تجارت بصورت غیرمعمول: چگونه می توان خدمات جدید و به روز شده خود را با Google My Business ارتباط برقرار کرد

تجارت بصورت غیرمعمول: چگونه می توان خدمات جدید و به روز شده خود را با Google My Business ارتباط برقرار کرد

dmin آموزش سئو


از زمان ابتلا به بیماری همه گیر COVID-19 در اوایل سال ۲۰۲۰ ، صاحبان مشاغل مجبور شدند به سرعت برای ایجاد تغییرات فاحش در خدمات خود برای تأمین نیازهای جدید جستجوگران در یک منظره غیرقابل پیش بینی ، اقدام کنند.

در حالی که جستجوهای “نزدیک من” در اوایل سال ۲۰۲۰ با اندکی افت روبرو بود ، از آن زمان به بعد ، با افزایش مداوم ، نیاز به مارک ها و مشاغل از هر اندازه برای حضور آنلاین و قابل کشف بصورت آنلاین را تقویت می کند.

عکس تجارت بصورت غیرمعمول: چگونه می توان خدمات جدید و به روز شده خود را با Google My Business ارتباط برقرار کرد

در طی همه گیر شدن ، تقریباً یک سوم خریداران از مارکی که برای آنها جدید است خریداری کرده اند. در این مقاله ، ما روش هایی را برای نمایش خدمات جدید یا به روز شده شما به صورت دیجیتال بررسی خواهیم کرد تا این جستجوگران جدید را در طول فرآیند تصمیم گیری راهنمایی و تبدیل کنیم.

جستجوگران از چه نوع سالاتی می پرسند؟

چگونه می توانم با شما تجارت کنم؟

هنگامی که به نمایه Google برای کسب و کار من فکر می کنید و اطلاعات شما را تنظیم می کنید ، مهمترین عنصر اطلاع رسانی به جستجوگران است که چگونه می توانند با شما تجارت کنند.

شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که تمام داده های اصلی مکان شما به روز شده است. این شامل علامت گذاری می شود که موقتاً بسته هستید یا نه. اگر باز هستید ، باید دقیق ترین ساعات کار را منتشر کنید.

بعلاوه ، شما باید در صورت داشتن هر گونه س seال ، در تماس با جستجوگران را آسان تر کنید. این شامل اطمینان از دقیق بودن شماره تلفن شما ، نظارت بر بخش پرسش و پاسخ در «Google برای کسب و کار من» و فعال کردن پیام رسانی در صورت داشتن پرسنل برای پاسخگویی است. اینها همه روشهایی است که باعث می شود مشتری احساس ارتباط با شما داشته باشد ، که آنها را ترغیب به تبدیل و خرید از شما می کند.

چه نوع اقدامات احتیاطی ایمنی را با مشتریان و کارکنان خود انجام می دهید؟

سلامتی و ایمنی مشتریان و کارمندان برای همه جستجوگران نکته برتر است. به عنوان یک تجارت ، این اطلاعات باید در مرکز و مرکز باشد تا مشتریان بالقوه بتوانند درک کنند که این مهم برای سازمان شما چقدر مهم است.

برای هر کسی که قصد دارد با تجارت شما درگیر شود چه نوع اقدامات احتیاطی و پروتکل ایمنی را دنبال می کنید و اینکه این امر چگونه می تواند سفر وی به تجارت شما یا ارائه خدمات شما را تحت تأثیر قرار دهد ، باید کاملاً واضح باشد. این موارد باید شامل مواردی مانند اقدامات فاصله اجتماعی باشد که ممکن است منجر به ایجاد خطوط طولانی ، نیاز به ماسک و غیره شود. در اسرع وقت بررسی این اطلاعات تصمیم گیری در مورد تجارت با شما را بسیار راحت تر می کند.

شما چه نوع خدماتی را ارائه می دهید و آیا این موارد متفاوت از حالت عادی است؟

مشاغل و مصرف کنندگان مجبور شده اند خود را با بسیاری از موارد عادی جدید وفق دهند. به منظور جلب مشتری های جدید و رشد بشارت مشتریان موجود ، تا حد امکان اصطکاک را با برقراری ارتباط تغییر دهید.

اگر تغییراتی در سرویس ها یا محصولی ایجاد کرده اید که کاربران می خواهند به شما اعتماد کنند ، توضیح دهید که چه چیزی تغییر کرده و چگونه. این امر خصوصاً در مورد مشاغل ضروری که بویژه مشغول کار بوده و با کمبود زنجیره تأمین روبرو هستند صادق است.

همه مشاغل چه کاری می توانند برای برقراری ارتباط به روزرسانی درباره خدمات جدید و درحال تغییر در Google برای کسب و کار من انجام دهند؟

۱٫ ویژگی های خود را به روز کنید

گوگل ده ها ویژگی بسیار قابل مشاهده را ارائه داده و ویژگی های جدیدی را نیز ارائه می دهد. این شامل جزئیاتی از قبیل اینکه شما خدمات حضوری یا ملاقات حضوری ، تحویل و تحویل کالا و اقدامات ایمنی برای خرید حضوری را ارائه می دهید. این موارد را تحت نظر داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که تمام خصوصیات مربوط به کسب و کار شما اعمال می شوند.

۲٫ خدمات و محصولات را منتشر کنید

اگر این موارد را برای دسته خود در دسترس دارید ، آنها راهی عالی برای معرفی خدمات و محصولات جدید یا برجسته سازی محبوب ترین محصولات شما هستند.

۳٫ Google Posts را اضافه کنید

اکنون که Google به طور موقت محدودیت دسترسی به API را برای زنجیره ها برداشته است ، مشاغل در هر اندازه باید از پست ها استفاده کنند. ارسال ها به شما امکان می دهد به روزرسانی های به موقع و مربوط به تعطیلی موقت ، به روزرسانی های محصول و خدمات ، تبلیغات و گزینه های کارت هدیه را به اشتراک بگذارید.

۴٫ تصاویر خود را به روز کنید

اگر محصول ، خدمات یا موقعیت مکانی شما از نظر بازگشت مشتری متفاوت است ، این می تواند باعث سردرگمی یا ناامیدی شود. قدرت تصاویر به روز شده در نمایه Google My Business خود را دست کم نگیرید. اکثر تلفن های هوشمند از یک دوربین با کیفیت بالا برخوردار هستند که حتی در هفته گرفتن چند عکس و بارگذاری آنها کافی است.

۵٫ ساعات اضافی را منتشر کنید

انتشار مجموعه ساعات اضافی به ارائه پیشنهادات تکمیلی شما کمک می کند. این موارد شامل ساعات ارشد ، ساعات کار آنلاین ، ساعت ها رانندگی ، ساعت های پیکاپ و … می باشد.

ملاحظات خاص صنعت

مراقبت های بهداشتی

یکی از صنایع تأثیر پذیر ، به ویژه از منظر دیجیتال ، مراقبت های بهداشتی بوده است. هر دو بیمار بیمار و بیمار مجبور شده اند که در مورد چگونگی دسترسی به نیازهای بهداشتی خود تجدید نظر کنند.

سازمان های بهداشتی در حال انجام تنظیماتی برای ارائه خدمات به بیماران موجود و جدید هستند. تغییر بزرگی در جهت انجام قرار ملاقات از راه دور بهداشت به جای مراجعه حضوری برای تعدادی از تخصص ها از پزشکی داخلی گرفته تا درمان انجام شده است. آژانس های دولتی نیز گزارش دادند که بازدیدهای از راه دور بهداشت فقط با افزایش ۱۵۴ درصدی فقط در هفته آخر مارس ۲۰۲۰ افزایش یافته است.

بر اساس این داده ها ، در اوایل آوریل ، Google پیوند telehealth را برای دسته های مراقبت های بهداشتی ارائه داد. این سازمان ها و ارائه دهندگان خدمات بهداشتی را قادر می سازد تا بیمارانی را که احتیاط می کنند از مراجعه حضوری به مطب بازدید کنند ، سطح و تبدیل کنند.

درست به همان اندازه که راه اندازی پشتیبانی telehealth بسیار مهم بود ، معرفی اطلاعات مرکز آزمایش ویروس کرونا در نقشه ها و جستجو بود. Google برای کسب و کار من با تعدادی از منابع بهداشتی و دولتی شخص ثالث و همچنین با Castlight برای دریافت داده ها برای سایت های جدید آزمایش همکاری کرد. استفاده از اطلاعات آزمایش COVID-19 یک رویه مرحله ای بود و طی چند ماه گذشته تکامل یافته است. برای سازمانهای بهداشتی که آزمایش COVID-19 را ارائه می دهند ، این مهمترین و مهمترین سرویسی است که می توانید به لیست Google My Business اضافه کنید.

عکس تجارت بصورت غیرمعمول: چگونه می توان خدمات جدید و به روز شده خود را با Google My Business ارتباط برقرار کرد

خرده فروشی

برای مشاغل خرده فروشی ، یکی از بزرگترین چالش های چند ماه اخیر احتمالاً نوسانات موجودی کالا و روش های سفارش بوده است. به همین دلیل است که مشاغل در هر اندازه ای ویژگی های خرید محصول و موجودی زنده را در لیست های خود ادغام کرده اند. Google حتی برای حمایت از مشاغل ، لیست محصولات رایگان را در ایالات متحده ارائه داده است.

هنگامی که خرده فروشان مشاهده محصولات موجود را آسان کردند ، مجبور شدند برای پشتیبانی از روش های مختلف سفارش و وانت خود را تنظیم کنند. این شامل امکان “خرید آنلاین ، تحویل در فروشگاه” ، وانت در حاشیه و تحویل بدون تماس است. Google برای برجسته کردن هر یک از این ویژگی ها ارائه کرده است ، بنابراین مشاغل باید از بازتاب پیشنهادهای هر مکان اطمینان حاصل کنند.

عکس تجارت بصورت غیرمعمول: چگونه می توان خدمات جدید و به روز شده خود را با Google My Business ارتباط برقرار کرد

خدمات مالی

بانک ها و مشاغل درون صنعت خدمات مالی به دلیل مقررات و ماهیت تجارت خود گزینه های محدودتری دارند. مشتریان بانکی علاوه بر اقدامات ایمنی که در شعب محلی خود اتخاذ می کنند ، به پشتیبانی محرک و خدمات بانکی مجازی نیز اعتماد کرده اند. با بهره گیری از ویژگی های قرار ملاقات و قرار ملاقات بصورت آنلاین و همچنین برجسته سازی ساعات منحصر به فرد گذرگاه ، ارائه دهندگان خدمات مالی می توانند به مشتریان کمک کنند تا روش های انجام بانکداری خود را بهتر درک کنند.

عکس تجارت بصورت غیرمعمول: چگونه می توان خدمات جدید و به روز شده خود را با Google My Business ارتباط برقرار کرد

رستوران ها

رستوران ها مجبور بوده اند با دستورالعمل های مستمر و متغیر که محدودیت هایی را برای نحوه و زمان افتتاح آنها تعیین می کنند ، مقابله کنند. بسته به محل استقرار رستوران ها و دستورالعمل های منطقه ، آنها باید ارتباط برقرار کنند که آیا آنها زایمان ، تحویل غذا یا / و صرف غذا را ارائه می دهند و شکل ظاهری را دارند. برخی از ناهارخوری ها فقط به صرف ناهار خوری در فضای باز محدود شده است ، در حالی که برخی دیگر به ظرفیت های کمتر برای ایجاد فاصله اجتماعی محدود شده اند.

تعدادی از ویژگی های Google برای کسب و کار من وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها به مشتریان بگویید چه ویژگی های غذاخوری در دسترس شماست. رستوران ها باید مطمئن باشند که ویژگی های ناهار خوری ، تحویل و بیرون بردنشان را به روز می کنند. استفاده از پست ها برای توصیف مکان های ناهار خوری مانند ظرفیت داخلی در فضای باز یا محدود نیز می تواند برای مشتریان مفید باشد. اگر تحویل ، سفارشات آنلاین یا رزرو را ارائه می دهید ، مطمئن شوید که ویژگی سفارش آنلاین را فعال کرده اید که دکمه های آبی رنگ را در صفحه دانش شما فعال می کند.

عکس تجارت بصورت غیرمعمول: چگونه می توان خدمات جدید و به روز شده خود را با Google My Business ارتباط برقرار کرد

نتیجه

مشاغل در هر اندازه و صنایعی ارتباط با آنها را برای مصرف کنندگان آسان تر کرده است زیرا این همه گیری همچنان باعث ایجاد تغییرات در زندگی روزمره می شود. این نکات را دنبال کنید تا مطمئن شوید به روزرسانی های شما در نمایه Google برای کسب و کار من ، جایی که بیشتر جستجوهای “نزدیک من” در حال انجام است ، قابل کشف هستند.



منبع

شاید دوست داشته باشید:

بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

تبلیغات دیجیتال امروزه متفاوت است. نحوه و زمان تعامل ما با تبلیغات آنلاین در ماه مارس که COVID-19 دوره جدیدی […]

رفع SEO روزانه: جمع آوری ، سازماندهی و پیگیری کلمات کلیدی با Moz Pro

رفع SEO روزانه: جمع آوری ، سازماندهی و پیگیری کلمات کلیدی با Moz Pro

بنابراین ما دوباره دیدار می کنیم ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی … اکنون بیش از هر زمان دیگری ، […]

6 راه برای ایجاد اقتدار برند با بازاریابی محتوا

۶ راه برای ایجاد اقتدار برند با بازاریابی محتوا

تبدیل شدن به یک مارک معتبر کار ساده ای نیست ، اما مزایای عظیم آن ارزش تلاش را دارد. هنگامی […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *