شناسایی الگوهای عملکرد جستجوی پیشرفته GSC (و آنچه در مورد آنها باید انجام دهید)

شناسایی الگوهای عملکرد جستجوی پیشرفته GSC (و آنچه در مورد آنها باید انجام دهید)

dmin آموزش سئو


کنسول جستجوی Google تا حد زیادی پرکاربردترین دستگاه در جعبه ابزار SEO است. این نه تنها نزدیکترین درک ما را از رفتار و درک Googlebot از خصوصیات دامنه ما (از نظر شاخص پذیری ، قابلیت استفاده از سایت و موارد دیگر) به ما ارائه می دهد ، بلکه به ما امکان می دهد KPI های جستجو را که با دقت زیادی کار می کنیم ارزیابی کنیم. بهبود یافتن GSC رایگان ، ایمن ، اجرای آسان است و خالص ترین شکل آن را در خود جای داده است شما عملکرد KPI عملکرد جستجو عالی به نظر می رسد ، درست است؟

با این حال ، عدم توانایی برای تجزیه و تحلیل آن KPI ها در مقیاس های بزرگتر ، به این معنی است که ما اغلب می توانیم نکات مهمی را که نشان دهنده عملکرد واقعی صفحات ما است ، از دست بدهیم. محدود بودن به ۱۰۰۰ ردیف داده در هر درخواست و فیلتر کردن محدود ، پالایش و کشف رشد داده را خسته کننده می کند (یا تقریباً غیرممکن است).

سئوکاران کنسول جستجوی گوگل را دوست دارند – از داده های کاملی برخوردار است – اما متأسفانه ، این ابزار ایده آل برای تفسیر این داده ها نیست.

عکس شناسایی الگوهای عملکرد جستجوی پیشرفته GSC (و آنچه در مورد آنها باید انجام دهید)

FYI: یک API وجود دارد

برای اینکه بتوانید هرچه بیشتر از GSC استفاده کنید ، یک گزینه استفاده از API است که میزان درخواست را به ۲۵۰۰۰ خط در هر کشش افزایش می دهد. Aleyda Solis فوق العاده گزارش عملی Google Studio Studio را تهیه کرد
با استفاده از API که تنظیم و پیکربندی نیازهای شما بسیار آسان است.

همچنین می توانید از چیزی خارج از جعبه استفاده کنید. در این پست ، نمونه ها از Ryte Search Success استفاده می کنند زیرا کار با این نوع داده ها در مقیاس را بسیار آسان تر ، سریع تر و کارآمدتر می کند.

ما از جستجوی موفقیت برای چندین پروژه به صورت روزانه استفاده می کنیم ، خواه در یک موضوع خاص به مشتری کمک کنیم یا بهینه سازی برای دامنه های خود را انجام دهیم. بنابراین ، به طور طبیعی ما با الگوهای زیادی روبرو می شویم که نشانه بالاتری از آنچه در SERP اتفاق می افتد را نشان می دهد.

با این وجود از داده های عملکرد جستجو GSC استفاده می کنید ، می توانید آنها را به یک شاهکار تبدیل کنید که به شما اطمینان می دهد از معیارهای عملکرد جستجو بیشترین بهره را ببرید! برای کمک به شما در شروع این کار ، الگوهای پیشرفته و صریحاً هیجان انگیزی را نشان می دهم که هنگام تجزیه و تحلیل داده های عملکرد جستجو اغلب به آنها برخوردم.

عکس شناسایی الگوهای عملکرد جستجوی پیشرفته GSC (و آنچه در مورد آنها باید انجام دهید)

بنابراین ، بدون آزار بیشتر ، بیایید به آن برسیم.

به روز رسانی های اصلی شما را ناراحت کرد؟

هنگامی که ما به روزرسانی های هسته را تحلیل می کنیم ، همیشه یکسان به نظر می رسد. در زیر می توانید یکی از بارزترین نمونه های بروزرسانی هسته را مشاهده کنید. در ۶ مه سال ۲۰۲۰ ، کاهش چشمگیری در تعداد برداشت و کلیک وجود دارد ، اما آنچه واقعاً مهم است که تمرکز کنیم ، افت شدید تعداد کلمات کلیدی رتبه بندی است.

عکس شناسایی الگوهای عملکرد جستجوی پیشرفته GSC (و آنچه در مورد آنها باید انجام دهید)

میزان رتبه بندی کلمات کلیدی یک KPI مهم است ، زیرا به شما کمک می کند تا تعیین کنید سایتی بطور پیوسته بر میزان دسترسی و میزان ارتباط خود می افزاید یا خیر. علاوه بر این ، می توانید آن را با حجم جستجو و روند در طول زمان مرتبط کنید.

در این پروژه ، ما صدها مورد را پیدا کردیم که دقیقاً شبیه نمونه های زیر هستند: اصطلاحات سودآور در حال صعود به صفحات دو و سه بودند (در حالی که Google از نظر رتبه بندی اهمیت دارد) قبل از اینکه در نهایت به ۱۰ مورد برتر برسند.

عکس شناسایی الگوهای عملکرد جستجوی پیشرفته GSC (و آنچه در مورد آنها باید انجام دهید)

یک افزایش مربوط به نمایش وجود دارد ، با این وجود نرخ کلیک برای این کلمه کلیدی مهم در حدود ۰٫۲٪ باقی مانده است. از ۱۲۵k جستجو ، این صفحه فقط ۲۷۳ کلیک دریافت کرده است. این واضح است که این دامنه در ۱۰ مورد برتر باقی نمی ماند ، بنابراین در طول عرضه Core Update ، Google از این عملکرد ضعیف قابل توجه برخوردار است.

مثال بعدی بسیار مشابه است ، اما به دلیل کم بودن تعداد برداشت ، ارتفاع بیشتری را در صفحه یک مشاهده می کنیم. Google احتمالاً به دنبال دستیابی به نتایج آماری مرتبط خواهد بود ، بنابراین هرچه تعداد نمایش تعداد بیشتری از کلمات کلیدی بیشتر باشد ، آزمایشات بیشتر به طول می انجامد. همانطور که مشاهده می کنید ، ۴۱ کلیک از ۶۹K برداشت نشان می دهد که هیچ جستجو کننده ای از طریق این کلمه کلیدی تجاری به سایت مراجعه نکرده است ، بنابراین آنها به صفحات دو و سه بازگشتند.

عکس شناسایی الگوهای عملکرد جستجوی پیشرفته GSC (و آنچه در مورد آنها باید انجام دهید)

این یک الگوی معمولی Core Update است که صدها بار شاهد آن بوده ایم. این به ما نشان می دهد که گوگل به وضوح به دنبال این الگوها نیز است تا بتواند مواردی را که ممکن است برای کاربران آنها بی ربط باشد و آنچه را می تواند پس از به روزرسانی خداحافظی صفحه اول را پیدا کند ، پیدا کند.

هدف شما این است که از “۱۰ آزمون برتر” با رنگ های پرنده عبور کنید

ما هرگز نمی توانیم به طور قطعی بدانیم که چه زمانی Google Core Update را ارائه می دهد و همچنین هرگز نمی توانیم از آنچه منجر به تنزل رتبه می شود اطمینان کامل داشته باشیم. با این حال ، همیشه باید سعی کنیم این علائم گویا را به سرعت تشخیص دهیم و قبل از اینکه به فکر Core Update باشیم ، واکنش نشان دهیم.

اطمینان حاصل کنید که فرایندی در اختیار شما قرار دارد که با کشف CTR های زیرمجموعه و روش های اهرم مانند تست کپی قطعه قطعه و نتایج غنی یا تولید قطعه ویژه مشخص می شود که هدف شما فراتر از انتظارات CTR Google و تأمین امنیت ۱۰ موقعیت برتر شما خواهد بود.

البته ، این ۱۰ تست برتر “کلاسیک” را خارج از Google Core Updates نیز شاهد هستیم!

این مثال بعدی مربوط به زیر دامنه محبوب en.ryte.com است که هدف ما رانندگی منجر به خدمات ما و مجله ویکی و مجله بازاریابی آنلاین گسترده ما است ، بنابراین به طور طبیعی برای بسیاری از پرس و جوهای هدف اطلاعاتی ترافیک ایجاد می کند.

در اینجا عملکرد رتبه بندی برای کلمه کلیدی “bing” آورده شده است که یک پرسش ناوبری معمولی با تعداد زیادی نمایش است (این تعداد معدودی از کاربران Google هستند که به دنبال Bing هستند!). ما می توانیم ۱۰ تست برتر را به طور واضح مشاهده کنیم ، زمانی که خوشه های آبی روشن ، یک افزایش مربوط به نمایش را نشان می دهند.

عکس شناسایی الگوهای عملکرد جستجوی پیشرفته GSC (و آنچه در مورد آنها باید انجام دهید)

در حالی که به نظر می رسد تعداد واقعی از برداشت ها برای جذب کردن به سایت ما ، در واقع هیچ کس ما را کلیک می کند زیرا جستجوگران می خواهند به bing.com و نه به مقاله اطلاعاتی ویکی ما بروند. این یک مورد واضح از تقسیم مقصد جستجوگر است ، جایی که Google ممکن است اسناد مختلف قصد را برای آزمایش و پاسخگویی به کسانی که خارج از فرضات آنها هستند ، ارائه دهد. البته CTR 0٪ ثابت می کند که این صفحه برای هیچ کس ارزشی ندارد و ما تنزل رتبه پیدا کردیم.

به اندازه کافی جالب توجه است ، این از دست دادن موقعیت برای ما هزین زیادی برداشت است. این باعث افت شدید “دید” شد و بنابراین باعث شد به نظر برسد که ما به طور چشمگیری تحت تأثیر به روزرسانی هسته ژانویه قرار گرفته ایم. با بررسی دقیق تر ، متوجه شدیم که ما همین درخواستهای ناوبری مانند “gmail” را از دست داده ایم که باعث می شود افت کلی KPI بدتر از آن باشد. به دلیل کمبود تأثیری که این مورد روی کلیکهای جذاب ما خواهد داشت ، اینها رتبه های افتاده ای هستند که مطمئنا خواب آنها را از دست نخواهیم داد.

هدف برای دستیابی به رتبه بندی بالا برای این اصطلاحات حجم بالای جستجو با نیتی که قادر به تأمین آن نیستید ، فقط برای بهینه سازی “نمایه های دید” مفید است. از خود بپرسید آیا ارزش وقت گرانبهای شما را دارد که روی این موارد تمرکز کنید ، زیرا مطمئناً با آنها کلیک های ارزشمندی به صفحات خود وارد نمی کنید.

وقت خود را صرف تعقیب سوالات با حجم زیاد نکنید که به سود اهداف تجاری شما نخواهد بود

در حرفه SEO خود ، گاهی اوقات مسیر اشتباهی را سپری کرده ام که می توانم وقت خود را برای بهینه سازی کلمات کلیدی آبدار با حجم جستجو جستجو کنم. بیشتر اوقات ، این رتبه بندی از نظر کیفیت ترافیک ارزش کمی داشت فقط به این دلیل که من هدف جستجو را به درستی ارزیابی نمی کردم.

این روزها ، قبل از سرمایه گذاری در وقتم ، سعی می کنم بهتر تفسیر کنم که کدام یک از این اصطلاحات ارزش تجاری من را به همراه دارد. آیا کلمه کلیدی برای من کلیک می کند؟ آیا آن کلیک کننده ها برای دستیابی به چیز قابل توجهی در وب سایت من باقی می مانند (یعنی آیا هدف مربوطه ای در ذهن وجود دارد؟) ، یا من به دلیل یک معیار بیهوده این رتبه بندی ها را دنبال می کنم؟ همیشه ارزیابی کنید که این رتبه بالا چه تاثیری در کسب و کار شما خواهد داشت و استراتژی های خود را متناسب با آن تنظیم کنید.

مثال بعدی برای عبارت “SERP” است ، که بسیار اطلاعاتی است و احتمالاً فقط برای یادگیری مخفف اختصار استفاده می شود. برای چنین سeryالی ، انتظار نمی رود تعداد زیادی کلیک کلیک کند ، با این حال سعی کردیم از کپی قطعه بهتر استفاده کنیم تا هدف پاسخ را به هدف تحقیق تبدیل کنیم و بنابراین بازدیدهای بیشتری داشته باشیم.

عکس شناسایی الگوهای عملکرد جستجوی پیشرفته GSC (و آنچه در مورد آنها باید انجام دهید)

با این حال ، دقیقاً درست نبود. ما در صفحه دو واجد شرایط شدیم ، سپس در صفحه یک آزمایش شدیم (افزایش مربوط به نمایش را در زیر مشاهده می کنید) ، اما با CTR ضعیف ۰٫۱٪ نتوانستیم انتظارات را برآورده کنیم و دوباره سقوط کردیم.

عکس شناسایی الگوهای عملکرد جستجوی پیشرفته GSC (و آنچه در مورد آنها باید انجام دهید)

باز هم ، ما به آبجوهای خوب باواریایی خود در مورد از دست دادن گریه نمی کردیم. موضوعات ارزشمند و راننده ترافیک زیادی وجود دارد که شایسته توجه ما هستند.

همیشه مراقب آنهایی باشید که عملکرد کمتری در CTR دارند

چیزی که ما از انجام آن خوشحال شدیم مقاله ویکی “کلمات کلیدی متا” بود. قبل از اینکه لحظه ای سکوت کنیم نسبت به این واقعیت که “کلمات کلیدی متا” هنوز به شدت جستجو می شود ، توجه کنید که چگونه به طرز چشمگیری از صفحه چهار به صفحه یک در سمت چپ نمودار بالا رفتیم. ما از حرکت این کلمه کلیدی بی اطلاع بودیم ، بنابراین به ندرت بر روی قطعه ساده آن کلیک شد و ما به پایین سقوط کردیم.

عکس شناسایی الگوهای عملکرد جستجوی پیشرفته GSC (و آنچه در مورد آنها باید انجام دهید)

بعد از چند ماه ، رتبه یک صفحه دوباره ظاهر شد و این بار ما پس از مواجه شدن با آن در گزارش CTR Underperformer اقدام کردیم. این قطعه برای هدف جستجوی مخاطب مورد هدف قرار گرفت و صفحه به طور موازی برای پاسخ مستقیم بهتر به سوالات اصلی تمرکز می شد.

این نه تنها تأثیر مثبتی بر CTR ما داشت ، بلکه حتی قطعه ویژه را نیز بدست آوردیم. بسیار مهم است که به موقع این ۱۰ تست برتر را شناسایی کنید ، بنابراین همچنان می توانید عمل کنید و کاری انجام دهید تا در ۱۰ برتر برجسته باشید.

عکس شناسایی الگوهای عملکرد جستجوی پیشرفته GSC (و آنچه در مورد آنها باید انجام دهید)

ما با استفاده از گزارش CTR Underperformer این س andال و بسیاری دیگر از سوالات کمبود غذا را شناسایی کردیم. این کلیه CTR های جستجوگرها را ترسیم می کند و گزارش می دهد که در آن انتظار تعداد بیشتری کلیک برای هدف ، نمایش ها و موقعیت آن کلمه کلیدی را داریم (دقیقاً مانند مدل های Google که احتمالاً قصد انجام آن را دارند). ما از این گزارش به طور گسترده برای شناسایی مواردی که مستحق بازدید بیشتر هستیم ، و به منظور اطمینان از ماندن در ۱۰ مورد برتر یا بالاتر رفتن از آن استفاده می کنیم.

عکس شناسایی الگوهای عملکرد جستجوی پیشرفته GSC (و آنچه در مورد آنها باید انجام دهید)

اهمیت قطعه های ویژه را کمی کنید

نمودار زیر ، از نمودارهای برجسته صحبت می کند ، نمودار زیر نشان می دهد که وقتی شما به اندازه کافی خوش شانس هستید که در جایگاه قرار می گیرید در مقابل وقتی که ندارید ، می تواند چگونه به نظر برسد. کلمه کلیدی “تنظیم مجدد آیفون” از وبلاگ فناوری مشتری با CTR 20٪ همراه با Featured Snippet ، در حالی که بدون قطعه ویژه ۳٪ غم انگیز بود. به دلیل تأثیر عمده ای که می تواند در ترافیک ورودی شما داشته باشد ، می تواند برای برنده شدن یک قطعه ویژه مرتبط تغییر بازی دهد.

عکس شناسایی الگوهای عملکرد جستجوی پیشرفته GSC (و آنچه در مورد آنها باید انجام دهید)

قطعه های برجسته گاهی اوقات می توانند شهرت بدی داشته باشند ، به این دلیل که ممکن است CTR پایین تری نسبت به یک نتیجه استاندارد داشته باشند ، به ویژه هنگامی که برای سeriesالهایی با هدف اطلاعات بالاتر ایجاد می شود. سعی کنید به یاد داشته باشید که Snippets ویژه می تواند برند شما را برجسته تر نشان دهد و می تواند نشانه اعتماد به یک جستجوگر متوسط ​​باشد. حتی اگر کاربران از SERP رضایت داشته باشند ، بنابراین قطعه ویژه می تواند مزایای ثانویه ارزشمندی مانند آگاهی بهتر از برند و تبدیل بالقوه بالاتری را از طریق آن عامل اطمینان فراهم کند.

آیا می خواهید برخی از فرصت های کوتاه ویژه ویژه را پیدا کنید که فقط برای استفاده مجدد آنها از محتوای موجود نیاز دارید؟ نمایش داده های GSC خود را با استفاده از اصلاح کننده های س questionال و مقایسه فیلتر کنید تا آن دسته از کلمات کلیدی مناسب با قطعه ویژه را پیدا کنید که می توانید سریع بیرون بروید و سرقت کنید.

عکس شناسایی الگوهای عملکرد جستجوی پیشرفته GSC (و آنچه در مورد آنها باید انجام دهید)

شما ۱۰ ماده برتر هستید – حالا چه؟

یکی دیگر از کلمات کلیدی ما ، “معماری وب” ، یک مثال عالی است که چرا ادامه یافتن موضوعات جدید و همچنین عملکرد کم محتوای بسیار مهم است. ما متوجه شدیم که این اصطلاح خاص چندی پیش در حین تحقیقات موضوعی در حال تلاش بود و قصد داشتیم برای ارتقا ranking رتبه بندی خود به ۱۰ رتبه برتر ، از موارد پیشرفته استفاده کنیم. می توانید موارد گویای Google را ببینید که هدف ، کیفیت و ارتباط این موضوع را تازه کشف کرده است سند تمدید شده در حالی که تا صفحه یک بالا می رود.

عکس شناسایی الگوهای عملکرد جستجوی پیشرفته GSC (و آنچه در مورد آنها باید انجام دهید)

ما در هر آزمون خوب ظاهر شدیم. به عنوان مثال ، در موقعیت های ۱۰-۸ ، ما موفق به دریافت CTR 5.7 شدیم. که برای چنین نقطه ای خوب است.

پس از قبولی در این آزمون ، ما بالاتر از موقعیت ۴-۷ حرکت کردیم و در آنجا موفق به ۱۳٪ CTR شدیم. چند هفته بعد با CTR خوش طعم ۱۸٫۷٪ به موقعیت متوسط ​​۳٫۲ رسیدیم و بعد از مدتی حتی قطعه ویژه را نیز کیف کردیم.

این فقط سه ماه از شناسایی فرصت صعود به رتبه ها و دریافت ویژه نامه جدا شد.

عکس شناسایی الگوهای عملکرد جستجوی پیشرفته GSC (و آنچه در مورد آنها باید انجام دهید)

البته ، این فقط در مورد CTR نیست ، بلکه در مورد کلیک طولانی است: معیار اصلی Google که نشان دهنده سایتی است که بهترین نتیجه ممکن را برای کاربران جستجوی آنها ارائه می دهد. در مقایسه با کلیک متوسط ​​، کلیک کوتاه چند کلیک طولانی وجود دارد و آخرین کلیک چند بار برای اثبات تحقق موفقیت آمیز هدف جستجو است؟ ما Google Analytics را بررسی کردیم و از بین ۳۰K بازدید ، افراد به طور متوسط ​​پنج دقیقه در این صفحه می گذرانند ، بنابراین این یک مثال عالی برای یک کلیک طولانی مثبت است.

پاسخ ها را بهینه کنید ، نه فقط صفحات

این مربوط به صفحات نیست ، بلکه مربوط به اطلاعات فردی و پاسخ های متناظر آنها است که برای ارضای سeriesالات ارائه شده است.

در نمودار بعدی ، در واقع Google می تواند کلمات کلیدی را که صفحات خاص برای آنها رتبه بندی می کنند ، تنظیم می کند. این URL دارای ۱۵۴۸ کلمه کلیدی عظیم است ، اما کشیدن چند مورد مهم برای تجزیه و تحلیل دقیق فردی به ما کمک می کند تا تصمیم گیری Google را بسیار بهتر پیگیری کنیم.

عکس شناسایی الگوهای عملکرد جستجوی پیشرفته GSC (و آنچه در مورد آنها باید انجام دهید)

هنگام مقایسه این دو کلمه کلیدی ، می بینید که Google عملکرد قوی تری را در صفحه یک ارتقا داده و سپس ضعیف تر را به سمت پایین سوق داده است. تفاوت شدید در CTR به این دلیل ایجاد شد که قطعه فقط به سمت بخشی از کلمات کلیدی رتبه بندی شده بود ، که منجر به تنظیم رتبه بندی گوگل شد. این همیشه در مورد بد بودن قطعه نیست ، بلکه در مورد بهتر بودن قطعه های دیگر است و اینکه آیا ممکن است س theال به جای قطعه مورد ، اطلاعات بهتری داشته باشد.

به یاد داشته باشید ، کیفیت وب سایت و سئو فنی هنوز بسیار مهم است

نکته ای که ما همیشه دوست داریم بر آن تأکید کنیم این است که شما نباید همیشه در مورد داده های خود خیلی سریع قضاوت کنید ، زیرا ممکن است خطاهای فنی اساسی وجود داشته باشد که باعث پایین آمدن شما می شود (مانند مهاجرت های بسته بندی شده ، سیگنال های مختلف رتبه بندی ، دارایی های مسدود شده و غیره).

مورد زیر به خوبی نشان می دهد که چرا تجزیه و تحلیل این داده ها با ابزاری مانند Ryte بسیار بهتر است ، زیرا با GSC تنها بخش کوچکی از آنچه اتفاق می افتد و با نمای بسیار سطح بالا مشاهده خواهید کرد. شما می خواهید صفحات منفردی را که برای کلمه کلیدی شما رتبه بندی می کنند مقایسه کنید تا در واقع ریشه این مشکل باشد.

عکس شناسایی الگوهای عملکرد جستجوی پیشرفته GSC (و آنچه در مورد آنها باید انجام دهید)

شما احتمالاً از این افت چشمگیر کاملاً شوکه شده اید ، زیرا قبل از فرو بردن این کلمه کلیدی با عملکرد بالا با CTR عالی و مدت طولانی سلطنت در موقعیت یک بود.

این کلمه کلیدی در موقعیت یک با CTR 90٪ بود ، اما سپس دامنه یک دستورالعمل noindex به صفحه اضافه کرد (facepalm). بنابراین ، گوگل آن URL رتبه بندی شماره یک را با زیر دامنه خود جایگزین کرد ، که قبلاً رتبه دوم را داشت. با این حال ، صفحه اصلی زیر دامنه مکان ایده آل برای درخواست نبود ، زیرا جستجوگران نمی توانستند بلافاصله اطلاعات صحیح را پیدا کنند.

عکس شناسایی الگوهای عملکرد جستجوی پیشرفته GSC (و آنچه در مورد آنها باید انجام دهید)

اما این بدتر هم شد ، زیرا در آن صورت آنها تصمیم گرفتند ۳۰۱ آن صفحه اصلی زیر دامنه را به صفحه اصلی دامنه سطح بالایی هدایت کنند ، بنابراین اکنون Google مجبور شد ابتدا یک صفحه عمومی را که مشخصاً اطلاعات صحیحی برای پاسخگویی به آن پرسش خاص ندارد ، رتبه بندی کند. همانطور که می بینید ، آنها پس از آن کاملاً از آن موقعیت بالا سقوط کردند ، زیرا بی ربط بود و Google نمی توانست صفحه صحیح کار را بازیابی کند.

عکس شناسایی الگوهای عملکرد جستجوی پیشرفته GSC (و آنچه در مورد آنها باید انجام دهید)

اتفاق مشابهی در این مثال بعدی رخ داده است. نتیجه در موقعیت یک برای یک اصطلاح بسیار آبدار با CTR خارق العاده ، به طور ناگهانی ۴۰۴ بازگشت ، بنابراین گوگل شروع به رتبه بندی یک صفحه متفاوت از همان دامنه کرد ، که با موضوع کمی مشابه اما نادرست همراه بود. این دوباره مناسب سوال نبود ، بنابراین عملکرد کلی کاهش یافت.

عکس شناسایی الگوهای عملکرد جستجوی پیشرفته GSC (و آنچه در مورد آنها باید انجام دهید)

به همین دلیل بسیار مهم است که نه تنها به داده های کلی نگاه کنید ، بلکه باید بیشتر به کاوش بپردازید – به خصوص اگر چندین صفحه برای کلمه کلیدی رتبه بندی شده باشد – به طوری که بتوانید دقیقاً آنچه اتفاق می افتد را ببینید.

هرزنامه دارید؟

نکته آخر دقیقاً الگویی نیست که باید در نظر گرفت ، بلکه بیشتر یک درس عاقلانه است برای جمع آوری همه مواردی که در این پست بررسی کرده ام.

در مقیاس ، Google در حال آزمایش صفحات در ۱۰ نتیجه برتر است تا بتواند بهترین مکان را براساس آن عملکرد پیدا کند. با این حساب ، چرا نمی توانیم از مردم بخواهیم که به SERP ها مراجعه کنند ، بر روی نتایج ما کلیک کنند و از مزایای خوشمزه آن موقعیت بهبود یافته بهره مند شوند؟ یا بهتر از این ، چرا ما به طور مداوم این کار را برای همه ۱۰ مورد برتر آزمایش نشده انجام نمی دهیم؟

البته ، این روش به شدت ناخواسته ، در برابر دستورالعمل ها و مواردی است که گوگل می تواند به راحتی از آن محافظت کند. لازم نیست این را نیز امتحان کنید ، زیرا مارکوس (همان سئوی جستجوگر که هست!) قبلاً این کار را کرده است.

یکی از حوزه های شخصی وی در تبلیغات شغلی دارای رتبه بندی کلمه کلیدی “آگهی های استخدام” است ، و همانطور که می توانید تصور کنید ، این یک اصطلاح کاملاً رقابتی است که برای کسب امتیاز به تلاش زیادی نیاز دارد. این رده بندی در موقعیت ۶٫۶ قرار داشت و CTR مناسبی داشت ، اما او می خواست آن را حتی بیشتر بهینه کند و از آن SERP ها بالا رود و به جایگاه اول برسد.

وی CTR خود را با استفاده از روش های هوشمندانه که می توانست ۳۶٪ CTR در موقعیت ۹ “بسیار معتبر” بدست آورد ، مرتب کرد. به زودی در موقعیت ۱۰ ، CTR 56.6٪ داشت ، در آن زمان گوگل شروع به دستکاری هرزنامه کرد و او را به پایین SERP ها سوق داد. درس آموخت.

عکس شناسایی الگوهای عملکرد جستجوی پیشرفته GSC (و آنچه در مورد آنها باید انجام دهید)

البته ، این آزمایشی بود برای فهمیدن اینکه Google در کدام مرحله رفتار ناخواسته را تشخیص می دهد. من انجام چنین روشهایی را برای منافع شخصی تشویق نمی کنم ، زیرا به نفع سلامتی و وضعیت وب سایت شما است که کیفیت از کلیک های شما حتی اگر این آزمون خوب کار می کرد و رتبه بندی بهتر می شد ، با گذشت زمان ممکن است بازدیدکنندگان با محتوای شما طنین انداز نشوند و Google ممکن است به یاد بیاورد که آن موقعیت پایین در ابتدا به دلیلی وجود داشته است. این یک چرخه مداوم است.

من شما را تشویق می کنم تا به نتایج خود برسید ارگانیک. از قدرت بهینه سازی قطعه به موازات بهبود دامنه و محتوای مداوم بهره ببرید تا علاوه بر افزایش کمیت و کیفیت کلیک های شما ، تجارب موجود در وب سایت شما را نیز تحت تأثیر قرار دهد که در SEO طولانی مدت و رشد کسب و کار شما تأثیرگذار است.

نتیجه

برای جمع بندی ، فراموش نکنید که داده های عملکرد جستجوی GSC به شما بهترین بینش را در مورد عملکرد واقعی وب سایت شما می دهند. ردیاب های رتبه بندی برای تحقیقات رقبا و عکس های فوری SERP ایده آل هستند ، اما داده های موقعیت تنها یک رتبه بندی مطلق از یک متغیر مجموعه مانند مکان و دستگاه است. از داده های GSC خود برای تجزیه و تحلیل الگوی ذاتی ، تشخیص و کشف رشد استفاده کنید.

اما با داده های عالی ، مسئولیت های بزرگی به وجود می آید. اطمینان حاصل کنید که الگوهایی را که باید از آنها آگاهی داشته باشید ، مانند تلاش در ۱۰ تست برتر ، عملکرد ناچیز ، خطاهای فنی و هر چیز دیگری که موفقیت شما را برای رسیدن به آن سخت می کند ، پیدا کرده و از آنها آگاه هستید.


برای اطلاعات بیشتر آماده هستید؟

در بسته نرم افزاری ویدیوی MozCon 2020 شما حتی بیشتر از ویژگی SEO در مورد Izzi و دیگر سخنرانان MozCon ما کشف خواهید کرد. با قیمت ارزان ویژه ۱۲۹ دلار امسال ، این محتوای ارزشمندی است که می توانید بارها و بارها در طول سال به آن دسترسی داشته باشید تا استراتژی SEO خود را الهام گرفته و مشتعل کند:

  • ۲۱ فیلم کامل از درخشان ترین ذهن ها در بازاریابی دیجیتال
  • بارگیری و پخش فوری در رایانه ، رایانه لوحی یا دستگاه همراه شما
  • عرشه های اسلایدی قابل بارگیری برای ارائه

بسته ویدیویی MozCon 2020 من را دریافت کنید



منبع

شاید دوست داشته باشید:

وضعیت سئو محلی: کارشناسان از تاکتیک های خاص صنعت استفاده می کنند

وضعیت سئو محلی: کارشناسان از تاکتیک های خاص صنعت استفاده می کنند

بیماری همه گیر COVID-19 شیوه تعامل ما با مشاغل محلی را تحت تأثیر قرار داده است. ما در حال سفارش […]

YouTube در سال 2020 بر Google Video تسلط دارد

YouTube در سال ۲۰۲۰ بر Google Video تسلط دارد

در مطالعه ۲٫۱ میلیون جستجو و ۷۶۶K فیلم ، یوتیوب ۹۴٪ از همه نتایج چرخ فلک ویدیویی را در صفحه […]

تنوع و گنجاندن در سئو: BIPOC و LGBTQ + سئوکاران از تجربیات خود استفاده می کنند

تنوع و گنجاندن در سئو: BIPOC و LGBTQ + سئوکاران از تجربیات خود استفاده می کنند

مردم در سراسر جهان در مورد نژادپرستی سیستمیک ، تعصب آشکار و پنهان و اینکه چگونه همه ما می توانیم […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *