حمایت از تجارت کوچک شنبه با بازاریابی آگاهانه از سال ۲۰۲۰

حمایت از تجارت کوچک شنبه با بازاریابی آگاهانه از سال 2020

dmin آموزش سئو


عکس حمایت از تجارت کوچک شنبه با بازاریابی آگاهانه از سال 2020

اعتبار تصویر: الورت بارنز

“هزینه های آگاهانه با جامعه می تواند به پایداری محله کمک کند.” – کریستین آراکل ، The Park’s Finest

من با این نقل قول از یک رستوران دار در وب سایت American Express Small Business Saturday روبرو شدم و همین چند کلمه تصویری زنده را به ذهنم خطور می کند: صاحبان مشاغل محلی و مشتریانی که با هم به سمت افق چشم دوخته اند ، امیدوارند که ابرهای COVID-19 و آنها را پاک کنید ، جوامعی را که هنوز پابرجا هستند و هنوز قادر به حفظ شهرهای خود ، شهرها و رویاهای ما هستند ، آشکار کنید.

۷۲٪ از مصرف کنندگان بر این باورند که پس از پایان بحران بیشتر به مشاغل همسایه می روند ، اما این امر باعث می شود که اکنون همه ما وظیفه خود را انجام دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که بسیاری از SMB ها هنوز در آنجا هستند تا هنگام بازگشت روزهای بهتر از ما استقبال کنند.

در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ ، من از ستون خود استفاده کردم تا صاحبان مشاغل محلی را تشویق کنم شروع به مکالمه معنی دار با مشتریان در مورد چگونگی تأثیر “هزینه های آگاهانه” در شرکت های تحت مالکیت مستقر بر کیفیت زندگی محلی کنند. خرید محلی از سلامتی روحی و جسمی ، دسترسی به خدمات اضطراری ، تنوع ، دموکراسی و تغییرات آب و هوایی تأثیر می گذارد.

در سال ۲۰۲۰ ، وقت آن است که شماره گیری محلی SEO در مورد هزینه های آگاهانه را ارائه دهید. امروز ، من از هر صاحب مشاغل و بازاریاب می خواهم که فضا را به یک کمپین آموزشی هماهنگ با موضوع در وب سایت ها ، پروفایل های اجتماعی ، لیست های مشاغل محلی ، بررسی ها و رابط های دنیای واقعی اختصاص دهد. کار شما و من به حفظ مشاغل محلی متعلق به مستقل از طریق و بعد از شنبه کسب و کار کوچک بستگی دارد. با یک استراتژی مناسب ، ما می توانیم با هم یک تلاش تأثیرگذار داشته باشیم.

شنبه کسب و کار کوچک چیست؟

American Express شنبه در سال ۲۰۱۰ در پاسخ به رکود بزرگ ، تجارت کوچک ایجاد کرد. این رویداد سالانه جوامع را به خرید در مشاغل کوچک و محلی در روز شنبه بعد از شکرگذاری دعوت می کند. تاریخ شنبه کوچک کسب و کار امسال ۲۸ نوامبر است.

آمریکایی ها ۱۹٫۶ میلیارد دلار در مشاغل مستقل در تجارت کوچک شنبه در سال ۲۰۱۹ هزینه کردند. در سال ۲۰۲۰ ، AmEx تأکید ویژه ای بر خرید محلی دارد تا به SMB ها در میان چالش های اورژانس بهداشت عمومی دوام بخشد. AmEx همچنین امسال به شدت خریداران را به حمایت از مشاغل مستقل متعلق به سیاهپوستان تشویق می کند.

تاکتیک های عملی برای آماده سازی کسب و کار کوچک در شنبه

برای اطمینان از اینکه شغل محلی شما آماده استقبال از حداکثر خریداران در روز بزرگ است ، این موارد را از لیست خود بررسی کنید:

  • یک حسابرسی سریع از وب سایت خود انجام دهید تا مطمئن شوید که تمام اطلاعات تماس و ساعات کار برای هر مکان کسب و کار شما دقیق و دقیق است.
  • همین کار را برای لیست های مشاغل محلی خود در سیستم عامل های اصلی داده مکان انجام دهید.
  • حداقل یک Google Business Small Business Saturday Post را بنویسید تا پیشنهادات ویژه این روز را توضیح دهد.
  • پرسش و پاسخ گوگل را درباره مشارکت خود در Small Business Saturday ارسال کنید.
  • پیشنهادات شنبه شغلی کوچک خود را در کانال های اجتماعی خود منتشر کنید.
  • به هر نقد و بررسی اخیر در مورد شنبه تجارت کوچک پاسخ دهید.
  • با شرکت در برنامه رسمی کسب و کار کوچک AmEx از هر معامله جذاب مشارکت مورد استفاده خود استفاده کنید.
  • از آموزشهای AmEx در موضوعاتی مانند پرداخت بدون تماس ، پاسخ به سQالات متداول COVID و اجرای خرید دیجیتال استفاده کنید.

اینها همه روشهای استاندارد استاندارد برای آماده سازی شرکت شما برای این روز مهم خرید است ، اما در میان چالش های شدید سال ۲۰۲۰ ، زمان آن فرا رسیده است که از تکنیک های معمول فراتر بروید.

خرید سهام آمار محلی با ارزش

اگر خرید محلی آگاهانه هدف باشد ، آموزش کلید کمک به مشتریان در انتخاب آگاهانه است.

هرگز سال بهتری برای فروشندگان محلی نبوده است که بتوانند خود را به عنوان مربیان جامعه قهرمان تجدید نظر کنند. فراتر از تمهیداتی که برای آماده شدن برای شنبه کوچک انجام می دهید ، اکنون زمان آن فرا رسیده است که چرا خرید آگاهانه با شما مهم است. در نظر گرفتن:

در سال ۲۰۱۲ ، مشاغل کوچک ۹۹٫۷ درصد شرکت های کارفرمایی ایالات متحده را تشکیل داده اند. SMB ها با ۵۰۰ کارمند یا کمتر ستون فقرات اقتصاد ایالات متحده هستند.

از آگوست سال ۲۰۲۰ ، ۱۶۳،۷۳۵ كل مشاغل آمریكایی در Yelp تعطیل گزارش شده است و ۹۷،۹۶۶ اعلام شده است كه به دلیل همه گیری بسته شده اند. در همین حال ، آخرین گزارش Civic Economics Prime Numbers نشان داد که آمازون فقط در مدت یک سال ۶۲۰۰۰ مغازه و ۹۰۰۰۰۰ شغل خرده فروشی را آواره کرده است. مشاغل کوچک برای زنده ماندن از چالش های همزمان COVID و انحصار در تلاش هستند.

به دلیل آمازون ، ۷ میلیارد دلار مالیات محلی و ایالتی وصول نشده در طی یک سال توسط جوامع محلی از بین رفت و منابع مورد نیاز برای مقابله با نیازهای اضطراری و مداوم را تخلیه کرد. در همین حال ، اگر هر خانواده آمریکایی هر ماه فقط ۱۰ دلار محلی اضافی به جای یک جعبه بزرگ یا زنجیره ملی هزینه کند ، بیش از ۹٫۳ میلیارد دلار مستقیماً به اقتصادهای محلی بازگردانده می شود. بیمارستان ها ، آتش نشانی ها ، مدارس و سایر موارد ضروری زندگی جامعه به داشتن پایه مالیاتی قوی بستگی دارد.

مشاغل کوچک نه تنها پایگاه مالیاتی محلی و ایالتی را که برای زندگی مدنی ضروری است ایجاد می کنند ، بلکه ۲۵۰٪ بیشتر از مارک های بزرگ در اهداف جامعه کمک می کنند. خرید محلی به طور مستقیم بر خدمات و برنامه هایی که به آنها اهمیت می دهید مانند اولین پاسخ دهندگان ، امنیت غذا و مسکن ، منابع کودکان و رفاه حیوانات تأثیر می گذارد.

برای کمک به شما در گفتگو با یک داستان جذاب جذاب تجارت کوچک به جوامعی که در آن خدمات و بازاریابی می کنید ، از برگه آماری Moz’s Why Buy Local statistics نسخه رایگان تهیه کنید.

برای صاحبان مشاغل محلی: در آستانه کسب و کار کوچک شنبه ۲۰۲۰ ، کجا می توان آموزش داد

برای افزایش آگاهی از مزایای خرید در مشاغل محلی با مالکیت مستقل و مکان های زیر ، داستان های مورد نظر خود را (با آمار پشتیبانی) به اشتراک بگذارید:

وب سایت ها

مشخص کنید که کدام منابع برای جوامعی که خدمت می کنید بیشترین اهمیت را دارند و نحوه خرید بودجه محلی از موارد ضروری را توضیح دهید. در خلاصه ای از این مزایا ، بخشی را در صفحه اصلی وب سایت خود ایجاد کنید و آن را به یک صفحه اصلی پیوند دهید که در مورد چگونگی حفظ آگاهی خرید محلی جامعه موجب گسترش آن می شود.

به عنوان مثال ، در جامعه من ، مالیات برای عملیاتی نگه داشتن دپارتمان های رسمی آتش نشانی بسیار مهم است و آتش نشانی های داوطلب به کمک های محلی بستگی دارند. در غرب آمریکا ، که ماهها به دلیل آتش سوزی در یک فاجعه دائمی به سر می بریم ، SMB ها می توانند با استفاده از وب سایت های خود مرز خرید محلی و تأمین بودجه خدمات اضطراری ضروری را تعیین کنند. در مناطق دیگر کشور ، می تواند تسکین سیل ، یا بانک های مواد غذایی ، یا بقای روزنامه های محلی باشد.

یک ساختار پیوند داخلی قوی با اشاره به صفحه فرود محلی فروشگاه خود ایجاد کنید و صفحات محصول و خدمات خود را با آمار پاشید که نشان می دهد انتخاب کسب و کار شما به جای جعبه بزرگ یا انحصار آنلاین ، زندگی را در محل زندگی خریداران بهتر می کند.

پروفایل های اجتماعی

ایجاد خلاقیت در تبلیغ مهمترین دلایل خود برای خرید محلی در فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام ، یوتیوب و سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی را به همراه داشته باشید. مجبور نیستید مشتری های گناهکار را برای هزینه های مستقل در مسافرت سفر کنید ، اما می توانید آنها را با آماری درگیر کنید که نشان می دهد خرید با شما به نفع جامعه است و همچنین مشتریان را به گفتن داستان های خود دعوت می کند.

از رسانه های اجتماعی استفاده کنید تا بپرسید کدام خدمات ، منابع ، مکان ها و علل بیشتر برای مشتریان شما مهم است و به افراد محلی کمک کنید تا نقاط بین محل مصرف خود و چگونگی تأمین اعتبار خریدهای آنها در سطح محلی را متصل کنند.

لیست های مشاغل محلی

آمار مختصر را می توان در قسمت های توضیحات لیست های مشاغل محلی ، Google Posts ، فیلم ها ، عکس ها ، پیام های GMB و پرسش و پاسخ گوگل گنجانید. از این فضاها استفاده کنید تا دلایل بیشتری برای خرید و فروش با شما به خریداران محلی ارائه دهید.

و البته ، مطمئن شوید که اطلاعات اولیه تماس و ساعات کار در لیست های اصلی مشاغل محلی شما قبل از شنبه تجارت کوچک به روز است ، بنابراین خریداران اولین بار که پیام شما را دوست دارند ، می توانند شما را بدون هیچ سو mis سو استفاده و ناامیدی پیدا کنند. .

بررسی ها

آماری مختصر را در کمپین های درخواست بررسی گنجانده و پاسخ دهندگان را ترغیب کنید تا نظرات خود را درباره اینکه چرا تصمیم می گیرند محلی با شما خرید کنند بیان کنند.

به عنوان مثال ، در یک درخواست بازبینی ممکن است بیان شود که فروش در مشاغل شما به میزان X بودجه به پاسخ دهندگان اول کمک می کند و شما از اینکه داور درباره چگونگی حمایت از این سرویس ها برای آنها و جامعه مهم باشد ، قدردانی می کنید. یک مجموعه بررسی متشکل از اظهارات اقناعی مشتریان کاملاً آگاه می تواند به خریداران دیگر کمک کند شما را به جای رقبای شرکت انتخاب کنند.

علاوه بر این ، صاحبان مشاغل محلی گاهی اوقات متضرر می شوند که چگونه می توانند پاسخ های صاحب “تشکر” خود را در مورد نظرات مثبت تغییر دهند. با قرار دادن داده ها در پاسخ های خود ، تکرار را کاهش دهید. به عنوان مثال ، پاسخ مالک فرضی می تواند اینگونه بخواند:

“بسیار خوشحالم که از tacos نرم خود لذت بردی ، مری! از بررسی عالی شما اکنون بسیار استقبال می شود ، زیرا صرف غذا با ما همچنین کمک مالی ۳ درصدی به بانک غذا محلی ما از هر سفارش را تضمین می کند. شما با کمک به ما اطمینان می دهید که همه افراد جامعه زمستان امسال غذا روی میز دارند ، شما در حال ایجاد تغییر هستید. بسیار سپاسگزارم که به شهر ما اهمیت می دهید. امیدواریم به زودی ببینیمت!”

برنامه های جدید Moz Local شما را از هر بازبینی جدیدی که در شبکه های شریک ما انجام می شود آگاه می کنید. از این هشدارها برای تهیه یادداشتهای تشکرآمیز به موقع و آموزنده در پاسخهای مالک خود استفاده کنید.

رابط های دنیای واقعی

ویترین مغازه ها ، ویترین ویترین ها ، علائم داخل فروشگاه ، منوها ، بروشورها ، پست الکترونیکی ، بسته بندی ، رسیدها ، کارت های بازرگانی و بسیاری دیگر از دارایی های دنیای واقعی می توانند آمارهای آموزشی را ارائه دهند که به مردم محلی کمک می کند شما را برای حمایت از اقتصاد محلی انتخاب کنند.

Google نظریه های جالبی درباره اواسط آشفته سفر مشتری در طول COVID-19 دارد. دارایی های آنلاین شما ممکن است در مراحل ارزیابی و کاوش در مسیر خریدار بیشترین تأثیر را داشته باشند ، اما از پیام هایی که برای مشتریانی که قبلاً توجه آنها را جلب کرده اید ، نمی گذرانید. استفاده از دارایی های مشهود – مانند نمایشگرهای پنجره ای که توسط رهگذران دیده می شود – برای نشان دادن اینكه چگونه حمایت محلی به طور مستقیم جامعه را حفظ می كند ، می تواند تجارت مكرر شما را از طریق مشتریان متقاعد به ارمغان بیاورد.

برای آژانس ها: بیش از یک SEO محلی باشید – یک مدافع تجارت محلی باشید

عکس حمایت از تجارت کوچک شنبه با بازاریابی آگاهانه از سال 2020

اعتبار تصویر کتابفروشی Indie Bound / Raven

آژانس های محلی جستجوگرها از نزدیک می دانند که آنها و مشتریانشان در سال ۲۰۲۰ با چه مشکلی روبرو شده اند. دنی کین را در نظر بگیرید: معلم ، شاعر ، نویسنده و صاحب فروشگاه کتاب ریون در لارنس ، کانزاس. او مانند بسیاری از صاحبان مشاغل مستقل ، به جامعه خود پاسخ می دهد. این که آیا او خدمت می کند پای معروف محلی برای نویسندگان بازدید کننده، یا کمک مالی برای مرمت کلیسای محله جایی که لنگستون هیوز عبادت می کرد ، آقای کین با قلب خوب در شهر خود قدم می زند. او مانند بسیاری از مشتریان SMB ما است.

اما دنی كین طرفداری از جامعه را یك گام فراتر از بیشتر صاحبان مشاغل محلی برداشته است. نامه وی به جف بزوس در مورد تمایز بین رقابت سالم و ایجاد اختلال مضر باعث اخبار شد. مجله خود منتشر شده ، “چگونه در برابر آمازون و چرا مقاومت کنیم” ، ۱۰ هزار نسخه فروخت و اکنون به عنوان یک کتاب کامل به انتشار رسمی می پردازد.

در حالی که بسیاری از آژانس های بازاریابی جستجوی محلی تخفیف هایی را به مشتریان ارائه می دهند تا آنها را در طول بیماری همه گیر نگه دارند یا به سادگی شاهد از بین رفتن قرارداد SMB آنها هستند ، آقای Caine به طور فعالانه آموزش هایی را برای الهام بخشیدن به خرید محلی آگاهانه ارائه می دهد.

اگر یک کتابفروش مستقل و شلوغ مانند دنی کین می تواند وقت خود را برای استفاده از رسانه های محلی ، اجتماعی و چاپی به عنوان کانال های حمایت قرار دهد ، بازاریابان ماهر در آژانس های خوب چقدر می توانند برای تقویت پیام در حمایت از مشتریان SMB خود تلاش کنند؟ آیا چیزی بر سر راه ما ایستاده است؟

فقط این کار را بکن

سخنرانان الهام بخش متعدد در MozCon 2020 به مارك ها توصيه كردند كه در مورد موضوعات مهم نظر قاطع داشته و موضع عمومي داشته باشند و بر اساس ارزش هاي مشترك با مشتريان ارتباط برقرار كنند. از تبلیغات معروف نایک با عنوان لغو کننده ، نام برد کالین کاپرنیک. در دلار و سنت ، سال بعد از تبلیغات نایک ۱۶۳ میلیون دلار برای آنها درآمد کسب کرد ، ۶ میلیارد دلار ارزش تجاری افزایش یافت ، ۳۱ درصد فروش افزایش داشت ،

و ارزش سهام در همه زمان های بالا. اما این کشور بیش از این چیزها را برای کشور به ارمغان آورد – با الگو برداری از نقش ، شجاعانه در مقابل مشکلات مشکلات صحیح را انجام می دهد.

صنعت محلی جستجوگرها همان دید یک غول کفش یا یک بازیکن خط حمله فوق العاده محبوب را ندارد. در مجموع ، ده نفر از SEO های محلی مورد علاقه من حدود ۱۳۰،۰۰۰ دارند

دنبال کنندگان توییتر. برای حمایت از صاحبان مشاغل محلی مانند دنی كین در یك مبارزه حساس و سراسری استقلال طلبان در مقابل انحصار چه كاری می توانیم انجام دهیم ، فقط با این همه دسترسی؟

بازاریابان: شما در حرفه خود صرف توسعه مهارتهای تبلیغاتی باورنکردنی کرده اید! من می خواهم بدانم بهترین ایده های شما چیست و سه پیشنهاد خودم را برای شروع گفتگو به اشتراک می گذارم:

ایده ۱: در مورد آموزش موضع بگیرید

عکس حمایت از تجارت کوچک شنبه با بازاریابی آگاهانه از سال 2020

از آنجا که سئوکاران محلی در فناوری کار می کنند ، ما خود را در یک محیط کاری می بینیم که گاهی اوقات فقط به خاطر عامل “واو” از ایجاد اختلال در بازار احترام می گذارد. ما به اخبار رسانه های اجتماعی خود نگاه می کنیم و همتایان خود را می بینیم که Amazon Prime Day را بخاطر جالب بودن ، برای هر توسعه Google AI به دلیل جالب بودن ، برای مارک های بزرگ جعبه به دلیل جالب بودن ، تشویق می کنند.

اما برای مشتری و انجمن های خودمان ، ما در استخوان های خود می دانیم که خلاف این اتفاق دیدن تعطیل شدن مشاغل محلی و آوارگی کارگران است ، یا اینکه صاحبان مشاغل مستقل در تلاشند تا بودجه را برای یک بازاریابی جستجوی محلی رقابتی در هم بکشند. پویش.

صدها دلیل خوب برای تشویق برای بزرگترین رقبای مشاغل مستقل وجود ندارد ، اما برای سئوکاران محلی ، لازم نیست که بیشتر از لیست مشتری خود بگردیم تا انتخاب کنیم کدام یک از طرف ها را قهرمان کنیم. مگر اینکه امید داشته باشید که یک شرکت Fortune 500 مشتری اصلی شما شود ، در حال حاضر با یک یا دو پا در اردوگاه SMB کار می کنید. پس چرا در مورد آن صحبت نمی کنیم؟

مخاطبان ۱۳۰،۰۰۰ نفری دنبال کنندگان توییتر به سرعت عادت می کنند که آژانس های محلی جستجوگرها از نظر اخلاقی ، مدنی و اقتصاد محلی موضع گیری های جسورانه و اصولی داشته باشند. آنچه شما می گویید می تواند تأثیرگذار بر دنیای بزرگتر سئو و بازاریابی دیجیتال باشد ، به طوری که این قاعده با تأمل بیشتر در مورد تأثیرات آن بر زندگی جوامع محلی ، اخلال در بازار را تحت پوشش قرار می دهد.

چرا در آستانه شنبه های تجارت کوچک ، با به اشتراک گذاشتن برخی از آمارهای Buy Local در خبرخوان های اجتماعی خود شروع نمی کنید؟ سپس ، با نگاه به آینده ۲۰۲۱ ، ببینید که چقدر می توانید آژانس خود را در جهت پشتیبانی مشتری پیش ببرید. من هر بازاریابی را دنبال می کنم که جهشی از سئو محلی به طرفدار تجارت محلی داشته باشد.

ایده ۲: وب سایت آژانس خود را به منبع استنادات آموزشی تبدیل کنید

اکثر آژانس های بازاریابی دیجیتال در حال حاضر دارای نوعی نمونه کارها هستند و آنها اغلب یکی از کم استفاده ترین موارد در وب سایت شرکت هستند. با تصور مجدد ، نمونه کارها فقط چند قدم با تبدیل شدن به دایرکتوری های مفید استنادات ساختاری برای مشتری فاصله دارند که می تواند به افزایش دید آلی و رتبه بندی بسته محلی مرتبط کمک کند.

قرار دادن قدرت PA / DA آژانس خود در پشت مارک های محلی که می خواهید از بین بردن هرزنامه و رقبای شرکت ها اقدام خوبی برای اتحاد SMB باشد. آژانس شما می تواند:

  1. برای هر مشتری یک صفحه دقیق ایجاد کنید که شامل NAP ساختار یافته ، یک پیوند و بهترین داده هایی است که می توانید در مورد چگونگی انتخاب این SMB برای شهر خود در مقابل خرید با جعبه های بزرگ غول آنلاین جمع آوری کنید.
  2. پیوندهای داخلی خوبی به این صفحات ایجاد کنید.
  3. چند پیوند ورودی خوب به این صفحات را جستجو کنید
  4. این صفحات را در فیدهای اجتماعی خود تبلیغ کنید
  5. از این صفحات به عنوان نمونه خود در کنفرانس ها ، وبینارها و پادکست ها در سال ۲۰۲۱ استفاده کنید

سعی کنید حداقل یکی از این صفحات نقل قول را برای مشتری مورد علاقه SMB قبل از شنبه کسب و کار کوچک بسازید تا روند کار را امتحان کنید. در سال جدید اطلاعات بیشتری ایجاد کنید و نحوه رتبه بندی آنها را در طرح کلی دارایی های استنادی / شهرت بدون ساختار مشتریان خود پیگیری کنید.

ایده ۳: آموزش حرفه ای و آموزش با پرداخت هزینه

جان وونگ ، بنیانگذار جستجوی جستجوگر محلی ، می گوید: “احساس می کردم باید کارهای بیشتری انجام دهم” و امیدوارم که برای تماشای فیلم بسیار انگیزشی او دو دقیقه وقت بگذارید:

https://www.youtube.com/watch؟v=32IxvhtHKng

بسیاری از افراد SEO محلی به دلیل اشتیاق شرافتمندانه برای کمک به SMB ها در گذراندن دوران سخت ، دانش می دهند و کمک می کنند. مایک بلومنتال و ماری بولینگ به تازگی این موضوع را در LocalU هفته گذشته در پادکست محلی بحث کرده اید:

مری: یکی از تاکتیک هایی که در اینجا در دره کوچک ما استفاده می شود ، داشتن موارد رایگان “کسب و کار خود را آنلاین” کنید که در آن یک آژانس وارد آن می شود و به کسب و کارهای کوچک در منطقه خود کمک می کند تا واقعاً آنلاین شوند و تأیید شوند و برخی از جوایز را شروع کنند. تنظیم صحیح Google برای کسب و کار من این یک کار واقعاً ارزشمند است.

مایک: من فکر می کنم فقط با یک ساعت در ماه ، یک آژانس می تواند لیست تهیه کند و خدمات اضافی از جمله معیارهایی را ارائه دهد که شاخص های کلیدی عملکرد را نشان می دهد ، زیرا این تجارت را به سمت یک رابطه دیجیتالی کامل ایجاد می کند.

من توصیه می کنم مکالمه کامل را از حدود ساعت ۱۰:۱۰ دقیقه در این فیلم گوش دهید و مصاحبه ای را که باعث ایجاد آن شده است ، انجام دهید. به صورت کاملاً عملی ، صنعت ما می داند که یک صحنه رونق تجارت محلی به معنای مشتریانی بیشتر با بودجه بهتر برای بازاریابی بسیار خوب است.

من پیشنهاد می کنم یک ماده اضافی اضافه کنید به هر نوع سود اضافی یا کار تخفیفی که برای مشاغل محلی انجام می دهید: آزادانه برگه آمار من را با صاحبان مشاغل مستقل به اشتراک بگذارید تا به آنها کمک کند داستان خود را در مورد چگونگی ادامه زندگی جامعه ادامه دهند.

در همین حال ، اگر یک SEO محلی هستید که اعتبار کافی برای مهمان شدن در پادکست ها ، سخنران در وبینارها یا یک مجری پولی در کنفرانس ها را کسب کرده اید ، در زمینه های مهم خود در زمینه نقش حیاتی مشاغل مستقل آموزش ایجاد کنید. هرچه صنعت بازاریابی دیجیتال بیشتر از ما بشنود و هرچه آگاهی بیشتری درباره اهمیت خرید آگاهانه افزایش دهیم ، موقعیت بهتری را در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم.

موفقیت جنجالی امسال برای یک کسب و کار کوچک کوچک بهتر در سال ۲۰۲۱

عکس حمایت از تجارت کوچک شنبه با بازاریابی آگاهانه از سال 2020

اعتبار تصویر: مارک

اگر سال ۲۰۲۰ مانع انجام هر کاری که می خواستید انجام دهید منتهی به شنبه تجارت کوچک است ، در نظر بگیرید که قبل از رویداد سال آینده همه ما ۱۲ ماه جلوتر هستیم. این ۱۲ ماه زمان برای دو برابر کردن پیام های آموزشی برای پشتیبانی از خرید محلی در طول سال ، آگاهانه است.

نمی خواهم بگویم آسان خواهد بود – قطعاً موانعی وجود خواهد داشت.

به ویژه ، بازاریابی با قول راحتی مشکوک به اندازه تجارت قدیمی است. من از تهیه نسخه تبلیغاتی سوپ کنسرو شده که به مصرف کنندگان می گوید محصول خود را بخرند تا از ایستادن روی اجاق گاز برای ساعتها جلوگیری کنند ، خنده ام گرفته است. آموزش همان چیزی است که باعث می شود بتوانیم داستان را در اینجا دریابیم: وقتی سوپ را از ابتدا درست می کنید ، مشعل را روشن می کنید و بقیه روز خود را تا آماده شدن برای خوردن ادامه می دهید. هیچ کس ، حتی ژاک پپین ، در حالی که سوپ خانگی می جوشد ، چسبیده به اجاق گاز نمی ایستد.

آمازون ها ، جعبه های بزرگ ، انحصارها و تقریباً انحصارات تقریباً بر این حساب هستند که عموم مردم همراه با داستان راحتی به طور نامحدود پیش می روند و هرگز برای محاسبه هزینه جوامع ما متوقف نمی شوند.

به طور فعال به مشتری خود بگویید که در واقع دیگر خرید غول “فروشگاه های همه چیز” راحت تر نیست (اگر اینطور بوده است؟) ، زیرا با وانت حاشیه ای و انقلاب تحویل خانه ۲۰۲۰ تجارت های کوچک به ارمغان آورد ، خرید “نزدیک من” هرگز آسان تر بوده است این نکته را برجسته کنید که همه ما می توانیم ۱۰ دقیقه رانندگی کنیم تا کالایی را برداریم و خود را از خانه بیرون کنیم ، یا از طریق وب از یک پیشخوان محلی سفارش سریع دهیم و بقیه روز خود را انجام دهیم.

حداقل تا زمانی که هنوز مستقل های محلی برای خرید ، پشتیبانی با دلار و مهارت های جدی بازاریابی داریم ، می توانیم این کار را انجام دهیم. انتخاب با ماست و راحتی واقعی اگر ما بخواهیم پایگاه های مالیاتی پر رونق ، سلامت و ایمنی جامعه ، رفاه انسان و شخصیت محلی را از طریق تجارت محلی پشتیبانی کنیم ، در کنار مردم خواهد بود.

با ۱۲ ماه فاصله از تجارت کوچک شنبه ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ ، شما وقت و استعداد لازم را برای کمک به تغییرات مثبت اجتماعی دارید. بهترین ایده های شما چیست؟ لطفا در نظرات به اشتراک بگذارید!





منبع

شاید دوست داشته باشید:

بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

تبلیغات دیجیتال امروزه متفاوت است. نحوه و زمان تعامل ما با تبلیغات آنلاین در ماه مارس که COVID-19 دوره جدیدی […]

رفع SEO روزانه: جمع آوری ، سازماندهی و پیگیری کلمات کلیدی با Moz Pro

رفع SEO روزانه: جمع آوری ، سازماندهی و پیگیری کلمات کلیدی با Moz Pro

بنابراین ما دوباره دیدار می کنیم ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی … اکنون بیش از هر زمان دیگری ، […]

تجارت بصورت غیرمعمول: چگونه می توان خدمات جدید و به روز شده خود را با Google My Business ارتباط برقرار کرد

تجارت بصورت غیرمعمول: چگونه می توان خدمات جدید و به روز شده خود را با Google My Business ارتباط برقرار کرد

از زمان ابتلا به بیماری همه گیر COVID-19 در اوایل سال ۲۰۲۰ ، صاحبان مشاغل مجبور شدند به سرعت برای […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *