خسته شده اید؟ ما هم همینطور.

شانون قصد دارد بسیاری از روابط عمومی دیجیتال و اسطوره های ایجاد پیوند را که شما در توییتر مورد بحث قرار داده اید به چالش بکشد. از افسانه های کلاسیک قدیمی که همیشه آزمایش زمان را می کنند و همیشه از آنها خواسته می شود ، تا باورهای جدیدی که موضوعات داغ هستند ، او قصد دارد با استفاده از داده ها ، بینش ها و مطالعات موردی به شما نشان دهد چگونه برخی از این باورها را پوشش دهید و پیوند خود را بهبود ببخشید تلاش های ساختمان سازی و روابط عمومی دیجیتال در سال ۲۰۲۱٫

تام کاپر

دانشمند ارشد جستجو | موز
سریع و جعلی: وب هسته های اصلی و سئو

Core Web Vital همه عصبانی هستند ، اما آیا آنها مطابق با هیاهوی تبلیغاتی مطابقت دارند؟ تام تأثیر واقعی SEO در اندازه گیری های جدید براق Google را که در واقع باید نگران آن باشید و نحوه اولویت بندی اصلاحات را بررسی می کند.

ویل رینولدز

بنیانگذار و معاون رئیس نوآوری | بیننده تعاملی
۳ مهمترین ابزار بازاریابی جستجو: قلب ، مغز و خود [Small] نفس

جستجو یک بازی رتبه بندی است. فقط یک نفر می تواند در جایگاه # ۱ پیروز شود و اصلاحات کوچک می تواند تفاوت بین رتبه بندی شماره ۱ و # ۵ باشد. اگر از ابزارهای مشابه دیگران استفاده می کنید ، چه مزیت رقابتی را روی میز می آورید؟ Wil به شما نشان می دهد که چگونه می توانید با ۳ ابزاری که هرکسی در دستان خود دارد ، داده های خود را به بینش برنده تبدیل کنید: قلب ، سر و تمایل به س questionال از هر آنچه در مورد SEO صحت داشتید.


امیدواریم در ماه جولای چهره های خندان شما را بصورت آنلاین ببینیم!

بله ، من به MozCon می روم!



منبع

شاید دوست داشته باشید:

اپراتورهای جستجوی پیشرفته Google برای تحقیقات محتوای رقابتی

اپراتورهای جستجوی پیشرفته Google برای تحقیقات محتوای رقابتی

هیجان به پایان رساندن یک پروژه تحقیقاتی رقابتی کلیدی ، اغلب جای خود را به وحشت فرار از بهمن فرصت […]

توجیهات محلی یک معامله بزرگ است و می توانید روی آنها تأثیر بگذارید

توجیهات محلی یک معامله بزرگ است و می توانید روی آنها تأثیر بگذارید

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند. آیا […]

نحوه استفاده از نظرسنجی ها برای استفاده از مکالمات پرطرفدار (و ایجاد پیوندها)

نحوه استفاده از نظرسنجی ها برای استفاده از مکالمات پرطرفدار (و ایجاد پیوندها)

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد. هنگامی […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *