بهترین طرح های ارائه شده: آیا می توان چیزی در مورد سال ۲۰۲۱ پیش بینی کرد؟

بهترین طرح های ارائه شده: آیا می توان چیزی در مورد سال 2021 پیش بینی کرد؟

dmin آموزش سئو


من این مقدمه را دو بار حذف کردم. گفتن اینکه هیچ کس نمی توانست پیش بینی کند که چگونه سال ۲۰۲۰ اتفاق بیفتد ، از آنجایی که ما هنوز یک ماه به ۲۰۲۱ نمانده ایم و این سال جدید هم اکنون گشوده شده است. چالش های ما در سال گذشته ، در سرتاسر جهان ، فراتر از بازاریابی بوده است و شک دارم هرکدام از ما سال را همانطور که انتظار داشتیم به پایان برسانیم. این نمودار از Google Trends بهتر از آنچه بتوانم داستان را بیان می کند:

عکس بهترین طرح های ارائه شده: آیا می توان چیزی در مورد سال 2021 پیش بینی کرد؟

همه گیری به طور اساسی اقتصاد جهانی را به گونه ای بازنویسی کرد که هیچ کس از ما تجربه نکرده است و با این وجود باید راهی به جلو پیدا کنیم. چگونه حتی می توانیم در سال ۲۰۲۱ ترسیم دوره کنیم؟

ما چه می دانیم؟

بیایید از کوچک شروع کنیم. در حوزه بازاریابی جستجوگر ما ، آیا چیزی وجود دارد که با اطمینان نسبی در سال ۲۰۲۱ پیش بینی کنیم؟ در زیر برخی از مهمترین اعلانهای ارائه شده توسط Google و روندهایی که احتمالاً ادامه خواهد یافت ، آورده شده است. در حالی که جدول زمانی برخی از این موارد مشخص نیست (و همه در معرض تغییر هستند) ، این تغییرات در دنیای کوچک ما بسیار محتمل است.

نمایه سازی فقط برای موبایل (مارس)

مدتی فهرست سازی همراه اول در حال انجام است و اکثر سایت ها در سال ۲۰۲۰ یا قبل از آن فعالیت خود را آغاز کردند. گوگل در ابتدا اعلام کرده بود که این شاخص تا سپتامبر سال ۲۰۲۰ به طور کامل برای موبایل پیش فرض خواهد بود ، اما این جدول زمانی را در ماه جولای (ظاهراً به دلیل شیوع همه گیر) به مارس ۲۰۲۱ برگرداند.

اگر در این مرحله سوییچ خود را به یک سایت مناسب برای موبایل تغییر ندهید ، زمان زیادی برای اتلاف وقت باقی نمی ماند. بخاطر داشته باشید که “همراه اول” فقط سرعت و تجربه کاربری نیست ، بلکه اطمینان حاصل کنید که سایت موبایل شما به اندازه دسک تاپ شما قابل خزش است. اگر Google نتواند از طریق طراحی تلفن همراه و پیوندهای داخلی شما به صفحات مهم دسترسی پیدا کند ، احتمالاً این صفحات از فهرست خارج می شوند. صفحه ای که ایندکس نشده است صفحه ای است که رتبه بندی نمی کند.

Core Web Vital (مه)

گرچه ممکن است این تاریخ تغییر کند ، گوگل اعلام کرده است که Core Web Vital در سال ۲۰۲۱ به یک عامل رتبه بندی تبدیل خواهد شد. در اینجا جزئیات بیشتری از اعلامیه رسمی آورده شده است …

سیگنال های تجربه صفحه در رتبه بندی در ماه مه ۲۰۲۱ منتشر می شوند. سیگنال های جدید صفحه تجربه ، Core Web Vital ها را با سیگنال های جستجوی موجود ما از جمله سازگاری با موبایل ، مرور ایمن ، امنیت HTTPS و دستورالعمل های میانجی مزاحم ترکیب می کنند.

به گفته گوگل ، بسیاری از این سیگنال های تجربه صفحه تا حدی بر رتبه بندی تأثیر می گذارند ، بنابراین قسمت مهم تا Core Web Vital خلاصه می شود. می توانید جزئیات بیشتری را در این Whiteboard Friday از Cyrus دریافت کنید ، اما نسخه کوتاه این است که این در حال حاضر مجموعه ای از سه معیار است (با نام های متأسفانه فنی):

(۱) بزرگترین رنگ محتوا (LCP)

LCP اندازه گیری می کند که بزرگترین بلوک قابل مشاهده صفحه شما به چه سرعتی بارگیری می شود. این یک بار مشاهده در زمان بار درک شده است و سعی در فیلتر کردن کتابخانه های پس زمینه و سایر اشیا off خارج از صفحه دارد.

(۲) تأخیر ورودی اول (FID)
FID میزان ارتباطی کاربر با صفحه شما را اندازه گیری می کند. منظور از “تعامل” در اینجا اساسی ترین جنبه های تعامل است ، مانند کلیک کردن روی پیوند روی صفحه.

(۳) تغییر چیدمان تجمعی (CLS)
CLS تغییرات در صفحه آرایی شما را اندازه گیری می کند ، مانند تبلیغاتی که پس از بارگذاری اولیه صفحه نمایش داده می شوند یا جابجا می شوند. من گمان می کنم که به روزرسانی بیشتر در شیفت های توهین آمیز یا برهم زننده طرح انجام شود.

در حالی که این سنجه ها تجربه کمی از کاربر است ، اما خبر خوب این است که Google همه آنها را با جزئیات جزئی تعریف کرده است و به شما امکان می دهد این داده ها را با ابزارهایی مانند Google Lighthouse ردیابی کنید. بنابراین ، ما در موقعیت منحصر به فردی هستیم که می توانیم برای به روزرسانی الگوریتم مه آماده شویم.

گفته شد ، من فکر می کنم شما باید سرعت سایت و تجربه کاربری را بهبود ببخشید زیرا به طور کلی خالص مثبت است ، نه به دلیل بروزرسانی در انتظار ۲۰۲۱٫ اگر سابقه گذشته – از جمله به روزرسانی HTTPS و به روزرسانی سازگار با موبایل – شاخصی باشد ، امید Google این است که با استفاده از پیش اعلامیه افراد را وادار به ایجاد تغییراتی کند. من شدیداً مشکوک هستم که Core Web Vital یک فاکتور رتبه بندی بسیار جزئی در به روزرسانی اولیه باشد و در طی چند ماه افزایش یابد.

نمایه سازی / رتبه بندی گذرگاه (TBD)

در اکتبر سال ۲۰۲۰ ، گوگل اعلام کرد که آنها “… اکنون قادر به نه تنها صفحات وب ، بلکه عبور از صفحات جداگانه هستند.” آنها بعداً توضیح دادند که این به اندازه رتبه بندی گذرگاه ، نمایه سازی گذرگاه نبوده و در ابتدا جدول زمانی مشخص نبود. دنی سولیوان بعداً توضیح داد که این تغییر در سال ۲۰۲۰ رواج نیافته است ، اما زبان گوگل نشان می دهد که به زودی به محض آزمایش و آماده شدن ، رتبه بندی گذرگاه گسترده می شود.

به گفته گوگل ، در حالی که برای استفاده از رتبه بندی عبور نمی توان کاری خاص انجام داد ، من فکر می کنم این تغییر نه تنها شاخص پیشرفت ML / AI است بلکه تشخیص این است که شما می توانید محتوای ارزشمند و طولانی مدت داشته باشید که به چندین موضوع بپردازد. افزایش پاسخ ها در SERP ها (به ویژه کادرهای ویژه و جعبه های افراد همچنین از آنها می پرسند) یک عارضه جانبی داشت که باعث می شد مردم در مورد محتوای سبک متمرکزتر ، به سبک پرسش و پاسخ فکر کنند. گرچه این کاملاً بد نیست ، اما من گمان می کنم این امر عموماً مردم را از محتوای گسترده تر به سمت مطالب کوتاه و باریک سوق می دهد.

حتی در سال ۲۰۲۰ ، مثالهای زیادی از محتوای غنی و طولانی مدت وجود دارد که دارای چندین برجسته / قطعه است ، اما من انتظار دارم که رتبه بندی عبور این تعادل را بیش از پیش متعادل کند و آزادی بیشتری در ایجاد محتوا در بهترین قالب برای ما ایجاد کند. موضوع در دسترس ، بدون نگرانی بیش از حد در مورد هدف قرار دادن لیزر در یک موضوع واحد.

به روز رسانی الگوریتم هسته (TBD)

به راحتی می توان گفت که می توان انتظار بروزرسانی بیشتر الگوریتم های هسته ای بیشتری را در سال ۲۰۲۱ داشت. سه مورد به روز شده “Core” در سال ۲۰۲۰ وجود دارد (ژانویه ، مه و دسامبر) ، اما فرکانس و زمان آن متناسب نیست. گرچه الگوهایی در به روزرسانی ها وجود دارد ، اما از نظر موضوعی ، به نظر می رسد هر به روزرسانی شامل عناصر جدید و برخی از تنظیمات عناصر قدیمی است و تجزیه و تحلیل خودم نشان می دهد که الگوها (به عنوان مثال همان سایت های برنده و باخت) به اندازه برجسته نیستند ما تصور می کنیم ما می توانیم فرض کنیم که به روزرسانی های اصلی گوگل فلسفه دستورالعمل های کیفی آنها را با گذشت زمان منعکس می کند ، اما من فکر نمی کنم بتوانیم زمان یا محتوای بروزرسانی هسته اصلی خاص را پیش بینی کنیم.

Googlebot خزنده HTTP / 2 (2022+)

پاییز گذشته ، گوگل فاش کرد که Googlebot از نوامبر سال ۲۰۲۰ شروع به خزیدن سایتهای HTTP / 2 می کند. مشخص نیست که در حال حاضر میزان خزیدن HTTP / 2 چقدر اتفاق می افتد و گوگل گفت آنها سایت هایی را که از HTTP / 2 پشتیبانی نمی کنند مجازات نمی کنند و حتی اجازه انصراف (در حال حاضر) را بدهید. برخلاف ایمن سازی سایت (HTTPS) یا تلفن همراه ، HTTP / 2 به طور گسترده در دسترس همه نیست و ممکن است به زیرساخت یا ارائه دهنده میزبانی شما بستگی داشته باشد.

در حالی که فکر می کنم باید به این پیشرفت توجه کنیم ، فقط به خاطر گوگل در سال ۲۰۲۱ به HTTP / 2 نروید. اگر منطقی باشد که سرعت و عملکرد سایت شما بسیار خوب است ، اما من گمان می کنم Google در طی چند ماه آینده HTTP / 2 را آزمایش کرده و میزان آن را به آرامی افزایش می دهد. در برهه ای از زمان ، ممکن است شاهد اعلامیه ای به سبک HTTPS درباره تأثیر رتبه بندی آینده باشیم ، اما اگر چنین اتفاقی بیفتد ، انتظار ندارم که تا سال ۲۰۲۲ یا بعد از آن باشد.

این کی پایان می یابد؟

اگرچه ممکن است COVID-19 به عنوان یک موضوع بازاریابی به نظر نرسد ، اما در این مرحله تأثیر اقتصادی جهانی به طرز دردناکی روشن است. چه زمانی می توان انتظار داشت که همه گیری پایان یابد و تجارت در مقیاس ملی و جهانی بازگشایی شود؟

بگذارید شروع کنم و بگویم که من یک پزشک پزشکی نیستم – من با آموزش یک روانشناس تحقیقاتی هستم. من توپ کریستالی ندارم ، اما می دانم چگونه منابع اولیه را بخوانم و آنها را با هم ترکیب کنم. آنچه در زیر می خوانید بهترین خواندن من از حقایق فعلی و جدول زمانی ۲۰۲۱ است. من سعی خواهم کرد از سوگیری شخصی خودم جلوگیری کنم ، اما توجه داشته باشم که مطالب من در مورد اوضاع به شدت مغرضانه آمریکا است. من به طور کلی از حالات بدتر ، مانند جهش عمده ویروس ، اجتناب خواهم کرد و به یک سناریوی متوسط ​​پایبند خواهم بود.

الان کجا هستیم؟

در حال نوشتن این جمله ، بیش از ۴۰۰۰ نفر دیروز به دلیل COVID-19 در ایالات متحده و بیش از ۱۴۰۰۰ نفر در سراسر جهان جان خود را از دست دادند. به عنوان یک دانشمند داده ، می توانم به شما بگویم که هر نقطه داده نیاز به زمینه دارد ، اما وقتی زمینه را انتخاب کنیم ، خودمان را فریب می دهیم. آنچه علم داده به ما نمی گوید این است كه همه یكی از این نقاط داده زندگی انسانی است و این مهم است.

در انتهای تونل چراغی وجود دارد ، به صورت واکسن های زنده ، از جمله (در اینجا در ایالات متحده و انگلستان) واکسن های Pfizer-BioNTech ، Moderna و Oxford-AstraZeneca. این واکسن ها در برخی کشورها تأیید شده اند ، نتایج امیدوار کننده ای را نشان داده و در حال تولید هستند. در اینجا در ایالات متحده ، ما در حال حاضر از جدول زمانی توزیع عقب هستیم ، CDC گزارش می دهد که از اواسط ژانویه حدود ۱۰ میلیون نفر واکسینه شده اند (هدف اولیه ۲۰ میلیون واکسن تا پایان سال ۲۰۲۰ بود). از نظر جدول زمانی ، توجه به این نکته ضروری است که ، برای حداکثر اثربخشی ، واکسن های اصلی به دو دوز نیاز دارند که در حدود ۴-۳ هفته از هم جدا شوند (این ممکن است با ادامه واکسن متفاوت باشد و تغییر کند).

آیا بهتر می شود یا بدتر؟

من نمی خواهم درگیر اطلاعات شوم ، اما تعطیلات زمستانی و مسافرت ها در حال حاضر تأثیر منفی در ایالات متحده نشان می دهد و ممکن است شب سال نو مشکلات را پیچیده کند. در حالی که میزان مرگ و میر کلی به دلیل گزینه های درمانی بهتر و آگاهی از بیماری بهبود یافته است ، بسیاری از ایالت ها و کشورها در اوج موارد یا در اوج مرگ و میر روزانه هستند. این وضعیت به احتمال زیاد قبل از بهتر شدن بدتر می شود.

چه زمانی ممکن است دوباره باز کنیم؟

من فرض می کنم ، خوب یا بد ، بازگشایی به معنای “مصونیت گله” کامل یا میزان مورد صفر نیست. ما در مورد یک توده مهم واکسیناسیون و یکنواخت شدن قابل توجه منحنی صحبت می کنیم. یافتن منبع خارج از بحث های سیاسی در ایالات متحده دشوار است ، اما یک سمپوزیوم اخیر با حمایت مالی هاروارد و مجله پزشکی نیوانگلند نشان می دهد – اگر بتوانیم توزیع واکسن را در سه ماهه دوم ۲۰۲۱ به میزان کافی افزایش دهیم – می توانیم ببینیم تأثیر مثبت قابل اندازه گیری تا پایان تابستان (یا اوایل تا اواسط سه ماهه سوم) در ایالات متحده.

هر پیش بینی در حال حاضر به پیش فرض های زیادی احتیاج دارد و ممکن است در این جدول زمانی اختلافات گسترده ای منطقه ای وجود داشته باشد ، اما نکته اصلی این است که در دسترس بودن واکسن ، گرچه مطمئناً باعث خوش بینی است ، یک عصای جادویی نیست. تولید ، توزیع و نیاز به دوز دوم به این معنی است که ما واقعاً هنوز در حال بررسی چند ماه پیشرفت پزشکی هستیم تا تأثیر گسترده ای داشته باشد.

حالا چه کار می توانیم بکنیم؟

اول ، بگذارید بگویم که هیچ پاسخی کاملاً یکپارچه برای این س isال وجود ندارد. بسیاری از مشاغل محلی نابود شدند ، در حالی که تجارت الکترونیکی در سال ۲۰۲۰ ۳۲٪ رشد داشته است. اگر شما یک رستوران محلی هستید که موفق به ادامه کار خود می شوید ، ممکن است در تابستان یا پاییز شاهد بازگشت سریع مشتریان باشید. اگر شما یک خرده فروش عمده آنلاین هستید ، به دلیل اینکه فروشگاه های آجر و ملات دوباره قابل دوام می شوند ، در واقع می توانید کاهش فروش داشته باشید (البته احتمالاً تا سطح ۲۰۱۹ نیست).

اگر تجارت تجارت الکترونیکی شما آنقدر خوش شانس بود که در سال ۲۰۲۰ دستاوردهایی کسب کرد ، Miracle Inameti-Archibong توصیه های خوبی برای شما دارد. به طور نامناسب خلاصه کنیم – هیچ یک از اینها را مسلم نگیرید. این زمان یادگیری از مشتریان جدیدتان ، سرمایه گذاری مجدد در بازاریابی و نشان دادن حسن نیت نسبت به افرادی است که به دلیل دشواری هایی که با آنها روبرو هستند بیشتر در اینترنت خرید می کنند.

اگر منتظر بازگشایی هستید ، در نظر بگیرید که تبلیغات تبلیغاتی زمان تأثیرگذاری را دارند. در جمعه اخیر تخته سفید ، این موضوع را مطرح کردم که SEO یک کلید خاموش و روشن نیست. نمودار ساده شده زیر را در نظر بگیرید. جستجوی پرداخت شده کمی شبیه خط خاکستری نقطه چین است – شما سوئیچ را روشن می کنید ، و منجر به شروع جریان می شود. معامله به این صورت است که وقتی سوئیچ را خاموش می کنید ، سرب تقریباً بلافاصله خشک می شود.

عکس بهترین طرح های ارائه شده: آیا می توان چیزی در مورد سال 2021 پیش بینی کرد؟

SEO ارگانیک دارای یک سطح شیب دار است. بیشتر به منحنی آبی رنگ فوق شبیه است. مزیت ارگانیک این است که وقتی شما سرمایه گذاری را متوقف می کنید ، سرب همچنان ادامه می یابد ، اما همچنین به این معنی است که وقتی شروع به سرمایه گذاری مجدد می کنید ، بازسازی مجدد آن زمانبر است. این جدول زمانی به متغیرهای زیادی بستگی دارد ، اما یک کمپین ارگانیک معمولاً ۲-۳ ماه یا بیشتر طول می کشد تا از زمین خارج شود. اگر می خواهید همزمان با شروع مجدد زمین به زمین ضربه بزنید ، باید قبل از این جدول زمانی سرمایه گذاری مجدد را شروع کنید. من تصدیق می کنم که این ممکن است آسان نباشد ، و لازم نیست که همه باشد یا هیچ.

در مصاحبه اخیر ، مری الن کو (رئیس راه حل های بازاریابی Google) به a 20،۰۰۰٪ در طی همه گیر شدن ، در جستجوی مشتریانی که به دنبال حمایت از مشاغل محلی هستند ، افزایش یابد. اشتهای فوق العاده ای برای بازگشایی و افزایش حسن نیت برای مشاغل محلی وجود دارد. اگر یک مشاغل محلی هستید ، حتی اگر موقتاً تعطیل شده باشید ، مهم است که به مردم اطلاع دهید که هنوز در این مکان هستید و آنها را در جریان برنامه های بازگشایی خود قرار دهید.

من انتظار ندارم که حالت عادی جدید کاملاً شبیه حالت عادی باشد و من توجه دارم که بسیاری از مشاغل با دیدن سال ۲۰۲۱ دوام نیاوردند. ما نمی توانیم آینده را پیش بینی کنیم ، اما نمی توانیم منتظر باشیم ماهها و هیچ کاری انجام ندهید ، بنابراین امیدوارم این حداقل ایده ای در مورد انتظارات شما در سال آینده و چگونگی آمادگی برای آن به شما ارائه دهد.



منبع

شاید دوست داشته باشید:

Google Posts: عامل تبدیل - عامل رتبه بندی نشده است

Google Posts: عامل تبدیل – عامل رتبه بندی نشده است

اگرچه Google Posts یک عامل رتبه بندی نیست ، اما همچنان می تواند یک منبع فوق العاده موثر برای افزایش […]

چگونه محرک های ایالات متحده بر میزان ترافیک و تبدیل سایت تأثیر می گذارد؟ [Case Study]

چگونه محرک های ایالات متحده بر میزان ترافیک و تبدیل سایت تأثیر می گذارد؟ [Case Study]

من به عنوان یک استراتژیست ارشد تجزیه و تحلیل که در یک آژانس با مشتریانی در سراسر صنایع کار می […]

چگونه مرجع دامنه را برای غیر سئوکار توضیح دهیم

چگونه مرجع دامنه را برای غیر سئوکار توضیح دهیم

آیا تا به حال لازم است اهمیت Domain Authority را برای مشتری ها یا همکارانی که تجربه SEO کمی دارند […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *