تنظیم کمپین های پرداخت شده در طول رکود

تنظیم کمپین های پرداخت شده در طول رکود

dmin آموزش سئو


جهان ما در مارس ۲۰۲۰ به طرز جدی تهدید ویروسی برای معیشت ما در ایالات متحده و سراسر جهان به طرز چشمگیری تغییر کرد. در اینجا در ایالات متحده (در زمان نوشتن این پست) ، COVID-19 مخالفت نکرده است

برخی از صنایع به مراتب بیشتر از سایرین تحت تأثیر قرار گرفته اند. به عنوان مثال ، مشاغل مسافرتی و جهانگردی به دلیل رهنمودهای دوری اجتماعی و سفارشات در منزل در خانه ، بیش از بسیاری از صنایع دیگر صدمه دیده است.

با این حال ، کلیه مشاغل باید بودجه های برنامه ریزی شده خود را برای جستجوی پرداخت شده و سایر کمپین های دیجیتال پرداخت شده برای ۱۲ تا ۲۴ ماه آینده دوباره ارزیابی کنند. امیدوارم این بیماری همه گیر سریعتر از این اتفاق بیفتد و اقتصاد از رکود معلق ما با سرعت بیشتری در برخی از نقطه های سال آینده بیرون می آید. اما از آنجا که هیچ کس نمی تواند به طور دقیق بداند که چه اتفاقی خواهد افتاد ، بهتر است ایمن باشید و براساس آن برنامه ریزی کنید. سؤالات زیر را از خود بپرسید:

  • در مورد اولویت های خود در سال ۲۰۲۰ چه فرضیاتی را ایجاد کردید؟
  • تا چه اندازه رکود جهانی و رکود اقتصادی بر این اولویتها تأثیر گذاشته است؟
  • چگونه روندهای شما تغییر کرده است و قبلاً چه تغییراتی را تجربه کرده اید؟

هنگامی که بتوانید به این سؤالات پاسخ دهید ، می توانید برای ایجاد یک برنامه پایدارتر برای تبلیغات تبلیغاتی دیجیتال پرداخت شده خود ، در راه باشید.

اکنون دشوارترین بخش آمده است: چگونه می توانید این تغییرات را در نظر بگیرید و برای سال آینده یا حتی دو سال برنامه ریزی کنید؟

برای انجام این کار به طور مؤثر ، باید انتخاب کنید که کدام هدف تجاری مهم برای شما مهمتر است:

۱٫ حجم کافی از فروش را حتی با هزینه سودآوری رانندگی کنید.

    یا

    ۲٫ حاشیه سودآوری را حفظ کنید حتی اگر این به معنای از دست رفتن حجم فروش باشد.

      هر دو را انتخاب نکنید. بدیهی است که شما می خواهید فروش بیشتری داشته باشید و سودآوری را حفظ یا افزایش دهید – همه می خواهند این کار را انجام دهند. اما اگر شغل شما از زمان آغاز این رکود دست و پنجه نرم کرده است ، در حال حاضر این انتخاب لوکس را ندارید که هر دو را انتخاب کنید. اگر هر دو هدف را دنبال کنید ، به احتمال زیاد می توانید تاکتیک های رقابتی را در مبارزات انتخاباتی خود پیاده کنید که ممکن است منجر به ضرب و شتم شود. بنابراین ، یکی را انتخاب کنید. اگر می توانید در این محیط جدید به طور مداوم به جلو بروید ، می توانید علاوه بر این ، تلاش کنید تا به دیگری ضربه بزنید.

      با تمرکز بر میزان فروش

      اگر هدف اصلی شما حجم فروش است ، به روندهای سالی که از زمان شیوع COVID-19 و شروع رکود اقتصادی شاهد بوده اید ، مراجعه کنید. توجه داشته باشید که دو یا دو ماه گذشته توجه داشته باشید زیرا همه چیز در بازگشت به چشم انداز “عادی تر” نسبت به بازگشایی مشاغل آغاز شده است (البته با قوانین قوی پیرامون فاصله اجتماعی). برای مثال:

      • آیا از ماه مه کمی ترافیک وب سایت را مشاهده کرده اید ، اما فروش یا تبدیل نشده است؟
      • آیا این موارد در کانالهای خاص افزایش یافته است اما در سایر موارد نه؟
      • چگونه میزان هزینه تبلیغات شما با این تغییرات در تبدیلها ارتباط دارد؟
      • آیا شاهد افزایش هزینه در هر سطح تبدیل هستید که اکنون با ثبات تر به نظر می رسد؟
      • چگونه همه این موارد در مقایسه با سال مقایسه می شود؟

      هر آنچه را که بعد از پاسخ دادن به این سؤال ها شاهد هستید ، برنامه ریزی کنید تا روند سالانه ادامه یابد برای آینده قابل پیش بینی. فصلی بودن را در نظر بگیرید و برنامه ریزی کنید که چه تعداد تبدیل ، فروش و / یا چه میزان درآمد را می خواهید در هر ماه یا هر هفته به دست بیاورید. هنگامی که این تعداد سخت برنامه ریزی شده اید ، با حساب کردن هزینه خود در هر تبدیل و بازده هزینه های تبلیغ (ROAS) ، ریاضیات سریع را انجام دهید ، و ارتباط دهید تا چه مقدار پولی را که می خواهید برای تحقق آن اهداف فروش هزینه کنید.

      avkanîavkanîعکس تنظیم کمپین های پرداخت شده در طول رکود

      آیا این بودجه ها و اهداف جدید به شما امکان می دهند اهداف کلی فروش خود را برآورده کنید؟ ممکن است متوجه شوید که می توانید به طور مستقیم اهداف خاصی را برای یک کانال خاص وارد کنید (برای مثال جستجوی پولی) ، اما همچنان در کل عقب خواهید ماند. در این صورت ، به سهم برداشت خود یا به اشتراک گذاری معیارهای صوتی ، بینش رقابتی و ابزارهایی مانند Moz یا Google Trends مراجعه کنید تا ببینید آیا واقعاً فشار بر حجم فروش بیشتر اگر پیش بینی های موجود اهداف شما را برآورده نمی کند واقع بینانه است یا خیر.

      اگر این موارد نشانگر فضای کمی برای رشد بالقوه است ، اهداف و انتظارات میزان میزان فروش خود را مورد بازبینی قرار دهید تا این حساب پس از COVID جدید عادی شود. در این مثال ، فرصت شما برای رشد بالقوه در کانال های پر قیف (به عنوان مثال تبلیغات برنامه ای ، تبلیغات ویدیویی دیجیتال ، خرید رسانه سنتی) برای دستیابی به مشتریان جدید بالقوه تر نهفته است. فقط مطمئن شوید که چه تعداد تبدیل یا فروش این کانال های پر قیر را در واقع کمک می کنید تا مطمئن شوید که بودجه های تبلیغاتی خود را به خوبی استفاده می کنید.

      با تمرکز بر سودآوری

      اگر هدف اصلی شما سودآوری است ، همان روندها را رجوع کنید و به همان سؤالات مشابه در بالا پاسخ دهید. مجدداً به دو یا دو ماه گذشته توجه کنید زیرا رکود اقتصادی شروع به تسویه حساب خود در مسافت طولانی کرده است. هرچه شاهد آن هستید ، برنامه هایی را برای ادامه روند سالانه ادامه دهید. سپس با توجه به فصلی بودن ، با توجه به سطح ROAS یا ROI دلخواه خود ، پیش بینی کنید که بودجه مبارزات انتخاباتی شما در ماه یا هفته باید چه میزان باشد.

      عکس تنظیم کمپین های پرداخت شده در طول رکود

      به جای نیاز به تنظیم بودجه خود به منظور دستیابی به آستانه حجم فروش مورد نظر ، ممکن است متوجه شوید بودجه پیش بینی شده شما کمتر از آن چیزی است که در ابتدا پیش بینی می شد از سال ۲۰۲۰ پیش بینی شود. به احتمال زیاد شما مجبور به کاهش بودجه ها یا متوقف کردن فعالیت های خاص هستید. کاملاً که اکنون دقیقاً سودآور نیستند زیرا تغییرات در هزینه های تبدیل و یا تقاضا تأثیر منفی بر روندهای شما گذاشته است. اگر این اتفاق برای شما افتاده است ، برنامه ای را در نظر بگیرید که می خواهید از برخی از کمپین های پرداخت شده خود استفاده کنید و هر بودجه باقیمانده احتمالی را در کانال ها یا پس اندازهای دیگر سرمایه گذاری کنید (با فرض اینکه چنین صندوق هایی با حجم کمتری از بین نرفته اند).

      این فرصت برای حفظ حاشیه سود خاص احتمالاً منجر به درآمد کلی کمتر و بازده کل تجارت شما خواهد شد. هدف در اینجا این است که در جایی که نیازی به کاهش چشمگیر در تجارت عمومی خود ندارید ، به اندازه کافی سودآور باشید. قربانی کنید آنچه در تبلیغات دیجیتال پولی نیاز دارید تا در طول عمر خود و ماندگاری در طول دوره این رکود اقتصادی حفظ کنید.

      نکته دیگری که باید در خاطر داشته باشید

      همانطور که ما هنوز در مراحل اولیه عدم قطعیت گسترده هستیم ، با تغییر اوضاع اقتصادی ، زیرک و واکنشی باشید. ممکن است در سال جاری و سال آینده به دلیل نوسان در اوضاع اقتصادی و چشم انداز ، دوباره پیش بینی های بیشتری را بطور مداوم انجام دهید. فقط به یاد داشته باشید که هر کس دیگری در همان قایق با شما است – هیچ کس نمی داند چه چیزی در یک یا دو سال آینده می آید ، چه رسد به چند ماه آینده.


      برای کمک به ما در خدمت به شما بهتر ، لطفاً از نظرسنجی خواننده خوانندگان وبلاگ Moz 2020 را در نظر بگیرید که در مورد شما کیست ، با چه چالش هایی روبرو می شوید و دوست دارید چه موارد دیگری را در وبلاگ Moz مشاهده کنید.

      نظرسنجی کنید



      منبع

      شاید دوست داشته باشید:

      Intent and SEO جستجو: یک راهنمای سریع

      Intent and SEO جستجو: یک راهنمای سریع

      درک هدف جستجو می تواند ماده مخفی باشد که استراتژی محتوای شما را از عالی به برجسته می کند. ما […]

      تغییر در تقاضای محصول برای سئو به چه معنی است

      تغییر در تقاضای محصول برای سئو به چه معنی است

      اگر از طریق بحران COVID-19 در تجارت الکترونیکی کار می کنید ، احتمالاً متوجه تغییراتی وحشی در نحوه مشاهده و […]

      شناسایی الگوهای عملکرد جستجوی پیشرفته GSC (و آنچه در مورد آنها باید انجام دهید)

      شناسایی الگوهای عملکرد جستجوی پیشرفته GSC (و آنچه در مورد آنها باید انجام دهید)

      کنسول جستجوی Google تا حد زیادی پرکاربردترین دستگاه در جعبه ابزار SEO است. این نه تنها نزدیکترین درک ما را […]

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *