تولید یک لینک با کیفیت بالا چیست؟

تولید یک لینک با کیفیت بالا چیست؟

dmin آموزش سئو


نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند.

چه پیوندهایی “با کیفیت بالا” در نظر گرفته می شوند؟ از متخصص لینک سازی ، پدی موگان ، که با شما در ارتباط با پیوند ، تنوع پیوند ، اقتدار پیوند و پایداری تلاش های شما برای ایجاد پیوند صحبت می کند ، اطلاعات کسب کنید.

جمعه تخته سفید در تعطیلات بهاری برگزار می شود! فقط در طی چند هفته کوتاه با قسمت های جدید باز خواهیم گشت ، اما در این میان ، برای نکات بیشتر در مورد ایجاد لینک ، حتماً به روزرسانی اخیر Paddy در The Beginner’s Guide to Link Building مراجعه کنید:

راهنما را بخوانید!

عکس تولید یک لینک با کیفیت بالا چیست؟

برای باز کردن یک نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید بالا کلیک کنید!

رونویسی ویدئو

سلام طرفداران Moz. به نسخه دیگری از Whiteboard Friday خوش آمدید. من پدی موگان هستم من یکی از بنیانگذاران Aira ، یک آژانس دیجیتال مستقر در انگلستان هستم. امروز ، من می خواهم در مورد ساخت پیوند صحبت کنم ، به ویژه آنچه که یک لینک با کیفیت بالا ایجاد می کند.

بنابراین ما درمورد مرتبط بودن پیوند ، تنوع پیوند و اقتدار پیوند صحبت خواهیم کرد ، و سپس در مورد بلند مدت ایجاد پیوند ، اینکه چگونه می توانید در مورد پایدار نگه داشتن آن فکر کنید و همچنین اطمینان حاصل کنید که در حال حاضر شما در آینده کار خواهید کرد – همچنین نحوه انجام این کار را نیز بدانید.

ارتباط پیوند

ارتباط صفحه

اولا ، بیایید در مورد ارتباط صحبت کنیم. بنابراین ما می خواهیم با مرتبط بودن صفحه شروع کنیم. نکته کلیدی که باید در اینجا به خاطر بسپارید ، فکر کردن در مورد مخاطبان هدف برای محصول یا خدمات خود است. به این فکر کنید که چه نوع صفحاتی برای آنها مرتبط است. چه نوع مطالبی را می خوانند؟ چه نوع مقالاتی را به صورت آنلاین ذخیره می کنند و ادامه می دهند و جستجو می کنند؟ زیرا هنگامی که این کار را انجام دادید ، نوعی از اهمیت را پیدا می کنید که در اینجا واقعاً بسیار مهم است.

بنابراین ، به عنوان مثال ، اگر دانه های قهوه را به صورت آنلاین برای یک فروشگاه آنلاین می فروشید و از صفحه ای پیوندی در مورد نحوه دم کشیدن قهوه وایت دریافت می کنید ، این دقیقاً همان صفحه ای است که مخاطبان شما – این است که شما دانه های قهوه را به آن می فروشید – احتمالاً می خوانم و لذت می برم ، و دیدن لینک شما در آنجا به آنها این فرصت را می دهد که نام تجاری شما را ببینند و احتمالاً بر روی وب سایت شما نیز کلیک کنند. بنابراین واقعاً به مخاطبان هدف خود برای محصول یا خدمات خود فکر کنید و به این فکر کنید که چه نوع محتوایی را می خوانند و از چه چیزهایی به صورت آنلاین لذت می برند. اینها دقیقاً همان نوع صفحاتی هستند که باید سعی کنید از آنها پیوند بگیرید ، و این کلید مرتبط بودن در اینجا است.

ارتباط موضوعی

کلید بعدی مربوط به این است که در وب سایت شما چه اتفاقی می افتد ، بنابراین چه نوع محتوایی را منتشر و تولید می کنید و سپس پیوند می گیرید.

بنابراین ، به عنوان مثال ، اگر شما دانه های قهوه شرکت Coffee Beans Inc را به صورت آنلاین می فروشید و محتوایی تولید می کنید که بیشترین جستجو را برای مارک های اتومبیل در هر ایالت انجام می دهید ، می تواند یک محتوای عالی باشد ، می تواند بصری باشد ، می تواند تعاملی باشد ، می تواند واقعاً جالب باشد و سپس از طریق سایتهای مختلف اتومبیل به آن پیوندهای زیادی می گیرید ، اما اگر این سایتهای اتومبیل مربوط نباشند (که مربوط به دانه های قهوه نیستند) ، این پیوندها ممکن است به معنای آن چیزی نیست که آنها می توانند در غیر این صورت انجام دهند.

این همان چیزی است که هنگام انتشار محتوا در وب سایت خود به خاطر بسپارید و سپس پیوندهایی را دریافت می کنید ، واقعاً مهم است. اگر بعضی اوقات این کار را انجام دهید یا ایده ای تصادفی انجام دهید ، کمی سرگرم شوید ، کاری را انجام دهید که کمی متفاوت باشد ، کمی دمدمی مزاج باشد ، این نوع کارها مشکلی ندارند. انجام این کار مشکلی ندارد اما این کار را مرتباً تکرار نکنید. اکثر مطالب موجود در وب سایت شما و اکثر مواردی که سپس به آنها مراجعه کرده و به آنها پیوند می دهید ، باید تا آنجا که ممکن است به آنچه شما به عنوان یک محصول یا سرویس انجام می دهید نزدیک باشد و بنابراین برای مخاطبان هدف شما مرتبط باشد ، زیرا وقتی این کار را انجام دهید ، چیزی فراتر از پیوند دریافت می کنید. شما نام تجاری خود را در مقابل افراد مناسب قرار می دهید که در آینده نیز می توانند مشتری شوند.

تنوع پیوند

حالا ، بعدی: تنوع. بنابراین آنچه که ما در اینجا در مورد آن صحبت می کنیم چند روش مختلف برای اندیشیدن درباره تنوع در نمایه پیوند شما ، چگونگی اطمینان از طبیعی بودن آن نمایه و اطمینان از کیفیت هر چه بیشتر آن است.

پیوندهای جدید در مقابل موجود

اولاً ، اگر سایتی در اینجا دارید که پیوندهای زیادی از دامنه های مختلف دریافت می کند ، بسیار عالی است. اگر دوباره پیوندی از همان دامنه دریافت کنید ، و سپس دوباره دامنه مشابه را از اینجا خارج کنید ، بنابراین اکنون دو پیوند از دامنه های مشابه دو بار دریافت کرده اید ، در واقع مشکلی نیست. این چیزی است که در واقع داشتن یک چیز خوب است ، به خصوص اگر آن دامنه از کیفیت بالایی برخوردار باشد. با این حال ، در عین حال ، شما باید به فکر گرفتن لینک از دامنه های مختلف باشید. بنابراین اینها همه عالی یا با کیفیت هستند ، اما همچنین در مورد چگونگی دریافت پیوند از دیگران نیز فکر می کنند ، زیرا در نهایت پیوندها از دامنه های جدید به Google نشان می دهد که شما واقعاً یک وب سایت با کیفیت بالا هستید و واقعاً سایتی هستید که باید به آن پیوند دهید. . زیرا اگر بارها و بارها از همان سایتها پیوند می گیرید ، اگرچه ممکن است مشکلی ایجاد نکند ، اما کیفیت آن به اندازه دریافت پیوند از دامنه های جدید نیز نیست. بنابراین سعی کنید و آن را در ذهن داشته باشید.

بنابراین هنگامی که پیوندهای جدید را هدف قرار می دهید ، مطمئن شوید که از پیوندهایی که قبلاً دریافت نکرده اید و مهمتر از همه پیوندهایی که رقبا شما ندارند ، پیروی می کنید. این نیز واقعاً بسیار مهم است.

نوع صفحه پیوند

ثانیا ، پیوند دادن تنوع ، ما می خواهیم در نوع صفحه ای که به ما پیوند دارد ، تنوع داشته باشیم. بنابراین ، به عنوان مثال ، آیا یک وبلاگ به شما لینک می دهد؟ آیا وب سایت خبری است؟ آیا این یک انجمن است؟ آیا سایت چت است؟ هرچه که باشد ، شما در آنجا نیز تنوع زیادی می خواهید. شما نمی خواهید بارها و بارها از همان سایت ها لینک دریافت کنید. شما می خواهید تنوع زیادی در آنجا وجود داشته باشد تا به Google نشان دهد که شما در واقع یک وب سایت با کیفیت نیز هستید.

بنابراین وقتی به چگونگی ایجاد پیوند فکر می کنید ، سعی کنید فقط به یک نوع وب سایت محدود نشوید. مطمئناً ، گرفتن پیوندها از همان پیوندها بارها و بارها مشکلی ندارد ، اما اطمینان حاصل کنید که تا آنجا که ممکن است دامنه خود را گسترش داده و از طریق سایت های مختلف و همچنین محتوای خود پیوند دریافت کرده اید.

موقعیت پیوند

ثالثاً ، موقعیت پیوند در یک صفحه نیز هست ، و این چیزی است که احتمالاً فقط برای مراقبت از آن است تا نگرانی بیش از حد در مورد آن.

اما کاری که افراد می توانند انجام دهند این است که موقعیت پیوند را در یک صفحه مشاهده کنند – این می تواند در نوار کناری باشد ، می تواند در پایین صفحه باشد ، ممکن است در بدن باشد – و آنها این موضوع را بررسی می کنند و این ممکن است بر نحوه ارزش زیادی که از طریق آن پیوند نیز به شما منتقل می شود. بنابراین ، به عنوان مثال ، اگر پیوندهای زیادی از پانویس های وب سایت دریافت می کنید ، این مکان دقیقاً مکانی مهم نیست که شخصی بتواند روی آن کلیک کند و به وب سایت شما وارد شود.

بنابراین بسیاری از موارد ممکن است کاملاً به معنای پیوندهایی از بدنه اصلی یک وب سایت نباشد که در آن افراد می توانند آن را در جلو و مرکز ببینند. بنابراین دوباره ، موضوعی نیست که بیش از حد نگران آن باشید ، بلکه موضوعی است که فقط باید هنگام مشاهده نمایه پیوند خود در خاطر داشته باشید. اگر یکی از این موارد را زیاد داشته باشید ، ممکن است این نشانه بزرگی برای گوگل نباشد و شاید بخواهید از نزدیک به آنچه در آنجا می گذرد و دلایل آن نگاهی بیندازید.

پیوند اقتدار

و سرانجام اقتدار.

بنابراین آنچه که ما در اینجا در مورد آن صحبت می کنیم این است که یک دامنه چه قدرت ، اقتدار ، ارزش ویژه پیوندی را می تواند از حوزه خود به شما منتقل کند. بنابراین به جای اینکه فقط بگوییم سایت شما در وسط قرار دارد و از این سایت ها پیوند دریافت کرده اید ، ما می گوییم: “خوب ، چه کسی به آنها پیوند می دهد؟” چه تعداد لینک عالی کسب کرده اند و بنابراین چه قدرتی دارند که باید به شما نیز منتقل شوند ، زیرا در نهایت اینگونه است که شما می توانید بر رتبه بندی خود تأثیر بگذارید و بر جستجوی ارگانیک خود تأثیر بگذارید اما از سایتهایی که خود دارای اقتدار هستند لینک بگیرید.

این ترکیبی از ارتباط ، تنوع و اقتدار است که می تواند یک پیوند با کیفیت را ایجاد کند. البته ، اکنون سیگنالهای زیادی وجود دارد که Google می تواند در اینجا استفاده کند. صدها ، احتمالاً هزاران تغییر از این سیگنال ها وجود دارد. اما این ترکیبی از این موارد است که به عنوان یک سازنده پیوند برای شما بیشترین معنی را دارد.

پایداری پیوند

در آخر ، ما فقط در اینجا کمی در مورد بلند مدت صحبت خواهیم کرد. اکنون چند اصل را باید بخاطر بسپارید زیرا این نوع چیزها انواع فکر کردن و یادآوری هستند ، اما در نهایت می خواهید بزرگتر از آن فکر کنید.

کیفیت بیش از کمیت

بنابراین ، به عنوان مثال ، کیفیت نسبت به کمیت. در نهایت ، شما می خواهید پیوندهایی با بهترین کیفیت ممکن دریافت کنید ، که بیشتر از این جعبه ها را علامت بزنید ، نه اینکه فقط تعداد پیوندهای ممکن را بگیرید. این همیشه در مورد کیفیت است.

پیوندها برای سایتهای مختلف معنای متفاوتی دارند

همچنین ، پیوندها معنای مختلفی به سایت های مختلف دارند. بنابراین ، به عنوان مثال ، یک لینک به یک مارک ، همین لینک به یک مارک دیگر می تواند تأثیرات بسیار متفاوتی در جستجوی ارگانیک و رتبه بندی آلی آنها داشته باشد. بنابراین به یاد داشته باشید که اینجا همه متفاوت هستند. برای هیچ یک از اینها قانون ثابتی وجود ندارد. هر نمایه پیوند ، هر دامنه و هر وب سایت متفاوت است. بنابراین پیوندهایی که از یک سایت می گیرید ممکن است با سایت دیگر نیز بسیار متفاوت باشد.

پیوند وب سایت خود را شایسته کنید

این یکی واقعاً مهم است. بر شایسته ساختن پیوند وب سایت خود تمرکز کنید. منظور من از این کار اطمینان از این است که شما فقط بیرون نمی روید و درخواست پیوند می کنید و هر لینک ممکن را می گیرید ، بلکه افراد به طور طبیعی به وب سایت شما نیز لینک می دهند. چه چیزی باعث می شود افراد حتی بدون فکر کردن به آن پیوند دهند؟ بهترین پیوندهایی که می توانید دریافت کنید و با کیفیت ترین پیوندهایی که می توانید دریافت کنید پیوندهایی است که شما حتی آنها را نخواسته اید ، پیوندهایی که کسی با آنها پیوند داده است زیرا شما سایت خوبی هستید ، محصول ، شما خدمات خوبی هستید ، محتوای بسیار خوبی دارید. اینها در نهایت پیوندهای با کیفیتی هستند که می خواهید دنبال کنید و دنبال آنها بروید.

Google از سیگنالهای زیادی استفاده می کند

ما در اینجا درباره چند مورد صحبت کردیم که ممکن است از آنها استفاده کنند ، اما آنها از بسیاری از آنها در ایجاد لینک نیز استفاده می کنند. آنها می توانند از سیگنال های کاربر استفاده کنند. البته آنها می توانند از سیگنال های فنی یا صفحه ای استفاده کنند. همه چیز در آنجا جریان دارد. بنابراین فقط روی پیوندها زیاد تمرکز نکنید. به طرف دیگر این نیز فکر کنید. اگر پیوندهای زیادی را به سایت هایی که اساساً خراب شده اند می سازید ، کند هستند ، پاسخگو نیستند ، و هیچ پیوندی این مشکلات را برطرف نمی کند. بنابراین به یاد داشته باشید که در اینجا چیزهای زیادی بیش از فقط لینک وجود دارد.

آیا لینک منطقی است؟

سرانجام ، آیا پیوند منطقی است؟ این یکی از بررسی های نهایی حس است که آیا پیوند از کیفیت بالایی برخوردار است یا خیر. اگر به نظر می رسد برای شما منطقی است و می گوید ، خوب ، خوب ، در واقع شرکت دانه های قهوه من پیوندهایی را از مقاله قهوه وایت دریافت می کند ، این منطقی است. این یکی، نه خیلی زیاد.

بنابراین در نهایت ، از بیرون آمدن از ابزار ، خارج شدن از معیارها و استفاده از غریزه خود نترسید ، با استفاده از تجربه شخصی خود متوجه شوید که آیا این پیوند برای سایت من یا مشتری های من یا تجارت من منطقی است. اگر اینگونه باشد ، در نهایت احتمالاً می تواند یک لینک با کیفیت خوب باشد. اگر به آن نگاه می کنید و فکر می کنید ، “اوه ، من واقعاً مطمئن نیستم که چرا این نوع پیوند را دریافت کرده ایم” ، پس شاید شما واقعاً بخواهید به این فکر کنید که آیا واقعاً از این نوع پیوندها بیشتر می خواهید در آینده.

نتیجه

بنابراین این برای جمعه این هفته تخته سفید است. من پدی موگان هستم اگر می خواهید برای من پیامی ارسال کنید ، من هستم paddymoogan در توییتر. شما همچنین می توانید به aira.net بروید و یک ایمیل نیز برای من ارسال کنید. برخی از نظرات را نیز در زیر بنویسید و اگر سوالی داشتید می توانم به شما پاسخ دهم. با تشکر برای پیوستن و روز خوبی داشته باشید





منبع

شاید دوست داشته باشید:

نحوه افزودن محصولات به فهرست Google My Business ، مصور

نحوه افزودن محصولات به فهرست Google My Business ، مصور

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای رویداد غیرممکن هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد. “چه […]

چگونه استراتژی تبدیل وب سایت ما 37 درصد سوالات کسب و کار را افزایش داد

چگونه استراتژی تبدیل وب سایت ما ۳۷ درصد سوالات کسب و کار را افزایش داد

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای رویداد غیرممکن هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد. داشتن […]

مقابله با 8000 عنوان بازنویسی برچسب عنوان: مطالعه موردی

مقابله با ۸۰۰۰ عنوان بازنویسی برچسب عنوان: مطالعه موردی

من اخیراً بیش از ۵۰،۰۰۰ تگ عنوان را برای درک تأثیر به روزرسانی بازنویسی گوگل جستجو کرده ام. به عنوان […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *