اهداف سئو در سال ۲۰۱۹

عکس اهداف سئو در سال 2019

hamideh آموزش سئو , , , ,

با فرا رسیدن سال جدید زمان آن رسیده تا اهداف خود را از سئو مشخص کنید، این اهداف چه شخصی باشند و چه کلی باید مورد بررسی قرار گرفته و به آنها توجه شود. ما می توانیم به عنوان یک جامعه سئو چیزهای زیادی از یکدیگر یاد بگیریم و به راحتی با مجموعه ای از اهداف کارشناسان سئو در سراسر دنیا آشنا شویم. این اهداف به شرح زیر می باشند:

آگاه بودن از تکنولوژی های روز دنیا و تاثیر آنها بر سئو

یکی از اهداف اصلی کارشناسان سئو مطالعه تکنولوژی هایی است که آینده آنها خصوصاً آینده بازاریابی دیجیتالی را شکل می دهد.

درک بهتر از تاثیر جستجوی صوتی

سال ۲۰۱۹ بهترین سال برای سئو است. با رشد وسیع جستجوی صوتی و کمک رسان های مجازی، دانش پایدار برای موفقیت در این سال بسیار حیاتی است. صدا چیزی فراتر از نمایش تلویزیونی است و باید درک عمیقی نسبت به آن ایجاد شود.

هم سو بودن با گرایشات و تغییرات الگوریتم

آگاه شدن از گرایشات و هم جهت بودن با آخرین الگوریتم های گوگل، فرصت هایی برای ایده های جدید، محتوای مناسب و نتیجه بهتر فراهم می کند. با تغییر صنعت تنها شناسایی گرایشات جدید مهم نیست بلکه اینکه چگونه آنها بر صنعت شما تاثیر می گذارند نیز حائز اهمیت می باشد. اینکه همیشه به روز باشید نکته ای قابل توجه است. برای مثال می توان به بهینه سازی جستجوی عکس وقتی که اپلیکیشن های تصاویر گوگل به شما اجازه می دهند به راحتی تصویری که بر روی موبایل شماست را در گوگل سرچ کنید، اشاره نمود.

ارتقاء سرعت بارگذاری صفحه

یکی از بزرگ ترین اهداف کارشناسان سئو در سال ۲۰۱۹ ارتقاء سرعت بارگذاری تمام صفحات در کمتر از ۴ ثانیه است. این کار را می توان با بهینه سازی تصاویر، کاهش درخواست های HTTP و به حدالق رساندن پلاگین ها و پیکسل ها بر روی سایت انجام داد.

توجه ویژه به لینک ها

سایت ها باید توجه خاصی به لینک های موجود در صفحات خود داشته باشند و هر ۴ الی ۵ ماه آنها را بررسی نمایند. برای مثال اگر شما صاحب یک وبلاگ مسافرتی هستید، سال ۲۰۱۹ سال لینک گذاری برای شماست، به همین دلیل باید توجه بیشتری به لینک های شکسته و دریافت بک لینک ها نمائید.

ارتباط سئو با بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO)

کارشناسان سئو معتقدند که سئو و CRO باید در کنار یکدیگر استفاده شوند. استفاده از سئو بدون بهینه سازی نرخ تبدیل مانند این است که افراد بسیاری را به میهمانی دعوت کنید اما هیچ خدماتی به آنها ندهید. از این رو سئو و CRO با هم معنا پیدا می کنند.

تمرکز بر برندینگ شخصی

برای ساخت برند شخصی خود مطمئن شوید اکانت های شما در شبکه های اجتماعی فعال هستند. بر روی نوشتن، صحبت کردن و شبکه سازی کار کنید و وبسایت شخصی خود را با نام دامنه خود راه اندازی نمائید.

توجه به سازمان دهی

لیست وظایف و اهداف شما هر روز، هر هفته، هر ماه و هر سال باید به روز رسانی شود.

جلب رضایت مشتریان

برآورده کردن نیازهای مشتری و جلب رضایت وی نیز هدفی بسیار مهم است. اینکه اهداف حرفه ای خود را با اهداف کسب و کار خود مرتبط کنید ایده ای بسیار مناسب است.

تولید محتوای خوب

یک داستان خوب محتوایی قابل درک برای مخاطب فراهم می کند و پیغام شما را عمیق تر به وی انتقال می دهد.

شاید دوست داشته باشید:

عکس نحوه تعیین اهداف سئو و دستیابی به آن ها

نحوه تعیین اهداف سئو و دستیابی به آن ها

کمپانی شما باید به چه دستاورد مهمی در سال ۲۰۱۹ دست یابد؟ به عنوان بازاریابان و کارشناسان سئو، ترسیم راه […]

عکس 4 فاکتور مهم سئو 2019

۴ فاکتور مهم سئو ۲۰۱۹

سال ۲۰۱۸ سالی بود که در آن گوگل تغییرات نمایشی خود را در خصوص چگونگی رتبه بندی سایت ها معرفی […]

عکس بهینه سازی لیست کلمات کلیدی

بهینه سازی لیست کلمات کلیدی

ارزیابی و ارتقاء لیست کلمات کلیدی باعث می شود محتوای شما در رتبه بندی موتور جستجو در سطح بالایی قرار […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *