متنوع سازی خلاق – قلاب های بیشتر و ریسک کمتر برای ایجاد لینک

متنوع سازی خلاق - قلاب های بیشتر و ریسک کمتر برای ایجاد لینک

dmin آموزش سئو


به عنوان روابط عمومی دیجیتال ، ما اغلب می توانیم با “عینک تبلیغاتی” به خصوص در مرحله ایده پردازی و تولید یک کمپین خلاق گیر شویم.

منظور من این است که شما یک ایده از پیش تصور کرده اید که می خواهید کمپین شما در کجا نمایش داده شود ، چه نوع عناوینی را می خواهید به آن برسید و چگونه مردم باید داده ها و داستان شما را بخوانند.

همانطور که همه ما می دانیم ، ما نمی توانیم نتایج یک کمپین را کنترل کنیم ، اما مطمئناً می توانیم آنها را در جهت درست سوق دهیم.

برای اینکه در مرحله دستیابی به مبارزات ایجاد لینک خود بهترین فرصت را داشته باشید ، باید اطمینان حاصل کنید که تنوع خلاقانه کافی در طول فرآیند تولید ، به ویژه برای قطعات و نظرسنجی های داده محور وجود دارد. این باعث می شود تا “روزنامه نگار” شما را باز کند و به شما امکان می دهد افراد بیشتری با علاقه بالقوه به قطعه خود ارتباط برقرار کنند.

تنوع خلاق چیست؟

متنوع سازی خلاقانه این است که شما با اطمینان از ایده خود از وسعت کافی در طی فرایند تولید ، میزان خطر را در کارزار پیوند خود به حداقل می رسانید. مهم نیست از چه فرمی برای هر کمپین استفاده می کنید – همیشه باید تأیید کنید که آنقدر متنوع است که بتواند در یک چشم انداز خبری تغییر یابد. شما می خواهید ایده ای را توسعه دهید که به طور طبیعی می تواند چندین زاویه و بخش را در مرحله دستیابی کشف کند. این انعطاف پذیری باید قبل از تولید تنظیم شود ، با بررسی نتایج و عناوین احتمالی که قبل از آنها می روید.

موضوعات مرتبط را پیدا کنید

در مرحله تولید ، ما بدیهی است که باید به موضوع اساسی خود توجه کنیم. این اغلب دلیل اصلی دامنه بودن برای بودن است. این می تواند امور مالی ، مسافرت ، مد باشد – شما تصویر می گیرید.

سپس می خواهید موضوعات انشعابی و روکش را شروع کنید: امور مالی + دانشجویان ، مسافرت + ایمنی ، مد + الون مسک و غیره. شما در حال تلاش برای دستیابی به خرده خرده موضوعات مورد علاقه هستید.

هر سازنده لینک رویکرد متفاوتی برای کشف این مباحث خواهد داشت ، اما ساده ترین راه برای شروع کار گرفتن یک تکه کاغذ و شروع به نوشتن مطالب با استفاده از کلمات است. فقط تا آنجا که می توانید بنویسید و خواهید یافت که زمینه های موضوعی بسیار مرتبط با محتوا که می توانند محتوای شما را بررسی کنند وجود دارد. (وسایلی مانند BuzzSumo در اینجا بسیار ارزشمند خواهد بود ، اما اگر بعد از یک گزینه جایگزین رایگان ، من اخیراً از الهام بخش موضوع مرتبط با بازی کردن با AlsoAsked.com لذت بردم. هرچند که هیچ چیز نمی تواند محتوای خبری موجود را خراب کند.)

فکر کردن در مورد موضوع نیز ضروری است ، زیرا اگر چنین است شما شما می توانید یک لینک دزدگیر بین دامنه و موضوع خود را زیر سؤال ببرید ، شما نیز ممکن است خبرنگاران خاصی باشید. ارتباط پیوند کاملاً مکالمه دیگری است که باید انجام شود ، اما تا زمانی که با اهداف مشتری شما هماهنگ باشد و از اینکه به طور کامل به آنها لینک / پوشش را نشان می دهید خوشحال هستید ، نمی توانید خیلی اشتباه پیش بروید.

به عنوان یک تیم در Root ، ما در داده های مورد نظر خود را مورد بررسی قرار می دهیم و در مرحله تولید هر کمپین بسیار نزدیک می شویم و می بینیم که قهرمانی تخصص و کنجکاوی شخصی اغلب منجر به برخی آمار جالب می شود. اشتياق من به وگانيسم زاويه منحصر به فردي به ما داد كه هنگامي كه با يك دور سوم از برنامه ريزي براي هزينه هاي اخير COVID-19 خارج شديم ، ثمربخش بود.

عینک تبلیغاتی خود را بردارید

اگر ایده کمپین جدید شما از ذهن شما به وجود آمده است ، شما از نظر عاطفی و شخصی سرمایه گذاری خواهید کرد که دوست دارید یا نه. لازم است این احساسات را کنار بگذارید تا از همان ابتدا با هرچه بیشتر زوایای بالقوه درگیر شوید.

وقتی می گویم شما باید وسایل تبلیغاتی خود را بردارید ، باید (ترجیحاً با یک همکار) کمپین را پاره کنید و به این فکر کنید که در کجا می توانید ارزش بیشتری کسب کنید. بهتر است که به این هدف عینی نزدیک شوید ، بنابراین اگر بتوانید با یک کمپین همکار و برعکس ، مقابله کنید ، حتی بهتر.

برخی از سازندگان پیوند فقط پس از ایجاد محتوا به زوایا و فرصت های خود نگاه می کنند و آن را یک تصمیم در دسترس می دانند. موفقیت مطمئناً از این طریق ممکن است ، اما شما خود را از موفقیت متوقف می کنید ، همانطور که احتمالاً پیش از این و در طی مراحل تولید ، درون محتوای خود حفر کرده اید.

مناطق و رویکردهای کلیدی را که می خواهید از قبل مقابله کنید برجسته کنید و می توانید بعداً این کار را به استراتژی دسترسی خود ارائه دهید.

داده های اختصاصی مربوط به روزنامه نگاران را تهیه کنید

هنگام ایجاد لیست های رسانه ای و کشف روزنامه نگاران مربوطه ، سازندگان پیوند اغلب می توانند با عجله و نادیده گرفتن خود مطالب را ترغیب کنند. اگر می دانید چه چیزی درمورد آنها می نویسند ، چه در توییتر و چه در نشریات ، می توانید در مورد اینکه چه اطلاعاتی را می توانید بطور خاص برای آنها تهیه کنید ، فکر کنید.

در کمپینی که در این وبلاگ ذکر کردم ، ما به داده های مربوط به فشار در رابطه با موضوع اساسی در مورد چگونگی کسب درآمد افراد در طول همه گیری ، که مستقیماً تحت تأثیر روزنامه نگاران بود ، متمرکز شدیم.

روزنامه نگار که این موضوع خاص را در ایالات متحده آمریکا امروز پوشش داد خوشبختانه درباره داستانهایی که در آن کار می کرد ، توئیت کرد ، بنابراین متناسب با علاقه خود را برای ما راحت کرد و بعداً نوع داده های منحصر به فردی را که می خواست به او ارائه داد.

عکس متنوع سازی خلاق - قلاب های بیشتر و ریسک کمتر برای ایجاد لینک

گذشته از نگه داشتن زبانه ها در توییتر ، همچنین می توانید از طریق Google Discover و Reddit متوجه شوید که به چه چیزی علاقه مند هستند تا درک کنند که در مورد چه چیزی صحبت می شود و چه موضوعی است.

من می دانم که بسیاری از روابط عمومی دیجیتال به طور منظم نشریات کلیدی را به طور منظم مرور می کنند و به جای آن فیدهای بزرگ Feedly را مشاهده می کنند یا به طور خلاصه بینش را در YouTube مشاهده می کنند. در هر صورت ، فکر کردن در مورد آنچه که یک روزنامه نگار در چند هفته آینده به آن نیاز خواهد داشت ، برای برنامه ریزی اولیه ضروری است و اطمینان حاصل کنید که کمپین شما به اندازه کافی متنوع است.

متنوع سازی دسترسی با URL های هش

روش دیگری که می توانید محتوای خود را متنوع کرده و برای وسعت دسترسی آماده کنید ، استفاده از قطعات URL یا “URL های هش” است. در مورد کمپین تحقیقاتی مربوط به هزینه های خرما ، ما از قلاب مقاله در صفحه استفاده کردیم تا پیوندهای لنگر از جدول مطالب موجود در بالا را ارائه دهیم که سپس به ما امکان ارائه یک لایه دیگر از شخصی سازی را داد.

بخش یافته ها یا عناوین کلیدی در یک جدول از مطالب ، یک قطعه اساسی برای هر کارزار داده طولانی است و باعث می شود روزنامه نگاران و خوانندگان بتوانند مناسب ترین آمار را برای آنها در چند ثانیه به دست آورند.

اگر خودتان هرگز این کار را نکرده اید ، یک روش ساده تر از قلاب وجود دارد – فقط باید اصول اولیه HTML خود را بدانید. (لطفا من را ببخشید اگر این توصیف را به عنوان غیر خودم قصاب کنم!) id = “# موضوع” در برچسب عنوان ، بنابراین به نظر می رسد:

.

در مثال زیر ، یک روزنامه نگار BBC هنگام مراجعه به آمار ما در مورد استفاده از مواد غذایی گیاهی مبتنی بر ، از URL با “# vegetarian” استفاده کرد. این از برچسب شناسه گرفته شده است و به این معنی است كه روزنامه نگار می تواند مستقیماً به بخش تحقیقات مربوط به مقاله آنها پیوند بخورد.

عکس متنوع سازی خلاق - قلاب های بیشتر و ریسک کمتر برای ایجاد لینک

مهمتر از این ، ما می توانستیم در دسترس ما نیز به خبرنگاران پیوندهای نیمه شخصی بفرستیم. این یک برد و برنده است و بهترین کار برای کاربران و خزندگان موتور جستجو است که به هر حال محتوای فرم بلند شما را جستجو کنند.

این یک جلوه واضح از روند متنوع سازی خلاقیت شما در اوایل است ، زیرا اکنون تولید شده است و هر URL هشی یک دارایی اضافی است که روزنامه نگاران را به مناسب ترین داده ها برای آنها نشان می دهد.

تنوع خلاقانه در عمل

کمپینی که من در این قطعه به آن اشاره کردم یک کمپین پیمایشی طولانی و در عین حال ساده برای یک مشتری فن آوری پیشرفته بود که از آمریکایی ها درباره عادت های خرج خود در طول بیماری همه گیر سوال می کرد. ما طیف وسیعی از پوشش را تضمین کردیم ، اما سه مکان بزرگ که به زمین نشستیم (بی بی سی ، سی ان بی سی ، و ایالات متحده آمریکا امروز) همه از زوایای مختلف و نقاط داده از یکدیگر برخوردار بودند ، اما از این یک نظرسنجی ، و این یک تصادف نبود.

در مرحله تولید ، ما می دانستیم که باید به اصول کمپین توجه کنیم: هزینه در طول همه گیری. مباحث مرتبط با ما باعث شد تا هزینه های فروشگاه های مواد غذایی صرف شود و جهش دیگری ما را ترغیب کرد که به انتخاب مواد غذایی (به عنوان غذای آمریکایی در هنگام قفل کردن بیشتر سبزیجات بخورد؟ Hmm). این مباحث هنوز ارتباط نزدیکی با تمرکز اصلی ما (امور مالی) داشتند و از این رو برای دسترسی به ما از نظر تضمین لینک های مناسب و با کیفیت بسیار مفید بودند.

وقتی نوبت به استراتژی دستیابی رسید ، ما اولویت بندی مکان های فرود مستقیم به اصول کمپین را در اولویت قرار دادیم ، سپس مباحث مرتبط با آن به دورهای متوالی که بسته به استحکام داده هایی که از نظرسنجی دریافت کرده ایم ، وارد می شویم.

اگر در فرآیند تولید فکر می کنید که خیلی از زوایا زیاد اتفاق می افتد ، ممکن است اخیراً چندین کمپین مینی محتوا برای خود ایجاد کرده باشید.

ما بارها و بارها متوجه شده ایم که داستانهای ساده تر و ایمیلهای باریک تر و هدفمندتر ، مکانهای بیشتری را از طریق ایمیلهای پر و پاشیده شده به دنبال هم میرسانند.

این به معنای این نیست که شما باید قطعات بیشتری از مطالب را به طور خودکار تقسیم کنید ، اما دسترسی شما باید آخرین مرحله برای متنوع سازی قطعه شما باشد. یک تحقیق تحقیقاتی در زمینه تجزیه و تحلیل داده ها که به بخش های مختلفی منتقل می شود ، باید به سادگی مرتبط ترین اطلاعات را در بخش های اندازه نیش به روزنامه نگار ارائه دهد. ما داده های خرج مواد غذایی را به روزنامه نگاران مشاغل خرده فروشی ، داده های مصرف مواد غذایی وگان به نویسندگان مواد غذایی ، و داده های شتابزده جانبی به کسانی که در مورد آخرین روند اشتغال می نویسند داده ایم.

دفعه بعد که یک کمپین محتوا ایجاد می کنید ، تیم خود را (حتی اگر این فقط شما باشید) بی رحمانه بخش ها ، روزنامه نگاران و زوایای جدیدی را برای هدف گیری پیدا کنید ، تا اطمینان حاصل کنید که قطعه بعدی شما تا حد ممکن متنوع است. متنوع سازی خلاق = قلاب های بیشتر و ریسک کمتری.


برای کمک به ما در خدمت بهتر شما ، لطفاً از نظرسنجی خواننده خوانندگان وبلاگ Moz 2020 را در نظر بگیرید که در مورد شما کیست ، با چه چالش هایی روبرو می شوید و چه چیزی را می خواهید در وبلاگ موز مشاهده کنید.

نظرسنجی کنید



منبع

شاید دوست داشته باشید:

Intent and SEO جستجو: یک راهنمای سریع

Intent and SEO جستجو: یک راهنمای سریع

درک هدف جستجو می تواند ماده مخفی باشد که استراتژی محتوای شما را از عالی به برجسته می کند. ما […]

تغییر در تقاضای محصول برای سئو به چه معنی است

تغییر در تقاضای محصول برای سئو به چه معنی است

اگر از طریق بحران COVID-19 در تجارت الکترونیکی کار می کنید ، احتمالاً متوجه تغییراتی وحشی در نحوه مشاهده و […]

شناسایی الگوهای عملکرد جستجوی پیشرفته GSC (و آنچه در مورد آنها باید انجام دهید)

شناسایی الگوهای عملکرد جستجوی پیشرفته GSC (و آنچه در مورد آنها باید انجام دهید)

کنسول جستجوی Google تا حد زیادی پرکاربردترین دستگاه در جعبه ابزار SEO است. این نه تنها نزدیکترین درک ما را […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *