رفع SEO روزانه: جمع آوری ، سازماندهی و پیگیری کلمات کلیدی با Moz Pro

رفع SEO روزانه: جمع آوری ، سازماندهی و پیگیری کلمات کلیدی با Moz Pro

dmin آموزش سئو


بنابراین ما دوباره دیدار می کنیم ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی …

اکنون بیش از هر زمان دیگری ، برای فعالیتهای روزمره به دنیای آنلاین وابسته هستیم. ما از وب برای یادگیری و مطالعه ، خرید ، پرداخت قبض و بیشتر نیازهای سرگرمی و اجتماعی خود استفاده می کنیم. این بدان معنی است که هرگز نیاز به موتورهای جستجو برای تأمین آنچه ما به دنبال آن هستیم ، نبوده است.

الگوریتم گوگل روی چگونگی تحقق هدف جستجو متمرکز است و ما می خواهیم گوگل ما را در حال انجام این کار ببیند. ما می دانیم که دقت و صحت مطالب ضروری است بنابراین Google فکر می کند ما پاسخ س toال جستجوگر هستیم.

من تیم پردازنده Moz در ایرلند را هدایت می کنم ، و کلمات کلیدی بیشترین بحث ما در جستجوی یک به یک است – همه شما می خواهید بدانید که چگونه بهترین کلمات کلیدی را پیدا کنید ، اگر در حال حاضر از مناسب ترین کلمات کلیدی استفاده می کنید و رقبای خود چه کلمات کلیدی را پیدا می کنید در حال استفاده هستند ابزار Moz Pro همه اینها و موارد دیگر را به ما نشان می دهد.

Moz Pro Walkthrough را رزرو کنید

ما می خواهیم مشتریان ما م toثرترین روشهای استفاده از Moz Pro را برای بدست آوردن داده های کلمات کلیدی بدانند ، بنابراین این فیلم های Daily Fix را برای کمک به شما در این زمینه گردآوری کرده ایم! من دوست دارم نظر شما را در مورد تحقق هدف جستجو و آنچه نتایج خوبی برای وب سایت شما به ارمغان آورده است بشنوم ، بنابراین در بخش نظرات با شما صحبت کنیم!

گروه های پیشنهادی کلمات کلیدی

آیا راهی برای یافتن کلمات کلیدی وجود دارد که معنای مشابهی داشته باشند یا دارای معنی گسترده ای در ارتباط باشند تا بتوانم روی کلمات کلیدی مشابه تمرکز کنم؟ چگونه می توانم حجم گروهی از کلمات کلیدی مشابه را ببینم؟

در این اصلاحات روزانه ، امیلی شما را راهنمایی می کند که چگونه از فیلتر “کلمات کلیدی گروه بندی شده” در ابزار Keyword Explorer استفاده کنید.

فیلتر “کلمات کلیدی گروه بندی شده” به جای اینکه فقط بر روی حجم یک کلمه کلیدی تمرکز کنید ، به شما ایده ای درباره میزان حجم مورد نظر شما می دهد.

پیشنهادات محتوا

آیا Moz چیزی برای کمک به من در ایجاد محتوای بهتر مربوط به کلمات کلیدی من یا کمک به من برای شروع تجزیه و تحلیل رقابتی کلمات کلیدی دارد؟

در این اصلاحات روزانه ، مگان به ما نشان می دهد که چگونه از قسمت پیشنهادات محتوا در ابزار بهینه سازی صفحه برای کمک به ساخت محتوای بهتر در رابطه با موضوع کلمه کلیدی خود استفاده کنیم.

این همچنین می تواند به شما کمک کند بر اساس پیشنهادات محتوای ارائه شده ، کلمات کلیدی را برای تحقیق ایده بگیرید.

این بخش براساس یک URL خاص و جفت شدن کلمات کلیدی است و کلمات کلیدی دیگری را که معمولاً در نتایج جستجوی بسیار رتبه بندی شده و حاوی کلمه کلیدی اولیه شما هستند ، نشان می دهد.

فرصت های کلمه کلیدی

برای چه کلمات کلیدی رتبه بندی می کنم که از آنها آگاهی نداشته باشم؟

اگر من بعد از ایجاد کمپین خود رتبه بندی را برای کلمات کلیدی دیگر شروع کنم ، آیا Moz این داده ها را ردیابی می کند؟

در این اصلاحات روزانه ، امیلی توضیح می دهد که چگونه کلمات کلیدی را پیدا کنید که ممکن است باعث ایجاد ترافیک سایت شما شوند و سایت شما قبلاً برای آنها رتبه بندی کرده است اما آنها را ردیابی نمی کنید.

برای افزودن این فرصت ها به کمپین خود ، روی دکمه “ردیابی” کلیک کنید و شروع به جمع آوری اطلاعات کنید تا ببینید برای هر کلمه کلیدی در چه رتبه ای قرار دارید

پیدا کردن کلمات کلیدی رتبه بندی

چگونه می توانم بدانم که در حال حاضر برای چه رتبه ای هستم؟

چگونه می توانم ببینم که رقبای من برای چه کلمات کلیدی رتبه بندی می کنند؟

در این اصلاحات روزانه ، من نحوه پیدا کردن کلمات کلیدی رتبه بندی هر وب سایت را نشان می دهم. می توانید کلمات کلیدی رتبه بندی وب سایت خود را مشاهده کنید یا کلمات رقبا را پیدا کنید. همچنین می توانید صفحات مرتبط با موقعیت های رتبه بندی را مشاهده کنید که به ایده های محتوا کمک می کنند.

داشتن این اطلاعات به شما امکان می دهد تجزیه و تحلیل رقبا را شروع کنید. شما می توانید از ویژگی لیست کلمات کلیدی خود استفاده کرده و برای هر رقبا لیستی داشته باشید تا درک بهتری از فرصت های بالقوه کلمات کلیدی در دسترس شما داشته باشد.

نمای کلی لیست کلمات کلیدی به مقایسه معیارها در بین گروه های کلمات کلیدی کمک می کند ، که به شما کمک می کند میوه های کم آویز را مشاهده کنید.

فیلتر کردن کلمات کلیدی

آیا Moz می تواند کلمات کلیدی پیشنهادی را به من ارائه دهد که فکرش را نمی کردم؟ چگونه می توانم بفهمم مشتریانم می توانند از من س questionsال کنند؟

در این اصلاحات روزانه ، مایکل به شما نشان می دهد که چگونه از فیلتر پیشنهادات در Keyword Explorer برای یافتن کلمات کلیدی مفید استفاده کنید. این می تواند یک منبع عالی برای پیشنهادات محتوا ، ایده هایی برای وبلاگ شما یا س FAالات متداول احتمالی در وب سایت شما باشد.

همچنین می تواند به شما در یافتن عناوین مرتبط با کلمه کلیدی شما کمک کند تا بتوانید محتوایی را که مشتریان واقعاً می خواهند ببینند ، ارائه دهید.


آیا می خواهید ابزار Moz Pro را امتحان کنید؟ ابتدا برای ۳۰ روز استفاده آزمایشی رایگان ما ثبت نام کنید و سپس با یکی از متخصصان در حال انجام رزرواسیون رزرو کنید.

ما دوست داریم در مورد اهداف SEO شما و چگونگی کمک به ما بشنویم!



منبع

شاید دوست داشته باشید:

بررسی نقاط دسترسی ترافیک - Moz

بررسی نقاط دسترسی ترافیک – Moz

در قسمت این هفته از Whiteboard Friday ، جو کامرون – مدیر تیم آموزش Moz’s – به روند آدرس دهی […]

2021 موفقیت محلی در سئو سایت: نکات و پیش بینی های خبره

۲۰۲۱ موفقیت محلی در سئو سایت: نکات و پیش بینی های خبره

“ما اینجا هستیم تا از توهم جدا بودن بیدار شویم.” – Thích Nhất Hạnh ، معلم بودایی اعتبار تصویر: مولوی […]

گوگل بروزرسانی هسته ای دسامبر 2020: توسط شماره ها

گوگل بروزرسانی هسته ای دسامبر ۲۰۲۰: توسط شماره ها

در تاریخ ۳ دسامبر ، Google اعلام کرد که آنها آخرین نسخه Core Update را ارائه می دهند. در ابتدا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *