چگونه برند شما می تواند در رسانه های خبری NBC News ، USA Today ، CNBC و موارد دیگر کسب پوشش رسانه ای کند

چگونه برند شما می تواند در رسانه های خبری NBC News ، USA Today ، CNBC و موارد دیگر کسب پوشش رسانه ای کند

dmin آموزش سئو


همانطور که تصور می کنید ، ذکر نام تجاری خود در رسانه های برتر آسان نیست.

اما اگر تلاش خود را برای انجام بازاریابی محتوا + روابط عمومی دیجیتال انجام دهید ، مزایای آن بسیار زیاد است:

  • بک لینک با کیفیت بالا به سایت شما
  • افزایش چشمگیری در آگاهی از برند
  • افزایش اقتدار نام تجاری شما
  • روابط بهتر با نویسندگانی که محتوای شما را دوست داشتند

من توضیح خواهم داد که چگونه می توانید این نوع پوشش و مزایای مربوط به آن را برای برند خود کسب کنید.

مرحله ۱: ایجاد محتوای دارای ارزش خبری

احتمالاً شما یک حس غریزی از آنچه که به عنوان خبر واجد شرایط است ، دارید ، اما برخی از عناصر مهم اخبار ، به موقع بودن ، نزدیکی و اهمیت هستند.

به موقع بودن سخت است. به هر حال اخبار سخت معمولاً به طور خودکار توسط رسانه ها پوشش داده می شوند. با این حال ، راهی برای ایجاد اخبار وجود دارد – و این از طریق روزنامه نگاری است.

با انجام تحقیقات خود ، انجام مطالعات خود ، اجرای نظرسنجی ها و انجام تجزیه و تحلیل های خود ، با ارائه داستان های کاملاً جدید ، به طور موثری خبر ایجاد می کنید.

به عنوان مثال ، برای مشتری ایوان خود ، ما از داده های اداره آمار ایالات متحده FactFinder ، Yelp و Zillow برای تعیین اینکه کدام شهرها برای خانواده های جوان بهترین هستند استفاده کردیم.

عکس چگونه برند شما می تواند در رسانه های خبری NBC News ، USA Today ، CNBC و موارد دیگر کسب پوشش رسانه ای کند

این پروژه ذاتاً مکان محور است که عنصر مجاورت را نیز اضافه می کند. اما حتی اگر محتوای شما مبتنی بر مکان نیست ، بررسی کنید که آیا می توانید داده های خود را گرفته و بومی سازی کنید تا چندین منطقه جغرافیایی را پوشش دهید. (سپس ، می توانید علاوه بر اخبار ملی ، اخبار محلی را نیز تهیه کنید!)

اهمیت نیز به ویژه در مرحله ایده پردازی ، یک عنصر عالی است که باید به خاطر بسپارید. اساساً به این معنی است: چند نفر تحت تأثیر این خبر قرار دارند و تا چه میزان؟

این مهم به ویژه اگر هدف شما انتشارات اخبار ملی است ، از آنجا که مخاطبان گسترده ای دارند ، بسیار مهم است. در این مورد ، خانواده های زیادی در سراسر کشور وجود دارد و CNBC دید که می تواند با این اطلاعات جمعیتی ارتباط برقرار کند.

عکس چگونه برند شما می تواند در رسانه های خبری NBC News ، USA Today ، CNBC و موارد دیگر کسب پوشش رسانه ای کند

وقتی همه این عناصر مهم خبری را با هم ترکیب کنید ، می توانید شانس خود را برای جلب توجه نشریات خبری معتبر افزایش دهید.

مرحله ۲: محتوا را برای شفافیت طراحی و بسته بندی کنید

شما باید داده های خود را به روشی واضح و جذاب ارائه دهید. آسان تر از گفتن ، گفتن ، درست است؟

در اینجا مشکلات معمولی طراحی وجود دارد که باید مراقب آنها باشید:

  • بیش از حد طراحی در عوض ، سبک های ساده ای را که با نام تجاری شما مطابقت دارد و آزادی های خلاقانه تری را با عناوین و جایی که داده ها به طور طبیعی به تصویر می پردازند ، تجربه کنید.
  • نام تجاری بیش از حد. اگر آرم خود را در همه تصاویر داشته باشید ، ممکن است مارک تجاری برای برخی از ناشران کمی بیش از حد باشد. با این حال ، اگر یک مارک تجاری معتبر دارید ، می تواند به محتوای آن نیز اقتدار بیفزاید. هر دو نسخه را تست کنید تا ببینید چه چیزی برای شما بهتر است.
  • بیش از حد برچسب زدن تمام متن و برچسب هایی را که برای شفاف سازی موارد نیاز دارید وارد کنید ، اما تکرار زیاد ندارد. هرچه بیشتر برای خواندن وجود داشته باشد ، زمان بیشتری برای درک آنچه در نمودار اتفاق می افتد زمان می برد.

سرانجام ، از افزودن جالب ترین اطلاعات آماری یا متن به عنوان فراخوان به تصاویر نترسید. به این ترتیب افراد می توانند مناسب ترین اطلاعات را بلافاصله شناسایی کنند در حالی که اگر می خواهند داستان کامل را داشته باشند ، هنوز اطلاعات بیشتری برای کشف دارند.

به عنوان مثال ، یکی از گرافیک هایی را که برای BestVPN ایجاد کرده ایم برای پروژه ای در نظر بگیرید که تحت پوشش The Motley Fool ، USA Today ، Nasdaq و غیره قرار گرفته است. ما تصور نمی کنیم افراد برای دریافت اطلاعات مربوطه متن را در یک مقاله بخوانند ، بنابراین آن را درست روی تصویر قرار می دهیم.

عکس چگونه برند شما می تواند در رسانه های خبری NBC News ، USA Today ، CNBC و موارد دیگر کسب پوشش رسانه ای کند

در اینجا نمونه دیگری از تصویر پروژه ای است که برای Influence.co ایجاد کردیم.

عکس چگونه برند شما می تواند در رسانه های خبری NBC News ، USA Today ، CNBC و موارد دیگر کسب پوشش رسانه ای کند

ما فراخوان را در پایین تصویر قرار دادیم و آن را در ایمیل های قمری خود قرار دادیم (بعداً در مورد آن اطلاعات بیشتر) زیرا می دانستیم این یک نقطه داده جذاب است. ببین ، این به عنوان تیتر اصلی پوشش خبری شلوغی مورد تأیید ما قرار گرفت.

عکس چگونه برند شما می تواند در رسانه های خبری NBC News ، USA Today ، CNBC و موارد دیگر کسب پوشش رسانه ای کند

توجه: کاملاً ممکن است یک انتشار خبر تصاویر شما را اجرا نکند. کاملا خوب است! ایجاد تصاویر هنوز ارزش دارد ، زیرا آنها به همه کمک می کنند پروژه شما را سریعتر درک کنند (از جمله نویسندگان) ، و اگر کار خوبی انجام شود ، آنها احساس اقتدار را منتقل می کنند.

وقتی همه داده های خود را تجسم کردید ، توصیه می کنیم نوشتاری را همراه با آن ایجاد کنید. یکی از اهداف مقاله توضیح این است که چرا شما پروژه را ابتدا اجرا کرده اید. می خواستید چه چیزی را کشف کنید؟ چگونه این اطلاعات برای مخاطبان شما مفید است؟

هدف دیگر تأمین رنگ بیشتر داده ها است. پیامدهای یافته های شما چیست؟ این برای خوانندگان چه معنایی می تواند داشته باشد ، و چگونه می توانند دانش جدید را در صورت استفاده در زندگی خود بکار گیرند؟

در صورت لزوم نقل قول هایی از متخصصان را وارد کنید ، زیرا این امر برای نویسندگان نشریات نیز مفید خواهد بود.

مرحله ۳: زمین های شخصی را بنویسید

من می توانم مقاله ای کاملاً جداگانه در مورد چگونگی صحیح معرفی ناشران سطح اول ایجاد کنم. اما برای اهداف ما ، من می خواهم به دو مورد از مهمترین عناصر بپردازم:

با نویسندگان مثل مردم رفتار کنید

“شما کاری کردید که افراد روابط عمومی هرگز انجام نمی دهند – اما باید. به فید توییترم نگاه کردم و آن را شخصی کردم. به خوبی انجام شد!” – نویسنده CNBC

ایجاد ارتباطات واقعی با مردم به زمان و تلاش نیاز دارد. اگر می خواهید یک نویسنده را انتخاب کنید ، باید موارد زیر را انجام دهید:

  • کارهای گذشته آنها را بخوانید و ضرب و شتم آنها را کاملاً بفهمید
  • بفهمید که کار شما چگونه با ضربان آنها مطابقت دارد
  • از نمایه های اجتماعی آنها دیدن کنید تا درباره آنها بعنوان مردم اطلاعات بیشتری کسب کنید

برخی هنوز با رویکرد الگوبرداری شده سوگند یاد می کنند. اگرچه ممکن است گاهی اوقات کارساز باشد ، اما متوجه شده ایم که صندوق ورودی نویسندگان همچنان مملو از مشكلات است ، دسترسی شخصی به آنها با روشی شخصی تر می تواند نه تنها شانس ما برای باز شدن ایمیل ها را افزایش دهد ، بلکه پاسخ واقعاً قدردانی را نیز به ما می دهد.

بنابراین ، ایمیل خود را با یک اتصال شخصی شروع کنید. در مورد چیزهای مشترک یا چیزهایی درباره آنها که تحسینشان می کنید ، تماس بگیرید. راه طولانی خواهد رفت!

لیستی از مرتبط ترین بینش ها را وارد کنید

“واو این یافته ها بسیار جالب و شگفت آور است. اگر این قطعه را ادامه دهم مطمئناً شامل می شوم. ” – نویسنده وال استریت ژورنال

هرگز تصور نکنید که نویسنده ای بر روی پروژه شما کلیک کرده و قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا می خواهید آن را پوشش دهد ، کل مطلب را مطالعه می کند. در ایمیل پیچیده ، باید دقیقاً آنچه را که فکر می کنید جالبترین قسمت مربوط به پروژه برای خوانندگان آنها باشد ، بیان کنید.

کلمه کلیدی خوانندگان آنها است. مطمئناً ، به طور کلی شما احتمالاً چند اقدام اصلی در ذهن دارید که جذاب هستند ، اما غالباً تفاوت های خاصی وجود دارد که در آن غذاهای خاص بیشترین ارتباط را با ناشران خاص دارند.

ما این را بارها دیده ایم و در عناوین منتشره منعکس شده است. به عنوان مثال ، برای طرحی که ما ایجاد کردیم به نام شکافات دانش تولید ، ما در حدود ۱۰۰۰ نفر در مورد مهارت آنها در کارهای عملی نظر سنجی کردیم. به ترتیب به عناوین خبری در مجله REALTOR و ZDNet نگاه کنید:

عکس چگونه برند شما می تواند در رسانه های خبری NBC News ، USA Today ، CNBC و موارد دیگر کسب پوشش رسانه ای کند
عکس چگونه برند شما می تواند در رسانه های خبری NBC News ، USA Today ، CNBC و موارد دیگر کسب پوشش رسانه ای کند

در حالی که REALTOR Magazine با عنوان دیگری روبرو می شود که روح کلی پروژه را به تصویر می کشد ، ZDNet در آنچه که برای خوانندگان آنها مهم است تبحر بیشتری دارد: جنبه فنی همه چیز. اگر ما همان روشی را که برای REALTOR ارائه می دادیم به آنها پیشنهاد می دادیم ، ممکن است آنها اصلاً پروژه را پوشش ندهند.

بنابراین ، پس از شخصی سازی ، گلوله هایی را وارد کنید که می گویند نقاط اصلی داده برای مخاطبان خاص آنها چیست ، ایمیل را با س ofالی در مورد علاقه آنها بسته بندی کنید و ارسال کنید.

نتیجه

جلب توجه نویسندگان برتر ، روند ساده ای نیست. برای تولید محتوای با کیفیت بالا – حداقل یک ماه طول می کشد – باید وقت بگذارید و سپس آن را به صورت استراتژیک تبلیغ کنید ، که همچنین می تواند حداقل یک ماه دیگر طول بکشد تا بتوانید هرچه بیشتر پوشش دهید. با این حال ، این سرمایه گذاری می تواند سود قابل توجهی داشته باشد ، زیرا شما آگاهی از برند بی نظیر و بک لینک های ارزشمند را کسب خواهید کرد.


برای کمک به ما در ارائه خدمات بهتر ، لطفاً نظرسنجی ۲۰۲۰ خواننده موز بلاگ را در نظر بگیرید ، که در مورد اینکه چه کسی هستید ، چه چالش هایی با آن روبرو هستید و چه چیزهایی را می خواهید در Moz Blog ببینید.

نظرسنجی را انجام دهید



منبع

شاید دوست داشته باشید:

وضعیت سئو محلی: کارشناسان از تاکتیک های خاص صنعت استفاده می کنند

وضعیت سئو محلی: کارشناسان از تاکتیک های خاص صنعت استفاده می کنند

بیماری همه گیر COVID-19 شیوه تعامل ما با مشاغل محلی را تحت تأثیر قرار داده است. ما در حال سفارش […]

YouTube در سال 2020 بر Google Video تسلط دارد

YouTube در سال ۲۰۲۰ بر Google Video تسلط دارد

در مطالعه ۲٫۱ میلیون جستجو و ۷۶۶K فیلم ، یوتیوب ۹۴٪ از همه نتایج چرخ فلک ویدیویی را در صفحه […]

تنوع و گنجاندن در سئو: BIPOC و LGBTQ + سئوکاران از تجربیات خود استفاده می کنند

تنوع و گنجاندن در سئو: BIPOC و LGBTQ + سئوکاران از تجربیات خود استفاده می کنند

مردم در سراسر جهان در مورد نژادپرستی سیستمیک ، تعصب آشکار و پنهان و اینکه چگونه همه ما می توانیم […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *