بهینه سازی لیست کلمات کلیدی

عکس بهینه سازی لیست کلمات کلیدی

hamideh آموزش سئو

ارزیابی و ارتقاء لیست کلمات کلیدی باعث می شود محتوای شما در رتبه بندی موتور جستجو در سطح بالایی قرار گیرد. بهینه سازی کلمات کلیدی همیشه کار آسانی نیست زیرا الگوریتم های گوگل مدام در حال تغییر و ارتقاء هستند، در نتیجه اگر کلمات کلیدی به روز رسانی نشوند به مرور زمان ارزش و تاثیر خود را از دست خواهند داد. یکی از ضروری ترین بخش های یک استراتژی موفق بازاریابی محتوا، بهینه سازی کلمات کلیدی در نظر گرفته شده است. با رعایت نکات زیر می توانید محتوای خود را در راس نتایج جستجو قرار داده و بازدیدکنندگان بیشماری را به سایت خود جذب کنید.

توجه ویژه به کلمات کلیدی موبایل

مردم از کلمات یکسان برای جستجو در تمام پلتفرم ها استفاده نمی کنند. در واقع، کلمات کلیدی رایج با توجه به دستگاهی که کاربر با استفاده از آن جستجو انجام می دهد، متغیر می باشند. برای مثال در موبایل، به دلیل عدم دسترسی به صفحه کلید راحت، عبارات کوتاه تر انتخاب می شوند و در مقابل برای جستجوی صوتی، عبارات بلندتر گفته می شوند. نکته بسیار مهم دیگری که باید بدان توجه شود موقعیت مکانی است زیرا یکی از المان های ضروری در جستجوهای موبایلی محسوب می شود. در حقیفت، ۹۴ درصد از جستجوی کاربران مربوط به جستجوی اطلاعات بر اساس موقعیت جغرافیایی است.

در نظر گرفتن گرایشات کلمات کلیدی

یک گرایش در صورتی که بدانید چگونه آن را بدست گیرید منجر به افزایش ترافیک سایت شما خواهد شد. اگر با در نظر گرفتن گرایشات و علایق کاربران جلوتر از زمان حرکت کنید، با رقابت کمتر در کلمات کلیدی مواجهه خواهید شد. برخی از ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی مانند  Soovle می توانند کلمات کلیدی روز را برای شما پیدا کنند. اگر این کلمات با حوزه کار شما مطابقت دارند آن ها را در لیست وارد کنید. لیست کلمات کلیدی باید همواره به روزرسانی شود تا سایت بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن ترافیک بالایی دریافت کند.

نادیده نگرفتن کلمات کلیدی دنباله دار

امروزه جستجوی صوتی در حال گسترش است زیرا اکثر کاربران ترجیج می دهند بدون تایپ کردن تنها با استفاده از صدا آنچه را که می خواهند جستجو کنند. این قابلیت بیشتر برای دستگاه های موبایل وجود دارد. اما اگر کلمات کلیدی خود را با این نوع گرایش منطبق نسازید، مخاطبین خود را از دست خواهید داد. یکی از راه های اطمینان از حفظ مخاطبین جستجوی صوتی، استفاده از کلمات کلیدی دنباله دار یا طولانی است.

پیگیری جستجوی داخلی سایت

بیشترین و بهترین کلمات کلیدی در وبسایت شما وجود دارند. اگر متوجه شدید جستجوی سایت شما توسط کاربرانی که سایت را ترک می کنند صورت می گیرد باید محتوایی تولید کنید که نیاز آن ها را برآورده سازد.

استفاده از چک لیست بهینه سازی کلمات کلیدی

برای تهیه لیست کلمات کلیدی باید تمام جنبه های بهینه سازی کلمات را مد نظر قرار داد. هر بخش از وبسایت شما از عنوان های اصلی گرفته تا فرعی باید مورد بررسی قرار گیرد. ایجاد یک چک لیست کمک بزرگی به شما می کند، از هنگامی که بر روی لیست کلمات کلیدی خود کار می کنید باید یک نقشه هدفمند را دنبال نمائید.

شاید دوست داشته باشید:

عکس نحوه تعیین اهداف سئو و دستیابی به آن ها

نحوه تعیین اهداف سئو و دستیابی به آن ها

کمپانی شما باید به چه دستاورد مهمی در سال ۲۰۱۹ دست یابد؟ به عنوان بازاریابان و کارشناسان سئو، ترسیم راه […]

عکس 4 فاکتور مهم سئو 2019

۴ فاکتور مهم سئو ۲۰۱۹

سال ۲۰۱۸ سالی بود که در آن گوگل تغییرات نمایشی خود را در خصوص چگونگی رتبه بندی سایت ها معرفی […]

عکس اهداف سئو در سال 2019

اهداف سئو در سال ۲۰۱۹

با فرا رسیدن سال جدید زمان آن رسیده تا اهداف خود را از سئو مشخص کنید، این اهداف چه شخصی […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *