داده های مکان + نظرات: ۱-۲ سئو محلی (به روز شده در سال ۲۰۲۰)

داده های مکان + نظرات: 1-2 سئو محلی (به روز شده در سال 2020)

dmin آموزش سئو


عکس داده های مکان + نظرات: 1-2 سئو محلی (به روز شده در سال 2020)

پیدا شدن انتخاب شوید

این SEO محلی دو مرحله ای است که در قلب هر کاربری قرار دارد. این ترکیب ترکیبی ۱-۲ پانچی است که به تعادل داده های تماس دقیق و قابل مشاهده و یک نیروی فروش داوطلب از بازبینی کنندگان مصرف کننده که از ظهور شما در برجستگی محلی حمایت می کنند ، بستگی دارد.

اما نکته اینجاست: اگرچه داده ها و بررسیهای مکان مدیریت شده ممکن است از قدرت برابر و مکمل برخوردار باشند ، اما به سهم مساوی از وقت شما احتیاج ندارند.

اتوماسیون توزیع داده های کسب و کار اساسی کلید آزادی شما برای تمرکز روی عناصر لیست هایی است که به زیرکی انسان نیاز دارند – یعنی بررسی ها و سایر محتوای مبتنی بر لیست مانند پست ها و پرسش و پاسخ.

امیدوارم که به اشتراک گذاشتن این مقاله با تیم یا رئیس خود به شما کمک کند تخصیص مالی مورد نیاز برای مدیریت خودکار لیست ها ، به علاوه منابع سخاوتمندانه برای مدیریت خلاقیت شهرت را بدست آورید.

داده های موقعیت مکانی + بررسی ها = تصویر بزرگ

هنگامی که Google مشاغل را لیست می کند ، فضای مناسبی به نام تجاری و فضای مختلفی به آدرس و شماره تلفن اختصاص می دهد. اما به املاک و مستغلات مربوط به جنبه های مختلف مرتبط با شهرت نگاه کنید:

عکس داده های مکان + نظرات: 1-2 سئو محلی (به روز شده در سال 2020)

اگر Google اینقدر به رتبه بندی ، متن بازبینی ، پاسخ ها و عناصر در حال ظهوری مانند موضوعات مکان و ویژگی ها اهمیت می دهد ، هر مارک محلی که بازاریابی می کنید باید این عوامل را در اولویت قرار دهد. در این مقاله ، من تلاش می کنم تا دیدگاه عملی شما را در زمینه مدیریت داده های مکان و بسیاری از جنبه های بررسی کدگذاری کنم.

رتبه بندی: قوی ترین فیلتر محلی از همه آنها

در صنعت SEO محلی ، ما درباره فیلترهای Google بسیار صحبت می کنیم ، مانند فیلتر Possum که قرار است مشاغل محلی را از طریق نوعی غربال متشنج کند تا تنوع بیشتری از نتایج ترسیم شده به جستجوگر نشان داده شود. اما جستجوگران حتی از این فیلتر قوی ترند – فیلتر رتبه بندی مبتنی بر انسان که به مردم کمک می کند مارک های محلی را از نظر کیفیت درک شده مرتب کنند.

اعم از ستاره یا دایره ، اکثر نمادهای رتبه بندی سیگنالی ۱-۵ امتیازی را برای مصرف کنندگان ارسال می کنند که فوراً قابل درک است. این سیستم نمادی حداقل از دهه ۱۸۲۰ وجود داشته است. این به عنوان یک قضاوت با ارزش در تمام مغز ما ریشه دوانده است.

این فرم کوتاه و مفید ، سریع به شما اجازه می دهد تا جستجوگری که نیاز به انجام کاری مانند گرفتن یک تاکو سریع دارد ، مشاهده کند که کامیون مواد غذایی با پنج ستاره Yelp احتمالاً شرط بندی بهتر از آن است که فقط دو ستاره دارد. در همین حال ، جستجوگران با نیازهای پیچیده تر می توانند در بسیاری از اوقات فراغت رتبه بندی بسیاری از لیست ها را شانه بزنند و برای خریدهای عمده ، یک گزینه را با دقت وزن کنند. در نتایج محلی Google ، رتبه بندی قوی ترین فیلتر ایجاد شده توسط انسان است که بر هدف اصلی انتخاب تأثیر می گذارد.

اما قبل از اینکه یک مارک محلی بر اساس رتبه بندی بالا انتخاب شود ، باید آنقدر رتبه بندی کند که پیدا شود. خبر خوب این است که ، طی سه سال گذشته ، متخصصان محلی جستجوگر خبره به طور فزاینده ای از تأثیر رتبه بندی گوگل در رتبه بندی بسته های محلی گوگل متقاعد شده اند. در سال ۲۰۱۷ ، وقتی نسخه اصلی این پست را نوشتم ، مشارکت کنندگان در بررسی عوامل محلی رتبه بندی جستجو ، رتبه بندی ستاره های گوگل را از نظر تأثیرگذاری در رتبه بندی محلی ، در # ۲۴ کاهش دادند. در سال ۲۰۲۰ ، این معیار با صعود به نقطه شماره ۸ رسیده است – جهش ۱۶ نقطه ای فقط در مدت سه سال.

در این میان ، Google در حال آزمایش نمایشگرهای مختلف مربوط به رتبه بندی است. در سال ۲۰۱۷ ، آنها در حال آزمایش استفاده از قطعه “دارای امتیاز عالی” در رتبه بندی هتل ها در بسته های محلی بودند. امروز ، نتایج پیچیده هتل آنها به کاربر اجازه می دهد فقط نتایج ۴+ ستاره را ببیند. در همین حال ، سئوکاران محلی در طول سال ها به الگوهایی مانند جستجو با قالب “بهترین X در شهر” (به عنوان مثال بهترین بوریتو در دالاس) که به طور پیش فرض برای نتایج محلی تشکیل شده از مشاغل دارای حداقل چهار ستاره کسب کرده اند ، توجه کرده اند. بدون شک ، مشاهداتی از این قبیل ، عقاید کارشناسان را تقویت کرده است که گوگل اهمیت زیادی به رتبه بندی می دهد و به آنها اجازه می دهد رتبه را تحت تأثیر قرار دهند.

با ورود به سال ۲۰۲۱ ، هر مارک محلی با اهداف یافتن و انتخاب باید رتبه های پایین را مانعی برای رسیدن به پتانسیل رشد کامل تلقی کند.

احساسات مصرف کننده: داستان محلی کاری که مشتریان شما برای شما می نویسند

این یک نتیجه ۳ بسته ای Google است که به طور تصادفی هنگام جستجوی “tacos” در یک شهر کوچک در منطقه خلیج سانفرانسیسکو انتخاب شده است:

عکس داده های مکان + نظرات: 1-2 سئو محلی (به روز شده در سال 2020)

ما فقط موضوع رتبه بندی را توضیح دادیم ، و می توانید نتیجه ای شبیه به این را پیدا کنید تا احساس روده ای فوری در مورد غذاخوری های دارای ۴ ستاره در مقابل مکان ۲ ستاره را بدست آورید. اکنون ، بیایید کتاب کسب و کار شماره ۳ را باز کنیم و دقیقاً ببینیم که مصرف کنندگان آن چه نوع مارک تجاری را می نویسند ، همانطور که شما در انجام یک ممیزی بررسی حرفه ای برای یک کسب و کار محلی ، منتج از احساسات غالب:

عکس داده های مکان + نظرات: 1-2 سئو محلی (به روز شده در سال 2020)

تهیه زنجیره های فست فود آسان است. مدل تجاری آنها معمولاً با ناهار خوری خوب یا نوع دستمزدهای بالا همراه نیست که منجر به تعالی کارمندان می شود. از بعضی جهات ، من آنها را به عنوان نمونه های افراطی تصور می کنم. با این حال ، آنها به عنوان مدل های آموزشی خوبی برای چگونگی ارائه حتی با کیفیت ترین پیشنهادات انتظارات خاصی را در ذهن مصرف کنندگان ایجاد می کنند ، و هنگامی که این انتظارات اساسی برآورده نشوند ، کافی است یک داستان برای مصرف کنندگان در قالب بررسی به اشتراک گذاشته شود .

این مکان خاص در رستوران دارای یک مشکل آشکار در خدمات کند ، پر شدن سفارشات به اشتباه و کارمندانی است که از آموزش لازم برای نمایندگی برند به روشی آگاهانه ، دوستانه یا در دسترس محروم شده اند. اگر تجارت دیگری را حسابرسی کرده باشید ، ممکن است نقاط درد آن موارد قدیمی یا استانداردهای پایین نظافت را احاطه کرده باشد.

به هر حال ، وقتی مصرف کننده ورودی به دنیای بازنگری روی می آورد ، هنگام پیمایش به پایین صفحه ، چشم او داستان را اسکن می کند. تکرار ذکر یک مسئله منفی خاص می تواند به اندازه کافی یک مضمون ایجاد کند تا مشتری بالقوه را از خود دور کند. یک نظرسنجی می گوید فقط تا ۱۱٪ از مصرف کنندگان با مارکی تجارت می کنند که براساس ارزیابی های ضعیف دارای رتبه ۲ ستاره است. چه کسی توانایی این را دارد که ۹۱٪ از مصرف کنندگان دیگر به جای دیگری بروند؟

هدف اصلی انتخاب شما بستگی به این دارد که تشخیص دهید پایگاه نقد شما یک نیروی فروش عظیم و بدون حقوق است که داستان برند شما را بازگو می کند. بررسی پس از بررسی به طور مداوم نشان می دهد که مردم به بررسی ها اعتماد دارند – در واقع ، آنها ممکن است بیش از هر ادعایی که برند شما می تواند در مورد خود داشته باشد ، به آنها اعتماد کنند.

با رفتن به سال ۲۰۲۱ ، این نوشته روی دیوار است که گوگل بسیار به موضوعاتی که در بررسی های شما ظاهر می شوند ، اهمیت می دهد. توسعه مداوم و نمایش موضوعات و ویژگی های مکان ، نشان دهنده علاقه روزافزون Google به تجزیه و تحلیل احساسات است ، و بدون شک ، با استفاده از چنین داده هایی برای تعیین ارتباط.

پذیرفتن کاملاً از مدیریت بازبینی و کل اکوسیستم خدمات محلی مشتری ، کلید ارائه یک داستان مثبت به مشتریان است و این امکان را می دهد تا کسب و کاری را که بازاریابی می کنید مورد اعتماد و انتخاب برای حداکثر تعداد معاملات قرار گیرد.

سرعت / سرعت / شمارش: فقط یک چیز خوب به موقع برای رقابت پذیری کافی است

این یکی از ساده ترین جنبه های مدیریت بازبینی برای انتقال است. می توانید آن را در یک جمله جمع بندی کنید: در هر پلت فرم معینی به یکباره تعداد زیادی مرور نکنید اما به طور مداوم به اندازه کافی بررسی می کنید تا به نظر نرسد از کار خارج شده اید.

برای اندکی اطلاعات بیشتر در مورد قسمت اول این بیانیه ، مری بولینگ را در این ویدئو LocalU ببینید که چگونه وی در یک شرکت حقوقی حسابرسی کرد که در یک ماه از صفر به سی بررسی ۵ ستاره رسید. بررسی های ناگهانی از این قبیل نه تنها برای هشدار به مشتریان عجیب به نظر می رسد ، بلکه می توانند فیلترهای سیستم عامل بررسی را از بین ببرند و در نتیجه حذف شوند. به یاد داشته باشید ، بررسی ها یک تلاش مادام العمر است ، نه یک مسابقه. این ماه ، چند ماه دیگر و ماه بعد از آن چند عدد دریافت کنید. ادامه بده

نیمه دوم پارادایم زمان بندی بررسی مربوط به کمبود کامل در مبارزات کسب شما است. نظرسنجی های متعدد نشان می دهد که بیشترین درصد خوانندگان بررسی محتوای مربوط به ماه گذشته را بیشتر مرتبط می دانند. علیرغم این ، فهرست گوگل با مارک های محلی پر شده است که بیش از یک سال مورد بررسی قرار نگرفته اند ، و جستجوگران را به این فکر می اندازد که آیا مکانی همچنان در شغل خود است یا اینکه آنقدر غیر قابل توجه است که هیچ کس برای بررسی آن زحمت نمی اندازد.

اگرچه من استدلال می کنم که تجدید نظر در صنعت ممکن است در صنایع مبتنی بر بررسی (مانند رستوران ها) در مقایسه با مواردی که به طور فعال بررسی نمی شوند (مانند سرویس سیستم سپتیک) مهم تر باشد ، ایده اینجا شبیه به سرعت است ، در که می خواهید کارها را ادامه دهید. در ژانویه یک کمپین خرید بزرگ بررسی نکنید و سپس برای بقیه سال خدمات تبلیغاتی را فراموش کنید. سرعت متوسط ​​و ثابت کسب ایده آل است.

و سرانجام ، یک سQال متداول سئوالات محلی از طرف صاحبان مشاغل ارائه می شود که می خواهند بدانند چه تعداد بررسی برای به دست آوردن نیاز دارند. هیچ شماره جادویی وجود ندارد ، اما قاعده کلی این است که شما باید بیشتر از رقبای برتر که سعی می کنید برای هر یک از عبارات جستجوی خود بیشتر از آن را بدست آورید ، بازبینی کنید. این از کلمات کلیدی ، به کلمات کلیدی از شهری به شهر دیگر ، از عمودی به عمودی متفاوت است. بهترین روش رشد مداوم بررسی ها برای پیشی گرفتن از هر رقمی است که رقیب برتر کسب کرده است.

اصالت: صداقت تنها سیاست صادقانه است

برای من ، این یکی از مهمترین و جالبترین جنبه های دنیای مرور است. سه نیروی مخالف در این زمینه بازی با یکدیگر روبرو می شوند: اخلاق تجاری ، آموزش تجارت و وسوسه های ناشی از محدودیت های آشکار سیستم عامل های بازنگری برای خود پلیس.

من اغلب ممیزی اساسی را که برای یک رستوران خانوادگی متعلق به یکی از دوستان یکی از دوستانم انجام داده ام به خاطر می آورم. در عرض چند دقیقه فهمیدم که خانواده در حال مرور رستوران خود در Yelp بوده اند (نقض آشکار سیاست Yelp). از دیدن این موضوع متأسف شدم ، اما با آشنایی با افراد درگیر (و شناختن خوب بودن آنها) ، بسیار شک داشتم که آنها این کار را از روی انگیزه ای تاریک برای فریب مردم انجام داده باشند.

در عوض ، حدس من این بود که آنها ممکن است فکر کرده باشند برای کسب و کار جدید خود “توپ را می چرخانند” ، به این امید که نظرات واقعی را القا کنند. احساس روده ای من این بود که آنها به سادگی فاقد آموزش لازم برای درک این هستند که با جامعه خود صادق نیستند و اینکه چگونه می تواند منجر به شرمساری علنی آنها توسط Yelp شود ، یا حتی اگر مورد گرفتاری قرار بگیرند نیز تحت یک پرونده قضایی قرار بگیرند.

در چنین سناریویی ، قطعاً فرصتی برای بازاریاب فراهم شده است تا آموزش های لازم را برای توصیف خطرات ناشی از گره خوردن مارک تجاری با اقدامات گمراه کننده ارائه دهد ، و تأکید کند که ایجاد اعتماد در جامعه محلی بسیار حیاتی است. بررسی های جعلی مثبت چیزی واقعی را ایجاد نمی کنند که یک شرکت بتواند آینده خود را در آن مورد توجه قرار دهد. صاحبان مشاغل اخلاقی وقتی شما این را با اصطلاح صادقانه توضیح دهید ، شروع به کار می کنند و سپس می توانند با روش های هوشمندانه تری بازاریابی خود را شروع کنند.

اما بعد طرف دیگر است. گزارشات مایک بلومنتال در این مورد ، با تحت پوشش قرار دادن تحولاتی مانند بزرگترین شبکه هرزنامه بررسی که تاکنون با آن روبرو شده است ، محدودیت زیادی در صنعت ایجاد کرده است. به سادگی هیچ راهی برای اشتباه گرفتن هرزنامه بررسی جهانی و یک تجارت کوچک شلوغ که یک حرکت اشتباه و تازه کار را اشتباه گرفته است ، وجود ندارد. وسوسه واقعی در این سناریو وجود دارد ، زیرا همانطور که بلومنتال اظهار داشت:

“هرزنامه ها را در این مقیاس بازبینی کنید ، که هرگونه اعمال قانون Google آن را بر عهده ندارد ، هر بازبینی که Google دارد را زیر سال می برد. لیست های جعلی کسب و کار بد هستند ، اما مشاغل دارای ۲۰ یا ۵۰ یا ۱۵۰ بررسی جعلی بدتر هستند. آنها جستجوگر و خریدار را فریب می دهند و هر بررسی واقعی ، هر تجارت صادقانه و گوگل را لکه دار می کنند. “

وقتی پلتفرمی مانند گوگل فرار از فریب را آسان می کند ، شرکت های فاقد اخلاق از این فرصت استفاده می کنند. فراتر از گزارش هرزنامه بررسی ، یکی از بهترین کارهایی که می توانیم به عنوان بازاریاب انجام دهیم ارائه آموزش به مشتریان با اخلاق است که به آنها کمک می کند تا صادقانه انتخاب کنند. ما می توانیم به سادگی این سال را مطرح کنیم:

آیا بهتر است موفقیت کسب و کار خود را جعل کنید یا در واقع به موفقیت دست پیدا کنید؟

مارک های محلی که جاده های بلند را انتخاب می کنند باید از موارد زیر جلوگیری کنند:

  • هر نوع مشوق بازبینی یا هرزنامه
  • دروازه ای را که مصرف کنندگان را فیلتر می کند مرور کنید تا فقط افراد خوشحال از آن نظر بگیرند
  • نقض دستورالعمل های بازبینی ویژه هر سیستم عامل بازبینی

پاسخ های مالک: تبدیل خلاقانه بررسی ها به مکالمات دو طرفه

طی سالهای گذشته ، من فضای زیادی را در ستون خود در Moz در اینجا به موضوع جذاب پاسخ های مالک اختصاص داده ام. من پنج نوع بررسی Google برای کسب و کار من و نحوه پاسخگویی به آنها را برجسته کرده ام ، یک مثال در دنیای واقعی نشان داده ام که چگونه یک واکنش وحشتناک مالک می تواند وضعیت بد را حتی بدتر کند و من مدیریت شهرت اساسی را مطالعه کرده ام برای خدمات بهتر به مشتری و چگونگی جلب مشتریان ناراضی که نظرات منفی خود را ویرایش کنند.

مهمترین آموخته های من از نزدیک به دو دهه بررسی بررسی ها و پاسخ ها ، این موارد است:

  • پاسخ های مرور نوعی خدمات مهم در مشتری است که بیش از آنکه کارکنان کسب و کار از مراجعه حضوری درخواست کمک حضوری چشم پوشی کنند ، نمی توان از آن چشم پوشی کرد. بسیاری از بازرسان انتظار پاسخ دارند.
  • تعداد لیست های مشاغل محلی در هر صنعت با پاسخ مالک صفر کاملاً تکان دهنده است.
  • بررسی های منفی ، اگر منصفانه ارائه شوند ، یک شکل بی کیفیت برای کنترل کیفیت رایگان برای نام تجاری است. مشتریان مستقیماً به نام تجاری می گویند که کدام مشکلات برای خوشحال کردنشان باید برطرف شود.
  • بسیاری از بازرسان بررسی های خود را به عنوان اسناد زنده تصور می کنند و آنها را برای بازتاب تجربیات بعدی به روز می کنند.
  • بسیاری از بازرسان بیش از این خوشحال هستند که وقتی مشکلی برطرف می شود ، به مارک ها فرصت دیگری می دهند.
  • بررسی های مثبت مکالمه هایی هستند که مبتدیان با گرمی پاسخی را جلب می کنند که مشتری را بیشتر درگیر خود می کند و می تواند آنها را متقاعد کند که مارک تجاری شایسته تکرار تجارت است.

مارک ها و آژانس های محلی می توانند از نرم افزار برای به روزرسانی خودکار شماره تلفن یا ساعت کار استفاده کنند. نرم افزارهایی مانند Moz Local می توانند در هشدار دادن به شما در مورد بررسی های جدید و جدید در چندین سیستم عامل یا نمایش موضوعات برتر احساسات در مجموعه بازبینی های شما ، واقعاً کمک کنند.

ابزارها منابع را آزاد می کنند تا مواردی را که نمی توانند خودکار شوند مدیریت کنند: خلاقیت انسان. برای گذراندن وقت با احساسات مرور و پاسخگویی به مشتریان به گونه ای که باعث برجسته شدن نام تجاری به عنوان پاسخگو و شایسته باشد ، منابع خلاق جدی لازم است. استفاده کامل از فرصتهایی که پاسخهای مالک برای تأثیرگذاری روی اهداف از بالا تا پایین قیف فروش نشان می دهد ، زمان بر است.

من هرگز قطعه ای را فراموش نکردم که Florian Huebner برای StreetFight نوشت و مستند بررسی های نادیده گرفته شده در مورد یک زنجیره اصلی فست فود و افزایش متعاقب آن در بسته شدن مکان ها و کاهش سود بود. هیچ کس وقت نمی گذاشت تا با بررسی ها ، گوش دادن ، رفع مشکلاتی که مشتریان استناد می کردند بنشیند یا از طریق پاسخ مالک اثبات وضوح مراقبت ارائه دهد.

و اغلب اوقات ، وقتی مارک های بزرگ و کوچک به بررسی ها پاسخ می دهند ، هنگام رسیدگی به شکایات موضع گفتاری شرکتی معادل “سوت کشیدن از قبرستان” دارند. برای نگه داشتن مشتری و علامت گذاری به مردم مبنی بر اینکه نام تجاری شایسته انتخاب است ، باید منابع خلاقانه ای به ارائه پاسخ های صادقانه مالک اختصاص داده شود. تشخیص تفاوت آسان است:

عکس داده های مکان + نظرات: 1-2 سئو محلی (به روز شده در سال 2020)

پاسخ با زرد نشان می دهد که نام تجاری صرفاً برای حفظ مشتری سرمایه گذاری نشده است. در مقابل ، پاسخ به رنگ آبی نمونه ای از آنچه برای مکالمه واقعی با یک شخص واقعی در طرف دیگر متن مرور لازم است ، به امید تبدیل یک تجربه بد بد به یک فرصت دوم و امیدوارم یک عمر باشد. وفاداری

NAP و بررسی ها: ترکیب ترکیبی ۱-۲ که هر کسب و کار محلی باید انجام دهد

در حال حاضر ، یک کارمند در یک تجارت محلی یا یک کارمند در یک آژانس وجود دارد که به دنبال بررسی بخش تجاری یک نام تجاری است که برای کسب رتبه و سود تلاش می کند. مجموعه بررسی ها شامل احساسات مختلفی است و هیچ کس به تجربه مثبت یا منفی مشتری پاسخ نمی دهد.

شاید این موضوعی باشد که هر از گاهی در جلسات شرکت مطرح شده است ، اما هرگز به وضعیت اولویت نرسیده است. تصمیم گیرندگان احساس کرده اند که زمان و بودجه بهتر است در جاهای دیگر هزینه شود.

در همین حال ، مشتریان بی سر و صدا به دلیل عدم توجه در حال فرار کردن هستند ، منجر به از دست دادن می شود ، مسائل ساختاری نادیده گرفته می شوند …

اگر کارمند یا کارمندی که من توصیف می کنم شما هستید ، بهترین توصیه من این است که سال ۲۰۲۱ را سالی قرار دهید که قویترین مورد خود را در زمینه خودکار کردن توزیع لیست و مدیریت آن با نرم افزار قرار دهید تا منابع خلاقانه بتواند به مدیریت شهرت کامل اختصاص یابد.

کارشناسان محلی جستجوگرها ، مشتریان و مشتریان شما و خود گوگل ، همه نشان می دهند که داده های مکان + بررسی ها بسیار تأثیرگذار هستند و اینجا باقی می ماند. در واقع ، تاریخ ثابت می کند که این ترکیب عمیقاً در کل رویکرد ما به تجارت محلی نهفته است.

هنگامی که فروشنده مسافرتی دانکن هینز اولین بار راهنمای بررسی خود را در سال ۱۹۳۵ “ماجراهای در خوردن خوب” منتشر کرد ، او در حال توسعه چیزی بود که ما امروز به عنوان سئو محلی فکر می کنیم. در اینجا نسخه کد شده رنگی من از بازنگری وی در مورد مشاغلی وجود دارد که روزی به KFC تبدیل می شود. برای افرادی که تاکنون مدیریت لیست های مشاغل محلی را بر عهده داشته اند باید به طرز عجیبی آشنا باشد:

عکس داده های مکان + نظرات: 1-2 سئو محلی (به روز شده در سال 2020)

البته هیچ شماره تلفنی در این “نقل قول” وجود ندارد ، اما تلفن ها در سال ۱۹۳۵ کاملاً لوکس بودند. با محدود کردن این عنصر ، این بازبینی ساده و تاریخی دارای نشانه های اصلی یک لیست تجاری مدرن محلی است. این دارای داده های موقعیت مکانی و داده های بررسی است. این ترکیب ترکیبی ۱-۲ است که امروز هر کسب و کار محلی نیاز به درست شدن دارد. بدون NAP ، مشاغل یافت نمی شود. بدون احساسات ، تجارت دلیل چندانی برای انتخاب نمی کند.

از Duncan Hines گرفته تا عصر دیجیتال ، ممکن است هیچ چیز جدیدی در بازاریابی زیر نور خورشید وجود نداشته باشد ، اما برخورد با موضع مناسب بین لیست ها و مدیریت اعتبار ممکن است خبر جدیدی برای مدیر عامل شرکت شما ، هم تیمی ها یا مشتریان شما باشد. بنابراین به دنبال آن باشید – با این موارد ارتباط برقرار کنید ، و در جلسه بزرگ بعدی خود موفق باشید!

برنامه های جدید Moz Local را بررسی کنید که به شما امکان می دهد در عرض چند ثانیه از توزیع داده های مکان مراقبت کنید تا تعادل شما در مراقبت خلاقانه از مشتری باشد.

برنامه های محلی جدید Moz



منبع

شاید دوست داشته باشید:

بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

تبلیغات دیجیتال امروزه متفاوت است. نحوه و زمان تعامل ما با تبلیغات آنلاین در ماه مارس که COVID-19 دوره جدیدی […]

رفع SEO روزانه: جمع آوری ، سازماندهی و پیگیری کلمات کلیدی با Moz Pro

رفع SEO روزانه: جمع آوری ، سازماندهی و پیگیری کلمات کلیدی با Moz Pro

بنابراین ما دوباره دیدار می کنیم ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی … اکنون بیش از هر زمان دیگری ، […]

تجارت بصورت غیرمعمول: چگونه می توان خدمات جدید و به روز شده خود را با Google My Business ارتباط برقرار کرد

تجارت بصورت غیرمعمول: چگونه می توان خدمات جدید و به روز شده خود را با Google My Business ارتباط برقرار کرد

از زمان ابتلا به بیماری همه گیر COVID-19 در اوایل سال ۲۰۲۰ ، صاحبان مشاغل مجبور شدند به سرعت برای […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *