سئو محلی برای سازمانهای غیر انتفاعی: ۵ تاکتیک که امروز باید امتحان کنید

سئو محلی برای سازمانهای غیر انتفاعی: 5 تاکتیک که امروز باید امتحان کنید

dmin آموزش سئو


بسیاری از کانال های بازاریابی ذاتاً دارای مزاحمت هستند و هدف آنها این است که توجه را از کاری دور می کنند ، اعم از خواندن و پاسخ دادن به ایمیل ها ، جستجوی مقالات آنلاین ، مرور منابع خبری اجتماعی ، گوش دادن به رادیو ، تماشای تلویزیون – این لیست ادامه دارد. سئو یکی از تنها کانالهای بازاریابی (تنها؟) است که به جای درخواست قبل از تحویل ، ابتدا تحویل چیزی را ارائه می دهد. در هسته اصلی خود ، SEO برای ارائه محتوای مفید به افرادی که به طور فعال آن را جستجو می کنند ، استفاده می شود. و ، می تواند (و باید!) برای دستیابی به مخاطبان هدف در سطح محلی و ملی مورد استفاده قرار گیرد.

به گفته گوگل ، جستجو برای مکان های محلی بدون استفاده از “نزدیک من” طی دو سال گذشته ۱۵۰٪ رشد کرده است – نشان می دهد ، وقتی افراد جستجو می کنند ، به طور فزاینده ای انتظار نتایج محلی را دارند. این فرصت قدرتمندی را برای سازمانهایی که از آن استفاده می کنند ایجاد می کند. از طریق پویایی “جستجو و تحویل” سئو ، بازاریابان غیرانتفاعی این فرصت را دارند که به مخاطبان محلی دسترسی پیدا کنند که علاقه و تعامل آنها را از طریق رفتارهای جستجوی آنها نشان می دهد. بازاریابان غیر انتفاعی می توانند از این طریق برای جذب طرفداران ، هدایت کمک ها و به اشتراک گذاشتن مأموریت غیرانتفاعی خود با جهان استفاده کنند.

بنابراین ، چگونه می توانید از SEO محلی بیشترین استفاده را ببرید؟ در مورد روشهای محلی SEO که می توانید امروز امتحان کنید ادامه مطلب را بخوانید.

قبل از غواصی ، مهم است که ابتدا بفهمیم چه عواملی اصلی بر رتبه بندی موتور جستجوی محلی سازمان غیرانتفاعی شما تأثیر می گذارد. این موضوع را می توان در چهار زمینه اصلی تقسیم کرد: ارتباط ، فاصله ، اعتماد و برجستگی.

ارتباط: چقدر وب سایت شما با عبارت جستجوگری که یک کاربر جستجو می کند مطابقت دارد. اگر Google تشخیص دهد که تجارت شما یک موسسه خیریه آموزشی است ، پس وب سایت شما در مقایسه با مشاغل دیگری که Google تشخیص می دهد یک سازمان غیرانتفاعی بهداشتی است ، دارای رتبه بالاتری برای اصطلاح “خیریه آموزش” است.

مسافت: مجاورت تجارت شما با جستجوگر. همانطور که Google از طریق چراغ راهنمای کنونی موجود در جیب شما – تلفن هوشمند شما – اطلاعات بیشتری در مورد شما و محل اقامت شما کسب می کند ، فاکتور رتبه بندی (اگر نه بالاترین) رتبه اصلی باشد. اساساً ، صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) برای “غیرانتفاعی سلامت” در پورتلند ، اورگان کاملاً متفاوت از نتیجه در سیاتل ، واشنگتن خواهد بود. هک ، SERP در پورتلند کد پستی ۹۷۲۱۹ با کد پستی پورتلند ۹۷۲۰۹ متفاوت خواهد بود.

عکس سئو محلی برای سازمانهای غیر انتفاعی: 5 تاکتیک که امروز باید امتحان کنید

اعتماد کنید: گوگل چقدر معتبر فکر می کند تجارت شما بر اساس شهرت آن است. این می تواند توسط تعداد و رتبه بندی بررسی شما یا تعداد وب سایت های دارای مقام بالا که به وب سایت شما لینک می شوند ، تعیین شود. کمیت و کیفیت بررسی ها ، کیفیت و کمیت پیوند دامنه ها ، سن دامنه و کیفیت محتوای وب سایت از چند روشی است که Google می تواند قابلیت اطمینان را تعیین کند.

برجستگی: هر چند وقت یک بار تجارت شما در سراسر وب ظاهر می شود. به عنوان مثال می توان به ذکر غیرانتفاعی آنلاین شما (به عنوان مثال یک رسانه خبری محلی) یا یک لیست تجاری در سایت های دایرکتوری مانند Great Nonprofits یا Charity Navigator اشاره کرد.

تأثیرگذاری برخی از اینها از دیگران آسان تر است – شما نمی توانید فاصله کار خود را با جستجوگر تغییر دهید – بنابراین اجازه دهید در پنج تاکتیک محلی جستجوگرها که می توانید امروز پیاده سازی کنید ، غوطه ور شویم.

۱٫ صفحه Google برای کسب و کار من ایجاد یا ادعا کنید – این برنامه رایگان است!

Google 88٪ از کل جستجوهای آنلاین را تشکیل می دهد ، بنابراین استفاده بیشتر از Google برای ایجاد حضور آنلاین قوی برای سازمان غیرانتفاعی بسیار مهم است. گوگل همچنین گزارش داده است که ۴۶٪ از جستجوی آنلاین دارای اهداف محلی است ، بنابراین انجام هر کاری که می توانید حضور محلی غیرانتفاعی خود را تقویت کنید می تواند تأثیر زیادی در تجارت شما داشته باشد.

آیا شما متقاعد شده اید؟ امیدوارم. ایجاد و / یا ادعای صفحه Google برای کسب و کار من (GMB) اولین قدم عالی در استفاده از Google است – و کاملاً رایگان است. هنگامی که یک صفحه GMB ایجاد می کنید ، سازمان غیرانتفاعی شما در Google Maps ذکر می شود ، احتمال ثبت نام شما در بسته ۳ محلی گوگل بهبود می یابد ، و احتمالاً شما می توانید رتبه بندی کلی جستجوی محلی خود را بهبود ببخشید ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که افراد بیشتری به دنبال شما هستند غیرانتفاعی (یا غیر انتفاعی مانند شما) شما را پیدا می کنند.

با ایجاد یک صفحه Google برای کسب و کار من (GMB) ، شما با هر چهار عامل رتبه بندی که در بالا ذکر شد ، مقابله می کنید ، بنابراین اگر فقط می توانید یکی از تاکتیک های ذکر شده در این پست وبلاگ را انجام دهید ، این یکی را انجام دهید.

اگر قبلاً صفحات GMB را برای همه مکانهای تجاری خود ادعا کرده و تکمیل کرده اید ، پنج بالا! پیش بروید و به شماره ۲ بروید.

قبل از شروع ادعای صفحات GMB ، اولین کاری که می خواهید انجام دهید جمع آوری و سازماندهی داده های دقیق مکان یا “NAP” (نام ، آدرس ، شماره تلفن) برای همه مکانهای غیرانتفاعی شما است. در مورد NAP باید چند نکته را بخاطر بسپارید:

  • همیشه از نام تجارت واقعی خود استفاده کنید. نامی که در اینجا لیست می کنید باید با علامت درب منزل ، وثیقه بازاریابی و غیره مطابقت داشته باشد.
  • همیشه از آدرس دنیای واقعی خود استفاده کنید. برای توصیف مکان اطلاعات را در خط آدرس وارد نکنید ؛ به آدرس پستی خود بچسبید
  • از شماره تلفن محلی استفاده کنید هر زمان ممکن در مقابل خط تلفن مرکز تماس.

نکته پاداش: بسته به تعداد مکان های شما ، ثبت اطلاعات مکان می تواند به سرعت کار کند. اگر بیش از چند مکان دارید ، من اکیداً به شما (یا شخصی در سازمان خود) توصیه می کنم یک منبع واحد مانند صفحه گسترده ایجاد کنید و آن را مدیریت کنید که تمام داده های موقعیت مکانی کسب و کار شما به صورت متمرکز و سازمان یافته در یک مکان باشد.

پس از سازماندهی داده های موقعیت مکانی خود ، می خواهید صفحات «Google برای تجارت من» را برای همه مکانهای خود مرور کرده و ادعا کنید. در اینجا دستورالعمل های گام به گام Google ارائه شده است. مواردی که باید هنگام تکمیل لیست GMB به خاطر داشته باشید:

  • یک دسته اصلی کسب و کار را وارد کنید برای توصیف آنچه که تجارت شما با Google و افراد جستجوگر انجام می دهد. اگر چندین دسته مشاغل شما را توصیف می کنند ، مقوله ای را که بیشترین همخوانی را با اهداف رتبه بندی شما دارد ، به عنوان دسته اصلی خود انتخاب کنید. سپس ، می توانید حداکثر ۹ دسته اضافی را در مجموع ۱۰ مورد اضافه کنید. برای کمک در انتخاب دسته ها ، به پست وبلاگ ما در مورد نحوه انتخاب یک گروه کسب و کار من در Google مراجعه کنید.
  • ویژگی های مربوط به تجارت خود را انتخاب کنید. ویژگی های مختلفی برای شما در دسترس است که می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مشاغل خود به اشتراک بگذارید ، مانند ویژگی های قابلیت دسترسی ، چه سازمان غیرانتفاعی شما را به عنوان مالکیت سیاه معرفی کند یا به رهبری زنان ، LGTBQ + دوستانه و غیره. لیست ویژگی های موجود بسیار گسترده است ، اما فقط مواردی که قابل اجرا ، مرتبط و دقیق هستند.
  • شرح تجارت متفکرانه ای بنویسید. شما ۷۵۰ نویسه برای توصیف آنچه سازمان غیرانتفاعی شما انجام می دهد و آنچه آن را منحصر به فرد می کند ، دارید.
  • کلمات کلیدی را در شرح تجارت وارد کنید. روی ۱-۲ کلمه کلیدی با ارزش بالا که مربوط به سازمان غیرانتفاعی شما هستند تمرکز کنید و از پر کردن کلمات کلیدی (تکرار غیرضروری کلمات کلیدی در سراسر عناصر SEO در صفحه) خودداری کنید.
  • اضافه کردن عکس! به گفته گوگل ، مشاغل دارای عکس ۴۲٪ درخواست بیشتر جهت راهنمایی و ۳۵٪ کلیک بیشتر به وب سایت ها دریافت می کنند. هنگام انتخاب عکس ها ، عکس های معتبر و با کیفیت بالا را انتخاب کنید که سازمان غیرانتفاعی شما را به نمایش بگذارد.
  • عکس نمایه را انتخاب کنید برای انتخاب عکس مورد نظر خود برای نتایج جستجو ، یادداشت کنید. این بی عیب و نقص نیست – هیچ تضمینی وجود ندارد که ابتدا عکس نمایه شما ظاهر شود – اما این به شما نشان می دهد کدام عکس را ترجیح می دهید.

۲٫ لیست های مشاغل محلی خود را ادعا کنید

مکانهایی که می توانید به صورت آنلاین لیست کسب و کار ایجاد کنید ، از سایت های شبکه های اجتماعی گرفته تا سایت های دایرکتوری خاص و عمودی که به مردم امکان می دهد در مورد مشاغل ، محصولات و خدمات تحقیق ، مقایسه و اشتراک نظر داشته باشند ، رشد چشمگیری دارند. این مقصدهای آنلاین فرصت های استنادی محلی را به بازاریابان ارائه می دهند – فرصت هایی که می توانند سازمان غیرانتفاعی خود را در مقابل افراد بیشتری قرار دهند.

در گذشته ، جمع آوری تعداد زیادی از استنادها هنگام افزایش رتبه بندی جستجوی محلی ، یک روش مطلوب بود. اکنون ، با تکامل عوامل تأثیرگذار بر رتبه بندی جستجوی محلی ، در مورد این که مقدار استناد محلی تا این حد مهم است ، حکم صادر می شود. ادعا و مدیریت لیست های مشاغل آنلاین شما ممکن است کمک کند سازمان غیرانتفاعی شما در جستجوی جستجوی محلی رتبه بالاتری داشته باشد و به افراد بیشتری کمک کند سازمان غیرانتفاعی شما را به صورت آنلاین کشف کنند. با ایجاد تجربیات کامل ، دقیق و جذاب در هر مکانی که مخاطب هدف شما جستجو می کند ، به مخاطبان بیشتری خواهید رسید.

مطمئن نیستید که چگونه ظاهر می شوید؟ برای دیدن نحوه نمایش سازمان غیرانتفاعی شما در وب می توانید از ابزار رایگان بررسی حضور Moz استفاده کنید.

۳٫ یک استراتژی بررسی آنلاین ایجاد کنید

اعتبار برای هر مشاغل یک دارایی ارزشمند است و این خصوصاً برای سازمانهای غیرانتفاعی صادق است ، جایی که کمک های مالی اهدا می شود و حمایت مالی از اعتبار سازمان برای انجام کارهای خوب گسترش می یابد.

هرچه افراد بیشتری برای یافتن ، تحقیق و ارزیابی موسسات خیریه که با علل مورد علاقه آنها همسو هستند ، به دیجیتال مراجعه می کنند ، اعتبار آنلاین شما اهمیت بیشتری پیدا می کند. بررسی های آنلاین وجهه ای از شهرت کلی برند غیرانتفاعی شما است و باید بر این اساس مدیریت شود.

علاوه بر مزایای نام تجاری ، یک استراتژی بازبینی فعال ارزش افزوده ای برای افزایش دید آنلاین غیرانتفاعی شما دارد. کمیت ، میزان بازده و کیفیت را مرور کنید ، عواملی هستند که به Google کمک می کنند وب سایت شما را تا چه میزان قابل اعتماد کند ، که یکی از عوامل رتبه بندی است که قبلاً به آن پرداختیم. گوگل گفته است که بررسی های با کیفیت و مثبت می تواند دید تجاری شما را بهبود بخشد. چند نکته را باید در هنگام بررسی بخاطر بسپارید:

  • نوشتن نظرات را برای افراد آسان کنید. برای به اشتراک گذاشتن نظرات در مورد سازمان غیرانتفاعی شما می توانید یک آدرس اینترنتی کوتاه برای مشتریان ایجاد کنید و به اشتراک بگذارید.
  • بررسی صادقانه را درخواست کنید. بعضی اوقات تنها کاری که باید بکنید این است که بپرسید! طبق یک مطالعه در سال ۲۰۱۹ ، ۷۶٪ از افرادی که از آنها خواسته شده است یک بررسی را انجام دهند ، این کار را انجام می دهند.
  • به صورت عمده درخواست بررسی نکنید – این خلاف سیاست های Google است. Google تعریفی از معنای “انبوه” آنها ارائه نمی دهد ، اما معمولاً این امر به ارسال همزمان بسیاری از درخواست ها از طریق یک سیستم عامل خودکار در مقابل یک درخواست یک به یک مربوط می شود.
  • هزینه بررسی ها را پرداخت نکنید. این عمل همچنین بر خلاف خط مشی های Google است.
  • به بررسی ها ، حتی موارد منفی پاسخ دهید. وقتی به یک نظر پاسخ می دهید ، نشان می دهد که شما برای بازخورد ارزش قائل هستید ، به علاوه نرخ های تبدیل (کلیک برای تماس ، کلیک برای راهنما و غیره) وقتی شرکت ها با نظرات درگیر می شوند و به آنها پاسخ می دهند ، افزایش می یابد.
  • با بازبینی منفی مانع آن نشوید. اگر به این مسئله پرداخته شود ، ۹۰٪ مردم در تغییر بررسی های منفی باز هستند. باز هم ، گاهی اوقات تنها کاری که باید انجام دهید این است که بپرسید.

۴- کلمات کلیدی مناسب را برای هدف گیری انتخاب کنید

تحقیق کلمات کلیدی یا انتخاب کلمات کلیدی “مناسب” برای هدف گذاری ، جنبه بنیادی سئو است زیرا نقشه راهی را فراهم می کند که می توانید برای بهینه سازی محتوای موجود و تولید محتوای جدید به امید رتبه بندی بالاتر در SERP استفاده کنید. این نیاز به درک مخاطب هدف شما و نحوه جستجوی محتوای آنلاین دارد. هدف نهایی تعیین موارد زیر است:

  • اصطلاحات خاصی که مخاطبان شما برای جستجوی آنلاین استفاده می کنند.
  • تعداد جستجو برای یک کلمه کلیدی خاص در یک دوره زمانی مشخص یا حجم جستجو.
  • آنچه مخاطب هدف شما انتظار دارد وقتی آن اصطلاح یا هدف جستجوگر را جستجو می کند ، پیدا کند.

هنگام هدف قرار دادن کلمات کلیدی ، می خواهید روی کلمات کلیدی با حجم بالا و پرمصرف که مربوط به سازمان غیرانتفاعی شما است و می توانید به طور واقعی رتبه بندی کنید ، تمرکز کنید. این فقط باعث خراش سطح می شود – تحقیقات کلمات کلیدی یک موضوع بزرگ است! – بنابراین اگر آماده رفتن به تحقیق در مورد کلمات کلیدی هستید ، من اکیداً توصیه می کنم که راهنمای کارشناسی ارشد Research Keyword را مطالعه کنید.

سپس ، هنگامی که کلمات کلیدی مورد نظر خود را شناسایی کردید ، به یاد داشته باشید اصطلاحاتی را انتخاب کنید که به طور غیر انتفاعی شما را توصیف می کنند و آنها را در شرح مشاغل Google برای کسب و کار من و سایر لیست های مشاغل محلی خود بگنجانید.

۵٫ انجام بهینه سازی در صفحه

بهینه سازی در صفحه فرآیند بهینه سازی صفحات خاص در وب سایت برای کلمات کلیدی مورد نظر برای رتبه بندی است. این شامل فاکتورهای رتبه بندی SEO در صفحه مانند محتوای موجود در خود صفحه یا کد منبع مانند عنوان صفحه و توضیحات متا می باشد. از طریق seo در صفحه ، شما به Google کمک می کنید تا بطور دقیق مشخص کند که کسب و کار شما چیست و چه کاری انجام می دهد و اینکه وب سایت شما چقدر با آنچه افراد جستجو می کنند مرتبط است.

به عنوان مثال ، اگر اصطلاح “آموزش جهانی” را در یک URL صفحه ، در عنوان صفحه ، توضیحات و محتوای صفحه داشته باشید ، Google به احتمال زیاد تشخیص می دهد که این صفحه مربوط به آموزش جهانی است و ، صفحه شما به احتمال زیاد برای آن دوره رتبه بندی می شود.

چند نکته که باید در هنگام جستجو در سایت به خاطر بسپارید:

  • محتوای E-A-T را توسعه دهید. E-A-T مخفف Expertise، Automaticity، and Trustworthiness است. گوگل از این چارچوب برای تعیین محتوای با کیفیت بالا و ارتباط با کیفیت بالا با رتبه بندی بالاتر موتور جستجو استفاده می کند. انواع تاکتیک های E-A-T وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید – برای پایین آمدن من پیشنهاد می کنم E-A-T و دستورالعمل های کیفیت ریترها را تماشا کنید – اما در پایان ، این امر به اثبات تخصص و مشروعیت کسب و کار شما برای Google می افزاید.
  • استفاده از کلمه کلیدی عمدی. ضمن اینکه از پر کردن کلمات کلیدی پرهیز می کنید ، مهم است که یک کلمه کلیدی هدف را در برچسب عنوان ، توضیحات ، سرصفحه ها و از طریق محتوای صفحه وارد کنید.
  • عنوان صفحه و شرح فقط برای رتبه بندی نیست. ایجاد یک عنوان و شرح جذاب صفحه می تواند منجر به نرخ کلیک بهتر SERP شود – افراد بیشتری که از صفحه نتیجه موتور جستجو روی وب سایت شما کلیک می کنند. شما می خواهید یک عنوان جالب توجه را با توصیفی خاص ، مرتبط و (مهمتر از همه) مفید مرتبط کنید.
  • سرعت بارگذاری صفحه را فراموش نکنید. سرعت صفحه عامل رتبه بندی موتور جستجو است و به سرعت بارگیری صفحه شما برای کاربر اشاره دارد. برای دیدن چیدمان صفحات وب شما می توانید از ابزار رایگان PageSpeed ​​Insights Google استفاده کنید.
  • از آدمخوار شدن کلمات کلیدی خودداری کنید. آدمخوار شدن کلمات کلیدی زمانی اتفاق می افتد که چندین صفحه در وب سایت شما همه برای یک کلمه کلیدی با یکدیگر رقابت کنند. شما خود را در موقعیتی قرار می دهید که برای رتبه بندی با خود رقابت می کنید! این نه تنها ناکارآمد است ، بلکه می تواند تأثیرات منفی داشته باشد ، از جمله ایجاد دشوار برای Google در شناسایی “بهترین” یا مناسب ترین صفحه در وب سایت شما برای کلمه کلیدی مورد نظر شما ، رقیق کردن بک لینک ها یا کاهش اعتبار صفحه.

نتیجه

اینها تنها برخی از نکات بسیاری از راههای بالقوه است که می توانید از SEO برای کمک به رشد سازمان غیرانتفاعی خود استفاده کنید. ممکن است در ابتدا دلهره آور به نظر برسد ، اما سرمایه گذاری در سئو کاملاً ارزش آن را دارد. و اگر در طول راه به کمک نیاز دارید اشکالی ندارد!

اگر در مرحله ای هستید که در حال حاضر یک شریک یا ابزار را برای نیازهای SEO خود ارزیابی می کنید ، از موارد زیر س askال کنید:

  • آیا شریک از استانداردهای ارزشی شما برخوردار است؟
  • آیا آنها از برنامه های خوب اجتماعی حمایت می کنند؟
  • آیا آنها برای سازمانهای غیرانتفاعی قیمت گذاری ویژه ای دارند؟ به عنوان مثال ، Moz نرخ های تخفیف در Moz Pro را ارائه می دهد و در Moz Local دارای تخفیف مدت زمان محدودی است که هم اکنون از ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ در دسترس است.
  • آیا شریک زندگی شما را آسان تر می کند؟

دیگر فرصتی مانند زمان حال وجود ندارد: اکنون به سراغ SEO بروید تا با پیام خود به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید ، نرخ تبدیل را بهبود ببخشید ، حامیان مالی ، داوطلبان و اهدا کنندگان بیشتری را پیدا کنید و ارتباط برقرار کنید با افراد بیشتری که بیشترین نیاز شما را دارند



منبع

شاید دوست داشته باشید:

بررسی نقاط دسترسی ترافیک - Moz

بررسی نقاط دسترسی ترافیک – Moz

در قسمت این هفته از Whiteboard Friday ، جو کامرون – مدیر تیم آموزش Moz’s – به روند آدرس دهی […]

2021 موفقیت محلی در سئو سایت: نکات و پیش بینی های خبره

۲۰۲۱ موفقیت محلی در سئو سایت: نکات و پیش بینی های خبره

“ما اینجا هستیم تا از توهم جدا بودن بیدار شویم.” – Thích Nhất Hạnh ، معلم بودایی اعتبار تصویر: مولوی […]

گوگل بروزرسانی هسته ای دسامبر 2020: توسط شماره ها

گوگل بروزرسانی هسته ای دسامبر ۲۰۲۰: توسط شماره ها

در تاریخ ۳ دسامبر ، Google اعلام کرد که آنها آخرین نسخه Core Update را ارائه می دهند. در ابتدا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *