بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

dmin آموزش سئو


تبلیغات دیجیتال امروزه متفاوت است.

نحوه و زمان تعامل ما با تبلیغات آنلاین در ماه مارس که COVID-19 دوره جدیدی از ایجاد قفل جهانی را آغاز کرد ، به طرز چشمگیری تغییر کرد ، نیازی به ذکر نیست تغییراتی در سبک زندگی که هیچ یک از ما نمی توانستیم پیش بینی کنیم.

و به طور خاص برای تبلیغات بومی ، عملکرد تبلیغات همیشه به ماهیت رفتار مصرف کننده در سایت هایی که در آن ظاهر می شوند ، تکیه کرده است. از آنجا که آنها متناسب با فرم و عملکرد سایتهایشان هستند ، بهترین عملکردهای آنها مستقیماً به نحوه تعامل ما با محتوای ارگانیکی احاطه شده است.

در سایت های تحریریه (اخبار جدید ، وبلاگ های مجلل و مجلات آنلاین) ، رفتار مصرف کنندگان کمی تغییر کرده است.

افراد شروع به تعامل با محتوا از دستگاه های مختلف ، در زمان های مختلف می کنند و نسبت به انواع مختلف خلاقیت های تبلیغاتی واکنش نشان می دهند. همه اینها منجر به مجموعه جدیدی از بهترین شیوه ها برای بازاریابان می شود تا هنگام اجرای تبلیغات بومی موثر ، آنها را دنبال کنند.

ما شما را با بهترین روش های جدید آشنا خواهیم کرد و به موارد زیر پاسخ خواهیم داد:

  • تبلیغات بومی چگونه تحت تأثیر COVID-19 قرار گرفته اند؟
  • تعامل مشتری با تبلیغات بومی چگونه تغییر کرده است؟
  • چه پیام تبلیغاتی مبارزاتی موثرترین است؟
  • سایر KPI ها چه تبلیغاتی در هدف گذاری عمودی شما دارند؟
  • کدام استراتژی های خلاقانه بهترین عملکرد را دارند؟

تأثیر COVID-19 در سایت های خبری و تبلیغات بومی

در مارس گذشته کاملاً عدم اطمینان وجود داشت و در نتیجه ، بسیاری از شرکت ها وقفه های تبلیغاتی را ارائه دادند. علی رغم کاهش سرعت ، صنعت در سال ۲۰۲۰ بیش از هزینه های تبلیغات بومی در سال ۲۰۱۹ هزینه خواهد کرد ، اما با رشد بسیار کمتر.

طبق eMarketer ، ۴۷٫۳۳ میلیارد دلار برای تبلیغات بومی در سال ۲۰۲۰ هزینه خواهد شد – رشد ۴٫۸ درصدی. آنها انتظار دارند که با بهبود هزینه تبلیغات دیجیتالی در سال آینده ، هزینه تبلیغات بومی ۲۱ درصد رشد کند.

عکس بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

تبلیغاتی که اجرا شد ، بسیار مورد توجه قرار گرفت. چرخه اخبار ویروس کرونا از مارس تا آوریل باعث رونق علاقه به سایت های تحریریه در سراسر وب شده است.

آزمایشگاه نیمان گزارش داد که مقالات مربوط به بیماری همه گیر میزان بازدید کلی را در هفته به ۳۵۰٪ افزایش می دهد ، در مجموع ۹۸۰ میلیون بازدید.

عکس بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

وقتی گرد و غبار نشست ، مشخص شد که اولویت های مصرف کننده تغییر کرده است ، و کجا و چه زمانی آنها را در سایت های تحریریه می گذرانند.

در کجا و چه زمانی مصرف کنندگان با تبلیغات بومی ارتباط برقرار می کنند

سایت های تحریریه امکان ارائه تبلیغات بومی را در مکان های مختلف دارند. آنها می توانند به عنوان مقالات تبلیغ شده در صفحه اصلی یا صفحه دسته بندی ، به عنوان تبلیغات نمایش بومی در وسط مقاله و در پایین مقاله ، برای ذکر چند نمونه ظاهر شوند.

ما برای اندازه گیری واکنش مصرف کننده به تبلیغات در صفحه با استفاده از BrainVu ، یک فناوری شناخت عصبی مبتنی بر ابر ، با نیلزن همکاری کردیم ، به این معنی که هنگام تعامل با تبلیغات در سایت های تحریریه ، امواج مغزی افراد را به طور فیزیکی اندازه گیری می کنیم.

هوش مصنوعی غوطه وری و فناوری واقعیت مجازی (فکر کنید سربندی با یک سیم سیم متصل) چه زمانی و در کجا بیشترین توجه را داشتند و بیشترین واکنش احساسی را داشتند.

ما دریافتیم که مصرف کنندگان ۲۰٪ بیشتر به تبلیغات پایین مقاله توجه می کنند و ۱۷٪ پاسخ عاطفی بیشتری نسبت به هرجای دیگر صفحه دارند.

به علاوه ، شرکت کنندگان در تحقیق ۸٪ بار شناختی پایین تری در پایان مقاله نشان دادند. اساساً ، آنها “فضای مغزی” یا منابع حافظه بیشتری برای توجه به مطالب یا تبلیغات جدید داشتند.

یک مطالعه پیگیری از نیلزن نشان داد که این لحظات بیشتر زمانی اتفاق می افتد که ما در حال رفتن به رختخواب یا بیدار شدن از خواب ، استراحت در محل کار یا استفاده از سرویس بهداشتی بودیم. استراحت ناهار ، خطوط و رفت و آمد محروم شده بود.

عکس بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

وقتی در آن لحظات بعدی هستیم ، مقدماتی و آماده کشف محتوا یا تبلیغات از مارک ها هستیم ، بیشتر با چه موضوعاتی سر و کار داریم؟

ما شاهد سه تغییر عمده در علاقه مشتری بوده ایم که باید پیام های تبلیغاتی بومی بعدی شما را شکل دهد.

افراد پیام رسان کمپین بیشترین مشارکت را دارند

موضوعات خبری که در سایت های تحریریه بیشترین توجه را به خود جلب کرده اند تغییر کرده است ، که باید نیاز به تغییر در پیام رسانی تبلیغات بومی را به بازاریابان نشان دهد.

روند بلند مدت در اخبار بازتاب نگرانی های مهم و فوری مصرف کنندگان است. همسان سازی پیام های تبلیغاتی کمپین خود با این روندهای طولانی مدت باعث بهبود عملکرد تبلیغات بومی شما می شود.

بنابراین ، این روندهای بلند مدت چیست؟

اول از همه ، محتوای مربوط به ویروس کرونا و جو سیاسی ، توجه مصرف کننده در سایت های سرمقاله را به کلی کاهش داده است.

در زیر آن منافع اساسی سطح بالا ، ما چهار موضوع پرطرفدار را که از زمان انتشار ویروس کرونا به عنوان یک بیماری همه گیر پدید آمده است ، شناسایی کرده ایم و با آنها شاهد تعامل زیادی هستیم:

  • سرمایه گذاری: ترکیب ویروس کرونا و انتخابات ۲۰۲۰ منجر به برخی فراز و نشیب ها در بازار سهام شده است و همه می خواهند از روی باند پرش کنند. (Nerdwallet همکاری با Fundrise را به موقع برای روند پیش برد).
  • غذا: پخت قرنطینه باعث توجه شدید به دسته مواد غذایی ، به ویژه برای موضوعات مربوط به دسرها و پخت شده است. (Just Egg هنگامی که پخت قرنطینه شروع به کار کرد به عنوان یک گزینه تخم مصنوعی به بازار متمایل شد.)
  • نژادپرستی: قتل جورج فلوید و جنبش Black Lets Matter باعث افزایش اخیر درگیری با موضوعات مربوط به نژادپرستی و برابری شده است. (مینت یک وبینار و یک سری ویدیو را در مورد چگونگی کاهش فاصله دستمزد نژادی تبلیغ کرد.)
  • کار: نحوه و زمان بازگشت به کار ذهن ما را درگیر خود کرده است. (نستله مجموعه ای از مطالب ، از جمله این مقاله ، درباره نحوه کار والدین در کار در خانه را منتشر کرد.)

در اینجا نحوه شکسته شدن علاقه به این موضوعات محتوا در شش ماه گذشته ، اندازه گیری شده در بازدید از صفحه آورده شده است:

عکس بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

در حالی که خبرهای خاص باعث افزایش تعداد بازدید از صفحه برای محتوای مربوط به این عناوین شده است ، از ماه آوریل تاکنون علاقه برای هر چهار نفر ثابت مانده است.

ویروس کرونا چگونه بر KPI تبلیغات بومی تأثیر می گذارد

KPI تبلیغات بومی پس از اعلام بیماری همه گیر جهانی COVID-19 تغییر مکان داد.

برای نشان دادن این تغییر ، ما کل هزینه تبلیغات در شبکه خود را در هر عمودی بررسی کردیم و آن را به سه KPI سطح بالا تقسیم کردیم: آگاهی از برند ، تولید سرب و خریدها.

اگر بعد از مارس یا آوریل درصد هزینه اختصاص داده شده به یکی از آن KPI ها بیش از ۵ درصد تغییر کند ، ما آن را در اینجا گنجانده ایم.

آگاهی از برند

آگاهی از برند شامل کمپین های بهینه شده برای KPI مانند نمایش ، کلیک و بازدید از صفحه است.

برای عمودی مد و فناوری ، آگاهی از برند پس از ۸ مارس به یک اولویت بسیار بالاتر تبدیل شد.

عکس بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه
عکس بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

نسل سرب

تولید سرب شامل KPI مانند پر کردن فرم ، تعامل در صفحه یا اشتراک خبرنامه است.

صنایع سرگرمی و اتومبیل سازی دقیقاً پس از اعلام همه گیری ، تولید سرب را در اولویت قرار دادند.

عکس بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه
عکس بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

آنها سرانجام بیشتر در آگاهی از برند تا آوریل تمرکز کردند ، زمانی که نیاز به محصولات آموزشی و مالی جای آنها را گرفت.

از آنجا که مصرف کنندگان به دنبال حمایت از تحصیل در خانه و اطمینان از سر و سامان دادن به امور مالی خود بودند ، مارک های آموزشی و مالی شروع به اولویت تولید سرب نسبت به سایر KPI ها کردند.

عکس بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه
عکس بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

خرید

KPI های خرید شامل صندوق های خرید سبد خرید ، تماس با نماینده فروش یا هر مرحله دیجیتالی در قیف است که منجر به فروش می شود.

بلافاصله پس از بروز همه گیری ، بهداشت و سلامت و مارک های خوب خانگی KPI را در اولویت قرار دادند زیرا مصرف کنندگان به دنبال سالم ماندن و بهبود فضای داخلی خود بودند. از زمان اعلام همه گیر شدن ، بهداشت و درمان همچنان اولویت خرید KPI ها را ادامه داده است.

عکس بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه
عکس بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

با ورود به ماه آوریل ، بیشتر و بیشتر بازاریابان آموزش و پرورش همچنین خرید KPI را برای پشتیبانی از آموزش در منزل و نیازهای توسعه حرفه ای در اولویت قرار می دهند. تبلیغ کنندگان زیبایی همچنین با بستن سالن های فروش در سراسر دنیا ، نیاز شما را برطرف کردند.

عکس بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه
عکس بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

بازاریابان مد اولویت بندی خرید KPI ها را از ماه آوریل آغاز کردند زیرا مشخص شد که اولویت های مصرف کننده چگونه تغییر کرده است.

عکس بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

بهترین روشهای خلاقانه از زمان ویروس کرونا

وقتی قلم با کاغذ روبرو می شود (به صورت مجازی) و وقت آن است که خلاقیت های تبلیغاتی خود را بسازید ، حتماً می خواهید عناصر خلاقانه ای را که مصرف کنندگان جذاب می دانند ، در آن بگنجانید.

در زیر اطلاعات آماری برای تبلیغات بومی را پیدا می کنید که ناشی از محتوای حمایت شده (مقالات تفکر ، کتابهای الکترونیکی ، گالری عکس و فیلم در صفحه فرود) و ویدیو باشد (به خلاقیت های ویدیویی فکر کنید که لزوماً یک کلیک هدف نیست) .

مطالب حمایت شده

این تبلیغات از یک عنوان و عکس تشکیل شده است تا مصرف کنندگان را ترغیب کند کلیک کنند و درباره آنچه شما ارائه می دهید بیشتر بدانند. برای اینکه عملکرد تبلیغات شما به بهترین شکل ممکن انجام شود ، هر دو به کمی توجه نیاز دارند.

ما شاهد افزایش نرخ کلیک (CTR) برای عناصر عکس زیر هستیم:

عکس های بدون متن

عکس بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

عکاسی از تصاویر

عکس بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

مردم بیش از مناظر

عکس بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

رنگها روی سیاه و سفید

عکس بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

نمای نزدیک از عکسها در فاصله دور

عکس بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

ما توصیه می کنیم عکس های تست A / B را با یک یا دو مورد از این عناصر بررسی کنید تا ببینید چه چیزی برای کمپین شما بهتر است.

کلید واژه ها

بعد از اینکه عکس شما مورد توجه قرار گرفت ، عنوان شما باید مردم را متقاعد به کلیک و ادامه خواندن کند. ما مشاهده کرده ایم که کلمات کلیدی خاصی به تبلیغ دهندگان فرصت بیشتری می دهد تا کاربر با کلیک بر روی صفحه مقصد خود.

طی ماه گذشته ، کلمات کلیدی زیر تأثیر مثبتی بر CTR ها داشته اند:

عکس بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

این کلمات کلیدی قبلاً تأثیر مثبتی بر CTR داشتند ، اما اکنون در بسیاری از کمپین های تبلیغاتی مختلف مورد استفاده قرار می گیرند ، به این معنی که احتمالاً برای جلب نظر مشتریان باید مجبور شوید قیمت بالاتری ارائه دهید.

عکس بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

سرانجام ، این کلمات کلیدی کاملاً به سطل “تعامل قوی” تبدیل نشده اند ، اما تأثیر CTR مثبتی در انتخاب کمتری از تبلیغات تبلیغاتی داشته اند و اگر به برند شما مربوط باشد ، ارزش آزمایش را دارد.

عکس بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

مبارزات ویدیویی

هنگام تولید دارایی های ویدئویی ، انواع اقدام و ویژگی های مشخصی وجود دارد که باید برای تأثیر بر میزان تکمیل و قابلیت مشاهده وجود داشته باشد.

نرخ تکمیل بالا

برای ترغیب مردم به تماشای تبلیغات ویدیویی خود تا پایان ، صحنه هایی با شنا ، سفر هوایی ، حرکات کششی و سایر اقدامات مربوط به حرکت بالا را در نظر بگیرید.

عکس بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

علاوه بر این ، ویژگی های ویدئویی مانند صحنه های زمستانی ، مردان ، فیلم های بدون افراد و غذا نیز تأثیر مثبتی بر میزان تکمیل دارند.

عکس بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

قابلیت مشاهده بالا

وقتی نوبت به جلب توجه کسی می رسد ، به نظر می رسد اعمالی مانند غذا خوردن ، کوهنوردی و کشش م mostثرترین باشد.

عکس بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

بازیگران مرد ، ویدئوهایی که به تصویر کشیده نشده اند ، رنگ ها و غذا نیز از ویژگی های بسیار خوبی برای اطمینان از عدم از دست رفتن ویدیوی شما هستند.

عکس بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

غذاهای اصلی

فضای تبلیغات بومی از ماه مارس و اعلام همه گیر جهانی تغییر کرده است. هزینه تبلیغات در پاسخ به رفتار مصرف کننده تغییر کرد و ما با مجموعه ای از بهترین روش ها کنار رفتیم تا به عنوان پایه ای برای تبلیغات محلی خود استفاده کنیم.

وقتی در حال ساخت کمپین تبلیغاتی بومی بعدی خود هستید ، از خود بپرسید:

  • آیا می توانم زاویه پیام رسانی مربوط به سرمایه گذاری ، غذا ، عدالت نژادی یا کار را در نظر بگیرم؟
  • آیا سایر تبلیغ کنندگان در KPI مورد نظر من در عمودی من موفقیت می بینند؟
  • آیا من در نظر گرفته ام که مکان های تبلیغات بومی را در پایین صفحه که افراد به احتمال زیاد در آن مشغول هستند ، آزمایش کنم؟
  • آیا من بهترین شیوه های خلاقانه مانند تصاویر رنگارنگ و نمای نزدیک از افراد را دنبال می کنم؟

شما همیشه باید تست A / B داشته باشید – بهترین روش ها را باید همیشه با یک دانه نمک انجام دهید. استفاده از این بهترین روش ها به عنوان مبنایی برای آزمایش کمپین های تبلیغاتی بومی شما به جلو ، روند بهینه سازی شما را کمی آسان می کند و در نهایت منجر به بازاریابی با عملکرد بهتر می شود.

می توانید در مورد آخرین موضوعات محتوا و روندهای خلاقانه در Taboola Trends به روز باشید.



منبع

شاید دوست داشته باشید:

بررسی نقاط دسترسی ترافیک - Moz

بررسی نقاط دسترسی ترافیک – Moz

در قسمت این هفته از Whiteboard Friday ، جو کامرون – مدیر تیم آموزش Moz’s – به روند آدرس دهی […]

2021 موفقیت محلی در سئو سایت: نکات و پیش بینی های خبره

۲۰۲۱ موفقیت محلی در سئو سایت: نکات و پیش بینی های خبره

“ما اینجا هستیم تا از توهم جدا بودن بیدار شویم.” – Thích Nhất Hạnh ، معلم بودایی اعتبار تصویر: مولوی […]

گوگل بروزرسانی هسته ای دسامبر 2020: توسط شماره ها

گوگل بروزرسانی هسته ای دسامبر ۲۰۲۰: توسط شماره ها

در تاریخ ۳ دسامبر ، Google اعلام کرد که آنها آخرین نسخه Core Update را ارائه می دهند. در ابتدا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *