نحوه استفاده از STAT برای یافتن فرصت های SEO در مقیاس

نحوه استفاده از STAT برای یافتن فرصت های SEO در مقیاس

dmin آموزش سئو


نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای رویداد غیرممکن هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد.

ممکن است قبلاً با STAT Search Analytics و قابلیت های ردیابی رتبه آن آشنا باشید ، اما آیا می دانستید که می تواند به شما در کشف فرصت های SEO در مقیاس وسیع کمک کند؟ در وایت برد جمعه امروز ، کوروش به شما نشان می دهد که چگونه می توانید در STAT کار کنید تا این کار را انجام دهید.

عکس نحوه استفاده از STAT برای یافتن فرصت های SEO در مقیاس
روی تصویر تخته سفید بالا کلیک کنید تا نسخه بزرگتری در برگه جدید باز شود!

رونویسی ویدئو

سلام به همه. خوش آمدی. اسم من کوروش است. امروز چیزی که می خواهم در مورد آن صحبت کنم نحوه استفاده از STAT برای یافتن فرصت های SEO در مقیاس است ، و منظورم مقیاس گسترده است.

در حال حاضر بسیاری از شما احتمالاً نام STAT را شنیده اید. شاید بدانید که شهرت بسیار خوبی دارد. اما ممکن است شما در واقع از آن استفاده نکرده اید یا درک بسیار خوبی از آنچه در واقع انجام می دهد ندارید.

بنابراین این چیزی است که من امروز سعی می کنم به آن بپردازم و توضیح می دهم که چقدر در کشف فرصت های SEO به شیوه هایی که می تواند استراتژی محتوا ، تجزیه و تحلیل رقابتی و موارد دیگر را آگاه کند ، قدرتمند است.

STAT چیست؟

بنابراین STAT ، نام کامل STAT در واقع STAT Search Analytics است. در ظاهر ، آنچه بسیاری از مردم درک می کنند این است که این یک ردیاب رتبه است و هزاران کلمه کلیدی را همزمان در هر نقطه از جهان ردیابی می کند. اما در زیر کاپوت ، در واقع بسیار بیشتر از یک ردیاب رتبه است. این یک ردیاب رتبه است. این یک ابزار چشم انداز رقابتی است. این تحلیل و قصد SERP است. این به شما این امکان را می دهد که پس از کاوش در داده ها ، کارهای بسیار باورنکردنی انجام دهید.

انتساب کلمه کلیدی

بنابراین اجازه دهید کمی در مورد نحوه عملکرد آن صحبت کنم. بنابراین مانند بسیاری از ردیاب های رتبه بندی کلمات کلیدی ، شما با کلمات کلیدی شروع می کنید. اما یکی از تفاوت ها همه ویژگی های متفاوتی است که می توانید به هر یک از کلمات کلیدی خود اختصاص دهید.

بنابراین ابتدا بسیار آشنا است ، بازار یا موتور جستجو. بنابراین شما نتایج انگلیسی کانادایی یا نتایج فرانسوی کانادایی را می خواهید. هر بازاری در جهان که در دسترس باشد تقریباً در دسترس شما است که می توانید از آن در STAT استفاده کنید.

مورد دوم مکان است ، که مفهوم کمی متفاوت است. بنابراین می توانید کدپستی ، شهرها را تعریف کنید ، تا آنجا که می خواهید خاص باشید. این امر برای مشاغل محلی متعدد یا اگر در قسمتی از کشور یک کمپین تبلیغاتی اجرا می کنید و می خواهید نتایج بسیار خاصی را دنبال کنید بسیار مهم است. اما می توانید مکان را به طور خاص برای هر یک از کلمات کلیدی خود تعریف کنید.

سوم دستگاه ، تلفن همراه یا رومیزی است ، به ویژه با نمایه سازی تلفن همراه اول و افزایش نتایج تلفن همراه. اما همچنین برچسب ها ، برچسب های هوشمند ، و اینجاست که قدرت واقعی STAT ظاهر می شود ، راه هایی که می توانید از برچسب گذاری هوشمند استفاده کنید.

برچسب گذاری هوشمند

بنابراین می توانید کلمات کلیدی خود را به روش های مختلف برچسب گذاری کنید ، چندین برچسب را برای برش دادن آنها و تکه تکه کردن آنها به هر روشی که می خواهید اختصاص دهید.

راههای متفاوتی که می توانید کلمات کلیدی را در STAT برچسب گذاری کنید ، هر چیزی است که برای تجارت شما مهم است. به عنوان مثال ، می توانید گروه های کلیدی را بر اساس آنچه برای شما مهم است ایجاد کنید. در Moz ، ما کلمات کلیدی را با “SEO” یا هر چیزی که برای کسب و کار شما مهم است و می خواهید از آن کلمه کلیدی ایجاد کنید ، برچسب گذاری می کنیم. یا مکانی که ما در مورد آن صحبت می کردیم ، اگر شما در حال اجرای یک کمپین تبلیغاتی در ایندیانا هستید و می خواهید کلمات کلیدی خاصی را که در آنجا مورد هدف قرار داده اید برچسب گذاری کنید ، چیزی شبیه به آن. یا کلمات کلیدی شهر کانزاس یا کلمات کلیدی لندن یا برلین.

دسته بندی محصولات. بنابراین اگر چندین دسته را می فروشید ، تلویزیون ، کتاب ، لباس ، هر چیزی که می خواهید می فروشید ، ممکن است بخواهید همه آنها را در یک دسته کلید واژه خاص برچسب گذاری کنید. یا ویژگی هایی مانند تلویزیون ۵۵ اینچی در مقابل تلویزیون ۴۸ اینچی ، هنگامی که می خواهید خط تولید خود را بسیار بسیار مشخص کنید.

همچنین برند شما در Moz ، ما همه چیز را با کلمه “Moz” در آن ، یا نایک یا اپل یا هر مارک شما یا اگر چندین مارک دارید ، پیگیری می کنیم. اساساً ، هر چیزی که برای تجارت شما مهم است ، هر KPI که اندازه گیری می کنید ، هر چیزی که مربوط به بخش بازاریابی یا امور مالی شما یا هر چیز دیگری از این قبیل است ، می توانید برچسب گذاری کنید ، و این همان جایی است که قدرت واقعی ظاهر می شود ، زیرا هنگامی که برچسب گذاری می کنید ، یک کلمه کلیدی کوهورت یا گروه ایجاد کرده اید.

اشتراک گذاری صدا

سپس می توانید سهم خود را در کل بازار با استفاده از آن گروه مشاهده کنید. بنابراین اگر می خواهید خود را بر اساس مجموعه ای از کلمات کلیدی بسیار خاص ردیابی کنید ، می توانید سهم خود از صدا ، سهم صدا را به این معنا که چقدر در نتایج جستجوی Google قابل مشاهده هستید ، مشاهده کنید و STAT رقبای دقیق شما و نحوه رتبه بندی شما در بین آنها را نشان می دهد. آن ها

عکس نحوه استفاده از STAT برای یافتن فرصت های SEO در مقیاس

به طور کلی ، شما می خواهید خود را بالا و راست ببینید. اما اگر اینطور نیست ، می توانید دقیقاً ببینید چه کسی شما را کتک می زند و حرکت آنها کجاست ، و چگونه برای گروه کلمات کلیدی خاص خود کار می کنید ، که وقتی در حال کار روی مجموعه ای از کلمات کلیدی خاص یا کمپین هستید ، بسیار ارزشمند است. به

ویژگی های SERP + قصد

اما بخش مورد علاقه من – و این جایی است که قدرت واقعی در آن ظاهر می شود ، زیرا می تواند استراتژی محتوای شما را آگاه کند و در اینجا موقعیتهای SEO واقعاً وجود دارد – تجزیه و تحلیل ویژگی ها و قصد SERP است. از آنجا که آنچه STAT انجام می دهد این است که از بین هزاران کلمه کلیدی که در آن قرار داده اید ، کل SERP هر یک از آنها را تجزیه و تحلیل می کند و تمام ویژگی های SERP را که پیدا می کند جمع آوری می کند و به شما می گوید دقیقاً چه چیزی دارید و چه چیزی دارید ” مالک باشید و فرصتهای شما در کجا باشد.

عکس نحوه استفاده از STAT برای یافتن فرصت های SEO در مقیاس

بنابراین اجازه دهید مثالی بزنیم که کمی ملموس تر است. بنابراین فرض کنید شما مجموعه ای از کلمات کلیدی را در یک گروه خاص دنبال می کنید و می بینید که اکثر نتایج دارای یک قطعه برجسته هستند. STAT دقیقاً به شما نشان می دهد که چه چیزی متعلق به شما است و چه چیزی متعلق به شما نیست. حالا نکته جالب این است که می توانید روی مواردی که مالک آن نیستید کلیک کنید و می توانید قطعات دقیق مشخص شده از رقبای خود را مشاهده کنید که در واقع می توانید استراتژی محتوا را در اطراف ایجاد کرده و سعی کنید آنها را بدزدید.

روش دیگر تصاویر یا اخبار است. بنابراین فرض کنید متوجه شده اید که تلویزیون می فروشید یا چیزی شبیه آن و تقریباً همه SERP ها دارای تصاویر هستند و شما هیچ کدام از آنها را ندارید. بنابراین چیزی شبیه به آن می تواند استراتژی محتوای شما را آگاه کند ، جایی که به تیم خود مراجعه می کنید و می گویید: “سلام ، مردم ، ما باید تصاویر بیشتری ایجاد کنیم ، یا به داده های ساختار یافته تری نیاز داریم تا گوگل تصاویر را نشان دهد ، زیرا این هدف است برای این نوع کلمات کلیدی ، و ما به سادگی مالک آن نیستیم. ”

در مورد اخبار هم همینطور اگر متوجه نتایج اخبار زیادی شده اید و یک سازمان خبری نیستید اما برای این کلمات کلیدی رقابت می کنید ، این می تواند استراتژی محتوای شما را آگاه کند و شاید شما باید به دنبال آن کلمات کلیدی خبری بروید یا چیز دیگری را امتحان کنید. ویدئو یکی دیگر است. تعداد بیشتری از SERP ها دارای نتایج ویدئویی با چرخ فلک و مواردی از این دست هستند. شما می توانید دقیقاً ببینید چه چیزی متعلق به شماست و چه چیزی متعلق به شما نیست.

در بسیاری از مواقع متوجه می شوید که دامنه های خاصی به شما ویدئوها را ضرب و شتم می دهند و این ممکن است به شما اطلاع دهد ، به ویژه برای کلمات کلیدی با حجم بالا که می خواهید به دنبال آنها بروید ، ممکن است بخواهید محتوای ویدیویی بیشتری برای آن ایجاد کنید. اما همه چیز بستگی به SERP دارد و شما برای هر گروه کلمه کلیدی که انجام می دهید مجموعه ویژگی های مختلف و ترکیب های مختلف را پیدا خواهید کرد.

بنابراین آنچه برای شما مهم است و مهم ردیابی آن است ، هر بار متفاوت ظاهر می شود ، اما دقیقاً به شما نشان می دهد که فرصت ها کجا هستند. سوالات متداول چیز دیگری است ، قطعات غنی از نتایج. ممکن است متوجه شوید که رقبای شما همه از نشانه گذاری FAQ استفاده می کنند. شما از هیچکدام استفاده نمی کنید این می تواند استراتژی SEO شما را آگاه سازد ، و شما ممکن است س FAالات متداول بیشتری را در نظر بگیرید زیرا Google به وضوح به کسانی که در SERP هستند پاداش می دهد و رقبای شما آن را به دست می آورند و نه شما.

سایر موارد ، تقریباً هر ویژگی SERP که قابل ردیابی است. می توانید نتایج محلی را بیابید. جعبه های توییتر ممکن است متوجه شوید که برای برخی از سوالات گوگل نتایج توییتر را نشان می دهد و شاید این بدان معناست که شما باید بیش از آنچه در حال حاضر در توییتر هستید و به جای کاری که در سایت انجام می دهید ، ببینید چه کسانی برای این نتایج رتبه بندی می کنند.

شاید به این دلیل است که باید YouTube بیشتری انجام دهید. همه لزوماً در سایت شما نیستند. اما این به شما می گوید که در کجا باید این فرصت ها را سرمایه گذاری کنید. ستاره ها ، پادکست ها و موارد دیگر را مرور کنید. همه اینها به شما می گوید که چه چیزی مهم است و فرصت ها کجا هستند و در کجا برنده و باختید و کلمات کلیدی دقیق که اگر می خواهید برنده شوید می توانید به دنبال آنها بروید و ویژگی دقیق آن مشخص می کند که در کجا رقیبان شما ترافیک می گیرند و شما در آن نیستید. t

بنابراین من از STAT استفاده می کنم ، آن را دوست دارم ، هر هفته. این یک ابزار عالی است. اگر می خواهید آن را امتحان کنید ، توصیه می کنم این کار را انجام دهید. برای من همین است. ممنون ، همه

رونویسی ویدئو توسط Speechpad.com.



منبع

شاید دوست داشته باشید:

نحوه افزودن محصولات به فهرست Google My Business ، مصور

نحوه افزودن محصولات به فهرست Google My Business ، مصور

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای رویداد غیرممکن هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد. “چه […]

چگونه استراتژی تبدیل وب سایت ما 37 درصد سوالات کسب و کار را افزایش داد

چگونه استراتژی تبدیل وب سایت ما ۳۷ درصد سوالات کسب و کار را افزایش داد

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای رویداد غیرممکن هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد. داشتن […]

مقابله با 8000 عنوان بازنویسی برچسب عنوان: مطالعه موردی

مقابله با ۸۰۰۰ عنوان بازنویسی برچسب عنوان: مطالعه موردی

من اخیراً بیش از ۵۰،۰۰۰ تگ عنوان را برای درک تأثیر به روزرسانی بازنویسی گوگل جستجو کرده ام. به عنوان […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *