تهیه تجارت الکترونیکی برای گزاف گویی پس از COVID

تهیه تجارت الکترونیکی برای گزاف گویی پس از COVID

dmin آموزش سئو


COVID-19 همانطور که می دانیم زندگی را تغییر داده است ، و بعید است که برای مدتی این کار را متوقف کنیم.

خرید تجارت الکترونیک نمونه ای کامل از تغییر اوضاع و از چند طریق است.

اگر احساس می کنید که Shopify اکنون هر هفته بمب های خبری عظیمی و مخرب را رها کرده است ، درست است!

و چه کسی حدس زده است که در انگلستان ، سوپر مارکت منحصراً آنلاین ، Ocado ، اکنون ارزش بیشتری از بقالهای آجر و ملات موریسون ، Sainsbury و مارکس و اسپنسر دارد.

سرعت تحول در تجارت الکترونیکی از زمان شیوع COVID-19 (یک صنعت با سرعت بالا) بسیار وحشیانه بوده است.

زنجیره های تأمین برای بسیاری از مارک های فروش آنلاین تحت فشار قرار گرفته اند (به خصوص در مواردی که تقاضا زیاد است و منابع کم هستند) چگونه می توانید انتظارات را به بهترین وجه مدیریت کنید و از هر فرصتی برای فروش به مخاطب هدف خود استفاده کنید؟

با توجه به اینکه مصرف کنندگان شما بیش از هر زمان دیگری به دنیای خرید آنلاین تکیه می کنند ، چگونه می توانید مطمئن باشید که سهم منصفانه خود را از آن خرده فروشی آنلاین دریافت می کنید؟

خوب ، این پست به شما کمک می کند تا دقیقا به این سؤالات پاسخ دهید. این که آیا میزان فروش شما موجب شده است یا میزان تقاضای “خارج از دیوار” را داشته باشید ، در اینجا ایده هایی وجود دارد که به شما کمک می کند در آن گزاف گویی حرکت کرده و به مشتریان کمک کنید تا عاشق برند شما باشند.

توجه زیادی به تغییر در رفتار جستجوی سایت داشته باشید

جستجوی سایت شما بویژه در حال حاضر یک معدن طلای بینش است. به طور جدی.

غالباً ورود به سیستم برای درک چگونگی و آنچه مشتریان شما پس از مراجعه به فروشگاه شما به دنبال آن هستند می تواند مجموعه ای از فرصت ها را نشان دهد.

این امکان وجود دارد که پیش از آنکه COVID-19 در زندگی روزمره دزدگیر شود ، مشتریان هنگام جستجوی محصولات شما زمینه های مختلفی را در ذهن داشته باشند.

به عنوان مثال ، جستجوهای “دستکش” امروز در ماه ژانویه به احتمال زیاد بازدید کننده هایی است که به طور کامل برای دو محصول جداگانه جستجو می کنند. این مهم است که اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی به مشتری امروز خدمت می کنید و به درستی زمینه آنها را مورد بررسی قرار می دهید تا در ارتباط باقی بمانند و تبدیل را بهبود بخشند.

در اینجا یک مثال افراطی است ، اما با این وجود یک مورد آزار دهنده است. به عنوان مثال ، هلند و بارت یک خرده فروش محبوب مراقبت از خیابان بالا با حضور گسترده وب در انگلیس هستند.

عکس تهیه تجارت الکترونیکی برای گزاف گویی پس از COVID

هنگامی که جستجوی “coronavirus” به سرعت افزایش یافته و تقاضا برای ضد عفونی کننده دست و پاراستامول (مارک دیگری از استامینوفن ، مانند Tylenol) دردناک بود ، آنچه که باور نکردنی بود این بود که جستجوی “coronavirus” در وب سایت آنها نتیجه ای نداد.

این به خصوص برای یک خرده فروش بسیار ناراحت کننده به نظر می رسد که اولا ، کالاهایی را که از نظر علمی اثبات شده است ، برای کشتن و کمک به جلوگیری از شیوع ویروس می فروشد ، و دوم ، یک تجارت اختصاصی در زمینه مراقبت های بهداشتی است.

این مسئله نه تنها هنگامی که صحبت از CX و درک مشتری می شود آچار عظیم را در کار می اندازد ، بلکه این نظارت کوچک اما پر هزینه نیز احتمالاً هزینه فروش و مشتریان را نیز به همراه داشته است.

همچنین مشتریان به دلیل وجود فرسودگی سهام در جای دیگر ، در جستجوی کالاهایی هستند که معمولاً با یک مارک خاص یا فروشگاه آنلاین همراه نیستند.

به عنوان مثال ، سه عبارت برتر جستجو برای یکی از مشتری های تجارت الکترونیکی من اکنون “ماسک” ، “ماسک” و “PPE” است. عبارات جستجو “mask” ، “PPE” و انواع نزدیک قبل از اواسط ماه مه عملاً وجود نداشتند.

عکس تهیه تجارت الکترونیکی برای گزاف گویی پس از COVID

کیت و آس ، یک خرده فروش لباس ، دقیقاً به این رفتار متغیر پاسخ داده اند. پس از مشاهده سنگر زیاد در تعداد جستجوهای سایت برای ماسک ها ، آنها اکنون یک ماسک جدید و پریمیوم از نظر علمی را معرفی می کنند که متناسب با نام تجاری آنها نیز می باشد. آنها ۱۰۰٪ سود ماسک ها را اهدا می کنند ، اما این تاکتیک احتمالاً باعث فروش بیشتر در دسته های دیگر آنها نیز خواهد شد.

این یک حرکت عالی است ، به خصوص که فروش پوشاک در این مدت کاهش یافته است. پیدا کردن فرصت های نوظهور هنگامی که خطوط تولید معمولی دیگر تقاضا ندارند ، مهم است.

نکته ای که من در اینجا سعی می کنم این را مطرح کنم این است که ، برای موفقیت در بیرون آمدن از طرف دیگر این بیماری ، باید اطمینان حاصل کنید که با خواسته ها و نیازهای مشتری امروز کاملاً هماهنگ هستید – هر آنچه که به نظر می رسد. شما. استفاده از جستجوی سایت کاملاً می تواند پنجره بزرگی را برای مطالبات و علایق آنها به وجود آورد.

اگر محصولات موجودی ندارند ، گزینه های عالی را ارائه دهید (در صورت امکان)

همانطور که در ابتدا به آن اشاره شد ، مدیریت زنجیره تأمین به طور فزاینده ای چالش برانگیز خواهد بود – به خصوص در مناطقی که تقاضا بیشتر از عرضه است – با این حال بسیاری از خرده فروشان اینجا را از دست می دهند.

برای برخی از محصولات ، مهم نیست که چقدر تلاش می کنید ، هر خرده‌فروشی آنها را به عنوان “خارج از بورس” ذکر کرده است.

برای کالاهایی با مارک تجاری که در سطح جهانی سهام دارند ، داشتن خرده فروشی که جایگزین کاملاً مناسبی را ارائه می دهد ، می تواند برای برنده شدن در آن بازدید کننده و کسب فروش که خرده فروشان دیگر از دست داده اند ، کافی باشد.

برای استفاده از یک مثال خاص ، FTX تولید کننده اتومبیل های دارای کنترل رادیویی است و یک مارک تجاری است که در سایت تجارت الکترونیکی Wheelspin در اروپا به فروش می رسد. به دلیل COVID-19 یک مورد FTX وجود دارد که شما نمی توانید قبل از پایان ماه ژوئن (برای عشق و پول) در هر وب سایت دریافت کنید. این بیماری همه گیر کارخانه ها را مجبور به تعطیل کرده و تولید آن را برای بسیاری از کالاها مختل می کند.

عکس تهیه تجارت الکترونیکی برای گزاف گویی پس از COVIDavkanîavkanî

به طور خاص ، در این مثال ، این موتور برس FTX است که قربانی مشکلات زنجیره ای شده است. با این وجود ، یک مارک تجاری وجود دارد که کالای جایگزین کاملاً مناسبی دارد و مشخصات آن یکسان است و موجود است:

عکس تهیه تجارت الکترونیکی برای گزاف گویی پس از COVIDavkanîavkanî

ارائه راه حل های جایگزین با هر گونه سازش اندک که ممکن است می تواند روشی عالی برای برنده شدن در فروش و خوشحال کردن مشتریان به شکلی باشد که احتمالاً رقبای شما نخواهند بود.

فیلتر “فقط در انبار” اضافه کنید

ادامه مبحث موجودی فروشگاه و مدیریت زنجیره تأثیر آشفتگی ، یک ویژگی ساده اما خوش آمدید ، اضافه کردن فیلتر “کالاها در انبار” است.

ناگفته نماند که به مشتریان این امکان را می دهند که مواردی را که قادر به دستیابی سریع دستشان هستند ، به مرور مرور کنند ، به خوبی پایین می رود و می تواند به بهبود تبدیل در وب سایت شما کمک کند.

یکی دیگر از مزایای اضافه کردن چنین فیلتر امکان نور آوردن به سایر خطوط است که به طور معمول تحت الشعاع آیتم های پر طرفدار (اما اکنون موجود نیست).

با یک قدم بیشتر ، شما همچنین می توانید با اضافه کردن یک فیلتر برای محصولاتی که انتظار می رود در یک بازه زمانی مشخص وارد شوند ، مشتریان خود را تجربه کنند و یا مواردی را که می توان از آنها استفاده کرد دوباره فیلتر کنید.

CTA “به من ایمیل بدهید وقتی که دوباره موجود است”

اگر یک خرده فروش در تلاش باشید تا خطوط محبوب را بدست آورید ، شانس خوبی وجود دارد که شما تنها خرده فروش این مشکل نیستید. اگرچه ممکن است سریعتر از رقبای خود سهام دریافت نکنید ، اما می توانید اطمینان حاصل کنید که شما اولین نفری هستید که به مشتریان بالقوه اطلاع می دهید که این سهام در انبار است.

معامله را با شخصی سازی پست الکترونیکی موجودی شیرین کنید

به مشتری بالقوه این امکان را بدهید که بدانید که موجودی کالا در انبار موجود است بسیار عالی است ، اما چرا با استفاده از فرصت شخصی سازی این ایمیل ، مشتریان خود را شگفت زده و خوشحال نکنید؟

ارائه کالاهای متقابل فروش کالایی که اکنون در انبار موجود است می تواند راهی عالی برای نه تنها دادن خبر خوب به آنها باشد بلکه دلایل دیگری برای بازدید از مغازه شما و بالقوه افزایش ارزش سبد به طور همزمان فراهم می کند. مطمئناً پیروزی است ، اینجا پیروز شوید.

وقتی کالا دوباره در انبار موجود است ، به افراد دوباره ارزانی کنید

مردم وقت بیشتری را به صورت آنلاین می گذرانند – واقعیت. بنابراین معقول است که مخاطبان خود را به جایی برسند که احتمالاً آنها برای آینده قابل پیش بینی وقت صرف می کنند.

بسته به محبوبیت یک مورد (و اینکه چه مقدار ترافیک در حالی که هنوز در دسترس نباشد) می رود ، می توانید یک لیست بازاریابی را بر اساس بازدیدکنندگان ایجاد کنید که اکنون علاقه خود را به آن ابراز داشته و علاقه خود را ابراز کرده اند.

به گفته رسانه های اجتماعی ، این می تواند یک راه عالی برای دستیابی به افراد باشد ، که به ویژه به ایمیل پاسخگو نیستند ، اما زمان زیادی را برای سیستم عامل های اجتماعی مورد علاقه خود صرف می کنند.

اگرچه این ممکن است مقیاس پذیر نباشد ، یا حداقل من راهی برای این کار پیدا نکرده ام ، انجام این کار در خطوط و خطوط پرفروش شما با حاشیه های بیشتر می تواند یک روش موفق برای جذب بازدید کنندگان درگیر و نیمه سرمایه گذاری باشد به سایت خود برگردید

از افزایش قیمت در صورت لزوم نترسید

بیایید اصول اساسی تجارت را فراموش نکنیم ، درست است؟ تقاضای زیاد (همراه با عرضه کم) قیمت ها را افزایش می دهد.

کسب و کارها نباید برای افزایش قیمت احساس گناه کنند ، اما قطعاً بین افزایش قابل توجیه و جابجایی مستقیم افراد تفاوت دارد (همانطور که در زیر نشان داده شده است):

عکس تهیه تجارت الکترونیکی برای گزاف گویی پس از COVIDavkanîavkanî

برای چهارچوب ، چهار قلع ۴۰۰ گرم کالباس Heinz Spaghetti Plus در حدود ۴ پوند در سوپر مارکت های انگلستان خرده فروشی می کند (این در حدود ۵ دلار با نرخ ارز فعلی است).

برای یک ثانیه در مورد این سناریو فکر کنید: شما و کارکنانتان به طور بالقوه در محیطهایی کار می کنید که می تواند خطرات جدی برای سلامتی به همراه داشته باشد. علاوه بر این ، برای ایمن نگه داشتن مردم هزینه های اضافی در نظر گرفته شده است. PPE ، تمیز کردن محصولات ، ماسک ، پرداخت مریض برای کارکنان ناخوشایند و غیره ، همه این عوامل باعث افزایش هزینه در هر فروش و از بین رفتن حاشیه های شما می شود.

به همان اندازه ، هیچ تضمینی در حال حاضر وجود ندارد. آن سطح بالایی از فروش می تواند در هر زمان به شدت متوقف شود. این که آیا این ناشی از تغییر تقاضا ، کاهش سهام یا تجارت شما است به دلیل شیوع داخلی COVID-19 دیگر قادر به انجام سفارشات نیستید.

افزایش عادلانه قیمت برای محافظت بهتر از مشاغل خود در برابر این عوامل عمدتاً غیرقابل کنترل ، چیز بدی نیست. به نظر من ، این فقط حس خوب تجارت است.

شما باید اطمینان حاصل کنید که تجارت شما به همان اندازه مستحکم است که می تواند هنگام مواجهه با این واقعیت های احتمالی باشد. منصفانه افزایش قیمت شما می تواند به محافظت بهتر از آن کمک کند.

روشهای خلاقانه ای برای ارتباط با مخاطبان خود کشف کنید

همانطور که گفته می شود ، “وقتی زندگی به شما لیمو می دهد ، لیموناد درست کنید”. این کلیشه بزرگ است ، اما کاملاً درست است و امروز یک بیانیه قدرتمند است.

یافتن راه هایی برای خلاقیت ، کاهش سر و صداها ، و درگیر شدن با مخاطبان خود برای داشتن ارتباط مهم ضروری است. مخصوصاً اگر همین الان پول مشتری شما به جای دیگری می رود.

در اینجا مثالی از ایده بالقوه قدرتمندی را که من در دنیای پوشاک برای مشتری در آن کار کردم – در اینجا آمده است – یکی از صنایع شدیدتر در طول بیماری همه گیر.

مردم هزینه کمتری برای مد می کنند و حتی در پایان لوکس مقیاس نیز کمتر. بنابراین ، چرا اجازه نمی دهید مخاطبان خود را به عنوان یک کمد رویای مجازی بسازند؟ چیزی که آنها می خواهند برای خرید یک شب تعطیل در نظر بگیرند ، چیزهایی که برای تعطیلات تابستانی در چمدان خود دارند ، و غیره. این یک ایده نسبتاً ساده است ، اما بیایید در مورد تأثیر این مسئله برای مشتری و تجارت فکر کنیم:

شما چند قطعه از “احساس خوب” را پایین می آورید ، بنابراین بسیاری از مردم از دست بیرون رفتن ، درست است؟ رفتن به کافه ها ، کلوپ ها ، جشن گرفتن یک نقطه عطف ، رفتن به تعطیلات یا حتی فقط بازگشت به دفتر ، بنابراین بسیاری از ما خرید لباس های جدید را به عنوان بخشی از آن لحظه ها مرتبط می کنیم.

اجازه دادن به طرفداران و مشتریان وفادار شما برای انتخاب لباس های رویایی بدون هیچ چیز و بر اساس برخی کمد های از پیش تعیین شده (لباس اداری ، شب بیرون ، تعطیلات تابستانی) طبیعتاً به دنبال برخی از احساسات و خاطرات مثبت است – به خصوص اگر به یک عنصر اجتماعی تزریق کنید با اجازه دادن به مردم برای به اشتراک گذاشتن مجموعه های خود ، وارد آن شوید.

اما برنده های دیگر را می توان از چنین ایده ای نیز استخراج کرد:

شما در حال جمع آوری داده های ارزشمند کاربر هستید: در مورد انواع لباس هایی که ممکن است مردم هنگام شروع سیاست های قفل کردن بخرند ، بینش ارزشمندی می بینید. این امر می تواند به درک بهتر تقاضا کمک کند تا بتوانید با موفقیت در تقویت مجدد زنجیره تأمین کار کنید.

بعلاوه ، شما در حال درک این هستید که بازدید کنندگان چه مواردی را برای کمک به آموزش روندهای جدید مد و اطلاع رسانی به شخصی سازی “توصیه شده برای شما” در اختیار شما قرار دهند.

شما در کاهش كسالت كمك می كنید: به نوعی این نوع فعالیت عنصر بازی سازی را به لباس می افزاید. با بسیاری از افراد گیر افتاده در داخل خانه که سطح بالایی از تعلل و کسل را تجربه کرده اند ، می تواند به برطرف کردن و جدا شدن از واقعیت های قفل شدن کمک کند.

هنگامی که همه چیزها را پس گرفتید ، فرصتی برای استقبال از فروش ایجاد می کنید:

ارائه انگیزه (۱۵٪ تخفیف از مجموعه رویاهای خود را) هنگامی که ما به دنبال بازیابی “عادی” هستیم می تواند یک روش واقعا قدرتمند برای ترغیب و کمک به انرژی مجدد لباس و مد روز بصورت آنلاین باشد. همچنین این یک راه عالی برای جشن گرفتن بازگشت است.

آخرین و مهمترین چیز ، شما در حال ایجاد پیوستگی با برند هستید: من قبلاً هم آن را گفتم ، اما بسیار مهم است ، بنابراین باز هم این را می گویم: باقی ماندن مرتبط و ادامه تلاش های بازاریابی برای اطمینان از اینکه در جامعه خوب خواهید ماند ، ضروری است. می رود به سمت عادی جدید.

داشتن مخاطب با برند شما طنین انداز می شود و اقدامات مثبت خود را به یاد می آورید در حالی که آنها دور هستند ، تأثیر عمده ای در توانایی شما در حفظ و تعمیق این روابط مشتری پس از همه گیر خواهد داشت.

افکار نهایی: ظهور مارک های بزرگ در تجارت الکترونیکی D2C

آنچه که شگفت انگیز است یک حرکت بزرگ توسط افراد و مارک های بزرگ خانوادگی است. آنها اکنون در حال تنظیم لباس های تجارت الکترونیک مستقیم به مصرف کننده (D2C) خود هستند و بر روی سطح ، به نظر می رسد که با سوپر مارکت ها سر به سر می روند.

برای برجسته کردن برخی از نمونه های مورد علاقه من ، snacks.com وجود دارد – ایجاد شده توسط Frito-Lay – محصولات اصلی مارک تجاری آنها را به سراسر آمریکای شمالی حمل می کند.

عکس تهیه تجارت الکترونیکی برای گزاف گویی پس از COVID

سپس Heinz به Home است ، و محصولات محبوب Heinz را به خانواده های انگلستان تحویل می دهد.

عکس تهیه تجارت الکترونیکی برای گزاف گویی پس از COVIDavkanîavkanî

چگونگی کرایه این مارک های تجارت الکترونیک جدید D2C در دراز مدت جالب خواهد بود ، اما آنچه مسلم است این همه گیری است ، شتاب و تکامل تجارت الکترونیکی به روشی که قبلاً دیده نشده است.

به عنوان یک یادداشت آخر ، برای کسانی که تحت فشار COVID-19 شدید قرار دارند ، ممکن است آرزوی بهبودی سریع را از شما بکنم – شخصاً و حرفه ای.



منبع

شاید دوست داشته باشید:

6 اتصال دهنده برای گزارش دادن به شما ادویه: معرفی اتصالات استودیوی Google Data برای STAT

۶ اتصال دهنده برای گزارش دادن به شما ادویه: معرفی اتصالات استودیوی Google Data برای STAT

سکوهای تجسم داده ها به ابزاری حیاتی برای کمک به نشان دادن موفقیت یک بدنه کار تبدیل شده اند. نقاشی […]

نتایج واقعی کوتاه مدت و بلند مدت بازاریابی محتوا و روابط عمومی دیجیتال

نتایج واقعی کوتاه مدت و بلند مدت بازاریابی محتوا و روابط عمومی دیجیتال

یکی از بهترین راه ها (و به نظر من بهترین راه) برای به دست آوردن لینک های با کیفیت بالا […]

نزدیکی سوم: شیرجه رفتن عمیق به یک تعجب در فاکتورهای رتبه بندی محلی

نزدیکی سوم: شیرجه رفتن عمیق به یک تعجب در فاکتورهای رتبه بندی محلی

اعتبار تصویر: J.B. Hill اگر حداقل حداقل چند مورد غافلگیر نشود ، چه فایده ای از نظرسنجی دارد؟ من می […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *