طلا در SERP های آنها وجود دارد: استخراج اطلاعات مهم SEO از نتایج جستجو

طلا در SERP های آنها وجود دارد: استخراج اطلاعات مهم SEO از نتایج جستجو

dmin آموزش سئو


در آنها طلا وجود دارد که دارای SERP است … طلایی که به شما می گویم!

حال ، آیا این عبارت شما را به حالت ساده تر (شاید؟ من نمی دانم ، من در دهه ۸۰ متولد شدم) زمان طلاکاری ، مارک تواین ، و روش متالورژی – یا فقط باعث می شود شما چند پوسته مخملی و طلای مایع بخواهید (من همچنین ممکن است گرسنه باشم) – نکته این است که موارد بسیاری وجود دارد که می توانید از تجزیه و تحلیل نتایج جستجو یاد بگیرید.

صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) کوههایی است که ما سعی می کنیم به عنوان سئو جستجوگرها برای رسیدن به قله (موقعیت شماره یک) صعود کنیم. اما این کوهها فقط برای کوهنوردی نیستند – “قطعات” زیادی از اطلاعات برای استخراج از SERP وجود دارد که می تواند در سفر به بالای کوه به ما کمک کند.

عکس طلا در SERP های آنها وجود دارد: استخراج اطلاعات مهم SEO از نتایج جستجو

کسب رتبه بندی صفحه یک دشوار است – برای ساختن صفحات بهینه شده که بتوانند رتبه بندی کنند ، شما نیاز به استراتژی جامع SEO دارید که شامل موارد زیر است:

  • ممیزی محتوا
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • تحلیل رقابتی
  • ممیزی SEO فنی
  • پیش بینی ها و پیش بینی ها
  • تحقیق طاقچه و مخاطب
  • ایده پردازی و ایجاد محتوا
  • دانش و درک تاریخچه وب سایت شما (یا مشتری)
  • و بیشتر.

یک تن کار و تحقیق روی سئو موفق انجام می شود.

خوشبختانه ، بسیاری از این اطلاعات را می توان از SERP هایی که هدف قرار داده اید دریافت کنید ، که به نوبه خود استراتژی شما را آگاه می کند و به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

سه زمینه اصلی تحقیق که تجزیه و تحلیل SERP می تواند از آن بهره مند شود عبارتند از:

  • تحقیق کلمات کلیدی
  • ایجاد محتوا
  • و تحلیل رقابتی.

بنابراین ، کلنگ خود را دستی کنید (یا شاید فقط یک دفترچه یادداشت باشد؟) زیرا ما در حال یادگیری نحوه استخراج SERPs برای SEO gold هستیم!

یافتن ناگت های تحقیق کلمات کلیدی

هر استراتژی صوتی SEO براساس تحقیقات کلمات کلیدی صدا ساخته شده است. بدون تحقیق درباره کلمات کلیدی ، فقط کورکورانه صفحاتی را ایجاد می کنید و امیدوارید که Google آنها را رتبه بندی کند. در حالی که ما هر سیگنالی را در الگوریتم جستجوی Google به طور کامل درک نمی کنیم یا نمی دانیم – من کاملاً مطمئن هستم که “امیدهای” شما یکی از آنها نیستند – برای درک فرصت ها به وجود کلمات کلیدی نیاز دارید.

عکس طلا در SERP های آنها وجود دارد: استخراج اطلاعات مهم SEO از نتایج جستجو

و می توانید برخی از اطلاعات بزرگ را دقیقاً در نتایج جستجو پیدا کنید!

اول از همه ، تجزیه و تحلیل SERP به شما کمک می کند تا هدف (یا حداقل هدف درک شده توسط Google) در پشت کلمات کلیدی یا عبارات هدف خود را درک کنید. آیا صفحات محصول یا محتوای اطلاعاتی را می بینید؟ آیا صفحات مقایسه یا نوع لیستول وجود دارد؟ آیا صفحات متنوعی وجود دارد که چندین هدف بالقوه را ارائه دهند؟ مثلا:

عکس طلا در SERP های آنها وجود دارد: استخراج اطلاعات مهم SEO از نتایج جستجو

بررسی این صفحات به شما می گوید که کدام صفحه – در سایت شما یا هنوز ایجاد نشده است – مناسب است. به عنوان مثال ، اگر نتایج راهنماهای بلند مدت هستند ، شما نمی توانید صفحه محصولات خود را در آنجا رتبه بندی کنید (مگر اینکه البته SERP چندین هدف از جمله معاملات را ارائه دهد). قبل از شروع بهینه سازی برای کلمات کلیدی ، باید هدف جستجو را تجزیه و تحلیل کنید و هیچ منبع بهتر برای اندازه گیری قصد جستجوگر ، از خود نتایج جستجو وجود ندارد.

همچنین می توانید با مرور ترکیب و پتانسیل کلیک برای آن ، چیزهای زیادی درباره میزان ترافیک بالقوه ای که می توانید از رتبه بندی در SERP معین دریافت کنید ، بیاموزید.

البته ، همه ما می خواهیم در موقعیت شماره یک (و گاهی اوقات ، موقعیت صفر) قرار بگیریم زیرا خرد متعارف نشان می دهد این بهترین شانس ما برای کسب آن کلیک ارزشمند است. و ، یک مطالعه اخیر توسط SISTRIX همین موضوع را تأیید کرده است ، و گزارش می دهد که موقعیت یک دارای میانگین نرخ کلیک (CTR) 28.5 – است – که نسبتاً بزرگتر از موقعیت های دو (۱۵٫۷)) و سه (۱۱) است.

اما جالب ترین آمار در این مطالعه مربوط به چگونگی تأثیر طرح بندی SERP بر CTR بود.

برخی از نکات برجسته در این مطالعه عبارتند از:

  • SERP هایی که شامل لینک های سایت هستند ، بیش از حد متوسط ​​، ۱۲٫۷٪ افزایش CTR دارند.
  • موقعیت یک در SERP با قطعه ویژه دارای CTR 5.2٪ پایین تر از متوسط ​​است.
  • موقعیت یک در SERP هایی که دارای صفحه دانش هستند ، ۱۱٫۸٪ افت در CTR ، کمتر از متوسط ​​را نشان می دهد.
  • SERP های دارای تبلیغات خرید Google دارای بدترین CTR هستند: ۱۴٫۸٪ کمتر از میانگین.

SISTRIX دریافت که به طور کلی ، هرچه عناصر SERP بیشتر باشد ، CTR برای موقعیت آلی بالاتری کاهش می یابد.

این اطلاعات ارزشمندی است که می توانید در هنگام تحقیق درباره کلمات کلیدی کشف کنید ، به خصوص اگر در جستجوی فرصت هایی هستید که ممکن است نسبتاً سریع ترافیک ارگانیک را به ارمغان بیاورد. برای این فرصت ها ، شما می خواهید درباره کلمات کلیدی و عبارات کمتر رقابتی تحقیق کنید ، زیرا گزارش SISTRIX نشان می دهد که این اصطلاحات دم بلند نسبت بیشتری از “SERP های کاملاً آلی (به عنوان مثال ده پیوند آبی) دارند.

برای دیدن این عمل ، بیایید دو SERP را مقایسه کنیم: “تجهیزات پوشاندن طلا” و “آیا می توانم از یک جعبه چسب در کالیفرنیا استفاده کنم؟”

در اینجا بالای SERP برای “تجهیزات پوشاندن طلا” وجود دارد:

عکس طلا در SERP های آنها وجود دارد: استخراج اطلاعات مهم SEO از نتایج جستجو

و در اینجا بالای SERP برای “آیا می توانم از یک جعبه چسب در کالیفرنیا استفاده کنم؟”:

عکس طلا در SERP های آنها وجود دارد: استخراج اطلاعات مهم SEO از نتایج جستجو

بر اساس آنچه اکنون می دانیم ، می توانیم به سرعت ارزیابی کنیم که CTR بالقوه ما برای “آیا می توانم از یک جعبه چسب در کالیفرنیا استفاده کنم؟” بالاتر خواهد بود اگرچه قطعه های برجسته CTR را برای نتایج دیگر پایین می آورند ، امکان رتبه بندی در قطعه وجود دارد و SERP “تجهیزات پوشاننده طلا” دارای تبلیغات خرید است که بیشترین تأثیر منفی (-۱۴٫۸٪) را بر CTR دارند.

البته ، CTR تنها عامل تعیین کننده میزان ترافیک بالقوه از رتبه بندی نیست ، زیرا حجم جستجو نیز نقش دارد. مثال ما “آیا می توانم از یک جعبه چسب در کالیفرنیا استفاده کنم؟” حجم جستجوی کمی دارد ، بنابراین اگرچه فرصت کلیک زیاد است ، بسیاری از افراد در این اصطلاح جستجو نمی کنند و رتبه بندی ترافیک ارگانیک زیادی را به همراه نخواهد داشت – اما اگر مشاغلی هستید که جعبه های فروش در کالیفرنیا می فروشید ، این کاملا یک SERP است که باید در آن رتبه بندی کنید.

تحقیقات کلمه کلیدی زمینه را برای هرگونه فعالیت SEO فراهم می کند و با استخراج SERP های موجود می توانید اطلاعاتی را بدست آورید که راهنمای اجرای تحقیقات شما باشد.

ناگت های ایجاد محتوا را استخراج کنید

البته ، تحقیق در مورد کلید واژه فقط در صورت استفاده از آن برای ایجاد محتوای مناسب ، مفید است. خوشبختانه ، ما می توانیم قطعات کوچک و پر زرق و برق از طلا تولید محتوا را در SERP ها نیز پیدا کنیم!

یکی از اصلی ترین اطلاعات مربوط به بررسی SERP این است که کدام یک از انواع محتوا رتبه بندی می شوند – و از آنجا که شما می خواهید در آنجا رتبه بندی نیز کنید ، این اطلاعات برای ایجاد صفحه خودتان مفید است.

عکس طلا در SERP های آنها وجود دارد: استخراج اطلاعات مهم SEO از نتایج جستجو

به عنوان مثال ، اگر SERP یک قطعه ویژه دارد ، می دانید که Google می خواهد به صورت سریع و مختصر برای جستجوگران به س theال پاسخ دهد – این کار را در صفحه خود انجام دهید. نتایج ویدئو در SERP ظاهر می شود؟ اگر می خواهید در آنجا رتبه بندی کنید ، احتمالاً باید یک ویدیو در صفحه خود قرار دهید. چرخ فلک تصویر در بالا؟ در نظر بگیرید که چه تصاویری ممکن است با صفحه شما مرتبط شوند و چگونه نمایش داده می شوند.

همچنین می توانید صفحات رتبه بندی را مرور کنید تا بینید که چه قالب هایی در آن SERP عملکرد خوبی دارند. آیا صفحات رتبه بندی بیشتر راهنما هستند؟ پست های مقایسه ای؟ س FAالات متداول یا انجمن ها؟ مقاله های خبری یا مصاحبه ها؟ اینفوگرافیک؟ اگر می توانید گرایشی را در قالب شناسایی کنید ، قبلاً ایده خوبی درباره چگونگی ساخت صفحه (یا ساختار مجدد) صفحه خود گرفته اید.

برخی از SERP ها ممکن است چندین هدف را ارائه دهند و ترکیبی از انواع فوق صفحه را نمایش دهند. در این موارد ، در نظر بگیرید که می خواهید صفحه شما از کدام هدف استفاده کند و بر صفحه رتبه بندی که هدف آن جمع آوری ایده های ایجاد محتوا است ، تمرکز کنید.

علاوه بر این ، می توانید از SERP برای ایده پردازی مبحث استفاده کنید – از جعبه افراد نیز می پرسند (PAA). شما باید موضوع اصلی خود را داشته باشید (کلمه کلیدی اصلی که هدف قرار می دهید) ، اما PAA می تواند بینش در مورد موضوعات مرتبط را فراهم کند.

در اینجا مثالی از SERP برای “تکنیک های مدرن استخراج طلا” آورده شده است:

عکس طلا در SERP های آنها وجود دارد: استخراج اطلاعات مهم SEO از نتایج جستجو

همان جا در جعبه PAA ، من سه ایده خوب برای عناوین فرعی یا بخشهایی از صفحه خود در مورد “استخراج مدرن طلا” دارم. این جعبه های PAA نیز گسترش می یابند و عناوین فرعی بالقوه بیشتری را ارائه می دهند.

در حالی که تحقیقات دقیق کلمات کلیدی باید بیشتر کلمات کلیدی و طولانی مدت کلمات کلیدی مرتبط با کلمه کلیدی مورد نظر شما را کشف کند ، با بررسی کادر People also Ask اطمینان حاصل می کنید که چیزی را از دست نداده اید.

مطمئناً ، درک اینکه انواع مختلف قالب ها ، ساختارها ، موضوعات و غیره در SERP معینی چه عملکردی دارند ، تنها بخشی از راه را برای شما فراهم می کند. شما هنوز هم باید چیزی ایجاد کنید که بهتر از صفحاتی باشد که در حال حاضر رتبه بندی شده اند. و این ما را به سومین ناگت های خرد که می توانید از SERP استخراج کنید می رساند – تجزیه و تحلیل رقابتی طلا.

استخراج ناگت های آنالیز رقابتی

با درک کلمات کلیدی و انواع محتوای مرتبط با SERP مورد نظر خود ، در تلاش برای ادعای خود در صفحه اول هستید. اکنون زمان آنالیز رقابت است.

با یک نگاه سریع به SERP به سرعت ایده سطح رقابت و دشواری بالقوه کلمات کلیدی در اختیار شما قرار می گیرد. به دامنه هایی که می بینید نگاه کنید – آیا مارک های قابل شناسایی وجود دارد؟ به عنوان یک سایت تجارت الکترونیکی کوچک یا جدید ، می توانید به سرعت کلمات کلیدی را پر کنید که SERP با صفحات آمازون ، eBay و Wal-Mart پر شده است. برعکس ، اگر می بینید که رقبای مستقیم شما رتبه بندی می کنند و مارک های بزرگی ندارند ، به احتمال زیاد کلمه کلیدی خوبی برای هدف پیدا کرده اید. البته ممکن است با SERP هایی روبرو شوید که دارای مارک های بزرگ در کنار رقیب شما هستند – اگر رقیب شما در آنجا رتبه بندی می کند ، به این معنی است که شما یک شوت هم دارید!

اما این فقط گل و لای سطحی SERP است (بگویید پنج برابر سریع). برای رسیدن به ناگت های رقابتی بزرگ و طلایی ، باید کمی عمیق تر استخراج کنید.

عکس طلا در SERP های آنها وجود دارد: استخراج اطلاعات مهم SEO از نتایج جستجو

مرحله بعدی کلیک کردن بر روی صفحات و تجزیه و تحلیل آنها بر اساس عوامل مختلفی است ، از جمله (بدون ترتیب خاصی):

  • سرعت صفحه
  • زیبایی شناسی بصری
  • به موقع بودن و یادگیری
  • خوانایی و ساختار
  • مقدار و کیفیت نقل قول ها
  • عمق پوشش موضوع مرتبط
  • این صفحه چقدر با هدف جستجو مطابقت دارد

اگر صفحه در زمینه های مختلف ، بسیاری از این موارد وجود نداشته باشد ، یک فرصت عالی وجود دارد که صفحه شما بتواند به نتیجه بهتر و رتبه بندی برسد.

همچنین باید تعداد صفحات رتبه بندی بک لینک را مرور کنید تا از دامنه پیوندهایی که باید برای رقابت داشته باشید ، ایده بگیرید. علاوه بر این ، تعداد دامنه های ارجاع دهنده برای هر دامنه رتبه بندی را مرور کنید – در حالی که شما در سطح صفحه به صفحه دیگر در SERP رقابت می کنید ، بدون شک صفحات مربوط به دامنه های معتبرتر از این اقتدار بهره مند می شوند.

با این وجود ، اگر صفحه ای را پیدا کنید که از سایتی نسبتاً ناشناخته یا سایت جدید رتبه بندی شده باشد و تعداد قابل توجهی بک لینک داشته باشد ، به همین دلیل است که رتبه بندی می شود و کسب یک میزان مشابه لینک ، به صفحه شما فرصت خوبی برای رتبه بندی نیز می دهد .

در آخر ، وقت بگذارید و به صفحات رتبه بندی رقیب خود بروید (اگر آنها آنجا هستند). پیام رسانی آنها را بررسی کنید و نحوه صحبت آنها با مخاطبان مشترک خود را مطالعه کنید تا مناطقی را که نسخه کپی شما بهینه نیست یا به طور کامل علامت را از دست می دهد ، شناسایی کنید. به یاد داشته باشید ، این صفحات در صفحه یک رتبه بندی می شوند ، بنابراین باید به نوعی طنین انداز شوند.

نتیجه

سئو موفق به تحقیقات و تجزیه و تحلیل کامل از منابع مختلف نیاز دارد. با این حال ، بسیاری از مواردی که شما نیاز دارید را می توان در SERP هایی که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید ، پیدا کنید. پس از همه ، شما باید بدانید که اگر می خواهید صفحات شما نیز در آنجا ظاهر شوند ، چرا صفحاتی که رتبه بندی می شوند کارایی دارند.

این SERP ها از نظر موارد زیر پر از اقدامات مفید است:

  • تحقیق و تحلیل کلید واژه
  • ایده و استراتژی محتوا
  • و تجزیه و تحلیل و بررسی رقابتی.

این ناگت های طلایی فقط برای استفاده در نظر گرفته شده اند و شما به هیچ ابزار دیگری به جز Google و ذهن تحلیلی خود احتیاج ندارید – خوب ، و کلنگ استعاری خود.



منبع

شاید دوست داشته باشید:

بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

تبلیغات دیجیتال امروزه متفاوت است. نحوه و زمان تعامل ما با تبلیغات آنلاین در ماه مارس که COVID-19 دوره جدیدی […]

رفع SEO روزانه: جمع آوری ، سازماندهی و پیگیری کلمات کلیدی با Moz Pro

رفع SEO روزانه: جمع آوری ، سازماندهی و پیگیری کلمات کلیدی با Moz Pro

بنابراین ما دوباره دیدار می کنیم ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی … اکنون بیش از هر زمان دیگری ، […]

تجارت بصورت غیرمعمول: چگونه می توان خدمات جدید و به روز شده خود را با Google My Business ارتباط برقرار کرد

تجارت بصورت غیرمعمول: چگونه می توان خدمات جدید و به روز شده خود را با Google My Business ارتباط برقرار کرد

از زمان ابتلا به بیماری همه گیر COVID-19 در اوایل سال ۲۰۲۰ ، صاحبان مشاغل مجبور شدند به سرعت برای […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *