نحوه انجام SEO محلی برای مشاغل بدون مکان فیزیکی در سال ۲۰۲۱

نحوه انجام SEO محلی برای مشاغل بدون مکان فیزیکی در سال 2021

dmin آموزش سئو


“تجارت من تحویل محلی می کند ، اما ویترین ندارد. چگونه مدیریت لیست ها را مدیریت کنم؟ “

“من از خانه کار می کنم. چگونه باید SEO محلی انجام دهم؟ “

“آیا نکاتی برای انجام SEO محلی برای مشتریانی مانند NerdWallet یا Credit Karma وجود دارد که به طور واقعی به همه مشتریان خدمت می کند؟”

س Quالاتی از این قبیل در مورد انجام SEO محلی برای مشاغل با مکانهای ظریف ، پنهان یا فاقد مکان و با مدل های متنوع برآورده سازی مشتری ، س FAالات متداول AMA و موضوعات چند ساله در زمینه بازاریابی است. شرکت کنندگان در Moz Webinar اخیر در زمینه ROI از SEO محلی بارها و بارها در مورد این موضوع س askedال کردند.

صاحبان مشاغل و بازاریابانی که بطور سرسام آور رهنمودهای مختلف Google را کشف نکرده اند ، متعجب می شوند که چگونه مارک های غیر آجر و ملات را تبلیغ کنند. حتی در مواردی که آگاهی از وجود چنین راهنمایی وجود دارد ، Google به طور مستمر موضع خود را تغییر می دهد. اشتباه کردن ، نادیده گرفتن به روزرسانی ها و از دست دادن فرصت ها آسان است.

خبر خوب این است که تقریباً برای هر نوع مشاغل امکان بازاریابی محلی وجود دارد ، اما شما باید بدانید که بر اساس چگونگی عملکرد مارکی که بازاریابی می کنید باید از کدام مسیر استفاده کنید. در ستون امروز ، من به شما کمک می کنم مدل خود را به همراه بهترین فرصت های موجود برای کشف توسط حداکثر تعداد مشتریان محلی ، شناسایی کنید.

مدل کسب و کار خود را شناسایی کنید

اگر در مورد نحوه انجام SEO محلی س localال می کنید برای چیزی غیر از مارک آجر و ملاتبه احتمال زیاد ، مشاغلی که در آن بازاریابی می کنید در یکی از چهار دسته قرار دارد:

۱٫ تجارت منطقه خدمات (SAB)

بیشتر خدمات منزل (لوله کشی ، محوطه سازی ، خانه داری و …) در این گروه قرار می گیرند. شما ممکن است آدرس خیابان های فیزیکی داشته باشید که به عنوان دفتر مرکزی یا دفاتر کار کنند ، اما ویژگی اصلی تجارت شما این است که به مشتریان نزدیک در محل خود ، نه در محل کار خود ، رو در رو خدمات می دهید.

۲٫ مشاغل مستقر در خانه

آدرس منزل شما مکان فیزیکی شماست و شما ممکن است در خانه خود به مشتریان نزدیک خود خدمات دهید (مانند یک مرکز مراقبت روزانه) ، یا برای خدمات رسانی به آنها به مشتریان نزدیک بروید (مانند سگ گردان) ، یا ممکن است ترکیبی از هر دو را انجام دهید (مانند یک معلم یوگا که بعضی کلاس ها را در استودیوی خانه خود و بعضی دیگر را به عنوان قرارهای خصوصی در خانه مشتری تدریس می کند). ویژگی تعیین کننده مشاغل شما این است که در خارج از خانه کار می کنید.

* اگر از خانه کار می کنید اما هرگز برای تحویل یا تحقق هر نوع رو در رو با مشتریان ملاقات ندارید ، در این گروه قرار نمی گیرید. شما در گروه ۳ قرار می گیرید.

۳٫ تجارت مجازی

شما تمام معاملات را از طریق تلفن ، رایانه ، حمل و نقل و سایر وسایل از راه دور به صورت مجازی انجام می دهید. ممکن است تجارت شما تجارت الکترونیکی باشد (مانند Dollar Shave Club) ، یا خدمات دیجیتال (مانند اعتبار کارما) ارائه دهد یا از طریق چاپ کاتالوگ یا روش دیگر از راه دور به فروش برسد. شما ممکن است از یک یا چند آدرس فیزیکی کار کنید و بخواهید توجه مشتریان مناطق یا شهرهای مختلف را به خود جلب کنید ، اما هیچ مشتری دیگری هرگز به مکان شما مراجعه نمی کند. ویژگی تعیین کننده مشاغل شما این است که شما هرگز تعامل حضوری با مشتریان ندارید.

۴٫ تجارت ترکیبی

این دسته نوعی جذب همه است که تغییرات زیادی را پوشش می دهد.

یک نمونه کلاسیک ، رستورانی با غذاخوری در محل است که مشتری ها شخصاً هزینه آن را پرداخت می کنند ، وانت حاشیه ای که مشتریان به آن مکان می آیند اما ممکن است به صورت آنلاین هزینه پرداخت کنند و تحویل در جایی است که مشتریان به صورت آنلاین پرداخت می کنند و رانندگان به خانه هایشان می آیند.

نوع دیگر یک شرکت خدمات خانگی مانند یک متخصص امنیت با سنگ زنی کلید در یک مقدمه فیزیکی ، قرارهای در منزل برای نصب قفل های جدید درها و تجارت الکترونیکی محصولات امنیتی است.

با این وجود ترکیبی دیگر می تواند مدلی مانند فروشگاه کشور ورمونت ، با فروشگاه های آجر و ملات ، خرید تجارت الکترونیکی و حجم گسترده ای از فروش چاپ بر اساس کاتالوگ باشد.

مدل های تجاری ترکیبی به دلیل همه گیری COVID-19 و سایر عوامل در سال ۲۰۲۰ رایج شد و هیچ ویژگی مشخصی برای آنها وجود ندارد. آنها تنها زمانی متحد می شوند که همه آنها به دنبال راهی برای افزایش دید در مشتریان در یک منطقه خاص محلی باشند.

در بیشتر موارد ، اگر شغلی که در آن بازاریابی می کنید ترکیبی است ، بهترین شرط شما این است که در مدل های ۱-۳ فرصت های مربوطه را پیدا کنید ، اگر آنها با مدل شما مطابقت دارند ، آنها را با هر فرصت آجر و ملات جفت کنید. و با یک استراتژی ترکیبی بسیار گسترده و رو به جلو حرکت کنید که از هر طریق ممکن دید جغرافیایی را جستجو می کند.

بدون توجه به مدل خود ، هرگز این کارها را انجام ندهید

قبل از اینکه لیست فرصت های SEO محلی شما را بر اساس مدل خود شروع کنیم ، اکنون زمان آن است که با جلوگیری از سو mis برداشت ها ، از مارکی که در حال بازاریابی هستید از نتایج ناخواسته محافظت کنید. مهم نیست که آیا می خواهید برای SAB ، یک مشاغل مستقر در خانه ، یک مارک مجازی یا یک محصول ترکیبی محلی را مشاهده کنید ، این موارد را از کتاب بازی خود حذف کنید:

  1. دفاتر مجازی بدون کارمند یا تلفن رسمی راه اندازی نکنید. جعبه ها در تلاش برای جعل مکان ها به دلیل ایجاد لیست های مشاغل محلی.
  2. رشته های مکان را از طریق خانه های کارمندان ، دوستان یا اعضای خانواده تنظیم نکنید تا تلاش کنید چندین مکان را جعل کنید.
  3. برای خانه های تعطیلات ، خانه های مدل یا املاک خالی لیست تنظیم نکنید. شما می توانید دفتر فروش اینگونه مشاغل را لیست کنید ، اما املاک مورد اجاره یا فروش را ذکر نکنید.
  4. هرگز به عنوان یک بازاریاب ، در سکوت نقض دستورالعمل های Google نکنید. اگر به دلایلی شما و مشتری با هم تصمیم گرفتید که مجازات یا تعلیق را به خطر بیندازید ، موافقت می کنید که خطر بروز یک فاجعه احتمالی را تقسیم کنید ، اما هرگز بدون اطلاع مشتری ، یک استراتژی ممنوع را دنبال نکنید.
  5. هنگام رقابت با مشاغل آجر و ملات ، مراقب نتایج امیدوار کننده یا موافق اهداف غیر واقعی باشید. اینکه آیا Google نسبت به مکانهایی که آدرس خیابان آنها را نشان می دهد واقعاً مغرضانه است یا خیر موضوع بحث ، افسانه و گمانه زنی های طولانی است. آنچه با اطمینان می توان گفت این است که در رقابت با دید محلی با مارک های آجر و ملات رقابت سختی صورت می گیرد ، زیرا شما مارک آجر و ملات بازاریابی نمی کنید ، بنابراین به جای اهداف غیرقابل تحقق ، با انتظارات آگاهانه وارد کار شوید. چگونه Google به نظر می رسد برای عبارات جستجوی کلیدی شما نتایج را مدیریت می کند.

اکنون ما آماده صحبت در مورد استراتژی هستیم!

نحوه انجام SEO محلی برای مشاغل منطقه خدمات

عکس نحوه انجام SEO محلی برای مشاغل بدون مکان فیزیکی در سال 2021
اعتبار تصویر: ناچو

فرصت های فراوانی برای مشاغل منطقه خدماتی بدون مکان فیزیکی عمومی وجود دارد. در واقع ، به روزرسانی های دستورالعمل های Google در سال ۲۰۲۰ سناریوی مطلوبتری را برای SAB ها ایجاد کرد. ما فعالیت های شما را به سه بخش محلی ، ارگانیک و پولی تقسیم خواهیم کرد.

بازاریابی محلی برای SAB ها

مسیر موفقیت شما در درک نیازهای Google (که در اینجا و اینجا وجود دارد) مخصوص SAB ها آغاز می شود. شما باید آنها را به طور کامل بخوانید ، اما من برجسته ترین نکات را در اینجا ذکر می کنم:

تماس حضوری لازم است

در این دستورالعمل ها آمده است که SAB ها باید از طریق نوعی تماس حضوری با مشتریان داشته باشند تا واجد شرایط لیست Google برای کسب و کار من باشند. با این حال ، در طی همه گیر شدن بیماری ، نگران نباشید که انتقال شما به خدمات بدون تماس ، شما را از شمول صلاحیت محروم می کند. مشاغلی که در حال بازاریابی آن هستید ، اگر نقاشی از خانه یا تحویل غذا هنگام رعایت فاصله اجتماعی باشد ، هنوز SAB است. Google برای شفاف سازی این امر احتمالاً باید دستورالعمل های خود را به روز کند.

پنهان کردن آدرس شما لازم است

شما در ایجاد یک لیست SAB یک آدرس به Google ارائه می دهید. حتی اگر آدرس خانه ، محل انبار یا تأسیسات دیگری باشد که نمی خواهید مردم از آن بازدید کنند ، باید نوعی آدرس داشته باشید. سپس ، در دستورالعمل های Google آمده است که باید هنگام ایجاد لیست SAB به آنها بگویید که آدرس را پنهان کنند.

اگر به س “ال “آیا می خواهید مکانی را که مشتریان می توانند از آن بازدید کنند ، مانند فروشگاه یا دفتر کار” اضافه کنید ، Google به طور خودکار آدرس را پنهان می کند. هنگام تنظیم لیست جدید.

دلایل زیادی وجود دارد که مشاغل به این شرط اعتراض دارند. همانطور که قبلاً ذکر شد ، مدتها است که بحث درمورد اینکه پنهان کردن یک آدرس بر رتبه بندی محلی یک لیست تأثیر می گذارد ، اما اینکه آیا این تأثیر نمی گذارد یا نه ، در مقایسه با نمونه های آجر و ملات ، لیست هایی که دارای لیست آدرس های پنهان هستند فاقد پین / نشانگر در نمایشگرهای نقشه برداری شده Google هستند. این یک نقطه ضعف قطعی از نظر تأثیر بصری است. فقدان آدرس منتشرشده همچنین می تواند بر اعتماد مشتری به اینکه محلی واقعی از نظر کسب و کار برای آنها محلی است تأثیر بگذارد و این می تواند بر تماس ها و راهنمایی ها تأثیر منفی بگذارد.

با این حال ، این موقعیت Google است که این مدل تجاری باید آدرس خود را پنهان کند و اگر قبلاً آدرس خود را منتشر کرده ، آدرس خود را از داشبورد GMB پاک کند.

تنظیم منطقه خدمات مجاز است

لیست های قدیمی تر GMB دارای یک ویژگی بودند که به شما امکان می دهد شعاعی را نشان دهید که منطقه خدمات را نشان می دهد. با این وجود ، در لیست های جدید ، باید شهرها یا کدهای پستی را وارد کنید تا محل خدمت SAB شما را به تصویر بکشد. شما می توانید حداکثر ۲۰ امتیاز را وارد کنید. مرزهای این مناطق نباید از حدود دو ساعت رانندگی از محل استقرار تجارت بیشتر باشد.

هیچ مطالعه ای هرگز نشان نداده است که آنچه به عنوان منطقه خدمات خود وارد می کنید ، به هیچ وجه بر رتبه بندی محلی شما تأثیر می گذارد. اگر تصمیم دارید آنها را به تصویر بکشید ، برای اطلاع مشتریان است.

برای برخی از مدلها بیش از یک لیست مجاز است

اگر SAB مورد بازاریابی شما دارای مکان های متعدد و جداگانه کارمندی با فاصله حدود دو ساعت از یکدیگر و دارای مناطق خدماتی غیر همپوشانی باشد ، بیش از یک لیست مجاز هستید. من توصیه می کنم در صورت امکان یک شماره تلفن منحصر به فرد برای هر دفتر داشته باشید.

جوی هاوکینز خلاصه ای از سردرگمی را که از نظر تاریخی این موضوع را احاطه کرده است ستودنی ستودنی انجام داده است ، با توجه به اینکه گوگل قبلاً گفته بود SAB ها فقط می توانند یک لیست واحد در هر ایالت داشته باشند در حالی که ظاهراً این قانون را در حق امتیازات اعمال نمی کند. جدیدترین مورد اضافه شده در زمینه دو ساعته باعث بهتر و شفاف سازی دستورالعمل ها شده است.

با این حال ، برای خدمات مختلفی که SAB ارائه می دهد ، چندین لیست ایجاد نکنید. به عنوان مثال ، یک شرکت HVAC ممکن است یک لیست برای تعمیر بخاری و دیگری برای تعمیر کولر نداشته باشد. Google این مورد را فقط یک مارک می داند و فقط برای یک لیست واجد شرایط است.

یادداشت های دیگر برای SABs

چند نکته آخر برای دانستن:

  • Google زمینه بزرگ و ظهور آشپزخانه ارواح را به عنوان SAB تعریف می کند ، بنابراین همه دستورالعمل های فوق در مورد این مدل اعمال می شود.
  • به شما بستگی دارد که از لیست SAB GMB خود به صفحه اصلی وب سایت خود یا صفحات محلی فرود در وب سایت خود پیوند دهید. مورد اول ممکن است باعث افزایش رتبه شود زیرا صفحه های خانگی معمولاً دارای بالاترین سطح صفحه هستند. مورد اخیر ممکن است برای مشتریان شما UX بهتر باشد.
  • شانس ایجاد منوهای خدماتی را در داشبورد GMB خود نادیده نگیرید و همه پیشنهادهای مختلفی را که کسب و کار شما در آن بازاریابی ارائه می دهد ، فهرست کنید.
  • فراتر از Google ، خوشحال خواهید شد که بدانید سایر سیستم عامل های لیست مشاغل محلی ، لیست SAB ها را از نظر آدرس های پنهان چندان پیچیده نمی کنند. درصورتی که سیستم عامل خاصی غیر از این بیان نکرده است ، در صورت تمایل آدرس خود را در سایر استنادات خود نمایش دهید و از این فرصت لذت ببرید تا به جستجوگران ثابت کنید که واقعاً برای آنها محلی هستید.
  • اگر ترجیح می دهید خصوصی آن را حفظ کنید ، Moz Local می تواند به شما کمک کند تا در فهرستهایی که به شما امکان می دهند آدرس خود را پنهان کنید ، قرار بگیرید.

بازاریابی ارگانیک برای SAB ها

در اینجا جای تعجب نیست که هر کسب و کار دارای حوزه خدمات باید تلاش کند تا بهترین وب سایت ممکن را منتشر کند. درست مثل یک مارک آجر و ملات ، شما یک وب سایت امن و مناسب برای موبایل می خواهید که تجربه کاربری خوبی را فراهم کند ، دارای ساختار پیوند داخلی قوی ، محتوای متقاعد کننده مصرف کننده محوری و Domain Authority به طور پیوسته در حال رشد بر اساس پیوندهای ورودی به دست آمده زمان. شما می خواهید این رتبه بندی سایت را تا آنجا که می توانید برای بیشترین عبارات مهم جستجوی خود در نظر بگیرید.

جایی که در سناریوی بازاریابی ارگانیک برای SAB ها گیج کننده می شود ، معمولاً مربوط به مفهوم صفحات فرود است. این مبحث دائماً در بخشهای جستجوگرها در حال بحث است و بنابراین ما در اینجا آن را تجزیه خواهیم کرد.

بهترین روش برای مدل های آجر و ملات این است که یک صفحه فرود مکان منحصر به فرد برای هر فروشگاه طبیعی خود ایجاد کنید. هدف این صفحات خدمت به مخاطبان محلی خاص با محتوایی است که مخصوص نیازهای آنها در ارتباط با مکان خاصی از فروشگاه طراحی شده است. این صفحات می توانند از نظر آلی خوب رتبه بندی شوند و می توانند به عنوان URL های صفحه فرود برای لیست های GMB یک مدل چند مکانه استفاده شوند. SABs با چندین دفتر فیزیکی همچنین می توانند این نوع صفحات را به عنوان اثبات محلی بودن ایجاد کنند ، حتی اگر مشتری ها به دفاتر مراجعه نکنند.

اما س bigال اصلی این است: اگر SAB به منطقه وسیعی فراتر از مکان فیزیکی خودش خدمت کند ، چه می کنید؟ آیا باید صفحات فرود مکان را برای محلی که SAB در آن خدمت می کند ایجاد کرد؟

پاسخ این است ، بله ، اگر در هر شهر خدماتی چیزی منحصر به فرد برای نمایش دارید ، و اگر پوشش دهی را به یک منطقه جغرافیایی مناسب محدود کنید ، باید صفحات فرود منطقه خدمات SAB را ایجاد کنید.

به عنوان مثال ، یک نقاش خانه در منطقه خلیج سانفرانسیسکو می تواند برخی از صفحات فرود واقعاً زیبا و بسیار جذاب ایجاد کند که شامل خانه هایی است که آنها در سانفرانسیسکو ، اوکلند ، برکلی ، سان ماتئو و دره میل نقاشی کرده اند ، حتی اگر اینگونه نباشد. در هر مکان دفاتر داشته باشید. هر صفحه می تواند بر روی پروژه های مختلف به پایان رسیده ، اطلاعات تاریخی در مورد سبک های طراحی در هر شهر ، مشتریان خوشحال در هر شهر ، نکات مربوط به تعمیر و نگهداری منازل براساس اقلیم های مختلف هر شهر و غیره تمرکز داشته باشد. این صفحات می توانند رتبه بندی خوبی داشته باشند و در صورت توسعه با تفکر ، مشتریان را تبدیل کنند. و مراقبت

دو موردی که من توصیه می کنم بازاریابان SAB از آن اجتناب کنند:

  1. ایجاد صفحات فرود منطقه خدمات تکراری یا تقریباً تکراری زیرا در واقع ویژگی های منحصر به فردی درباره خدمات یا مشتریان در ارتباط با شهرهای مختلف وجود ندارد.
  2. ایجاد تعداد زیادی از این صفحات در تلاش برای دستیابی به موقعیت مکانی SAB در یک منطقه بزرگ مانند ده شهرستان و یا حتی یک ایالت.

روشی را در نظر بگیرید که برای مشتری منطقی است و بر محتوایی تمرکز کنید که به س questionsالات وی پاسخ دهد و نیازهای او را برآورده کند. یک ساختار پیوند داخلی قوی به این صفحات بسازید ، سعی کنید چند لینک ورودی خوب به آنها کسب کنید و نحوه رتبه بندی آنها را در نتایج محلی-ارگانیک برای عبارات کلیدی مورد نظر ردیابی کنید.

بازاریابی محلی برای SAB ها پرداخت می شود

هر کسی که SAB ها را به بازار عرضه کند می داند که یکی از مهمترین و مهمترین نقاط دردناک آنها این است که قادر به رتبه بندی در سراسر منطقه خدمات خود نیستند زیرا Google در نزدیکی کاربر با کسب و کار درگیر شده است. علی رغم داشتن مجموعه ای جداگانه از قوانین برای SAB ، Google همچنان با این مدل ها بیش از حد مانند ویترین فروشگاه های آجر و ملات رفتار می کند ، به طور معمول فرصت های رتبه بندی آنها را در اطراف مکان های داده شده (اما پنهان) متمرکز می کند.

وقتی تلاش های محلی و ارگانیک شما نتوانند در سراسر منطقه خدمات تمرکز خود ، نمایشی را که لازم دارید به دست آورید ، برنامه تبلیغات خدمات محلی Google به شما امکان می دهد برای پر کردن خلا gapها پول پرداخت کنید. اگر مشاغلی که بازاریابی می کنید در یک صنعت واجد شرایط و یک منطقه جغرافیایی است ، می توانید این تبلیغات را برای انواع شغل هایی که می خواهید در منطقه خدماتی که می خواهید تحت پوشش خود قرار دهید ، انجام دهید و بابت هدایتی که می فرستند به Google پرداخت کنید. SAB ها می توانند به طور همزمان Google Ads را برای پوشش اضافی پرداختی نیز اجرا کنند.

نقطه ضعف LSA و Google Ads این است که آنها به سرمایه گذاری نیاز دارند (در مقابل “رایگان” بودن نمایش بسته محلی و نتایج ارگانیک) و وابستگی مارک محلی به Google را برای درآمد افزایش می دهند. مطمئن باشید که سخت تلاش می کنید تا هر Lead Google را به مشتری تکراری خارج از حلقه Lead Google تبدیل کنید. نکته مثبت تبلیغات پولی گوگل این است که به شما امکان می دهد تا برای دیداری پرداخت کنید که نمی توانید از راه دیگری درآمد کسب کنید. اگر برای نام تجاری که بازاریابی می کنید ، ROI مثبت ایجاد شود ، سرمایه گذاری ارزشمندی است.

نحوه انجام SEO محلی برای مشاغل مستقر در خانه

عکس نحوه انجام SEO محلی برای مشاغل بدون مکان فیزیکی در سال 2021

مشاغل حوزه خدمات ممکن است احساس ضرر کنند زیرا Google بیشتر آنها را مجبور می کند آدرس خود را پنهان کنند. برای مشاغل مستقر در خانه ، این سناریو غالباً برعکس است: بسیاری از دارندگان این مدل ها می خواهند مطمئن شوند که آدرس آنها به صورت خصوصی حفظ می شود و مشتریانی گیج ندارند که درب منازل خود در انتظار محل های عمومی باشند.

اما مشاغل مستقر در همه خانه ها در نیازها و فرصت هایشان یکسان نیستند. هنگام بازاریابی نام تجاری خانگی ، از مالک بخواهید که انتخاب کند کدام یک از این سناریوها متناسب با مدل آنها است:

۱٫ من به صورت حضوری در خانه در خدمت مشتریان هستم و می خواهم آدرسم عمومی باشد

این می تواند یک مرکز مراقبت روزانه ، نظافتچی حیوانات اهلی حیوانات خانگی ، اسب سواری ، مربی خصوصی یا مدل مشابه باشد. در این حالت ، تجارت باید روی تابلوهای تبلیغاتی در سطح خیابان سرمایه گذاری کند و از همه مزایای بازاریابی خود به عنوان تجارت آجر و ملات استفاده کند. هیچ چیزی مانع این مدل تجارت نیست.

اگر تجارت فقط با قرار ملاقات باشد ، Google ترجیح می دهد هیچ ساعتی روی لیست خود کار نکنید. براساس دسته بندی GMB انتخابی شما ، ممکن است واجد شرایط ویژگی های رزرو Google شوید. و می توانید در قسمت شرح مشاغل ذکر کنید که دسترسی فقط با قرار ملاقات است.

۲٫ من به صورت حضوری در خانه خود به مشتری خدمات می دهم و می خواهم آدرس من خصوصی باشد

Google برای این مدل خاص مقررات کافی مشخصی ندارد ، اما اساساً شما همانند SAB که باید آدرس خود را پنهان کند با آن برخورد خواهید کرد. Google از شما می خواهد آدرس را از بخش اطلاعات داشبورد Google برای کسب و کار من پاک کنید. می توانید منطقه خدمات را اضافه کنید.

اگر حریم خصوصی یک نگرانی خاص برای یک کسب و کار خاص است ، لازم است بدانید که اگر Google سابقه آدرس خانه شما را داشته باشد ، اشکالات یا تغییرات خط مشی می تواند منجر به نمایان شدن آن در مقطعی شود.

فراتر از Google ، می توانید لیست کسب و کار را فقط در آن دسته از فهرستهایی که از آدرسهای مخفی پشتیبانی می کنند ، انتخاب کنید. شما به احتمال زیاد صفحات فرود مکان را برای این مدل ایجاد نخواهید کرد ، اما ممکن است بخواهید محتوای وب سایت خود را بر روی اصطلاحات فوق محله ای شهر و محله متمرکز کنید تا به همان اندازه که می توانید بدون آدرس ، به تماشای آلی نزدیک بپردازید.

۳٫ من از خانه کار می کنم و در مکان هایشان به مشتریان خدمات می دهم

این می تواند یک لوله کش ، حسابدار ، خانه دار یا مدل مشابه باشد که در آن خانه اصلی کسب و کار خانه صاحب خانه است ، اما آنها برای کار در سراسر شعاع خدمات حرکت می کنند. این مدل دقیقاً مانند یک SAB معمولی است ، از این نظر Google می خواهد آدرس پنهان باشد و یک منطقه خدمات برای لیست تعیین شده باشد.

در اینجا تأکید بر این نکته مهم است که SAB های خانگی در محصول Google Maps مجاز نیستند و راه حل Google برای این امر این است که می توانند با پنهان کردن آدرس های خود در Google My Business گنجانده شوند. عدم پنهان کردن آدرس می تواند منجر به تعلیق و حذف لیست شود.

فراتر از Google ، اگر می خواهید در لیست های خود آدرس خود را نشان دهید ، یا اگر حریم خصوصی برای شما مهم است فقط در فهرستهایی که از آدرس های پنهان پشتیبانی می کنند لیست کنید. و ، دقیقاً مانند سایر SAB ها ، بخش فوق را بررسی کنید که آیا عملیات شما به توسعه صفحات فرود با کیفیت و جالب توجه برای نشان دادن شهرهای مختلف در منطقه خدمات شما کمک می کند.

۴- من از خانه کار می کنم و به هیچ مشتری رو در رو خدمت نمی کنم

این آبها در سال ۲۰۲۰ به دلیل وضعیت اضطراری بهداشت عمومی ، باعث ایجاد لجن در مردم شد و باعث شد بسیاری از افراد از خانه کار کنند ، و بسیاری از مدل ها برای قرار دادن ملاقات های تلفنی و سایر اشکال ارتباط از راه دور ، خدمات حضوری را جایگزین کنند.

در گذشته ، مدل های تجاری مجازی به طور کامل از داشتن لیست های Google برای کسب و کار من حذف شده بودند. اما به دلیل همه گیری ، تغییرات زیادی در جهان رخ داده است ، بنابراین من مستقیماً به یک نماینده Google مراجعه کردم تا ببینم آنها چگونه ممکن است موضع خود را در این مورد تنظیم کنند.

من پرسیدم که چگونه یک متخصص مانند یک درمانگر که قبلاً دفتر داشت و مراجعه حضوری به مشتری داشت ، اما اکنون که در خانه کار می کند و از طریق قرار ملاقات از راه دور از طریق ملاقات با مشتری ، باید خود را لیست کند. از آنجا که مدل آنها اکنون مجازی است ، آیا آنها فاقد صلاحیت در لیست GMB هستند یا هنوز می توان آنها را به عنوان مشاغل خانگی در فهرست قبل از COVID-19 قرار داد؟

پاسخی که دریافت کردم این است:

عکس نحوه انجام SEO محلی برای مشاغل بدون مکان فیزیکی در سال 2021

بنابراین ، طبق گفته این نماینده ، اگر پیش از این مشاغل به صورت حضوری به مشتریان خدمات ارائه می داد و قصد دارد قرار ملاقات های حضوری را از سر بگیرد ، امیدوارم که در آینده انجام چنین کاری ایمن شود ، صلاحیت صدمه ای نمی بیند. طبق راهنمایی که در بالا در این بخش به اشتراک گذاشته شده ، مشاغل خود را مانند سایر مشاغل مستقر در خانه بنویسید. اگر گوگل دستورالعمل های خود را برای به اشتراک گذاشتن این اطلاعات به موقع به روز کند ، چیز خوبی است.

با این حال ، اگر این تجارت کاملاً مجازی است و هرگز به صورت حضوری به مشتریان خدمات ارائه نداده است ، به بخش بعدی بروید.

نحوه انجام SEO محلی برای مشاغل مجازی

عکس نحوه انجام SEO محلی برای مشاغل بدون مکان فیزیکی در سال 2021
اعتبار تصویر: چارلز رودسترام

شرکت های فقط تجارت الکترونیکی ، تهیه کنندگان کالاها و خدمات کاملاً دیجیتالی و تولیدکنندگان بزرگ ، ملی یا بین المللی و ویترین های بدون ویترین فروشگاه ها همه تحت عنوان “تجارت مجازی” قرار می گیرند. س mostالات معمولاً در این بخش از مارک های مجازی ایجاد می شود که از محدودیت رقابت کامل با مارک های فیزیکی محلی و برای مشاهده آنلاین ناامید شده اند.

برای جلوگیری از اتلاف وقت و منابع در استراتژی های بن بست ، بهتر است به طور واضح مشخص کنید که مارک های مجازی برای رقابت می توانند و چه کاری نمی توانند انجام دهند. و همچنین باید مناطق خاکستری را برجسته کنیم.

انجام نمی شود

بدون ارائه خدمات حضوری ، مارک مجازی که درحال بازاریابی هستید برای لیست Google برای کسب و کار من واجد شرایط نیست. بدون داشتن آدرس فیزیکی نیز واجد شرایط نیست. ممکن است بتوانید در برخی از فهرستهای دیگر کسب و کار را لیست کنید ، اما در دنیای Google نمی توانید برای رتبه بندی بسته محلی / محلی یاب / نقشه ها رقابت کنید. فقط آن را از روی کتاب ها خط بزنید.

می تواند انجام دهد

شما می توانید با محتوایی که منتشر می کنید و پیوندهایی که برای افزایش اعتبار صفحه این محتوا در اختیار دارید ، برای رتبه بندی ارگانیک رقابت کنید.

شما می توانید با هدف قرار دادن موقعیت مکانی در مناطقی که برای شما مهم هستند ، از طریق Google Ads برای مشاهده قابل پرداخت بپردازید.

مناطق خاکستری

مواردی وجود دارد که یک تجارت عمدتا مجازی ممکن است واجد شرایط لیست GMB باشد ، اگر دارای ستادی ستادی باشد که باید توسط مشتریان ، بلکه توسط همکاران مانند شرکای B2B پیدا شود. با این حال ، برای مارک های مجازی با مصرف کنندگان ملی یا بین المللی ، چنین لیستی به هیچ وجه به رقابت در رتبه بندی بسته های محلی در سراسر کشور کمک نمی کند.

قابلیت مشاهده آلی محلی برای مشاغل مجازی

در چند وقت اخیر ، تکرارهای Google اظهار داشته اند که ۴۶٪ جستجوها هدف محلی دارند و این همان مکان کاربر که تأثیر بسیار بیشتری در نتایج موتور جستجو نشان می دهد نسبت به سایر اشکال شخصی سازی. برای مشاغل کاملاً مجازی ، هیچ یک از اینها خبر خوبی نیست و بومی سازی سنگین SERP های ارگانیک آنها باعث می شود تجارت الکترونیکی و سایر مارک های فقط دیجیتالی برای رقابت رقابت کنند.

در یک وبینار اخیر Moz ، یکی از حاضران س howال کرد که شرکتهایی مانند CarInsurance.com چگونه می توانند رتبه بندی را برای جستجوهای فرموله شده مانند “بیمه اتومبیل در نزدیکی من” داشته باشند ، در حالی که به احتمال زیاد گوگل بر مشاغل محلی یا مارک های بزرگ اولویت دارد. واقعیت این است که مشاغل مجازی باید تمام اختیارات ارگانیک خود را بسازند و راهی برای محلی سازی برخی از محتوای خاص تا آنجا که ممکن است برای شهرهایی که بیشترین اهمیت را برای نام تجاری دارند پیدا کنند.

یک رویکرد مشترک که من نمی تواند توصیف ایجاد صفحات فرود نازک و تکراری در سطح شهر برای هر شهر در سراسر کشور است. شما پانویس هایی را در سراسر اینترنت مشاهده می کنید که دارای پیوند به ده ها صفحه در سطح شهر با ارزش بسیار اندک است.

در عوض ، مارک هایی که برای شرایط بسیار سخت در رقابت هستند مجبورند به طور مداوم در ساختن قدرت برای رقابت با بیمه کشاورزان یا Geico سرمایه گذاری کنند ، اگر آنها بخواهند توسط گوگل برای نمایان بودن مواد اولیه برای اصطلاحات مناسب شناخته شوند. و در صورت امکان ، صفحات فرود را برای شهرهای برتر با اطلاعات محلی بسیار عالی در مورد آنها ایجاد کنید ، گاهی اوقات بهینه سازی را برای هدف قرار دادن اصطلاحات مثمر ثمر طولانی تر تنظیم کنید.

این کار ساده ای نیست و به همین دلیل است که بسیاری از مارک های مجازی به جای تلاش برای کسب رتبه های ارگانیک ، در نهایت هزینه های جایگزینی را پرداخت می کنند. اما قلب شرکتی که شرکت کنندگان در وبینار ما درباره آن س askedال کرده است ، CarInsurance.com هنگام جستجوی سایت محلی خود در خلیج SF Moz Pro On با این صفحه فرود بسیار خوب کار می کند و جستجوی طولانی تر “بهترین بیمه ارزان قیمت اتومبیل در سانفرانسیسکو” را انجام می دهد. Page Grader نشان می دهد که چه تلاش شدیدی انجام شده است و حتی با کمی تغییر نیز کمی جای کار برای انجام بهتر وجود دارد:

عکس نحوه انجام SEO محلی برای مشاغل بدون مکان فیزیکی در سال 2021

بنابراین رقبای خود را در بازار جغرافیایی پیدا کرده و آنها را حسابرسی کنید تا کشف کنید که در آن رقابت با ترکیبی از اقتدار مناسب + عبارات جستجوی برنده ممکن است. Moz Pro بتا از تجزیه و تحلیل بازار محلی ، به ویژه برای کمک به شما در درک واژه های جستجو برای رتبه بندی آلی در بازارهای مختلف جغرافیایی در سراسر کشور طراحی شده است:

عکس نحوه انجام SEO محلی برای مشاغل بدون مکان فیزیکی در سال 2021

تجزیه و تحلیل بازار محلی در ارائه نمای چند نمونه از رقبا در مناطق انتخابی شما برای عبارات جستجوی اصلی که بیشترین نیاز به پشتیبانی از آنها را دارید با بهترین محتوای خود ، زمینه جدیدی را فراهم می کند. در تلاش برای کمک به یک مارک مجازی در رقابت با مشاغل محلی فیزیکی ، بخشی از بتا این محصول مهیج باشید.

خلاصه

برای هر مدل غیر آجر و خمپاره یک مسیر بازاریابی محلی نسبتاً ساده وجود دارد ، اما من پیش بینی می کنم که سال ۲۰۲۱ سالی باشد که در آن شاهد تار شدن بیشتر خطوط سنتی و خوب له شده خواهیم بود.

واضح است که مارک های آجر و ملات بیشتری در ماه های آینده فروش دیجیتال را برای پاسخگویی به تقاضای تحقق بدون تماس و تبدیل شدن به هیبرید انجام می دهند. خرده فروشان فیزیکی راه حل های پیچیده تجارت الکترونیکی را در وب سایت های خود اجرا می کنند و با فیلتر “در نزدیکی” موجود در Google Shopping نوک انگشتان خود را ارائه می دهند.

در همین حال ، مارک های فقط دیجیتال به آزمایش واربی ​​پارکر برای انتقال از فروش کامل DTC به داشتن فروشگاه های فیزیکی ادامه می دهند و آنها را برای رتبه بندی بسته های محلی واجد شرایط می کنند. می توانم بگویم ۲۰۲۱ به دلیل نیاز آشکار به محدود کردن خرید حضوری به دلیل همه گیر ، برای چنین آزمایشاتی امیدوار کننده تر به نظر می رسد.

همچنین ، به دلیل COVID-19 ، کارآفرینانی که سال ۲۰۲۰ را صرف تحقیق در مورد فرصت های زندگی خود با کار در خانه کردند ، ممکن است از اولین موفقیت های سخت خود در سال جدید لذت ببرند. آنها طیف وسیعی از مدل های آجر و ملات ، SAB ، مجازی و ترکیبی را از اتاق نشیمن خود اجرا خواهند کرد.

مسئولیت این امر با Google همراه خواهد بود که با جذب این همه تغییر و ارزیابی مجدد مداوم این که آیا دستورالعمل های آنها واقعیت تجاری فعلی را منعکس می کند یا نیاز به بروزرسانی جدید دارد ، همچنان مرتبط خواهد بود. مراقب فرصتهای جدید باشید که ممکن است طی تجدید نظر در دستورالعملها و ویژگیهای جدید Google طی چند ماه آینده به وجود بیاید.

برای مارک ها و بازاریابان آنها وظیفه این است که بردهای محلی و ارگانیک آسان ، متوسط ​​و سخت را شناسایی کنید بر اساس مدل کسب و کار ، و سپس مکمل با درج پرداخت در جایی که نمی توان برد داشت به هر روش دیگر

در یافتن بردهای خود مشکلی دارید؟ برای آگاهی از چگونگی کمک نرم افزار SEO ما با Moz تماس بگیرید. ما برای شما آرزوی خوشبختی در سال پیش رو داریم!





منبع

شاید دوست داشته باشید:

بررسی نقاط دسترسی ترافیک - Moz

بررسی نقاط دسترسی ترافیک – Moz

در قسمت این هفته از Whiteboard Friday ، جو کامرون – مدیر تیم آموزش Moz’s – به روند آدرس دهی […]

2021 موفقیت محلی در سئو سایت: نکات و پیش بینی های خبره

۲۰۲۱ موفقیت محلی در سئو سایت: نکات و پیش بینی های خبره

“ما اینجا هستیم تا از توهم جدا بودن بیدار شویم.” – Thích Nhất Hạnh ، معلم بودایی اعتبار تصویر: مولوی […]

گوگل بروزرسانی هسته ای دسامبر 2020: توسط شماره ها

گوگل بروزرسانی هسته ای دسامبر ۲۰۲۰: توسط شماره ها

در تاریخ ۳ دسامبر ، Google اعلام کرد که آنها آخرین نسخه Core Update را ارائه می دهند. در ابتدا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *