نحوه استفاده از نظرسنجی ها برای استفاده از مکالمات پرطرفدار (و ایجاد پیوندها)

نحوه استفاده از نظرسنجی ها برای استفاده از مکالمات پرطرفدار (و ایجاد پیوندها)

dmin آموزش سئو


نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد.

هنگامی که می خواهید پیوندهای با کیفیت ایجاد کنید ، یکی از بهترین راه ها برای این کار ایجاد محتوای جالب و تحریک نویسندگان برای ایمن سازی پوشش رسانه ای است.

اما برای موفقیت ، محتوای شما باید خبرساز باشد.

یکی از رایج ترین عناصر خبری این است به موقع بودن، به این معنی که اطلاعات اکنون کاملاً جدید یا مرتبط هستند.

اکثر مارک ها اتاق خبر کاملاً کار نمی کنند و توانایی پوشش اخبار فوری را ندارند ، اما هنوز هم روش هایی برای شرکت در گفتگوهای مرتبط و دارای ارزش خبری وجود دارد – و نظرسنجی ها گزینه خوبی است.

من قصد دارم چگونگی استفاده از نظرسنجی ها را برای افزودن ارزش به مکالمات و جلب علاقه نویسندگان در نشریات برتر بررسی کنم.

مرحله ۱: شناسایی روندها

صادقانه گفتن “روندها” بسیار گسترده است ، زیرا یک روند می تواند ساعتها ، روزها ، ماهها یا حتی سالها ادامه داشته باشد. بدیهی است که هرچه روند کوتاه تر باشد ، کمک به موقع آن دشوارتر خواهد بود.

به منظور ایجاد پیوندها ، من تمایل به نادیده گرفتن Google Trends ، روند Twitter و سایر علایق سریع در حال تغییر دارم ، زیرا برای تهیه نظر سنجی حداقل به چند روز زمان نیاز دارید و هیچ تضمینی وجود ندارد که موضوع همچنان محبوب باشد تا وقتی تموم شدی

در عوض ، من به دنبال روندهایی هستم که در محدوده ماه ها ادامه داشته باشند ، زیرا در آنها مکالمات طولانی مدت وجود دارد و به شما فرصتی می دهد تا بدون مسابقه با زمان ، زوایا و چشم اندازهای جدیدی را کشف کنید.

در اینجا چند روش برای شناسایی این نوع روندها آورده شده است:

  • تحقیق کلمات کلیدی: وقتی کلمات کلیدی و موضوعات دارای حجم بالایی هستند ، این بدان معنی است که علاقه زیادی وجود دارد. غالباً این ابزارها از اطلاعات تاریخی برای آگاهی از برآورد حجم خود استفاده می کنند ، بنابراین تصور اینکه این موضوعات فقط روند رو به پیشرفت نداشته باشند ، ایمن است.

  • مباحث در حال انفجار: هدف این سایت کمک به مردم در شناسایی روندها قبل از رسیدن به اوج است ، بنابراین شما می توانید در حالی که مکالمه بیشتر و بیشتر می شود مشارکت داشته باشید. برای گرفتن ایده ، زبانه هایی را درباره موضوعات مرتبط با صنعت خود نگه دارید.

  • BuzzSumo: هنگام استفاده از این ابزار ، Content Analyzer را بررسی کرده و جای خود را تایپ کنید. اما فقط به داستان هایی نگاه نکنید که بیشترین جذابیت را داشته اند – ببینید آیا در دو صفحه اول نتایج ، داستان یا الگویی وجود دارد. شاید آنجا یک روند اساسی وجود داشته باشد.

  • به انجمن ها بپیوندید: ببینید چه موضوعاتی در ارتباط است که مخاطبان شما با دیگران ارتباط برقرار می کنند. آیا گروه های فیس بوک ، کانال های Slack / Discord ، گپ های توییتر یا هر چیز دیگری که این مکالمات در حال انجام است ، وجود دارد؟ حتما توجه کنید.

  • داستان های ناشر: برگه های مربوط به انتشارات هدف خود را نگه دارید. آنها در مورد چه چیزی داستان منتشر می کنند؟ این داستان ها چه چیزهای مشترکی دارند؟

به عنوان مثال ، بیایید پروژه ای را که برای مشتری خود Signs.com انجام دادیم با عنوان American Mask Mandates بررسی کنیم. همانطور که می دانید ، COVID-19 یک “روند” بسیار ناخوشایند است که ما را تحت تأثیر قرار داده است ، و از آنجا که این یک رویداد یک بار در زندگی است ، تازگی ترسناک آن اخبار زیادی را ایجاد کرده است. اما شما می توانید حتی فراتر از آن هم بروید – چه چیز دیگری مربوط به COVID-19 روند دارد؟

ما می دانستیم که بحث های ماسک پوش به طور مداوم در رسانه ها ظاهر می شود ، اما تشخیص دقیق اینکه کجا عموم مردم در مورد موضوع جدا از همه سر و صدایی که داستان های پر شور ایجاد می کنند ، دشوار بود.

هنگامی که این روند را شناسایی کردیم ، تصمیم گرفتیم از ۱۰۰۰ نفر نظرسنجی کنیم تا نظراتشان را در مورد این موضوع جلب کنیم ، و در مقدمه پروژه خود جنبه به موقع و روندی داستان را ارائه دادیم:

عکس نحوه استفاده از نظرسنجی ها برای استفاده از مکالمات پرطرفدار (و ایجاد پیوندها)

همین که چند روند مانند این را در ذهن خود داشتید ، می توانید به قسمت بعدی ایده پردازی بروید.

مرحله ۲: چشم اندازهای جدید را در نظر بگیرید

وقتی افراد درباره موضوعات خشک و خشک صحبت می کنند (که بعضی اوقات جالب ترین موضوعات هستند) ، برای درک آن اغلب به تجربه خودشان اعتماد می کنند.

به همین دلیل ، دیدگاه هایی وجود دارد که به طور کامل در مکالمه نشان داده نمی شوند ، و در اینجا است که یک نظرسنجی می تواند ارزش زیادی را ارائه دهد.

این س questionsالات را از خود بپرسید تا دیدگاههای پنهانی را که می توانید در آنها استفاده کنید شناسایی کنید:

  • نظر عموم مخاطبان درباره این موضوع چیست؟ (پیگیری: آیا مردم می ترسند / مایل نیستند دیدگاه های خود را به صورت عمومی اعلام کنند؟)

  • احساسات پیرامون برخی نکات بیان شده در این گفتگو چیست؟

  • آیا همه گروه ها در اینجا نمایندگی می شوند؟

در این مرحله ، باید یک طوفان فکری محکم داشته باشید که حدود ۱) کسی را که باید بررسی کنید و ۲) آنچه می توانید از آنها بخواهید که بینش جدیدی را کشف کند.

برای مثال Signs.com ، ما می دانستیم که این یک موضوع بحث برانگیز است و می خواستیم درک کنیم که دیدگاه ها در عموم مردم چقدر افراطی است (و نه آنهایی که بلندترین صدا هستند). اما ما همچنین اطمینان حاصل کردیم که تعداد افرادی از احزاب مختلف سیاسی را برای تجزیه و تحلیل های دموگرافیک بصیرت آمیز در اختیار داشته باشیم (بعداً در مورد این اطلاعات بعداً).

در اینجا مثالی از یکی از دارایی هایی که ایجاد کرده ایم:

عکس نحوه استفاده از نظرسنجی ها برای استفاده از مکالمات پرطرفدار (و ایجاد پیوندها)

با وجود همه جنجال ها ، نظرسنجی ما نشان داد که اکثریت قریب به اتفاق مردم گفته اند که ماسک را باید در ملا public عام پوشید. و در حالی که به احتمال زیاد بومرها فکر می کنند ماسک غیرضروری است ، هنوز فقط حدود ۵٪ از بچه های بوم بررسی شده چنین احساسی داشتند.

با استفاده از این دیدگاه ، ما توانستیم به حقیقت در مورد یک موضوع پرطرفدار نزدیک شویم. و رسانه ها علاقه مند بودند: ما برای این پروژه در Washington Examiner ، MarketWatch ، MSN و موارد دیگر به دست آوردیم.

بنابراین چگونه می توانید یک نظرسنجی با نتایج مشابه تهیه کنید؟

مرحله ۳: تهیه پیش نویس نظر سنجی

یک راهنما در مورد ساختمان سازی می تواند یک پست کاملا جداگانه باشد ، بنابراین من نمی خواهم این مرحله به مرحله را مرور کنم. با این وجود ، من بهترین روش ها را در مورد چگونگی گرفتن جذاب ترین عکسهای خارج از نظر سنجی خود ارائه می دهم – در حالی که منابع تعصب را حذف می کنم.

ابتدا می خواهید لیستی از س questionsالات احتمالی را برای پرسیدن تهیه کنید. یک روش عالی برای جرقه زدن ایده ها در اینجا این است که می خواهید نتایج نهایی چگونه به نظر برسند (که البته براساس داده ها تغییر خواهد کرد).

تصور کنید که عنوان اصلی تحویل مقاله یا مقاله نهایی چگونه خوانده می شود. اگر از پروژه Signs.com به عنوان نمونه استفاده كنیم ، نظریه ای كه ما داشتیم این بود كه ما (عموم مردم) در واقع آنقدر كه عقیده داریم ، در تعارض نیستیم. از آنجا ، ما تصور کردیم که عنوان (که در واقع در MarketWatch منتشر شد) می تواند در نتیجه س questionsالات نظرسنجی ما باشد:

عکس نحوه استفاده از نظرسنجی ها برای استفاده از مکالمات پرطرفدار (و ایجاد پیوندها)

فایده انجام این کار این است که به شما کمک می کند درک کنید که آیا نتایج بالقوه نظرسنجی شما واقعاً خبرساز است یا به اندازه کافی برای انتشار جالب است. همچنین به شما کمک می کند سوالات خود را به گونه ای تنظیم کنید تا قالب پاسخ هایی را که می خواهید دریافت کنید.

به عنوان مثال ، عنوان اصلی Washington Examiner و MSN این است: “اجماع جدید برای استفاده از ماسک و ۲۲۵ دلار جریمه برای امتناع”. وقتی می توانید یک عنوان بالقوه مانند این را تصور کنید ، که بیان می کند مردم چقدر به دلیل نقض قوانین ماسک جریمه می شوند ، می دانید در مورد آن به روش خاصی س askال کنید. به عنوان مثال اگر به جای تهیه یک جای خالی ، محدوده ای را درخواست کرده باشید ، این به معنای یک عنوان بسیار بدتر است.

با این حال، شما باید مراقب باشید که فرضیه های خود را به صورت سوگیری وارد تحقیق نکنید.

نحوه س questionsال کردن شما قطعاً می تواند بر نتایجی که می گیرید تأثیر بگذارد و در صورت عدم احتیاط ، آنها را بسیار ذهنی تر می کند. موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • آیا ترازوی شما مغرضانه است؟ آیا می پرسید ، “این چقدر آزار دهنده است؟” به جای چیزی مانند “آیا شما این را قابل قبول می دانید یا غیر قابل قبول؟”. فراهم آوردن هر دو طرف مقیاس س .الی با تعصب کمتر را ایجاد می کند.

  • آیا همه گزینه های بالقوه ارائه شده است؟ اگر کسی را مجبور کنید پاسخ هایی را که ارائه می دهید انتخاب کند ، می توانید کبوتران را در انتخاب چیزی که در واقع نمی خواهند انتخاب کنند ، جبران کنید. همیشه گزینه “سایر” و همچنین گزینه “هیچکدام” یا “غیرقابل اجرا” را در آن بگنجانید.

  • آیا س yourال شما باعث سوگیری مطلوبیت اجتماعی می شود ، جایی که مردم احساس می کنند باید به س yourال شما به گونه ای پاسخ دهند که از نظر اجتماعی قابل قبول باشد؟ به عنوان مثال ، ممکن است فردی اگر مشروب خورده است ، مایل نباشد اعتراف کند که چند نوشیدنی در هفته می نوشد. (شاید اگر موارد را به روشی غیر قضاوتی بیان کنید ، از پاسخ دهندگان پاسخ صادقانه بخواهید و به آنها یادآوری کنید که ناشناس هستند) ، می توانید جلو بروید.

گاهی اوقات بهترین کار این است که فقط یک خلا را پر کنید. به این بینش که از پرسش از پاسخ دهندگان بدست آوردیم ، فکر می کنند مردم به دلیل عدم رعایت مقررات ماسک چقدر باید جریمه شوند:

عکس نحوه استفاده از نظرسنجی ها برای استفاده از مکالمات پرطرفدار (و ایجاد پیوندها)

اگرچه گاهی اوقات دامنه ها می توانند به دریافت بینشی که می خواهید کمک کنند ، اما گزینه های پر کردن جای خالی به شما کمک می کند تا بینش های خاص تری را مشاهده کنید. در اینجا ، می توانید پاسخ دهندگان دموکرات را جریمه بالاتر بخواهید ، نتیجه ای که اگر با دامنه انجام شود ممکن است از بین رفته باشد.

در آخر ، اطمینان حاصل کنید که سوالات جمعیتی فراگیر را می پرسید (و بعداً نتایج خود را بر اساس اطلاعات دموگرافی تقسیم می کنید). با این کار ممکن است روندهایی که ممکن است در غیر این صورت کشف نکرده باشید ، آشکار شود ، مانند اینکه هزاره ها نگران چیزی نیستند که بچه بومرها نگویند ، یا اینکه زنان نظر دیگری نسبت به مردان در مورد یک مسئله دارند. این روش خوبی برای نشان دادن نظر گروههایی است که ممکن است در مکالمه به خوبی نمایان نشوند.

وقتی ما کارها را بر اساس نسب و وابستگی سیاسی تقسیم کردیم ، دیدیم که گرچه اختلافاتی وجود داشت ، اما تقریباً آنطور که بعضی تصور می کنند چشمگیر نبود. این بینش مهمی است که در غیر این صورت از دست می دادیم.

مرحله ۴: ارتقا نتایج

استراتژی ما هنگام انجام نظرسنجی ها ، انجام تمام تجزیه و تحلیل ها و ایجاد تصاویری مانند آنچه قبلاً در مقاله نشان داده ام ، است. تصاویر باید داده ها را در نمودارهای مستقیم به تصویر بکشد ، و اجزاaw اصلی گزارش شما را برجسته می کند. ما پیرامون این بینش ها نوشتاری همراه می سازیم و سپس همه چیز را به نویسندگان تحمیل می کنیم.

آن نکته درباره تصور عناوین را به خاطر دارید؟ در اینجا نیز مفید خواهد بود. اکنون که داده های نهایی را در اختیار دارید ، از خود بپرسید: جالب ترین و تأثیرگذارترین اطلاعاتی که می توانید از نتایج بدست آورید کدام است؟

این نکته را هنگام نوشتن ایمیل خود در ذهن داشته باشید و موارد مهم جالب را در زمین خود بگنجانید. اساساً ، شما نمی خواهید نویسندگان حدس بزنند که چرا باید به نظرسنجی شما اهمیت دهند.

شاید حتی بتوانید از روندی که به آن اشاره می کنید و زمانی که آن نویسنده یا نشریه روند را به طریقی دیگر پوشش داده است ، اشاره کنید. نظرسنجی شما چگونه این داستان را تکمیل می کند؟

نتیجه

نظرسنجی ها به شما امکان دسترسی به انبوه افکار عمومی را می دهند. هنگام خواندن محتوا ، به آنچه متعجب هستید توجه داشته باشید. آیا می توانید با راه اندازی یک نظرسنجی ، پیش فرض های خود را تأیید یا رد کنید؟ چگونه می توان با استفاده از دیدگاه های دیگران زمینه و ارزش بیشتری به مکالمه اضافه کرد؟

به اشتراک گذاشتن نتایج نظرسنجی شما نه تنها می تواند یک گفتگو را زنده کند و هم به آن عمق بیشتری ببخشد – بلکه می تواند شما را نسبت به موضوع اهمیت دهد و مایلید کار را برای کمک به روشی معنی دار انجام دهید. و اگر محتوا را ایجاد کنید و از یک استراتژی رسانه ای بدست آمده برای ارائه آن استفاده کنید ، می توانید از مزایای دوگانه ایجاد پیوندها و اقتدار نام تجاری به طور همزمان بهره مند شوید.



منبع

شاید دوست داشته باشید:

چگونه محتوای قابل اخبار ایجاد کنیم

چگونه محتوای قابل اخبار ایجاد کنیم

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند. پیش […]

8 کارشناس در مورد تحولات گذشته ، حال و آینده لینک سازی سنجیده اند

۸ کارشناس در مورد تحولات گذشته ، حال و آینده لینک سازی سنجیده اند

بیش از ۲۰ سال است که سئوکاران و بازاریابان محتوا پیوندهایی را در سرتاسر وب ایجاد کرده اند تا محتوای […]

نحوه پیکربندی Google Analytics برای مشاغل محلی

نحوه پیکربندی Google Analytics برای مشاغل محلی

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد. Google […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *