چالش برانگیزترین قسمتهای فرایند ساخت پیوند با هدایت محتوا

چالش برانگیزترین قسمتهای فرایند ساخت پیوند با هدایت محتوا

dmin آموزش سئو


نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد.

در اوایل این ماه ، ما بررسی سالانه وضعیت ایجاد لینک را آغاز کردیم ، که هدف آن ارائه بینش صنعت SEO در مورد نحوه ایجاد لینک سازی در حال حاضر ، نحوه اندازه گیری و درک آن و آینده ایجاد لینک است.

در این سال ، ما چند س additionalال اضافی در رابطه با روند پیوند ایجاد محتوای منجر به پرسش کردیم ، یکی از آنها از پاسخ دهندگان خواست که به ما بگویند کدام مرحله از این فرآیند را چالش آورتر می دانند. در اینجا نتایج:

عکس چالش برانگیزترین قسمتهای فرایند ساخت پیوند با هدایت محتوا

امروز ، ما می خواهیم در هر مرحله از این روند صحبت کنیم و به دنبال روش هایی برای کاهش چالش آنها باشیم ، در نتیجه به نتایج موفقیت آمیزتری خواهیم انجامید.

۱٫ دریافت پیوندها از اهداف ارتباطی

من خیلی تعجب نکردم که دیدم این مورد به عنوان چالش برانگیزترین قسمت کار انتخاب شده است. به هر حال ، قسمت مهم موفقیت نمی تواند در کنترل شما باشد. شما از شخص دیگری می خواهید کاری برای شما انجام دهد و اگر فقط نخواهند این کار را انجام دهند ، کار در این مرحله بی فایده خواهد بود. ناگفته نماند که وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران اغلب می توانند روزانه صدها ایمیل دریافت کنند ، به این معنی که برجسته بودن حتی اگر ایده محکم کمپین داشته باشید نیز دشوار است. مانند استیسی مک، یکی از همکاران گزارش ما ، می گوید:

“به طور طبیعی ، هرچه تعداد بیشتری از مردم به بازاریابی محتوا و روشهای روابط عمومی دیجیتال روی می آورند ، فضا شلوغتر می شود. روزنامه نگاران روزانه صدها ایمیل دریافت می کنند. بنابراین حتی اگر آنچه درخشان است درخشان باشد ، همیشه آن عنصر از چیزهایی وجود دارد که از کنترل شما خارج هستند. “

یک عنصر مهم دیگر نیز در این فرآیند وجود دارد که بندرت ، هرگز در مورد آن صحبت نشده است: شانس. همانطور که استیسی ادامه می دهد:

“اگر ایمیل شما درست در همان صندوق ورودی مهم قرار گیرد ، همانطور که در حال دریافت پاسخ به چیزی واقعاً مهم است ، چه می کنید؟ چه اتفاقی می افتد اگر در روزی قرار بگیرد که اتفاقاً از دفتر خارج شده اند؟ چه اتفاقی می افتد اگر آنها وارد سیستم شوند و ۴۰۰ مورد خوانده نشده در صندوق ورودی وجود داشته باشد و شما فقط اسکن شود؟ بله ، شما می توانید تاکتیک ها و استراتژی هایی را برای تعقیب یا بهینه سازی زمان انجام دهید. اما بیایید خودمان را گول نزنیم و باور نکنیم که هیچ عنصری از این شانس وجود ندارد حتی پس از تولید چیز شگفت انگیز. “

یکی از سناریوهایی که من اغلب به آن فکر می کنم این واقعیت است که بسیاری از ما در حین حرکت یا حتی هنگام استراحت از دسک تاپ و نوشیدن قهوه ، ایمیل را با تلفن خود بررسی می کنیم. اگر روزنامه نگاری ایمیل شما را بخواند ، آن را پسندیده باشد ، اما تا وقتی که دوباره به میز کار خود برمی گردند ، چیز دیگری توجه او را جلب کرده چه؟

مسئله این است که ، بعداً کمی بیشتر خواهیم گفت ، دانه های موفقیت در این مرحله از روند بسیار قبل از ارسال این پیام به شخصی که می خواهید به کمپین خود پیوند دهید ، دوخته شده است.

با تمام این گفته ها ، چگونه می توانیم شانس دریافت لینک در این مرحله از روند را بهبود بخشیم و از این چالش عبور کنیم؟

با وسایل ارتباطی به عنوان یک بازی اعداد رفتار نکنید

سال ۲۰۲۱ است و ما از نقطه پیوند ساختن یک بازی اعداد گذشته ایم. من در اینجا فقط در مورد ارتباطات صحبت نمی کنم ، بلکه در مورد اثربخشی پیوندها در رتبه بندی جستجوی ارگانیک شما صحبت می کنم. روزهایی که تعداد خام پیوندها عامل اصلی ، حداقل در طولانی مدت بودند ، گذشته است. هنوز هم بعضی از وب سایت ها را در ردیف بالاترین کیفیت لینک های بی کیفیت مشاهده خواهید کرد ، اما این چیزی نیست که یک مارک قانونی باید ترافیک جستجوی خود را در آن ایجاد کند.

مانند ژیزل ناوارو در مورد این سوال نظر داد:

وی گفت: “این دقیقاً در اینجا دلیل آن است که تلاش برای مقیاس بندی کمپین های ایجاد لینک به منظور محتوا ، اتلاف وقت است. من افرادی را خوانده ام که می گویند کاری که می کنیم یک بازی اعداد است اما اینطور نیست.

جیزل یک مقیاس مهم کلمه را ذکر می کند. هنگامی که هر مقیاس را مقیاس بندی کنید ، کیفیت می تواند آسیب ببیند ، و این در بسیاری از فرآیندها یکسان است. البته ، برخی از کیفیت ها را می توان حفظ کرد ، اما وقتی صحبت از ایجاد پیوند می شود ، مقیاس اغلب به معنای موارد مختلفی است:

هیچ یک از اینها راهی عالی برای نمایندگی آنلاین یک برند نیست ، چه رسد به اینکه در ایجاد لینک موثر باشد.

جیزل در ادامه درباره اهمیت قرار دادن وقت برای محتوا به جای نگرانی در مورد مقیاس گذاری صحبت کرد:

“مهم نیست که چند ایمیل ارسال می کنید یا چند سایت به لیست هدف خود اضافه می کنید ، اگر محتوای شما از لینک مناسب نیست ، برای دریافت پیوندها مشکل خواهید داشت. تمام وقت و تلاشی را که برای مقیاس گذاری لینک سازی اختصاص داده اید ، به دست بیاورید و آن را در محتوایی که تولید می کنید قرار دهید. “

بنابراین ، این س becomesال مطرح می شود که چگونه می توانید در زمینه ارتباط موثرتر باشید؟ بیایید به چند روش نگاه کنیم.

بر روابط کلیدی در بخش خود تمرکز کنید

طی سالهای گذشته درباره همگرایی SEO و روابط عمومی صحبت های زیادی شده است و من امروز نمی خواهم خیلی روی این موضوع تمرکز کنم. اما یک چیز که متخصصان روابط عمومی در آن مهارت دارند ایجاد روابط است و من فکر می کنم این چیزی است که اغلب به خوبی به دنیای SEO ترجمه شده است.

برای شروع ایجاد روابط نیازی به کمپینی در دست خود ندارید. شما می توانید هر زمان را با یک ایمیل ساده شروع کنید ، و بسیاری از روزنامه نگاران یا وبلاگ نویسان از یک پیام معتبر از شما استقبال می کنند ، جایی که ممکن است در مورد کار آنها یا نظرات آنها در مورد یک موضوع خاص شروع به گفتگو کنید. تیم ما در Aira در طول سالها بارها این کار را انجام داده است و در نتیجه دوستی های واقعی شکل گرفته است.

به بخش خود نگاه کنید و از خود بپرسید که چگونه می توانید با افراد اصلی درگیر شوید – بدون اینکه در ازای آن چیزی بخواهید. از میزان استقبال آن افراد تعجب خواهید کرد.

نکته کلیدی که باید در اینجا بخاطر بسپارید این است که برای این کار وقت و تلاش می کنید ، می دانید که بعداً پاداش ها را خواهید دید. وقتی زمان به اشتراک گذاشتن یک کمپین است که می تواند برای مخاطب شما بسیار مفید باشد ، احتمال باز شدن و خواندن ایمیل شما بسیار بیشتر است. حتی اگر این کمپین مخصوص آنها نباشد ، به شما این امکان را می دهند که بخواهید بازخورد بگیرید تا اینکه ایمیل خود را کاملاً نادیده بگیرید بدون اینکه بدانید چرا.

فرد مناسب را برای تماس پیدا کنید

هنگام جستجوی پیوند ، بسیار آسان است که به یک دامنه بروید و نام و آدرس ایمیل را که پیدا کرده اید یادداشت کنید و سپس ادامه دهید. این برای وبلاگ ها و نشریات کوچک خوب است ، اما باید برای تحقیق بیشتر در مورد وبلاگ های متوسط ​​و بزرگ وقت بگذارید.

نشریات بزرگتر ، به ویژه روزنامه ها و مجلات سطح بالا ، تیم های کاملی از افراد را شامل می شوند که موضوعات مختلف را پوشش می دهند. حتی موضوعات خاص اغلب می توانند چندین نفر را روی آنها کار کنند – قسمت سفر هر روزنامه بزرگ را بررسی کنید و به سرعت می بینید که تعداد نویسندگان چقدر است.

ارزش دارد کمی بیشتر وقت بگذارید تا بفهمید بیش از یک نفر وجود دارد که می توانید با آنها تماس بگیرید و در این صورت ، یادداشت کردن همه آنها را به طور هم زمان انجام دهید. سپس می توانید کمی بیشتر در هرکدام جستجو کنید تا ببینید چه کسی می تواند مناسب ترین فرد برای تماس باشد.

در تحقیقات خود به چند نکته توجه داشته باشید:

  • هر چند وقت یکبار مطالب را منتشر می کنند: آیا به نظر می رسد که آنها یک نویسنده معمولی هستند یا بیشتر شبیه یک نویسنده مهمان هستند؟

  • آیا آنها در توییتر هستند و اگر چنین است ، آیا فعال هستند؟ اگر اینها باشد ، این ممکن است راهی برای تعامل با آنها و کسب اطلاعات بیشتر درباره آنچه که دوست دارند در مورد آن بنویسند ، باز کند.

  • درباره چه موضوعات خاصی می نویسند؟ “سفر” را یادداشت نکنید ، طرحی خاص را در سفر بنویسید.

  • به عناوینی که استفاده می کنند نگاه کنید: آیا الگوهایی در آنها وجود دارد ، یا هر چیزی که می توانید در مورد سبک گزارش آنها بیاموزید؟

بله ، این زمان می برد. اما ارزشش را دارد زیرا در مواقعی که نیاز به انجام کارهای تبلیغاتی دارید ، به احتمال زیاد با فرد مناسب تماس گرفته و احتمال دریافت پاسخ و پیوند را افزایش می دهید.

اگر هنوز هم متوجه شدید که ارتباط شما در حال انجام نیست و باید سریع آن را برطرف کنید ، این روند و چارچوب را از شانون مک گیرک در Whiteboard Friday خود بررسی کنید.

۲٫ ارائه ایده هایی برای کمپین ها

دومین مورد در لیست چالش های ما با ۲۳٪ از پاسخ دهندگان ، ارائه ایده هایی برای فعالیت های محتوایی خود است. من کاملاً می فهمم که چرا این مسئله برای بسیاری از افراد یک چالش است ، زیرا دانستن خوب یا بد بودن ایده می تواند بسیار ذهنی باشد. نیازی به گفتن نیست ، تفاوت زیادی بین یک ایده خوب و یک وجود دارد ایده خوبی است که لینک دریافت می کند.

شما به خوبی می توانید ایده محکمی برای محتوایی که در وب سایت شما قرار دارد و ممکن است مورد بازدید قرار گیرد ، پیدا کنید ، اما ممکن است کسی را تحریک کند که بارها و بارها به آن پیوند دهد. درک این تفاوت هنگام ارائه ایده مهم است.

بنابراین ، چگونه می توانید بر این چالش غلبه کنید و ایده هایی ارائه دهید که م willثر باشد؟

یک فرایند و روش توسعه دهید

همه افراد خود را فردی خلاق توصیف نخواهند کرد و متأسفانه کسانی که خود را خلاق نبودن توصیف می کنند تصور می کنند که در ارائه ایده های محتوا خیلی مهارت ندارند. حتی اگر اینجا در نقطه مقابل طیف هستید و معتقد هستید که خلاق هستید و می توانید ایده هایی را ارائه دهید ، داشتن یک فرآیند محکم که شما را راهنمایی کند راهی عالی برای اطمینان از ثبات و صرفه جویی در وقت است.

ارائه ایده های محتوای مناسب پیوند می تواند دشوار باشد ، انجام این کار بارها و بارها حتی دشوارتر است – یک فرایند و روش به شما کمک می کند زیرا می تواند به طور مکرر و در بخشهای مختلف استفاده شود.

چندین فرآیند وجود دارد که می توانید در اینجا استفاده کنید و یک پاسخ درست وجود ندارد ، بنابراین در اینجا فقط می خواهم چند موردی را که ما در Aira استفاده می کنیم برای شما به اشتراک بگذارم که ممکن است برای شما مفید باشد و شما را به مسیر درست نشان دهد.

چارچوب استراتژی محتوا

چارچوب استراتژی محتوای ما برای برانگیختن ایده هایی طراحی شده است که با مضامین و موضوعاتی مرتبط هستند که از مهمترین مارک تجاری هستند که با آن کار می کنید. همچنین به شما کمک می کند بفهمید کدام قالب های محتوایی در دسترس شما هستند و KPI های مرتبط باید چه باشند.

آخرین نکته مهم است زیرا در حالیکه پیوندها ممکن است مورد توجه قرار گیرند ، یک کمپین محتوایی عالی ارزش بیشتری خواهد داشت و باید این موضوع را تأیید کرد. به عنوان مثال ، یک کمپین ممکن است به شما کمک کند ترافیک ارجاع را به وب سایت خود هدایت کنید که می تواند دارای ارزش باشد.

از طرف مقابل ، این چارچوب به شما کمک می کند تا ثابت کنید برخی از مبارزات محتوایی مستقیماً منجر به هدایت مشتری یا مشتری نمی شوند – چیزی که می تواند یک سو common تفاهم مشترک با برخی از سهامداران باشد. استفاده از این چارچوب به شما امکان می دهد درمورد KPI اصلی کمپین صریح باشید و هنگام رانندگی مستقیم مشتری یا درآمد یکی از آنها نیست.

در اینجا خود چارچوب به همراه نشانگرهایی برای معنی هر خط وجود دارد:

عکس چالش برانگیزترین قسمتهای فرایند ساخت پیوند با هدایت محتوا

و در اینجا مثالی از چگونگی به نظر می رسد اگر ما با شرکتی کار می کردیم که برای کمک به شما در یک خواب راحت محصولاتی را می فروشد:

عکس چالش برانگیزترین قسمتهای فرایند ساخت پیوند با هدایت محتوا

گرچه این موضوع برای تک تک موضوعات تعریف نخواهد شد ، اما نقطه شروع محکمی را ارائه می دهد و مهمتر از همه ، ایده های شما را با اطمینان از اینکه در درون مضامین اصلی قرار می گیرند و به KPI مناسب مرتبط هستند ، متمرکز نگه می دارد.

چارچوب نقاط درد مخاطب

روش دیگری که ما در Aira استفاده می کنیم حول نقاط درد مخاطب مشتری ما است و سپس آن نقاط درد را به راه حلهایی متصل می کند که مشتری می تواند ارائه دهد یا ایجاد کند. بخشهایی از این چارچوب وجود دارد:

حضار: ما با مشتری کار می کنیم تا مخاطبان اصلی آنها را برای محصولاتشان مشخص کنیم و تا آنجا که ممکن است محکم تمرکز خود را بر روی افرادی که می خواهند محتوای آنها در مقابل آنها قرار بگیرد ، حفظ کنیم.

نقاط درد: ما تحقیقاتی را در مورد این مخاطبان انجام می دهیم تا بفهمیم که درد اصلی آنها هنگام خدمت یا محصولی است که مشتری ارائه می دهد.

راه حل ها: این جایی است که ما بررسی می کنیم مشتری در حال حاضر با محصولات ، خدمات یا محتوای خود این مشکلات را حل می کند. این امر به ما هدایت می کند که در نهایت باید ترافیک را به کجا هدایت کنیم یا اگر باید صفحه جدیدی ایجاد کنیم.

در اینجا مثالی آورده شده است که تصور می کند ما در حال کار با شرکتی هستیم که به مردم در خرید خانه کمک می کند:

عکس چالش برانگیزترین قسمتهای فرایند ساخت پیوند با هدایت محتوا

پس از تکمیل (اگرچه هرگز ۱۰۰٪ کامل نیست ، اما یک روند مداوم است) ما می توانیم نقاط را بین این سه حوزه متصل کنیم که می تواند منجر به ایده های تبلیغاتی شود.

به عنوان مثال ، ما می توانیم نقاط بین اینها را بپیوندیم:

عکس چالش برانگیزترین قسمتهای فرایند ساخت پیوند با هدایت محتوا

سپس می توانیم ایده پردازی خود را بر اساس مخاطبان هدف ، نقاط درد آنها و راه حلی که مشتری ارائه می دهد ، قرار دهیم. این بدان معناست که یک ایده کمپین با کسب و کار و مخاطبان مشتری بسیار گره خورده است ، این کار مماس نیست و ارزش ایده را کاهش می دهد.

اگر می خواهید در روند خلاقیت عمیق فرو بروید ، همیشه هدف من این است که مارک جان استون که اخیراً نیز این گزارش را تهیه کرده است ، ۳۱ کمپین از آژانس های دیجیتال مختلف را جدا می کند تا ببینید که چه چیزی این ایده ها را عملی می کند.

۳٫ تأیید ایده های کمپین

سومین مورد در لیست ما تأیید ایده های مربوط به محتوا است ، با ۲۰٪ از پاسخ دهندگان گفتند که این یک چالش برای آنها است.

با گذشت سالها ایده های زیادی را به مشتری ارائه داده ام ، من می فهمم که چگونه این می تواند یک چالش باشد ، اما همچنین از نظر برخی عوامل می تواند بسیار متفاوت باشد. پروژه هایی که من (یا تیم) بیشترین تلاش را برای ورود به سیستم داشته ایم زمانی است که انتظارات مشتری را برای ایده ها درک نکرده ایم.

واقعیت این است که بسیاری از این انتظارات باید از قبل یا هنگام فروش یک پروژه یا زمانی که پروژه را شروع می کنید ، درک شود. اگر خلاصه ای خلاقانه تهیه کنید ، این س questionsال باید شامل س questionsالاتی باشد که به شما کمک می کند ایده هایی را که ارائه می دهید تا حد ممکن امضا کنید.

بیایید انواع س questionsالاتی را که برای انجام این کار باید از قبل بپرسیم بررسی کنیم و امیدواریم از درد بعدی جلوگیری کنیم.

موضوعات اصلی و اذیت کردن

س Asال از مشتری درمورد اینکه چه موضوعاتی از آنها خوشحال می شوند صحبت کنند می تواند مفید باشد ، اما همیشه مشکلات احتمالی را از بین نمی برد. با پرسیدن س basicالات اساسی مانند:

  • می خواهید برند شما با چه موضوعاتی معروف شود؟

  • شما می توانید درباره چه موضوعاتی صحبت کنید معتبر هستید؟

  • طنین مخاطبان شما با چه موضوعاتی است؟

  • مشتریان شما همیشه از شما چه سالاتی می پرسند؟

این می تواند یک نقطه شروع واقعا خوب برای شما ایجاد کند اما هنگامی که پاسخ ها را می شنوید ، باید عمیق تر شوید. این شامل کمی فکر کردن روی پاهایتان است ، اما باید در این مرحله مشتری را آزمایش کنید تا ببینید محدودیت آنها در کجاست و چه چیزی را از سیستم خارج می کند و از آن خارج نمی شود.

یکی از موضوعاتی را که آنها ذکر کرده اند بردارید و یک نمونه تصادفی از استفاده از آن ایده را بیرون بیاورید ، سپس آن را بارها و بارها انجام دهید. شروع به درک نحوه واکنش آنها به ایده ها کنید و با دقت به صحبت های آنها گوش دهید. آنها شروع به دادن سرنخ هایی می کنند که چگونه آنها به ایده ها پاسخ می دهند و چه سوالاتی در ذهن آنها خطور می کند.

به عنوان مثال ، ممکن است یک پاسخ “بله ، این کار می کند اما …” است. سپس آنها نگاهی اجمالی به مشکلات احتمالی خواهند داشت. بنابراین این ممکن است “بله ، کارساز باشد اما ما باید از تیم انطباق خود خارج شویم” یا “بله ، این کار می کند اما جنی در تیم داده ما ابتدا باید آن را بررسی کند.”

ایده های خارج از موضوع

به دنبال این موضوع ، درک اولیه از موضوعاتی که می خواهند از آنها پاکسازی شود بسیار مهم است. باز هم ، از روی تجربه ، پاسخهای معمول در اینجا ممکن است کاملاً معمولی باشد و چندان مفید نباشد ، مثلاً مشتری بخواهد از محتوایی که ممکن است کمی خطرناک باشد جلوگیری کند یا از رقبا نام ببرد. غیر معمول نیست که شرکت ها بخواهند از تولید محتوای سیاسی توسط شخص ثالث جلوگیری کنند ، حتی اگر شرکت به طور کلی مخالف صحبت در مورد مسائل سیاسی نباشد.

برای امتحان و کاوش عمیق تر ، روش بالا را تکرار کنید و چند مثال بیاورید تا مرزها را کمی آزمایش کنید و ببینید که چگونه پاسخ می دهند. یکی از راه های انجام این کار س toال در مورد هرگونه کمپین قبلی است که اشتباه انجام شده است ، کار نکرده است و یا باعث ایجاد مشکلاتی در داخل یا خارج نشده است.

اگر با مدیر عامل سر و کار ندارید ، شاید چیزی مانند “اگر می خواستیم ایده ای در این زمینه تولید کنیم ، مدیرعامل شما چه می گوید؟” او چه واکنشی نشان می دهد؟ “. مزیت اضافی در اینجا این است که شما می توانید ببینید که چگونه پویایی داخلی بین تیم ها و افراد بالای آنها نیز کار می کند.

دستورالعمل ها و لحن نام تجاری

باید بپرسید که آنها چقدر انتظار دارند که یک محتوا به مارک و لحن دستورالعمل های صوتی پایبند باشد. این احتمال وجود دارد که آنها بخواهند از سازگاری محتوا با مارک آنها اطمینان حاصل کنند ، اما میزان این امر بسته به نوع تجارت می تواند بسیار متفاوت باشد. برخی از شما می خواهند که بسیار خیلی نزدیک به آنها بچسبید در حالی که دیگران آزادی بیشتری به شما می دهند.

دانستن این مهم است زیرا می تواند روی روشهایی که می توانید ایده را اجرا کنید تأثیر بگذارد و گاهی اوقات ، به این معنی است که برخی از ایده ها عملی نیستند.

قالب ارائه ایده ها

هنگام نوشتن و برنامه ریزی برای ارائه ایده های خود ، اهمیت انتخاب قالب مناسب برای زایمان را دست کم نگیرید. این بر اساس مشتری و اغلب اوقات ، مدت زمانی که با او کار می کنید تغییر می کند.

در Aira ، ما مشتریانی داریم که سالها با آنها کار کرده ایم و روند و تیم ما را به خوبی می دانند. این مشتری ها فقط ممکن است به یک ایمیل ساده با خلاصه ای از هر ایده نیاز داشته باشند تا از سیستم خارج شوند یا چند سوال بپرسند.

این برای مشتری کاملاً متفاوت است و احتمالاً قبلاً هیچ کمپینی را اجرا نکرده است. این مورد به جزئیات بسیار بیشتری احتیاج دارد و احتمالاً به ارائه کاملی با جزئیات / داده های پیوست شده نیاز دارد تا آنها بتوانند همه چیز را کاملاً درک کنند.

اشتباه گرفتن قالب از جلو یک روش مطمئن برای قرار دادن خود در پشت پا است ، مهم نیست که ایده ها چقدر خوب باشد.

۴٫ پیدا کردن دامنه های کافی برای گرفتن پیوند از آنها

چهارم در لیست پاسخ دهندگان ما ، با ۱۳٪ از آنها گفتند که این یک چالش است ، یافتن دامنه های کافی برای گرفتن لینک از آنها است. به نظر می رسد این یک چالش نسبتاً کوچک است و حتی در بخش های رقابتی ، معمولا دامنه های زیادی وجود دارد که مربوط به کمپینی هستند که شما تولید می کنید.

راهنماهای زیادی وجود دارد که بسیاری از تکنیک ها و فرایندها را برای یافتن چشم انداز پیوند می دهد ، در اینجا چند مورد ذکر شده است:

برای افزودن به اینها ، من می خواهم شما را تشویق کنم که در مورد خصوصیات دامنه هایی که می خواهید پیدا کنید با دقت فکر کنید و بیش از حد “معیارهای سئو” را وسواس نکنید. بگذار توضیح بدهم.

من بیشتر و بیشتر معتقدم که Google ارزش پیوندها را به روشهای بسیار متفاوتی از گذشته انتقال می دهد. اساساً ، Google می تواند كم و بیش PageRank را از طریق یك پیوند براساس تعدادی از ویژگی های مرتبط با آن پیوند عبور دهد. مفهوم این برای سالها وجود داشته است و بیل اسلاوسکی در مورد چگونگی انجام این کار توسط گوگل در اینجا نوشته است.

در حالی که جدید نیست ، این یکی از مناطق است که به اعتقاد من گوگل می تواند با گذشت زمان بیشتر و بیشتر اصلاح شود. اگر فرض کنیم که پیوندها برای مدتی به عنوان یک سیگنال اصلی رتبه بندی باقی بمانند ، دلیل بر این است که Google سیگنالهای موجود در آن را اصلاح می کند که تعداد زیادی از آنها وجود خواهد داشت.

یادداشت فرعی: گزارش State of Link Building ما همچنین از پاسخ دهندگان می پرسد که آیا احساس می کنند پیوندها به عنوان یک سیگنال رتبه بندی در مدت ۵ سال هنوز وجود دارد ، بسیاری معتقد بودند که:

عکس چالش برانگیزترین قسمتهای فرایند ساخت پیوند با هدایت محتوا

اگر ده سال به آینده نگاه کنیم ، این باور کمی کاهش می یابد ، اما اکثر آنها هنوز بله گفتند:

عکس چالش برانگیزترین قسمتهای فرایند ساخت پیوند با هدایت محتوا

به اصل ما برمی گردیم ، من معتقدم که مهم است که به ویژگی پیوندهایی که ممکن است Google برای تعریف ارزش به آنها نگاه کند ، فکر کنیم ، اما همچنین در مورد آنچه برای شما ارزش دارد فراتر از SEO خالص یا ارزش رتبه بندی مهم است.

در اینجا چند نمونه آورده شده است:

  • پیوندهایی که ترافیک را به شما ارسال می کنند

  • پیوندهایی از دامنه هایی که مخاطبان شما مرتباً از آنها بازدید می کنند

  • پیوندهایی از دامنه هایی که قبلاً ندارید

  • پیوندهایی از دامنه هایی که رقبای شما دارند (و ندارند)

  • پیوندهایی از دامنه هایی که میزان بازدید بالایی دارند

وقتی شروع به جستجوی پیوند با این نوع ویژگی ها می کنید ، کمی متفاوت فکر می کنید و طبیعتاً به کیفیت بیش از کمیت متمایل می شوید. این پیوندهایی هستند که گوگل می خواهد اکنون و در آینده به آنها پاداش دهد.

۵٫ طراحی و توسعه ایده ها

سرانجام ، در آخرین مکان در نظرسنجی ما ، طراحی و توسعه ایده ها بود. فقط ۱۰٪ از پاسخ دهندگان ما این را به عنوان یک چالش ذکر کردند.

ما زمان زیادی را برای این کار صرف نمی کنیم اما در اینجا چند نکته برای اطمینان از عدم موفقیت کمپین محتوای خود در اینجا آورده شده است.

با قالب شروع نکنید

تا آنجا که وسوسه انگیز است ، سعی کنید قبل از عملی شدن کامل ایده خود ، از هرگونه تعصب نسبت به قالب یا نوع خاصی از اجرا جلوگیری کنید. به عنوان مثال ، سعی کنید با گفتن “من می خواهم نقشه ای را انجام دهم” یا “من می خواهم اینفوگرافی تعاملی را انجام دهم” از این کار خودداری کنید. با پرسیدن از خود که بهترین راه برای انتقال ایده شما چیست ، اجازه دهید ایده به یک قالب مناسب منجر شود.

این می تواند به طیف وسیعی از گزینه ها منجر شود:

  • پست وبلاگ

  • راهنمای فرم بلند

  • اینفوگرافیک

  • موضوع توییت

  • ویدئو

  • اسلایدک

  • کاغذ سفید

این لیست می تواند ادامه پیدا کند و شما ایده بگیرید.

شما هنوز هم باید بدانید که قالب های محتوا چه کارهایی می توانند انجام دهند و یک گزارش داخلی از مبارزات خود داشته باشید تا ببینید کدام یک از آنها بهتر کار می کنند ، اما اجازه ندهید خود را در قالب گیر بیاندازید. یک کمپین موفق که یک قطعه تعاملی بود ، به احتمال زیاد به این دلیل کارآمد بود که ایده پشت آن قوی بود ، نه فقط به دلیل تعاملی بودن آن.

نگذارید این ایده از دست برود

با پیش بردن از نکته قبلی ، بسیار آسان است که یک ایده اصلی وقتی مراحل طراحی و توسعه را طی می کند ، از بین برود. اگر تصور کنیم که ایده اصلی از یک یا دو نفر ایجاد شده است ، آنها آن را به یک طراح ، شاید یک توسعه دهنده و همچنین سایر سهامداران که بازخورد داده اند منتقل کرده اند ، رقیق شدن ایده اصلی بسیار آسان است.

روشن بودن ایده اصلی و اینکه چرا این ایده برای موفقیت یک کمپین در همه مراحل بسیار مهم است مهم است. وقتی طراح را مختصر می کنید ، با ایده شروع کنید. وقتی ایده را به ذینفع می دهید ، با ایده شروع کنید. هنگامی که شروع به انجام QA در زمینه طراحی ها و محیط های توسعه می کنید ، ایده اصلی را در ذهن داشته باشید.

از محدودیت ها آگاه باشید

اگر چیزی ارائه دهید که در وب سایت شرکت قابل اجرا نباشد ، طراحی و توسعه ایده به راحتی سقوط می کند. به عنوان مثال ، اگر نمی توانید محتوای تعاملی را بارگذاری کنید یا مجبورید مطالب را در الگوی موجود منتشر کنید ، این امر باعث ایجاد مسدودکننده هایی در طراحی و توسعه می شود. مهم است که از قبل از اینها آگاهی داشته باشید تا بتوانید محتوای قابل چاپ را طراحی و بسازید.

خلاصه کردن: هر مرحله یک چالش است ، اما همچنین مهم است

علیرغم اینکه برخی از مراحل نسبت به مراحل دیگر سخت تر است ، حقیقت این است که اگر در نهایت به یک کارزار موفقیت آمیز منتهی می شوید ، باید تمام کارها را انجام دهید و وزن آنها را کاهش دهید.

وقتی ایده خوبی داشته باشید دسترسی به محیط کار آسان تر می شود.

ایده داشتن در صورت خلاصه خواندن مقاله ساده تر می شود.

اجرای طرح زمانی ساده تر می شود که ایده از قبل واضح و جذاب باشد

شما این ایده را دارید وقت بگذارید تا روند را به طور کامل درک کنید و هر مرحله را تا آنجا که می توانید بهینه کنید ، در حالی که امکان انعطاف پذیری را فراهم می کنید و افراد می توانند خلاق باشند و آنچه را که فکر می کنند بهتر است انجام دهند.





منبع

شاید دوست داشته باشید:

رفع SEO روزانه: حسابرسی مشکلات فنی SEO با Moz Pro

رفع SEO روزانه: حسابرسی مشکلات فنی SEO با Moz Pro

سئوی فنی را از کجا باید شروع کنید؟ کار فنی سئو تضمین می کند که زمانی را که برای سئوی […]

نحوه استفاده از ویژگیهای SERP برای اطلاع دادن به استراتژی محتوای خود

نحوه استفاده از ویژگیهای SERP برای اطلاع دادن به استراتژی محتوای خود

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند. بسیاری […]

استفاده از کلمات کلیدی در فیلم های YouTube: چگونه می توان بازدید بیشتری داشت

استفاده از کلمات کلیدی در فیلم های YouTube: چگونه می توان بازدید بیشتری داشت

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند. با […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *