دستور کار نهایی MozCon Virtual 2021

دستور کار نهایی MozCon Virtual 2021

dmin آموزش سئو


MozCon Virtual امسال درست گوشه ای است و ما نمی توانیم بیشتر هیجان زده شویم! اگر قبلاً هرگز آن را مورد توجه قرار نداده اید ، زمان آن فرا رسیده است كه با ایده “كنفرانس” – یك كنفرانس تمام عیار كه از راحتی فضای دفتر كار منزل ، فضای اداری واقعی و یا حتی مبل شما برگزار می شود آشنا شوید.

در ۱۲ ، ۱۳ ، و ۱۴ ژوئیه ، برای بینش و ارائه تاکتیکی از رهبران صنعت ، به علاوه فرصت برای اتصال و ارتباط با دیگر همکاران ، به Ringmaster Roger در بالای صفحه MozCon بپیوندید!

بلیط ها برای مشترکین Moz تا ۳۱ مه فقط ۱۲۹ دلار است ، از جمله دسترسی به بسته ویدیویی تولید شده حرفه ای (ارزش ۳۵۰ دلار!) ، رهبری باور نکردنی فکر بازاریابی را با قیمت ناشناخته فراهم می کند:

مکان من را در MozCon Virtual ذخیره کنید!

و به یاد داشته باشید ، این یک فرصت عالی برای دوستان ما در سراسر جهان و کسانی است که قادر به سفر نیستند تا جادوی MozCon را به طور زنده تجربه کنند! اگر این اولین بار است که در آن شرکت می کنید ، ما دوست داریم که در مورد نظرات بیشتر صحبت های خود را بشنویم.

ادامه مطلب را بخوانید تا ببینید رهبران صنعت مورد علاقه شما در این سال چه صحبت می کنند!

همه زمان های گفتگو در اقیانوس آرام است ، بنابراین هنگام برنامه ریزی روز خود این نکته را به خاطر بسپارید!

دوشنبه ، ۱۲ ژوئیه


۸:۳۰ صبح – شبکه سازی

زمان باز برای شرکت کنندگان برای برقراری ارتباط با سایر شرکت کنندگان و شرکای MozCon.

۹:۰۰ صبح – به MozCon 2021 خوش آمدید

سارا برد ، مدیر عامل شرکت Moz

رهبر نترس Moz از هرکدام از ما در رویداد مجازی امسال استقبال خواهد کرد ، و دقیقاً آنچه را که می توانید در سه روز آینده انتظار داشته باشید ارائه می دهد.

۹:۳۵ صبح – انجام کارهای کاملاً بی عیب و نقص: اسقاط روابط دیجیتال و ساخت پیوند در سال ۲۰۲۱

شانون مک گیرک ، مدیر خدمات و ارائه خدمات به مشتری | آیرا

“شما بهتر است این مبارزات را قبل از ساعت ۹ صبح وارد مطبوعات کنید و قطعاً جمعه یا دوشنبه نیستید!”

“مرتبط بودن پیوند اگر سازنده پیوند باشید مهم است ، اما اگر روابط عمومی دیجیتال هستید ، خیلی مهم نیست.”

“شما می خواهید پیوند به صفحه دسته بندی و محصول را غیرممکن کنید.”

از شنیدن ادعاهای جسورانه و سوالاتی از این دست خسته شده اید؟ ما هم همینطور. شانون قصد دارد بسیاری از افسانه های دیجیتال و اسطوره های ایجاد پیوند را که شما در توییتر مورد بحث قرار داده اید به چالش بکشد. از افسانه های کلاسیک قدیمی که همیشه امتحان زمان را می پذیرند و همیشه از آنها خواسته می شود ، تا باورهای جدیدی که موضوعات داغ هستند ، وی قصد دارد با استفاده از داده ها ، بینش ها و مطالعات موردی به شما نشان دهد که چگونه برخی از این باورها را پوشش دهید و پیوند ایجاد کنید و تلاش های دیجیتال روابط عمومی در سال ۲۰۲۱٫ “

۱۰:۱۵ صبح – علم رفتار خرید: نحوه استفاده م itثر از آن برای جذب و تبدیل چشم انداز بیشتر به مشتری

Flavilla Fongang ، بنیانگذار و استراتژیست برند خلاق | قانون ۳ رنگ

برخی از مارک ها به این آرزو رسیده اند: مخاطبان زیادی که به آنها ایمان دارند ، بارها و بارها از آنها خرید می کنند بدون اینکه ارزش یا اعتبار محصولات و خدمات را زیر سوال ببرند. و آنها این کار را با ایجاد ارتباط عاطفی با مخاطبان انجام داده اند. این روزها بیشتر از آنکه مشتری داشته باشید ، بیشتر ایجاد یک جامعه پیرامون برند شما است. ما قدرت روانشناسی نام تجاری را که توسط مارک های عظیم و موفق مانند اپل یا استارباکس برای کسب مشتریانی که بلند مدت وفادار هستند ، استفاده می کنند ، کشف خواهیم کرد.

۱۰:۵۰ صبح – شبکه سازی

زمان باز برای شرکت کنندگان برای برقراری ارتباط با سایر شرکت کنندگان و شرکای MozCon.

۱۱:۱۵ صبح – تازه سازی محتوا: چگونه می توان کارهای بیشتری با کمتر انجام داد

کامرون جنکینز ، سرب محتوا | خرید کنید

مهم نیست که در کجا کار می کنید ، چیزی به نظر می رسد که زمان ما برای همه کم است. این را با KPI های جاه طلبانه ترافیک ترکیب کنید و به سرعت متوجه خواهید شد که یک استراتژی ۱۰۰٪ جدید برای محتوای پایدار نیست. تازه کردن محتوا را وارد کنید. بیاموزید که چگونه بهترین فرصت های تازه سازی را شناسایی و اجرا کنید تا بتوانید سریعتر رتبه بندی کنید و ROI محتوای موجود خود را افزایش دهید.

۱۱:۴۰ صبح – بر رقبا خود حاکم شوید: از داده ها تا عمل

دکتر پیت میرز ، دانشمند بازاریابی | موز

بیشتر تجزیه و تحلیل های رقابتی در بهمن کلمات کلیدی بالقوه برای هدف قرار می گیرد ، و شما را در بلاتکلیفی مدفون می کند. مطالعات موردی واقعی به شما نشان می دهد که چگونه داده های خود را در یک برنامه عملی که محتوای استراتژیک و هدفمند را هدایت می کند ، جعل کنید. از زیر مجموعه کلمات کلیدی بگریزید و رقبای محتوای خود را تسخیر کنید.

۱۲:۲۰ بعد از ظهر – ساخت برای جستجو: وب مدرن که ابتدا SEO را قرار می دهد

دانا دی توماسو ، رئیس جمهور و شریک | Kick Point

با معرفی Core Web Vital ، SEO مدرن بیش از هر زمان دیگری به توسعه وب سایت مربوط می شود. مطمئناً ، ما همیشه به برچسب های عنوان فکر کرده ایم و از تبدیل صفحات خود اطمینان حاصل کرده ایم – اما موارد اصلی یک وب سایت ممکن است به تیم توسعه وب شما و شاید همان SEO فنی واگذار شده باشد. آنها احتمالاً افراد بسیار ماهری هستند ، اما احتمال اینکه آنها در مورد تأثیر تصمیمات توسعه بر SEO تأثیر داشته باشند ، به طور معمول کم است. بیایید رابطه بین فرآیند توسعه وب و سئو را مدرن کنیم.

۱۲:۵۵ بعد از ظهر – شبکه سازی

زمان باز برای شرکت کنندگان برای برقراری ارتباط با سایر شرکت کنندگان و شرکای MozCon.

۱:۲۰ بعد از ظهر – خطاهای بین المللی سازی: چگونه بدون از دست دادن تمام ترافیک ، جهانی شویم

جکی چو ، سئو سرب ، هوش | اوبر

بین المللی سازی یکی از مهمترین دلایل بدهی فنی SEO برای شرکتهای چند ملیتی است. ما از طریق اشتباهات رایج بین المللی سازی و چگونگی جلوگیری از آنها صحبت خواهیم کرد تا بتوانید در هر جایی قابل مشاهده شوید و رشد کنید.

۲:۰۰ بعد از ظهر – تسلط بر ۳ کلیک + سیگنال های نامزدی برای رتبه بندی بالاتر / ترافیک

سیروس شپارد ، مشاور سئو | موز

وب سایت های موفق همه متفاوت هستند ، با این وجود تقریباً همه وب سایت های دارای رتبه بندی Google دقیقاً به همان روش های اساسی موفق می شوند. آیا در تلاش برای بهینه سازی Core Web Vital ها ، نمایه سازی اولین موبایل و ارائه جاوا اسکریپت ، آیا ما محتوا و تجارب کاربری را که در بالای نتایج جستجوی Google تسلط دارند از دست داده ایم؟ در این ارائه ، کوروش سه سیگنال کلیک و تعامل گوگل را که صفحات وب با رتبه برتر تسلط دارند ، کاوش می کند: کلیک ، کلیک طولانی و آخرین کلیک. او با استفاده از مثالها و نتایج آزمایش ، نشان می دهد که چگونه هر وب سایت – و سئو کاران از همه سطح مهارت – می توانند از این سیگنالها برای بهبود ترافیک Google استفاده کنند.

۲:۴۰ بعد از ظهر – گروه های بحث پرندگان یک پر

برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و ایجاد ارتباط با همتایان در مورد یک موضوع مشترک ، به هم شرکت کنندگان در یکی از گروه های بحث درباره پرندگان یک پر بپیوندید. گروه های Birds of a Feather مکالمات غیررسمی ، نظیر به نظیر هستند.

۳:۱۵ بعد از ظهر – این یک بسته بندی در روز ۱ است!

شبکه تا ساعت ۳:۳۰ باز است.

سه شنبه ، سیزدهم ژوئیه


۸:۳۰ صبح – شبکه سازی

زمان باز برای شرکت کنندگان برای برقراری ارتباط با سایر شرکت کنندگان و شرکای MozCon.

۹:۰۰ صبح – روز ۲ باز می شود!

۹:۱۰ صبح – چرا بازاریابان باید بیشتر شبیه سرمایه گذاران باشند تا نتایج محتوا را هدایت کنند

راس سیموندز ، بنیانگذار ، مدیر عامل | بازاریابی بنیاد

هر محتوایی که برند شما ایجاد می کند یک دارایی است. پس چرا ما به آنها به عنوان یک هزینه نگاه می کنیم؟ در این جلسه ، راس در مورد موازی بین بازاریابی محتوا / سئو و دنیای سرمایه گذاری صحبت خواهد کرد. از تکنیک هایی که پست های وبلاگ و صفحات فرود را به ماه منتقل می کند ، تا اصول سرمایه گذاری محتوای ایجاد مزیت رقابتی ، بیاموزید که چگونه یک ذهنیت سرمایه گذاری می تواند نتایج را به همراه داشته باشد.

۹:۵۰ صبح – مسئولیت نمایه سازی خود را بر عهده بگیرید: نحوه کار فنی خود را بهینه و اولویت بندی کنید

آریج ابوعلی ، مشاور سئو

مسئولیت نمایه سازی وب سایت خود را بر عهده بگیرید! با تمرکز بر جمع کننده ها و طبقه بندی ها ، Areej در مورد چگونگی کاهش بهتر نفخ شاخص برای وب سایت های بزرگ توصیه هایی را به شما ارائه می دهد. با استفاده از کنترل پارامترها ، منطق نقشه سایت ، دستورالعمل های ربات ها و موارد دیگر ، ما همچنین نحوه تجزیه و تحلیل تأثیرگذارترین تغییرات ، نحوه ورود به سیستم از طرف ذینفعان ارشد و نحوه اولویت بندی کار با تیم های محصول را ارزیابی خواهیم کرد.

۱۰:۲۵ صبح – شبکه سازی

زمان باز برای شرکت کنندگان برای برقراری ارتباط با سایر شرکت کنندگان و شرکای MozCon.

۱۰:۵۰ صبح – گزارش برای وظیفه: چرا باید امروز از GA4 استفاده کنید

بری اندرسون ، مالک ، بنیانگذار | BEAST Analytics

دقیقاً مانند هر تغییر دیگری ، تغییر در Google Analytics 4 بسیار دلهره آور و کمی بی فایده به نظر می رسد. اما بهتر است قبل از اینکه مجبور شوید اکنون شروع به کار کنید. بعلاوه ، در این ارائه ، ما اسراری را که Google در GA4 منتشر کرده کشف خواهیم کرد. سپس ، دور هم بچرخید تا ببینید چه چیزهای جدیدی وجود دارد و ممکن است در آینده حتی بهتر باشد.

۱۱:۱۵ بعد از ظهر – محتوای ضدخود: چگونه روندهای جدید سالها مشاوره بد را مختل کرده است

کیسی ژیلت ، مدیر ارشد ، بازاریابی دیجیتال | KoMarketing

در کنار چشم انداز همیشه متغیر ، یکی از بزرگترین مواردی که ما به عنوان بازاریاب با آن دست و پنجه نرم می کنیم ، حجم گسترده اطلاعات است. سالها به ما می گفتند که باید هرچه بیشتر محتوا تولید کنیم. سپس به ما گفتند که روی کیفیت تمرکز کنیم اما هنوز باید یک برنامه ثابت داشته باشیم. در مورد YouTube یا جستجوی صوتی یا TikTok چطور؟ واقعیت این است که هیچ راهی برای انجام بازاریابی محتوا وجود ندارد. در این جلسه ، ما از منظر کاملاً متفاوتی به محتوا خواهیم پرداخت و درباره اینکه چگونه می توانید با توجه به شرایط خود شروع به تولید محتوا کنید ، صحبت خواهیم کرد.

۱۱:۵۵ – برای ارسال یا عدم ارسال: آنچه از تجزیه و تحلیل بیش از ۱۰۰۰ پست Google یاد گرفتیم

جوی هاوکینز ، مالک | Sterling Sky Inc

Google Posts چه ارزشی دارد و متوسط ​​SMB چگونه باید آنها را اولویت بندی کند؟ برای پاسخ به این سالات ، داده های دو مطالعه انجام شده توسط استرلینگ اسکای را جستجو کنید.

اولین مطالعه بیش از ۱۰۰۰ Google Post را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد تا ببیند کدام نوع بر اساس کلیک و تبدیل بهتر عمل می کند و تأثیر ویژگی های مختلف مانند عکس های سهام ، شکلک ها ، عناوین و موارد دیگر را اندازه گیری می کند. مورد دوم بررسی می کند که آیا ارسال مطلب در Google تأثیری در مکان کسب و کار شما در بسته محلی دارد یا خیر. یافته های هر دو شما را در ارزیابی مجدد استراتژی ارسال Google مشتری خود قرار می دهد!

۱۲:۳۰ بعد از ظهر – شبکه سازی

زمان باز برای شرکت کنندگان برای برقراری ارتباط با سایر شرکت کنندگان و شرکای MozCon.

۱۲:۵۵ بعد از ظهر – حداکثر میزان تبدیل خود: استفاده از بهینه سازی تمام قیف برای موفقیت B2B

جویس کلارد ، سرپرست سئو | قابلیت

چرخه های فروش طولانی ارائه شده در B2B مجموعه منحصر به فردی از چالش ها را برای تبدیل بازدیدکنندگان به کاربران موردعلاقه ایجاد می کند. موفقیت نیاز به یک رویکرد استراتژیک دارد که فراتر از صفحه فرود باشد تا کل سایت شما را شامل شود. در این جلسه ، ما سه روش امتحان شده واقعی را برای افزایش نرخ تبدیل و کسب و کار بیشتر بررسی خواهیم کرد.

۱:۲۰ بعد از ظهر – فراتر از اصول اولیه: ۵ ترفند جستجوگرها برای کشف بینش های پیشرفته از داده های SEO شما

راب اوزبی ، استراتژی معاون | موز

سئوکاران مدرن کمبود داده ندارند ، اما شما می توانید با کار دقیق تر ، نه سخت تر ، حتی بیشتر در مورد سایت ، محتوا ، پیوندها و رقبا اطلاعات بیشتری کسب کنید. راب به شما نشان می دهد که چگونه به داده های استاندارد SEO خود روح تازه دهید و با بینش پیشرفته تری که مطمئناً تیم شما (و رئیس شما را تحت تأثیر قرار می دهد!) دور شوید.

۲:۰۰ بعد از ظهر – حقیقت سرد سخت درباره CTR و سایر معیارهای متداول

بریتنی مولر ، کارآفرین سریال + دانشجوی علوم داده | داده علمی ۱۰۱

گزارش عملکرد وب سایت بخشی جدایی ناپذیر از SEO است ، اما همه معیارها برابر نیستند. اگر فکر می کنید معیارهای شما بیانگر داستان کامل است ، دوباره فکر کنید. با دانش داده شروع به ساخت روشهای گزارشگری بصیرتر کنید. در این جلسه ، بریتنی به شما نشان خواهد داد که چگونه مشکلات گزارشگری خود را برطرف کنید و شناسایی دقیقاً دلیل تغییر عملکرد وب سایت خود را آسان کنید.

۲:۳۵ بعد از ظهر – گروه های بحث پرندگان یک پر

برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و ایجاد ارتباط با همتایان در مورد یک موضوع مشترک ، به هم شرکت کنندگان در یکی از گروه های بحث درباره پرندگان یک پر بپیوندید. گروه های Birds of a Feather مکالمات غیررسمی ، نظیر به نظیر هستند.

۳:۰۰ بعد از ظهر – این یک بسته بندی در روز ۲ است!

شبکه تا ساعت ۳:۳۰ باز است.

چهارشنبه ۱۴ ژوئیه


۸:۳۰ صبح – شبکه سازی

زمان باز برای شرکت کنندگان برای برقراری ارتباط با سایر شرکت کنندگان و شرکای MozCon.

۹:۰۰ صبح – روز ۳ باز می شود!

۹:۱۰ صبح – The Fast & The Spurious: Core Web Vital & SEO

تام کاپر ، دانشمند ارشد جستجو | موز

Core Web Vital همه عصبانی هستند ، اما آیا آنها مطابق با اعتیاد به مواد مخدر زندگی می کنند؟ تام تأثیر واقعی SEO در اندازه گیری های جدید براق Google را که در واقع باید نگران آن باشید و نحوه اولویت بندی اصلاحات را بررسی می کند.

۹:۵۰ صبح – روش نهایی برای SEO ناوبری وجهی در تجارت الکترونیکی

لوک کارتی ، مشاور تجارت الکترونیکی

یکی از بزرگترین س FAالات متداول در تجارت الکترونیکی: “هنگام استفاده از سئو چگونه می توان از ناوبری وجهی استفاده کرد؟”

ما س questionsالات سختی را خواهیم پرسید و به آنها سر و ته پاسخ خواهیم داد! وقتی او از مطالعات موردی ، مثالهای واقعی و چگونگی استفاده از ناوبری وجهی استفاده می کند تا از کلمات کلیدی با دم بالا استفاده کنید ، با لوک همراه شوید. اگر در تجارت الکترونیکی هستید ، نمی خواهید این مورد را از دست بدهید!

۱۰:۲۵ صبح – شبکه سازی

زمان باز برای شرکت کنندگان برای برقراری ارتباط با سایر شرکت کنندگان و شرکای MozCon.

۱۰:۵۰ صبح – اجازه دهید API کار خود را انجام دهد: استفاده از زبان طبیعی برای سئو با بهره وری بیشتر

Miracle Inameti-Archibong ، رئیس سئو سایت | آژانس Erudite

تحقیق کلمات کلیدی یک فرایند حیاتی در دریافت بینش در مورد رفتار مصرف کننده شما است. با این حال ، این اغلب فرایندی کاملاً دستی و پر کار است. چگونه می توانیم روند کار را تسریع کنیم تا بتوانیم روی پیاده سازی های خود کار کنیم و نتیجه بگیریم؟ معجزه از راه های عملی می گذرد که بازاریابان می توانند از API ها برای انجام کارهای سنگین و صرفه جویی در وقت استفاده کنند.

۱۱:۱۵ صبح – یک راهنمای زنده برای یافتن و پر کردن شکاف ها در استراتژی پیوند شما

آماندا میلیگان ، مدیر بازاریابی | فراکتل

آیا نمونه کارها پیوند شما آنقدر قوی است که بتواند در برابر هر آنچه Google و رقبا به سمت شما پرتاب می کنند مقاومت کند؟ اگر بیش از حد در خرید متمرکز هستید و استراتژی را نادیده می گیرید ، می توانید با انبوهی از پیوندهای ضعیف مرتبط روبرو شوید – و سوزن را حرکت نمی دهند. تجزیه و تحلیل رقابتی کلید شما در یافتن و پر کردن شکاف های موجود در استراتژی پیوند سازی شماست. من شما را از مراحل شروع تا پایان راهنمایی می کنم.

۱۱:۵۵ صبح – از به روزرسانی پزشکی تاکنون: چگونه اکوسیستم E-A-T جستجوی ارگانیک را تغییر داده است

لیلی ری ، مدیر ارشد ، سئو و رئیس تحقیقات ارگانیک | Amsive Digital

بیاموزید که چرا EAT (تخصص ، معتبر بودن و قابلیت اطمینان) در سالهای اخیر در بحث سئو ، مکانهای متعددی که Google روی EAT تمرکز می کند ، جایگاه نخست را به خود اختصاص داده است ، و چگونه تاکید روزافزون بر روی انتشار محتوای معتبر ، فضای جستجوی ارگانیک را به شدت تغییر داده است. ، اخبار ، Discover ، YouTube و موارد دیگر.

۱۲:۳۰ بعد از ظهر – شبکه سازی

زمان باز برای شرکت کنندگان برای برقراری ارتباط با سایر شرکت کنندگان و شرکای MozCon.

۱۲:۳۰ شب – شبکه سازی

زمان باز برای شرکت کنندگان برای برقراری ارتباط با سایر شرکت کنندگان و شرکای MozCon.

۱۲:۵۵ بعد از ظهر – روشهای تغییر بازی برای استفاده از API کنسول جستجوی Google

نوح یادگیرنده ، مدیر محصول | دو اکتبر

بپذیریم که شما از داده های کلمه کلیدی خود آنچه را می خواهید نمی گیرید. با این غوطه وری عمیق در قدرت API کنسول جستجوی Google ، جدیدترین سلاح مخفی SEO خود را باز کنید. این ابزار تغییر بازی به شما کمک می کند تا رقابت را شکست دهید ، SEO را به تیم خود بفروشید و با بینش عمیق سئو که فکر نمی کردید در دسترس باشید ، چشم انداز خوبی کسب خواهید کرد.

۱:۲۰ بعد از ظهر – ۳ مهمترین ابزار بازاریابی جستجو: قلب ، مغز و خود [Small] نفس

ویل رینولدز ، بنیانگذار و معاون رئیس نوآوری | بیننده تعاملی

جستجو یک بازی رتبه بندی است. فقط یک نفر می تواند در جایگاه # ۱ پیروز شود و اصلاحات کوچک می تواند تفاوت بین رتبه بندی شماره ۱ و # ۵ باشد. اگر از ابزارهای مشابه دیگران استفاده می کنید ، چه مزیت رقابتی را روی میز می آورید؟ Wil به شما نشان می دهد که چگونه می توانید با ۳ ابزاری که هرکسی در اختیار دارد ، داده خود را به بینش برنده تبدیل کنید: قلب ، سر و تمایل به س toال کردن هر آنچه در مورد SEO صحت دارید.

۱:۵۵ بعد از ظهر – گروه های بحث پرندگان یک پر

برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و ایجاد ارتباط با همتایان در مورد یک موضوع مشترک ، به هم شرکت کنندگان در یکی از گروه های بحث درباره پرندگان یک پر بپیوندید. گروه های Birds of a Feather مکالمات غیررسمی و همتا به همتا هستند.

۲:۳۰ بعد از ظهر – خداحافظی و خداحافظی از MozCon 2021

سارا برد ، مدیر عامل شرکت Moz

این یک بسته بندی در MozCon Virtual 2021 است! برای برقراری شبکه تا ساعت ۳:۳۰ بچسبید و امیدوارم سال دیگر دوباره شما را ببینیم!

آنجا میبینمت؟

گپ زدن با سخنرانان از طریق پرسش و پاسخ ، برقراری ارتباط با همتایان و شرکای احتمالی گروه های Birds of a Feather ، جذب تمام دانش برای یک سال پربار بازاریابی … صبر نمی کنیم تا آن را با شما به اشتراک بگذاریم!



منبع

شاید دوست داشته باشید:

رفع SEO روزانه: حسابرسی مشکلات فنی SEO با Moz Pro

رفع SEO روزانه: حسابرسی مشکلات فنی SEO با Moz Pro

سئوی فنی را از کجا باید شروع کنید؟ کار فنی سئو تضمین می کند که زمانی را که برای سئوی […]

نحوه استفاده از ویژگیهای SERP برای اطلاع دادن به استراتژی محتوای خود

نحوه استفاده از ویژگیهای SERP برای اطلاع دادن به استراتژی محتوای خود

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند. بسیاری […]

استفاده از کلمات کلیدی در فیلم های YouTube: چگونه می توان بازدید بیشتری داشت

استفاده از کلمات کلیدی در فیلم های YouTube: چگونه می توان بازدید بیشتری داشت

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند. با […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *