سئو و دسترسی: محتوا [Series Part 2]

سئو و دسترسی: محتوا [Series Part 2]

dmin آموزش سئو


نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند.

به عنوان سئوکاران ، هدف ما هنگام ایجاد محتوا ، فراهم آوردن دسترسی عادلانه است ، به این معنی که محتوا فقط برای موتورهای جستجو در دسترس نیست ، بلکه در اختیار افراد با هر توانایی است. کوپر در قسمت دوم مجموعه دسترسی سه بخشی خود ، به شما نشان می دهد که چگونه اطمینان حاصل کنید که محتوای شگفت انگیز شما توسط ربات ها و افراد قابل دسترسی است.

عکس سئو و دسترسی: محتوا [Series Part 2]

برای باز کردن یک نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید بالا کلیک کنید!

رونویسی ویدئو

سلام طرفداران موز. به آخرین نسخه Whiteboard Friday خوش آمدید. من کوپر هولمایر هستم. من از سال ۲۰۱۶ شروع به کار SEO کردم و امروز در یک خرده فروش بزرگ تخصصی در فضای باز کار کردم که به زنده کردن استراتژی های ما برای SEO فنی کمک می کند. با تشکر از شما برای حضور در این جلسه ۲ از ۳ مجموعه جستجوگرها و قابلیت دسترسی ما.

همه چیز با قابلیت دسترسی شروع می شود

اگر دوره مقدماتی SEO را در Moz خوانده اید ، احتمالاً با مفهومی به نام سلسله مراتب Mozlow در مورد نیازهای SEO آشنا هستید. اگر شما نیستید ، ایده اصلی این است که ما باید برخی از عناصر بنیادی را داشته باشیم که برای رتبه بندی ما در نتایج موتور جستجو مورد نیاز است ، و سپس می توانیم برخی موارد را لایه لایه کنیم تا در این نتایج رقابت بیشتری داشته باشیم.

عکس سئو و دسترسی: محتوا [Series Part 2]

اما همه اینها با دسترسی به خزیدن شروع می شود ، و به همین ترتیب با دسترسی اولیه انسان نیز شروع می شود. هدف ما هنگام ایجاد محتوا فراهم آوردن دسترسی عادلانه است. بنابراین این بدان معناست که محتوای من نه تنها در دسترس موتورهای جستجو بلکه در افراد دارای توانایی نیز هست. بیایید به یک مثال نگاه کنیم.

در مورد مخاطبان خود فرضیات بگیرید

فرض کنید من یک رستوران هستم. معمولاً رستوران هایی را مشاهده می کنید که فهرست خود را در ویترین فروشگاه ها یا مغازه های خود قرار می دهند. خوب ، مشکل این ایده ، گرچه به نظر آسان می رسد زیرا هر کسی می تواند از آن عبور کند ، اما لازم نیست به فیس بوک من یا وب سایت من نگاه کند ، و می تواند به منو نگاه کند ، ببیند چه چیزی را دوست دارد یا دوست ندارد ، و سپس انتخاب کنید که با تجارت من درگیر شوید و از غذای من لذت ببرید.

عکس سئو و دسترسی: محتوا [Series Part 2]

آنچه در این مورد بد است این است که ما در مورد مخاطبان ایده آل خود فرضیاتی ارائه داده ایم. ما فرض بر این است که آنها متوسط ​​قد هستند و آنها به قدری بلند هستند که قادر به دیدن منویی هستند که من در پنجره خود پست کرده ام. ما تصور کرده ایم که آنها دید خوبی دارند ، در یک روز بارانی می توانند موارد منو را ببینند و هنوز تصمیم می گیرند که داخل شوند. ما همچنین فرض کردیم که با درج نکردن هیچ تصویری در فهرست منو ، مردم می دانند که ما درباره چه چیزی صحبت می کنیم.

آنها با آشپزی که من درست می کنم یا با زبان آشپزی و شکوفه و شکوفه ای که از آن برای توصیف غذاهای خود استفاده می کنم ، آشنا هستند. اما فکر می کنم آنچه خواهید فهمید این است که این مفروضات درمقابل فراگیر هستند و ما می خواهیم همه اعضای مخاطب خود را شامل شویم. به عنوان مثال ، فرض کنید ممکن است شخص من قد متوسطی نداشته باشد. چگونه می توانم آن را حساب کنم؟

اگر آنها متوسط ​​قد نباشند ، دیدن منو ممکن است غیرممکن باشد. فرض کنید که آنها ممکن است بینایی کم یا نابینایی داشته باشند و از خود بپرسید: “آیا این مورد به صورت دیجیتال یا در قالب بریل سازگار است که آنها نیز بتوانند به آن دسترسی داشته باشند؟” یا شاید برخی از تصاویر را اضافه کنید ، زبان دیگری را به فهرست خود اضافه کنید تا به مردم کمک کند زبان آشپزی را که استفاده می کنید درک کنند ، زیرا بدون آن ممکن است آنها درک نکنند و ممکن است تصمیم بگیرند که از دیدن رستوران شما جلوگیری کنند.

بپرسید “اگر چه شود؟”

عکس سئو و دسترسی: محتوا [Series Part 2]

بنابراین اینها کارهایی است که می توانید انجام دهید تا بهترین ها را تصور کنید و تجربه بهتری را به گروه متنوعی از افراد ارائه دهید.

بیایید کمی ریاضی کنیم. اگر هر ماه ۱۰۰۰ نفر در رستوران خود داشته باشید ، از آخرین بار می دانیم که به طور متوسط ​​از هر ۵ نفر ۱ نفر در ایالات متحده معلولیت دارد. این بدان معناست که ۲۰۰ نفر از این ۱۰۰۰ نفر دارای معلولیت هستند و شما با درج نکردن برخی اطلاعات یا سایر رسانه ها برای مصرف منوی خود ، آنها را مستثنی می کنید.

این مقدار ۲۰۰ بار است ، بیایید بگوییم به طور متوسط ​​۱۵ دلار در هر وعده ، یعنی ۳۰۰۰ دلار در ماه که شما به معنای واقعی کلمه روی میز می گذارید. بنابراین در مورد آن فکر کنید. این فقط ارائه دسترسی عادلانه نیست ، بلکه هزینه کسب و کار شما را نیز در بردارد و ۳۰۰۰ دلار در ماه مخصوصاً برای یک تجارت کوچک بسیار گران است. من مطمئن هستم که شما می گویید ، “کوپر ، اگر من یک تجارت کوچک نباشم ، چه می شود؟ اگر بخواهم مردم محصول من را بخرند یا به من سرب بزنند یا برای خدمات خود ثبت نام کنند ، چه می شود؟”

عکس سئو و دسترسی: محتوا [Series Part 2]

اشکالی نداره این قوانین در مورد شما نیز اعمال می شود. این طرز فکر است. اگر پادکست ، خبرنامه ایمیل ، وبلاگ ، وب سایتی دارید ، از شما می خواهم این سال را بپرسید: “آیا من به عنوان فردی با __________ ، آیا می توانم __________ کنم؟” آیا می توانم اولین خالی را با مواردی مانند کور رنگی ، ADHD ، نارساخوانی ، کم شنوایی ، سندرم داون پر کنم و خالی دوم را با هر کاری که می خواهید مردم در تجارت شما انجام دهند پر کنید.

آیا می توانم محصولی بخرم؟ آیا می توانم این خبرنامه را بخوانم؟ آیا می توانم از این پادکست لذت ببرم؟ اگر پاسخ آن س ،ال ، آن رشته س questionال منفی باشد ، شما کمی مشکل دارید. شما چند کار برای انجام دادن دارید ، درست است؟

دستورالعمل های دسترسی به محتوای وب

عکس سئو و دسترسی: محتوا [Series Part 2]

آنچه که من در مورد آن صحبت می کنم پیروی از دستورالعملهای دسترسی به محتوای وب است ، و اینها معمولاً WCAG یا “Wikag” نامیده می شوند. این دستورالعمل ها برای اطمینان از در دسترس بودن محتوای ما در وب تنظیم شده اند.

فکر می کنم همانطور که محتوای خود را برای افراد دارای توانایی های متنوع در دسترس قرار می دهید ، محتوای خود را برای موتورهای جستجو با توانایی های متنوع نیز در دسترس خواهید داشت. بنابراین با پیروی از چهار اصل راهنمای دسترسی به محتوای وب ، آنها POUR یا “Pour” هستند: قابل درک ، قابل اجرا ، قابل فهم یا قوی ، من فکر می کنم متوجه خواهید شد که محتوای شما بیشتر به مخاطبان شما طنین انداز می شود ، تعداد کمتری از مخاطبان را حذف می کنید و در نهایت بهینه سازی موتور جستجوی شما بسیار بهتر خواهد بود.

قابل درک

بنابراین منظور من از قابل درک چیست؟ منظور من از قابل درک این است که همه ما نمی خواهیم به یک آجر از متن نگاه کنیم. فکر می کنم کاملاً واضح است. ما تمایل داریم مواردی مانند تصاویر ، ویدئو و صدا را در صفحات خود قرار دهیم. کاری که من می خواهم شما انجام دهید این است که هر زمان که از آن عناصر رسانه ای غنی استفاده می کنید ، به عنوان متن جایگزین استفاده کنید. بنابراین این به معنای تصاویر است ، شامل متن alt است. فیلم ها ، شامل زیرنویس ها و رونوشت ها هستند.

صدا ، همان چیز ، شامل متن رونوشت است ، بنابراین اگر من نمی توانم آن صدا را با بلندگوهای خود بشنوم ، می توانم آن را به چیزی تبدیل کنم که بتوانم استفاده کنم یا به روش دیگری از آن لذت ببرم. سپس هنگامی که ما در مورد ویدیو صحبت می کنیم ، از جمله مترجم ASL یا تبدیل سخنرانی شما به زبان اشاره آمریکایی ، می تواند برای مخاطبانی که سعی در جلب آنها دارید کمی بیشتر باشد و کمی از این مبلغی که در مورد آن صحبت کردیم صرفه جویی کند. زودتر

قابل اجرا

عملی است ، منظور من از این کار این است: آیا پیوندهای شما “اینجا را کلیک کنید” یا “بیشتر بدانید” می گویند یا واقعاً به من می گویند که من به عنوان کاربر کجا می روم؟ در مورد کاربران خود در اینجا فکر کنید. می دانیم که متن لنگر را دوست داریم. ما می دانیم که موتورهای جستجو دوست دارند ببینند ما هم به کجا می رویم. بنابراین “اینجا را کلیک کنید” و “بیشتر بدانید” به اندازه توصیف نیستند. آنها به همان اندازه قابل استفاده نیستند. برای من به عنوان یک کاربر کار با وب سایت یا خبرنامه ایمیل یا پادکست خود دشوار است.

قابل درک

آیا محتوای من قابل درک است؟ بنابراین این کاری است که من گاهی اوقات نیز به سختی انجام می دهم ، اما با توجه به محتوایی که در سطح خواندن می نویسم مخاطبان من از آن لذت خواهند برد. آیا من آن را به زبانی توصیف کرده ام که مشتریانم می فهمند؟ اغلب فکر می کنم ما در SEO گیر می کنیم و شروع به استفاده از زبان SEO می کنیم ، به خصوص اگر مانند یک آژانس با مشتری کار می کنید.

اختصاص دادن زمان برای تفکیک آن به زبانی که قابل درک تر باشد ، به شما امکان می دهد تا با طیف گسترده تری از اعضای مخاطب طنین انداز شوید ، اما همچنین به شما این امکان را می دهد که به طور کلی آن عبارات جستجو را نیز ضبط کنید ، درست است؟ افراد در جستجوی Google به دنبال موارد سطح دکترا نیستند. آنها به دنبال زبانی هستند که همه ما بتوانیم آن را درک کنیم ، بنابراین این را در نظر بگیرید.

قدرتمند

سپس قوی ، این نوع موارد را لمس می کند مانند: آیا وب سایت من برای تلفن همراه مناسب است؟ آیا پاسخگو است؟ آیا مواردی که من تولید می کنم با بسیاری از فناوری ها سازگار است و این فناوری ها شامل فناوری های کمکی هستند؟ بنابراین پور ، هنگام تولید محتوای وب ، آن موارد را به خاطر بسپارید. برای خواندن آنچه که تولید می کنید ، نیازی به مونوکل ندارید. برای خواندن آنچه تولید می کنید ، نیازی به دکترای دکترا ندارید. دستیابی به کالاهایی که شما تولید می کنید واقعاً برای یک گروه متنوع از افراد واقعاً آسان خواهد بود.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد WCAG کسب کنید ، یک پیوند در اینجا قرار دارد ، و در پایین این پست نیز پیوند داده می شود.

سئوکاران محتوا چه کاری می توانند انجام دهند؟

عکس سئو و دسترسی: محتوا [Series Part 2]

بنابراین به عنوان سئو محتوا چه کاری می توانید انجام دهید؟

  1. می توانید عنوان صفحه ای آموزنده و منحصر به فرد بنویسید. این عناوین صفحه نه تنها برای موتورهای جستجو بلکه برای افراد و همچنین فناوری های کمکی مهم هستند.
  2. می توانید از عنوان ها به درستی استفاده کنید. معمولاً می بینم که مردم از آن برچسب های H استفاده می کنند. شما احتمالاً با H1 آشنا هستید ، اما H2 ، ۳ ، ۴ ، ۵ و ۶ نیز مهم است که صفحه را به روشی خاص سبک کنید و متن را پررنگ تر یا روشن تر یا بزرگتر کنید ، و این عالی خواهد بود. اما به عنوان کسی که از فناوری کمکی استفاده می کند یا کسی که در تلاش است روابط والدین و کودک را بین چیزهای موجود در یک صفحه درک کند ، انجام این کار برای من بسیار دشوار خواهد بود اگر از آن عناوین به درستی استفاده نکنم.
  3. پیوندها برای کاربران است. یک چیزی که همیشه از خودم می پرسم این است که “آیا این پیوند در صفحه برای سئو سایت است یا برای مشتری من است؟” اگر پاسخ این است که فقط در صفحه جستجوگرها است ، به جدول برگردید ، راهی برای ایجاد رویکرد دوستانه SEO برای یک مشکل مشتری پیدا کنید و پیوندی را در صفحه قرار دهید که مورد توجه مشتریان قرار گیرد و همچنین به شما کمک کند. سئو. نه فقط یکی یا دیگری.
  4. برای متن جایگزین برنامه ریزی کنید. مهم نیست که چه چیزی می سازید ، من مطمئن هستم که رسانه های ثروتمندی را درگیر خود خواهد کرد. برنامه ریزی کنید که از روز اول زیرنویس ها ، رونوشت ها ، تفسیر ASL را در ارائه خود قرار دهید.
  5. توصیف بیش از حد آنچه اتفاق می افتد. ما می دانیم که توضیحات به شما کمک می کند مترادف اضافی و نقاط مکالمه اضافی برای موتورهای جستجو نیز انتخاب شود. ما می دانیم که جامعیت ، صداقت و اخلاق بیشتر در نهایت به نتیجه بهتر سئو منجر می شود. همچنین به افراد ، افراد عادی با توانایی های متنوع کمک می کند تا نتیجه مشابهی بگیرند. بگذارید لذت ببرند. این را در مورد مشتریان و نه فقط موتورهای جستجو بیان کنید ، و من فکر می کنم هر دو طرف پیروز می شوند.
  6. دستورالعمل های روشن ارائه دهید، بنابراین آنچه می خواهید مردم انجام دهند. تبدیل آن را سخت نکنید.
  7. شماره ۷ است مطالبی را که می خواهید بخوانید بنویسید.

من از شما می خواهم که چشمان خود را ببندید و به مطالبی که در صفحه نوشته اید گوش دهید و از خود بپرسید ، “آیا این SEO بهینه شده است یا این که به گونه ای ساخته شده است که مشتری بخواهد با آن درگیر شود؟” آنچه من می خواهم شما سعی کنید انجام دهید این است که بفهمید: “چگونه می توانم این قسمت از مطالب را به روشی بنویسم که فقط یکپارچه باشد؟ این نامرئی است و من حتی این را برای سئو بهینه کرده ام. محتوای عادی که با من طنین انداز است. ”

عکس سئو و دسترسی: محتوا [Series Part 2]

این همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید. بهترین سئو نامرئی است. به افراد و ربات ها کمک کنید. نه فقط ربات ها یا نه فقط افراد. بنابراین بر روی دستورالعمل های دسترسی به وب تمرکز کنید. اگر می خواهید در مورد WCAG اطلاعات بیشتری کسب کنید ، این همان جا است. دفعه بعدی ، ما در مورد SEO فنی و برخی از کد پشت صحنه صحبت خواهیم کرد که وب سایت شما را برای همه قابل دسترسی می کند.

ممنون از ملاحظه تان.

رونویسی ویدئو توسط Speechpad.com



منبع

شاید دوست داشته باشید:

رفع SEO روزانه: حسابرسی مشکلات فنی SEO با Moz Pro

رفع SEO روزانه: حسابرسی مشکلات فنی SEO با Moz Pro

سئوی فنی را از کجا باید شروع کنید؟ کار فنی سئو تضمین می کند که زمانی را که برای سئوی […]

نحوه استفاده از ویژگیهای SERP برای اطلاع دادن به استراتژی محتوای خود

نحوه استفاده از ویژگیهای SERP برای اطلاع دادن به استراتژی محتوای خود

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند. بسیاری […]

استفاده از کلمات کلیدی در فیلم های YouTube: چگونه می توان بازدید بیشتری داشت

استفاده از کلمات کلیدی در فیلم های YouTube: چگونه می توان بازدید بیشتری داشت

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند. با […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *