برگه تقلب جستجوی محلی SEO را جستجو کنید!

برگه تقلب جستجوی محلی SEO را جستجو کنید!

dmin آموزش سئو


چه آزار و اذیت آژانس جستجوگرها خود را هر روز از بین می برد! در بهترین روزهای خود ، نگه دارید:

  • اعضای تیم و مشتری
  • تمام قسمت های بازاریابی متحرک

… در حرکت ثابت و مفید در بدترین روزهای شما ، اشتباهات وقتی اتفاق می افتند:

  • ارتباطات خراب می شود
  • روشهای استاندارد در سطح شرکت درک نمی شوند
  • مردم احساس عجله می کنند

هیچ آژانس جستجوگرهای محلی محلی یا SEO داخلی نمی خواهد وقت و منابع خود را در سناریویی مانند ایجاد لیست GMB برای یک مدل تجاری غیرمجاز هدر دهد ، NAP نادرست را بیرون می کشد زیرا این امر توسط بخش صحیح مورد بررسی قرار نگرفته است ، یا مجبور به تماس با یک چندین بار مشتری زیرا فرآیند سوار شدن به اندازه کافی کامل نبود تا تمام اطلاعات مورد نیاز را در یک مرحله به دست آورد.

شاید بدتر از آن ، ارائه توصیه های اشتباه به مشتری شرم آور باشد و حفظ آن را تضعیف می کند. هیچ کس کامل نیست و بهترین سئوها چند توپ را در اینجا و آنجا رها می کنند ، اما به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که می دانید پاسخ های سوالات متداول بازاریابی را در نوک انگشتان دارید.

یک ورقه به اشتراک بگذارید – در وقت و دردسر صرفه جویی کنید!

avkanîavkanîعکس برگه تقلب جستجوی محلی SEO را جستجو کنید!

این که آیا شما اخیراً در آژانس خود استخدام جدید کرده اید ، یا تیم شما می خواهد با داشتن رایج ترین منابع محلی SEO ، سؤالات متداول و راه حل ها همه را در یک نقطه صرفه جویی کند ، فهرست جستجوی محلی جستجوگرها SEO به صورت رایگان بارگیری می شود و چاپ و اشتراک گذاری آسان شاید آژانس شما تازه وارد فضای بازاریابی جستجوی محلی شود و این منبع می تواند یک راهنمای حمایتی برای مسیر پیش رو باشد.

آن را در فضای کاری خود حل کنید ، آن را روی یخچال شرکت بگذارید ، یا آن را در روند آموزش خود برای کارمندان ورودی وارد کنید. شگفت آور است که چگونه یک یادآوری قابل مشاهده می تواند حافظه شما را خاموش کند و از اشتباهات قابل جلوگیری جلوگیری کند ، بعلاوه کار را سریعتر و آسان تر می کند.

برگه جستجوی محلی جستجوگرها SEO را بارگیری کنید

چگونه تیم شما از این برگه ارزش کسب می کند

من بیش از پانزده سال در فضای سئو محلی کار می کنم. سر من بعضی اوقات مانند یک کابینه پرشکوه پروتکل های بازاریابی احساس می کند. من به طور کامل همه چیز را به خاطر نمی آورم ، و میزان اطلاعاتی که باید برای پیگیری بازارهای مشتریان محلی خود داشته باشید بسیار مبهم است. از دستورالعمل های Google و انتشار مداوم آنها از ویژگی های جدید ، گرفته تا بهترین روش های عمومی برای لیست ها ، وب سایت ها و بررسی ها ، تا مدیریت سرویس دهندگان مشتری ، SEO ها باید در هر جلسه تیمی و هر مشاوره مشتری حضور چشمگیری داشته باشند.

کاری که من در این برگه تقلب انجام داده ام این است که یک کمک اصلی ایجاد کنید که رویه ها و سؤالاتی را که روی میز من قرار دارد با بیشترین فرکانس پوشش می دهد. این را روی میز خود به عنوان یک مرجع مفید در پوشش قرار دهید:

  • لیست چک لیست پردازنده مشتری
  • صلاحیت / عدم صلاحیت کسب و کار من در Google با یک نگاه
  • پیوندهای پشتیبانی و گزارش دهی برتر Google
  • لیست چک وب سایت
  • نکات مربوط به اعتبار و اعتبار
  • مرتب سازی مراحل عیب یابی خطا
  • مفاهیم کلیدی SEO محلی ، توضیح داد
  • و بیشتر!

امیدوارم با ادغام تمام این اطلاعات در یک منبع واحد ، بتوانید کارهای مهم را نادیده گرفته ، نادرست یا حتی صرفاً بیش از حد ممکن کاهش دهید. موز می داند که سازمان برای موفقیت هر آژانس مهم است ، و ما امیدواریم که این برگه تقلب را به طور گسترده توزیع کنید تا SEO محلی محلی ساده تر و بهتر برای همه افراد تیم شما باشد.

برگه جستجوی محلی جستجوگرها SEO را بارگیری کنید

ورق های تقلب را دوست دارم؟ برگه تقلب جستجوگرها به روز شده در توسعه دهنده وب ما را بررسی کنید!



منبع

شاید دوست داشته باشید:

پشت صحنه در MozCon Virtual

پشت صحنه در MozCon Virtual

تصور مجدد MozCon آسان نبوده است. من دروغ نخواهم گفت – دلم برای دیدن بسیاری از شما به شخصه تنگ […]

نحوه انتخاب منبع داده با ارزش ترین لینک برای محتوای شما

نحوه انتخاب منبع داده با ارزش ترین لینک برای محتوای شما

شرکت Fractl هزاران کمپین بازاریابی محتوا را در هر مبحث ایجاد کرده است و ما برای هفت سال گذشته ، […]

تهیه تجارت الکترونیکی برای گزاف گویی پس از COVID

تهیه تجارت الکترونیکی برای گزاف گویی پس از COVID

COVID-19 همانطور که می دانیم زندگی را تغییر داده است ، و بعید است که برای مدتی این کار را […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *