نحوه استفاده از ویژگیهای SERP برای اطلاع دادن به استراتژی محتوای خود

نحوه استفاده از ویژگیهای SERP برای اطلاع دادن به استراتژی محتوای خود

dmin آموزش سئو


نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند.

بسیاری از بازاریابان از زاویه نادرست به ویژگی های صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) نزدیک می شوند. به جای اینکه بپرسید برای رتبه بندی ویژگی های SERP چه کاری می توانید انجام دهید ، بپرسید ویژگی های SERP برای اطلاع دادن به استراتژی محتوای شما چه کاری انجام می دهد. با ورق زدن این روند فکر ، می توانید با استفاده از کارآمدترین زبان و قالب محتوا ، یک استراتژی محتوای موفق ایجاد کنید که در هر مرحله از سفر خریدار با مخاطبان شما صحبت کند.

ویژگی های SERP به گونه ای طراحی شده اند که مناسب ترین پاسخ را در مورد س questionsالات آنها در اختیار کاربران قرار می دهند و از آنها قالب بندی می شود تا این اطلاعات را به بهترین شکل ممکن بسته بندی کنند. به عبارت دیگر ، زبان و قالب دقیق هر ویژگی SERP دقیق ترین نمایش نوع زبان و قالب محتوایی است که مخاطب شما به دنبال آن است (حداقل طبق گوگل). به عنوان یک بازاریاب دیجیتال ، این طلا است. با کمی حفاری ، هم اکنون می توانید از عناوین کلمات کلیدی ، سبک و قالب ویژگی های SERP موجود در کلمات کلیدی هدف خود تقلید کرده و محتوایی ایجاد کنید که مخاطبان شما را دقیقاً در جایی که در سفر خریدار هستند و در قالبی که آنها می خواهند درگیر کند.

ویژگی های برتر SERP ارگانیک

بسیاری از بازاریابان در حالی که به دنبال ویژگی های SERP می گردند ، کوتاه می آیند زیرا از مهمترین سرنخ غافل می شوند: خود ویژگی SERP. ویژگی های SERP حاوی دانش معناداری درباره مخاطبان شما و نحوه ترجیح آنها برای مصرف اطلاعات است. در اینجا چند مورد از محبوب ترین ویژگی های SERP ارگانیک استفاده شده در Google وجود دارد:

  1. نمودار دانش

  2. قطعه ویژه

  3. پرسش های مرتبط

  4. بسته تصویر

  5. بررسی ها

  6. ویدئو

  7. مقاله در عمق

در این بخش بعدی ، من این ویژگی ها را به مراحل سفر خریدار تقسیم می کنم و توضیح می دهم که چگونه آنها می توانند استراتژی محتوای SEO شما را مطلع کنند.

همسویی ویژگی های SERP با مراحل سفر خریدار

مرحله آگاهی

اوج سفر خریدار مرحله آگاهی است ، جایی که مخاطبان شما آگاه هستند که مشکلی دارند و شروع به تحقیق برای درک و تعریف بهتر این مشکل می کنند. در این مرحله ، مخاطبان شما به دنبال توضیح مختصر مشکل هستند و هنوز برای راه حل آماده نیستند. ویژگی های SERP که نشان دهنده مخاطبان مرحله آگاهی است عبارتند از:

عکس نحوه استفاده از ویژگیهای SERP برای اطلاع دادن به استراتژی محتوای خود
عکس نحوه استفاده از ویژگیهای SERP برای اطلاع دادن به استراتژی محتوای خود
عکس نحوه استفاده از ویژگیهای SERP برای اطلاع دادن به استراتژی محتوای خود
عکس نحوه استفاده از ویژگیهای SERP برای اطلاع دادن به استراتژی محتوای خود
عکس نحوه استفاده از ویژگیهای SERP برای اطلاع دادن به استراتژی محتوای خود

نکاتی برای استراتژی محتوا

هنگام ایجاد محتوا برای مخاطبان مرحله آگاهی ، مهم است که به یاد داشته باشید که آنها درک بسیار کمی در مورد اینکه شما چه هستید ، چه کاری انجام می دهید و چرا این کار را انجام می دهید. با پرداختن به این س questionsالات سطح بالا ، می توانید خود را به گونه ای معرفی کنید که شرکت شما را به عنوان یک رهبر فکری در صنعت در نظر بگیرد. هنگام انجام این کار ، به نوع زبانی که استفاده می کنید بسیار توجه کنید.

ویژگی های SERP در مرحله آگاهی سفر خریدار از زبان واضح و روشن استفاده می کنند ، بنابراین مطمئن شوید که شما نیز همین کار را انجام می دهید. از توصیفهای گلدار یا توضیحات پر سر و صدا خودداری کنید و تعاریف خود را کوتاه و کوتاه (از ۴۰-۵۰ کلمه متغیر) قرار دهید.

به همین ترتیب ، این شانس شما برای ایجاد اعتماد با این مخاطبان آگاهی جدید است. اطلاع رسانی و فهم آسان محتوای شما به ایجاد اعتماد کمک می کند ، این نشان می دهد که شما به آموزش مخاطب خود بدون اغوا کردن با اصطلاحات پیچیده صنعت یا مارک تجاری سنگین اهمیت می دهید.

س thisالات در این مرحله از سفر خریدار به وفور یافت می شود ، و ایده خوبی است که وقتی آن را در ویژگی SERP مشاهده کردید ، قالب س formatال و جواب را نیز در آن بگنجانید. در صورت امکان از سرصفحه ها ، نقاط گلوله ای و / یا لیست های شماره گذاری شده استفاده کنید و اسکن محتوا را بدون تخصیص بخش بزرگی از وقت خود برای مخاطبان خود آسان کنید. تصاویر به ویژه در این مرحله بسیار مفید هستند ، اما حتماً یک برچسب alt برای تصویر نیز به همراه داشته باشید.

مرحله ملاحظه

میانه سفر خریدار مرحله رسیدگی است. در این مرحله ، مخاطبان شما می توانند مشکل خود را شناسایی و درک کنند (با کمک محتوای آگاهی آموزشی شما) ، اما هنوز هم بهترین راه حل آن را نمی دانند. آنها به دنبال اطلاعاتی در مورد راه حل های مختلف هستند و می خواهند بیشتر بدانند که چگونه راه حل شما می تواند مشکل آنها را حل کند. ویژگی های SERP که نشان دهنده مخاطبان مرحله در نظر گرفتن است عبارتند از:

عکس نحوه استفاده از ویژگیهای SERP برای اطلاع دادن به استراتژی محتوای خود
عکس نحوه استفاده از ویژگیهای SERP برای اطلاع دادن به استراتژی محتوای خود
عکس نحوه استفاده از ویژگیهای SERP برای اطلاع دادن به استراتژی محتوای خود
عکس نحوه استفاده از ویژگیهای SERP برای اطلاع دادن به استراتژی محتوای خود

نکاتی برای استراتژی محتوا

هنگام ایجاد محتوا برای مخاطبان مرحله بررسی ، مهم است که بر ایجاد یک بحث جامع و جذاب تمرکز کنید. با استفاده از مثالهای خاص برای ارائه خدمات خود به عنوان ارزشمندترین راه حل برای مخاطب خود ، می توانید نحوه و دلیل اینکه آنها باید در راه حل شما سرمایه گذاری کنند را نشان دهید.

ویژگی های SERP در مرحله بررسی سفر خریدار ، محتوایی طولانی تر از مرحله آگاهی را فراهم می کند و همچنین زبان توصیف کنندگان بیشتری را به کار می گیرد. زبان فنی در این مرحله مناسب است ، و این فرصت شماست که توضیح دهید چه چیزی راه حل شما را برجسته می کند.

با این حال ، در اینجا پایبند بودن به توانایی های راه حل خود بسیار مهم است ، زیرا شما نمی خواهید بیش از حد وعده داده نتایج را بدهید که در واقع امکان پذیر نیست. در عوض ، از این لحظه به عنوان فرصتی برای اعتماد سازی با مخاطبان خود استفاده کنید. استدلال خود را معتبر نگه دارید و مثالهای خود را مختص به ارزشی که راه حل شما می تواند ارائه دهد.

زبان مقایسه ای در این مرحله در ویژگی های SERP نیز شیوع بیشتری دارد ، بنابراین بررسی های دقیق را درج کنید که نشان می دهد چرا بهترین خدمات یا محصول شما بهترین است. هنگام استفاده از ویدئو ، اطمینان حاصل کنید که محتوای شما در YouTube نیز قابل جستجو است.

مرحله تصمیم گیری

پایان سفر خریدار مرحله تصمیم گیری است ، جایی که مخاطبان شما قبلا مشکل خود را شناسایی کرده اند ، راه حل های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده اند و اکنون آماده تعهد به تصمیم نهایی است. در این مرحله ، مخاطبان شما می دانند که چگونه در مورد راه حلی که بدنبال آن هستند صحبت کنند و اکنون می خواهند بدانند که چرا باید به شما متعهد شوند. آنها محتوا می خواهند که ثابت کند سایر مشتریان تجربه مثبتی با راه حل شما داشته اند و مایلند وقت بیشتری را برای تأیید انتخاب نهایی خود اختصاص دهند.

  • مردم همچنین می پرسند: س questionsالات عباراتی مانند “بهترین راه حل” یا “پیشرفته ترین راه حل” را نشان می دهد که کاربران از مرحله بررسی خریدار به مرحله تصمیم گیری منتقل می شوند. مشتریان می خواهند تأیید کنند که تصمیم درستی گرفته اند و به دنبال اثبات سخت هستند.

عکس نحوه استفاده از ویژگیهای SERP برای اطلاع دادن به استراتژی محتوای خود
عکس نحوه استفاده از ویژگیهای SERP برای اطلاع دادن به استراتژی محتوای خود
  • محتوای طولانی مدت: قطعات محتوای طولانی مدت از ۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ کلمه است. این قطعات می توانند به عنوان پیوندهای سایت ارگانیک ، مقالات علمی یا مقالات عمیق ظاهر شوند. آنها تمایل دارند که خود را به عنوان رهبران اندیشه در صنعت جای دهند و مشکل و راه حل کلی را توضیح دهند. اغلب آنها به صورت راهنماهای خریدار در می آیند ، اطلاعات کاملی در مورد هر راه حل ارائه می دهند و به کلمات کلیدی دم طولانی پاسخ می دهند.

عکس نحوه استفاده از ویژگیهای SERP برای اطلاع دادن به استراتژی محتوای خود

نکاتی برای استراتژی محتوا

هنگام ایجاد محتوا برای مخاطبان مرحله تصمیم گیری ، مطمئن شوید که به س questionsالاتی که قبلاً در مطالب قبلی شما پاسخ داده نشده است ، پاسخ دهید. اگرچه این به نظر بصری می رسد ، اما این یک بخش اساسی از روند است که به عنوان یک سوال بدون پاسخ می تواند باعث شود شما سایت خود را ترک کنید و به سایت یک رقیب بروید تا پاسخ های مورد نظر خود را پیدا کنید. در این برهه از زمان ، عمق و جزئیات اطلاعاتی را که مخاطب شما دنبال می کند دست کم نگیرید.

ویژگی های SERP در مرحله تصمیم گیری سفر خریدار ، مخاطبان را به عنوان کارشناسان شبه موضوع ، مخاطب قرار می دهد ، همانطور که شما باید. در این مرحله مخاطبان شما می توانند کلمات کلیدی دم طولانی را که شامل اصلاح کننده ها هستند با هم ترکیب کنند و محتوای شما باید پاسخ دقیق به این س highlyالات کاملاً خاص ارائه دهد که مخاطبان شما را به عنوان اعضای آگاه در صنعت مخاطب قرار می دهند.

استفاده از آمارهای جذاب و مثالهای نتیجه گرا که صریحاً مقداری را که راه حل شما ارائه می دهد ، قاب می کنند. با استفاده از نقاط و مشخصات داده مشخص ، مخاطبان شما به راحتی می توانند ببینند که راه حل شما چگونه می تواند برای آنها سودمند باشد.

زبان فنی به طور گسترده ای قابل درک است ، و مخاطبان می خواهند جزئیات خوب و چسبنده راه حل شما را بشنوند. در این مرحله محتوای طولانی مدت تشویق می شود ، بنابراین از تعداد زیاد کلمات خودداری نکنید. در صورت امکان به مشتریان خود استناد کنید و استفاده از فیلم را برای از بین بردن قرائت سنگین در نظر بگیرید.

آماده سازی استراتژی محتوا

Google SERP برای پیش بینی نیازهای کاربر طراحی شده است و ویژگی های SERP موجود برای کلمات کلیدی مورد نظر شما از گویاترین سرنخ ها در مورد نوع مخاطب مرتبط با کلمات کلیدی شما هستند. با توجه به ویژگی های SERP موجود در کلمات کلیدی مورد نظر خود و توجه به سبک و قالب محتوا ، می توانید از الگوریتم های موتور جستجوی Google برای سود خود استفاده کنید.

هنگامی که انواع ویژگی های SERP موجود برای کلمه کلیدی خود را شناسایی کردید ، مرحله مخاطب خود را از سفر خریدار و کلمات کلیدی ، سبک و قالب محتوایی را که ترجیح می دهید نیز کشف کردید. به عنوان یک بازاریاب دیجیتال ، می توانید از این اطلاعات برای تهیه یک استراتژی محتوا استفاده کنید که کاملاً مطابق با خواسته های مخاطبان شما باشد. این حدس و گمان را از استراتژی محتوای شما بیرون می کشد و اطمینان می دهد که محتوای شما دقیقاً در مکانی که در سفر خریدار است با مخاطب شما طنین انداز می شود.



منبع

شاید دوست داشته باشید:

مقابله با 8000 عنوان بازنویسی برچسب عنوان: مطالعه موردی

مقابله با ۸۰۰۰ عنوان بازنویسی برچسب عنوان: مطالعه موردی

من اخیراً بیش از ۵۰،۰۰۰ تگ عنوان را برای درک تأثیر به روزرسانی بازنویسی گوگل جستجو کرده ام. به عنوان […]

آدم خواری - موز

آدم خواری – موز

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای رویداد غیرممکن هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد. در […]

نحوه استفاده از STAT برای یافتن فرصت های SEO در مقیاس

نحوه استفاده از STAT برای یافتن فرصت های SEO در مقیاس

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای رویداد غیرممکن هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد. ممکن […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *