مقدمه ای برای دسترسی و جستجوگرها [Series Part 1]

مقدمه ای برای دسترسی و جستجوگرها [Series Part 1]

dmin آموزش سئو


نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند.

به جمعه سفید برگردید! برای شروع کار پس از استراحت ، کوپر هولمایر ، میزبان مهمان ، مجموعه ای سه قسمتی را گردآوری کرده است که نشان می دهد سئو و دسترسی به طور همزمان با یکدیگر هماهنگ هستند.

در بخش اول ، او ما را با معنای دستیابی به SEO آشنا می کند ، از طریق افسانه های رایج مرتبط با کار ، وب سایت ها را بهینه و قابل دسترسی می کند و برخی از تأثیرات عمده ای را که کار می تواند داشته باشد ، مورد بحث قرار می دهد.

عکس مقدمه ای برای دسترسی و جستجوگرها [Series Part 1]

برای باز کردن یک نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید بالا کلیک کنید!

رونویسی ویدئو

سلام طرفداران موز. به آخرین نسخه Whiteboard Friday خوش آمدید. من کوپر هولمایر هستم. امروز ما در مورد سئو و قابلیت دسترسی صحبت خواهیم کرد: ایده بهینه سازی نه تنها برای برخی از مخاطبان ، بلکه برای همه مخاطبان ما.

من از سال ۲۰۱۶ سئو کار می کردم و شروع به کار در مشاغل کوچک ، فروشگاه های محلی مادر و پاپ کردم. سپس جذابیت SEO تجارت الکترونیکی را پیدا کردم و از آن زمان تاکنون این کار را انجام داده ام. امروز من در یک تیم داخلی مشغول کار با SEO فنی برای یک خرده فروش بزرگ تجارت الکترونیکی در فضای باز هستم.

رابطه بین SEO و قابلیت دسترسی

اکنون ، اگر چیزی مثل من هستید ، می دانید که سئو کمی بیشتر از فقط کد موجود در صفحه و کپی است که برای پاسخگویی به هدف جستجوگران ساخته شده است. خواه یک متخصص حرفه ای SEO باشید یا به دنبال جدیدترین نکات به عنوان آن فروشگاه مادر و پاپ باشید ، یا شاید برای اولین بار در یک نقش SEO کار خود را شروع کنید ، می فهمید که ما باید محتوایی که در حال تولید آن هستیم و باید به نوعی مطمئن شویم که در موتورهای جستجو نمایش داده می شود.

عکس مقدمه ای برای دسترسی و جستجوگرها [Series Part 1]

بنابراین برای من ، به عنوان یک SEO فنی ، ممکن است به مواردی مانند برچسب H1 یا برچسب پاراگراف یا عنوان عنوان خود فکر کنم ، برای این صفحه نمونه در اینجا برای نجات سگ Mozville.

در حال حاضر بیشتر اوقات می گویم کار من حول ایده این است که مطمئن شوم آنچه انجام می دهم ، چیزهایی که تولید می کنم ، آنچه برای آن طراحی می کنم دیده می شود ، هضم می شود ، مصرف می شود و سپس اساساً تجدید می شود توسط دوست ما ربات.

بهینه سازی برای افراد ، نه فقط ربات ها

اما آیا دیگر فکر نکردید که ممکن است مخاطبان بیشتری در آنجا حضور داشته باشند؟ شاید این چیزی فراتر از رباتهای من باشد. اگر به این روش فکر می کنید ، به سمت راست حرکت می کنید. شما به سمت رویکردی فراگیرتر پیش می روید. شما به چیزهای فراتر از یک موتور جستجو بلکه به کاربران ، افرادی که این محتوا را مصرف می کنند ، با آن درگیر می شوند و حتی ممکن است با تجارت شما نیز درگیر باشند ، فکر می کنید.

عکس مقدمه ای برای دسترسی و جستجوگرها [Series Part 1]

اگر فقط بهینه سازی برای ربات ها فکر می کنید ، به چیزی شبیه به شخصی که در کانون توجه یک صحنه نشسته است فکر می کنید. شما می توانید آن شخص را از جلو و مرکز ببینید ، اما شاید نتوانید بازیگران اطراف را ببینید زیرا آنها در تاریکی آنجا هستند. کاری که می خواهیم انجام دهیم این است که می خواهیم در مورد گروه بزرگتری از مردم فکر کنیم.

ما می خواهیم این کانون توجه را از بین ببریم و به همه فرصتی برای درخشش بدهیم ، همه فرصتی برای مصرف ، تعامل و لذت بردن از محتوایی که شما تولید می کنید. بنابراین همانطور که به فکر بهینه سازی موتور جستجو هستید ، همانطور که به ساخت یک محصول ، سرویس ، تجربه جدید فکر می کنید ، به این فکر کنید که فقط یک ربات موتور جستجو نمی تواند آن را ببیند. ما می دانیم که این مهم به عنوان سئو است.

تعامل مردم با محتوای شما چگونه است؟

عکس مقدمه ای برای دسترسی و جستجوگرها [Series Part 1]

اما همچنین به این فکر کنید که آیا افراد دیگر می توانند با این محتوا ارتباط برقرار کنند ، درگیر شوند یا مجبور شوند. اگر پاسخ منفی است ، برخی از مشکلات را دارید. اما می توانم چند نکته در مورد چگونگی حل این مسائل به شما ارائه دهم. هنگام تهیه برخی از محتواها ، چه این مواد به صورت دیجیتال و چه در وب سایت بازاریابی هستند یا به نوعی از مواد چاپی بصورت آفلاین هستند ، این چهار مورد را از خود بپرسید

محتوا باید قابل درک ، قابل اجرا ، قابل درک و قوی باشد

آیا محتوای من قابل درک است؟ آیا قابل مشاهده یا درک است یا برای کاربر من وجود دارد؟ آیا قابل کار است؟ آیا آنها می توانند کاری با آن انجام دهند؟ آیا قابل درک است؟ آیا من در سطح خواندن مناسب می نویسم؟ آیا من این موضوع را به گونه ای توضیح می دهم که مصرف آن برای مخاطبان زیادی و شاید فقط برای افرادی که دکترا دارند مصرف شود؟ آیا این محتوا قوی است؟ آیا آنچه که من می سازم در چندین قالب ، قلم ، اندازه و غیره مختلف در دسترس است ، بنابراین ، صرف نظر از اینکه کاربر من کیست ، آنها قادر به درک آنچه من به آنها داده ام هستند؟

این چهار اصل دسترسی به وب است. این دستورالعمل هایی است که کنسرسیوم وب به ما داده است و شما می توانید هر بار که اقدام به ساختن چیز جدید یا حتی مقاوم سازی چیزی قدیمی می کنید ، از آنها استفاده کنید.

عکس مقدمه ای برای دسترسی و جستجوگرها [Series Part 1]

به عنوان مثال ، بیایید بگوییم شما این لیست بازی را دارید یا شاید یک منو برای یک رستوران دارید. اگر منو یا آن لیست پخش را هم به صورت دیجیتالی و هم به صورت چاپی ارائه ندهم ، در وضعیتی قرار می گیرم که کسی به بریل نیاز دارد ، به صفحه خوان نیاز دارد ، برای درک و مصرف آن به نوعی فناوری کمکی نیاز دارد. محتوا ، به نوعی در تاریکی کنار گذاشته خواهد شد.

آنها قادر به انجام آن کارها نخواهند بود. در مثال یک منو ، اگر نمی دانم چه پیشنهادی برای سفارش من دارند ، نمی توانم از یک رستوران سفارش بگیرم. بنابراین مهم است که اطمینان حاصل کنیم محتوای ما و چیزهایی که تولید می کنیم ، مواد بازاریابی که در حال تولید آنها هستیم قابل درک ، قابل اجرا ، قابل درک و قوی هستند.

اما خوب ، من فقط در مورد یک نمونه از معلولیت صحبت می کنم.

انواع معلولیت

عکس مقدمه ای برای دسترسی و جستجوگرها [Series Part 1]

وقتی می گویم “معلولیت” ، این برای شما چه معنایی دارد؟ شاید به یاد یکی از اعضای مسن خانواده بیفتید که برای راه رفتن به عصا احتیاج دارد. شما ممکن است به دوست خود فکر کنید که در خواندن کلمات بزرگ مشکل دارد یا وقتی در کلاس امتحان ریاضی قرار دارد مضطرب می شود. اگر چنین باشد ، شما فقط در مورد دو نوع معلولیت صحبت می کنید ، شاید ناتوانی در ساختار بدن ، شکل و اندازه برای شخصی که با عصا راه می رود ، یا ناتوانی های شناختی یا حتی ناتوانی های یادگیری که دوست شما ممکن است تجربه کند.

یک دسته انواع مختلف معلولیت وجود دارد که حتی من تا زمانی که در مورد آن اطلاعاتی نگرفتم از آنها نمی دانستم. این موارد ممکن است شامل نابینایی ، کم بینایی ، ناشنوایی ، نابینایی باشد. من اولین نفری هستم که در اینجا اعتراف می کنم این تخته سفید با رنگهای آبی و قرمز و سبز و سیاه ممکن است در دسترس ترین فرد برای کور رنگی نباشد. به همین دلیل مهم است که زیرنویس و متن زیر این ویدئو را بسته ایم. همه اینها باعث دسترسی بیشتر این محتوا می شود.

شنیداری ، شناختی ، اضطراب ، خلق و خوی ، تشنج. می بینید که این لیست طولانی است و جامع نیست. انواع مختلفی از معلولیت وجود دارد و بسیاری از آنها حتی توسط شما یا من قابل درک نیستند. افراد ممکن است از ناتوانی رنج ببرند و در زندگی خود با این مسئله دست و پنجه نرم کنند که شاید شما ندانید.

بنابراین مهم است که تشخیص دهیم که ما باید بهینه سازی محتوا را نه فقط برای ربات ها بلکه برای افراد نیز شروع کنیم. ما باید اطمینان حاصل کنیم که مردم واقعاً می توانند محتوای ما را مصرف کنند و با آن درگیر شوند.

بنابراین چگونه این ارتباط با دنیای شما به عنوان یک SEO دارد؟ خوب ، شباهت های زیادی بین کار دستیابی و کار با سئو وجود دارد و من می خواهم به نوعی این افسانه ها و افسانه ها را تجزیه کنم.

افسانه ها و افسانه ها

۱٫ تأثیر کمی دارد

شماره یک ، معمولاً افراد می گویند که دسترسی فقط روی گروه کوچکی از افراد تأثیر می گذارد. ما در حال بررسی این موضوع از طریق لنزهای افراد جسمی هستیم که فکر می کنیم ، خوب ، اگر من آن را در صفحه بنویسم ، آنها می توانند محتوای من را ببینند. اما واقعیت این است که از هر پنج نفر یک نفر در ایالات متحده با معلولیت روبرو است. که بسیاری از مردم است.

این تقریباً ۶۰ میلیون نفر است. بنابراین اگر از من بپرسید مشکل کمی نیست. برای سئو ، اگر کاری برای سئو انجام دهم ، اگر برچسب عنوان برچسب بنویسم ، اگر متا توضیحات بنویسم ، اگر H1 خود را به روشی خاص درست کنم ، ممکن است نه تنها به یک ربات کمک کنم بلکه کمک می کنم احتمالاً کانالهای دیگر بازاریابی نیز هست.

من قصد دارم به آن کمک کنم که کمپین ایمیل عنوان بهتری داشته باشد. من قصد دارم آن تبلیغ پرداخت به ازای هر کلیک را داشته باشم که صفحه ای بهتر برای رفتن به آن داشته باشد. بنابراین تأثیر اندک واقعاً یک افسانه است. دسترسی و جستجوگرها هر دو در همان سطل قرار می گیرند که تأثیر آنها بر افراد بسیار بیشتر از چیزی است که فکر می کنم معمولاً درک می کنیم.

۲٫ این یک مشکل کوتاه مدت است

شماره دو ، این یک مشکل کوتاه مدت است. برای دسترسی ، توانایی امکان سفارش از منو یا خواندن این لیست پخش بیش از یک مشکل کوتاه مدت است.

این اتفاق هر بار که به آن تجارت یا این رستوران بروم ، اتفاق خواهد افتاد. بنابراین مهم است که ما کار دستیابی خود را مداوم ادامه دهیم و به پیشرفت و تکامل شیوه های خود ادامه دهیم. ما می دانیم که برای SEO این یک بازی با جمع صفر است. ما می دانیم که جهان همیشه در حال تغییر است. الگوریتم های جستجو در حال تغییر هستند. قصد و رفتار کاربر در حال تغییر است.

بنابراین مهم است که ما در بالای کار سئو کار خود باقی بمانیم و مطمئن شویم که اگر در شرایط سازمانی کار می کنید ، کسب و کار ما می فهمد که سئو کار می کند. بنابراین ما از رقبای خود عقب نمی مانیم و مردم را که ممکن است متوجه نشویم ضرر می کنیم ضرر نمی کنیم.

۳٫ در پایان نگران آن باشید

شماره سه ، ما باید آن را در پایان انجام دهیم. وقتی که ما در مورد SEO صحبت می کنیم ، این مورد را زیاد می شنوم اما به خصوص برای دستیابی نیز.

سلام ، من این وب سایت را دارم. شاید باید حسابرسی کنیم. سپس می توانیم برای رفع این مشکل کارهایی انجام دهیم تا وب سایت قابل دسترسی شود. همیشه دسترسی به وب سایت از ابتدای کار سریعتر ، ارزان تر و آسان تر از انجام آن به صورت یکپارچه است و انجام این نوع مقاوم سازی. برای سئو ، ما می دانیم که اگر ما محتوایی را برای کاربران دارای بینش سئو ایجاد کنیم تا اطلاعاتی را که به دنبال آنها می گردند ، چه س questionsالاتی را باید پاسخ دهیم ، بسیار کارآمدتر است.

اگر پس از واقعیت سعی در بهینه سازی چیزی دارید ، بسیاری از اوقات فکر می کنم محتوایی که تولید می کنید به نظر می رسد سئو آن هدایت شده باشد. قرار نیست احساس کند مثل مشتری است زیرا اینگونه نبود. شما پس از واقعیت وارد خواهید شد.

۴- هزینه آن بسیار زیاد است

شماره چهار ، هزینه زیادی دارد. می دانید چه چیزی هزینه زیادی را متحمل شد؟ دعاوی حقوقی اگر قبل از هر چیز در زمینه دستیابی کار نکنید ، در آغاز روند کار و به روشی مداوم ، متوجه خواهید شد که دعاوی مربوط به دسترسی می توانند هزینه های بیشتری را برای کسب و کار شما به همراه داشته باشند و می توانند مضر باشند.

اما سئو و مجازات ها نیز می توانند همینطور باشند. اگر یک میانبر بردارید ، اگر وقت نگذارید و فکر کنید که کاربر شما به چه چیزهایی نیاز دارد ، اینکه چگونه یک موتور جستجو و همچنین مشتریان به طور کلی دریافت می کنند ، فکر می کنم این مجازات ها هستند صدمه دیدن بیشتر از اینکه اولین بار آن را درست انجام دهی و به روشی مداوم انجام دهی.

۵٫ حواس پرتی است

شماره پنج ، حواس پرتی است.

برای دسترسی ، در بسیاری از موارد ، مواردی که قرار است اجرا کنیم برای کاربران عادی شما قابل مشاهده نیست. آنها در معرض دید فناوری های کمکی و صفحه خوان ها و مواردی قرار می گیرند که افراد معلول برای تعامل با همان محتوای دیگری استفاده می کنند. اما در بیشتر موارد ، بهتر است درست و در حد قابل مشاهده باشد و از نظر آنچه خواننده صفحه نمایش می تواند ببیند ، استفاده از آن غیرممکن است.

برای سئو ، ما می دانیم که سئو بد و غیراخلاقی واضح است. ما پر کردن کلمات کلیدی را مشاهده کرده ایم. ما پیوندهایی را در صفحه ای دیده ایم که متعلق به مشتری من نیستند یا واقعاً ارزشی ندارند. فکر می کنم این بیشتر حواس پرتی است تا انجام کار برای درست کردن آن.

بسیار خوب ، بنابراین برخی از شباهت ها بین قابلیت دسترسی و SEO وجود دارد.

در بیشتر موارد ، اگر این کار را درست انجام دهید ، تأثیر بسیار زیادی دارد. این یک مشکل کوتاه مدت نیست. ادامه دارد در آخر نباید این کار را انجام دهیم. ما باید این کار را در آغاز انجام دهیم. اگر این کار را صحیح انجام دهید ، در مقایسه با اگر اشتباه انجام دهید و اشتباه انجام دهید ، واقعا هزینه زیادی ندارد. سپس شماره پنج ، در بیشتر موارد ، بهترین کار مورد توجه قرار نمی گیرد زیرا ارگانیک است ، اخلاقی است ، صادقانه است.

تأثیر کار دسترسی

عکس مقدمه ای برای دسترسی و جستجوگرها [Series Part 1]

بنابراین انجام کار قابلیت دسترسی چه تاثیری دارد و همچنین حدس می زنم انجام کار جستجوگرها که مطابق با روشهای دستیابی است؟

۱٫ غیر ممکن را ممکن می کند!

شماره یک ، از همه مهمتر به افراد معلول کمک می کند. این امر غیرممکن را ممکن می کند.

۲٫ به مشاغل کمک می کند

شماره دو ، به مشاغل کمک می کند. شما به عنوان یک صاحب مشاغل یا به عنوان شخصی که وب سایتی را برای مشاغل بهینه سازی می کنید یا حتی شاید کسی که فقط می خواهد وارد سئو شود و اطلاعات بیشتری کسب کند ، این امر به درک عمومی شما کمک می کند.

اگر وب سایتی ایجاد کنید که قابل دسترسی باشد ، این امر کاملاً واضح است و مردم به خاطر آن از شما تشکر می کنند. آنها می خواهند بگویند ، “اوه ، این شرکت به همه افراد و گروه متنوعی از توانایی ها اهمیت می دهد.” این تجربه با دوام تری برای مشتریان شما خواهد بود. وقتی شروع به فکر کردن در مورد مواردی مانند گزینه های متن و عنوان و رونوشت می کنید و به مرور نوعی این روش را ایجاد می کنید و واقعاً این کار را برای انجام کارهای قابل دسترس و کارهای فراگیر ایجاد می کنید ، می بینید که وب سایت شما ماندگارتر است .

کمتر تحت تأثیر این تغییرات الگوریتم و مواردی از این دست قرار می گیرد ، جایی که مردم رویکرد کوتاه مدت را در پیش گرفته اند. من می دانم که شما عاشق این خواهید شد. این به SEO شما کمک می کند. قرار است مخاطبان بیشتری به شما ارائه دهد. شما اکنون کانون توجه خود را فقط بر روی ربات های خود قرار داده اید و آن را گسترش داده تا کل صحنه را در مقابل خود مشاهده کنید. بنابراین مخاطبان بیشتری برای یک تجارت در جلوی شما قرار می گیرند و این به معنای پول بیشتر و تعداد بیشتری از مردم و صادقانه مشکلات بسیار کمتری است.

من فکر می کنم همه ما این یکی را می دانیم اما پرونده های قضایی. اگر این کار را انجام دهید ، اگر شروع به کار کار دستیابی کنید ، قبل از هر چیز به فکر دستیابی هستید که در حال توسعه امور هستید ، پرونده های قضایی کمتری خواهید داشت. قرار نیست مردم شکایت کنند. آنها از عدم دسترسی شما ناراحت نخواهند شد زیرا شما هیچ دسترسی نخواهید داشت. برای همه افراد قابل دسترسی و فراگیر خواهد بود.

۳٫ به خانواده و دوستان کمک می کند

سپس شماره سه ، انجام کار دسترسی ، فکر کردن در مورد قابلیت دسترسی ، فکر کردن در مورد اینکه آیا وب سایت من ، اینکه آیا مواد بازاریابی من می تواند توسط افراد مصرف شود و از آنها لذت ببرد ، می تواند به آن خانواده و دوستانی که با افراد معلول کار می کنند کمک کند. این کار امکان معلولین را امکان پذیر می کند. این امر باعث می شود زندگی آنها مستقل تر شود و بنابراین اندکی از این بار خانواده و دوستانش بر دوش بکشد.

این همچنین به شما اجازه می دهد ، به عنوان یک متخصص ، به عنوان یک SEO یا یک رشته دیگر ، فرصتی برای تعامل با افراد با دیدگاه های متنوع تر ، یادگیری بیشتر ، تجربه صمیمی تر و غنی تر با این کاربران مختلف داشته باشید و تجربه کلی.

بنابراین همانطور که مشاهده کردید ، دسترسی و سئو بسیار شبیه به یکدیگر هستند و مهم این است که تشخیص دهیم که ما باید به نوعی ذهنیت خود را از تفکر در مورد فقط بهینه سازی برای رباتها تغییر دهیم ، چگونه می توانم گوگل را وادار به دیدن این مسئله کنم ، چگونه می توانم جستجوی دیگر پیدا کنم موتورها برای دیدن این موضوع ، و ابتدا به فکر مردم باشید و از بینش غنی که از بهینه سازی موتور جستجو می گیریم و ابزارهایی که به ما رایگان می دهند استفاده کنید تا تأثیر زیادی بر مردم و زندگی روزمره بگذارد.

حالا چی؟

خوب ، خوب حالا با این اطلاعات چه کار می کنم؟ – سوالی است که شما ممکن است داشته باشید خوب ، می توانید یاد بگیرید و تست بزنید. بنابراین می توانید با مراجعه به روز جهانی آگاهی از دسترسی جهانی ، کمی بیشتر در مورد قابلیت دسترسی بیاموزید. می توانید به یک ملاقات بپیوندید. تعداد زیادی از افراد در آنجا وجود دارند که به اندازه من علاقه مند به دسترسی هستند ، که می توانند راه را به شما نشان دهند و به شما راهنمایی و ترفندهایی در مورد چگونگی تفکر در مورد این موضوع بدهند.

می توانید در یک خبرنامه مشترک شوید. من پیوند bit.ly را اینجا قرار داده ام ، bit.ly/wbf-week ، برای White Board Friday. می توانید برای یک خبرنامه هفتگی از Accessibility Weekly ثبت نام کنید و نکات و ترفندهای بیشتر و داستان های جالب درباره نحوه انجام این کار و اجرای این کار در مشاغل شخصی خود را دریافت کنید. سپس می توانید صفحات واقعی خود را نیز آزمایش کنید. هنگامی که نوعی این آگاهی را کسب کردید و شروع به درک نحوه ورود به گردش کار کردید ، می توانید از WAVE یا Ax استفاده کنید ، و من لینک های bit.ly را اینجا و پایین آورده ام و می توانید به این ابزارها فقط یک ابزار دیگر نگاه کنید کاری که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید چیزهایی که تولید می کنید قابل مشاهده هستند ، در دسترس هستند و توسط فناوری کمکی قابل دسترسی هستند.

ممنون که امروز مدتی را با من سپری کردید و در مورد SEO و قابلیت دسترسی صحبت کردید. من واقعاً امیدوارم که این دیدگاه شما را تغییر دهد و ایده گسترده تری به شما بدهد که چگونه می توانید با SEO و کار دستیابی که برای تجارت شخصی خود انجام می دهید بر زندگی روزمره مردم تأثیر بگذارید. با تشکر. یک خوب.



منبع

شاید دوست داشته باشید:

چگونه محتوای قابل اخبار ایجاد کنیم

چگونه محتوای قابل اخبار ایجاد کنیم

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند. پیش […]

8 کارشناس در مورد تحولات گذشته ، حال و آینده لینک سازی سنجیده اند

۸ کارشناس در مورد تحولات گذشته ، حال و آینده لینک سازی سنجیده اند

بیش از ۲۰ سال است که سئوکاران و بازاریابان محتوا پیوندهایی را در سرتاسر وب ایجاد کرده اند تا محتوای […]

نحوه پیکربندی Google Analytics برای مشاغل محلی

نحوه پیکربندی Google Analytics برای مشاغل محلی

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد. Google […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *