اپراتورهای جستجوی پیشرفته Google برای تحقیقات محتوای رقابتی

اپراتورهای جستجوی پیشرفته Google برای تحقیقات محتوای رقابتی

dmin آموزش سئو


هیجان به پایان رساندن یک پروژه تحقیقاتی رقابتی کلیدی ، اغلب جای خود را به وحشت فرار از بهمن فرصت ها می دهد. بدون داشتن یک اصل سازماندهی ، یک صفحه گسترده پر از کلمات کلیدی یک لیست کار بدون نیاز است. دانستن اینکه رقبای شما برای چه رتبه بندی کافی نیستند کافی نیست – شما باید بدانید که چه محتوایی باعث تقویت این رتبه بندی می شود و چگونه در حال حاضر با آن محتوا رقابت می کنید. برای ساخت این کلمات کلیدی در یک ساختار جذاب ، به یک طرح و نقشه نیاز دارید.

عکس اپراتورهای جستجوی پیشرفته Google برای تحقیقات محتوای رقابتی

اخیراً ، من یک پست در مورد وضعیت فعلی SEO طولانی مدت نوشتم. در حالی که من زاویه ای برای این قطعه در ذهن داشتم ، اما همچنین می دانستم این موضوعی است که Moz و دیگران بارها به آن پرداخته اند. من باید فضای رقابتی را درک کنم و مطمئن شوم که محتوای خود را آدمخوار نمی کنم.

این پست با استفاده از اپراتورهای جستجوی پیشرفته Google ، شامل یک روش برای انجام آن تحقیقات محتوای رقابتی است. برای سادگی ، ما تحقیق کلمه کلیدی را تجزیه و تحلیل می کنیم و سفر خود را فقط با یک عبارت آغاز می کنیم: “جستجوگر دم طولانی”.

بهترین مطالب خود را پیدا کنید (سایت 🙂

سایت دنباله بلند: moz.com

سایت “long tail seo”: moz.com

اول ، Moz در حال حاضر چه چیزی در این زمینه منتشر کرده است؟ با مرتبط کردن کلمات کلیدی هدف خود با [site:] اپراتور ، می توانید محتوای منطبق را فقط در سایت خود جستجو کنید. من معمولاً با جستجوی تطبیق گسترده شروع می کنم ، اما اگر عبارات مورد نظر شما از کلمات رایج تشکیل شده باشد ، می توانید از علامت های نقل قول و جستجوی دقیق تطبیق نیز استفاده کنید. این اولین محتوایی است که من می بینم:

عکس اپراتورهای جستجوی پیشرفته Google برای تحقیقات محتوای رقابتی

بهترین مسابقه ما در این زمینه جمعه سفید پنج سال پیش است. اگر چیز جدیدی برای اضافه کردن به موضوع نداشتم و / یا قصد داشتم ویدئویی بسازم ، این ممکن است سفر من را خاتمه دهد. من واقعاً نمی خواهم با محتوای خودم که قبلاً عملکرد خوبی داشته است رقابت کنم. در این صورت ، من تصمیم می گیرم که برداشت جدیدی داشته باشم و جلو می روم.

یک پوشه خاص را هدف قرار دهید (inurl 🙂

سایت دنباله بلند: moz.com inurl: بیاموزید

سایت دنباله بلند: moz.com/learn

برای سایتهای بزرگتر ، ممکن است بخواهید روی بخش خاصی مانند وبلاگ یا در مورد Moz ، مرکز آموزش ما تمرکز کنید. شما در اینجا چند گزینه دارید. می توانید از [inurl:] اپراتور با نام پوشه ، اما ممکن است منجر به هشدارهای نادرست شود ، مانند:

  • moz.com/blog/فرا گرفتن-سئو در ۳۰ دقیقه در روز

  • moz.com/blog/ What-seos-can-فرا گرفتن-از-adwords

  • moz.com/community/q/topic/20117/ بهترین-راه-چیست-فرا گرفتن-سئو

این ممکن است مفید باشد ، در بعضی موارد ، اما هنگامی که شما نیاز به تمرکز ویژه بر روی یک پوشه فرعی دارید ، فقط آن زیر پوشه را به [site:] اپراتور. چیز مفید در مورد [site:] اپراتور این است که هر چیزی که باقی بماند در اصل یک کارت وحشی است ، بنابراین [site:moz.com/learn] هر چیزی را در پوشه / learn باز می گرداند.

یافتن تمام صفحات رقیب (-سایت 🙂

سئو دم بلند – سایت: moz.com

اکنون که شما به محتوای خود رتبه بندی شده در حال حاضر رسیده اید ، می توانید شروع به جستجوی رقابت کنید. من دوست دارم شروع گسترده ، ساده با استفاده از مطابقت منفی باشد [-site:] تا سایت خودم را از لیست حذف کنم. من چیزی شبیه به این را پس می گیرم:

عکس اپراتورهای جستجوی پیشرفته Google برای تحقیقات محتوای رقابتی

این برای یک نمایش بزرگ مناسب است ، اما احتمالاً شما می خواهید فقط روی یک زن و شوهر یا تعداد انگشت شماری از رقبای شناخته شده تمرکز کنید. بنابراین ، بیایید نتایج را محدود کنیم …

رقبای اصلی را جستجو کنید (سایت: یا سایت 🙂

سئوی دم بلند (سایت: ahrefs.com یا سایت: semrush.com)

با استفاده از [OR] اپراتور با [site:] و قرار دادن نتیجه در پرانتز ، می توانید گروه خاصی از رقبا را هدف قرار دهید. حالا ، من چیزی شبیه به این را پس می گیرم:

عکس اپراتورهای جستجوی پیشرفته Google برای تحقیقات محتوای رقابتی

آیا این واقعاً با هدف قرار دادن یک رقیب در یک زمان متفاوت است؟ بله ، از یک راه مهم: اکنون می بینم که این رقبا چگونه در برابر یکدیگر رتبه بندی می کنند.

محتوای مرتبط شماره ۱ را کاوش کنید (- “عبارت”)

سئوی دم بلند – “سئوی دم بلند”

با ورود به عبارات طولانی تر و هدفمندتر ، ممکن است محتوای مرتبط یا مرتبط را از دست دهید. امیدوارم که شما تحقیقات کاملی در مورد کلید واژه های اولیه خود انجام داده باشید ، اما ارزش بررسی شکاف ها را دارد. روشی که من استفاده می کنم عبارت اصلی شما را با تطبیق گسترده جستجو می کنم ، اما عبارت دقیق مطابقت را حذف می کنم. این نتایج مانند:

عکس اپراتورهای جستجوی پیشرفته Google برای تحقیقات محتوای رقابتی

فقط با نگاهی به صفحه یکی از نتایج ، می توان چندین مورد از “کلمات کلیدی دم بلند” (و همچنین “دم بلند” با خط فاصله) و سایر گزینه ها مانند “تحقیق در مورد کلمات کلیدی دم طولانی” و “ترافیک آلی دم طولانی” را مشاهده کرد. ” حتی اگر این موارد را در تحقیقات کلمات کلیدی اولیه خود پیدا کرده باشید ، این ترکیب از اپراتورهای جستجوی Google راهی سریع برای پوشش انواع مختلف و محتوای بالقوه مرتبط به شما می دهد.

محتوای مربوط به شماره ۲ را کاوش کنید (intext: -intitle 🙂

intext: “دنباله بلند” – عنوان: “دنباله بلند”

یک ترفند مفید دیگر استفاده از آن است [intext:] اپراتور برای قرار دادن عبارت خود در متن مطالب ، اما سپس استفاده کنید [-intitle:] برای حذف نتایج با عبارت دقیقاً مطابقت در عنوان. اگرچه نتایج با ترفند قبلی مطابقت دارند ، اما گاهی اوقات می توانید برخی از بحث های جالب و موضوعات مرتبط را ارائه دهید. البته می توانید استفاده کنید [intitle:] برای جستجوی خود در عناوین محتوا ، لیزر کنید.

صفحات را براساس تاریخ پیدا کنید (#### .. ####)

دنباله بلند ۲۰۱۰٫٫۲۰۱۵

در بعضی موارد ، ممکن است بخواهید جستجوی خود را در یک محدوده تاریخ هدف قرار دهید. می توانید سالهای چهار رقمی را با عملگر دامنه ترکیب کنید [..] برای هدف قرار دادن یک دوره زمانی. توجه داشته باشید که با این کار سالها به عنوان شماره در هرجای محتوا جستجو می شوند. در حالی که [daterange:] اپراتور از نظر تئوری دقیق ترین گزینه شماست ، این به Google بستگی دارد که بتواند به درستی تاریخ انتشار یک قطعه را شناسایی کند و استفاده از آن برای من دشوار بوده و کمی غیرقابل پیش بینی است. اپراتور برد معمولاً کار را انجام می دهد.

لیست های برتر X را پیدا کنید (عنوان: “# .. #”)

intitle: “بالا ۱۱٫٫۱۵” سئو دنباله بلند

این ممکن است کمی احمقانه شود ، اما من فقط می خواهم قدرت ترکیب اپراتورها را نشان دهم. بگذارید بگوییم شما در حال کار روی یک لیست برتر X در مورد SEO طولانی دم هستید ، اما می خواهید مطمئن شوید که برای دامنه مورد ۱۱-۱۵ که در آن قرار دارید رقابت زیادی وجود ندارد. با استفاده از ترکیبی از [intitle:] به علاوه اپراتور محدوده [..]، ممکن است چیزی شبیه به این داشته باشید:

عکس اپراتورهای جستجوی پیشرفته Google برای تحقیقات محتوای رقابتی

توجه داشته باشید که ترکیب های اپراتورها ممکن است عجیب باشند و بسته به ترتیب عملگرها ، نتایج ممکن است متفاوت باشد. از برخی اپراتورها نمی توان به صورت ترکیبی استفاده کرد (یا حداقل نتایج بسیار مشکوک هستند) ، بنابراین همیشه آنچه می بینید را بررسی کنید.

قرار دادن همه داده ها به کار

اگر به روشی سازمان یافته به این فرایند نزدیک شوید (اگر بتوانم آن را انجام دهم ، می توانید آن را انجام دهید ، زیرا ، صریحاً بگویم ، من آنقدر سازمان یافته نیستم) ، آنچه در پایان باید با آن انجام شود ، لیستی از موضوعات مرتبط است که ممکن است از دست داده باشید ، لیستی از صفحات در حال حاضر با عملکرد بالا ، لیستی از رقبای مربوطه و لیستی از صفحات با عملکرد برتر رقبا. با استفاده از این مجموعه داده های مرتبط ، می توانید به س questionsالاتی مانند موارد زیر پاسخ دهید:

  • آیا در معرض خطر رقابت با محتوای مرتبط خود هستید؟

  • آیا باید محتوای جدیدی ایجاد کنید یا محتوای موجود را بهبود ببخشید؟

  • آیا محتوای منسوخ شده ای وجود دارد که شما باید حذف کنید یا ۳۰۱ را مجدداً هدایت کنید؟

  • کدام رقبا در این فضای محتوا بیشتر مرتبط هستند؟

  • برای پاکسازی نوار رقابت چه تلاش / هزینه ای لازم است؟

  • چه جایگاهی توسط رقبای شما پوشش داده نشده است؟

هیچ ابزاری به طور جادویی به این س questionsالات پاسخ نمی دهد ، اما با استفاده از روش تحقیق موجود کلمات کلیدی موجود و اپراتورهای جستجوی پیشرفته Google ، باید بتوانید هوش انسانی خود را به کار بیندازید و یک استراتژی محتوای خاص و عملی را پیرامون موضوع انتخابی خود ایجاد کنید.

اگر می خواهید درباره اپراتورهای جستجوی پیشرفته Google بیشتر بدانید ، صفحه مرکز آموزش جامع یا پست من را با ۶۷ ترفند اپراتور جستجو بررسی کنید. من دوست دارم بیشتر در مورد چگونگی استفاده از این ابزارها در تحقیقات رقابتی خود بیشتر بشنوم.

زندگی دوباره تیز و نابخشودنی وارد ریه های جیدا شد. در سمت چپ او ، خرده هزار مترادف. در سمت راست او ، در حال فرو ریختن کوهی از کلمات کلیدی دم دراز است. هنگامی که هوا ریه های او را پر می کرد ، خاطرات با عجله برمی گشتند و با آنها درک خرد کننده ای پیدا شد که تیم او در زیر آوار دفن شده است. پس از ماهها تلاش ، آنها سرانجام تحقیقات رقابتی خود را به پایان رساندند ، اما با چه هزینه ای؟



منبع

شاید دوست داشته باشید:

چگونه محتوای قابل اخبار ایجاد کنیم

چگونه محتوای قابل اخبار ایجاد کنیم

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند. پیش […]

8 کارشناس در مورد تحولات گذشته ، حال و آینده لینک سازی سنجیده اند

۸ کارشناس در مورد تحولات گذشته ، حال و آینده لینک سازی سنجیده اند

بیش از ۲۰ سال است که سئوکاران و بازاریابان محتوا پیوندهایی را در سرتاسر وب ایجاد کرده اند تا محتوای […]

نحوه پیکربندی Google Analytics برای مشاغل محلی

نحوه پیکربندی Google Analytics برای مشاغل محلی

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد. Google […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *