توجیهات محلی یک معامله بزرگ است و می توانید روی آنها تأثیر بگذارید

توجیهات محلی یک معامله بزرگ است و می توانید روی آنها تأثیر بگذارید

dmin آموزش سئو


نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند.

عکس توجیهات محلی یک معامله بزرگ است و می توانید روی آنها تأثیر بگذارید

آیا توجه کرده اید که همه ما این روزها یک بازی بزرگ تمرکز در صنعت بازاریابی را انجام می دهیم که در آن همه کارهایی را که قصد داریم انجام دهیم مطابقت دارد؟ گوگل آن را بازی می کند ، سئوکاران آن را بازی می کنند ، سئوکاران محلی آن را بازی می کنند …

چرا؟

زیرا گوگل SERP های خود را می خواهد (و ما نیز می خواهیم.) ما SERP) به عنوان مکانهایی که مردم دقیقاً آنچه را که لازم دارند پیدا می کنند. گوگل از چند زاویه مختلف به این هدف می رسد ، اما یک هدف خاص وجود دارد که من می خواهم مطمئن باشم اگر امروز بازاریابی مشاغل محلی را انجام می دهم امروز با شما درگیر هستم: توجیهات محلی.

اگر این برای شما کاملاً جدید باشد اشکالی ندارد – من متوجه شده ام که توجیهات محلی تا حد زیادی بی توجه بوده اند. امروز ، ما برجستگی این قطعه های جذاب را کمی می کنیم و به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک بازی دستی برنده را بازی کنید که به شما امکان می دهد از راه های هیجان انگیز از رقبای SERP محلی خود برجسته شوید!

توجیهات محلی چیست؟

عکس توجیهات محلی یک معامله بزرگ است و می توانید روی آنها تأثیر بگذارید

توجیه محلی ، قطعه اضافی از متن است كه Google می تواند در لیست های مشاغل در بسته های محلی ، یابندگان محلی و Google Maps نمایش دهد تا به جستجوگران سیگنال دهد كه یك ویژگی از مشاغل به طور خاص با هدف ادراك شده آنها مطابقت دارد.

در مثال بالا ، Google با جستجوی من در مورد “صندلی های لهجه ای corte madera” با یک اعلان برجسته مبنی بر اینکه این وسایل در فروشگاه های اطراف موجود است مطابقت دارد. این اعلان ها واقعاً در لیست ها برجسته هستند و امکان بهبود نرخ کلیک در لیست های شما را دارند.

توجیهات حداقل از سال ۲۰۱۹ وجود داشته است و این کارمند سابق Google بوده است جوئل هدلی من اولین بار در مورد اصطلاحات Google برای این ویژگی لیست به اشتراک گذاشتم.

توجیهات محلی چقدر رایج است؟

عکس توجیهات محلی یک معامله بزرگ است و می توانید روی آنها تأثیر بگذارید
اعتبار تصویر: امی ری

دوست و همکار فرزانه من ، دکتر پیتر جی میرز، کار برجسته ای را برای ردیابی انواع قطعه های برجسته در SERP در طول سال ها انجام داده است. وقتی او پیشنهاد کرد توجیهات محلی را برای من پیگیری کند ، بسیار خوشحال شدم تا بتوانیم تعدادی را در مورد چگونگی رایج شدن این شکل قطعه متنی در بسته های محلی قرار دهیم.

پیت MozCast را شلیک کرد ، که روزانه کلمات کلیدی ۱۰K را ردیابی می کند – نیمی از آنها برای ایالات متحده عمومی است و نیمی از آنها در شهرهای خاص کشور قرار دارند. در اینجا آنچه او در مورد نتایج دسک تاپ برای ما پیدا کرده است:

  • ۲،۰۶۳ مورد از ۵،۰۰۰ کلمه کلیدی محلی یک بسته محلی را برگردانده اند (این ۴۱٪ است)

  • ۲،۰۱۸ بسته از ۲،۰۶۳ بسته محلی حاوی سه لیست معمول بود (که این ۹۸٪ است)

  • ۱،۱۷۵ از ۲،۰۶۳ بسته محلی توجیهاتی دارند (این ۵۷٪ است – وای!)

  • و از این ۱،۱۷۵ بسته محلی حاوی توجیهات ، ۳۲٪ آنها را در یک لیست ، ۳۵۵ آنها را در دو لیست و ۴۴۵ آنها را در هر سه لیست داشته اند.

پیت می خواست مطمئن باشد كه ما اشاره كردیم MozCast به جای اصطلاحات دم طولانی تر به سمت اصطلاحات سرگردان است و او معمولاً انواع توجیهی را برای کلمات کلیدی وسیع محصول / خدمات مورد توجه قرار می داد. چیزی که هر دو شگفت انگیز می پنداشتیم این است بیش از نیمی از SERP های محلی توجیهاتی داشتند که معمولاً در هر سه لیست بسته های محلی وجود دارد.

اگر گوگل در این زمینه با توجیهی توجیه پذیرانه برخورد می کند ، صاحبان مشاغل محلی و بازاریاب آنها قطعاً باید قبل از این اقدام کرده و برای تأثیرگذاری هرچه بیشتر بر این قطعه ها اقدام کنند.

کارت های روی میز.

انواع توجیهات محلی چیست و چگونه می توانید بر آنها تأثیر بگذارید؟

عکس توجیهات محلی یک معامله بزرگ است و می توانید روی آنها تأثیر بگذارید
اعتبار تصویر: امی ری

یک عرشه Rummy حیوانات مجازی از توجیهات محلی در حال بازی است ، که هدف را با ارتفاع جدید مطابقت می دهد. کاملاً محتمل است که من همه آنها را ندیده باشم ، و اگر دیگران را می شناسید ، لطفاً آنها را در نظرات ذکر کنید. این هفت نوع است که من معمولاً دیده ام ، با یادداشت هایی درباره نحوه تأثیرگذاری بر آنها در صورت امکان چنین کاری.

توجیهات را مرور کنید

عکس توجیهات محلی یک معامله بزرگ است و می توانید روی آنها تأثیر بگذارید

توجیهات بازبینی از نظرات Google My Business کسب شده است. درخواست های کسب بازبینی خود را جلب کنید تا مشتریان را وادار به بحث در مورد جنبه های خاص و طولانی تر از آنچه که کسب و کار فراهم می کند ، کنید ، و می توانید زبان آنها را به این شکل گزیده کرده تا به طور خاص با هدف تصفیه شده جستجوگر مطابقت داشته باشد. در اینجا ذکر می کنم که جستجوی من “محصولات ارگانیک X city” بود ، اما من همچنین دیدم که Google ارتباط معنایی بین “محصولات ارگانیک” و “سبزیجات ارگانیک” برقرار می کند که آنها از سایر بررسی ها برجسته شده اند.

توجیهات وب سایت

عکس توجیهات محلی یک معامله بزرگ است و می توانید روی آنها تأثیر بگذارید

توجیهات وب سایت از وب سایت پیوند داده شده در لیست GMB شما گرفته می شود. توجه داشته باشید که URL پیوند داده شده نمی کند باید صفحه ای باشد که موضوع توجیه شده را ذکر می کند. در مثال من ، این لیست به صفحه اصلی وب سایت اشاره داشت که در آن به طور خاص به “تعمیرات جواهرات” در اصلی صفحه اشاره نشده بود. بلکه این اصطلاحات در منوی پیمایش در یک پیوند کشویی قرار داشت که سپس به صفحه ای برای آن سرویس اشاره می کند.

همانطور که گفته شد ، شما ممکن است با بهینه سازی صفحه فرود GMB با اصطلاحی که دوست دارید به عنوان توجیه برجسته شده آن را ببینید ، و ببینید آیا Google آن را انتخاب می کند یا خیر. بسیار جالب است که تصور کنید ، همانطور که بر محتوای وب سایت خود تسلط کامل دارید ، استراتژی های درون صفحه ای شما نیز پایه و اساس تلاش های توجیهی شما خواهد بود.

توجیهات ارسال می شود

عکس توجیهات محلی یک معامله بزرگ است و می توانید روی آنها تأثیر بگذارید

به همین ترتیب ، شما کنترل کاملی بر محتوای پست های Google خود دارید و برجسته کردن هدف دم طولانی در آنچه در مورد آن می نویسید ، مانند “حلقه های نامزدی ایجاد شده به صورت سفارشی” ، می تواند توجیه چشم نوازی از این قبیل را برای شما به همراه داشته باشد. خبر خوب این است که لازم نیست این توجیهات از آخرین پست شما گرفته شود. من نمونه هایی از مطالب گزیده شده از پست های بیش از یک ماه قبل را دیدم.

توجیه خدمات

عکس توجیهات محلی یک معامله بزرگ است و می توانید روی آنها تأثیر بگذارید

به نظر می رسد این موارد مستقیماً از قسمت خدمات داشبورد Google برای کسب و کار من خارج شده اند. من معتقدم که بخش خدمات در سال ۲۰۱۸ آغاز به کار کرد ، و اگر در منوی ناوبری سمت چپ داشبورد شما موجود است ، قطعاً به همان اندازه که فکر می کنید خدمات مربوطه را اضافه کنید تا بر این نوع توجیه تأثیر بگذارد.

توجیهات منو

عکس توجیهات محلی یک معامله بزرگ است و می توانید روی آنها تأثیر بگذارید

حدود سال ۲۰۱۷ ، Google واقعاً شروع به افزایش ویژگی های منوی خود در داشبوردهای مربوطه GMB کرد. من نتوانسته ام تأیید کنم که توجیهات منو منفی است فقط از فهرست های فهرست GMB ، بنابراین مطمئن شوید که فهرست شما در وب سایت شما – و همچنین در هر سرویس تحویل شخص ثالثی که ممکن است استفاده می کنید – دقیق است تا از اطلاعات نادرست در این نوع توجیهات جلوگیری کنید.

توجیهات موجود

عکس توجیهات محلی یک معامله بزرگ است و می توانید روی آنها تأثیر بگذارید

به نظر می رسد توجیهات موجود در سهام از برنامه “مشاهده آنچه در فروشگاه است” (SWIS) Google سرچشمه می گیرد ، که منجر به نتیجه هایی از این قبیل برای مکان Crate و Barrel در مثال من می شود. عملکرد SWIS گوگل در سال ۲۰۱۸ آغاز شد ، و این به همکاری آنها با ارائه دهنده راه حل های فروش Pointy مرتبط بود – شرکتی که سپس در اوایل سال ۲۰۲۰ خریداری کردند. در سال ۲۰۲۱ ، بهترین نقطه شروع برای تعیین صلاحیت و بارگذاری موجودی این سند Google Merchant Center است: محصولات محلی خود را به صورت رایگان در Google لیست کنید. Google Product Platinum Expert یان گیلبرت برای من تأیید کرد که برای راه اندازی این مشکل احتمالاً لازم است از راه حلی مانند Pointy یا DBAPlatform استفاده کنید و راستی آزمایی می تواند چندین ماه طول بکشد ، اما قابل مشاهده بودن موجودی شما ارزش آن را دارد.

نکته خوب در مورد SWIS این است که حداقل در حال حاضر ، رابط محصول کاربران را به وب سایت شما راهنمایی می کند ، نه اینکه معاملات از طریق Google با پرداخت هزینه انجام شود. اگر واجد شرایط هستید ، قطعاً پیوستن به این برنامه را در نظر بگیرید تا شانس خود را برای کسب توجیهات “موجود” افزایش دهید.

توجیهات اینجا فروخته می شود

عکس توجیهات محلی یک معامله بزرگ است و می توانید روی آنها تأثیر بگذارید

این مرموزترین نوع از هفت نوع توجیهی است که من دیده ام. این از اطلاعاتی است که Google درباره تجارت شما در اختیار دارد ، اما منابع تأیید نشده اند و می توانند شامل وب سایت ، نظرات شما و بازخورد کاربر جمع آوری شده توسط Google از “این مکان را می دانید؟” پنجره های بازشو بررسی واقعیت مرتبط با Google Maps. از آنجا که ما نمی توانیم یک منبع واحد را برای این داده ها تأیید کنیم ، این یکی از مواردی است که شما می خواهید بهترین روش عمومی را برای انتشار هرچه بیشتر اطلاعات در هرجایی که می توانید در مورد محصولات استفاده کنید. توسط هر مشاغل محلی که بازاریابی می کنید به فروش می رسد.

قصد کارت بالایی است ، اما سوالات همچنان باقی است

عکس توجیهات محلی یک معامله بزرگ است و می توانید روی آنها تأثیر بگذارید

این فکر می کند که تلاش های بازاریابی جستجوی محلی ما می تواند بر توانایی Google برای تطابق بیشتر هدف جستجوی محلی تأثیر بگذارد ، اما سوالاتی پیرامون آنها وجود دارد که جای مطالعه بیشتر دارد ، از جمله:

  1. چرا ۴۳٪ سایر مشاغل مورد بررسی توجیهات برنده شدن نیستند؟ اگر آنها وب سایت ، بررسی ، پست ، موجودی کالا و دارایی های واجد شرایط دیگری دارند ، چرا Google به آنها توجیه نمی کند؟ بدیهی است که شما هرگز نمی توانید Google را مجبور به نمایش مواردی مانند توجیه کنید ، اما اگر دارایی لازم برای لیاقت این روش را دارید ، چرا Google از آن دریغ می کند؟

  2. چرا Google نوع توجیهی را بر نوع دیگر انتخاب می کند؟ به عنوان مثال ، اگر یک کسب و کار دارای هر دو بازبینی و پست Google باشد که در آن “سالاد ارگانیک” ذکر شده است ، چگونه Google تصمیم می گیرد توجیه بازبینی را روی توجیه پست ها نمایش دهد یا بالعکس؟ آیا در اینجا نوعی سلسله مراتب اگر وجود داشته باشد که در آن یک نوع توجیه قدرتمندتر از دیگری تلقی شود؟

  3. وجود توجیهات تا چه درجه دقیق بر CTR تأثیر می گذارد؟ مطالعه در این مورد ، به تنهایی ، بسیار عالی خواهد بود.

  4. آیا یک نوع توجیه تأثیر چشمگیرتری بر CTR دارد؟ به عنوان مثال ، آیا توجیه موجودی دعوت به عمل بسیار بهتر از توجیه بازبینی است و باعث ایجاد اقدامات کاربر بیشتری می شود؟ اگر مطالعه ای در این مورد انجام دادید ، لطفاً به من اطلاع دهید ، زیرا دوست دارم آن را بخوانم.

امیدوارم جامعه Moz الهام گرفته شود تا این مفاهیم را بیشتر بررسی کند ، اما در حال حاضر ، نکته اصلی این است که اگر ما بتوانیم از طریق انواع متنوعی از محتوای ناشی از تلاش های ما ، گوگل را تطبیق دهیم تا بتوانیم با اهداف جستجوگران بهتر مطابقت داشته باشیم ، این کارت بالایی است برای مارک های محلی که به بازار عرضه می کنیم.

چرا؟

زیرا حتی زمانی که در بسته های محلی ، جستجوی محلی و نقشه ها به دید خوبی برسیم ، باز هم هدف ما این است که این کار را انجام دهیم کسب و کار واحد که واقعاً در یک زمینه متراکم از گزینه ها برجسته است. اگر هر جنبه ای از لیست ما به مشتری نشان دهد که کسب و کار ما آن چیزی است که می تواند باشد بهترین نیت آنها را برآورده کنید ، چنین برنده ای است. توجیهات مطمئناً به عنوان یک سیگنال بزرگ واجد خوشبختی نشانه ای است که حداقل تا حدی برای مارک های محلی که به بازار عرضه می کنید قابل اجرا است.





منبع

شاید دوست داشته باشید:

اپراتورهای جستجوی پیشرفته Google برای تحقیقات محتوای رقابتی

اپراتورهای جستجوی پیشرفته Google برای تحقیقات محتوای رقابتی

هیجان به پایان رساندن یک پروژه تحقیقاتی رقابتی کلیدی ، اغلب جای خود را به وحشت فرار از بهمن فرصت […]

نحوه استفاده از نظرسنجی ها برای استفاده از مکالمات پرطرفدار (و ایجاد پیوندها)

نحوه استفاده از نظرسنجی ها برای استفاده از مکالمات پرطرفدار (و ایجاد پیوندها)

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد. هنگامی […]

Core Web Vital را به صورت انبوه بررسی کنید: Moz Performance Metrics Beta

Core Web Vital را به صورت انبوه بررسی کنید: Moz Performance Metrics Beta

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند. در […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *