ممیزی SEO موثر برای B2B

ممیزی SEO موثر برای B2B

dmin آموزش سئو


ممیزی جامع وب سایت B2B شما می تواند تفاوت بین برنده شدن مشتریان جدید و از دست دادن آنها در رقابت باشد. در این قسمت کاملاً جدید از Whiteboard Friday ، Carly Schoonhoven میزبان مهمان شما را در چهار منطقه گنجانده است که می تواند حسابرسی های شما را به سطح بالاتری برساند.

عکس ممیزی SEO موثر برای B2B

برای باز کردن یک نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید بالا کلیک کنید!

رونویسی ویدئو

سلام و به نسخه دیگری از Whiteboard Friday خوش آمدید. نام من Carly Schoonhoven است ، و من یک مدیر ارشد SEO در Option هستم. ما یک آژانس بازاریابی دیجیتال B2B اینجا در پورتلند ، اورگان هستیم. اکنون اگر برای یک آژانس کار می کنید ، می دانید که گاهی اوقات یک حسابرسی واقعا ارزشمند SEO می تواند تفاوت بین پیروزی بر مشتری و باخت به دیگری باشد.

چیزی که من گاهی اوقات با آن دست و پنجه نرم می کنم این است که چگونه ارزیابی پایه SEO خود را به چیزی تبدیل کنم که واقعاً برای یک شرکت B2B که نیاز به یک برنامه استراتژیک بلند مدت دارد بسیار تأثیرگذار است. اکنون وقتی من در مورد ممیزی SEO صحبت می کنم ، فقط در مورد ممیزی فنی صحبت نمی کنم ، چیزی که می توانید از Screaming Frog بیرون بیاورید.

این واقعاً در مورد به دست آوردن یک تصویر واضح از رعایت سئو سایت در حال حاضر و مهمتر از همه نشان دادن راه هایی است که می توانید در کوتاه مدت و بلند مدت با آنها کار کنید تا به آنها در رسیدن به اهداف خود کمک کنید. بنابراین امروز قصد دارم شما را از طریق رویکرد ممیزی SEO جستجو کنم و مرحله به مرحله شما را راهنمایی کنم. قبل از اینکه شروع به کشیدن اطلاعات کنیم ، چند مورد وجود دارد که من دوست دارم ابتدا آنها را کشف کنم.

رقبا و اهداف

شماره یک رقبا هستند. بنابراین سئو ، در خلاuum وجود ندارد. اگر بخواهیم رتبه بندی خود را ارتقا دهیم ، احتمالاً یک رقیب باید رتبه خود را از دست بدهد. بنابراین بسیار مهم است که ایده گرفتن از رقبای مورد نظر خود را مشاهده کنید تا بتوانید نحوه جمع شدن درمقابل آنها را ببینید. اکنون ، دوباره ، اطمینان از واقع بین بودن رقبای خود بسیار مهم است.

نمی توانم به شما بگویم که چند بار به من به عنوان یک رقیب به Google داده شده است. حالا شاید آنها برای شما رقیب باشند ، اما اطمینان از واقع بین بودن و یافتن رقبایی با اندازه یکسان بسیار مهم است تا بینش هایی که ارائه می دهید واقعاً ارزشمند و عملی باشند. بنابراین اگر کسی Google را به عنوان یک رقیب به شما می دهد ، به آن فکر کنید ، شاید گزینه های دیگری ارائه دهید.

مورد دیگری که دوست دارم نگاهی بیندازم اهداف است. بنابراین اگر در حال ارزیابی یک شرکت هستید ، از آنها بپرسید که اهداف آنها چیست؟ شاید آنها به تازگی محصول جدیدی را به بازار عرضه کرده اند و واقعاً دوست دارند که بینش خاصی در مورد چگونگی بهبود این محتوا ارائه دهند. یا شاید آنها در طی چند ماه از یک سایت مهاجرت عبور می کنند و آنها واقعاً اطلاعاتی در رابطه با آن می خواهند.

بنابراین ممیزی های خوب در یک اندازه نیستند. بنابراین می توانید با اطمینان از اینکه حسابرسی خود را متناسب با سایت و شرکتی که به طور خاص در آن جستجو می کنید ، سطح حسابرسی خود را بالا ببرید. بنابراین اکنون که رقبای خود را بدست آورده ایم ، اهداف خود را نیز بدست آورده ایم ، بیایید با نگاهی به کلمات کلیدی کار را شروع کنیم.

۱٫ کلمات کلیدی

عکس ممیزی SEO موثر برای B2B

بدیهی است که کلمات کلیدی بسیار مهم هستند. همان جایی است که باید شروع کنید زیرا کلمات کلیدی ستون فقرات SEO هستند. حالا این یک ممیزی است. ما در اینجا یک استراتژی تحقیق درباره کلمات کلیدی کامل انجام نمی دهیم. این نباید کل روز شما را بگیرد. اما چند ابزار وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید تا بتوانید بدون نیاز به صرف وقت کافی ، اطلاعات جالب و مفیدی درباره کلمات کلیدی بدست آورید.

بنابراین کلید واژه Moz Explorer مکان بسیار خوبی برای شروع است. من خیلی دوست دارم از ابزار Compare Link Profiles استفاده کنم ، و این یک روش واقعا خوب است که می توانید یک سایت را در مقابل رقبای خود بررسی کنید و ببینید که از چه سطح بالایی برخوردار است. این به شما کمک می کند شخصی را که واقعاً نخبه است و ۲۰ برابر بیشتر از شما در رتبه بندی کلمات کلیدی قرار دارد ، شناسایی کنید ، این واقع بینانه ترین رقیبی نیست که بتوانید خود را در برابر آن کنترل کنید.

می توانید ببینید سایتی واقعاً قابل مقایسه است یا نه. یا اگر سایتی وجود داشته باشد که به سختی برای کلمات کلیدی رتبه بندی نشده باشد ، سایتی نخواهد بود که باید نگران آن باشید. بنابراین برای شروع ایده گرفتن از فضای رقابتی واقعاً مکان خوبی است. یکی دیگر از موارد واقعاً مفید برای مشاهده ، همپوشانی کلمات کلیدی است. بنابراین کل کلمات کلیدی را مشاهده کرده ایم.

اما آن کلمات کلیدی به طور خاص چه عملکرد خوبی دارند؟ بنابراین طراحی دوست داشتنی من از نمودار همپوشانی کلمات کلیدی در اینجا ایده ای به شما می دهد. بنابراین بیایید بگوییم رنگ آبی رقیب برتر شماست ، سبز رقیب دو است و سپس قرمز شما هستید. بنابراین شما واقعاً می خواهید به آن منطقه نگاه کنید که رقبای شما با هم همپوشانی دارند اما کلمات کلیدی رتبه بندی ندارید.

این بسیار مهم است ، زیرا ممکن است شما موضوعی را شناسایی کنید که همه رقبای شما برای آن محتوا دارند ، اما سایتی که به آن می نگرید این موضوع را ندارد. این مکان برای شروع واقعا خوب است و می تواند به شما کمک کند چند پیشنهاد اولیه محتوای ارائه دهید و به نوعی دریچه ای برای استراتژی های محتوای رقبا پیدا کنید. بنابراین ، در مورد محتوا صحبت کنیم ، بیایید در مورد بررسی محتوا برای حسابرسی SEO صحبت کنیم.

۲٫ محتوا

عکس ممیزی SEO موثر برای B2B

بنابراین این احتمالاً جایی است که بیشترین وقت را هنگام انجام ممیزی شخصاً می گذرانم ، زیرا این واقعاً ارزشمند است و همچنین موارد مختلف بسیاری برای مشاهده وجود دارد و شما می توانید هر بار چیز جدیدی را پیدا کنید. با این حال ، هنگامی که به طور خاص به یک سایت B2B نگاه می کنید ، یک چیز می خواهید مطمئن شوید که نگاهی به آن می اندازید ، قیف است. آیا آنها برای تمام مراحل قیف دارای محتوا هستند و آیا آنها از یک مرحله به مرحله دیگر قیف می دهند؟

بنابراین مثل اینکه شخصی برای اولین بار از آن بازدید می کنید نگاهی به سایت آنها بیندازید. به محتوای آگاهی آنها نگاهی بیندازید و ببینید: آیا CTA های میان قیف وجود دارد؟ آیا آنها قدم بعدی را که می خواهند من روشن کنم برمی دارند؟ یا آن تبدیل نهایی که آنها می خواهند مردم در مرحله خرید انجام دهند چیست؟ آیا آنها واقعاً فرم تماس واضحی دارند؟

آیا آسان است که به نسخه ی نمایشی بروید ، اگر این واقعا تبدیل مهم به آنها باشد؟ به محتوای آنها و کارهایی که انجام می دهند نگاهی بیندازید ، به طور خاص مطمئن شوید که محتوای کامل قیف را دارند. این فرصت خوب دیگری برای ارزیابی رقبا است. بنابراین همین کار را در سایت های رقبا انجام دهید. ببینید آیا آنها کاری انجام داده اند که واقعاً به خوبی انجام شده است ، یا نه ، سایتی که شما در آن مشاهده می کنید نیست.

چند عکس از صفحه بگیرید. برخی از کارهای خاص یک رقیب را به اشتراک بگذارید که شاید بتوانید از آنها بیاموزید و راهی برای انجام نسخه خود در سایت خود پیدا کنید.

۳٫ فنی

عکس ممیزی SEO موثر برای B2B

خیلی خوب. یکی دیگر از مواردی که باید همیشه از لحاظ فنی مطمئن باشید ، زیرا همه ما می دانیم که حتی اگر بهترین و محتوای شگفت انگیز را در سایت خود داشته باشید ، اگر SEO فنی شما بهم ریخته باشد ، اگر توانایی آن را نداشته باشید ، مهم نخواهد بود. آن محتوا را فهرست کنید.

بنابراین یک مکان خوب برای شروع انجام خزیدن On-Demand Moz است تا بتوانید مواردی مانند خطاهای ۴۰۴ ، محتوای تکراری را بررسی کنید ، شاید آنها فراداده را در تمام صفحه های با ارزش واقعی خود نداشته باشند. این اطلاعات خوبی برای داشتن و به اشتراک گذاری است. سپس می خواهید این مورد را گسترش دهید تا مواردی مانند سرعت سایت را بررسی کنید. شاید سرعت سایت آنها واقعاً ضعیف باشد و این چیزی نیست که آنها همیشه اولویت بندی کرده باشند.

از Google Speed ​​Speed ​​Insights استفاده کنید. ببینید آیا توصیه های خاصی وجود دارد که می توانید به آنها بدهید و یا می توانید به آنها کمک کنید تا رفع شوند ، زیرا در نهایت تلاش در این زمینه این است که بخواهید آنها بخواهند با شما کار کنند و نشان دهند چگونه می توانید به آنها کمک کنید تا این مشکلات را برطرف کنند. همچنین می توانید به مواردی که ممکن است بر نمایه سازی تأثیر بگذارد ، نگاهی بیندازید. نگاهی به robots.txt آنها بیندازید.

به نقشه سایت آنها نگاهی بیندازید. فقط کافی است همه کادرها را علامت بزنید و مطمئن شوید هیچ چیزی در ظاهر جستجو آنها تأثیر ندارد.

۴٫ خارج از سایت

عکس ممیزی SEO موثر برای B2B

در آخر ، من همیشه دوست دارم نگاهی به خارج از سایت بیندازم. این یکی دیگر از کاربردهای عالی Moz است. من دوست دارم از گزینه Mozare Compare Link Profiles برای ایجاد ایده در مورد چگونگی قرار گرفتن در برابر رقبای خود در مورد خارج از سایت استفاده کنم.

اکنون می دانم که خارج از سایت واقعاً دشوار است. ایجاد پیوند سخت است و برای نشان دادن نتایج ، مدت زمان زیادی لازم است. اما دانستن اینکه چگونه در برابر رقبای خود قرار می گیرید ، وقتی صحبت از Domain Authority می شود و کل پیوندها به میان می آید ، واقعاً به شما کمک می کند تا تصور کنید که چقدر سخت خواهد بود و چه مدت طول می کشد تا بتوانید با رقبای خود جابجا شوید صفحه نتایج موتور جستجو.

بنابراین من همیشه دوست دارم نگاهی به Domain Authority ، پیوندهای خارجی ، پیوند دامنه ها و واقعاً یافتن بینش در مورد اینکه چه کسی دشوارترین ، کی معتبرترین است و امروز کجا قرار داریم ، داشته باشم. همچنین می توانید به پروفایل های بک لینک خاص نگاهی بیندازید و همپوشانی پیوندها ، بسیار شبیه به همپوشانی رقبا باشد.

ببینید سایتی وجود دارد که همه رقبای شما از آن بک لینک می گیرند یا خیر. شاید این واقعاً مرتبط باشد ، یک نشریه صنعتی است ، و شما می توانید این موارد را در اختیار آنها قرار دهید و در نهایت می توانید به آنها کمک کنید ، امیدوارم که از آنجا نیز پیوند دریافت کنید. خیلی خوب. بنابراین نگاهی به کلمات کلیدی ، محتوایی ، فنی و خارج از سایت انداخته ایم. اگر همه مراحل را دنبال کرده باشید ، باید یک ممیزی عالی با ارائه برخی اقدامات فوق العاده قابل اجرا ، کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشید.

بنابراین امیدوارم این واقعاً مفید واقع شود ، و از اینکه به من پیوستید متشکرم.

رونویسی ویدئو توسط Speechpad.com



منبع

شاید دوست داشته باشید:

Google Posts: عامل تبدیل - عامل رتبه بندی نشده است

Google Posts: عامل تبدیل – عامل رتبه بندی نشده است

اگرچه Google Posts یک عامل رتبه بندی نیست ، اما همچنان می تواند یک منبع فوق العاده موثر برای افزایش […]

چگونه محرک های ایالات متحده بر میزان ترافیک و تبدیل سایت تأثیر می گذارد؟ [Case Study]

چگونه محرک های ایالات متحده بر میزان ترافیک و تبدیل سایت تأثیر می گذارد؟ [Case Study]

من به عنوان یک استراتژیست ارشد تجزیه و تحلیل که در یک آژانس با مشتریانی در سراسر صنایع کار می […]

چگونه مرجع دامنه را برای غیر سئوکار توضیح دهیم

چگونه مرجع دامنه را برای غیر سئوکار توضیح دهیم

آیا تا به حال لازم است اهمیت Domain Authority را برای مشتری ها یا همکارانی که تجربه SEO کمی دارند […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *