تاکتیک های تولید سرب چگونه می توانند نتایج ایجاد پیوند شما را تقویت کنند

تاکتیک های تولید سرب چگونه می توانند نتایج ایجاد پیوند شما را تقویت کنند

dmin آموزش سئو


کمپین پیوند ساخت شما چقدر موثر است؟ شرط می بندم پاسخ شما این باشد: “ای کاش بهتر می شد.”

من که روزانه با صاحبان مشاغل و مدیران تجاری صحبت می کنم ، هنوز نتوانسته ام کسی را ملاقات کنم که از استراتژی ایجاد پیوندشان راضی باشد.

همه به پیوندها احتیاج دارند ، اما دستیابی به آنها دشوارتر می شود.

راه حل؟

ذهنیت ایجاد پیوند خود را تغییر دهید.

نحوه ایجاد پیوند شبیه تولید سرب است

در هر استراتژی بازاریابی تجاری ، ما واقعاً به یک چیز علاقه مند هستیم: فروش.

با این حال ، اگر همچنان بر آن هدف نهایی تمرکز کنیم ، چیزهای زیادی نخواهیم گرفت. قبل از اینکه مشتری در آخر خرید کند ، ممکن است به حداکثر هشت نقطه لمسی نیاز داشته باشد. اگر فقط بر روی آن فروش نهایی تمرکز داشته باشید ، تمام مراحل اضافی را که مشتری شما را به سمت خرید سوق می دهد از دست می دهید.

ممکن است واضح به نظر برسد (بنابراین من در اینجا متوقف خواهم شد) اما نکته ای که سعی می کنم مطرح کنم این است: بازاریابان نمی توانند روی فروش نهایی تمرکز کنند. ما به چیزی در این بین نیاز داریم – یک معیار ثانویه که بتواند شکاف بین “یک غریبه” و “یک خریدار” را پر کند.

این همان جایی است که مفهوم “سرب” از آن ناشی شده است ، یعنی تماسی که مشتری احتمالی / احتمالی / آینده خود را در نظر می گیریم.

سفر از “یک غریبه” به “سرب” کوتاه تر و قابل پیش بینی تر از سفر از “یک غریبه” به “یک خریدار” است ، و هنگامی که یک بازدید کننده را به یک سرب تبدیل می کنیم ، می توانیم با آنها تماس بگیریم به روشی کاملاً معنادارتر و شخصی تر (از طریق ایمیل ، بازاریابی مجدد فیس بوک ، شخصی سازی در محل و غیره).

این چه ارتباطی با لینک سازی دارد؟

در ساخت پیوند به پیوندها احتیاج داریم ، دقیقاً مانند بازاریابی که فروش می خواهیم. اما تمرکز روی هدف نهایی به همان اندازه که در بازاریابی محدود است ، در ایجاد لینک نیز محدود کننده است.

تعداد بسیار کمی از لینک سازان این روزها کاری فراتر از ارسال ایمیل و سپس استفاده از پیگیری های خودکار انجام می دهند. در ساخت لینک هیچ “نسل سرب” وجود ندارد. این گزارش “پیوند یا بدون پیوند” است.

و این همان جایی است که آن روند خراب است.

در ایجاد لینک ، همه آن وبلاگ نویسان ، ناشران ، ویراستاران و غیره همچنین ممکن است به چندین نقطه تماس (از چیزی فراتر از ایمیل) نیاز داشته باشند. بعلاوه ، ممکن است آنها تصمیم گیرنده مناسبی در انتشاراتی که شما هدف قرار داده اید ، نباشند.

اگر آن فرآیند تولید سرب را برای ایجاد پیوند اعمال کنید ، ممکن است نتایج بسیار بهتری مشاهده کنید و از همه مهمتر ، این نتایج هرچه بیشتر به دست آورید به رشد خود ادامه می دهند.

چگونه فرآیندهای تولید سرب را به استراتژی پیوند ساز خود اضافه کنیم

۱٫ قبل از ایجاد محتوا ، پیوندهای پیوندی خود را مشخص کنید

در بازاریابی B2B ، این استراتژی داده متمرکز بر نتایج نامیده می شود ، که اساساً بدان معناست که شما باید دقیقاً بدانید که می خواهید به چه نتیجه ای برسید (نتیجه) قبل از شروع توسعه استراتژی خود برای دستیابی به نتیجه گفته شده.

این مفهوم – متاسفانه – به ندرت در ایجاد پیوند کاربرد دارد.

آنچه معمولاً اتفاق می افتد:

  1. تیم محتوا آنچه را که فکر می کنند یک دارایی عالی است ایجاد می کند.
  2. تیم اطلاع رسانی صاحبان وب سایت هایی را که احتمالاً علاقه مند به آن دارایی هستند شناسایی کرده و تبلیغات را آغاز می کند.

هر دو تیم در انزوا کار می کنند.

اما اگر آن روند را برگردانید چه اتفاقی می افتد؟

  1. تیم اطلاع رسانی به تیم محتوا نشان می دهد که چه چیزی پیوندهای مربوط به یک موضوع خاص را جذب می کند (همراه با مثال). این بینش باید از تحقیقات چشم انداز ، روندهای فعلی یا آینده ، از داده های کمپین تبلیغاتی قبلی و غیره حاصل شود.
  2. تیم محتوا (با همکاری تیم اطلاع رسانی) چیزی بهتر از آنچه در حال حاضر درباره آن موضوع وجود دارد را ایجاد می کند. در این مرحله ، هر دو تیم ممکن است کسانی را که منجر به پیوند دادن در ایجاد محتوای واقعی هستند (با کمک و درخواست نظرات متخصص در مورد موضوع) درگیر کنند.
  3. تیم اطلاع رسانی این محتوا را به مخاطبینی که قبل از ایجاد محتوا شناسایی کرده اند تحویل می دهد.

بسته به فرصت های ایجاد شده پیوند سازی ، دارایی های قابل پیوند باید قالب یا زاویه خاصی داشته باشند ، به عنوان مثال:

  • لیست های تنظیم شده منابع: اطمینان حاصل کنید که مقاله شما با یکی از دسته های موجود در لیست متناسب باشد ، خلا better را بهتر پر کند یا پیوند خراب موجود را برطرف کند.
  • پیوندهایی از افراد تأثیرگذار یا خبرگان: قبل از انتشار مقاله خود ، با آن افراد تأثیرگذار تماس بگیرید و نقل قول (نظر) آنها را در مقاله خود بگنجانید. اینفلوئنسرها وقتی در آن صفحه قرار بگیرند ، به احتمال زیاد به هم پیوند می خورند.
  • پیوندهای همسالان و دوستان: این افراد را در همه جا دنبال کنید و تعامل روزانه با آنها را شروع کنید. به این فکر کنید “پرورش سرب” – احتمال ایجاد مشارکت های طولانی مدت را افزایش می دهید.
  • پیوندهای تحریریه از وبلاگ های معروف: نویسندگان و ویراستاران آن سایت ها را ردیابی کرده و در رسانه های اجتماعی با آنها ارتباط برقرار کنید. در نظر داشته باشید که از آنها دعوت کنید تا در مقاله خود نیز نقل قول کنند.

با اجازه دادن به تحقیقات پیوند ساز خود ، روند تولید محتوا را راهنمایی کنید، در نهایت با یک کمپین بسیار موفق روبرو خواهید شد که همچنان در حال ارائه لینک است (بدون اینکه دیگر نیازی به انجام فعالیت فعال باشد).

۲٫ پیوندهای خود را سازماندهی کنید

همانطور که قبلاً گفتیم ، در ایجاد پیوند هدف نهایی یک پیوند است. اما لیدهای مختلف برای اتصال بالا به تعداد متفاوتی از نقاط لمسی نیاز دارند. به علاوه ، لینک های بیشتر از یک لینک بهتر هستند.

اینجاست که یک فرآیند پرورش سرب نقش آفرینی می کند.

درست مانند بازاریاب های B2B که از روش های مختلف برای “گرم کردن” سرنخ ها و نزدیک کردن آنها به فروش استفاده می کنند ، در صورت ایجاد پیوند برای داشتن دارایی خود ، پیوندهای بیشتری خواهید داشت.

اگر از یک ابزار ارتباطی استفاده می کنید (بسته به بودجه و پیچیدگی پروژه شما ، هم Pitchbox و هم Link Hunter گزینه های خوبی هستند) ، این کار برخی از مزیت های اصلی برای شما را کنترل می کند. حداقل ، هر راه حل ارتباطی:

  • تمام ایمیل های ارسالی خود را ذخیره کنید
  • وضعیت و تاریخ ایمیل را به روز کنید (پاسخ داده شد ، برگشتید ، پیگیری شدید ، و غیره)

بسیاری از تیم های پیوند ساز این موضوع را کافی می دانند. من توصیه می کنم فراتر رفته و از یک رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری محکم استفاده کنید ، که همچنین شامل موارد زیر است:

  • ایجاد یک نمایه دقیق برای هر Lead (که شامل سایت ها و ستون های آنها ، پروفایل های شبکه های اجتماعی و غیره نیز می باشد)
  • دسترسی به شبکه های اجتماعی (از طریق تبلیغات و / یا تبلیغ دستی)

اگر می خواهید حتی جلوتر بروید ، می توانید یک استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری را به خوبی سازماندهی کنید تا منجر به پیوند شما شود. برای شروع ، در اینجا مقایسه کاملی از انواع عمده CRM ، و همچنین سیستم های تولید و پرورش و تولید سرب وجود دارد که به شما امکان می دهد چشم انداز ایجاد پیوند را به درستی سازماندهی و نظارت کنید.

در حالی که کنترل کاملی بر همه اتفاقات دارید می توانید گردش کار کسب پیوند خود را تنظیم کرده و برخی از قسمت های آن را خودکار کنید (مانند پیگیری ها).

عکس تاکتیک های تولید سرب چگونه می توانند نتایج ایجاد پیوند شما را تقویت کنند

۳- در هر نشریه مخاطبین و تصمیم گیرندگان جایگزین پیدا کنید

در B2B ، این فرآیند “بازاریابی مبتنی بر حساب” نامیده می شود ، یعنی وقتی دقیقاً می دانید کدام شرکت مشتری ایده آل شما را ایجاد می کند و شروع به تحقیق درباره چگونگی بهترین کار روی آن می کنید.

در ایجاد لینک ، این استراتژی برای انتشارات عظیم چند نویسنده اعمال می شود که ارائه دهندگان بک لینک ایده آل و مداوم را برای محتوای شما ایجاد می کند. به نیویورک تایمز ، Mashable یا یک مجله تحقیقاتی عظیم در جای خود فکر کنید.

ارسال نامه الکترونیکی به یکی از نویسندگان آنها با درخواست پیوند به مطالعه شما یا اینفوگرافیک شما ممکن است کافی نباشد (در واقع ، هرگز کافی نخواهد بود).

برای بررسی نشریاتی که من واقعاً علاقه مند به دریافت پیوند از آنها هستم ، از ابزارهای زیر استفاده می کنم:

LinkedIn

من از Linkedin برای ارتباط استفاده نمی کنم ، اما من فقط پروفایل های شرکت آن را دوست دارم ، که به من نشان می دهد من کدام یک از دوستان (یا دوستان دوستان) را با آن نهادها مرتبط کرده ام. من از این طریق با انتشارات بسیار خوبی آشنا شده ام:

عکس تاکتیک های تولید سرب چگونه می توانند نتایج ایجاد پیوند شما را تقویت کنند

جستجوی بیوگرافی توییتر

اگرچه Linkedin ممکن است برای شناسایی مخاطبین موجود مفید باشد ، اما توییتر برای ایجاد مخاطبین جدید بسیار مناسب است. برای انتشارات بزرگتر ، تنها چیزی که شما نیاز دارید این است که افرادی را پیدا کنید از جمله آن انتشارات را در بیوگرافی آنها.

ابزاری به نام Twiangulate یک گزینه عالی و رایگان برای انجام آن است: فقط نام شرکت (یا دسته توییتر آن) را به عنوان یک کلمه کلیدی مشخص کنید و این ابزار تمام پروفایل های توییتر را که شامل آن هستند پیدا می کند:

اکنون یک لیست جداگانه توییتر ایجاد کنید تا با همه آنها در تماس باشید.

صفحه “درباره ما” وب سایت

این ممکن است واضح به نظر برسد ، اما اغلب یک قدم فراموش شده است. بسیاری از نشریات ، تمام تیم تحریریه خود را با تمام نامه های الکترونیکی موجود در صفحه “درباره” لیست می کنند.

سعی کنید برای هر یک از آن ایمیل ها یک استراتژی اطلاع رسانی ایجاد کنید. به عنوان مثال ، یک مدیر عامل ممکن است بهترین مخاطب برای درخواست پیوند از طرف وی نباشد ، اما ممکن است آنها پاسخ دهند و راهنمایی های واضح تری به شما بدهند تا با چه کسی صحبت کنید ، بنابراین تماس بگیرید!

۴- نقاط تماس خود را متنوع کنید

از نظر من ، ایمیل هنوز هم م effectiveثرترین روش برقراری ارتباط برای ایجاد پیوند است. راستش ، من با ایمیل پیگیری در مقایسه با ایمیل اولیه موفقیت بهتری داشته ام.

اما راه های دیگر برای دستیابی به مسلماً احتمال شنیدن پاسخ را افزایش می دهد. این شامل:

  • دنبال کردن یا بازتوییت مجدد توییتر ساده (بدون درخواست در اینجا)
  • DM (به ویژه وقتی روزنامه نگاران ادعا می کنند DMs آنها برای طرح ها و ایده ها باز است)
  • یک نظر در سایت شخصی آنها
  • یک پیام LinkedIn
  • افزودن مخاطب به لیست توییتر (توییتر آنها را مطلع خواهد کرد)
  • برچسب گذاری آنها در شبکه های اجتماعی (مخصوصاً وقتی در محتوای شما به آنها ارجاع شده یا از آنها نقل قول شده است)

نکته اصلی: ساده بودن در آنجا ممکن است درخواست شما را به آنها یادآوری کند و از آنها بخواهد ایمیل شما را باز کنند.

۵- دارایی های خود را متنوع کنید

با وجود نقاط تماس متنوع ، نیاز به تنوع بخشیدن به دارایی های شما وجود دارد. در صورتی که به لینک دهی خود هدایت کنید ، مقالاتی با ارزش که در مقاله آنها بگنجانید دسترسی شما موثرتر خواهد بود.

اگر ایمیل اولیه و اولین پیگیری شما موفقیت آمیز نبود ، سعی کنید در پیگیری دوم خود خلاصه ای بصری (اینفوگرافیک) ایجاد کنید تا چیز تازه ای به آنها ارائه دهید.

اگر ابزارهای پشتیبانی و پشتیبانی از تیم های محتوایی خود را در اختیار شما قرار دهید ، این روند ممکن است کاملاً آسان و م turnثر باشد. این ابزارها عبارتند از:

۶٫ عملکرد تیم خود را زیر نظر داشته باشید

تیم شما همه چیز است. اگر نتوانید آنها را به درستی آموزش دهید یا وظایف را بین اعضای تیم خود به طور موثر توزیع کنید ، کل روند ادامه نخواهد یافت.

حداقل:

  • تیم بازاریابی خود را در بازاریابی شبکه های اجتماعی خود بگنجانید بنابراین آنها می توانند روشهای ارتباطی خود را فراتر از ارسال ایمیل گسترش دهند. ابزارهایی مانند Agorapulse در این روند کمک خواهند کرد. می توانید لیست ها را تنظیم کنید ، کلمات کلیدی خاصی را کنترل کنید ، برخی از به روزرسانی ها را ذخیره کرده و به آنها واگذار کنید تا آنها را به وظایف تبدیل کند و غیره.
  • فعالیت ارتباطی خود را پیگیری کنید. ابزارهایی مانند Email Analytics در این امر به شما کمک می کنند. این گزارش ها گزارش های روزانه و هفتگی را تولید می کند که به شما نشان می دهد تیم شما چقدر فعالانه ایمیل ارسال می کند و تعداد پاسخهایی را که دریافت کرده اید. همچنین همه ایمیل ها را در مکالمات پشتیبان ذخیره می کند.
عکس تاکتیک های تولید سرب چگونه می توانند نتایج ایجاد پیوند شما را تقویت کنند

۷٫ صفحه فرود خود را بهینه کنید

دارایی قابل پیوند شما باید بلافاصله تأثیر مثبتی روی افرادی که برای آنها ایمیل می کنید ایجاد کند. برای دستیابی به آن ممکن است روشهای مختلفی وجود داشته باشد ، اما موارد خاصی تقریباً در مورد هرگونه فعالیت SEO کمک می کند:

صفحه شما باید بدون آگهی باشد

من افراد زیادی را دیده ام که مایل نیستند “پیوند رایگان” به صفحه ای که از طریق تبلیغات کسب درآمد می کند ، ارائه دهند. بحث در مورد پیوندهای پیوندی شما در این مورد فایده ای ندارد. حذف تبلیغات از صفحه ای که در حال حاضر به طور فعال پیوند ایجاد می کنید آسان تر است. بعلاوه ، انجام این کار اغلب آسان است.

CTA ها را با هدف هدایت لینکهای خود ایجاد کنید

این یکی کمی پیشرفته است اما کمک زیادی خواهد کرد. CTA های خود را در صفحه دارایی های قابل پیوند تنظیم کنید تا به جای آگهی های عادی ، با پیوندهای پیوند دهنده خود متناسب باشد.

به عنوان مثال ، به جای “برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنید” ، ممکن است یک لینک پوشش مطبوعاتی داشته باشید یا از بازدیدکنندگان دعوت کنید داده ها یا منابع اضافی را بارگیری کنند.

استفاده از پیکسل فیس بوک برای ضبط هر کسی که در ابتدا از طریق دارایی قابل پیوند شما در سایت قرار گرفته است ، یک روش عالی دیگر برای بازاریابی مجدد دارایی خود به لیدهای پیوند شماست.

۸- آن پیوندها را زیر نظر داشته باشید

تعداد کمی از افراد به شما پاسخ می دهند و می گویند که آنها واقعاً به محتوای شما پیوند داده اند. اما دانستن اینکه آیا این موارد مهم است از آنجا که تغییر شکل یک قسمت اساسی در فرآیند پرورش سرب است. این روابط شما را با هدایت شما متوقف نمی کند ، اما بر روند فعلی شما تأثیر می گذارد. آن دسته از سرنخ هایی که در نهایت با شما ارتباط برقرار می کنند بهترین دوستان شما هستند. پیگیری های خود را لغو کنید ، از آنها تشکر کنید ، و در شبکه های اجتماعی با آنها ارتباط برقرار کنید.

باز هم ، اگر از سیستم عامل اطلاع رسانی استفاده می کنید ، به احتمال زیاد پیگیری پیوند نیز در آن گنجانده شده است. در غیر این صورت ، سایت Checker را که دارای ویژگی نظارت بر لینک مفید است ، بررسی کنید.

نتیجه

پیوندهای ایمن به معنای کسانی است که نمی توانیم آنها را کنترل کنیم. این فرایند ایجاد پیوند را تقریباً به نوعی از هنر یا یک سرنوشت سازی خوب ساخته شده (یکی از مفاهیم مورد علاقه تجارت من) تبدیل می کند. قبل از رسیدن به هدف نهایی خود باید کارهای زیادی انجام دهید ، همه اینها در حالی است که هدف نهایی خود را در ذهن داشته باشید.

این روزها ، هنگامی که هر صاحب سایت – حرفه ای یا آماتور – با درخواست پیوند بمب گذاری می شود ، شما باید بازی پیوند ساخت خود را ارتقا دهید. خوشبختانه ، یک منطقه بازاریابی همسایه وجود دارد که می توانید از آن بیاموزید: تولید سرب. برای دستیابی به پیوندهای عالی به وب سایت خود ، روش های ارتباطی پیچیده تر و متنوع تری را در پیش بگیرید. موفق باشید!



منبع

شاید دوست داشته باشید:

بررسی نقاط دسترسی ترافیک - Moz

بررسی نقاط دسترسی ترافیک – Moz

در قسمت این هفته از Whiteboard Friday ، جو کامرون – مدیر تیم آموزش Moz’s – به روند آدرس دهی […]

2021 موفقیت محلی در سئو سایت: نکات و پیش بینی های خبره

۲۰۲۱ موفقیت محلی در سئو سایت: نکات و پیش بینی های خبره

“ما اینجا هستیم تا از توهم جدا بودن بیدار شویم.” – Thích Nhất Hạnh ، معلم بودایی اعتبار تصویر: مولوی […]

گوگل بروزرسانی هسته ای دسامبر 2020: توسط شماره ها

گوگل بروزرسانی هسته ای دسامبر ۲۰۲۰: توسط شماره ها

در تاریخ ۳ دسامبر ، Google اعلام کرد که آنها آخرین نسخه Core Update را ارائه می دهند. در ابتدا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *