سه مرحله به صفحه عملکرد بهتر

سه مرحله به صفحه عملکرد بهتر

dmin آموزش سئو


به نوعی ، بسیاری از مشاغلی که با آنها روبرو شده ام با یک مشکل درخشان مشترک: یک صفحه بسیار ضعیف و غیرقابل اطمینان درباره ما.

این به نظر من منطقی نخواهد بود ، زیرا صفحه About یکی از مهمترین دارایی های برند است ، و برخلاف ایجاد لینک و بازاریابی رسانه های اجتماعی ، نیازی به تلاش و سرمایه گذاری مداوم ندارد.

صفحه About اغلب بخشی از یک سفر خرید است. این می تواند افراد را به سمت سایت شما سوق دهد و به متقاعد کردن آنها برای برخورد با شما کمک کند. و در این مواقع نامشخص ، می توانید از آن استفاده کنید تا اعتماد به نفس و تجارت خود را جلب کنید.

ایجاد یک صفحه درباره محکم یک کار یک بار است ، اما باعث افزایش وفاداری به برند و تبدیل برای ماههای آینده خواهد شد.

چرا صفحه About شما اینقدر مهم است؟

این اغلب یک صفحه ورودی است

چه صاحب مشاغل و چه وبلاگ نویسی باشید ، صفحه درباره شما تمایل دارد به سؤالات جستجوی محور از مارک تجاری (مواردی که حاوی نام شما یا نام تجاری شما هستند) رتبه فوق العاده خوبی دهد. اگر هیچ چیز دیگری نیست ، در فهرست سایت شما نشان می دهد:

عکس سه مرحله به صفحه عملکرد بهتر

یا مینی لینکهای شما:

عکس سه مرحله به صفحه عملکرد بهتر

این بدان معنی است که مشتریان شما اغلب از طریق صفحه About شما وارد سایت شما می شوند. آیا این امر باعث می شود تا بتوانید آنها را ترغیب كنید تا سایت شما را مرور كنند (یا درگیر شوند)؟

فراموش نکنید که نمایش داده شدگان مارک قصد زیادی دارند ، زیرا افرادی که نام تجاری شما را در جعبه جستجو تایپ می کنند شما را از قبل می شناسند یا در مورد محصولات شما شنیده اند. عدم پاسخگویی به نیازهای آنها ، یک فرصت از دست رفته است.

این اغلب یک محرک تبدیل (و بیشتر) است

چند بار قبل از خرید هر چیزی از آنها ، صفحه About Business را بررسی کرده اید؟ من همیشه این کار را می کنم ، به خصوص اگر این یک مارک جدید باشد که قبلاً نشنیده ام.

یا شاید حتی در مورد خرید هم نباشد.

هر وقت کسی با یک نقل قول یا درخواست مصاحبه به من نزدیک شود ، من همیشه صفحه درباره آنها را بررسی می کنم. من از برخورد با وبلاگ نویسان که خود را جدی نمی گیرند ، امتناع می ورزم.

به همین ترتیب ، من اغلب هنگام جستجو برای یافتن یک مخاطب مطبوعاتی ، برای یافتن ابزاری در مقاله خود ، به صفحه About نگاه می کنم.

در سطح شخصی ، من همیشه می خواهم یک صفحه درباره را بیابم تا وقتی می خواهم از آنها پیروی کنم ، رسانه های اجتماعی یک برند را پیدا کنم.

فقدان یک صفحه درباره جزئیات دقیق و ساختار یافته ، اغلب به معنای تبدیل به بیرون درز شده و همچنین بک لینک یا موارد زیر است.

این یک دارایی مهم بهینه سازی موجودیت است

ما دقیقا نمی دانیم که Google چگونه تصمیم می گیرد که سایتی بتواند یک برند باشد ، اما ما تئوری های خوبی آموزش داده ایم تا بتوانیم به Google در تصمیم گیری کمک کنیم. صفحه About یک دارایی بهینه سازی موجودیت عالی است.

اول ، آنچه که ما می دانیم: یک صفحه درباره در دستورالعمل های رتبه بندی انسانی Google به عنوان یکی از راه های تعیین “تخصص ، اقتدار و اعتماد به نفس” یا E-A-T هر صفحه ذکر شده است.

رجیسترهای انسانی تأثیر مستقیمی بر نتایج جستجو ندارند ، اما ارزیابی آنها برای آموزش الگوریتم Google برای رتبه بندی بهتر صفحات استفاده می شود. بنابراین اگر صفحه About در دستورالعمل های خود قرار دارد ، احتمالاً آنها از آن به عنوان سیگنال رتبه بندی استفاده می کنند.

دوم ، Google از اطلاعاتی استفاده می کند که شما می خواهید در صفحه About خود قرار دهید تا تجارت شما را در پایگاه دانش خود قرار دهد ، بنابراین مهم است که تا آنجا که می توانید جزئیات را درج کنید.

با توجه به همه اینها ، چگونه باید یک صفحه درباره About عالی جمع کنیم؟

۱٫ قوی شروع کنید

این مرحله برای این صفحه خاص منحصر به فرد نیست ، اما اهمیت آن را کم نمی کند.

با صفحه About خود به عنوان کارت ویزیت رفتار کنید: مردم باید به محض دیدن آن مایل به یادگیری بیشتر باشند. صفحه شما باید چشم نواز و به یاد ماندنی باشد و بدون نیاز به پیمایش به پایین ، در نگاه اول توجه را جلب کند.

به عنوان مثال ، سیسکو با یک تصویر و پیام قدرتمند شروع می شود:

عکس سه مرحله به صفحه عملکرد بهتر

Nextiva با برچسب اصلی آنها شروع می شود:

عکس سه مرحله به صفحه عملکرد بهتر

اسلک دقیقاً به ما می گوید که چه کاری انجام می دهند و خلاصه ترین آمار آن را خلاصه می کند:

عکس سه مرحله به صفحه عملکرد بهتر

گفتن داستان نام تجاری شما یک روش عالی برای به یاد ماندنی تر و قابل اعتماد تر کردن صفحه درباره شما است. Terminus در شروع صفحه خود با برخی از تاریخچه در مورد شرکتی که می خواهد شما را به کسب اطلاعات بیشتر ترجیح دهید کار بسیار خوبی انجام می دهد:

عکس سه مرحله به صفحه عملکرد بهتر

و بزرگنمایی با یک فیلم و لیستی از ارزش های شرکت شروع می شود:

عکس سه مرحله به صفحه عملکرد بهتر

شروع صفحه شما با یک فیلم سریع و جلب توجه احتمالاً بهترین ایده است زیرا ویدئو ثابت شده است که بازدید کنندگان را ترغیب می کند تا کمی طولانی تر بمانند و شروع به کار با صفحه کنند.

می توانید با استفاده از ویرایشگرهای ویدیویی مبتنی بر وب مانند InVideo ، یک فیلم کوتاه و حرفه ای را در عرض چند دقیقه ایجاد کنید (در حقیقت ، احتمالاً InVideo مقرون به صرفه ترین راه حل است که من از آن آگاه نیستم).

برای ایجاد یک معرفی ویدیویی با استفاده از InVideo:

  • یک الگوی انتخاب کنید
  • تصاویر و فیلم های خود را بارگذاری کنید (یا از آنهایی که درون سیستم عامل استفاده می کنید)
  • برای گفتن داستان برند خود ، زیرنویس ها را ویرایش کنید
  • موسیقی یا صدای صوتی اضافه کنید

فقط ۳۰ دقیقه طول می کشد تا یک ویدیوی جذاب برای ایجاد صفحه فرود خود بسازید:

عکس سه مرحله به صفحه عملکرد بهتر

۲٫ مارک خود را به اشخاص دیگر پیوند دهید

بازاریابان و وبلاگ نویسان با وجود این همه مزخرفات ناخوشایند گوگل در مورد عدم پیروی از لینک های خارجی یا حتی پیوند دادن به طور کلی ، تمایل دارند یک چیز مهم را فراموش کنند: یک لینک تنها راه برای خزیدن وب است.

بیش از این ، Google به پیوندهایی به:

  • درک کنید که هر صفحه چقدر خوب استناد کرده است (و از این رو معتبر)
  • نقشه ای از سایتها ، اشخاص موجود در پشت آنها و مفاهیمی را که ارائه می دهند ایجاد کنید

این جایی است که پیوند دادن به سایر «نهادها» (به عنوان مثال مارک ها ، سازمان ها ، مکان ها و غیره) بسیار مهم است: به Google کمک می کند تا جای شما را در پایگاه دانش خود بشناسد.

برای ارائه ایده هایی ، حتماً به این لینک پیوند دهید:

  • جوایز حرفه ای شرکت شما
  • موارد برجسته شما
  • همایش هایی که شما در آنها حضور داشتید

برای وبلاگ های شخصی ، احساس راحتی کنید که به تحصیلات خود ، شرکت های گذشته ای که برای آنها کار کرده اید ، و موارد دیگر مراجعه کنید.

برای اینکه مثالی سریع در مورد چگونگی سودمند بودن این مثال به شما ارائه دهم ، در اینجا نمودار دانش Google خودم است:

avkanîavkanîعکس سه مرحله به صفحه عملکرد بهتر

چگونه من آن را دریافت کردم؟

برای شروع ، “Shorty Awards” نهاد شناخته شده Google است. وقتی نامزد شدم ، از طریق وبلاگ خود به آن اطلاعیه پیوند دادم ، بنابراین گوگل من را به نهاد متصل کرد و یک نمودار دانش با مارک ایجاد کرد.

این نامزدی تقریباً موفقیت من یا حتی قابل توجه ترین برجام نیست ، اما به Google نیاز دارد تا من را روی نقشه قرار دهد.

ممکن است Google بداند که شما وجود دارید ، اما بدون ایجاد ارتباط با یک نهاد شناخته شده ، نمی توانید خودتان یکی شوید. بنابراین با ساختن این انجمن ها با استفاده از صفحه About خود شروع کنید.

برای کمک به Google حتی بیشتر ، از تجزیه و تحلیل معنایی برای ایجاد کپی شامل مفاهیم و اشخاص مرتبط استفاده کنید:

  • در متن بهینه ساز ثبت کنید و کلید واژه اصلی خود را تایپ کنید (چیزی که مدل / طاقچه تجاری خود را به بهترین روش ممکن توصیف می کند)
  • Google و سپس “متن جدید” را انتخاب کنید

متن بهینه ساز query شما را در Google اجرا می کند ، قطعات قطعه جستجو را می گیرد و از آنالیز معنایی استفاده می کند تا لیستی از مفاهیم و اشخاص مرتبط را که باید امتحان کنید و در محتوای خود گنجانید ، ایجاد کند. با این کار درک Google آسان تر می کند که شغل شما چیست و چه نوع انجمن هایی را باید ایجاد کند:

عکس سه مرحله به صفحه عملکرد بهتر

استفاده از برخی از نشانه گذاری های ساخت یافته نیز ایده خوبی برای کمک به گوگل برای اتصال همه نقاط است. می توانید Google را به جزئیات سازمان خود (تاریخ تأسیس ، نام مؤسس ، نوع شرکت و غیره) و همچنین برخی جزئیات دیگر از جمله کانال های رسمی رسانه های اجتماعی ، جوایز ، کتاب های مرتبط و موارد دیگر اشاره کنید.

در اینجا چند ژنراتور مفید Schema برای ایجاد کد شما آورده شده است:

عکس سه مرحله به صفحه عملکرد بهتر

برای کاربران وردپرس ، چند افزونه برای کمک به ادغام Schema آورده شده است.

۳٫ CTA خود را بگنجانید

بیشتر صفحه هایی که من تاکنون با آنها روبرو شده ام با یک مسئله مشترک: معلوم نیست کاربران پس از فرود در آنجا قرار است چه کاری انجام دهند.

با توجه به نقش صفحه در سفر خرید (ممکن است مشتریان از طریق آن وارد سایت شما شوند یا از آن به عنوان یک نقطه لمسی تحقیق نهایی استفاده کنند) ، کمک به آنها برای پیشبرد کانال تبدیل شما بسیار مهم است.

بسته به ماهیت تجارت خود ، یک CTA را در این زمینه قرار دهید:

  • درخواست نسخه ی نمایشی شخصی را انجام دهید
  • تماس با شما
  • کاتالوگ خود را بررسی کنید
  • با chatbot خود صحبت کنید
  • برای دریافت بروشور یا خبرنامه قابل بارگیری خود ، حاضر شوید

جدا از CTA های شما ، روشهای مفیدی برای آسانتر کردن صفحه درباره شما وجود دارد. این شامل:

هر کاری را انجام دهید ، از صفحه About خود به عنوان یک صفحه فرود تجاری استفاده کنید ، نه فقط یک منبع برای اطلاعات در مورد شغل خود. آن را به یک قیف تبدیل تبدیل کنید ، و این شامل نظارت بر آن قیف است.

در وردپرس ، می توانید هر پیوند یا دکمه را در صفحه درباره خود به عنوان رویدادی برای پیگیری با استفاده از افزونه Finteza تنظیم کنید. به این ترتیب ، شما می توانید بگویید که کدام یک از این CTA ها مشتری بیشتری را وارد می کند و چه کسانی در حال تبدیل هستند.

Finteza به شما امکان می دهد حواس خود را به قیف تبدیل خود بکشید و عملکرد آن را بر اساس منبع ترافیک ، موقعیت مکانی کاربر و موارد دیگر آنالیز کنید.

به عنوان مثال ، در اینجا ما انواع دکمه های “بارگیری رایگان” را ردیابی می کنیم. بدیهی است که صفحه اصلی دارای ورودی های بیشتری است ، اما به نظر می رسد صفحه About می تواند بازدیدهای خود را برای تبدیل بازدید بهتر انجام دهد:

عکس سه مرحله به صفحه عملکرد بهتر

[I am using arrows to show “leaked” clicks. The home page us obviously losing more clicks than the “About” page]

شما کاملاً می توانید از Google Analytics برای تجزیه و تحلیل قیف تبدیل و سفرهای کاربر استفاده کنید ، هنگامی که در صفحه About خود فرود آمد ، اما به برخی تنظیمات نیاز دارد. برای کمک ، در مورد ویژگی های Google Analytics Attribution و Google Analytics Dimensions سفارشی بخوانید – هر دو منبع برای کشف بینش های بیشتر با Google Analytics ، فراتر از آنچه معمولاً نظارت می کنید ، مفید هستند.

مانند سایر صفحه های قیف بالا و متوسط ​​، شما می توانید CTA خود را با استفاده از اثبات اجتماعی تقویت کنید (بررسی های اخیر ، توصیفات ، مطالعات موردی و موارد دیگر). در اینجا چند ایده برای قرار دادن توصیفات ارائه شده است.

غذای آماده

ایجاد و بهینه سازی صفحه درباره شما یک ابتکار عمل نسبتاً کم است ، به خصوص اگر آن را با سایر کارهای بازاریابی مقایسه کنید. با این وجود می تواند چندین تغییر مثبت ایجاد کند ، مانند اعتماد بیشتر به برند شما و نرخ تبدیل بهتر.

شما باید با این صفحه به عنوان کارت ویزیت رفتار کنید: باید در یک لحظه احساس بسیار خوبی ایجاد کند. چیز جلب توجه و جذاب را در قسمت فوقانی – مثلاً یک معرفی سریع ویدیویی ، یک برچسب یا یک عکس قرار دهید.

استفاده از پیوندها ، تجزیه و تحلیل معنایی و نشانه گذاری های ساختاری را در نظر بگیرید تا Google به شما کمک کند برند شما را با سایر موجودات طاقچه مرتبط کند و آن را در پایگاه دانش خود قرار دهد.

CTA ها را اضافه کنید (و با انواع مختلف CTA آزمایش کنید) تا بازدیدکنندگان صفحه شما را به دنبال قیف تبدیل شما سوق دهند. صفحه About اغلب یک مورد کم اهمیت و در عین حال بخش مهمی از سفرهای خرید مشتریان به حساب می آید ، بنابراین مطمئن شوید که کجا می خواهید آنها را انجام دهید.

با تشکر از شما برای خواندن ، امیدوارم که مفید باشد ، اجازه دهید نظرات / سوالات خود را در نظرات بدانید. بیا بحث کنیم!



منبع

شاید دوست داشته باشید:

Intent and SEO جستجو: یک راهنمای سریع

Intent and SEO جستجو: یک راهنمای سریع

درک هدف جستجو می تواند ماده مخفی باشد که استراتژی محتوای شما را از عالی به برجسته می کند. ما […]

تغییر در تقاضای محصول برای سئو به چه معنی است

تغییر در تقاضای محصول برای سئو به چه معنی است

اگر از طریق بحران COVID-19 در تجارت الکترونیکی کار می کنید ، احتمالاً متوجه تغییراتی وحشی در نحوه مشاهده و […]

شناسایی الگوهای عملکرد جستجوی پیشرفته GSC (و آنچه در مورد آنها باید انجام دهید)

شناسایی الگوهای عملکرد جستجوی پیشرفته GSC (و آنچه در مورد آنها باید انجام دهید)

کنسول جستجوی Google تا حد زیادی پرکاربردترین دستگاه در جعبه ابزار SEO است. این نه تنها نزدیکترین درک ما را […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *