برنامه اولیه MozCon Virtual 2020

برنامه اولیه MozCon Virtual 2020

dmin آموزش سئو


این سؤالی است که در ذهن بسیاری از مردم قرار گرفته است: امسال با MozCon چه خبر است؟

خوشحالیم که گزارش دادیم که MozCon 2020 مانند Donkey Kong است ، و همانطور که می توانید از نام تجاری جدید آن بگویید ، فرمت امسال فقط کمی متفاوت است. MozCon 2020 اکنون است MozCon مجازی، یک کنفرانس آنلاین تجربه ارائه هر اونس از تخصص بازاریابی دیجیتالی که به صورت حضوری با امنیت و امنیت فاصله اجتماعی در خانه انتظار دارید.

امروز ، ما در اینجا هستیم تا همه را در مورد آن به شما بگوییم – تغییرات ، چالش ها ، جزئیات بسیار خوب ، چه کسی صحبت می کند و چه چیزهایی را یاد می گیرد ، و موارد دیگر!

این لاغر در MozCon Virtual است

MozCon Virtual از راحتی فضای اداری در منزل شما در طی ۱۴ و ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۰ انجام خواهد شد. تجارت در بالا ، پیراهن کش باف فاصله اجتماعی – در پایین – در عین یادگیری جدیدترین و عالی ترین در تجارت ، از هر زمان دیگری عجیب تر خواهید بود. دنیای سئو.

بیست و دو رهبر فکر صنعت شما را در داغترین موضوعات سال ۲۰۲۰ طی می کند ، همه چیز را از اتوماسیون سئو گرفته تا تبلیغ محتوای مدرن گرفته تا استراتژی های انجام تحقیقات کلمات کلیدی در بحران را پوشش می دهد. شما چهره های کاملاً آشنا و نامهای جدید مهیج را در مرحله MozCon مشاهده خواهید کرد ، و می توانید مطمئن باشید که نوار را به همان اندازه که برای کیفیت محتوا در نظر گرفته ایم ، نگه داریم.

علاوه بر این ، ما می دانیم که بودجه اکنون تنگ است. ما می خواهیم نقش خود را برای کمک به ساخت MozCon Virtual در دسترس هر کس که می توانیم انجام دهیم. قیمت بلیط ها اکنون ۱۲۹ دلار است. این همچنین شامل دسترسی کامل به بسته ویدیویی MozCon پس از انتشار می شود!

مکان من را در MozCon Virtual ذخیره کنید!

تغییرات ، چالش ها و جزئیات ظریف

یادداشتی در مورد شفافیت و تصمیم گیری های واقعاً سخت

ما نمی خواهیم دروغ بگوییم – ساماندهی امسال MozCon یک چالش بود. همانطور که بیشتر و واضح تر می شد که یک رویداد حضوری امکان پذیر نبوده و مسئولیت پذیر نیست (برای مثال غیرقانونی بودن اینجا در ایالت واشنگتن نیست!) ، ما یک پنجره نسبتاً کوتاه زمان برای محوری از یک رویداد ۱۶۰۰ حضوری داشتیم که سالانه آن را اجرا کردیم. بعد از سال با استفاده از یک فرآیند بتونی ، مانند کره ، به صورت ناشناخته مجازی. (بخشش را ببخشید.)

بسیاری از جلسات زیاد بودند. تحقیقات و پیش بینی ها و بحث هایی انجام شده است و قبل از شکل گیری بیش از یک ایده سه یا چهار بار تغییر کرده است.

در پایان ، به آنچه برای جامعه ما بهترین بود ، رسید. MozCon از نقطه نظر سود هرگز عمل نکرده است – اکثر سالها که هدف ما حتی از هم پاشیدن است – اما حتی با وجود خطر و هزینه مربوط به چنین تغییر مهم رویداد ، می دانستیم که این نمایش باید ادامه یابد. سئو فقط متوقف نمی شود. و در حال حاضر ، سرعت در حال افزایش است: مردم برای حل مشکلات خود در حال حاضر بیش از گذشته به اینترنت روی می آورند و مشاغل همه راه راهها برای حفظ آنها از طریق مشکلات به این دید آنلاین بستگی دارند. SEO و بازاریابان دیجیتال هنوز نیاز به دسترسی به رهبری فکر ، تکنیک ها و استراتژی های پیشرفته دارند ، و MozCon می تواند ارائه کند – حتی اگر این بدان معناست که ما فقط در مورد تمام رده های بالا ، ضربه های مشت ، و بغل های راجر به روز می پردازیم.

ارتباط مشترک بازاریابی شما نیست

مهم این بود که ما راه هایی برای حفظ آن سحر و جادو ویژه MozCon پیدا كنیم كه باعث می شود افراد هیجان زده از صبح زودتر صبح زود از خواب بیدار شوند ، نشان كنفرانس خود را اهدا نكنند و با خوشحالی به یك روز پر از خیرات آموزشی به مركز كنوانسیون ایالتی واشنگتن بپردازند.

ما تنقلات را از دست خواهیم داد – این حقیقت است. دونات و قهوه را کنار می گذاریم ، ما کنفرانس مجازی خود را با آن روحیه مات و مبهوت MozCon که هر سال منتظر آن هستید ، انرژی بخشیدیم:

  • بالاترین بلندگوها و مباحث کالیبر در شهر: بیست و دو نفر از متخصصان برتر در زمینه بازاریابی دیجیتال بهترین مشاوره ، راهبردها ، تاکتیکها و تحقیقات خود را در طی دو روز یادگیری با مربا به اشتراک می گذارند. تمام عرشه های آن ها را برای بارگیری در اختیار دارید و انتخاب جدید حضور در مذاکرات که بیشترین علاقه شما را دارد.
  • محله دوستانه Mozzers رویداد را مشاهده کنید: فوق ستاره های مرحله MozCon سیروس شپرد و بریتنی مولر درخشش بین جلسات را حفظ می کنند.
  • پرسش و پاسخ متقابل با کارشناسان: شما می توانید در جلسات پرسش و پاسخ زنده با بلندگوها شرکت کنید تا به سؤالات و سؤالات بازاریابی سوزناک دیجیتال خود پاسخ دهید.
  • شبکه های مجازی با جلسات Breakout پرندگان: جداول پرندگان یک پر ، یک وعده ناهار هر سال است. و ما بازخورد شما را شنیده ایم: شبکه سازی بخش بزرگی از تجربه MozCon است. به همین دلیل ما در حال معرفی مباحث مجازی Birds of a Feather هستیم – یک تجربه ویژه آنلاین که بتوانید به برنامه های میزبان خبره بپیوندید ، با بازاریابان هم فکر متصل شوید و روابط حرفه ای را از طریق جادوی اینترنت جعل کنید.
  • کمکهای خیریه: اعتقاد ما به پس دادن فقط به این دلیل که به صورت آنلاین می رویم تغییر نکرده است. برای هر بلیت فروخته شده ما کمک مالی می کنیم و با نزدیک تر شدن به زمان نمایش ، جزئیات بیشتری در این زمینه کسب خواهیم کرد.
  • شرکای عالی: MozCon خوشبختانه از حمایت حامیان خارق العاده ما که در تمام سال تغییراتی با ما درگیر بودند ، برخوردار است. آنها تخصص خود را در گروه های ویژه استراحت میزبان به اشتراک می گذارند. کنجکاوی در مورد اینکه شرکای ما کیستند؟ آنها را بررسی کنید: طبقه ۹۷ ، بازاریابی جستجوی پایه ، CallRail ، محتوای جمعیت ، Duda ، GatherUp و صفحات!

دو روز چاک پر از حسن کنفرانس

ما می دانیم که سه روز کامل از کار روزانه خود فاصله بگیرید ، بنابراین ما در حال نزدیک شدن به MozCon Virtual با گزینه های چند مسیر هستیم تا به شرکت کنندگان اجازه دهیم که ماجراجویی کنفرانس خود را انتخاب کنند – با دسترسی کامل به هر گفتگو از طریق بسته ویدیویی MozCon یک بار. همایش به پایان رسید

یک تجربه جهانی با قیمتی بیشتر

ما در حال پخش MozCon هستیم!

همه ساله جامعه ما را شنیده است که می پرسد: من نمی توانم سفر را انجام دهم. آیا می خواهید MozCon را پخش کنید؟ به دوستانمان در سراسر جهان خوشحالیم که توانستیم پاسخ دهیم آرهامسال ، MozCon کاملاً در دسترس شرکت کنندگان از راه دور خواهد بود. در حالی که کسانی که در مناطق زمانی خاص بر خلاف ممکن است از نمایش در jammies شما لذت ببرند ، برای اولین بار MozCon شما را روی مبل شما ارائه می دهد. شما یک جلسه را از دست نخواهید داد – هر دارنده بلیط پس از این رویداد به مجموعه ویدیویی MozCon دسترسی کامل خواهد داشت ، به این معنی که می توانید موارد دلخواه خود را دوباره تماشا کنید و هر گم شده ای را بدست آورید.

کیفیت MozCon با قیمتی که قیمت های بیشتری از آن برخوردار است: بلیط هم اکنون ۱۲۹ دلار است

ما به دلایلی قیمت شرکت در کنفرانس امسال را پایین آورده ایم.

یکی ، در حالی که هنوز هم هزینه های قابل توجهی برای پرتاب یک کنفرانس مجازی بزرگ وجود دارد ، این هزینه ها شامل برخی از موارد بزرگترین بلیط ما ، مانند فضای کنفرانس و غذا و نوشیدنی نیست. رفتارهای خوشمزه و صندلی های راحت یک سرمایه گذاری واقعی است!

و دو ، اکنون اوقات واقعاً دشوار است. ما می دانیم که آژانس ها ، مارک ها و آزادکاران در بحران رکود اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند و این مهم است که از همیشه مهارت های سنگفرش و ایجاد مهارت های جدید مهم باشد. ما در ابتدا قیمت بلیط را حدود ۴۰٪ کاهش دادیم. سپس ، بر اساس بازخورد و پیشنهادات جامعه ، تصمیم گرفتیم که ایده حمل و نقل کالباس و تنقلات را کنار بگذاریم و دوباره آنها را کم کنیم – به مبلغ ۱۲۹ دلار.

هر بلیط MozCon خریداری شده همچنین دسترسی کامل به بسته ویدیویی MozCon ، ارزش ۳۴۹ دلار بسته های ویدیویی ما بصورت حرفه ای تولید شده و به طور کامل با تیم شما به اشتراک گذاشته می شود ، بنابراین می توانید یادگیری را در تمام طول سال ادامه دهید و دوباره در گفتگوهایی که بیشترین اهمیت را دارند ، مجدداً مورد استفاده قرار دهید.

برای MozCon Virtual ثبت نام کنید


دستور کار اولیه

آیا آماده برای کشف آنچه برای این سال برنامه ریزی کرده ایم؟ سخنرانان و مباحث فعلی ما را بررسی کنید – و با تکامل دستورالعمل ها ، با اطلاعات بیشتر همراه باشید!

الکسیس ساندرز

مدیر ارشد حساب SEO ، مرکل
علم به جستجوی مشتری

کاربران در سئوی اصلی هر کاری که انجام می دهیم در سئو مدرن هستند. با این حال ، پیدا کردن و درک مخاطبان می تواند دلهره آور باشد. الکسیس نحوه یافتن مخاطبان شما ، ابزارهایی را که برای همه نکات قیمت در دسترس است ، به اشتراک می گذارد ، و روشهایی را نشان می دهد که در نتیجه یافته های تحقیق مخاطبان به عنوان یک سئو مفید است.

اندی کرستودینا

بنیانگذار و CMO ، Orbit Media
رهبری اندیشه و سئو: ۳ عنصر اصلی و استراتژی های رتبه بندی جستجو

همه می خواهند این کار را انجام دهند ، اما هیچ کس واقعاً نمی داند که چیست. بنابراین فکر می شود رهبری چیست؟ چی نیست؟ و چگونه می تواند در رتبه بندی جستجو تأثیر بگذارد؟

این ارائه یک چشم انداز غنی از داده ها در مورد موضوع محبوب و محبوب رهبری اندیشه است که برای رسیدن به اقتدار مملو از راهکارهای عملی است. و این مربوط به رابطه بین رهبری فکری و سئو است. خواهیم دید که چگونه تحقیقات به سؤالات پاسخ می دهد و تاکتیک ها را آگاه می کند: آیا مارک ها می توانند به عنوان رهبر فکر شوند؟ آیا می توان آن را برون سپاری کرد؟ آیا نیاز به انتشار تحقیقات دارید؟ یا نظر قوی؟ و چگونه می تواند پیوندها و اقتدار ، رتبه ها و بازدید کنندگان واجد شرایط را به خود جلب کند؟ بیاموزید که چگونه یک مارک شخصی با محتوا ترکیب می شود تا برنده های بزرگ در SEO باشد.

بریتنی مولر

دانشمند ارشد SEO ، Moz
TBD

سال گذشته ، بریتنی با توجه به تحقیقات جدید ، داده ها و تاکتیک های عملی برای درک و پیروزی در قطعه های برجسته ، جمعیت را شاد کرد. ما هنوز همه جزئیات پیچیده صحبت های امسال را با هم جمع می کنیم ، بنابراین همچنان که ما همچنان به تکامل دستور کار خود می پردازیم ، گوش به زمین بزنید!

برایان دین

بنیانگذار ، Backlinko
چگونه محتوای خود را مانند یک رئیس تبلیغ کنید

ایجاد محتوا آسان است. اما مردم را برای دیدن مطالب شما می گیرید؟ این یک داستان متفاوت است. برایان دین بیش از دهها استراتژی عملی را به اشتراک می گذارد که می توانید برای انتشار کلمه در مورد آخرین پست وبلاگ ، قسمت پادکست یا ویدیوی YouTube استفاده کنید.

کیسی ژیلت

مدیر ارشد دیجیتال ، KoMarketing
محتوای ضد احتقان: چگونه روندهای جدید سالها مشاوره بد را مختل کرده است

بازاریابان محتوا این کار را آسان نمی کنند. ما دائماً در حال تغییر و تحول در منظر همیشگی خود هستیم و اطلاعات و توصیه های زیادی را با خود جلب می کنیم: آیا ما تا آنجا که ممکن است محتوا تولید کنیم؟ آیا باید روی کیفیت تمرکز کنیم ، در حالی که هنوز برنامه های مداوم را حفظ می کنیم؟ و حالا ، YouTube ، جستجوی صوتی و حتی TikTok چه می گویند؟

واقعیت این است که هیچ راهی برای انجام بازاریابی محتوا وجود ندارد. کاسی محتوای خود را با نور کاملاً جدید به نمایش می گذارد ، با ایده ها و نکاتی درباره چگونگی شروع تولید محتوا با شرایط شخصی خود.

دانا دی توماسو

رئیس جمهور و شریک زندگی ، کیک پوینت
TBD

جانبازان MozCon می دانند که ارزش و سرزندگی دانا به صحنه می رود و امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست. مراقب جزئیات آبدار در مورد صحبت های او در مورد ۲۰۲۰ باشید – نمی توانیم منتظر بمانیم تا به اشتراک بگذاریم.

دیوید سوتیمانو

VP ، کلید واژه
اتوماسیون روزمره برای بازاریابان

به عنوان یک قاعده کلی ، ما نباید کارهایی انجام دهیم که یک کامپیوتر بتواند بهتر انجام دهد. با این حال ، از طریق تخصص برنامه نویسی ، اتوماسیون زیادی حاصل می شود – و این تخصص معمولاً ثروت بازاریاب نیست. در این جلسه نحوه جمع آوری داده ها ، استفاده از یادگیری ماشین و اتوماسیون کارهای روزمره برای بازاریابان با استفاده از راه حل های کم کد یا بدون کد یاد خواهید گرفت.

فلاویلا فونگانگ

استراتژیک برند ، ۳ قانون حاکم
چگونه فراتر از بازاریابی برای مشتریان برویم: ارزش اکوسیستم برند پر رونق

بسیاری از بازاریاب ها حداقل آنچه را که از یک آژانس انتظار می رود ، به مشتریان خود خدمت می کنند. برای ایستادگی در بین جمعیت ، پرورش وفاداری واقعی و به حداکثر رساندن ارزش زندگی مشتریان خود ، باید فراتر از بازاریابی صرف باشید – توسعه اکوسیستم تجاری پر رونق که با اهداف نهایی برند همسو باشد. Flavilla Fongang چهارچوب سعی شده و واقعی خود را برای بهینه سازی سفر مشتری ، بهبود کسب و حفظ و اشتراک فراتر از آنچه انتظار می رود به خوبی به مشتریان شما ارائه دهد ، به اشتراک می گذارد.

فرانسیس رودریگز

مدیر موفقیت مشتری ، WordStream
Let It Go: چگونه اتوماسیون را در آغوش بگیریم و راه بیشتری کسب کنیم

بگذارید قیام ربات شروع شود! همه ما داستانهای ترسناک در مورد خطرات اتوماسیون وظایف شما شنیده ایم ، اما اکنون زمان آن نیست که خود را از کمک های اضافی منکر کنید. روبات ها هرگز نمی خوابند. آنها از لیست کارهای خود خسته نمی شوند و از آن غافل می شوند ، و آنها آماده هستند که بطور شبانه روزی کار کنند تا بتوانند وظیفه ای را که ما پیش از آنها تعیین کرده ایم انجام دهند. در این گفتگو ، تمام زمینه هایی که اتوماسیون در حال لگد زدن در PPC است را کشف خواهید کرد – و اینکه چگونه می توانید از قدرت روبات ها استفاده کنید تا وقت بیشتری را برای سایر تلاش ها بکشید.

هدر فیزیوک

مدیر ارتباطات گروه ، قابلیت کشف ، VMLY و R
مزیت رقابتی در یک صنعت بازرگانی

جستجوگرها مرده نیست – این کالایی است. در دنیایی که شرکت های جستجوگر یک دهکده هستند و مارک های “گزاره های فروش بی نظیر” که اصلاً بی نظیر نیستند ، چگونه می توانید از غرق شدن در دریای یکنواخت جلوگیری کنید؟ چه کاری انجام می دهید که متفاوت از هر شرکت SEO دیگر است؟ در این صحبت ، شما می توانید چگونه مزیت رقابتی خود را بیابید ، فعال کنید و بیان کنید. بیاموزید که چگونه نقاط قوت منحصر به فرد و پیشنهادهای نوآورانه را که برابر با مزیت رقابتی از طریق این مثالهای واقعی و عملی است ، شناسایی کنید تا بتوانید آنها را در جستجوی خود زنده کنید. شما می توانید راهنمایی های عملی و مشق شب برای کمک به شغل جستجوی خود را برجسته کنید – و این که می توانید با مشتریان برای کمک به آنها در یافتن مزیت رقابتی خود نیز استفاده کنید.

ایزی اسمیت

تحلیلگر SEO فنی ، Ryte
چگونه جلوتر از منحنی (CTR) قرار گیریم

بیایید با آن روبرو شویم: هنگامی که فراموش می کنید چگونه مارک و محصولات شما در SERP ها ظاهر می شوند ، انجام سحر و جادو سئو بیهوده است. با تجزیه و تحلیل درست و یا بهبود CTR ارگانیک خود ، ما پتانسیل های خود را به شدت محدود نمی کنیم. Izzi به شما کمک می کند تا با پوشش راه های عملی برای بالا بردن CTR مهم خود ، استراتژی مناسب برای تعامل SERP را ایجاد کنید ، مانند از بین بردن رتبه بندی های کلیدی کلیدی شما که به زودی از بین می رود ، با استفاده از ویژگی های موجودیت توانمندکننده برند (و ارزیابی خطرات انجام این کار) ، بیشتر تست هوشمند از بهینه سازی قطعه ثروتمند و برجسته و موارد دیگر. CTR شما آماده هستید؟ شما بهتر باشید!

جوی هاوکینز

مالک ، شرکت استرلینگ آسمان
Google My Business: نبرد با اطلاعات بد و حفظ استراتژی جستجوی شما

در مورد اطلاعات نادرست اینجا و آنجا چه ضرری دارد؟ در حوزه سئو محلی ، جوی هاوکینز در اینجا است که دقیقاً آن را تشریح می کند. هنگامی که به جستجوی محلی و Google My Business رسیدید ، می تواند برای مبارزات انتخاباتی شما ایجاد یا خراب شود. داده های واقعی را از یک مطالعه موردی اخیر دنبال کنید که نشان می دهد چرا تصمیمات استراتژیک باید براساس اطلاعات دقیق باشد – و چه اتفاقی می افتد وقتی که این اطلاعات بد ، نادرست یا صرفاً ناقص باشد.

مایک کینگ

مدیر عامل ، iPullRank
TBD

مایک به تعریف مجدد سئو فنی و اهمیت آن در صنعت ما در سال ۲۰۱۶ پرداخت. در سال ۲۰۱۸ ، او همه چیزهایی را که ما در مورد سئو نمی دانستیم به ما یاد داد. امسال ، او به عقب برگشته است تا داغترین تاکتیک های فنی را برای به اشتراک گذاشتن تلاش های شما به اشتراک بگذارد ، به علاوه مطالعات موردی و داده هایی که باید در تصمیمات شما راهنمایی شوند.

دکتر پیتر جی مایرز

دانشمند بازاریابی ، موز
اهداف در حال حرکت: کلمات کلیدی در بحران

غالباً ، ما یک بار و یکبار برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام می دهیم ، اما گوگل با سرعت اطلاعات تغییر می کند و این سرعت در حین بحران حتی بیشتر می شود. چگونه می توانیم تحقیقاتی در مورد کلمات کلیدی در صنایع پرشتاب و در لحظه های دگرگون کننده جهان انجام دهیم؟ دکتر پیت تاکتیک های مشخصی را برای تحقیقات کلمات کلیدی تطبیقی ​​و روندهای لکه بینی در هنگام وقوع ارائه می دهد.

فیل ناتینگهام

استراتژیست بازاریابی برند و ویدیو ، Phil Nottingham Ltd.
نحوه ایجاد یک برند جهانی و بدون بودجه جهانی

از آنجا که بازاریابی مبتنی بر قیف کمتر موثر و اندازه گیری سخت تر می شود ، “ساختن یک نام تجاری” غالباً به عنوان پنس برای همه مشکلات بازاریاب مورد حمایت قرار می گیرد. اما هنوز مشخص نیست که چگونه می توان این کار را به صورت مقیاس پذیر و با بودجه محدود انجام داد. بنگاه های بزرگ به کمپین های تبلیغاتی خلاقانه بزرگی متوسل می شوند که نام خود را با صرف هزینه صرف می کنند – اما این برای شرکت های کوچکتر واقعی نیست و تعداد برداشت ها از تعداد افراد تحت تأثیر قرار نمی گیرد. در این جلسه ، فیل توضیح می دهد که چگونه مارک های مدرن بیش از آگاهی از مشاغل تبلیغاتی ساخته می شوند ، و با ارائه روشی قابل تحویل از بازاریابی برند ، به شدت می تواند استراتژی محتوای شما را تکان دهد.

راب اووسبی

VP Product ، Moz
TBD

راب در مرحله MozCon غریبه نیست – او در گذشته به عنوان emcee آن را مورد توجه قرار داده است ، و در سال ۲۰۱۹ موضوع ترسناک اجرای تست های سئو خود را پوشش داد (و چگونه این کار را به درستی انجام دهید.) در حالی که ما هنوز جزئیات را میخکوب می کنیم. از صحبت های او در سال ۲۰۲۰ ، ما اطمینان داریم که موضوع امسال به همان اندازه چشمگیر ترسناک خواهد بود.

رابین لرد

مشاور ، مقطر
هر کاری انجام دهید ، بیلبوردهای تبلیغاتی را در سیاتل قرار دهید – دریافت اطلاعات آگاهی از نام تجاری از Google

چگونه می توانید از قدرت گسترده داده های Google برای به دست آوردن بینش ویژه در مورد سطح آگاهی از سطح شهر و محصول استفاده کنید؟ رابین با استفاده از روش جستجوی Google Trends ، ما را به سفری سوق خواهد داد تا از داده های حجم جستجوی Adwords برای هوش بهتر مارک استفاده کند.

راس سیمونز

مدیر عامل ، بنیاد
طراحی موتور محتوا: رفتن از ایده به خلقت به توزیع

چه چیزی لازم است تا موتور محتوا را تولید کند که نتایج را هدایت کند؟ در این ارائه ، راس داده هایی راجع به قدرت داشتن موتور محتوا ، ابزارها و استراتژی هایی برای ایده آل کردن محتوا ، ابزارها و تاکتیک های ایجاد محتوا و چارچوب هایی که مارک ها می توانند از آنها استفاده کنند برای اطمینان از توزیع مطلوب محتوای آنها پس از زدن انتشار به اشتراک می گذارد. این ارائه به شما کمک می کند تا نه تنها از تناسب بازار محتوا پرده بردارید بلکه از آن نیز سرمایه گذاری کنید.

راس جونز

دانشمند جستجوی اصلی ، موز
من می خواهم ثروتمند شوید: مشاوره خود را سودآور کنید

شرکت شما به روزرسانی بعدی را چگونه هوا خواهد کرد؟ چگونه از اخراج و کاهش حقوق جلوگیری می کنید؟ داشتن استاد سئو تضمین نمی کند که مشاوره شما موفق خواهد شد. پس از یک دهه و نیمی از تجربه ، راس جونز تکنیک هایی را بیان می کند که باعث می شود مشتری شما و سلامتی شما را حفظ کند.

سارا برد

مدیر عامل شرکت موز
به MozCon Virtual + State of Technology خوش آمدید

سارا سابقor تاریخی در لگد زدن MozCon با یک صدای انفجار روشن و درخشان دارد. رهبر بی باک موز با استقبال هر یک از ما در رویداد مجازی امسال ، همه جزئیات مربوط به این کنفرانس را بیان می کند و لحن را برای دو روز یادگیری مملو از مربا با نگاهی به وضعیت دولت تنظیم می کند. صنعت.

شانون مک گورک

رئیس روابط عمومی و محتوا ، آیرا
انتظارات بزرگ: حقیقت درباره کمپین های روابط عمومی دیجیتال

در صحبت هایش ، شانون وقتی صحبت از روابط عمومی دیجیتال و پیوندهای ایجاد ساختمان می شود ، ضمن بررسی تأثیرات صنعت ، روحیه تیمی و انتظارات مشتری ، میل به ویروس بیش از سازگاری را به چالش می کشد. با به اشتراک گذاشتن صادقانه کاستی های خود ، شما را به شما می آموزد تا با استفاده از چارچوب های امتحان شده و آزمایش شده ، از شکستهای کمپین خود بیاموزید ، این بدان معنی است که می توانید با هرگونه فعالیت خلاقانه یا مبارزات راهبردی روبرو شوید.

ویل رینولدز

بنیانگذار و معاون رئیس جمهور از نوآوری ، Seer Interactiveنقش CMO مختل شده است – آیا شما آماده رئیس جدید خود هستید؟

CMO ها کمترین تصدی در c-suite دارند و نقش CMO در برخی از بزرگترین مارک ها حذف شده است. اکنون مدیرعامل ها سؤالات سخت و سخت تری درباره ارزش بازاریابی می پرسند – و اغلب اوقات بازاریابان آماده نیستند.

اتصال داده ها و ساختن صفحه پرنده اطلاعاتی شما یکی از راه های پشتیبانی از پاسخ سریع است که مدیران عامل از CMO خود انتظار دارند. ما باید در تركیب كردن كار روزمره خود به ارزش و ارزش آن نیرومند شویم. و بیش از هر زمان دیگر ، “آسانسور مارک” برای برآورده کردن مدیر عاملان کافی نیست.

این ارائه در بالا شروع می شود. نحوه اداره مشاغل ، نحوه صحبت مدیر عاملان ، و چگونه ما به عنوان بازاریاب جستجو می توانیم از داده هایی که هر روز به آنها دسترسی داریم به روش های جدید برای پاسخ به سؤالات c-suite و افزایش دید و ارزش خود در سازمانها استفاده کنیم.


امیدواریم چهره های خندان شما را در ماه ژوئیه به صورت آنلاین ببینیم!

از صبر و شکیبایی هرکدام از شما به خاطر صبر و شکیبایی که جزئیات کنفرانس امسال را با هم هماهنگ کردیم ، برای سؤالاتی که پرسیدید و بازخورد صادقانه ای که به ما داده اید. ما بسیار هیجان زده هستیم که امسال چیز جدیدی را امتحان کنیم! در ماه ژوئیه برای اولین مجازی MozCon ما همراه ما باشید و بیایید آینده بازاریابی دیجیتال را با هم بررسی کنیم:

بله ، من می روم MozCon!



منبع

شاید دوست داشته باشید:

پشت صحنه در MozCon Virtual

پشت صحنه در MozCon Virtual

تصور مجدد MozCon آسان نبوده است. من دروغ نخواهم گفت – دلم برای دیدن بسیاری از شما به شخصه تنگ […]

نحوه انتخاب منبع داده با ارزش ترین لینک برای محتوای شما

نحوه انتخاب منبع داده با ارزش ترین لینک برای محتوای شما

شرکت Fractl هزاران کمپین بازاریابی محتوا را در هر مبحث ایجاد کرده است و ما برای هفت سال گذشته ، […]

برگه تقلب جستجوی محلی SEO را جستجو کنید!

برگه تقلب جستجوی محلی SEO را جستجو کنید!

چه آزار و اذیت آژانس جستجوگرها خود را هر روز از بین می برد! در بهترین روزهای خود ، نگه […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *