اعلام: راهنمای کارشناسی ارشد تحقیقات کلید واژه [New for 2020]

اعلام: راهنمای کارشناسی ارشد تحقیقات کلید واژه [New for 2020]

dmin آموزش سئو


چرا یک راهنمای جدید؟

غالباً در سئو ، ما به سئو فنی (صفحه كاری ، سرعت سایت ، آخرین دوره پایتون و غیره) توجه می كنیم كه فراموش می کنیم اساس برنده سئو با کلمات کلیدی پایان می یابد.

  • انتخاب کلمات کلیدی نیست قبل از شروع کار با SEO به معنی تیراندازی در تاریکی است – اگر محتوای شما موفق شود یا خیر ، قمار به احتمال زیاد از دست می دهید.
  • انتخاب کلمات کلیدی اشتباه به معنای هدر دادن وقت و بودجه خود بر روی محتوا است که هرگز در نتایج جستجو قابل مشاهده نخواهد بود.
  • برعکس ، انتخاب کردن کلمات کلیدی هوشمند ، هدفمند می تواند به حکاکی و تسلط بر یک طاقچه ترافیکی که شما را بالاتر از رقابت قرار می دهد ، کمک کند.

بدون شک ، تفاوت بین سئو های خوب و سئو متوسط ​​متوسط ​​اغلب استراتژی تحقیق کلمات کلیدی آنها است.

در Moz ، سوالی که اغلب پس از اتمام خواندن راهنمای معروف مبتدی برای سئو می شنویم این است: بعدی چه می خوانم؟

برای اینکه بتوانیم مکان عملی را برای شروع کار به مردم اختصاص دهیم ، می خواستیم شرایط را برای شما فراهم کنیم گردش کار تحقیقاتی کلمات کلیدی بتن. انگار وقتی تحقیق کلمات کلیدی استراتژیک انجام می دهیم ، از بالای شانه ما نگاه می کنید.

ما همچنین شامل چند مفهوم متوسط ​​به پیشرفته ، مانند گروه بندی کلمات کلیدی ، درک اولویت کلمه کلیدی و بهینه سازی کلید واژه در صفحه.

و سرانجام ، ما می خواستیم اطمینان حاصل کنیم که این برنامه رایگان است.

اگر می خواهید ، در صورت تمایل به راهنمای خود بروید ، یا در زیر آنچه را که راهنما را پوشش می دهد و نحوه تفاوت آن با هر راهنمای دیگری در مورد تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، در زیر بخوانید.

راهنمای جستجوگر کلید واژه
عکس اعلام: راهنمای کارشناسی ارشد تحقیقات کلید واژه [New for 2020]

۱٫ درک کلمات کلیدی بذر

ما آنها را “دانه” کلمات کلیدی می نامیم زیرا تمام کلمات کلیدی دیگر شما از آنها رشد می کند. یافتن کلمات کلیدی مناسب بذر ، کل استراتژی تحقیق کلمه کلیدی شما را کاملاً ایجاد یا خرد خواهد کرد.

یافتن کلمات کلیدی مناسب بذر مربوط به پرسیدن و پاسخ به سه سوال اصلی است:

  1. چیکار میکنی فکر شما می خواهید برای رتبه بندی کنید؟
  2. قبلاً برای چه چیزی رتبه بندی می کنید؟
  3. رقبای شما برای چه رتبه هایی قرار می گیرند؟

پس از این ، شما پاسخ های خود را با داده ها تأیید می کنید تا بهترین تخمه ها را پیدا کنید.

ما همچنین فرآیند و ابزار دقیق مورد استفاده برای استخراج این دانه ها ، مانند کنسول جستجوی Google (به شرح زیر) را به شما نشان می دهیم.

عکس اعلام: راهنمای کارشناسی ارشد تحقیقات کلید واژه [New for 2020]

نکته جالب در مورد کلمات کلیدی بذر این است: آنها بذر بیشتری رشد می کنند! پس از یافتن بذرهای مناسب ، می توانید دوباره و دوباره فرآیند را تکرار کنید تا یک استراتژی کامل برای کلمات کلیدی برای کل سایت ، حتی یک هزار صفحه انجام شود.

فصل ۱: کلمات کلیدی دانه را بخوانید

۲٫ ساخت لیست های کلمات کلیدی کامل

اینجاست که لاستیک به جاده برخورد می کند. در اینجا کلید واژه های بذر خود را در لیست های کامل گسترش می دهید. این لیست ها از چندین صفحه و موضوع پشتیبانی می کنند و حتی می توانند بذر بیشتری نیز تولید کنند.

عکس اعلام: راهنمای کارشناسی ارشد تحقیقات کلید واژه [New for 2020]

این همچنین مکانی است که شما می توانید تا حد امکان جامع باشید ، تا از فرصت هایی که احتمالاً رقابت شما از دست رفته است ، پرده بردارید.

فصل ۲ را بخوانید: لیستهای کلیدی

۳٫ اولویت بندی کلمات کلیدی

تقریباً هر ابزار کلمه کلیدی قدیمی می تواند لیست صدها یا هزاران کلمه کلیدی را در اختیار شما قرار دهد. راز موفقیت این است که دانستن کلمات کلیدی برای اولویت بندی و پیگیری.

کدام کلمات کلیدی در واقع سودآور خواهند بود؟ در واقع برای کدام کلمات کلیدی می توانید رتبه بندی کنید؟

برای پاسخ به این سؤالات ، ما یک شیرجه عمیق را در معیارهای کلمه کلیدی انجام می دهیم که به ما در اولویت بندی لیست های کلمات کلیدی ما کمک می کنند:

  • ارتباط
  • جلد ماهانه
  • مشکل کلمه کلیدی
  • نرخ کلیک از طریق ارگانیک (CTR)
  • اولویت
عکس اعلام: راهنمای کارشناسی ارشد تحقیقات کلید واژه [New for 2020]

دانستن چگونگی استفاده از این معیارها در انتخاب کلمات کلیدی صحیح و مناسب برای سرمایه گذاری بسیار طول می کشد.

فصل ۳ را بخوانید: اولویت بندی کلمات

۴- گروه بندی کلمات کلیدی

کلمات کلیدی هرگز در خلاء وجود ندارند. در عوض ، آنها تقریباً همیشه با کلمات کلیدی دیگر ظاهر می شوند.

افزودن کلمات کلیدی مرتبط به یک صفحه یک استراتژی هوشمندانه برای افزایش ارتباط موضعی است. در عین حال ، تلاش برای هدف قرار دادن بیش از حد بسیاری از کلمات کلیدی در همان صفحه ممکن است ارتباط آنها را رقیق کرده و باعث شود رتبه بندی آن دشوارتر شود.

در اینجا ، ما تکنیک هایی برای رفع هر دو مشکل به شما نشان می دهیم:

  1. چه زمانی برای هر کلمه کلیدی صفحات جداگانه ایجاد کنید
  2. چگونه کلمات کلیدی مرتبط را با هم گروه بندی کنیم
عکس اعلام: راهنمای کارشناسی ارشد تحقیقات کلید واژه [New for 2020]

ما همچنین به شما برخی نکات مربوط به گروه بندی را برای کمک به شما در تنظیم وظیفه بعدی خود نشان خواهیم داد: بهینه سازی کلید واژه در صفحه.

فصل ۴: کلمات کلیدی گروه بندی را بخوانید

۵٫ بهینه سازی کلمه کلیدی در صفحه

تعداد معدود راهنماهای تحقیقاتی در مورد کلید واژه ها حتی بهینه سازی کلمات کلیدی روی صفحه را نیز ذکر می کنند.

ما می خواستیم بهتر عمل کنیم

زیرا تحقیقات کلمه کلیدی پرده برمی دارد قصد، این یک نقطه شروع عالی برای بهینه سازی صفحه است. اگر نه تنها آنچه کاربران خود را جستجو می کنید ، بلکه آنچه را که انتظار دارند آنها را پیدا کنید ، می دانید ، می توانید برای برآورده کردن انتظارات آنها ، مطالب خود را بهتر بسازید.

عکس اعلام: راهنمای کارشناسی ارشد تحقیقات کلید واژه [New for 2020]

همچنین مختصری از مکان و چگونگی گنجاندن کلمات کلیدی در صفحه را درج کرده ایم. در حالی که این بخش بیشتر از سطح مبتدی است ، SEO های فوری تر باید تازه ساز را مفید بدانند.

فصل ۵ را بخوانید: بهینه سازی کلید واژه در صفحه

۶٫ پیگیری رتبه بندی کلمات کلیدی

اگر یک مشاور ، نماینده ، سئو داخلی هستید یا به سادگی برای خود کار می کنید ، می خواهید بدانید عملکرد کلمات کلیدی شما در موتورهای جستجو چگونه است.

به طور سنتی ، ردیابی کلمات کلیدی مترادف “رتبه بندی” بود – اما زمان تغییر کرده است. امروزه با شخصی سازی ، بومی سازی و تغییر محیط های رقابتی ، ردیابی کلمات کلیدی بسیار پیشرفته تر شده است.

در این فصل ، موارد زیر را پوشش خواهیم داد:

  1. رتبه بندی کلمات کلیدی سنتی
  2. ردیابی رتبه محلی
  3. فهرست شاخص ها
  4. اشتراک صدا (SOV) و دید
عکس اعلام: راهنمای کارشناسی ارشد تحقیقات کلید واژه [New for 2020]

در پایان این فصل ، خواهید فهمید که نوع ردیابی کلمات کلیدی برای شما مناسب است و چگونگی گزارش این شماره ها به افرادی که اهمیت دارند.

فصل ۶ را بخوانید: ردیابی رتبه بندی های کلمات کلیدی

۷٫ ابزار و منابع تحقیقاتی در مورد کلید واژه

زمان پاداش!

ما نمی توانیم همه چیز را در فصل های قبلی فشار دهیم ، بنابراین همه منابع اضافی خود را در اینجا اضافه کردیم. کرم د لا کرم است برگه تحقیقات کلمات کلیدی. می توانید با تیم خود بارگیری ، چاپ ، به اشتراک بگذارید یا به دیوار خود بچسبانید.

عکس اعلام: راهنمای کارشناسی ارشد تحقیقات کلید واژه [New for 2020]

ما همچنین به همراه چند منبع مفید دیگر در زمینه تحقیق در مورد کلید واژه ، لیستی مفید از ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی مورد علاقه خود تهیه کرده ایم.

راهنمای جستجوگر کلید واژه

امیدواریم لذت ببرید! به ما اطلاع دهید که در نظرات زیر نظر شما چیست.



منبع

شاید دوست داشته باشید:

پشت صحنه در MozCon Virtual

پشت صحنه در MozCon Virtual

تصور مجدد MozCon آسان نبوده است. من دروغ نخواهم گفت – دلم برای دیدن بسیاری از شما به شخصه تنگ […]

نحوه انتخاب منبع داده با ارزش ترین لینک برای محتوای شما

نحوه انتخاب منبع داده با ارزش ترین لینک برای محتوای شما

شرکت Fractl هزاران کمپین بازاریابی محتوا را در هر مبحث ایجاد کرده است و ما برای هفت سال گذشته ، […]

برگه تقلب جستجوی محلی SEO را جستجو کنید!

برگه تقلب جستجوی محلی SEO را جستجو کنید!

چه آزار و اذیت آژانس جستجوگرها خود را هر روز از بین می برد! در بهترین روزهای خود ، نگه […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *