نزدیکی سوم: شیرجه رفتن عمیق به یک تعجب در فاکتورهای رتبه بندی محلی

نزدیکی سوم: شیرجه رفتن عمیق به یک تعجب در فاکتورهای رتبه بندی محلی

dmin آموزش سئو


عکس نزدیکی سوم: شیرجه رفتن عمیق به یک تعجب در فاکتورهای رتبه بندی محلی

اعتبار تصویر: J.B. Hill

اگر حداقل حداقل چند مورد غافلگیر نشود ، چه فایده ای از نظرسنجی دارد؟

من می دانم که وقتی داده ها برای اولین بار از Moz State of SEO Local Industry Survey 2020 منتشر شد ، ابروهای خود را به سمت آسمان پریدم و دیدم که ، در یک وقفه با سنت ، شرکت کنندگان مجاورت کاربر به کسب و کار را در مکان سومی قرار داده بودند. شرایط تأثیرگذاری در رتبه بندی های محلی Google درست یک سال پیش ، پاسخ دهندگان ما به آن شماره ۱ رای داده بودند.

اگر احساس ناراحتی می کنید ، شانس ما این است که نگاهی دقیق تر به داده ها بیندازیم و ببینیم که آیا می توانیم تئوریهای مفیدی را برای افت نزدیکی درک شده ارائه دهیم.

اول ، تعریف سریع از نزدیکی کاربر به کسب و کار

عکس نزدیکی سوم: شیرجه رفتن عمیق به یک تعجب در فاکتورهای رتبه بندی محلی

منظور از SEO محلی هنگام صحبت از نزدیکی کاربر به تجارت چیست؟ تصور کنید یک جستجوگر اینترنتی در گلدن گیت پارک در سانفرانسیسکو ایستاده است و به دنبال تلفن ، لپ تاپ یا دستگاه دیگری برای “پیتزا” است. سئو های محلی مشاهده می كنند كه برای گوگل معمولی تر نشان دادن پیتزا فروشی شخص Pasquale ، درست در كنار پارك است تا نشان دادن پیتزا Yummy در سطح شهر در محله گلن پارک.

همانطور که در شهر خود حرکت می کنید ، یک پرس و جو یکسان ایجاد کنید و به احتمال زیاد خواهید دید بسته های محلی و نتایج نقشه برداری بسته به رقابتی ، چگالی و تنوع تجارت محلی در شهر شما ، بسته به رقابتی ، چگالی و تنوع تجاری محلی در شهر شما ، نسبت به مکان شما تغییر می کند. ایستاده هنگام جستجو

در سال ۲۰۱۴ ، نظرسنجی سالانه از کارشناسان محلی جستجوگرهای محلی در سطح جهانی معروف به نظرسنجی عوامل رتبه بندی جستجوی محلی ، نزدیکی را به عنوان داشتن هشتمین اثر بزرگ در رتبه بندی های بسته محلی نشان داد. در سال ۲۰۱۷ و در نسخه های بعدی ، نزدیکی به شماره ۱ رسیده بود. همانطور که گفته شد ، گزارش سال صنعت موز در صنعت صنعت جستجوگرهای محلی در رتبه اول قرار گرفت. اما امسال ، چیزی تغییر کرد …

مجاورت سوم: داده ها

عکس نزدیکی سوم: شیرجه رفتن عمیق به یک تعجب در فاکتورهای رتبه بندی محلی

گروه بزرگ نظرسنجی ما با بیش از ۱۰۰۰ پاسخ دهنده ، عناصر Google My Business (کلمات کلیدی به نام ، دسته بندی ها و غیره) و عناصر بررسی Google (تعداد ، احساسات ، پاسخ های مالک و غیره) را در رتبه بندی بسته های محلی نسبت به کاربر قرار دادند. نزدیکی به تجارت.

حال ، بهتر است نگاهی بیندازیم که کدام یک از شرکت کنندگان دستور داده اند از این طریق نفوذ کنند.

عناصر GMB رتبه ۱ را کسب کردند

جالب است بدانید که ، به طور متوسط ​​، کارمندان آژانس عناصر Google My Business را به عنوان بیشترین تأثیر در رتبه بندی های بسته محلی ارزیابی کردند. اینها پزشکانی هستند که احتمالاً بطور روزانه به طور مستقیم با مراجعان محلی کار می کنند و به طور مداوم بسته های محلی را مطالعه می کنند.

عکس نزدیکی سوم: شیرجه رفتن عمیق به یک تعجب در فاکتورهای رتبه بندی محلی

عناصر بررسی Google رتبه ۲ را کسب کردند

عکس نزدیکی سوم: شیرجه رفتن عمیق به یک تعجب در فاکتورهای رتبه بندی محلی

به طور کلی ، عناصر بازبینی Google رتبه دوم را دارند و در این آمار ، افراد نظرسنجی که یک مشاغل کوچک محلی را بازاریابی می کنند که به طور متوسط ​​تأثیرگذاری بر بررسی ها را بسیار بالا ارزیابی می کنند. احتمالاً این افراد صاحبان مشاغل مستقل یا کارکنان بازاریابی داخلی آنها هستند که به طور مرتب بسته های محلی را نگاه می کنند تا ببینند چه چیزی سوزن را جابجا می کند.

نزدیکی در رتبه ۳ قرار گرفت

عکس نزدیکی سوم: شیرجه رفتن عمیق به یک تعجب در فاکتورهای رتبه بندی محلی

به طور کلی ، نزدیکی جستجوگر به محل کسب و کار در رده سوم قرار دارد و در این گروه ، کارمندان آژانس هستند که به طور متوسط ​​تأثیر نزدیکی را به شدت ارزیابی می کنند. بنابراین ، مجدداً ، این گروه از متخصصان بازاریابی هستند که در به تصویر کشیدن نزدیکی نسبت به عوامل GMB کمتر نقش دارند.

سه نظریه برای ایجاد حس نزدیکی

من به اندازه کافی از داده ها شگفت زده شدم تا در مورد نحوه حسابداری از آن شروع کنم. من سه تئوری مختلف را ارائه کردم که به من کمک کرد تا این شخص را به من بیشتر درک کند.

۱٫ آیا پاسخ دهندگان فقط می توانند اشتباه باشند؟

مطمئناً ، سؤال این سؤال است. من صادقانه خواهم بود – اولین عکس العمل من به داده ها هنگام عبور از میز من این بود: “صبر کنید … این درست نیست. چگونه نزدیکی می تواند در مقام سوم باشد؟ “

من به این فکر کردم که چگونه پروژه طولانی مدت ردیابی فاکتورهای محلی ، محدود به کارشناسان محلی سئو ، چندین سال است که نزدیکی را در اختیار شما قرار می دهد ، و اینکه چگونه گروه نظرسنجی ما شامل همه نوع عنوان شغلی در بازاریابی مشاغل محلی است. دارندگان ، مدیران خلاق ، نویسندگان ، جستجوگرها داخلی و آژانس و بسیاری دیگر از متخصصان در بازاریابی مشاغل محلی کمک کرده و در ابتکار عمل ما شرکت می کنند. آیا ممکن است پاسخگویانی که روزانه کار SEO را انجام نمی دهند این نتیجه را تغییر دهند؟

اما وقتی من دیدم که در واقع ، کارمندان آژانس که بیشترین سهم را در این دیدگاه در مورد عوامل GMB که از نزدیکی بیشتر بودند ، سؤال من را برداشته اند ، متوقف نشدم. مارک های بازاریابی دیجیتال که SEO را به عنوان خدمات محلی ارائه می دهند ، نمی توانند به طور خلاصه اشتباه خوانده شوند. بنابراین ، بعد ، من از خودم پرسیدم که این کارمندان آژانس چه چیزی را می توانند ببینند که باعث می شود آنها نزدیکی را پایین تر از دو عامل دیگر قرار دهند.

۲٫ آیا غیرممکن است که “وابسته” باشد؟

این مسئله وجود دارد: متخصصان پیشرفته سئو محلی می دانند که هیچ عامل رتبه بندی محلی مطلق شماره ۱ وجود ندارد. آنچه در یک بسته محلی نشان داده می شود ، به درک Google از قصد و برخورد متنوع آن با صنایع و کلمات کلیدی مختلف وابسته است.

به عنوان مثال ، گوگل می تواند تصمیم بگیرد که برای پرسشی مانند “قهوه در نزدیکی من” ، کاربر نزدیکترین گزینه را می خواهد ، و نتیجه آن را از نزدیک و نزدیک به جستجوگر می کند. در همین حال ، یک مشتری در هر مکانی که به دنبال “نمایندگی های اتومبیل استفاده شده” است می تواند نتایج خاصی را به بخشی از شهر منتقل کند که در آن یک ردیف خودکار پر از چنین مشاغل وجود دارد – پدیده ای که مدتها پیش لقب اثر “صنعت سانتروئید” را داشته است. اما ، برای کاربرانی که به دنبال چیزی مانند “عرصه ورزش” هستند ، Google می تواند اعتقاد داشته باشد که تمایل به دورتر رانندگی وجود دارد و می تواند یک مجموعه محلی از مشاغل محلی را در سراسر یک شهر یا حتی در سراسر کشور تشکیل دهد.

بنابراین ، حقیقت این است که دوبله کردن از هر عامل شماره ۱ نمونه ای بیش از اندازه است که ما به خاطر ارائه نظم به هرج و مرج نتایج Google ارائه داده ایم. نزدیکی ممکن است تأثیر غالب برای برخی از سؤالات باشد ، اما قطعاً برای همه آنها نیست.

با توجه به این نکته ، به خوبی می تواند پاسخگویان نظرسنجی ما که در آژانس ها فعالیت می کنند ، چنین تنوع رفتاری را از طرف Google مشاهده می کنند که اعتماد به نفس خود را در پین کردن این همه در نزدیکی به عنوان عامل اصلی از دست می دهند. و این مرا به نظریه سوم خود سوق می دهد.

۳٫ آیا می توان در اینجا میل به کنترل داشته باشد؟

عکس نزدیکی سوم: شیرجه رفتن عمیق به یک تعجب در فاکتورهای رتبه بندی محلی

نزدیکی می تواند مشکل ساز باشد. در یک سؤال جداگانه در نظرسنجی ما که در آن سؤال کردیم که آیا تأکید Google بر نزدیکی همیشه نتایج با کیفیت بالا را به همراه دارد ، فقط ۳۸٫۶ درصد از پاسخ دهندگان احساس رضایت دارند. بیشتر ما غالباً با نتایج بسته محلی روبرو می شویم که ممکن است نزدیک باشد ، اما بهترین نیست. این امر باعث می شود تا آژانسها و صاحبان مشاغل نسبت به Google احساس شک و تردید کنند و حتی نسبت به بازی در محیطی که غالباً نزدیک به کیفیت هستند ، کمی ناامید باشند.

مگر اینکه شرکتی مایل به انتقال به مکان دیگری باشد که به نظر می رسد Google از اهداف اصلی جستجوی عبارت برخوردار است ، نزدیکی واقعاً کاری نیست که می توانید برای آن بهینه سازی کنید. در این سناریو ، بازاریان مشاغل محلی چه چیزی برای کنترل آنها باقی مانده است؟

البته – این عوامل و بررسی های GMB است. می توانید نام خود را به عنوان شغل خود ، چه دسته هایی انتخاب کنید ، استفاده از پست های Google و پرسش و پاسخ ، عکس ها ، فیلم ها و توضیحات خود را کنترل کنید. می توانید کمپین های خرید بررسی خود و میزان و کیفیت پاسخ های صاحب خود را کنترل کنید.

دیدن پاسخ دهندگان از عناصر GMB بالاتر از نزدیکی ، باعث تعجب من می شود که آیا تمایل شدید برای داشتن امکان کنترل برخی از نتایج بسته های محلی ممکن است به طور ناخودآگاه باعث شود افراد به برخی از عواملی که می توانند تأثیر بگذارد ، توجه ویژه ای نشان دهند. من روانشناس نیستم ، اما می دانم که همیشه در اینجا در Moz می نویسم در مورد تمرکز روی آنچه می توانید کنترل کنید. ممکن است این تأکید درونی باعث شود که من به عواملی غیر از نزدیکی اهمیت بیشتری بدهم. فقط یک تئوری ، اما یک مورد را باید در نظر بگیرم ، و دوست دارم اگر فرضیه های مختلفی را در این نظرات بشنوید!

آیا می توانیم حقیقت را بدانیم؟

من از نتایج نظرسنجی ما چنان شیفته شدم که یک نظرسنجی خیلی سریع در توییتر انتخاب کردم تا عکس دیگری از احساسات فعلی درباره نزدیکی بگیرم. بیشتر طرفداران من به SEO محلی علاقه مند هستند یا درگیر آن هستند ، بنابراین من مشتاقانه نتیجه این کار را مشاهده کردم:

عکس نزدیکی سوم: شیرجه رفتن عمیق به یک تعجب در فاکتورهای رتبه بندی محلی

در حالی که ۶۶٪ قوی مجاورت را در درجه اول قرار داده بودند ، ۳۴٪ جالب توجه نبودند. به عبارت دیگر ، فقط در مورد این موضوع توافق کامل وجود ندارد. بیشتر آشکارا ، بیش از یک سئو مورد احترام قرار دارد توییت کرد به من، “این بستگی دارد”

به همین دلیل من معتقدم که تئوری دوم من در بالا به همان اندازه که می خواهیم به حقیقت نزدیک شویم ، نزدیک است. کلیه نظرسنجی ها که جمع بندی عقاید حکایتی را تشکیل می دهند ، باید تنوع تجربیات پاسخ دهندگان را در نظر بگیرند. در نظر گرفتن:

  • اگر آژانس من در کار با فروشگاههای راحتی یا کافی شاپ ها تخصص دارد ، ممکن است نزدیکی در مورد روز کاری من حاکم باشد زیرا Google چنین کلفتی محکم را برای کلمات کلیدی من در اختیار کاربران قرار می دهد.
  • اگر بیشتر مشتری های من دارای جاذبه های گردشگری یا مارک های B2B هستند ، ممکن است به نظر برسد که بررسی ها یا نام های موجود در پروفایل های Google Business بسیار بیشتر از نزدیکی دنیای من را شکل می دهد.
  • یا ، ممکن است من مشتری های زیادی داشته باشم که هر کدام رفتارهای مختلف Google را تجربه می کنند ، که اعتماد به نفس کلی من در مورد نزدیکی در ابتدا به سادگی بیشتر شده است و بیشتر مشاهده می کنم تغییرات در نتایج.

آنچه با اطمینان می توانیم بگوییم این است که یک سال بیش از یک سال تغییر کرده است که چگونه شرکت کنندگان در بررسی موز دولت موزون صنعت جستجوگرهای محلی ۲۰۲۰ تأثیر نزدیکی را ارزیابی می کنند. آنها معتقدند که این کشور از یک سال پیش غالب تر است. دانستن این امر ممکن است استراتژی بسته محلی شما را تغییر ندهد ، زیرا همانطور که اشاره کردیم ، شما هرگز نمی توانستید در وهله اول ، تأثیر زیادی در نزدیکی داشته باشید.

در صورت وجود هیچ عامل رتبه بندی مطلق محلی شماره ۱ که براساس آن همه طرفها موافقت کنند ، چه تمهیداتی را می توان از آن خارج کرد؟ من این مسئله را جبران می کنم: نظرسنجی ما نشان می دهد که شرکت کنندگان به شدت بر فاکتورها و بررسی های GMB متمرکز هستند. در منظر رقابتی شما ، آگاهی از این عناصر پر جنب و جوش است و توانایی شما در رقابت به معنای استفاده از یک رویکرد فعال برای مدیریت آنچه می توانید کنترل کنید.

نرم افزار Moz Local یک راه حل هوشمندانه برای به دست آوردن حداکثر بار در پروفایل های Google Business شما ارائه می دهد ، و من با لیست کوتاه لینک های من در اینجا می خواهم تا به شما در بازاریابی مشاغل محلی در محیط رقابتی Google کمک کنم:

کنجکاو درباره اینکه بینش دیگری که در نظرسنجی ما پیدا خواهید کرد چیست؟ گزارش کامل و رایگان Moz State of the Local Local Industry 2020 را گزارش کنید.

گزارش کامل را دریافت کنید


برای کمک به ما در خدمت بهتر شما ، لطفاً در نظر بگیرید ۲۰۲۰ بررسی وبلاگ خواندن Moz، سؤال می کند که شما چه کسی هستید ، با چه چالش هایی روبرو هستید و چه چیزهایی را می خواهید در وبلاگ موز مشاهده کنید.

نظرسنجی خواننده را انجام دهید





منبع

شاید دوست داشته باشید:

Intent and SEO جستجو: یک راهنمای سریع

Intent and SEO جستجو: یک راهنمای سریع

درک هدف جستجو می تواند ماده مخفی باشد که استراتژی محتوای شما را از عالی به برجسته می کند. ما […]

تغییر در تقاضای محصول برای سئو به چه معنی است

تغییر در تقاضای محصول برای سئو به چه معنی است

اگر از طریق بحران COVID-19 در تجارت الکترونیکی کار می کنید ، احتمالاً متوجه تغییراتی وحشی در نحوه مشاهده و […]

شناسایی الگوهای عملکرد جستجوی پیشرفته GSC (و آنچه در مورد آنها باید انجام دهید)

شناسایی الگوهای عملکرد جستجوی پیشرفته GSC (و آنچه در مورد آنها باید انجام دهید)

کنسول جستجوی Google تا حد زیادی پرکاربردترین دستگاه در جعبه ابزار SEO است. این نه تنها نزدیکترین درک ما را […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *