نحوه انتخاب منبع داده با ارزش ترین لینک برای محتوای شما

نحوه انتخاب منبع داده با ارزش ترین لینک برای محتوای شما

dmin آموزش سئو


شرکت Fractl هزاران کمپین بازاریابی محتوا را در هر مبحث ایجاد کرده است و ما برای هفت سال گذشته ، ما به منظور تصفیه و بهبود محتوای تولید شده به نمایندگی از مشتریان ، ما را دنبال کرده ایم.

در آخرین پست خود برای Moz توضیح دادم که چگونه انتظارات واقعی PR دیجیتال را برای محتوای خود بر اساس طاقچه خود تنظیم کنید. در این مبحث ، می خواهم کمی عمیق تر به داده ها فرو رفته و بینش هایی راجع به چگونگی منبع محتوای شما در تعیین چگونگی عملکرد محتوای شما مهم داشته باشم.

در این تجزیه و تحلیل ، من به ۱ ۴۷۴ کمپین محتوای مشتری در شش دسته منبع داده مختلف نگاه کردم:

  • داده های مشتری
  • رسانه های اجتماعی
  • روشهای مشارکت
  • داده های عمومی در دسترس است
  • نظر سنجی
  • سواب جوانه

توجه به این نکته مهم است که منابع داده دیگری بی شماری هستند که ما هر روز برای کمپین های محتوا در Fractl استفاده می کنیم که در این مقاله ذکر نشده است. در این تجزیه و تحلیل ، هر دسته حداقل ۲۰ کمپین دارد ، در حالی که برخی از دسته ها چند صد کمپین دارند.

این نکته همچنین حائز اهمیت است که میانگین ها به استثنای موارد استفاده از جبهه های فوقانی جمع آوری شده اند. برای کمپین هایی که “ویروسی” شده اند و بالاتر از حد معمول بودند ، ما آنها را در محاسبه حذف کردیم تا از میانگین ها بالاتر نرویم.

علاوه بر به اشتراک گذاری میانگین لینک ها و مطبوعات ، من همچنین درمورد نحوه تولید محتوای قابل قبول و قابل چاپ از هر منبع داده و ارائه مثال هایی در این زمینه گام بر می دارم.

مدیریت انتظارات در انواع محتوا

در کل نمونه ای از ۱،۴۷۴ کمپین ، یک پروژه به طور متوسط ​​۲۴ پیک دوفولو و ۸۹ عنوان مطبوعات در کل دریافت کرده است.

عنوان مطبوعات به عنوان هر زمان که محتوای مبارزات تبلیغاتی در وب سایت ناشر ذکر شده تعریف می شود.

عکس نحوه انتخاب منبع داده با ارزش ترین لینک برای محتوای شما

برخی از میانگین داده های منبع منبع انفرادی وجود داشتند که با میانگین نمونه برابر بودند ، در حالی که سایر گروه ها از میانگین نمونه بسیار انحراف داشتند.

داده های عمومی در دسترس است

تقریباً برای هر مکان دیگری که در آنجا وجود دارد ، می توانید شرط بندی کنید که یک مجموعه داده در دسترس عموم برای استفاده وجود دارد. برخی از نمونه ها شامل داده های CDC ، سرشماری ایالات متحده ، کالج ها و دانشگاه ها ، WHO و TSA است. وقتی می توان از داده های عمومی در دسترس به عنوان روشی برای محتوای شما استفاده کرد ، فرصتها بی پایان است.

در حالی که مجموعه های داده رایگان می توانند یک گنجینه اطلاعات برای محتوای شما باشند ، به خاطر داشته باشید که آنها همیشه ساده ترین کار با آنها نیستند. آنها به تجزیه و تحلیل زیادی نیاز دارند تا بتوانند از انبوه اطلاعات موجود در آن ها استفاده کنند و بینش ها را برای مخاطبان خود هضم کنند.

به عنوان مثال کمپینی را که برای مشتری انجام دادیم با نام های همسایگی تهیه کنیم. این داده ها از سرشماری ایالات متحده عاری بود ، اما برای اینکه بتوانیم از آن فهمیده شویم ، محققان ما مجبور بودند از QGIS ، Python ، کاوی متن و عبارت های متن استفاده کنند (یک API تجزیه و تحلیل متن) فقط برای محدود کردن آن به آنچه می خواستیم. برای.

و دنبال چه بودیم؟ در ابتدا نگاه به نام های همسایگان در سراسر آمریکا کسل کننده به نظر می رسد ، تا زمانی که متوجه شوید کلمات خاصی با ثروت مطابقت دارند.

عکس نحوه انتخاب منبع داده با ارزش ترین لینک برای محتوای شما

من متخصص دستیابی به این پروژه بودم و با استفاده از زاویه ثروت ، توانستم دو جایگاه قابل توجه را در CNBC و همچنین یک یادداشت مطبوعاتی در مورد MSN تضمین نمایم. این پروژه پس از آن به سرعت در اینترنت کار خود را انجام داد و در پایان دوره گزارشگری ما ۷۶ پیوند dofollow و ۲۰۲ ذکر مطبوعات در کل کسب کرد.

نظر سنجی

برخلاف تمیز کردن اینترنت برای داده های رایگان ، استفاده از نظرسنجی به عنوان یک روش می تواند پرهزینه تر باشد. گفته می شود ، استفاده از یک نظرسنجی برای شکل دادن به مطالب خود یک مزیت مهم دارد: شما می توانید هر چیزی را که می خواهید دریابید.

در حالی که داده های عمومی به صورت داستانی می گویند ، همیشه داستانی نیست که می خواهید برای آن بگویید ، و اینجاست که نظرسنجی ها انجام می شود.

البته ، هنگامی که نوبت به نظر می رسد ، هر کسی می تواند بدون توجه به روش تحقیق بهترین شیوه ها را ایجاد کند. این یکی از مشکلاتی است که باید به آن بپردازیم. با “اخبار جعلی” در خط مقدم ذهن همه در سال ۲۰۲۰ ، ایجاد اعتماد به روزنامه نگاران و سردبیران از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به عنوان سازندگان محتوا ، ما وظیفه داریم اطمینان حاصل کنیم که محتوا نه تنها مورد توجه و سرگرمی است بلکه دقیق و آموزنده است.

کمپین های نظرسنجی ، به ویژه ، شما را ملزم می کند که پاسخ ها را از طریق یک لنز دقیق روش شناختی تحلیل کنید. هنگام جمع آوری داده ها برای نظرسنجی ، حتماً به اصول اخلاقی ، روایی داده ها و بازنمایی های بصری منصفانه توجه کنید.

سواب جوانه

از تجربه شخصی من ، کمپین های محتویات سواب میکروب سرگرم کننده ترین و اغلب مزاحم ترین مزاحمت ها هستند. فراکتل مدتی تحقیق کرد در مورد احساساتی که باعث می شوند محتوا ویروسی شود ، و اغلب اوقات ، کمپین های سواب جوانه به همه احساسات مناسب در معادله ویروسی ضربه می زنند.

احساسات منفی مانند انزجار اغلب هنگام بررسی نتایج کمپین های جوانه زنی برانگیخته می شوند. مطالعه ما نشان داد كه وقتی احساسات منفی با احساساتی مانند پیش بینی یا تعجب همراه می شوند ، می توانند به موفقیت ویروسی دست یابند (ویروسی اینترنتی ، نه ویروسی جوانه). آنچه تعجب آورتر از این است که متوجه شوید جدول سینی هواپیما از یک صندلی توالت خاکی تر است؟

عکس نحوه انتخاب منبع داده با ارزش ترین لینک برای محتوای شما

به نظر می رسید که ناشران در سراسر جهان فکر می کنند که این محتوا نیز شگفت آور است. این کمپین بالاتر از حد معمول برای یک کمپین محتوا معمولی است که دارای ۳۸ دوبله و ۱۹۵ عنوان کلی مطبوعات است – و این قبل از همهگیری COVID-19 بود.

روشهای مشارکت

روش های مشارکتی کمپین هایی هستند که برای این روش نیاز به مشارکت فعال دارند. اینها ایده های منحصر به فردی هستند – هیچ دو مانند هم نیستند. برخی از مثالهای کمپین هایی که در دسته روش های مشارکتی قرار می گیرند ، زمانی است که ما اعضای تیم را با چالش اسکوات ۳۰ روزه انجام دادیم ، از پاسخ دهندگان خواسته ایم آرم های مارک را از حافظه بکشند ، یا وقتی به معنای واقعی کلمه از DC به NYC سوار شدیم تا بادامک برای ضبط ترافیک ثبت شود. تخلفات

این کمپین ها سطح مشخصی از خطر در ارتباط با آنها دارند. آنها بدون قول بازگشت ، به تلاش و برنامه ريزي زيادي نياز دارند – و اين براي مشتريان و براي تيم ما که تلاش زيادي براي کنار کشيدن آنها دارند ، ترسناک است.

همانطور که از نمودار بالا می بینید ، با این حال ، این ایده ها به طور جمعی درست با سایر انواع مبارزات انتخاباتی ، و حتی بهتر از روش های بررسی برای هر دو تعداد لینک های dofollow و ذکر مطبوعات بهتر انجام می شوند. به منظور به دست آوردن مزایای بزرگ ، به نظر می رسد شما باید مایل باشید خطر بزرگی را بر عهده بگیرید.

رسانه های اجتماعی

مدیای اجتماعی به عنوان یک منبع داده تقریباً بدون ذهنیت است ، درست در آنجا با روش های نظرسنجی و مجموعه داده های در دسترس عموم. بر خلاف کمپین های روش مشارکتی ، لازم نیست رایانه خود را ترک کنید تا یک کمپین بر اساس داده های رسانه های اجتماعی تهیه کنید.

در طی هفت سال تولید محتوا ، Fractl کمپین هایی را بر اساس ضبط داده از توییتر ، اینستاگرام ، فیس بوک ، LinkedIn ، Reddit و موارد دیگر تولید کرده است. از این تجربه ، دست اول می دانیم که چه نوع مبارزات اجتماعی کار می کند و کدام یک از آنها صاف است.

بهترین چیز در مورد استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان منبع محتوا این است که می توان آن را برای همه عمودی ها اعمال کرد.

بزرگترین درسی که ما از تولید محتوا بر اساس داده های رسانه های اجتماعی آموخته ایم این است که این روش به طور معمول ذهنی است ، بنابراین شما باید برای به دست آوردن پوشش مهم ، این پروژه را در طبیعت روشن نگه دارید.

به عنوان مثال ، ما یک کمپین را برای یک مشتری ایجاد کردیم که در آن به پست های اینستاگرام با هشتگ #sexy و جغرافیایی نگاه کردیم. از این رو ، ما توانستیم کشورهای “جنسی” جنسی در جهان و همچنین ایالات متحده را از بین ببریم.

عکس نحوه انتخاب منبع داده با ارزش ترین لینک برای محتوای شما

در حالی که غیرممکن است بدانید که مکانهای واقعی سکسی در جهان چه هستند ، (حتی این به چه معناست؟) ما توانستیم یک کمپین سرگرم کننده را تولید کنیم که از طعمه جغرافیایی برای جلب توجه ناشران سبک ، مانند Glamour ، E استفاده کرده است! آنلاین ، سلامت زنان و Elite Daily.

اطمینان حاصل کنید که بدون توجه به موضوع ، هر آنچه که تولید می کنید به یک مکالمه مداوم کمک می کند. آماری که به هیچ چیز معناداری اشاره ندارد ، برای نویسندگانی که سعی در افزودن به مکالمه دارند ، مهم نیست.

داده های مشتری

داده های مشتری اغلب کم ارزش ترین منبع داده برای بازاریابان محتوا است. شما ممکن است در بینش های زیادی از صنعت برجسته نشسته باشید و حتی آن را نمی دانید.

شما ممکن است به داده های داخلی فکر کنید که فقط برای بهبود فرایندهای داخلی خود در محل کار مفید است ، اما می تواند در خارج از سازمان شما نیز ارزشمند باشد.

برخلاف داده های در دسترس عموم ، داده های داخلی هرگز قبل از دیدن و ۱۰۰٪ بی نظیر نیستند. روزنامه نگاران این مسئله را می خورند زیرا این بدان معنی است که شما منابع کاملاً اختصاصی را ارائه می دهید.

مثلاً به این مقاله فکر کنید. این مقاله با داده ها و بینش هایی که Fractl پس از تولید هزاران کمپین بازاریابی محتوا جمع کرده است ، پر شده است.

مزیت دیگری که در استفاده از داده های داخلی برای تهیه مطالب خود ایجاد می کنید این است که طبق تحلیل ما ، این تحقیقات به طور همسو انجام می شود. اگرچه بر خلاف نظرسنجی ها ، این سرویس کاملاً رایگان است.

نتیجه

مهم نیست که از چه روشی استفاده می کنید یا به صورت عمودی برای ایجاد محتوا استفاده می کنید ، مهم است که درک کنیم که به عنوان سازندگان محتوا ، ما یک مسئولیت اخلاقی و اخلاقی داریم که با ذهن مخاطب ایجاد کنیم.

داشتن “اخبار جعلی” در خط مقدم ذهن همه ، ایجاد و حفظ اعتماد به نویسندگان و سردبیران از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کلیه مطالبی که شما تولید می کنید و تبلیغ می کنید باید از طریق یک لنز دقیق متدولوژیک ارزیابی شود تا از صحت و اطلاع رسانی مطالب و همچنین چشم نوازی و سرگرمی اطمینان حاصل شود.

صرف نظر از روش خود ، اگر اقدامات لازم را برای اطمینان از صحت منابع اطلاعات خود انجام ندهید ، در اپیدمی اخبار جعلی مشارکت می کنید.



منبع

شاید دوست داشته باشید:

پشت صحنه در MozCon Virtual

پشت صحنه در MozCon Virtual

تصور مجدد MozCon آسان نبوده است. من دروغ نخواهم گفت – دلم برای دیدن بسیاری از شما به شخصه تنگ […]

برگه تقلب جستجوی محلی SEO را جستجو کنید!

برگه تقلب جستجوی محلی SEO را جستجو کنید!

چه آزار و اذیت آژانس جستجوگرها خود را هر روز از بین می برد! در بهترین روزهای خود ، نگه […]

تهیه تجارت الکترونیکی برای گزاف گویی پس از COVID

تهیه تجارت الکترونیکی برای گزاف گویی پس از COVID

COVID-19 همانطور که می دانیم زندگی را تغییر داده است ، و بعید است که برای مدتی این کار را […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *