چرا سرعت سایت هنوز اهمیت دارد (دوباره)

چرا سرعت سایت هنوز اهمیت دارد (دوباره)

dmin آموزش سئو


بازاریابی قبل از محتوا زیرساخت ها را دیکته می کند

موفقیت در یک کانال رسانه ای به دست آمده مانند جستجوی ارگانیک به محتوا بستگی دارد. به طور خاص ، در تولید محتوای مفید که توانایی رتبه بندی را دارد. گوگل به روزرسانی های الگوریتمی اخیر خود را تا حد زیادی بر ترویج مطالب عالی و پیوندهای طبیعی و مجازات محتوای ضعیف با پیوندهای نامشخص متمرکز کرده است (همچنین به: Medic ، BERT ، و پیشینیان میراث آن مانند پاندا ، پنگوئن و Hummingbird مراجعه کنید).

اما از آنجا که متخصصان سئو ، توصیه های محتوا ، تحقیقات کلمه کلیدی و استراتژی های کسب لینک را اولویت بندی می کنند (عوامل فوری تر در بدست آوردن رتبه ها) ، آنها باعث کاهش ارزش های فنی – از جمله سرعت سایت – می شوند که به طور کامل باعث می شود مشتری بیشتر در مخاطبان ارگانیک موجود خود درآمد بیشتری کسب کند.

عکس چرا سرعت سایت هنوز اهمیت دارد (دوباره)

هیچ محتوا یا ابتکار کانال بدون زیرساخت ها (به عنوان مثال وب سایت های سریع) و تجزیه و تحلیل کار نمی کند. آنها مبانی موفقیت بازاریابی دیجیتال هستند.

بازاریابی محتوا برای کسب رتبه در سایتها در موتورهای جستجو غیرقابل انکار است ، که ممکن است حس کنجکاوی مشتری راجع به آنچه SEO می تواند برای دید آنها انجام دهد ، خشنود کند. و حتی ممکن است شما بتوانید از سایتهای کند برخوردار شوید تا مرتباً رتبه بندی شوند ، اما عدم توجه به زیرساخت ها سرانجام باز خواهد گشت تا شما را در نرخ تبدیل تبدیل کند.

مطالعه سرعت سایت

ارسال مشتری های آینده نگر که به واسطه محتوای خوب به وب سایتهایی با تجربیات آهسته تولید می شوند ، اعتماد دوم را به معنای واقعی کلمه در می آورد.

تازه ترین مطالعه سرعت سایت ما ، به ۱۰ وب سایت که شامل تعدادی از صنایع و ۲۶۰۰۰ صفحه مختلف فرود هستند ، نگاهی بیندازد و عملکرد آنها از صفحات بسیار کند (۹ ثانیه به سمت بالا) تا بسیار سریع (زیر یک ثانیه) است.

نتایج نشان داد که هر ثانیه که می توانید سرعت بارگذاری صفحه را کاهش دهید ، دارای مزایای نرخ تبدیل شدید است که اختلافات در عمودی یا رویکردهای فروش را نادیده می گیرد.

عکس چرا سرعت سایت هنوز اهمیت دارد (دوباره)

صفحاتی که در زیر یک ثانیه بارگذاری می شوند با یک سرعت حدود ۲٫۵ برابر بیشتر از صفحاتی که کندتر از پنج ثانیه یا بیشتر بارگیری می شوند ، تبدیل شدند.

اما این دستاوردها محدود به صفحات سریع و کند نیستند. تفاوت نرخ تبدیل بین صفحات “سریع” (بار بار دو ثانیه) و “واقعاً سریع” (زیر یک ثانیه) بیش از دو برابر بود. این من را به نکته بعدی می رساند.

کاربران حتی به سایتهای سریعتر تقاضا می کنند

ما برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ این نظرسنجی را انجام دادیم و در مقایسه با امروز ، تفاوت بین سایت های “سریع” و “سریع” سایت به اندازه اکنون آشکار نبود. وقتی دوباره در پنج سال دوباره آن را اجرا کردیم ، انتظار دارید که این اختلاف حتی چشمگیرتر باشد. چرا؟ تصویب ۵G

گزارش تحرک اریکسون ، در نوامبر سال گذشته ، پیش بینی شده بود که پوشش ۵G 65٪ از جمعیت جهان را در سال ۲۰۲۵ پوشش دهد.

مطالعه دیگری که در آوریل گذشته توسط Parks Associates انجام شد نشان می دهد ، در حالی که پذیرش اینترنت گیگابیت در ایالات متحده کند شده است ، تصویب پهنای باند در سراسر جهان پیش بینی می شود تا سال ۲۰۲۳ به یک میلیارد خانوار در سراسر جهان برسد.

هنگامی که شما هر دو روند را عامل هستید ، تنها چیزی که تجربه کاربر موبایل یا رومیزی را به وجود می آورد ، زیرساخت وب ضعیف خواهد بود.

اولویت بندی سرعت سایت

اگر این مورد را تا کنون خوانده اید ، قبول خواهید کرد که مزایای نرخ تبدیل یک سایت سریع قابل توجه است و تقاضای بازار برای تجربیات سریع کاربر سریعاً گسترش می یابد. اما چه گام های عملی باید در جهت سرعت بیشتر صفحه برداشته شود و کدام یک از این مراحل را باید در اولویت قرار دهید؟

Moz ، البته ، راهنمایی خوبی در مورد بهترین روش های سرعت صفحه دارد. از آن لیست ، شما توصیه های زیر را دارید:

  • فعال سازی فشرده سازی
  • JavaScript ، CSS و HTML را به حداقل برسانید
  • تغییر مسیرها را کاهش دهید
  • JavaScript-مسدود کننده رندر را حذف کنید
  • حافظه پنهان مرورگر
  • زمان پاسخگویی سرور را بهبود بخشید
  • استفاده از شبکه توزیع محتوا (CDN)
  • تصاویر و فیلم را بهینه کنید

اگر قرار بود آن توصیه‌ها را از لحاظ دشواری برای اجرای میانگین بازاریاب جستجو و تأثیر بر سرعت سایت مرتب کنید ، احتمالاً چیزی شبیه به این خواهد بود:

مشکل کم ، تأثیر کم

تصاویر و فیلم را بهینه کنید

بازاریابان در هر سطح مهارتی می توانند یک افزونه وردپرس مانند Smush را نصب کنند و به طور خودکار اندازه هر تصویر آپلود شده در یک قطعه از مطالب جدید یا موجود را کاهش دهند. با صرفه جویی در هر تصویر در یک صفحه ، اندازه و فشرده سازی آن زمان بسیار شگفت آور را موجب می شود.

JavaScript ، CSS و HTML را به حداقل برسانید

كد كيف كردن يك برد فوري ديگر است. ابزارهای زیادی در خارج وجود دارند که کد را مانند minifycode.com به حداقل می رسانند. این ابزارها اساساً تمام فضاهای موجود در کد را از بین می برند ، که می تواند چند کیلوبایت اندازه را در اینجا و آنجا ذخیره کند. اینها تجربه کاملی دارند. ممکن است یک توسعه دهنده این تغییرات را عملی کند ، اما هر کسی می تواند کدها را درون ابزارها کپی و چسباند و نسخه مینی سازی شده را برای تیم انجام کار ارسال کند.

JavaScript-مسدود کننده رندر را حذف کنید

مهاجرت به یک سیستم عامل مدیریت برچسب مانند Google Tag Manager می تواند وزن JavaScript را از صفحات شما خارج کند و آنها را در ظرفی قرار دهد که در آن ها بتوانند به همان سرعت و به همان اندازه کند مورد نیاز خود را بدون نیاز به آسیب دیدن بقیه مطالب یا عملکردهای صفحه بارگیری کنند. . استفاده از مدیران برچسب برای افراد غیر فنی نیز بسیار آسان است!

مشکل متوسط ​​، تأثیر متوسط

سه توصیه زیر بسته به اینکه چه کسی CMS یا سرور وب موجود شما را مدیریت می کند ، کمی سخت تر خواهد بود. این کار می تواند به آسانی با کلیک کردن روی کادر تأیید باشد ، یا نوشتن قوانین تغییر مسیر سفارشی در تنظیم شما دشوار است. برای انجام این کارها احتمالاً باید با IT یا / یا توسعه دهنده وب مشورت کنید.

تغییر مسیرها را کاهش دهید

بیشتر SEO ها می توانند نقشه هدایت آدرس URL را به مشتری یا ذینفع داخلی منتقل کنند تا تغییر مسیرهای سمت سرور را با سهولت تعیین کنند. اما برخی از سایت ها شامل طرح های پیچیده تر جهت هدایت مشتری با استفاده از JavaScript هستند. کار با یک توسعه دهنده جلویی برای مقابله با تغییرات در تغییر مسیرهای مبتنی بر اسکریپت می تواند مشکل باشد اگر این فایلهای JS روی سایر روشها عملکرد سایت را تحت تأثیر قرار دهند.

فعال سازی فشرده سازی

فعال سازی فشرده سازی در Apache یا IIS یک فرایند بسیار ساده است ، اما نیاز به دسترسی به سرورها و پرونده های htaccess دارد که سازمان های فناوری اطلاعات تمایلی به کنترل بازاریاب ندارند.

حافظه پنهان مرورگر

به طور مشابه ، ذخیره کردن مرورگر از منابع وب سایت که تغییر نمی کند بسیار ساده است اگر کنترل فایل htaccess را داشته باشید ، انجام آن آسان است. اگر اینکار را نکنید ، افزونه های ذخیره کننده یا افزونه هایی برای سیستم عامل های مختلف CMS وجود دارد که بازاریابان می توانند برای مدیریت این تنظیمات نصب کنند.

مشکل زیاد ، تأثیر زیاد

زمان پاسخگویی سرور را بهبود بخشید

روش های متداول برای بهبود زمان پاسخگویی شامل یافتن یک سرویس میزبانی وب قابل اطمینان تر ، بهینه سازی پایگاه داده هایی که عملکرد را به سایت ارائه می دهند و نظارت بر کاربردهای PHP می باشد. مجدداً ، همه این موارد تحت بررسی فناوری اطلاعات قرار گرفته و برای اجرای تصمیم گیرندگان و هزینه های اضافی نیاز دارند.

استفاده از شبکه توزیع محتوا (CDN)

اتخاذ CDN می تواند بسیار وقت گیر ، پرهزینه باشد (صدها یا هزار دلار در هر ماه در هر دامنه بسته به ترافیک سایت) و نیاز به تخصص دارد که یک بازاریاب یا مشاور متوسط ​​مجبور به فعال کردن آن نباشند. اما اگر بتوانید این کار را انجام دهید ، مطالعات نشان می دهد که گوگل زمان بایت اول را به عنوان یک عامل رتبه بندی اندازه گیری می کند و بازپرداخت های آن می تواند بسیار زیاد باشد.

خدایا ، همه!

امیدوارم ، این به شما الهام بخش باشد تا در ابتکار عمل سرعت سایت در سازمان یا برای مشتریان خود به بیرون بروید و پیشرفت کنید. نه تنها ارزش انجام این کار از منظر مشاغل ، بلکه به طور فعال اینترنت را به مکانی بهتر برای یک فرد متوسط ​​تبدیل می کند. این هر دو چیزهایی هستند که هر بازاریاب جستجوگر می تواند به آنها افتخار کند.



منبع

شاید دوست داشته باشید:

بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

تبلیغات دیجیتال امروزه متفاوت است. نحوه و زمان تعامل ما با تبلیغات آنلاین در ماه مارس که COVID-19 دوره جدیدی […]

رفع SEO روزانه: جمع آوری ، سازماندهی و پیگیری کلمات کلیدی با Moz Pro

رفع SEO روزانه: جمع آوری ، سازماندهی و پیگیری کلمات کلیدی با Moz Pro

بنابراین ما دوباره دیدار می کنیم ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی … اکنون بیش از هر زمان دیگری ، […]

تجارت بصورت غیرمعمول: چگونه می توان خدمات جدید و به روز شده خود را با Google My Business ارتباط برقرار کرد

تجارت بصورت غیرمعمول: چگونه می توان خدمات جدید و به روز شده خود را با Google My Business ارتباط برقرار کرد

از زمان ابتلا به بیماری همه گیر COVID-19 در اوایل سال ۲۰۲۰ ، صاحبان مشاغل مجبور شدند به سرعت برای […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *