وضعیت سئو محلی: کارشناسان از تاکتیک های خاص صنعت استفاده می کنند

وضعیت سئو محلی: کارشناسان از تاکتیک های خاص صنعت استفاده می کنند

dmin آموزش سئو


بیماری همه گیر COVID-19 شیوه تعامل ما با مشاغل محلی را تحت تأثیر قرار داده است. ما در حال سفارش دادن غذای بیشتر برای تحویل ، هزینه بیشتر در فروشگاه های آنلاین و بررسی اقدامات ایمنی در لیست وب انواع مشاغل هستیم. اما این روندهای جدید برای راه های بازاریابی خود به صورت آنلاین به چه معناست؟

ما از پنج متخصص محلی سئو خواستیم تا روند و تاکتیک هایی را که کسب و کارها در پنج صنعت باید در این مدت برای پیشروی – و جلو ماندن – تمرکز کنند ، به صفر برسانند.

برای اطلاعات بیشتر محلی ، گزارش صنعت SEO محلی ما را بارگیری کنید.


۱٫ ۷۰٪ از بازاریابان محلی کاهش بودجه بازاریابی را به دلیل COVID-19 گزارش کردند ، و این باعث می شود بازاریابان حتی بیشتر بر تأثیرگذارترین عناصر کمپین محلی SEO تمرکز کنند. در حال حاضر کدام سه تاکتیک بازاریابی جستجوی محلی بیشترین ارزش را برای کسب و کارها دارند و چرا؟

فیل روزک: خدمات بهداشتی و درمانی

۱٫ بررسی های دقیق ، اخیر – به ویژه در Google Maps ، اما ترجیحاً در سایت های دیگر.

۲٫ در صورت لزوم ، یک صفحه از نوع “telehealth” که جزئیات زیادی در مورد مشکل خاص (مشکلات) پزشک یا حرفه سلامتی از راه دور دارد.

۳٫ یک صفحه دقیق در مورد هر سرویس ، رویه یا شرایط خاصی که این عمل انجام می دهد ، و در هر بخش بخشی که صریحاً بیان می کند آیا گزینه “مجازی” از راه دور بهداشت یا مشابه آن قابل استفاده است.

جوی هاوکینز: خدمات حقوقی

۱٫ پیوند ساختمان. بسیاری از مشاغل به سختی می توانند لینک های با کیفیت خود را بدست آورند ، بنابراین وقتی در آژانس کاری که کار می کنید از تاکتیک های ایجاد لینک استفاده می کنید ، می تواند ارزش افزوده زیادی داشته باشد.

۲٫ بهینه سازی ساختار پیوند داخلی در وب سایت مشاغل. اکثر وب سایت ها برای مشاغل کوچک از ساختار مناسبی برخوردار نیستند و انجام چند تنظیم در پیوندهای داخلی می تواند تغییرات نسبتاً چشمگیری را در نتایج جستجو ایجاد کند. این امر همچنین بر روی نتایج جستجوی محلی و ارگانیک تأثیر می گذارد ، دقیقاً مانند ایجاد پیوند.

۳٫ محلی سازی محتوا در وب سایت. استفاده از صفحات موجود در وب سایت مشاغل و بهینه سازی آنها برای س cityالات مربوط به شهر ، شهرستان یا ایالت می تواند واقعاً تأثیرات بزرگی در نتایج محلی و ارگانیک داشته باشد. ما همچنین نتایج خوبی را از بهینه سازی برای س quالات “نزدیک من” مشاهده کرده ایم.

عکس وضعیت سئو محلی: کارشناسان از تاکتیک های خاص صنعت استفاده می کنند
این را توییت کنید!

بلیک دنمن: خدمات منزل

برای خدمات خانگی ، شناسایی و گزارش هرزنامه / تخلفات Google برای کسب و کار من بیشترین تأثیر را دارند. چرا؟ اگر از ردیابی دقیق رتبه استفاده می کنید و مشاهده می کنید که در بازار هدف خود در رتبه ۵ برای یک کلمه کلیدی محبوب قرار دارید ، اما سه مورد از لیست های بالا ، دستورالعمل های Google برای کسب و کار من را نقض می کنید ، به روزرسانی یا حذف آن لیست ها (بسته به تخلف) شما را به سه نقطه بالا ببرد. دانستن دستورالعمل های Google برای کسب و کار من همراه با دانستن نحوه تشخیص تخلفات بسیار مهم است.

دومین “تاکتیک” تأثیرگذار در بازاریابی ، پیاده سازی و حفظ استراتژی ایجاد بازنگری است. شما نمی توانید یک شهرت عالی داشته باشید.

سومین تاکتیک مهم بازاریابی این است که بفهمید مشتری های شما چه کسانی هستند ، کجا زندگی می کنند ، چگونه می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید و به چه چیزی اهمیت می دهند. از نقطه نظر استراتژیک ، هرچه اطلاعات بیشتری در مورد مشتریان هدف خود داشته باشید ، می توانید در جامعه محلی که آنها متعلق هستند شرکت کنید. برای جستجوی محلی ، من عقیده دارم که Google می خواهد شرکتهای معروف را از دنیای آفلاین در دنیای آنلاین برجسته کند. تمرکز خود را بر روی ایجاد یک برند بهتر و محلی بگذارید.

برودی کلارک: مهمان نوازی

به طور خاص برای لیست رستوران ها و هتل ها ، مطمئناً کارهای زیادی می توان انجام داد تا از لیست های دیگر جدا شوید. با COVID ، هر دو دسته به شدت تحت تأثیر قرار گرفته اند. بسیاری از لیست ها باید به عنوان “بسته شدن دائمی” یا “بسته شده موقت” تازه ایجاد شده علامت گذاری شوند. سه تاکتیک که در حال حاضر استفاده از آنها مهم است عبارتند از:

  1. استفاده از ویژگی موثر: اکنون ویژگی هایی در GMB برای “بهداشت و ایمنی” و “گزینه های خدمات” وجود دارد. در حال حاضر هر دو از اهمیت بالایی برخوردار هستند ، به ویژه ویژگی های مربوط به ماسک ، که می تواند اطمینان زیادی به مشتریان بدهد. همین امر در مورد نحوه فعالیت مشاغل مهمان نوازی با توجه به اینکه گزینه های فروشگاهی یا انتخابی وجود دارد ، صدق می کند.
  2. اعلامیه های Google Post: Google Posts راهی موثر برای برقراری ارتباط تغییرات مهم در عملیات است. پست به روزرسانی COVID-19 بسیار مناسب برای استفاده است زیرا هرگز منقضی نمی شود. اما این نکته منفی است که پست های دیگر دفن می شوند (پست های COVID-19 برجسته می شوند).
  3. به روزرسانی های فعال: برای لیست های هتل ها ، GMB می تواند فضایی پیچیده با چگونگی تعمیق عمیق سایت های رزرو در رابط کاربر باشد. با تغییر مقررات COVID براساس مکان شما ، جزئیات این سایت ها باید سریع به روز شوند تا به مشتریان برسند و از تجربیات منفی جلوگیری کنند.
عکس وضعیت سئو محلی: کارشناسان از تاکتیک های خاص صنعت استفاده می کنند
این را توییت کنید!

آماندا جردن: خدمات مالی

اطمینان حاصل کنید که در لیست های GMB شما از پست های COVID برای به اشتراک گذاشتن اطلاعاتی درباره نحوه ایمن نگه داشتن مشتریان خود استفاده شده است. مشتری مالی ما صفحات فرود COVID را برای حساب های شخصی و تجاری ایجاد کرد. این مشتری از فوریه تا مارس شاهد افزایش ۹۵ درصدی در تکمیل اهداف آلی بود. همچنین در انجام اهداف آلی ۹۷٪ افزایش داشته است. پست های Google که روی خدمات و محصولات مرتبط با ویروس کرونا تمرکز دارند نیز عملکرد خوبی داشته اند.


۲٫ ۷۵٪ از بازاریابان موافق هستند که عناصر نمایه های Google برای کسب و کار من (دسته ها ، بازبینی ها ، عکس ها و …) از عوامل محلی رتبه بندی جستجو هستند. به کدام سه عنصر GMB توصیه می کنید که کسب و کارها در حال حاضر بر روی رتبه بندی بسته محلی خود تأثیر بگذارند و چرا؟

فیل روزک: خدمات بهداشت و سلامتی

شماره یک: بررسی ها

شماره دو: دسته ها – به ویژه دسته “اصلی”.

شماره سه: درست کردن صفحات GMB “پزشک” شما ، منظور من این است که شما یک صفحه “bio” مفصل را دارید که به عنوان صفحه فرود GMB خدمت می کند ، یک دسته اصلی که تخصص پزشک را نشان می دهد و نظرات Google برای هر پزشک از نظر آنها بیماران.

جوی هاوکینز: خدمات حقوقی

در Google My Business فقط چهار عنصر وجود دارد که واقعاً بر رتبه بندی تأثیر می گذارد. از آنجا که اولین نام تجاری است ، بنابراین من می خواهم روی سه مورد دیگر تمرکز کنم: نظرات ، صفحه وب سایت شما که لیست را به آن پیوند می دهید و دسته هایی که انتخاب می کنید. به عنوان مثال ، در این مقاله ، من تفاوت بین دسته وکیل خانواده و دسته وکیل طلاق را توضیح دادم ، و اینکه با کدام کلمات کلیدی ارتباط دارند.

بلیک دنمن: خدمات خانه

به طور خاص برای صنعت خدمات خانگی ، تنظیم دسته اصلی خود در Google My Business با تغییر فصول. شرکت HVAC؟ زمستان به سرعت در حال نزدیک شدن است ، دسته اصلی شما باید به جای دسته تابستانی ، AC به یک گروه گرمایی مربوطه تغییر یابد. دسته اصلی Google برای کسب و کار من در مقایسه با دسته های ثانویه دارای رتبه ای بهتر هستند.

من از اینکه به نظر می رسد یک رکورد شکسته است متنفرم ، اما به تمام لیست های رقیب خود برای تخلفات Google برای کسب و کار من نگاهی بیندازید. و در آخر ، بررسی ها لیست شما را ایجاد یا خراب می کنند. اگر تاکنون استراتژی ساخت مرور را اجرا نکرده اید ، واقعاً باید یک راه حل ASAP تهیه کنید.

عکس وضعیت سئو محلی: کارشناسان از تاکتیک های خاص صنعت استفاده می کنند
این را توییت کنید!

برودی کلارک: مهمان نوازی

به عنوان یک نقطه شروع ، ساعات کار و اینکه آیا لیست به صورت دائمی بسته شده است / به طور موقت بسته شده است یا نه ، مهمترین تأثیرگذار در رتبه بندی بسته محلی است. هر یک از این موارد برای نشان دادن کلیدی است ، اما مطمئناً می توان با به دست آوردن حجم بالایی از بررسی های مثبت و اطمینان از اینکه به طور موثر دسته اصلی و ثانویه تنظیم شده اید ، افزایش های افزایشی را به دست آورید. با دسته بندی ها ، یک مکان عالی برای شروع تکمیل تجزیه و تحلیل رقبا با پسوند GMBspy Chrome است.

آماندا اردن: خدمات مالی

مرورها یکی از مهمترین فاکتورهای رتبه بندی و همچنین مهم برای بهبود تبدیل ها هستند.

دوم نزدیک بودن به جستجوگران – آیا دستگاههای خودپرداز یا شعبه هایی وجود دارند که در حال حاضر لیست GMB ندارند؟ لیست های جدید می توانند به افزایش قابلیت مشاهده در Google Maps کمک کنند.

پیوندهای محلی ایجاد کنید. اکنون زمان خوبی برای کار در ساخت پیوند است. سعی کنید دایرکتوری ها و سازمان های خاص موقعیت جغرافیایی خود را پیدا کنید تا به آنها بپیوندید.


۳٫ ۹۰٪ از پاسخ دهندگان نظرسنجی ما موافق هستند که بررسی های GMB بر رتبه بندی بسته های محلی تأثیر می گذارد. چه مشورتی می توانید به مشاغل ارائه دهید که به دنبال افزایش ارزش بررسی ها هستند؟

فیل روزک: خدمات بهداشت و سلامتی

دیگر برای درخواست های ایمیل آسان ، سریع و محرک خود متوقف نشوید و شروع به تلاش برای شناسایی بیمارانی کنید که ممکن است در بررسی های خود جزئیات کمی داشته باشند. درخواست های تنبل منجر به بررسی تنبل می شود. حداقل درخواستهای نوع “عزیز بیمار گرامی” را از طریق ایمیل ارسال نکنید ، اما در حالت ایده آل ، شما همچنین یک راه احتیاط برای درخواست حضوری پیدا می کنید ، بعداً ایمیل پیگیری می شود. به پست ۲۰۱۷ من در “چرا نرم افزار تشویق بررسی شما چرخ گوشت است” مراجعه کنید.

این روزها ، بیش از هر زمان دیگر ، بیماران می خواهند از مواردی مانند موارد ایمنی و بهداشتی پیروی کنند ، زمان انتظار چگونه است ، آیا استاندارد مراقبت تغییر کرده است یا غیره. بیماران با سابقه در بهترین موقعیت برای نوشتن بررسی دقیق و ترد هستند ، اما شما باید هر بیمار را تشویق کنید که تا آنجا که می تواند جزئیات را بیان کند. سعی کنید یک “فرد بازبینی” تعیین شده داشته باشید که یک یا دو مورد را در مورد هر بیمار خاص بداند و برای درخواست شخصی و شخصی شما چند دقیقه طول می کشد. این کار را انجام دهید زیرا می خواهید “کلمات کلیدی” در بررسی های خود داشته باشید ، و به این دلیل که یک بررسی پنج ستاره که هیچ کس را تحت تأثیر قرار ندهد ، کمک چندانی به تمرین شما نخواهد کرد.

عکس وضعیت سئو محلی: کارشناسان از تاکتیک های خاص صنعت استفاده می کنند
این را توییت کنید!

جوی هاوکینز: خدمات حقوقی

مطمئن شوید که از هر مشتری درخواست بازبینی می کنید و روندی ساده و منظم را برای شما ارائه می دهد. ما معمولاً استفاده از یک بستر پولی را برای مدیریت بازبینی پیشنهاد می دهیم (ما از GatherUp استفاده می کنیم) زیرا این کار می تواند روند را خودکار کرده و یادآوری هایی را برای افرادی که هنوز پاسخی نداده اند ارسال کند.

بلیک دنمن: خدمات خانه

بهترین روش برای کسب بازبینی را کشف کنید. ایمیل ، پیام کوتاه و درخواست های حضوری از تیم خود ، کارت های فیزیکی با لینک bit.ly و غیره را امتحان کنید ، هر کدام را برای چند ماه تست کنید ، سپس به روش دیگری بروید. آزمایش کنید تا زمانی که روشی را پیدا کنید که برای مشتریان شما مناسب است.

نکته دیگری که واقعاً باید مورد توجه قرار گیرد این است که چگونه مشتریان را مجبور به نوشتن در مورد خدمات خاصی که هنگام کار با شرکت شما استفاده می کنند ، کنند. راهنمایی یا س Littleال کوچکی که در صورت تماس با شما می توانند پاسخ دهند ، به مشتریان در نوشتن نظرات بهتر کمک می کند.

برودی کلارک: مهمان نوازی

دریافت نظرات درباره GMB هرگز آسان نبوده است. همیشه می توانید مسیر دستی را طی کنید ، اما مقیاس گذاری صحیح آن غیرممکن است. من متکی هستم و استفاده از GatherUp را برای تجارت مهمان نوازی با لیست های متعدد که به یک استراتژی یکپارچه برای جمع آوری موثر نظرات نیاز دارند ، توصیه می کنم. نکته مثبت استفاده از GatherUp این است که شما می توانید از نظرات شخص اول استفاده کنید تا از آن در وب سایت خود یا به عنوان مکانیزم بازخورد داخلی استفاده کنید.

آماندا اردن: خدمات مالی

تاکتیک شماره یک من برای بررسی ها همیشه این بوده است که یک شخص واقعی در طول نکات مهم در سفر مشتری درخواست بازبینی کند. به عنوان مثال ، یک همکار که به کسی کمک می کند تا حساب خود را باز کند ، یک مشاور وام مسکن که به یک خانواده کمک می کند خانه خود را تأمین مالی کند و غیره.


۴- قبل از همه گیری COVID-19 ، ۷۸٪ از بازاریابان محلی با مفهوم رایج مایک بلومنتال مبنی بر اینکه Google صفحه اصلی جدیدی برای مشاغل محلی است موافقت کردند. آیا مشاهدات و داده های تجزیه و تحلیل شما نشان می دهد که این مفهوم هنوز درست است؟ آیا به دلیل شرایط اضطراری بهداشت عمومی ، نقش وب سایت ها برای مشاغل فعلی فعال شده یا کاهش یافته است و این برای این وب سایت ها به چه معناست؟

فیل روزک: خدمات بهداشت و سلامتی

من هرگز زیاد از آن مکتب فکری نبوده ام و تقریباً از ابتدای عصر COVID کمتر بوده ام: به پست من در ۲۶ مارس ۲۰۲۰ مراجعه کنید: “آیا COVID-19 پایان” Google به عنوان صفحه اصلی شما است ؟ “

برای مشاغل غیرمترقبه ، که در آن مشتریان یا مشتریان نیازی به تحقیق زیاد ندارند یا تصمیم بزرگی نمی گیرند ، می توانم ببینم که چگونه ممکن است Google SERP ها را جایگزین تقریباً مناسبی برای صفحه اصلی کند. این ممکن است در مورد اقدامات پزشکی تا حدی که بیماران فعلی یا بازگشتی دارند که فقط می خواهند سریع اطلاعاتی راجع به عملی که قبلاً با آن آشنا شده اند یا نیاز دارند ، صادق باشد. اما وقتی سلامت مردم به خطر می افتد ، آنها تمایل دارند کمی عمیق تر شوند. غالباً آنها می خواهند یا باید بدانند كه روال عملی چه روشهایی را ارائه نمی دهد یا نمی دهد ، در مورد پزشكان یا سایر پرسنل بیشتر بیاموزند ، درباره بیمه و صورتحساب بیشتر بدانند یا آنچه را كه در نتایج جستجو مشاهده كرده اند تأیید كنند.

جوی هاوکینز: خدمات حقوقی

من موافقت می کنم که Google برای کسب و کار من به یک عامل مهم تبدیل شده است ، زیرا تعداد زیادی گزینه وجود دارد که Google به دلیل COVID-19 آنها را از بین می برد و می توانید از آنها استفاده کنید.

به عنوان مثال ، می توانید از ویژگی قرار ملاقات های آنلاین استفاده کنید ، که به طور برجسته در پانل دانش و بسته ۳ نشان داده می شود. آنها همچنین اخیراً ساعات کار آنلاین را به عنوان تنظیم شده ساعتهای اضافی اضافه کرده اند.

با این حال ، فکر می کنم این مهم است که مردم بدانند Google برای کسب و کار من به طور عمده در آنجاست تا فرصتی برای اشتراک گذاری بیشتر درباره کار شما فراهم کند و همچنین روش هایی برای تماس مشتریان با شما فراهم کند. بیشتر قسمتهای موجود در Google برای کسب و کار من بر رتبه بندی تأثیر نمی گذارد. برای اطمینان از اینکه کسب و کار شما واقعاً در Google قرار دارد ، فاکتورهای سنتی SEO لازم است و سپس Google My Business به شما اطمینان می دهد که مشتریان اطلاعات صحیح را مشاهده می کنند. علاوه بر این ، Google برای کسب و کار من جایگزین نیاز به وب سایت نشده است – این مکان به سادگی مکان دیگری است که باید مرتباً کنترل و به روز شود.

بلیک دنمن: خدمات خانه

بله ، Google برای کسب و کار من ممکن است اولین تعاملی باشد که افراد قبلاً (یا نیاز دارند) به وب سایت شما انجام می دهند. وب سایت ها هنوز هم بسیار مهم هستند – نه فقط برای سئو ارگانیک سنتی ، بلکه برای سیگنال های سئو سنتی که در رتبه بندی Google برای کسب و کار من نیز تأثیر دارند.

از زمان بروز وضعیت اضطراری بهداشت عمومی ، شاهد افزایش ترافیک به وب سایت ها هستیم. بله ، شما می توانید ویژگی های خاصی را برای رفع نگرانی های بهداشت عمومی به لیست GMB خود اضافه کنید ، اما مردم به اطلاعات بیشتری نیاز دارند. چه نوع پروتکل هایی را می گیرید؟ رزرو شما چقدر است؟

برودی کلارک: مهمان نوازی

این واقعاً به نوع تجارت بستگی دارد ، اما در حال حاضر بسیاری از مشاغل محلی (به خصوص در مهمان نوازی) تحت فشار زیادی قرار دارند. این بدان معنی است که آنها ممکن است توانایی به روز نگه داشتن وب سایت های خود و یا لیست GMB خود را تحت بررسی نداشته باشند. بنابراین ، آنها مجبورند که به خدمات تحویل غذا مانند UberEats متوسل شوند – که در سال های اخیر بسیار رایج شده و من حدس می زنم که در سال ۲۰۲۰ افزایش داشته باشد. و هتل هایی که من در ملبورن قرار دارم ، به هر حال ، مدتی است که قادر به فعالیت نیستم ، اما احتمالاً برای ارائه به روزترین اطلاعات به لیست GMB آنها اعتماد نخواهم کرد.

آماندا اردن: خدمات مالی

نقش وب سایت برای مشتریان مالی ما قطعاً افزایش یافته است. وب سایت ها مرکز اطلاعات مفید به ویژه در شرایط بحرانی یا محصولات و خدماتی هستند که نقش زیادی در زندگی شما دارند. برای بسیاری از دسته های تجاری ، اطلاعات موجود در لیست های GMB برای دریافت تبدیل کافی است. مصرف کنندگان هنگام انتخاب یک محصول مالی تحقیقات قابل توجهی انجام می دهند و برای تصمیم گیری آگاهانه بر اساس نرخ ها ، هزینه ها و سیاست ها به تمام اطلاعاتی که می توانند به دست بیاورند نیاز دارند.

عکس وضعیت سئو محلی: کارشناسان از تاکتیک های خاص صنعت استفاده می کنند
این را توییت کنید!

۵- فقط ۳۹٪ از بازاریابان احساس می كنند كه تأكید Google بر نزدیكی كاربر با مشاغل همیشه نتایج با كیفیت بالایی را به همراه دارد. آیا در صنعت ، آیا Google تمایل دارد که اصطلاحات جستجوی اصلی را بیشتر از کیفیت قرار دهد؟ آیا می گویید آنها در تجربه شما بیش از حد بر مجاورت تأکید دارند؟

فیل روزک: خدمات بهداشت و سلامتی

به گفته من ، در صنایع اشباع واقعی ترین است. اما در زمینه های تخصصی تر ، یا برای اصطلاحات خاص تر ، به نظر نمی رسد گوگل به همان اندازه در نزدیکی ثابت کند. تا حدی به این دلیل است که نمی تواند: Google برای گرفتن نتایج مناسب کافی برای پر کردن یک صفحه یا ۳ بسته ، باید کمی دورتر برود.

جوی هاوکینز: خدمات حقوقی

کاملا. مجاورت یکی از دلایل اصلی ایجاد هرزنامه در صنعت خدمات حقوقی است. شرکت های بازاریابی لیست های تولید کننده سرب Google برای کسب و کار من ایجاد می کنند و قادر خواهند بود رتبه بندی آنها را بر اساس داشتن نام تجاری غنی از کلمات کلیدی انجام دهند. آنها آنها را به صورت جرم ایجاد می کنند بنابراین وقتی افراد نزدیک به آنها جستجو می کنند (به دلیل عامل مجاورت) رتبه بندی می شوند.

اینجاست یک مثال برخی از هرزنامه ها را در صنعت خدمات حقوقی مشاهده می کنیم.

بلیک دنمن: خدمات خانه

مجاورت برای انواع خاصی از صنایع (رستوران ها ، کافی شاپ ها ، خشکشویی ها و غیره) بسیار زیاد است ، اما برای برخی دیگر مانند صنایع خانگی چنین نیستند. بیشتر مشاغل خدمات خانگی نباید آدرس خود را از آنجا که یک کسب و کار خدمات منطقه ای است نشان دهند ، اما این مانع نمی شود برخی آدرس خود را برای رتبه بندی در آن شهر حفظ کنند.

متأسفانه گوگل تمایل دارد که نزدیکی در صنعت خدمات خانگی را در اولویت قرار دهد.

عکس وضعیت سئو محلی: کارشناسان از تاکتیک های خاص صنعت استفاده می کنند
این را توییت کنید!

برودی کلارک: مهمان نوازی

من فکر می کنم گوگل در صورت لزوم با شماره گیری مجاورت متر کار منطقی انجام می دهد. اگر بخواهید کلمات کلیدی را در یک نام لیست مشاغل در مقابل مجاورت قرار دهید ، کلمات کلیدی در نام تجاری از ۱۰ برابر ۱۰ بار برنده می شوند. بنابراین در این حالت ، سایر سیگنال ها باید بیشتر شماره گیری شوند ، اما نزدیکی ممکن است فقط در موارد خاص مرتبط باشد.

آماندا اردن: خدمات مالی

کاملا. با استفاده از بانکداری دیجیتال و میزان اعتمادی که به سازمانهای مالی داریم ، مجاورت عامل اصلی در هنگام بررسی یک ارائه دهنده خدمات مالی نیست ، اما نتایج Google این موضوع را منعکس نمی کند.

مجاورت هنگام انتخاب مکانی برای سفارش خرید ، فاکتور بسیار بزرگتری نسبت به انتخاب شخصی است که به وام ۳۰ ساله خود اعتماد کنید. بررسی ها قطعاً باید عامل بزرگتری نسبت به مجاورت برای موسسات مالی باشد.


۶٫ ۹۱٪ از بازاریابان به ما می گویند که آنها یک استراتژی برای گرفتن قابلیت نمایش قطعه ویژه در SERP دارند. کسب و کارها بیشتر روی کدام قطعه های ویژه تمرکز دارند و چرا؟

فیل روزک: خدمات بهداشت و سلامتی

بر روی س FAالات متداول ، به ویژه در صفحات “خدمات” ، “درمان” یا “شرایط” تمرکز کنید. بیشتر بر روی انواع این صفحات تمرکز کنید تا پست های وبلاگ یا سایر منابع کاملاً اطلاعاتی ، که به طور کلی کمتر به شما کمک می کند بیماران جدیدی به وجود آورید.

این س FAالات متداول و پاسخ های شما ، البته باید مختص خدمات ، درمان ، روش یا شرایطی باشد که در یک صفحه مشخص توصیف می کنید. س questionsالات باید به روشی باشد که بیماران (یا جستجوگران) آنها را بیان می کنند ، و پاسخ های شما باید تا حد تاری و نسبتاً ساده باشد.

جوی هاوکینز: خدمات حقوقی

من قطعه های ویژه ای را برای بسیاری از کلمات کلیدی واقعاً دم بلند و دارای هدف تجاری دیده ام که احتمالاً نباید قطعه های برجسته ای داشته باشند. اگر یکی از آنها را بدست آورید ، می توانند منابع شگفت انگیز ترافیکی باشند (عکس زیر را ببینید). علاوه بر این ، ایجاد محتوا در اطراف مواردی مانند “آیا می توانید برای آن شکایت کنید.” [insert information]”می تواند راهی عالی برای به دست آوردن قطعه های ویژه باشد.

عکس وضعیت سئو محلی: کارشناسان از تاکتیک های خاص صنعت استفاده می کنند
عکس وضعیت سئو محلی: کارشناسان از تاکتیک های خاص صنعت استفاده می کنند
این را توییت کنید!

بلیک دنمن: خدمات خانه

با شخصی سازی بیشتر و بیشتر وارد SERP ها ، من معتقدم که قطعه های برجسته خاص و منطقه ای خاص تر می شوند. اگر در مورد “هزینه جدید آبگرمکن” جستجو کنید ، یک قطعه ویژه برای Home Advisor مشاهده می کنید. اگر شرکتی که برای من محلی است ، محتوا را با هزینه و نصب منتشر می کند ، چرا Google به جای آنچه در سطح ملی نشان داده می شود ، آن قطعه را برای من ارائه نمی کند؟

عکس وضعیت سئو محلی: کارشناسان از تاکتیک های خاص صنعت استفاده می کنند

برودی کلارک: مهمان نوازی

قطعه های ویژه موضوعی است که من به طور منظم در مورد آن می نویسم. وقتی صحبت از مشاغل مهمان نوازی می شود ، قطعه های برجسته می توانند از اولویت های پایین تر باشند. طبق MozCast ، قطعه های برجسته در ~ ۹ of از کل SERP ها در مجموعه درخواست ۱۰K Moz MozCast ظاهر می شوند. من انتظار دارم که برای اکثر مشاغل مهمان نوازی کمتر از آن باشد. بر روی قطعه های برجسته ای که بالاترین بازده را برای وقت شما دارند ، تمرکز کنید و اطمینان حاصل کنید که یک استراتژی ردیابی در اختیار دارید. من اخیراً پستی نوشتم که روشی را برای استفاده از Google Analytics و Google Tag Manager برای گرفتن این اطلاعات ارائه کرده است.

عکس وضعیت سئو محلی: کارشناسان از تاکتیک های خاص صنعت استفاده می کنند
این را توییت کنید!

آماندا اردن: خدمات مالی

ما به مشتریان مالی خود یاد می دهیم كه با اطمینان از تحقیق در مورد موضوعات صحیح و ارائه بهترین پاسخ ممكن ، روی آموزش مشتریان خود تمركز كنند. پاراگراف ، جدول ، و قطعه های ویژه چرخ فلک به طور معمول انواع مختلفی هستند که می بینیم وب سایت های مالی اغلب به آنها دست می یابند.


instead- به جای اینکه دقیقاً به مشاوره آنلاین SEO بپردازیم ، شاهد افزایش تعداد مشاورانی هستیم که به مشتریان در مورد استراتژی آفلاین مشاوره می دهند. چه مشاغلی می توانند در حال حاضر به صورت آفلاین انجام دهند تا شانس موفقیت خود را تقویت کنند؟

فیل روزک: خدمات بهداشت و سلامتی

بیماران را در جایی نزدیک به مدت زمانی که قبل از COVID منتظر می مانند نگه ندارید. بیماران باید فکر کنند ، “ای کاش در شرایط بهتری اتفاق می افتاد ، اما دوست دارم که به اندازه گذشته منتظر نمانم.”

اطمینان حاصل کنید که پرسنل رو به رو شما همیشه دوستانه ، صبور و سازمان یافته هستند. بسیاری از اقدامات به دلیل وجود پزشك (پزشك) ، بلكه به دلیل شكایت از كارمندان ، در اینترنت بررسی بدی می كنند. بله ، سرپرستان و سایر کارکنان کار سختی دارند و نه ، بیماران همیشه منطقی نیستند. دقیقاً به همین ترتیب ، مسائل مربوط به بیماران کارمند می تواند یک عمل را پایین بیاورد. کار مداوم با کارمندان در زمینه مهارت های نرم زمان خوبی را سپری می کند.

در خارج از حوزه عمل خود با پزشکان یا صاحبان مشاغل بیشتری آشنا شوید. گاهی اوقات آنها ایده های خوبی دارند که می توانید آنها را با شرایط خود ، با عمل خود وفق دهید.

جوی هاوکینز: خدمات حقوقی

من روی تاکتیکهایی به صورت آفلاین تمرکز خواهم کرد که باعث افزایش جستجوهای مارک دار در Google می شود. جستجوهای مارک دار یکی از مواردی است که ما در یافتن برچسب مکان در Google Maps برای کسب و کار شما مرتبط است. مطالعه ما در این زمینه در اواخر امسال منتشر می شود.

بلیک دنمن: خدمات خانه

شروع به ساختن یک BETTER کنید. محلی نام تجاری. من با وب سایت هایی روبرو شده ام که نمایه بک لینک وحشتناکی دارند یا از سال ۲۰۱۰ وب سایت خود را به روز نکرده اند ، اما در بازار خود رتبه برجسته ای دارند – چرا؟ آنها مدتهاست درگیر جامعه محلی خود هستند.

اگر می دانید مشتریان شما چه کسانی هستند و در Google Analytics به دسته های وابستگی خود فرو رفته اید ، واقعاً درک خوبی از آنچه مخاطبان هدف خارج از خدمات شما به آن توجه دارند ، خواهید داشت.

برودی کلارک: مهمان نوازی

با مشتریان خود صحبت کنید. از آنها س Askال کنید و نگرانی های آنها را درک کنید. مکالمات مهم به صورت آفلاین همچنان نقش مهمی در استراتژی بازاریابی شما دارد.

آماندا اردن: خدمات مالی

استراتژی های بازنگری باید شامل تاکتیک های آفلاین باشند. اطلاع رسانی و مشارکت در جامعه بسیار مهم است. من می گویم که هر کسی که در مورد مدیریت شهرت آنلاین مشاوره دارد باید بر اعتبار شرکت به صورت آفلاین نیز تمرکز کند.

عکس وضعیت سئو محلی: کارشناسان از تاکتیک های خاص صنعت استفاده می کنند
این را توییت کنید!

هر مشاغلی متفاوت است و هیچ تاکتیکی برای همه مناسب نیست. همانند سایر موارد خوب در سئو ، نکته اصلی آزمایش است. خواه محصول یا خدمات جدیدی منتشر کنید ، هم روند مدیریت بازبینی را بهبود ببخشید و یا نحوه استفاده از «Google برای کسب و کار من» را تغییر دهید ، ما به شما توصیه می کنیم برخی از این نکات تخصصی را امتحان کنید تا ببینید چه مشکلی برای کسب و کار شما به وجود خواهد آمد.

آیا یک استراتژی محلی برای SEO دارید که برای کسب و کار شما مناسب است یا می خواهید در پست بعدی صنعت شما را معرفی کنیم؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.





منبع

شاید دوست داشته باشید:

بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

تبلیغات دیجیتال امروزه متفاوت است. نحوه و زمان تعامل ما با تبلیغات آنلاین در ماه مارس که COVID-19 دوره جدیدی […]

رفع SEO روزانه: جمع آوری ، سازماندهی و پیگیری کلمات کلیدی با Moz Pro

رفع SEO روزانه: جمع آوری ، سازماندهی و پیگیری کلمات کلیدی با Moz Pro

بنابراین ما دوباره دیدار می کنیم ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی … اکنون بیش از هر زمان دیگری ، […]

تجارت بصورت غیرمعمول: چگونه می توان خدمات جدید و به روز شده خود را با Google My Business ارتباط برقرار کرد

تجارت بصورت غیرمعمول: چگونه می توان خدمات جدید و به روز شده خود را با Google My Business ارتباط برقرار کرد

از زمان ابتلا به بیماری همه گیر COVID-19 در اوایل سال ۲۰۲۰ ، صاحبان مشاغل مجبور شدند به سرعت برای […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *