بین رشته ای: نحوه ادغام جستجوی ارگانیک ، جستجوی پرداخت شده و تیم های محتوا

بین رشته ای: نحوه ادغام جستجوی ارگانیک ، جستجوی پرداخت شده و تیم های محتوا

dmin آموزش سئو


به عنوان یک صنعت ، ما در مورد همکاری یک بازی خوب صحبت می کنیم ، اما حقیقت این است که ما واقعاً به روشی که ما به مشتریان و کارفرمایان خود بگوییم اتفاق نمی افتد. ما به سمت مشاغل جدید قدم می زنیم و ادعاهای بزرگی راجع به چقدر “یکپارچه” بودن مطرح می کنیم. ما موعظه می کنیم که توصیه های ما بهتر است زیرا ما یک ارائه “جامع تر” داریم. اما چه در آژانس هایی که با همان مشتری کار می کنند ، تیم های مختلفی که در همان آژانس کار می کنند ، یا تیم های مختلفی که در سمت مشتری قرار دارند ، دستیابی به همکاری در واقعیت بسیار سخت تر از آن است که ما آن را به بیرون نگاه کنیم.

در بیشتر مواقع ، متخصصان در سیلوهای مربوطه خود ، که توسط لیست وظایف روزانه شغل خود به خاک سپرده می شوند ، با تمرکز روی زمینه های تخصصی خودشان ، استخراج می شوند. آژانس ها دامنه های SEO و دامنه های PPC را بطور جداگانه می نویسند ، اغلب بدون نیاز به منابع محتوا برای موفقیت کانال ها. تیم ها توصیه هایی را به رئیس خود ارائه می دهند که خریدی از همسالان خود ندارند. ما یکدیگر را وارد نمی کنیم ، اما از اینکه وارد نشود شکایت می کنیم.

یادگیری از چندین ادغام

شرکت من طی سالها ادغام و مالکیت بسیاری را پشت سر گذاشته است و فقط در سه مورد اخیر ، ما با سه آژانس دیگر در شبکه خود ادغام شده ایم. اندازه مان دو برابر شدیم و ردپای جهانی خود را یک شبه سه برابر کردیم. با این ادغام ها مجموعه های مهارت های مکمل و لیست های مشتری ارائه شد که می توانستیم کارهای بزرگی را برای آنها انجام دهیم.

از طریق ادغام ، ما فرصتی منحصر به فرد در اختیار ما قرار دادیم تا با همیاری تیم های جستجوی ارگانیک ، جستجوی پولی و عملکرد محتوای زیر یک گروه متحد ، مشکلات پایدار همکاری و محتوا را حل کنیم. اکنون گروه “کشف ما” تقریباً ۳۵ نفر در چهار دفتر در سراسر آمریکای شمالی است.

با همه این تغییر و ادغام تیم ها ، ما انتخاب های سخت و سختی را انجام دادیم تا این ادغام در توانایی ها و فرهنگ های مختلف موفقیت آمیز باشد.

معرفی میان رشته ای

می خواهم شما را با مفهوم بین رشته ای آشنا کنم.

عکس بین رشته ای: نحوه ادغام جستجوی ارگانیک ، جستجوی پرداخت شده و تیم های محتوا

این یک اصطلاح آکادمیک است که وقتی دو یا چند حوزه تخصص برای پیگیری انواع جدیدی از مشکلات در کنار یکدیگر قرار می گیرند ، توصیف می شود. این زمانی است که سیلوهای سنتی را برای حل چالش های مشترک ترکیب و جمع می کنند و از یکپارچه سازی و به روز کردن رویکردهای فردی خود در یک رویکرد جامع و جدید ، سود می برند. میان رشته ای به تأثیرات منفی سیلو کردن و تخصص بیش از حد کمک می کند.

در زمینه جستجوی سریع و در حال تحول در حال جستجو ، باید در مورد این موضوع صحبت کنیم.

بین رشته ای در زمینه های شناخته شده فنی و علمی مانند علوم اعصاب ، بیوشیمی و سایبرنتیک رایج است. زمینه جدیدی وجود دارد که باید در صنعت ما جعل شود.

عکس بین رشته ای: نحوه ادغام جستجوی ارگانیک ، جستجوی پرداخت شده و تیم های محتوا

بین مکمل و بین رشته ای تفاوت اساسی وجود دارد. تقریباً در مورد هر کسی می توانید آنلاین شوید و SEO یا PPC یاد بگیرید. بسیاری از شرکت ها کارهای جستجوگر “مکمل” را انجام می دهند – در کنار یکدیگر نشسته اند و حداقل به کار یکدیگر آسیب نمی رسانند.

عکس بین رشته ای: نحوه ادغام جستجوی ارگانیک ، جستجوی پرداخت شده و تیم های محتوا

اما کمتر کسی واقعاً بین رشته ای کار می کند – قابلیتهای جدید و تکامل یافته ای را در جستجو ارائه می دهد. در پنج سال آینده ، بین رشته ای تفاوت بین تیم های جستجو با یک رقابت رقابتی و تیم های جستجوگر راکد خواهد بود.

میان رشته ای واقعی وقتی است که جمع کل از قسمت های آن بیشتر باشد. این یک مزیت گشتالت است که تخصصهای مجزا را در کنار هم ایجاد می کند تا یک راه حل کاملاً سفارشی برای یک مشکل ایجاد کند. افراد با تخصص مربوطه دانش و تجربیات منحصر به فردی را برای یک پیشنهاد منسجم تر و نهایی به پایان می رسانند که برای هر نیاز مورد استفاده قرار می گیرد. اما به دلیل بروز مشکلات مشابه ، این کار قابل تکرار و قابل تکرار است.

عکس بین رشته ای: نحوه ادغام جستجوی ارگانیک ، جستجوی پرداخت شده و تیم های محتوا

این مفهوم یک نیروی محرکه است که ما را از طریق ادغام تیم ها برای ایجاد چیز جدید راهنمایی می کند. و اکنون ما در سازمانهای پیچیده با مشتری ها مشورت می کنیم تا به آنها در رسیدن به میان رشته ای نیز کمک کنیم. این بیشتر از تقویت عملکرد ما تاکتیکی SEO و PPC است. این در مورد كمك به شركتها است كه نحوه تفكر و تحقق وعده جستجو را تحقق بخشند.

چرا با ادغام زحمت می کشید؟

به عنوان یک متخصص جستجو ، شما احتمالاً به طور مستقل کاملاً باهوش و موفق عمل کرده اید ، پس چرا باید از خطوط جداگانه شنا به یک عمل منسجم و یکپارچه بروید؟ و به همان اندازه مهم ، چگونه؟

افزایش وکالت

بیشتر رشد ما به طور معمول ناشی از خدمت بهتر و گسترش روابط موجود است ، و به دست آوردن بخش بزرگی از تجارت جدید نیست. شما از چند عضو تیم منتخب در تیم های مختلف که برای کار خودشان طرفداری می کنند ، به یک نیروی ترکیبی از تمام اعضای تیم که برای همه کارهای یکدیگر طرفداری می کنند ، می روید.

متقابل فروش و فروش بیشتر

عکس بین رشته ای: نحوه ادغام جستجوی ارگانیک ، جستجوی پرداخت شده و تیم های محتوا

یک تیم جستجوی یکپارچه ، هنگامی که مشتریان در خدمات مرتبط گیر افتاده اند ، فروش متقابل و فروش آن را آسان تر می کنند. ادغام تیم های ما به ما کمک می کند تا بودجه را یکپارچه بین شیوه های مبتنی بر تقاضا تغییر دهیم ، سایر خدمات را به مشتریان خود خلبانی کنیم ، و محصولات خود را نشان دهیم و نتیجه هایی را که می توانیم کسب کنیم ثابت کنیم. ما همچنین می توانیم به جای اینکه به SERP ها در تکه های فکر کنیم ، در مورد گرفتن هر فرصت ممکن در کل صفحات نتایج موتور جستجو با مشتریان خود صحبت کنیم.

افزایش سرعت و مقیاس

داشتن یک تیم یکپارچه با زمینه های همپوشانی به رهبران این امکان را می دهد تا نیروی کار را در تیم بهتر توزیع کنند. به عنوان مثال ، تیم محتوای عملکرد ما اکنون متا SEO و کپی تبلیغی PPC را می نویسد. تیم های جستجوی پولی و ارگانیک ما در حال انجام تحقیقات کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل رقابتی هستند و باعث کاهش تکرار تلاش می شوند. ما در حال تقسیم و تسخیر هستیم تا سریعتر بتوانیم زمینه های تحقیق بیشتری را بپوشانیم ، یادگیری هایی را از حوزه های تخصصی خود به اشتراک بگذاریم ، محصولی قوی تر ارائه دهیم و آن را تا هفته ها سریع کنیم.

فرهنگ اشتراکی دانش ایجاد کنید

به اشتراک گذاشتن داده ها یک تیم جستجوی یکپارچه و محتوا تبدیل به ماهیت دوم می شود. این به شما کمک می کند فرصتهایی را که قبلاً نمی دانید پیدا کنید. یک مجموعه دانش عمیق تر و گسترده تر ، یک نیمکت استعداد جستجو عمیق تر و باهوش تر ایجاد می کند. این امر باعث ایجاد فرهنگ جمع و جور و اشتیاق در جایی می شود که هیچ کس برای دانستن همه چیز فشاری را احساس نمی کند. ما با استفاده از دانش خود ، مشکلات بازاریابی دیجیتال را سریعتر حل می کنیم.

آدمخواری و رقابت را کاهش دهید

وقتی تیم های فردی اهداف فردی دارند ، این خطر وجود دارد که “هر تیم برای خودشان باشد”. اما در نهایت ، همه افراد در شرکت یا آژانس به مجموعه ای از اهداف اصلی و اصلی محول می شوند. یک تیم متحد می تواند به متخصصان جستجو و محتوا کمک کند تا نگرانی در مورد بودجه و اهداف خود را متوقف کنند و درعوض بر آنچه که برای تجارت بهتر است تمرکز کنند. این امکان را به شما می دهد تا منابع را به جایی هدایت کنید که بیشترین تأثیر را در آن احساس کنید. مهم نیست چه کانالهایی را تحویل می دهند – تا زمانی که ما تحویل بگیریم.

اعتماد به توصیه ها را افزایش دهید

توصیه ها دارای وزن و اعتبار بیشتری در هنگام تأیید متخصصان متعدد هستند. کارشناسان باید در مورد فرصتهای مشترک صحبت کنند ، در مورد نحوه عملکرد کانالها به طور جداگانه و جداگانه و تعادل توصیه های پرداخت شده و ارگانیک صحبت کنند. یک رویکرد فکری و سودمندتر برای مشتری آسانتر قابل دفاع است. نشان دادن احساسات بیشتر برای دلارهای بازاریابی ، گفتن بله و سرمایه گذاری را برای آنها آسان تر می کند.

قابلیت های جدید را شناسایی کنید

هنگامی که شما تخصص های مختلفی را ادغام می کنید ، احتمالاً توانایی های جدیدی را در تقاطع های بین این شیوه ها ایجاد خواهید کرد. این شما را قادر می سازد خدمات جدید و یکپارچه جدیدی را ایجاد کنید که باعث افزایش ارزش افزوده برای مشتری می شود. در مورد ما ، این منجر به ارائه بهینه سازی قفسه دیجیتال پایان به پایان و توسعه صفحه فرود پیشرفته شد.

ایجاد مزیت رقابتی

تحقق بین رشته ای واقعی دشوار است ، بنابراین تکرار برای رقبا دشوار است. مزیت رقابتی هنگامی اتفاق می افتد که رقبا نمی توانید ، نمی توانید یا نمی توانید از آن استفاده کنید. تسلط بر خدمات یکپارچه می تواند نقاط تمایز منحصر به فردی را که رقبا ندارند ، به شما بدهد ، و شما به طور فزاینده ای برای مشتریان و شرکت خود ضروری می شوید.

خطرات و موانع راه برای ادغام

کمبود خطرات ، انسداد جاده ها و موانع ادغام تیم ها وجود نخواهد داشت. در زیر برخی از دردهای رو به رشد که می توانید به عنوان یک محرک تغییر پیش بینی کنید.

حرکت از تئوری به واقعیت

ما خودمان را فریب می دهیم تا فکر کنیم که خوب همکاری می کنیم تا مدت طولانی که راحت شویم و نتوانیم ببینیم چطور شرایط بهتر می شود. ما باید برای مزایای همکاری با همکاران و همتایان خود پرونده را تشکیل دهیم. به عنوان یک گروه ، ما باید در مورد اهمیت همکاری در پروژه ها و اثبات نتایج مشترک با مطالعات موردی معنی دار توافق کنیم. این یک تغییر فرهنگی گسترده برای تغییر از ورزشکاران انفرادی در سه تیم مختلف به یک تیم قهرمان جهان تک و تمام ستاره است. این اتفاق نمی افتد یک شبه.

خطر چابکی کمتر می شود

برعکس ، هرچه تیم بزرگتر باشد ، همکاری با آن سخت تر است. این به ویژه در مورد تیم متفاوت است. ادغام باعث می شود گروه شما خیلی بزرگ شود تا سریع حرکت کند. به راحتی می توانید به دام افتادن تلاش برای اجبار به پذیرش یک تیم یا روش دیگر انجام کارها یا همکاری مداوم در همه چیز بپردازید. اما ما به سرعت فهمیدیم که کمیته طراحی کار نمی کند و ما نمی توانیم آن را مجبور کنیم. هویت گروهی نیاز به استقلال را نفی نمی کند. در حقیقت ، تیم های بین رشته ای بدون اینکه بتوانند هویت و استقلال خود را حفظ کنند ، شکست می خورند و به آنها اختیار می گیرند تا تصمیماتی را که برای تیم و مشتری هایشان مناسب باشد ، بگیرند. اکنون بافت پیوندی را که به عنوان گروه به ما پیوند می زند ، نگه می داریم ، اما اجازه می دهیم “برش ها و رقصیدن” در تیم های کوچکتر قرار بگیرند تا بتوانند هر نوع نیاز را تحقق بخشند و با مشکل بزرگ شدن برای مقصر بودن مبارزه می کنند.

مذاکره در مورد نقشها و دفاع از چمن

هنگام ادغام تیم ها ، درگیری اجتناب ناپذیر است ، خواه آن را درک رقابت برای کاهش بودجه و یا پیروزی برای حرف آخر برای یک دوره اقدام کنید. با تیم هایی از افراد بسیار باهوش در مناطق مختلف ، مذاکره در مورد نقش ها صورت می گیرد ، حتی ممکن است دفاع از چمن ها. اما از طریق ادغام ، همه ما یک چمن مشابه را به اشتراک می گذاریم. تلاش بیشتر برای به دست آوردن منافع شک ، فرض نیت خوب و رسیدن به همان صفحه تلاش می کند. این یک تحقیر و تحقیر است برای دادن وزن به همه افراد به وزن برابر ، و به طور فعال به دنبال چشم انداز به جای آن یک اتفاق تصادفی است. شما باید فرهنگی را به وجود آورید که همه در آن زمان پیروز شوند.

فرآیندهای ادغام باعث ایجاد پیچیدگی در کوتاه مدت می شود

ادغام فرایندهایی که قبلاً خوب کار کرده اند یک چالش رایج است. هر تیم روش راحت خود را برای انجام کارها داشت ، بنابراین ممکن است در برابر تغییر مقاومت کند و کند باشد. ممکن است با تخصص و نظرات متضاد روبرو شوید. مهم است که مراحل هر تیم را کاملاً درک کنید قبل از جدا کردن آنها و دوختن آنها به یکدیگر – زمان را بیاموزید تا بدانید که چرا اوضاع به چه شکلی است.

خستگی را تغییر دهید

یک فشار مداوم از تغییر بدون توقف باعث می شود که تکامل سخت شود. این بیش از حد برای جذب و پذیرش افراد است. این باعث می شود که آنها از بین بروند و علاقه خود را از دست دهند زیرا احساس می شود در انتهای تونل نوری وجود ندارد. شرکت هایی که فرهنگ آزمایش ، یادگیری و بهینه سازی مداوم را دارند و در جایی که همیشه از رشد انتظار می رود رشد داشته باشند ، در مواجهه با تغییر ، کرایه خوبی دارند اما هرکسی محدودیت های خود را دارد.

۱۲ نکته برای موفقیت در ادغام

اکنون که شما در حال ادغام تیم های دیگری هستید که از خطرات و پاداش ها مطلع شده اند ، در اینجا نکات تاکتیکی برای به دست آوردن آن وجود دارد.

عکس بین رشته ای: نحوه ادغام جستجوی ارگانیک ، جستجوی پرداخت شده و تیم های محتوا

۱٫ اعلام تغییرات سریع کنید

رهبران تیم جستجو باید به سرعت حرکت کنند تا این تغییرات را اعلام کنند و به تیم خود اطلاع دهند. آنچه را که انجام می دهید و دلیل آن را روشن کنید ، برای مزایا استفاده کنید و در مورد چالش های خرید برای خرید صادق باشید. هرچه سریعتر تیم هایی را که در این مأموریت شرکت می کنند ، بدست آورید. انتظاری را که می خواهیم با هم غرق شویم یا شنا کنیم ، تنظیم کنید. موفق ترین افراد در مواجهه با تغییر کسانی هستند که وقت خود را نمی گذارند مانع اجتناب ناپذیر شوند ، اما درعوض آستین های خود را جمع می کنند و به دنبال راه هایی برای کمک هستند.

۲٫ بلافاصله معرفی و غوطه ور شوید

پس از اعلام ، به سرعت اقدام به جمع آوری تیم ها و فعال سازی کنید. هرچه زودتر و هرچه بیشتر ممکن است تمرین کنندگان جستجو و محتوا را در اتاق بصورت رو در رو بدست آورید و گفتگو در مورد یک مأموریت و بینش مشترک را شروع کنید. با هم کار کنید تا ایده های طوفان مغزی در مورد چگونگی حرکت رو به جلو را ببینید. جلسات ادغام ما شامل معرفی و یخ شکن ها ، جلسات فراگیر در مورد بخش و تیم ها ، توانایی و اشتراک گذاری موارد موردی و تمرین های تیم سازی بود. پس از تشکیل تیم یا فرآیند جدید ، تیم را به سازمان خود برگردانید تا چهره هایی با اسامی در اختیار شما قرار دهد ، و دیگران را در مورد آنچه گروه جدید قادر و مسئول است آموزش دهید.

در اینجا یک دستور کار نمونه برای یک کارگاه ادغام دریافت کنید.

۳٫ تغییر را بطور مشترک و پیوسته پیاده سازی کنید

سریع اعلام کنید و غوطه ور شوید ، اما سرعت خود را کم کنید تا در هنگام شروع اجرای تغییرات سرعت بیشتری کسب کنید. سعی نکنید که اقیانوس را جوشانده و تمرکز کنید – روی تغییرات یک درصدی تمرکز کنید ، یک بار تغییر در نقاط طبیعی تقاطع. ابتکارات مختلف را به افراد از هر طرف مالکیت دهید تا مطمئن شوید که تمام زوایا را در نظر می گیرید ، که به خرید در گروه کمک می کند. با موفقیت همه را شارژ کنید.

همچنین ، ابتدا سعی کنید تغییرات اولیه را به طور تکراری و در نقاط طبیعی اصطکاک انجام دهید ، بنابراین تغییر در واقع احساس تسکین می کند. به عنوان مثال ، هر SEO می تواند مربوط به خارج شدن از فرایند محتوا باشد ، جایی که تحقیق در مورد کلمات کلیدی یک نتیجه است (اگر اصلاً اتفاق بیفتد). یک تغییر ساده اضافه کردن کلمات کلیدی و سوالات به مطالب جدید مختصر قبل از ایجاد محتوا است. این کار هر دو نویسندگان و SEO را آسان تر می کند. به عنوان یک جایزه ، برنده های کوچک می توانند حرکت و استقامت را برای تغییر بیشتر ایجاد کنند.

۴- هیچ فرایندی با ارزش نیست

فرایند قرار است چارچوبی انعطاف پذیر باشد ، نه مجموعه ای از قوانین سختگیرانه که نوآوری را خنثی می کند. متعهد شوید که فرآیندهای روشنی را ایجاد کنید که ذینفعان اصلی جستجو و محتوا را در بر می گیرد و آن صداها را به جدول می آورد تا در ایجاد و پالایش گردش کار همکاری داشته باشد. برای مستند سازی فرآیندهای تکراری ، ویکی زنده ایجاد کنید ، که پیام تکامل پایدار را تقویت می کند. مرتباً آنها را به روز کنید و سازماندهی مجدد کنید – همه افراد حاضر در این تیم باید برای تصحیح آنها دسترسی و اعتماد داشته باشند. سرانجام ، به طور دوره ای بررسی کنید که چه چیزی کار نمی کند و آنچه را که به شما خدمت نمی کند را دور بیندازید.

۵- آموزش متقابل برای ایجاد وکالت

آموزش های متقابل را هم به صورت غوطه وری و هم در طول زمان انجام دهید. هدف این نیست که بتوانیم کارهای یکدیگر را انجام دهیم بلکه می توانیم در مورد آنها صحبت کنیم ، از آنها دفاع کنید و فروش متقابل آنها را انجام دهیم. ما کارگاه های آموزشی ، آموزش های دستی و حتی تعویض شغلی کوتاه مدت انجام داده ایم ، مانند اینکه SEO ها صفحات جزئیات محصول تجارت الکترونیکی را بنویسند. این همدلی را ایجاد می کند و اعتماد به نفس می بخشد و دفاع از کارهای یکدیگر را آسان تر می کند. همچنین به ایجاد بررسی های ذهنی کمک می کند تا کارشناسان جستجو بپرسند ، “آیا من افراد خوبی هم هستم؟” یا از نویسندگان محتوا بپرسید ، “آیا شخص دیگری می تواند در اینجا ارزش افزوده کند؟” با تصحیح افراد در هنگام فراموش کردن ، این امر را برای گروه خود عادت دهید و در صورت صحیح بودن ، اعتبار و پاداش دهید.

۶٫ ارائه خدمات ارائه دهید

همانطور که تیم جستجو و محتوای شما (یا سایر خدمات یکپارچه) خدمات و فرآیندهای مشترک کاملاً جدیدی را توسعه می دهند ، کمیته های کوچک و متقابل تیمی را برای تولید آن پیشنهادات منصوب کنید. آنها باید خدمات را بطور واضح بیان کنند ، مقدار را تعریف کنند ، ورودی ها و خروجی ها را مشخص کنند و هزینه ها و زمان بندی بالگرد را انجام دهند. این بسته ها باید ساده باشند که هنگام ایجاد فرصت مناسب ، می توان “قفسه را کنار زد”. برای تیم ما ، این موارد شامل مواردی از قبیل بینش های محتوای محور برای جستجوی پشتیبانی از کمپین های بزرگ پشت سر هم ، یک فرآیند کشف تجارت الکترونیکی پایان به پایان ، و یک رویکرد دقیق برای بازسازی و طراحی مجدد وب سایت است.

۷٫ توصیه و گزارش با هم

تیم های جستجوی یکپارچه و محتوا باید در کنار یکدیگر توصیه و گزارش دهند. به نظر می رسد آشکار است ، اما به ندرت خوب انجام می شود. اغلب اوقات ، متخصصان داده ها را در سیلو دوباره مرور می کنند و سپس تعدادی اسلایدها را با هم خرد می کنند. درعوض ، داده های خود را با هم گردآوری کرده و درمورد بحث داستانی که اطلاعات از آن روایت می شود ، گردآوری و بحث کنید ، و اینکه چگونه مشتری و بازاریاب می توانند برای بهینه سازی بهترین تصمیم گیری را از طریق کانالها انجام دهند. متخصصان جستجوی محتوا و مطالب باید با هم کار کنند تا نقشه راه را تعیین کنند و اولویت بندی را در کجا برای بزرگترین فرصت ها تمرکز کنند ، نه اینکه یک کانال برای دیگری دیکته کند یا در مسیرهای مستقلی فعالیت کند.

۸٫ جلسات استراتژی حساب ماهیانه

بازنشستگی در گوشه های فردی ما آسان است و در وضعیت موجود گیر نمی آوریم ، جایی که تیم های جستجو و محتوا با یکدیگر صحبت نمی کنند. این جلسات استراتژی حساب بزرگتر از یک لیست وظیفه هستند – آنها زمانی برای همکاری ، به اشتراک گذاشتن آنچه اتفاق می افتد ، و صحبت در مورد آینده هستند. درباره چگونگی عملکرد نام تجاری در هر کانال ، مشکلاتی که کارشناسان جستجو و محتوا در حال حل هستند ، فرصتهایی که می بینیم ، خطرات بزرگ یا تهدیدات و تلاشهای مشترک ، آزمایشها یا مطالعات موردی را مورد بحث قرار دهید. این مدل ملاقات ساده می تواند به نفع هر گروهی باشد که می خواهید با آن همکاری کنید. میزهای دور برگشتی بین جستجو و سایر بخشها یا مناطق جهانی ایجاد کنید.

یک راهنمای راهنمای استراتژی حساب را از اینجا دریافت کنید.

۹٫ ایجاد یک تیم شبکه ای

با بزرگ شدن تیمهای شما از نظر اندازه ، جغرافیا و پیچیدگی ، یک مدل “تیم تحت شبکه” ممکن است معقول باشد. یک تیم شبکه دار منابع اصلی حقیقت و روند کار را تشکیل می دهند (ما در مورد تلاقی زندگی در ویکی ها مستند هستیم) ، اما عملیات و اجرای آنها غیرمتمرکز است. در این مدل استانداردهای متداول و بهترین شیوه هایی وجود دارد که همه دست اندرکاران می توانند از آنها استفاده کنند ، اما یک تیم شبکه ای می تواند برای ارائه کار هرچند که لازم باشد ، تغییر شکل داده و تنظیم کند. این یک تعادل کنترل متمرکز و توانمندسازی تیم محلی است.

۱۰٫ فرهنگ بازخورد ایجاد کنید

هنگام ادغام تیم های جستجو و محتوا ، مربیگری و مستقیم ، بازخورد فوری یکپارچه سازی را بسیار بالا می برد. شفافیت و پاسخگویی را بخشی از فرهنگ گروه خود قرار دهید. این به معنی ارائه بازخورد به یکدیگر و بازخورد برای شما است. این بدان معناست که همکار جستجوگرها و کارهای محتوا را مرور کنید. این به معنای بررسی فرآیندهای مشترک و روشهای کار شماست. این باعث می شود که قابلیت کشف بیشتر قوی شود و حاشیه خطا را کاهش دهد. ایجاد فرهنگ بازخورد ، بازخورد را متمایز می کند و آن را در مورد کیفیت کار قرار می دهد.

۱۱٫ موفقیت های مشترک در بازار

موفقیت بازاریابی می تواند محرک اصلی ادغام در تیم های کشف باشد. شما همیشه باید به دنبال برنده ها (یا هشدارها) باشید تا مطالعات موردی ایجاد کنید که نشان می دهد چگونه تیم شما در کنار هم مؤثرتر است. برنده های معناداری را که از تیم ها عبور می کنند پیدا کنید و مطمئن شوید که تیم ، مشتریان ، کارفرمایان و همکاران شما این داستانها را می شنوند. این امر باعث افزایش خرید ، درک و تعامل با گروه تازه یکپارچه شده شما می شود.

۱۲٫ نزدیک به همکاری باشید

شما با چه کسی “نشستید” مهم است – حتی در دنیایی که اکثر ما اکنون از خانه کار می کنیم. تا حد امکان کارشناسان جستجوی و محتوا خود را به هم وصل کنید. ایجاد مکالمه راجع به مواردی که در حال کار هستند ، آسان کنید و صندلی های خود را بچرخانید (یا گپ تصویری آنها را روشن کنید) و از یکدیگر سؤال کنید. در حالی که تنظیم مجدد صفحه در دفتر برای همه کارت کارت نیست ، یا اگر افرادی در شهرها یا شرکت های مختلف همکاری می کنند ، به دنبال هر فرصت ممکن برای ارتباط انسانی باشید. این بدان معناست که چت تصویری ، مسافرت برای جلسات حضوری ، مأموریت درایو میز ، گذراندن بخشی از روز خود را در پارک خود با همکاران در قسمت دفتر خود ، پیام رسانی فوری در زمان واقعی یا تماس تلفنی. هر کاری که لازم باشد برای حضور و مشغول داشتن در سایر رشته ها تا حد امکان انجام دهید.

ادغام آینده جستجو و محتوا است

برای نقل قول همکار من ، برت هنکینز ، “ما به عنوان تیم های جداگانه ، ما متخصص هستیم. به عنوان یک عمل یکپارچه ، ما یک نیروگاه هستیم. “

ایجاد سرویس های کامل و انتهایی که تأثیر بیشتری در مقایسه با جداگانه دارند ، ما را برای مشتریانی که تصور نمی کنند به دنیای جدا شده سیلوها بروند ، ضروری تر جلوه می دهند. ترکیب و تکامل قابلیتهای جستجوی و محتوای ما در یک گروه کشف ، به ما کمک می کند تا از رقابت کنار بیاییم.

تغییر فرهنگی می تواند بسیار زیاد باشد ، اما ارزش آن را دارد. این یک روند تکرار شونده است و دردهای زیادی در طول مسیر وجود دارد. حتی اگر سازماندهی مجدد یا ادغام تیم ها معقول و منطقی نباشد ، معقول است که موانع بین سایر رشته ها نیز حل شود. این مراحل می تواند به ادغام جستجو با هر بخش دیگر کمک کند. این می تواند به سادگی ایجاد یک دایره شایستگی پیرامون نوع خاصی از کار یا مشتری باشد که از نمودار سازمان شما فراتر می رود.

با گذشت زمان ، چیزهای جدیدی ایجاد می شوند ، گروه و فرایندهای آن بالغ می شوند و خطوط بین آنها شروع به تیرگی می کنند. هنگامی که فرهنگ جدید شما برقرار شد ، برای حفظ صفات ، مانند ارتباطات ، همکاری ، مسئولیت پذیری ، شفافیت و همدلی ، صفات را استخدام و تبلیغ کنید.

در هنگام ادغام جستجو با سایر روش ها مانند محتوا ، فناوری ، تجزیه و تحلیل یا تجربه کاربر ، همیشه اشکالاتی وجود خواهد داشت. این می تواند جلوی ناامید کننده و وقت گیر باشد. مردم همیشه موافق نیستند و درگیری اتفاق می افتد.

اما به عنوان رهبر کشف در سازمان خود ، می توانید فرهنگ باز بودن ، آسیب پذیری و بازخورد ایجاد کنید. می توانید انتظار تکرار ، تکامل و تغییر ایجاد کنید. می توانید موانع را با هم فشار داده و چیزهای کاملاً جدیدی را جعل کنید.

به یاد داشته باشید که مزیت رقابتی ناشی از انجام کارهایی است که رقبای شما نمی توانند ، یا نمی توانند انجام دهند. زیرا اگر آسان بود ، همه این کار را می کردند.



منبع

شاید دوست داشته باشید:

برنامه اولیه MozCon Virtual 2020

برنامه اولیه MozCon Virtual 2020

این سؤالی است که در ذهن بسیاری از مردم قرار گرفته است: امسال با MozCon چه خبر است؟ خوشحالیم که […]

به روزرسانی هسته اصلی مه گوگل در سال 2020: برندگان ، برندگان ، وینولرها و چرا این همه احتمالاً Crap است

به روزرسانی هسته اصلی مه گوگل در سال ۲۰۲۰: برندگان ، برندگان ، وینولرها و چرا این همه احتمالاً Crap است

در تاریخ ۴ ماه مه ، گوگل اعلام کرد که آنها در حال به روزرسانی جدید Core هستند. تا ۷ […]

برای بهینه سازی برای پردازش زبان طبیعی از برگه آزمایشی کاغذ استفاده کنید

برای بهینه سازی برای پردازش زبان طبیعی از برگه آزمایشی کاغذ استفاده کنید

اگر یک کاغذ خالی به کسی تحویل داده اید و تنها چیزی که روی آن نوشته شده است عنوان صفحه […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *