بسته نرم افزاری ویدیویی مجازی MozCon اینجا است (به علاوه ، فیلم های ما ۲۰۱۹ رایگان هستند!)

بسته نرم افزاری ویدیویی مجازی MozCon اینجا است (به علاوه ، فیلم های ما 2019 رایگان هستند!)

dmin آموزش سئو


MozCon امسال برخلاف سایر موارد بود. در بحبوحه همه گیر جهانی ، ما از برنامه ریزی سنتی ۱۶۰۰ به علاوه شخصی در یک کنفرانس آنلاین محور هستیم که بزرگتر و خوش بین تر از هر کاری بود که قبلاً انجام می دادیم. MozCon Virtual سفری لذت بخش به ناشناخته ها بود. فقط چند درس عملی که آموخته ایم:

و در حالی که ممکن است امسال کمی متفاوت احساس شود ، با ۲۱ متخصص صنعت ، موضوعاتی را از یادگیری ماشین آسان برای پیاده سازی گرفته تا تبلیغ موثر مطالب ، تهیه یک استراتژی کلیدی برای کلمات کلیدی که دنیای بحران را در بر می گیرد ، پوشش می دهد. همان کالیبر از محتوای با کیفیت بالا مانند هر رویداد حضوری که ما تا کنون انداخته ایم.

و ما خوشحال می شویم که اگر کنفرانس را به طور زنده از دست دادید ، بسته ویدیویی MozCon 2020 برای لذت تماشای شما در دسترس است!

اکنون شروع به تماشای کنید

با مبلغ ۱۲۹ دلار ، به هر عرشه نمایش و بلندگو دسترسی خواهید یافت تا هر بار که دوست دارید تماشا کنید. با تیم خود مهمانی تماشا کنید و همه افراد را با بهترین توصیه های بازاریابی دیجیتال ، داده ها ، ابزارها و منابع برای سال آینده سوار کنید.

اگر می خواهید طعم پخت و پز ویدئوی امسال را چشیده کنید ، صحبت های راب اوزبی را از رویداد امسال بررسی کنید:

یک رویکرد جدید به وب سایت های خراشیده شده

طی یک دهه مشاوره سئو ، به راب نیاز بود تا به مناسبت های مختلف داده ها را از وب سایت ها استخراج کند. غالباً این مسئله در سایتهایی انجام می شود که دارای API یا ویژگی صادراتی یا در سایت هایی که به نوعی تأیید اعتبار نیاز دارند ، انجام می شود. در حالی که این روش در ابتدا راهی برای جمع آوری و ترکیب داده ها از ابزارهای مختلف SEO بود ، موارد استفاده بی پایان بود.

او روشی را پیدا کرد که بی نهایت کمک کرد ، خصوصاً وقتی ابزارهای سنتی نتوانستند کار را انجام دهند – اما کسی را ندیده بود که از همین رویکرد استفاده کند. در این جلسه بسیار تاکتیکی ، رابر قدمهایی را که برای استخراج داده ها از انواع سایت ها ، از سرخ کردن کوچک تا غول ها استفاده می کند ، طی می کند و ابزار و دانش را به شما می دهد تا همین کار را انجام دهید.

به عنوان یک جایزه ، راب لیستی از منابع مفید را در وب سایت خود قرار داده است تا در هنگام رؤیاهای جمع آوری داده های خود از شما حمایت کند!


فیلم های MozCon 2019 را به طور رایگان در مرکز یادگیری SEO ما تماشا کنید!

اکنون که ویدیوهای مجازی MozCon ما در جهان خارج است ، ما تمام مطالب را از MozCon 2019 به طور رایگان در مرکز یادگیری SEO خود منتشر کرده ایم. بیست و شش جلسه پر از بینش های عملی و مشاوره دیجیتال مارکتینگ در انتظار شما هستند – ادامه مطلب را بخوانید تا ببینید چه موارد خوبی را در سال گذشته از دست داده اید!

جستجوی وب ۲۰۱۹: به بازاریابان داده های ضروری نیاز دارید

رند فیشکین

این چند سال است که در جست و جو هستیم. تسلط و نیاز به Google برای رشد بیشتر ، غول جستجو را برای بیشتر و بیشتر ناشران به یک رقیب تبدیل کرده و روند طولانی مدت ترافیک رو به رشد گوگل را به نمایش گذاشته است. اما در بحبوحه این آشفتگی ، فرصت ها نیز ظهور کرده اند. در این ارائه ، رند نه تنها به چگونگی استفاده از گوگل (و آمازون ، یوتیوب ، اینستاگرام و سایر موارد) از قدرت انحصاری خود در مورد روش ها ، بلکه همچنین برای یافتن فرصت هایی برای ترافیک ، مارک تجاری و موفقیت در بازاریابی ، نگاه خواهد کرد.

انسان> ماشین> انسان: درک سیگنال های با کیفیت قابل خواندن توسط انسان و معادلات قابل خواندن با ماشین آنها

روت بور ریدی

فشار و کشش در تصمیم گیری برای جستجوگرها در مقابل موتورهای جستجو یک معضل همیشه در حال جستجوگرها است. چگونه می توان صنعت را از طریق لنز تغییر داد که آیا چیزی برای انسان یا ماشین آلات خوب است؟ روت ما را از طریق سیگنال های با کیفیت قابل خواندن توسط انسان و معادل های قابل خواندن با دستگاه آنها و نحوه تصمیم گیری SEO براساس آن ، و همچنین نحوه ایجاد تغییر در ارتباط با مشتری و کارفرمایان به ما سوق می دهد.

گزارش و تجزیه و تحلیل پیشرفته در ابزارهای Google

دانا دی توماسو

پوشش تقاطع ها بین برخی از ابزارهای رایگان مورد علاقه ما – Google Data Studio ، Google Analytics و Google Tag Manager – دانا با نحوه بهبود گزارشگری و تجزیه و تحلیل شما عمیق تر می شوند ، حتی می توانید از این طریق قالب های داده قابل بارگیری را نیز تهیه کنید.

تجزیه و تحلیل محلی SERP: چالش ها و فرصت ها

راب بوچی

همه ما می دانیم که SERP ها به طور فزاینده ای محلی می شوند. Google بیشتر و بیشتر به دنبال برآورده کردن درخواستهای محلی برای جستجوگرها است. در SERP های محلی گنجینه ای از داده ها وجود دارد که SEO می تواند از آنها برای پیشی گرفتن از رقبای خود استفاده کند. در این جلسه ، راب در مورد چالش هایی که با تلاش برای انجام تجزیه و تحلیل های SERP در سطح محلی و فرصت هایی که در انتظار کسانی است که می توانند بر آن چالش ها بیابند ، صحبت خواهد کرد.

کلمات کلیدی کافی نیست: چگونه می توان ایده های محتوا را کشف کرد که ارزش تعقیب دارند

راس سیمونز

بسیاری از بازاریابان هنگام تهیه مطالب خود صرفاً روی تحقیق در مورد کلید واژه ها تمرکز می کنند ، اما اگر بخواهید به یک مزیت رقابتی دست پیدا کنید ، کافی نیست. راس چارچوبی را برای کشف ایده های محتوا که از انجمن ها ، انجمن ها ، سایت های طاقچه ، تجزیه و تحلیل قدیمی SERP قدیمی ، ابزارها و تکنیک ها برای کمک به این مسیر استفاده می شود ، و تحقیق منحصر به فرد پیرامون داده هایی که این پشتیبانی را انجام می دهند ، به اشتراک می گذارد.

چگونه ساختمان لینک را با یک اتاق خبر دیجیتال PR شارژ کنیم

شانون مک گورک

هر کس که سعی کرده است در ساختمان پیوند تلاش کند ، می داند چه تلاشی را می خواهد. اگر فقط راهی وجود داشت که بتواند یک جریان ثابت از پیوندهای با کیفیت را برای مشتری ببندد ، درست است؟ در این گفتگو ، شانون نحوه راه اندازی “اتاق خبر دیجیتال PR” را در خانه یا نمایندگی ارائه می دهد که تلاش های پیوند شما را پشتیبانی می کند و رشد می کند. دست یادداشت خود را آماده کنید ، زیرا او می خواهد روند خود را تشریح کند و یک آموزش قابل تکرار برای چگونگی وقوع آن ارائه دهد.

از صفر تا قهرمان رده بندی محلی

دارن شاو

از حضور صفر وب تا رتبه بندی بیش از حد محلی ، دارن ما را در سفر ۸ ماهه شغلی به دنبال رشد ردپای دیجیتالی خود می برد و آنچه را که کار می کرد (و نکرد) انجام داد. چقدر آنها می توانند به تنهایی از لیست GMB قرار بگیرند؟ چه درمورد اضافه شدن استنادها ، و بعداً فهرست بندی وجود دارد؟ آیا داشتن یک کلمه کلیدی به نام تجارت به شما آسیب رسانده یا آسیب دیده است ، و در هنگام کسب چند لینک خوب چه تغییراتی ایجاد می کند؟ برای این که سوار وحشی شوید ، دقیقاً بدانید که دقیقاً چه استراتژی های مختلفی را در رتبه بندی های محلی تأثیر می گذارد.

Esse Quam Videri: هنگام ساختن آن سخت تر از درست کردن آن است

راس جونز

با پوشش دادن وسعت موضوعات سئو ، Russ به ما نشان می دهد که چگونه استفاده صحیح از ابزارهای موجود باعث می شود که به جای تلاش برای برش گوشه ها و جعل آن ، واقعاً بهترین بازار خود باشید. اگر از طرفداران هک ها و کلید های میانبر هستید ، آماده شوید تا ذهن شما تغییر کند.

ساختن یک نیروگاه قابل کشف: درسهایی از ادغام یک روش ارگانیک ، پرداخت شده و محتوا

هدر فیزیوک

جستجو کانالی است که نمی تواند در سیلوی زندگی کند. برای اینکه کارآمدترین آن باشد ، تیم های جستجو باید با موفقیت در زمینه های پرداخت شده ، ارگانیک ، محتوا و موارد دیگر همکاری کنند. نکات مربوط به ادغام و همکاری را از سخت افزارها و یادگیری ادغام یک تیم محتوای ارگانیک ، پولی و عملکردی در یک گروه قابلیت کشف دریافت کنید. دریابید که چگونه ما از سه تیم از متخصصان جداگانه به یک مرکز قدرت یکپارچه اکتشافی رفتیم ، و هنگام اعمال اصول در شرکت خود ، از اشتباهات و بردهای خود بیاموزید.

برند آیا پادشاه است: چگونه می توان در عصر جدید جستجوی محلی حکمرانی کرد

مری بولینگ

با استفاده از این صحبت ، برای یک دوز سالم از همه موارد محلی آماده شوید! مری عمیقاً در مورد چگونگی رشد الگوریتم Google Local در سال ۲۰۱۹ و اینکه چگونه بازاریاب ها باید با آن بلوغ کنند ، عمیق خواهد بود. چگونه عناصر اصلی جلبک (ارتباط ، برجستگی و نزدیکی) بر رتبه بندی های محلی و چگونگی تأثیر آنها بر یکدیگر تأثیر می گذارند. چگونه نتایج محلی وابسته به پرس و جو هستند؛ نحوه تهیه اطلاعات کسب و کار در نمودار دانش؛ و چگونه برند در “جستجوی محلی” “پادشاه” است.

ایجاد حافظه: ایجاد محتوا توسط افراد به یاد می آورد

کیسی ژیلت

ما می دانیم که فقط ۲۰٪ مردم آنچه را می خوانند به خاطر می آورند ، اما ۸۰٪ آنچه را که می بینند به خاطر می آورند. چگونه چیزی را ایجاد می کنید که در واقع مردم به یاد دارند؟ شما باید فراتر از کلمات فکر کنید و عواملی مانند تصاویر ، رنگ ها ، حرکت ، مکان و … را در نظر بگیرید. در این صحبت ، کیسی آنچه را که مارک های تجاری در حال حاضر برای جلب توجه انجام می دهند را تفکیک می کند و چگونه همه ، صرف نظر از بودجه یا منابع ، می توانند نوع محتوایی را ایجاد کنند که مخاطبان آنها در واقع به یاد خواهند آورد.

۲۰ سال در جستجو و من به گوارش یا Google اعتماد ندارم

ویل رینولدز

اگر به شما گفته شود كه يكي از مشتريان ويل از اصطلاحات جستار با حجم صفر نسبت به اصطلاحات جستجو با ۱۰۰۰+ جستجو در ماه ، تعداد بيشتري از اصطلاحات جستار با حجم صفر داشته ، چه واكنشي خواهد داشت؟ درسته. ویل طی چند ثانیه این مسئله را فهمید و باعث شد وی واقعاً به کل استراتژی مشتری خود از طریق یک لنز جدید نگاه کند. این امر همچنین باعث شده است كه وی استراتژیهای مختلف شركت را زیر سؤال ببرد. این شیوع در همه مشتری ها چقدر شایع است؟ آیا همه آنها مستحق دریافت این بینشها نیستند؟ به او ملزم بود که در دم عمیق و عمیق حفر کند. استفاده از داده های بزرگ و دیدن داده های PPC به عنوان بینش ، و نه فقط بازاریابی.

واکنش شما چه خواهد بود اگر به شما گفته شود كه كسب و كار “بد كلیك” Google می تواند سالانه به اندازه Starbucks یا McDonalds تولید كند؟

ویل در حال ایجاد پرونده برای داده های بزرگ ، آژانس ها و این است که چرا سیستم های ساختمانی که هر اصطلاح جستجو را با شما جستجو می کنند آینده بازاریابی جستجو است.

نکات فوق العاده عملی برای بهبود E-A-T سایت شما

ماری هینز

گوگل اعتراف کرده است که آنها مفهوم “تخصص ، اقتدار و اعتماد به نفس” را در الگوریتم های خود می سنجند. اگر سایت شما تحت YMYL (پول شما یا زندگی شما) طبقه بندی می شود ، شما برای داشتن رتبه خوب کاملاً باید E-A-T داشته باشید. در این صحبت ، شما می دانید که چگونه Google E-A-T را انجام می دهد و چه تغییراتی را می تواند هم در سایت انجام دهد و هم به منظور خنثی کردن رقبای خود. با استفاده از مثالهای زندگی واقعی ، ماری پاسخ خواهد داد که E-A-T چیست و چگونه گوگل آن را اندازه گیری می کند ، چه تغییراتی می توانید در سایت خود ایجاد کنید تا نحوه نمایش E-A-T نمایش داده شود ، و چه کاری می توانید خارج از سایت انجام دهید تا E-A-T را بهبود ببخشید.

رفع چالش غیرقابل انکار پذیری: یک چارچوب مبتنی بر داده ها

آریج ابوعلی

چگونه می توانید یک وب سایت ناخواسته ۲٫۵ میلیون URL را به یک سایت قابل کنترل و فهرست بندی فقط ۲۰،۰۰۰ صفحه تبدیل کنید؟ Areej متدولوژی و روشهای آماده سازی مورد استفاده برای بازسازی یک سایت جمع آوری شغل را که مانند بسیاری از وب سایت های بزرگ با مشکلات قابل توجهی در نمایه سازی و قوانینی که برای هدایت خزیدن ربات ها به کار رفته است ، به اشتراک خواهد گذاشت. این گفتگو مسائل خزنده و نمایه سازی سخت را برطرف می کند ، و برای توضیح رویکرد کامل و چگونگی اجرای آن ، به مطالعه پرونده با نمودارهای جریان می پردازد.

آنچه صدا برای بازاریابان جستجو معنی دارد: یافته‌های برتر از گزارش ۲۰۱۹

کریستی اولسون

چگونه بازاریابان جستجو می توانند از نقاط قوت و ضعف دستیاران صوتی امروز استفاده کنند؟ با استفاده از سؤالهای اطلاعاتی ، ناوبری و معامله ای در سه سناریو ، کریستی نحوه استفاده از معانی زبان را برای ایجاد بهتر محتوا و هدفمندی پرداخت شده ، نحوه بهینه سازی محتوای موجود برای داشتن صدا پسند (از جمله نشانگر طرحواره جدید صدا) به اشتراک می گذارد. چه انتظاری از به روزرسانی های الگوریتم آینده داشته باشید زیرا آنها با دستیاران سازگار هستند که پاسخ ها را با صدای بلند می خوانند ، بدون صفحه نمایش لازم است. با برجسته کردن پیشگویی های مربوط به تجارت صوتی از این گزارش ، این گفتگو در نهایت تفکیک در مورد چگونگی بازاریاب های جستجو می تواند شروع به تطبیق تجربه خرید خود برای تجارت v.

باز تعریف SEO فنی

پل شاپیرو

وقت آن است که تعریف سنتی SEO فنی را از پنجره بیرون بیاوریم. چرا؟ از آنجا که SEO فنی بسیار بزرگتر از خزیدن ، نمایه سازی و ارائه است. سئو فنی برای کلیه زمینه های سئو از جمله توسعه محتوا و دیگر کارکردهای خلاقانه قابل استفاده است. در این جلسه ، یاد می گیرید که چگونه SEO فنی را در تمام جنبه های برنامه SEO خود ادغام کنید.

یک سوال چند کلمه ارزش دارد؟

دکتر پیتر جی مایرز

تحقیقات کلمات کلیدی سنتی به اندازه کافی در جستجوی پاسخ گوگل نیست. یک سؤال ممکن است هزاران نوع کلمه کلیدی را نشان دهد ، بنابراین چگونه می توانیم بهترین سؤالات را پیدا کنیم ، محتوای هنری پیرامون خود را پیدا کنیم و موفقیت را ارزیابی کنیم؟ دکتر پیت برای پاسخ به این سؤالات به سه مطالعه موردی شیرجه می زند.

Fraggles ، فهرست بندی اول موبایل و SERP of the Future

سیندی کروم

قبل از اینکه بپرسید: نه ، این نسخه Fraggle Rock نیست ، نسخه MozCon! Cindy روش های بی شماری را برای نمایه سازی تلفن همراه اول ، تغییر SERP ها ، از جمله برنامه های وب پیشرو ، نمایه سازی برای اولین بار از نهاد و چگونگی فهرست بندی این “نمودارها” در نمودار دانش و آنچه برای همه آینده SERP های تلفن همراه معنی دارد ، پوشش خواهد داد.

Killer CRO و UX با استفاده از یک خزنده سئو برنده شد

لوک کارتی

CRO ، UX و یک خزنده سئو؟ شما درست می خوانید! لوک نکات قابل قبولی در مورد چگونگی شناسایی بردهای درآمدی و میوه کم رنگ تأثیرگذار برای افزایش تبدیل و بهبود UX با کمک یک خزنده سایت که معمولاً برای SEO استفاده می شود ، و همچنین کمک سخاوتمندانه از نقاط داده از مطالعات موردی و واقعی به اشتراک خواهد گذاشت. نمونه های جهان

محتوا ، رتبه بندی و تولید سرب: تفکیک استراتژی محتوا ۱٪

اندی کرستودینا

چگونه می توانید از داده ها برای یافتن و به روزرسانی مطالب برای رتبه های بالاتر و ترافیک بیشتر استفاده کنید؟ اندی ما را از طریق ارائه چهار نقطه ای می برد که مؤثرترین تاکتیک های مربوط به محتوا را به یک استراتژی محتوا با قدرت بالا و حتی نتایج بهتر می رساند.

اجرای تست های SEO خود: چرا اهمیت دارد و چگونه می توان آن را درست انجام داد

راب اووسبی

الگوریتم های Google در سالهای اخیر دستخوش تغییرات اساسی شده اند. سیگنال های رتبه بندی سنتی همان اندازه سابق را حفظ نمی کنند ، و توسط عواملی مانند UX و مارک غصب می شوند که از گذشته اهمیت بیشتری پیدا می کنند. سئو چیست؟

جواب در آزمایش است.

با به اشتراک گذاشتن داده های اصلی و نتایج از مشتریان ، Rob ضرورت آزمایش ، یادگیری و تکرار کار شما را برجسته می کند ، از آزمایش های سنتی UX گرفته تا وزن تأثیر تغییرات فنی سئو ، ایجاد عناصر روی صفحه و تغییر در مطالب در صفحات کلیدی. فرآیندهای عملی و نتایج دنیای واقعی در این نمایش متفکر وجود دارد که نشان می دهد چرا باید تغییرات SEO را آزمایش کنید ، چگونه و کجا باید آنها را اجرا کنید ، و چه نوع آزمایش هایی را باید برای شرایط خود در نظر بگیرید.

راهنمای Dark Helmet برای تسلط محلی با Google Posts و Q&A

گرگ گیفورد

Google Posts و پرسش و پاسخها دو ویژگی فوق العاده قدرتمند Google Business من هستند ، اما بیشتر مردم حتی نمی دانند که وجود دارند. گرگ به طور مفصل در Google+ Posts قدم می زند ، نحوه کار ، نحوه استفاده از آنها و نکات مربوط به بهینه سازی را بر اساس آزمایش با صدها مشتری به اشتراک می گذارد. او همچنین بخش Q&A GMB را پوشش می دهد (ویژگی ای که به همه افراد جامعه می تواند برای تجارت شما صحبت کند) ، نتایج یک پروژه تحقیقاتی را که صدها مشتری را پوشش می دهد ، به اشتراک می گذارد ، نمونه های خنده دار Q&A را وحشی می کند و دقیقاً توضیح می دهد که چگونه استفاده از پرسش و پاسخ از راه درست برای به دست آوردن مشاغل محلی بیشتر.

نحوه حسابرسی برای محتوای فراگیر

امیلی تریپلت لنتز

بازاریاب های دیجیتال وظیفه دارند یاد بگیرند که تعصبی را که اغلب در کپی آنلاین پیدا می کند ، جایگزین کنند و گزینه های دیگری را برای پیام رسانی قوی تر ، واضح تر و جایگزین مخاطبان گسترده تر ، وفادارتر و مشتاق تر جایگزین کنند. سال گذشته ، Help Scout چندین سال محتوا را به زبان محروم ناخواسته که ناتوانی جسمی یا بیماری روانی را با اصطلاحات صدایی منفی همراه داشته است ، ممیزی کرده و منجر به بهبود وضوح نوشتاری و یک برند قوی تر شده است. شما می آموزید که محتوای فراگیر چیست ، چگونه به شما در جذب مخاطب بزرگتر و وفادارتر کمک می کند ، چگونگی انجام ممیزی از زبان بالقوه مشکل ساز در یک سایت و چگونگی بهینه سازی برای یک زبان فراگیر و استقبال کننده.

نگاهی بیاندازید: تجربه خریدار را با بهینه سازی تصویر و جستجوی تصویری بهبود بخشید

ژول ایروین

با توجه به نتایج صوتی ، محلی و ثروتمند که فقط از اهمیت بیشتری برخوردار می شوند ، چگونه تصویر و جستجوی بصری در اکوسیستم خرید آنلاین قرار می گیرند؟ با استفاده از مثالهای Google Images ، Google Lens و Pinterest Lens ، چگونگی بهینه سازی تصویر می تواند باعث بهبود تجربه کلی مشتری شود و نقش اساسی در کشف ، ارزیابی محصول و تصمیمات خرید برای خریداران آنلاین داشته باشد. در عین حال ، پذیرش این فناوری تشخیص تصویر هنوز کامل نیست ، او همچنین با بهره‌گیری از روشهای عملی برای بهینه‌سازی بهتر برای جستجوی بصری ، برای کمک به خریداران این سبک کاملی را که فقط قادر به گفتن نیستند ، پیدا خواهد کرد.

عواملی که بر الگوریتم محلی تأثیر نمی گذارند

جوی هاوکینز

الگوریتم محلی Google یک اسب با رنگ متفاوت است در حالی که با الگوریتم های ارگانیکی که بیشتر SEO ها با آنها آشنا هستند ، مقایسه می شود. شادی نتایج حاصل از یک مطالعه SterlingSky را در مورد چگونگی نزدیکی تا حد زیادی در مقایسه نتایج محلی و ارگانیک ، چگونگی بررسی رتبه بندی تأثیر (بررسی کامل با نقاط داده از آزمایش) ، چگونگی اجرای هرزنامه (و چگونه تأثیر آن بر مشاغل واقعی تأثیر می گذارد) به اشتراک می گذارد. .

قطعه های ویژه: موارد ضروری برای دانستن و چگونگی هدف گذاری

بریتنی مولر

در حال حاضر ، بیشتر SEO ها از ایده قطعه های برجسته راحت هستند ، اما در واقع درک و گرفتن آنها در چشم انداز جستجو در حال تغییر گنگ است. بریتنی در حالی که شما را با استفاده از کلاهبرداریهای جدید برای برنده شدن قطعات خاص در جعبه ابزار خود ، در اختیار شما قرار می دهد ، اطلاعاتی را در مورد SERP هایی که می شناسید و دوست دارید به اشتراک خواهد گذاشت.


برای اطلاعات بیشتر آماده هستید؟

در بسته ویدیویی MozCon 2020 از کیفیت SEO حتی بیشتری نیز پرده خواهید برد. با قیمت ویژه ویژه امسال ۱۲۹ دلار ، این محتوای ارزشمندی است که می توانید بارها و بارها در طول سال به آن الهام بگیرید و از استراتژی SEO خود الهام بگیرید:

  • ۲۱ فیلم تمام قد از برخی از درخشان ترین ذهن در بازاریابی دیجیتال
  • بارگیری و پخش سریع از طریق رایانه ، رایانه لوحی یا دستگاه تلفن همراه شما
  • عرشه های کشویی قابل بار برای ارائه

بسته ویدیویی MozCon 2020 را دریافت کنید



منبع

شاید دوست داشته باشید:

Intent and SEO جستجو: یک راهنمای سریع

Intent and SEO جستجو: یک راهنمای سریع

درک هدف جستجو می تواند ماده مخفی باشد که استراتژی محتوای شما را از عالی به برجسته می کند. ما […]

تغییر در تقاضای محصول برای سئو به چه معنی است

تغییر در تقاضای محصول برای سئو به چه معنی است

اگر از طریق بحران COVID-19 در تجارت الکترونیکی کار می کنید ، احتمالاً متوجه تغییراتی وحشی در نحوه مشاهده و […]

شناسایی الگوهای عملکرد جستجوی پیشرفته GSC (و آنچه در مورد آنها باید انجام دهید)

شناسایی الگوهای عملکرد جستجوی پیشرفته GSC (و آنچه در مورد آنها باید انجام دهید)

کنسول جستجوی Google تا حد زیادی پرکاربردترین دستگاه در جعبه ابزار SEO است. این نه تنها نزدیکترین درک ما را […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *