چه موقع (و چه وقت نه) برای ایجاد لینک سازی ساختمان

چه موقع (و چه وقت نه) برای ایجاد لینک سازی ساختمان

dmin آموزش سئو


آیا تا به حال از ساخت لینک استفاده کرده اید؟ چطور این تجربه را دوست داشتید؟

صادقانه بگویم ، مال من وحشتناک بود. اجازه دهید داستان خود را به اشتراک بگذارم.

وقتی من یک کار معمولی ۹ به ۵ به عنوان مدیر بازاریابی در SEMrush داشتم ، تصمیم گرفتیم پیوندهای بیشتری را از منابع برتر بخش خود دریافت کنیم. ما در نهایت آژانس استخدام کردیم تا به ما در ایجاد این پیوندها کمک کند. آژانس ماهانه ۱۳ هزار دلار از ما شارژ می کرد ، اما متأسفانه ، قیمت بالا با کیفیت برابر نبود. آنها قادر به نوشتن هیچ چیز معناداری نیستند ، حتی به انتشار مطالب خود در وبلاگ های معتبر صنعت. آنچه اوضاع را بدتر کرد این واقعیت بود که من آنها را سوار کردم.

نیازی به گفتن نیست که ما همکاری با این آژانس را متوقف کردیم. ما تصمیم گرفتیم یکی دیگر را امتحان کنیم ، فکر کنیم این بار شانس با ما خواهد بود.

خوب ، ما اشتباه کردیم. اگرچه آژانس دوم تقریباً سه برابر هزینه کمتری از ما دریافت کرد و قول کار با کیفیت عالی با پیوندهای عالی و نتایج عالی را داد ، اما حداقل نتیجه ناامید کننده بود. ما در پایان به پیوندهایی از مطالب بی ربط منتشر شده در سایت هایی که در مورد همه چیز نوشتند ، از ده بهترین موقعیت جنسی گرفته تا راهنمای نهایی در مورد تمیز کردن توالت خود ، دسترسی پیدا کردیم.

همانقدر که ممکن است در حال حاضر مضحک به نظر برسد ، در آن زمان ، من احساس سرگرمی نمی کردم. این دو تلاش ناموفق برای برون سپاری ساخت پیوند باعث شد که من در دو مورد متقاعد شوم: بدست آوردن پیوندهای با کیفیت بالا کاری است که باید به صورت داخلی انجام شود و برون سپاری صرفاً ریختن پول از پس فاضلاب است.

سریع به الان منتقل می شوم ، و صادقانه می توانم به شما بگویم که نظر من در مورد برون سپاری تغییر کرده است. از آنجا که این دو سناریوی ناخوشایند با برون سپاری ، من از کار در SEMrush به یک فریلنسر تبدیل شدم ، و وقتی مقدار کار شروع به رشد کرد ، آژانس پیوند سازی خود را به نام Digital Olympus راه اندازی کردم. با کسب تجربه بیشتر در این زمینه ، من فهمیدم که چرا تلاش های ما برای برون سپاری به طرز فجیعی شکست خورد.

در آن زمان ، من طناب های کسب لینک را نمی دانستم. ما در حال فکر کردن برای ایجاد الزامات دقیق برای جلوگیری از دریافت لینک از سایت های بی کیفیت نبودیم. بنابراین ، هنگامی که آزمایش و خطا را طی کردم ، برخی از بینش های منحصر به فرد در مورد جوانب مثبت و منفی برون سپاری لینک سازی را جمع آوری کردم. امروز ، من می خواهم این بینش ها را با شما در میان بگذارم تا شما بهتر درک کنید کدام گزینه برای شما مناسب است – استخدام آژانس یا پیوند ساز.

چه زمانی برون سپاری انتخاب درستی برای شماست؟

این دیدگاه من به عنوان صاحب آژانس پیوند ساز است.

اکثر مشتریان ما به ما مراجعه می کنند زیرا آنها وقت و منابع لازم را برای تنظیم روند مناسب ایجاد پیوند توسط خودشان ندارند. بیشتر اوقات ، تمرکز فعلی آنها به سمت برخی دیگر از اهداف تجاری تغییر یافته است ، اما آنها هنوز ارزش پیوندها را درک می کنند و صفحاتی دارند که سعی می کنند در Google رتبه خوبی کسب کنند.

معمولاً مشتری ایده آل ما می داند که چه نوع صفحاتی را می خواهد از طریق پیوند افزایش دهد و نحوه عملکرد SEO را می فهمد. در بیشتر موارد ، آنها یک تیم SEO دارند که کمبود منابع لازم برای ایجاد لینک را دارد ، بنابراین به دنبال شخصی می گردند که بتواند به آنها کمک کند برخی از پیوندهای آبدار را بدست آورند.

بنابراین ، در پایان روز ، مشتریان ما هزینه دانش و تجربه ما را می پردازند. اما دلایل دیگری نیز وجود دارد که ممکن است شرکت ها بر خلاف استخدام یک متخصص داخلی ، ایجاد لینک سازی به یک آژانس را برون سپاری کنند.

۱٫ اگر استخدام پیوند ساز با تجربه بسیار گران است

اولین دلیل برون سپاری لینک سازی در هزینه های استخدام است.

به گفته Glassdoor ، متوسط ​​حقوق یک سازنده لینک در سطح پایه حدود ۳۰-۴۰K است ، در حالی که کسانی که بسیار باتجربه هستند بدنبال دریافت حقوق سالانه در حدود ۱۰۰K USD خواهند بود. در مورد نرخ ساعتی ، کمترین میزان آن ۱۳ دلار خواهد بود ، در حالی که متخصصان با تجربه تر لینک سازی انتظار دارند شما به آنها ساعت ۱۶ دلار بپردازید.

عکس چه موقع (و چه وقت نه) برای ایجاد لینک سازی ساختمان

علاوه بر حقوق ، باید نکات دیگری را نیز در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، متخصص لینک سازی داخلی شما نیز به محتوایی نیاز دارد که به طور خاص برای اهداف ایجاد لینک ساخته شده باشد ، که باید بودجه جداگانه خود را داشته باشد. جدا از این ، برای انجام صحیح کار ، آنها باید به ابزارهای تجزیه و تحلیل بک لینک مانند Ahrefs (هزینه ۹۹ دلار در ماه) ، SEMrush (همچنین ۹۹ دلار در ماه) ، Moz (شروع ۹۹ دلار در ماه) و Pitchbox (با شروع از ۳۰۰ دلار در ماه) در مجموع ، شما باید هزینه این ابزارها را بپردازید که هزینه آنها فقط ۶K در سال است.

به طور خلاصه یک داستان کوتاه ، استخدام یک پیوند ساز در خانه یک پنی زیبا برای شما خواهد داشت. علاوه بر این ، ممکن است مدتی طول بکشد تا پیوند ساز داخلی را که به دنبال آن هستید پیدا کنید. بنابراین ، در حالی که یکی را جستجو می کنید ، می توانید یک آژانس را امتحان کنید تا استراتژی ایجاد پیوند خود را شروع کند.

۲٫ اگر لازم است بلافاصله پیوندها را دریافت کنید

بزرگترین تفاوت بین استخدام پیوند ساز داخلی در مقابل آژانس سرعت دستیابی به پیوند است. معمولاً یک آژانس از قبل استراتژی پیوند ایجاد شده را آزمایش کرده و آزمایش کرده است ، در حالی که یک سازنده پیوند داخلی هنوز باید یک استراتژی ایجاد کند.

به نظر من ، این بزرگترین دلیلی است که مشتریان ما آژانس های پیوند ساز ما و ما را انتخاب می کنند. ما یک فرآیند ایجاد پیوند کاملاً ثابت داریم ، اما مهمتر از همه – ما قبلاً روابط معناداری را در صنایع خاص و خاص ایجاد کرده ایم. بنابراین ، در برخی موارد ، ایمن سازی پیوند بیش از چند دقیقه طول نمی کشد.

با این حال ، اگر تصمیم دارید که پیوند سازی را خودتان انجام دهید ، نباید انتظار نتایج فوری را داشته باشید. به طور متوسط ​​۳-۴ ماه طول می کشد تا حداقل ۱۰-۲۰ پیوند در هر ماه بدست آورید. علاوه بر این ، ممکن است مدتی طول بکشد تا شما راه صحیح و معنی داری برای ارتباط با سایت های دیگر پیدا کنید و یاد بگیرید چگونه ایده های خود را به درستی بیان کنید.

باید بگویم ، حتی برای آژانس من ، همیشه یک مسئله مهم است که یک جایگاه جدید را شروع می کنم و شروع به ایجاد تعداد مناسب پیوند در ماه می کنم. چند ماه اول منجر به ۲-۴ پیوند می شود و مطمئناً نمی توان آن را به عنوان جریان مناسب پیوندها توصیف کرد.

۳٫ اگر به آموزش تیم خود در مورد چگونگی ایجاد پیوندها به روش صحیح نیاز دارید

تبادل دانش و تجربه دلیل دیگری برای برون سپاری لینک سازی است. قطعاً به همین دلیل است که بعضی از کارها را به خارج از کشور سپرده ام و از نزدیک با کسانی که در زمینه هایی که من اعتماد به نفس کافی ندارم ، تخصص قابل توجهی دارند ، کار می کنم.

پرداخت هزینه برای دانش یک روش عالی برای صرف پول است ، به خصوص اگر وقت کم دارید. به عنوان مثال ، من می فهمم که چه مدت طول می کشد تا قبل از اینکه خودم SEO فنی انجام دهم ، یاد بگیرم ، بنابراین ترجیح می دهم کسی را استخدام کنم که در عوض به من کمک کند. و ، در حالی که ما با هم کار می کنیم ، از این فرصت استفاده می کنم و دانش خود را نیز ارتقا می دهم.

به همین دلیل دقیقاً ، ما در تیم خود چند پیمانکار داریم که روی پروژه های دیگری کار می کنند ، اما با کمال میل راهکارها و رویکردهای منحصر به فرد خود را با ما در میان می گذارند. مثل یک نفس تازه است – تجربه آنها دیدگاه های جدیدی در مورد ایجاد پیوندهای با کیفیت بالا به ما می دهد.

ضمناً ، اگر تصمیم دارید یک سازنده پیوند داخلی استخدام کنید ، ممکن است مدتی طول بکشد تا یاد بگیرند که چگونه با چنین پیمانکاری کار کنند ، در حالی که یک آژانس پیوند ساز از قبل روابط خوبی با آنها برقرار کرده است.

بنابراین ، با تمام آنچه گفته شد ، سعی کنید برون سپاری را به عنوان یک فرصت یادگیری درک کنید. اگر قبلاً در زمینه ایجاد لینک تجربه داشته اید ، لزوماً نیازی به درخواست آژانس برای آموزش شما ندارید. در عوض ، اگر می بینید که کار می کند ، می توانید استراتژی آنها را دنبال کنید. ما چند مشتری داریم که از این منطق پیروی می کنند ، زیرا آنها در حالی که هنوز تحت هدایت ما هستند ساختمان داخلی را بهم پیوند می زنند. مطمئناً ، روزی ممکن است آنها به طور مستقل شروع به ایجاد پیوند کنند ، اما احساس خوبی است که ما این راه را برای آنها هموار کردیم.

۴٫ اگر پیوندهایی می خواهید که خود شما بخواهید آنها را بدست آورید

باز هم ، همه چیز در مورد اتصالات و میزان توانایی ایجاد روابط با آنها است. اگر حلقه شرکای محدودی ندارید ، نمی توانید از تلاش های ایجاد پیوند نتیجه سریع داشته باشید.

معمولاً بهترین آژانس های پیوند ساز شبکه بزرگی از شرکا دارند. با این حال ، هنوز هم بسیار مهم است که بررسی کنید که آژانس در محل شما فعالیت می کند و دارای ارتباطات معنی داری است.

اما حتی اگر آژانس قبلاً در محل کار شما کار نکرده است ، هنوز از آن دست نکشید. به احتمال زیاد ، آژانس ممکن است به دلیل روابط موجود با شرکا و قدرت دهان به دهان ، هنوز بتواند شبکه را سریعتر شبکه کند.

هنوز ، حتی برای یک آژانس باتجربه ، توسعه شبکه اتصالات در یک زمینه جدید و کشف نشده مدتی طول می کشد. وقتی صحبت از مشتری می شود که ما هنوز در صنعت وی کار نکرده ایم ، همیشه بسیار شفاف عمل می کنیم ، اما برخی از مشتریان آماده صبر هستند. با این حال ، ممکن است نیازهای شما متفاوت باشد ، بنابراین همیشه برای جلوگیری از سو mis تفاهم این سوال را مطرح کنید.

۵- اگر می خواهید تلاش های فعلی پیوند سازی خود را مقیاس بندی کنید

بعضی اوقات مارک ها متوجه می شوند که ایجاد لینک می تواند یک استراتژی خوب برای آنها باشد ، اما ممکن است با توجه به ویژگی های صنعت و جایگاه خود ، نحوه برخورد با آن را کاملاً درک نکنند. اگر این مورد شما باشد ، آژانس به شما کمک می کند تا زاویه مناسب را انتخاب کرده و نیازهای پیوند فعلی خود را به طور عینی بررسی کنید.

نکته دردناک دیگری که مشتریان ما را وادار به کمک می کند ایجاد ارتباط با اهداف مشکل ساز است. بعنوان مثال صفحات تجاری – ساخت پیوندها به روشی ارگانیک سخت است. در پست اخیر وبلاگم ، من بیشتر در مورد ایجاد لینک به صفحات تجاری و چند نمونه از چگونگی انجام آن صحبت کردم. اما اگر با دستیابی به پیوندهایی به برخی از صفحات دست و پنجه نرم می کنید ، می توانید این وظیفه را به آژانس دیگری واگذار کنید که روش صحیحی را برای حل این مشکلات و حل آنها پیدا خواهد کرد.

وقتی برون سپاری بهترین گزینه شما نیست

به عنوان فردی که تجربه تجربه ناخوشایندی را در زمینه برون سپاری داشته است ، باید بگویم که شما واقعاً باید بدانید هنگام استخدام آژانس به چه چیزی نیاز دارید. این ممکن است اولین و مهمترین دلیل عدم برون سپاری از ایجاد لینک باشد – شما باید بدانید که چه انتظاری دارید.

با این حال ، موقعیت های دیگری نیز وجود دارد که برون سپاری لینک سازی اتلاف وقت و پول خواهد بود. بیا یک نگاهی بیندازیم.

۱٫ شما به دنبال روابط عمومی دیجیتال هستید و آن را لینک سازی می دانید

در طول سال ها ، من مشتری های بالقوه زیادی را ملاقات کرده ام که فقط به دلیل ذکر نام تجاری خود توسط یک منبع محبوب ، درخواست مقاله در سایت های پیشرو در صنعت خود را دارند. اگرچه دریافت پیوند از چنین وب سایت هایی برای تصویر برند شما مفید است ، اما این یک وظیفه برای روابط عمومی است.

نکته اینجاست: پیوندهای به دست آمده از چنین منابعی معمولاً از نظر SEO بسیار ضعیف هستند. علاوه بر این ، مواردی وجود دارد که همکاران مهمان پیوندهایی را از این سایتها می فروشند. در یکی از آنها ، نویسنده مشهوری که در Forbes و Entrepreneur کار می کرد پیوندهایی را زیر رادار فروخت ، که طبق دستورالعمل های Google ممنوع است.

در نتیجه ، پیوند به چنین وب سایت هایی بندرت فایده ای ندارد ، زیرا آنها ارزش SEO مورد نظر ما را ندارند.

از نقطه نظر SEO ، بهترین پیوندها از وب سایت هایی است که در چنین فعالیت های مشکوکی نقش ندارند. علاوه بر این ، سریع به اعتماد به نفوذها اعتماد نکنید ، زیرا آنها اغلب در وب سایت های خود نیز لینک می فروشند.

درعوض ، سعی کنید وب سایتی را پیدا کنید که پست مهمان نداشته باشد. Google معمولاً پست مهمان را ترجیح می دهد ، در حالی که وب سایتهایی را که فقط برای ایجاد لینک استفاده می شوند به پایین نتایج جستجو هدایت می کند.

۲٫ شما یک استراتژی جامع SEO ندارید و فقط می خواهید چند پیوند ایجاد کنید

بسیاری از مشتریان نمی فهمند که ایجاد لینک و SEO با هم مرتبط هستند. وقتی نوبت به ایجاد لینک می رسد ، باید به یاد داشته باشید که نتایج فقط در صورت ایجاد پیوند به صفحات مناسب از نقطه نظر SEO به دست می آیند.

معنی آن چیست؟ چنین صفحاتی باید کلمات کلیدی مناسب مرتبط با تجارت شما را هدف قرار دهند و دارای سطح رقابت دیوانه کننده ای نباشند. همچنین ، محتوایی که در آن صفحات تخصیص داده می شود باید با هدف کاربر مطابقت داشته باشد.

فقط برای متن ، ۱۰ بار زمان بیشتر لازم است تا یک صفحه با هدف تجاری در بالای نتایج Google قرار گیرد ، به خصوص اگر ۱۰ صفحه برتر دارای اطلاعات اطلاعاتی باشند.

در حالت ایده آل ، شما باید بفهمید که برای بستن شکاف لینک فعلی چند پیوند لازم دارید. در غیر این صورت ، ممکن است سنی طول بکشد تا صفحه شما در Google خوب رتبه بندی شود. با تجزیه و تحلیل اینکه چه نوع پیوندهایی از سوی رقبای شما ساخته شده است ، می توانید الزامات مناسب را برای آژانس پیوند ساز خود تنظیم کنید.

۳٫ شما الزامات بسیار سختگیری دارید و یک آژانس نمی تواند این علامت را وارد کند

گاهی اوقات ، مشتریان نیازهای پیوند ساخت خود را دست کم می گیرند. اما در مواقعی دیگر ، انتظارات آنها می تواند خیلی زیاد باشد و به یک مشکل واقعی تبدیل می شود. اجازه بدهید به شما چند مثال بزنم.

یک بار ، مشتری ای داشتیم که می خواست ما فقط یک روش جدید برای ایجاد پیوند ایجاد کنیم. همه چیز باید عالی پیش می رفت ، مگر اینکه فراموش کرد به ما بگوید که به یک رویکرد منحصر به فرد احتیاج دارید ، و آنچه در آن زمان قادر به ارائه آن بودیم چیزی نبود که او به آن علاقه داشت.

طبیعتاً مشارکت ما بر اساس آن یادداشت پایان یافت. ما تصمیم گرفتیم وجوه را به این مشتری برگردانیم و جلو برویم. اکنون ما با هر مشتری یک مصاحبه عمیق انجام می دهیم تا به آنها نمای کاملی از رویکرد ایجاد پیوند و توانایی های ما بدهیم.

همین مشکل می تواند در چند مورد دیگر نیز رخ دهد:

  • شما پیوندهایی می خواهید که فقط به محتوای خاص اختصاص یابد. از آژانس س Askال کنید که آیا از طریق وبلاگ نویسی مهمان پیوند می گیرد یا خیر. در غیر این صورت ، این بهترین گزینه برای شما نیست.
  • شما لیستی از سایت هایی دارید که می خواهید از آنها پیوند بگیرید. برخلاف آنچه شما انتظار دارید ، ایجاد پیوند یک علم دقیق نیست و پیش بینی یا تضمین امنیت پیوند در یک سایت خاص دشوار است.
  • شما پیوندها را فقط در صفحاتی می خواهید که قبلاً تعداد زیادی پیوند ایجاد کرده اند و از قبل در Google رتبه خوبی دارند. این یک استراتژی هوشمند است ، اما باید فقط به صورت داخلی انجام شود ، زیرا ممکن است دریافت پیوند در چنین صفحه ای سن و سال داشته باشد.

بنابراین ، همانطور که قبلاً اشاره کردم ، قبل از اینکه از ایجاد لینک استفاده کنید ، از آژانس در مورد قابلیت های آن س askال کنید. اگر شما و آژانس انتظار مشخصی از نتیجه نهایی داشته باشید ، برای هر دو طرف منصفانه خواهد بود.

۴- شما انتظار دارید که از طریق پیوندهایی که آژانس برای شما ایجاد می کند ، ترافیک ارجاع دریافت کنید

متأسفانه ، کمترین احتمال ایجاد ترافیک مراجعه وجود دارد. کارشناسان بازاریابی دیجیتال تأیید می کنند که احتمال بسیار کمی وجود دارد که حتی وبلاگ نویسی به عنوان مهمان در سایت های پیشرو باعث ایجاد بازدیدکننده از مراجعه کنندگان شود.

امروزه ، ترافیک ارجاع ثابت فقط از طریق منابع ترافیک ارگانیک حاصل می شود. یک مثال خوب این مقاله با لیستی از ابزارهای جستجوگرها توسط برایان دین است که ماهانه بیش از ۷K بازدید کننده ارگانیک دریافت می کند:

عکس چه موقع (و چه وقت نه) برای ایجاد لینک سازی ساختمان

مطمئناً ، ابزارهایی که در پست برایان ذکر شده اند نیز دارای ترافیک زیادی هستند ، زیرا این بازدیدکنندگان در حال مرور آنها هستند و دوست دارند درباره آنها بیشتر بدانند.

به طور کلی ، به ندرت می بینیم که مشتری های ما ترافیک ارجاع دریافت کنند. دریافت پیوند خوب یک سناریو است ، اما دریافت پیوند خوب که ترافیک مراجعه به سایت را ارسال کند ، داستان کاملاً دیگری است.

به نظر من ، ایجاد پیوندهایی که به احتمال زیاد گردش خوبی از بازدیدکنندگان ارجاع می دهد ، نیاز به تجزیه و تحلیل منابع موجود ترافیک ارجاع به رقبا و رهبران صنعت دارد. سپس ، باید سعی کنید دلیل این ترافیک را درک کنید ، اینکه آیا این یک مخاطب فعال است ، در یک خبرنامه معرفی می شود ، و غیره. اما کل روند با استراتژی ایجاد پیوند که ما معمولاً دنبال می کنیم متفاوت است.

۵- شما خیلی شلوغ هستید که نمی توانید نظرات خود را به آژانس منتقل کنید

اگر انتظار دارید آژانس پیوند ساز نتایجی را که انتظار دارید ارائه دهد ، ارتباط مهم است. برون سپاری به معنای تفویض وظیفه و فراموش کردن آن نیست. این در مورد همکاری نزدیک است.

با این اوصاف ، آماده باشید که فقط برای پی بردن به استراتژی ایجاد پیوندی که دنبال می کنید ، باید با یک آژانس تماس بگیرید و دیگر جلسات مرتبط را که در این فرایند اتفاق می افتد ، بیان نکنید. اگر نیازهای پیوندساز شما بسیار خاص باشد بسیار مهم است.

بنابراین ، بگذارید تکرار کنم – برقراری ارتباط مداوم برای ایجاد پیوندهای آبدار و با کیفیت بسیار مهم است. اگر وقت ندارید با آژانس صحبت کنید و نیازها و انتظارات خود را به درستی بیان کنید ، برون سپاری لینک سازی گزینه مناسبی برای شما نیست.

۶٫ بودجه کافی ندارید

اگر قصد استخدام آژانس برای برون سپاری لینک سازی را دارید ، ابتدا باید وضعیت مالی خود را ارزیابی کنید ، زیرا برای شما مبلغ مناسبی هزینه خواهد شد.

برای اینکه زمینه ای برای شما فراهم شود ، ما فقط قراردادهای بلندمدت را از ۱۰ دلار شروع می کنیم زیرا مشارکت های یکبار مصرف به نتایج دائمی پیوند کمک نمی کنند. به طور کلی ، کل روند ایجاد پیوند باید ادامه داشته باشد و وب سایت شما باید به طور مداوم نمودار رشد پیوند را نشان دهد:

عکس چه موقع (و چه وقت نه) برای ایجاد لینک سازی ساختمان

بنابراین ، هر چقدر هم تلاش کنید ، فقدان یک رویکرد سیستماتیک برای ایجاد پیوند به معنای هیچ نتیجه ملموسی نیست ، و مشتری از این پیوندها سود نمی برد. این همان چیزی است که به من فهماند ساخت پیوند یکبار مصرف اتلاف وقت و پول است.

حکم چیست؟

در مجموع ، باید بگویم که استخدام یک آژانس پیوند ساز ارزش هر پنی را دارد ، البته به شرط آنکه تجربه ای را که بدنبال آن هستید داشته باشید. فقط از نظر منطقی ، ساخت پیوند توسط خودتان بسیار دشوارتر و هزینه بر است ، به خصوص اگر دانش کمی در مورد آن داشته باشید.

همچنین مزایای دیگری برای ساخت لینک ایجاد برون سپاری وجود دارد. اول از همه و مهمترین ، هنگامی که برای ساخت پیوندها آژانس استخدام می کنید ، هزینه دستیابی به پیوندها را پرداخت می کنید. یک آژانس در حال حاضر تمام اتصالات را برای دریافت سریعتر پیوندها دارد ، علاوه بر این به طور کلی یک فرآیند کاملاً ثابت برای ایجاد پیوندها.

با این وجود ، ابتدا نیازهای خود را ارزیابی کنید. در صورت علاقه بیشتر به روابط عمومی ، و نه ایجاد لینک ، ممکن است برون سپاری بهترین گزینه برای شما نباشد. همچنین ممکن است بخواهید آنچه آژانس می تواند ارائه دهد را بررسی کنید ، زیرا ممکن است شرایط شما با مشخصات آن متناسب نباشد. اگر وقت ندارید با یک آژانس ارتباط برقرار کنید یا بودجه کافی برای چنین مشارکت ندارید ، برون سپاری گزینه ای نیست.

با این حال ، به طور کلی ، اگر اکنون از من بپرسید که آیا برون سپاری ارزش این کار را دارد ، می گویم بله ، اما فقط اگر متعهد باشید. به یاد داشته باشید ، برون سپاری لینک سازی به یک آژانس نباید یک بار باشد. اگر نتایج مداوم می خواهید ، باید به یک همکاری طولانی مدت و نزدیک متعهد شوید.



منبع

شاید دوست داشته باشید:

بررسی نقاط دسترسی ترافیک - Moz

بررسی نقاط دسترسی ترافیک – Moz

در قسمت این هفته از Whiteboard Friday ، جو کامرون – مدیر تیم آموزش Moz’s – به روند آدرس دهی […]

2021 موفقیت محلی در سئو سایت: نکات و پیش بینی های خبره

۲۰۲۱ موفقیت محلی در سئو سایت: نکات و پیش بینی های خبره

“ما اینجا هستیم تا از توهم جدا بودن بیدار شویم.” – Thích Nhất Hạnh ، معلم بودایی اعتبار تصویر: مولوی […]

گوگل بروزرسانی هسته ای دسامبر 2020: توسط شماره ها

گوگل بروزرسانی هسته ای دسامبر ۲۰۲۰: توسط شماره ها

در تاریخ ۳ دسامبر ، Google اعلام کرد که آنها آخرین نسخه Core Update را ارائه می دهند. در ابتدا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *