نتایج واقعی کوتاه مدت و بلند مدت بازاریابی محتوا و روابط عمومی دیجیتال

نتایج واقعی کوتاه مدت و بلند مدت بازاریابی محتوا و روابط عمومی دیجیتال

dmin آموزش سئو


یکی از بهترین راه ها (و به نظر من بهترین راه) برای به دست آوردن لینک های با کیفیت بالا ، ایجاد مطالعات ، نظرسنجی ها ، گزارش ها و غیره است و آنها را به ناشران آنلاین وصل کنید. این کاری است که در Fractl انجام می دهیم ، زیرا این یک روش آزمایش شده و واقعی برای بالا بردن رشد ارگانیک است:

عکس نتایج واقعی کوتاه مدت و بلند مدت بازاریابی محتوا و روابط عمومی دیجیتال
عکس نتایج واقعی کوتاه مدت و بلند مدت بازاریابی محتوا و روابط عمومی دیجیتال
عکس نتایج واقعی کوتاه مدت و بلند مدت بازاریابی محتوا و روابط عمومی دیجیتال

با گذشت سالها ، سؤالات زیادی درمورد اینکه چه نتایجی را می توان انتظار داشت ، دریافت کردیم. مطمئناً ، همه اکنون پیوندها را می خواهند ، اما رشد واقعی از کجا به وجود می آید و چه مدت طول می کشد؟ و در هر دو صورت ، مردم می خواهند بدانند چه برنده هایی را می توانند در مورد ارشد خود گزارش دهند ، حتی در کوتاه مدت.

مزایای زیادی برای این ترکیب از بازاریابی محتوا و روابط عمومی دیجیتال وجود دارد ، و آنچه را که واقعاً می توانید انتظار داشته باشید طی می کنم ، و نمونه ها و داده هایی از تجربه ما در زمینه کار با Porch.com را نشان خواهم داد.

مزایای کوتاه مدت

درست است که بازاریابی محتوا یک سرمایه گذاری است ، که من در بخش بعدی به درستی توضیح خواهم داد. اما مطمئناً برنده های کوتاه مدت وجود دارد که می توانید در مورد آنها جشن بگیرید و گزارش دهید ، و این می تواند در کسب و کار شما تأثیر بگذارد.

ما در اوایل سال ۲۰۱۸ با Porch.com کار خود را شروع کردیم. در آن زمان ما ۴-۵ پروژه محتوا برای آنها ایجاد کردیم ، و من قصد دارم دو تا از برنده های اولیه ما – یک برد کوچک و یک برد بزرگ – به شما نشان دهم. از آنچه ممکن است و همچنین آنچه ممکن است درک کنید.

برنده کوچک: “ثابت بالا” توسط شماره ها

این پروژه ایده من بود ، بنابراین طبیعتاً فکر می کنم شایسته است که پوشش بیشتری داشته باشد. در زمان اوج بازی “Fixer Upper” با بازی های چیپ و جوآنا گاینز بود.

عکس نتایج واقعی کوتاه مدت و بلند مدت بازاریابی محتوا و روابط عمومی دیجیتال

ما پوشش عالی آن را در آپارتمان درمانی تضمین کردیم ، و با این که دوست دارم پوشش رسانه ای بیشتری را ببینم ، هنوز هم برنده های زیادی برای شناسایی در اینجا وجود دارد (و عناصری برای این که بتوانید در محتوای خود مراقب باشید. ):

  • ذکر نام تجاری: در ایوان چهار بار در مقاله ذکر شده است (شش مورد اگر اعتبار تصویر را حساب کنید). هر بار که نام تجاری شما ذکر شود ، شما در حال ارتقاء سطح آگاهی از مارک خود هستید.
  • کیفیت لینک: مقاله مرتبط با پروژه ما سه بار جداگانه! (جایزه: لینکهای بیشتر به معنای احتمال بیشتر مراجعه به سایت برای مراجعه به سایت است.) این سایت دارای دامنه ۹۰ دامنه است و آن را به یک لینک با ارزش بسیار بالا تبدیل می کند.
  • ارتباط مخاطبان: ایوان در مورد اتصال مردم به پیمانکاران نوسازی منازل است. مخاطبان آنها احتمالاً با مخاطب آپارتمان تراپی همپوشانی زیادی دارند و احتمالاً علاقه مند به بهبود ظاهر خانه های خود هستند.
  • خوانندگان نشریات: سپس موضوع آمار انتشار وجود دارد ، که می تواند به شما در دستیابی به حس بالقوه کمک کند. SimilarWeb توسط ابزاری مانند Cision و Meltwater برای برجسته کردن میزان خواندن نشریات استفاده می شود. در این حالت ، آپارتمان درمانی در رده ۱۷ سایت در گروه “باغ خانگی” قرار دارد و تخمین زده می شود ۹٫۱۶ میلیون بازدید کننده در هر ماه.

بنابراین ، حتی در یک پروژه با عملکرد متوسط ​​، می توانید چندین لینک عالی و در معرض دید مارک کسب کنید.

برنده بزرگ: “کابوس های آشپزی”

خوب ، پیروزی “بزرگ” نوعی تفسیر است. این کمپین یک برد بزرگ بود و یکی از پروژه های برتر ما برای ایوان باقی ماند.

عکس نتایج واقعی کوتاه مدت و بلند مدت بازاریابی محتوا و روابط عمومی دیجیتال

ما افراد را در هر سنی مورد بررسی قرار دادیم تا مهارت و اعتماد به نفس آشپزی خود را تعیین کنند و سپس نتایج را به صورت نسلی شکست. مردم این نتایج را جالب و در کل دانستند ، این پروژه حدود ۵۰ لینک dofollow را بدست آورد.

در سنجش موفقیت این پروژه ، می توانید همان خصوصیاتی را که برای برد های کوچکتر ذکر کردم ، جستجو کنید: ذکر مارک ، کیفیت پیوند و ارتباط مخاطبان.

اما در اینجا ملاحظات دیگری برای پیروزی های بزرگتر ذکر شده است:

  • میزان پوشش: این پروژه به صورت وحشیانه درآمده است ، و رسانه های خود را در واشنگتن پست ، USA Today ، Bustle ، Thrillist ، MSN ، Real Simple ، South Living ، بهتر خانه ها و باغ ها و موارد دیگر پوشش می دهد. این پوشش به معنای پیوندهای با کیفیت بیشتر و قرار گرفتن در معرض مارک های بیشتر از جمله برای مخاطبان عمومی تر است.
  • ماهیت ذکر برند: دقیقاً نام تجاری شما در کجا و چگونه ذکر شده است؟ به عنوان مثال ، در پوشش واشنگتن پست و پوشش Thrillist ، آنها در جمله دوم به Porch.com اشاره کردند. بوستل توضیحی راجع به Porch.com ارائه می دهد: “یک منبع آنلاین برای اتصال صاحبان خانه و پیمانکاران” ، که نه تنها نام ایوان را در آنجا می آورد ، بلکه توضیح می دهد که چه کاری انجام می دهند.
  • اتصالات نویسنده: هرچه نویسندگان بیشتری از آنچه می خواهید خوشحال شوند ، شانس بیشتری برای ایمیل بعدی شما باز می کنند. همه پوشش های رسانه ای تضمین شده از این طریق یک پیروزی است ، اما این یک عنصر مهم است که اغلب از آن غافل می شود.

برد های کوتاه مدت زیادی برای این نوع کار وجود دارد ، اما شانس شما به دنبال رشد پایدار هستید. اینجاست که مزایای بلند مدت وارد می شود.

مزایای بلند مدت

در سایت ما ، یک مطالعه موردی برای بازاریابی با محتوای کامل داریم که تأثیر کارهایی را که برای Porch.com انجام دادیم در طول یک سال ارائه می دهد.

این شامل ساختن پیوندها از ۹۳۱ دامنه پیوند منحصر به فرد و اضافه کردن ۲۳،۰۰۰ بازدید کننده ارگانیک ماهانه به سایت است.

عکس نتایج واقعی کوتاه مدت و بلند مدت بازاریابی محتوا و روابط عمومی دیجیتال

این نوع رشد طولانی مدت است که بیشتر افراد به دنبال آن هستند و نکته اصلی این است که همه این ترکیبات کاری.

ایجاد پیوندهای معتبر برای سئو غیرمجاز بسیار مهم است ، زیرا Google سایت شما را به عنوان یک مرجع مهم تلقی می کند ، که متعاقباً به معنای محتوای سایت شما احتمالاً رتبه بالاتری دارد. و وقتی افراد نام تجاری شما را در رسانه ذکر کردند زیرا شما این مطالعات جالب را انجام داده اید ، احتمالاً وقتی بعداً آن را مشاهده کردند به دلیل آشنایی با شما ، روی محتوای شما کلیک می کنند ، مجدداً به شما پیام می دهند که شما محتوای با کیفیت دارید.

این فلسفه ما در مورد موارد زیر است:

عکس نتایج واقعی کوتاه مدت و بلند مدت بازاریابی محتوا و روابط عمومی دیجیتال

و این حتی جنبه آگاهی از برند را که قبلاً به آن اشاره کردم را شامل نمی شود. به همین دلیل برای ارزیابی واقعی تأثیر طولانی مدت بازاریابی محتوا و سرمایه گذاری دیجیتال PR می توانید موارد زیر را بررسی کنید:

  • سلامتی پرتفوی بک لینک: پیوندهای مرتبط با کیفیت بالا ، همیشه ارزشمند خواهند بود ، حتی اگر قدیمی تر باشند. اما پیوندهای جدیدتر می توانند به Google نشان دهند که شما همچنان مرتبط هستید و همچنان به طور فعال ارزشی برای مخاطبان ارائه می دهید.
  • نام تجاری ارگانیک عنوان می کند: وقتی نام تجاری شما به طور مداوم در رسانه ها قرار دارد ، شانس مردم را می داند که شما چه کسی هستید افزایش می یابد. آیا جستجوی مارک شما در حال افزایش است؟ افرادی که در جستجوی ارتباط با نام تجاری شما هستند چه کسانی هستند؟ آیا بیشتر به صورت ارگانیک در محتوا ظاهر می شوید؟
  • ترافیک ارگانیک: این اولین معیار اصلی است که بسیاری از افراد به آن نگاه می کنند ، زیرا همانطور که اشاره کردم ، کسب پوشش تجاری و پیوندهایی از ناشران برتر به این معنی است که شما در حال ساختن اقتدار خود هستید ، که این امر شانس رتبه بندی شما در Google را بهبود می بخشد و اعتماد به نفس مخاطبان ، همگی که بر تعداد جستجوی ارگانیک شما تأثیر می گذارد.

ما بیش از یک سال ، از حدود ژانویه سال ۲۰۱۸ تا مارس ۲۰۲۰ ، با Porch.com کار کردیم. درمجموع ، ما ۱،۸۹۴ لینک dofollow و مارک ذکر و آگاهی از مارک تجاری را به دست آوردیم.

اما می خواهم به شما نشان دهم که رسیدن به این محل رشد چگونه به نظر می رسد ، و این که با ویروس شدن ماهانه چطور نیست. این در مورد کار مداوم و مداوم است.

این همان کاری است که برای کار ما با ایوان به نظر می رسد:

عکس نتایج واقعی کوتاه مدت و بلند مدت بازاریابی محتوا و روابط عمومی دیجیتال

همانطور که می بینید ، ما چندین پروژه داشتیم که تعداد بسیار بالایی از لینک های dofollow را بدست آوردند. این اغلب وقتی اتفاق می افتد که در طی ماه های طولانی حجم بالایی از مطالب را تولید می کنید.

با این حال ، بخش عمده محتوای شما به طور متوسط ​​سقوط خواهد کرد. بیشتر کارهای ما در جایی بین ۱ تا ۵۰ پیوند dofollow به دست آوردند که نفرات برتر در رده ۵۰ تا ۱۰۰ هستند.

برای دیدن این گسترش ، باید کار را ادامه دهید. شما تمام آن پروژه هایی را که ۵۰ تا ۱۰۰ پیوند دوفلو به دست آورید بلافاصله از خفاش و ردیف کسب نخواهید کرد ، و حتی اگر این کار را کردید ، در حالی که یک رونق بزرگ به دست می آورید ، دیگر برای شما دوام نخواهد داشت. شما باید تلاش مداوم خود را برای ارائه ارزش نشان دهید.

نتیجه

درست است که بازاریابی محتوا یک بازی طولانی است ، حداقل برای دیدن رشد قابل توجهی برای شرکت شما. اما این بدان معنی نیست که در کوتاه مدت کوتاه برنده نخواهیم شد. شما می توانید یک بالابر را از یک پروژه با عملکرد بالا مشاهده کنید و حداقل راه اندازی یک پایه قوی تر برای آگاهی از برند و ایجاد بک لینک را شروع کنید.



منبع

شاید دوست داشته باشید:

Intent and SEO جستجو: یک راهنمای سریع

Intent and SEO جستجو: یک راهنمای سریع

درک هدف جستجو می تواند ماده مخفی باشد که استراتژی محتوای شما را از عالی به برجسته می کند. ما […]

تغییر در تقاضای محصول برای سئو به چه معنی است

تغییر در تقاضای محصول برای سئو به چه معنی است

اگر از طریق بحران COVID-19 در تجارت الکترونیکی کار می کنید ، احتمالاً متوجه تغییراتی وحشی در نحوه مشاهده و […]

شناسایی الگوهای عملکرد جستجوی پیشرفته GSC (و آنچه در مورد آنها باید انجام دهید)

شناسایی الگوهای عملکرد جستجوی پیشرفته GSC (و آنچه در مورد آنها باید انجام دهید)

کنسول جستجوی Google تا حد زیادی پرکاربردترین دستگاه در جعبه ابزار SEO است. این نه تنها نزدیکترین درک ما را […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *